Anul 2006 nu a adus, din pacate, si mult doritul boom pe piata luxului din Romania. Lipsa unor investitii serioase pe acest segment, a numelor mari, dar si renuntarea la proiectul Luxury Departament Store imping aceasta ramura spre promiscuitate.
Anul 2006 nu a adus, din pacate, si mult doritul boom pe piata luxului din Romania.

Lipsa unor investitii serioase pe acest segment, a numelor mari, dar si renuntarea la proiectul Luxury Departament Store imping aceasta ramura spre promiscuitate. Investitorii nu s-au inghesuit deloc sa porneasca proiecte in sectorul de lux din Romania, desi analistii prevad un adevarat succes in viitorul apropiat pentru cei care isi asuma astfel de investitii. Mai mult chiar, proiectul Luxury Departament Store anuntat in cursul anului trecut, ce ar fi adus nume grele din industria luxului mondial in Romania, a fost trecut pe linie moarta.
CE AVEM SI CE NU. Piata in acest moment este dominata in general de firme care merg pe distributia unor anumite produse de investitii mici, sub forma unor boutiquri multibrand sau de colectii de linia a doua a unor branduri de lux din afara. Nu exista francize a numelor mari, nu exista concepte imobiliare pentru segmentul de lux, nu exista investitori puternici gata sa-si asume rolul de lideri pe acest segment pentru piata din Romania. Duminica viitoare vom vedea ce branduri de lux avem in Romania in acest moment, sub ce forma si cu ce linii au intrat acestea pe piata nationala. (va urma)


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.