O noua campanie pentru Maggi, pornind de la acelasi concept ca si cea de anul trecut, se va desfasura intre 2 aprilie si 12 mai.
Sub sloganul ""Urmeaza-ti inima si castiga"", campania este sustinuta de Mercury Promotions (BTL si PR), Mc CannErickson (ATL), Zenith Media. Strategia care sta la baza campaniei Maggi este un concept al companiei Nestle, aplicat si in Cehia si preluat de Nestle Romania. Elementele de noutate pentru campania de anul acesta sunt o mai complexa componenta de enterteinment (concerte inaugurale si de final) si premiul mai substantial. 2.000 de euro este castigul maxim pe zi, dublu fata de anul trecut. Trupele invitate de Maggi sunt : Holograf, Proconsul, care au deschis cam pania, si Directia 5 si Voltaj, care vor incheia campania la 14 mai. Iar premiul este mai substantial. Anul acesta fiecare isi poate confectiona propria inima Maggi dupa propria inspiratie. Desi a fost una dintre promotiile cu mare vizibilitate de anul trecut, nu trebuie ignorate controversele si discutiile uneori patimase carora le-a dat nastere. S-a discutat despre legalitatea acestui tip de afisaj, s-a vehiculat ideea de manipulare a unui consumator prea putin educat in ceea ce priveste regulile marketingului, dar au existat si voci care au apreciat ideea acestei promotii. Anul acesta, reluarea campaniei cu foarte mici inovatii este vizata de riscul rutinei. In rest, un mecanism simplu cu investitii minime, dar cu mari beneficii de vizibilitate pentru brand.