Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar i
Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar in Romania. Intitulat ""Cursa"", spotul este semnat de Graffiti BBDO si a fost produs de casa de productie Castel Film, iar regia ii apartine lui Gordon Clark, care a lucrat cu Alex Sterian. Ideea care sta la baza spotului este aceea de joc, de competitie, atat de specifica adolescentilor, publicul-tinta al acestei campanii. Provocarea care determina explozia de energie a celor antrenati in cursa este o bomboana Juicy Fruit. Sloganul este unul pe limba publicului-tinta, continand ideea de provocare si dinamism: ""Go gET iT"". Spotul reuseste sa surprinda o stare de spirit si sa creeze atmosfera.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Vista Bank finanțează un parc eolian al grupului Premer Energy
Sursa: futurebanking.ro
-
Nici nu a născut, dar și-a ales deja bona filipineză. Ana Baniciu va naște în...
Sursa: kudika.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Lacul Como ar putea avea soarta Veneției: Italienii se gândesc să impună o...
Sursa: wall-street.ro