Pentru brandul Juicy Fruit, Wrigley realizeaza primul sau spot in Romania.
Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar i
Pentru brandul Juicy Fruit, Wrigley realizeaza primul sau spot in Romania.
Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar in Romania. Intitulat ""Cursa"", spotul este semnat de Graffiti BBDO si a fost produs de casa de productie Castel Film, iar regia ii apartine lui Gordon Clark, care a lucrat cu Alex Sterian. Ideea care sta la baza spotului este aceea de joc, de competitie, atat de specifica adolescentilor, publicul-tinta al acestei campanii. Provocarea care determina explozia de energie a celor antrenati in cursa este o bomboana Juicy Fruit. Sloganul este unul pe limba publicului-tinta, continand ideea de provocare si dinamism: ""Go gET iT"". Spotul reuseste sa surprinda o stare de spirit si sa creeze atmosfera.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.