Marea asfaltare blocheaza Capitala! O stire care a speriat pe multi bucuresteni si care a inceput timid prin spatele blocurilor. Specialistii spun ca trebuie parcurse multe etape birocratice pentru a demara un proiect de constructie a unui pasaj sau de reabilitare a unui bulevard. Pana la inceperea unui proiect maret, Bucurestiul este deja
o Capitala sufocata.

Constructia Pasajului Suprateran Basarab, a altor cateva pasaje de dimensiune mai mici, a 22 de parcari subterane, cele mai importante fiind de la Gara de Nord si Atheneum, reabilitarea a peste 100 de bulevarde, strapungerea arterei Buzesti-Berzei-Uranus, reconfigurarea zonei din Parcul Izvor, de langa Palatul Parlamentului pentru constructia Catedralei Neamului, sunt doar cateva din proiectele prezente pe buzele edililor de cativa ani buni, inca de pe vremea cand Traian Basescu era primar general. De ce nu au fost puse si in practica?
Specialistii dau vina pe sistemul birocratic, licitatii peste licitatii pentru studii de fezabilitate, proiectare si constructie. Dificil. La aceste procedee se mai adauga, din pacate, delasarea unor functionari, amanarea unor licitatii, pentru ca anumite firme nu s-au prezentat, si neintelegerile dintre edili.

TUDOR VLADIMIRESCU. Strada a fost mai mult o groapa decat un santier