Romania ca destinatie turistica trezeste indiferenta pentru 40% dintre respondenti. Slaba cunoastere a tarii noastre ii determina
Romania ca destinatie turistica trezeste indiferenta pentru 40% dintre respondenti. Slaba cunoastere a tarii noastre ii determina pe 90% dintre spanioli sa nu viziteze Romania. Consumatorii spanioli nu cunosc produsele romanesti sau le confunda cu alte marfuri europene. 93% dintre ei nu au stiut sa numeasca nici un produs sau marca mioritica. 7% a mentionat votca, Matrioshka (papusile rusesti), Skoda, bijuteriile, portelanurile sau ceasurile. Ceausescu conduce in topul personalitatilor cunoscute de spanioli.
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro
-
Horoscop pentru suflet: Mantra zodiei tale pentru săptămâna 1-7 aprilie
Sursa: kudika.ro
-
Analiză: Companiile care au fugit din Rusia de la începutul războiului din...
Sursa: wall-street.ro