Producatorii asiatici de automobile intentioneaza sa concureze companiile rivale occidentale, utilizand noile capacitati de productie din Europa de Est ca baza pentru cresterea volumului vanzarilor, au declarat participanti la Salonul Auto de la Gene
Producatorii asiatici de automobile intentioneaza sa concureze companiile rivale occidentale, utilizand noile capacitati de productie din Europa de Est ca baza pentru cresterea volumului vanzarilor, au declarat participanti la Salonul Auto de la Geneva. HYUNDAI. Compania este pe cale de a semna un acord in valoare de un miliard de dolari pentru construirea unei fabrici auto, cel mai probabil in Cehia, pentru construirea a 300.000 de masini anual, incepand din 2008.
Producatorul sud-coreean intentioneaza sa produca in Europa de Est automobile de dimensiuni medii, precum si vehicule de teren, destinate in special pietelor occidentale. Ambitia grupului este sa se lanseze in productia de automobile de lux, de dimensiuni mai mari. KIA. Compania intentioneaza sa-si majoreze vanzarile din regiune la o jumatate de milion de unitati pana in 2008 sau 2009, in urma infiintarii unei noi fabrici in Slovacia, unde va produce 200.000 de automobile de clasa medie. Kia a prezentat la Geneva prototipul Ceea€™d (foto), care ofera indicii privind noul model de clasa medie, initial va fi produsa o versiune cu cinci usi, urmata de un model Break in septembrie 2006 si un altul cu trei usi in decembrie 2007. TOYOTA. Grupul japonez produce de un an automobilul de dimensiuni mici Aygo, la o fabrica din Cehia, in colaborare cu PSA Peugeot CitroIn.
Anul trecut a comercializat 23.000 de unitati, urmand ca in 2006 sa vanda 100.000 de unitati. Companiile rivale sustin ca cresterea capacitatilor de productie sud-coreene in Europa de Est nu poate masca faptul ca brandurile lor sunt relativ slabe in Europa, in pofida calitatii produselor.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.