Casa britanica Asprey sau, cu alte cuvinte, cel mai celebru concept britanic de lifestyle de lux
si-a exprimat de curand interesul pentru piata romaneasca. Planurile sale de extindere vizeaza si Europa Centrala si de Est, conform firmei de consultanta CPP Management Consultants Ltd.

Brandul Asprey face parte din grupul A & G Holdings, a carui misiune declarata pentru urmatorii cinci ani este de a deveni cel mai puternic si mai apreciat grup de lux din intreaga lume. Cele doua marci ale A & G, Asprey si Garrard, se dezvolta separat, impunandu-se incetul cu incetul in industria mondiala de lux. Casa Asprey & Garrard a incheiat de curand un parteneriat cu Banca americana Citigroup, pentru a sprijini compania in programul de expansiune internationala dorit de conducere si sustinut de toti actionarii. In acest sens, Asprey spera sa mai deschida zece magazine, in umatoarele 12 luni, iar Garrard planuieste o expansiune cu inca cinci magazine.
DIN 1781. Tot in ideea expusa mai sus, A & G a vandut recent pentru 55 de milioane de lire sterline unul din magazinele principale ale grupului, aflat pe New Bond Street, pentru finantarea noului proiect de expansiune internationala care ia in calcul si Romania. Fondata in 1781 la Londra, Asprey este o marca definitorie pentru lifestyle-ul de lux britanic de cel mai inalt nivel.
COLECTIILE ASPREY. Acestea contin bijuterii de lux, ceasuri pentru barbati si femei, ceasuri de masa si de salon, incaltaminte - colectii pentru femei si barbati confectionate la comanda. Polo - colectia de echipament sportiv si accesorii - se adreseaza in primul rand Casei Regale a Marii Britanii. Colectia corporate - cadouri, destinate in special mediului de afaceri (bijuterii, argintarie, ceasuri si stilouri, carti de lux pentru colectionari, decoratiuni interioare, accesorii din matase, cristaluri si portelanuri). Parfumuri Aprey Purple Water, Pret-à-porter de lux, accesorii si obiecte personale din piele, colectii pentru pentru nunta si copii.