Urmand sa fie prezentat saptamana viitoare, noua varianta scoasa de uzinele franceze este un demn urmas pentru modelul 206, care va fi insa mentinut deocamdata in productie.

Disponibil in variante cu trei si cinci usi, Peugeot 207 se anunta de pe acum drept reusit predecesor al unei noi generatii de masini. Avand oarecum ingrata sarcina de a-i lua locul lui 206, care s-a vandut pana acum in nu mai putin de 5 milioane de exemplare, noul model, care va fi lansat oficial saptamana viitoare, la Salonul Auto de la Geneva, va avea doua stiluri frontale diferite.
ATRACTIE. Principalele lucruri avute in vedere de designerii de la Peugeot au fost legate de realizarea unui aspect care sa continue linia lui 206, evidentiind faptul ca noul Peugeot este totusi scos anul acesta. Personalitatea masinii este o alta caracteristica luata in calcul de constructorii francezi, acestia realizand si de aceasta data un autoturism cu o putere de seductie deosebita, care deja pare sa atraga in special sectorul feminin de public. Cele doua tipuri de aspect frontal difera, insa ambele sunt prevazute cu faruri de dimensiuni mari, unul in stil clasic, iar celalalt cu profil triunghiular, pe un gen ceva mai sportiv.
DIMENSIUNI. Bine proportionat, Peugeot 207 are o lungime de 4,03 m si o latime de 1,72 m, in timp ce inaltimea se ridica la
1,47 m. Senzatia de compact, siguranta si dinamism este consolidata si prin jantele mari, care, dincolo de echilibrul in care rezoneaza cu restul masinii, confera o buna aderenta pe sosea, permitand abordarea unor tipuri diferite de sofat. In interior exista numeroase spatii de stocare, iar printre dotari se numara aerul conditionat automat dual-zone, sistemul de iluminare directionala statica si sistemul acustic JBL. In ceea ce priveste protectia pasagerilor sai, Peugeot 207 are un habitaclu rigid, cu structuri duble de absorbtie in caz de impact, sase airbaguri (frontale, laterale si tip cortina) si cinci centuri de siguranta pretensionate.
VARIANTE. Pe benzina, gama de motorizare disponibila este de 1,4 litri (75 CP), 1,4 litri (88 CP) si 1,6 litri (110 CP). Cu propulsie diesel, Peugeot 207 exista tot in trei variante: 1,4 litri (68 CP), 1,4 litri (90 CP) si 1,6 litri (110 CP). Daca motoarele pe benzina impresioneaza prin vioiciune, gratie colaborarii dintre Peugeot - CitroIn si BMW Group, cele Diesel se disting prin consumul redus de combustibil, precum si prin emisiile minimale de noxe. Sistemul de suspensii (independente pe puntea fata, tip McPherson, cu bara stabilizatoare) si franele sunt aproape identice cu cele de la CitroIn C3. Majoritatea versiunilor are
discuri ventilate pe fata si tambur pe puntea din spate, mai putin variantele de varf, echipate cu discuri pe toate cele patru roti.

DATE TEHNICE