Aproape 14.000 de locuri de parcare au fost proiectate de Municipalitate in cele mai aglomerate zone ale Bucurestiului, costurile ridicandu-se la peste 328 de milioane de euro.

Cele 22 de parcari subterane realizate printr-un parteneriat public-privat de Primaria Capitalei vor face concurenta firmei Dalli, cea care detine in prezent monopolul. ""O mare parte din Dalli va disparea"", a confirmat ieri viceprimarul general, Razvan Murgeanu. Solutiile tehnice ale viitoarelor parkinguri vor fi anuntate maine, dupa desemnarea castigatorilor licitatiei pentru realizarea studiilor de fezabilitate. Zonele in care vor fi construite parcarile sunt: Piata Obor, Piata Sudului, Strada Edgar Quinet, Piata Salii Palatului, Ateneul Roman, Piata Amzei, Piata Presei Libere, Piata Domenii, Piata Walter Maracineanu, Piata Hurmuzachi, Piata Dorobanti, Parcul Harastrau - Pavilionul H - Parcul de distractii, Esplanada Gara Baneasa, Piata Alba-Iulia, Soseaua Stefan cel Mare-bloc Perla, Restaurantul Pescarus, Bulevardul Magheru, Piata Charles de Gaulle, Soseaua Stefan cel Mare - Aleea Circului, Barbu Vacarescu - Lacul Tei, Piata Universitatii si Gara de Nord.
OFERTE. ""Ne aflam in faza in care se liciteaza partenerii public-privati. Practic va fi o reconfigurare a zonelor unde se vor construi parcarile. Cea mai spectaculoasa va fi cea de la Ateneul Roman. Vor fi pe langa locuri de parcare si galerii de arta, constructii, centre comerciale"", ne-a spus Gheorghe Udriste, director in cadrul Municipalitatii. Prima licitatia va fi organizata pentru parcarea subterana pe trei niveluri de la Gara de Nord, lucrarile putand incepe in aceasta vara.

MONOPOL