""Vinul, odata nascut, traieste, de disparut nu dispare, chiar si in om, traieste in continuare"", spunea baronul Philippe de Rosthchild, un mare cunoscator al vinurilor de Bordeaux.

Povestea a inceput in 1853, cand tatal baronului a cumparat o podgorie in regiunea Bordeaux. La expozitia de vinuri din 1855, organizata de Napoleon III, vinurile baronului nu au fost luate in seama. Acestea insa si-au luat revansa in 1922, cand au ajuns printre primele calsificate in categoria vinurilor de Bordeaux.
INSPIRATIE. In 1973, Jaques Chirac, pe atunci ministrul Agriculturii, a semnat un decret prin care ridica acest vin la rangul celor mai bune din regiune si nu numai. Cu aceasta ocazie, baronul a decis ca Picasso sa schimbe design-ul etichetei. Astfel vinurile au devenit si mai cunoscute si apreciate dupa ce marele pictor a semnat eticheta licorii. Picasso nu este insa singurul artist cu renume care si-a aratat admiratia pentru acest vin. Baronul Philippe de Rothschild a facut din acest lucru o adevarata traditie, astfel incat, in fiecare an, imaginea vinului se schimba in functie de inspiratia unui artist. Printre cei mai cunoscuti oameni de arta se numara: Salvador Dali, Jacques Villon, Jean Cocteau.
CONTINUITATE. In anul 1988, baronul a trecut in lumea celor drepti. Traditia prepararii vinurilor de calitate nu a murit. Dimpotriva, baroneasa Philippine se ocupa in prezent de domeniu. Recent, vinurile Mouton Cadet, preparate la Bordeaux, s-au lansat si pe piata romaneasca, aceasta fiind a 151-a piata din lume pe care vinul este prezent. ""Aceste vinuri reprezinta identitatea regiunii Bordeaux, din Franta, avand in ele filozofia iubitorului de vin, pentru ca licoarea bahica este facuta din pasiune. Este un produs al iubirii"", ne-a declarat somelierul Laurentiu Achim, prezent la lansarea vinului care a avut loc pe 15 februarie la Hotel Marriott.