Elevii, ''prieteni'' cu paharul
Circa 20 la suta dintre elevii ciclului gimnazial au declarat, in cadrul unui studiu realizat de Directia de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti, ca s-au imbatat cel putin o data in viata. Mai mult, un licean din trei si o adolescenta din zece
Circa 20 la suta dintre elevii ciclului gimnazial au declarat, in cadrul unui studiu realizat de Directia de Sanatate Publica a Municipiului Bucuresti, ca s-au imbatat cel putin o data in viata. Mai mult, un licean din trei si o adolescenta din zece au recunoscut ca s-au imbatat cel putin o data in ultima luna. Studiul a mai aratat ca ''proportia elevilor care au declarat ca nu au consumat niciodata alcool a fost de 29,9 la suta, pe sexe fiind de 35,1 la suta pentru fete si 18,3 la suta pentru baieti''.
Curierul National - alte stiri si articole preluate pe 9AM
Discutii asupra articolului "Elevii, ''prieteni'' cu paharul":
Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, 9AM incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.
