Viitorul avion multirol trebuie sa aiba flexibilitate maxima in executarea misiunilor, sa poata fi realimentat din aer si sa aiba majoritatea co
Viitorul avion multirol trebuie sa aiba flexibilitate maxima in executarea misiunilor, sa poata fi realimentat din aer si sa aiba majoritatea comenzilor digitalizate. De asemenea, aeronava trebuie sa aiba reduse atat viteza de aterizare, cat si distanta de rulare pe pista. Sumele ce vor fi alocate pentru achizitia noului tip de aeronava multirol variaza de la cateva miliarde de euro, in conditiile in care vor fi cumparate avioane noi, pana la jumatate din aceasta suma, daca se opteaza pentru aeronave ""la mana a doua"".
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Garcia, WWCOTY: Femeile influențează 80% din deciziile de cumpărare a unei...
Sursa: wall-street.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro