In masina, in toalete, la birou... Mai putin in parcuri si cu totul intamplator in pat. Acestea au fost anul trecut cele mai cautate locuri unde pamantenii au preferat sa faca dragoste.

Durex Global Sex este cea mai ampla ancheta efectuata anual asupra sexului. In ancheta de anul trecut au fost incluse 317.000 de persoane din 41 de tari. Asa am aflat ca dintre pamanteni, grecii sunt cei mai activi sexual si ca islandezii renunta cel mai rapid la virginitate. De asemenea, am mai aflat ca in topul celor mai cautate locuri pentru o partida de sex se plaseaza masina.
TOP. 50% dintre persoanele chestionate au declarat ca locul ideal pentru a face sex este masina. In Italia, a face dragoste in masina este ceva firesc. Astfel, 84% dintre italienii chestionati - comparativ cu doar 52% dintre francezi - fac in mod curent amor in acest loc, despre restul banuindu-se ca nu sunt in aceasta categorie pentru simplu motiv ca nu au masina. Pe pozitia a doua in acest top figureaza toaletele, unde 39% dintre persoanele chestionate au recunoscut ca au facut amor. Parcurile - ca loc de practicare a acestui placut sport - ocupa locul al III-lea in top. Potrivit anchetei, anul trecut, la birou, in avion nu prea s-au comis partide de sex.
Raspunsurile mai arata ca filmele si revistele erotice influenteaza cel mai mult dorinta sexuala, 41% dintre cei chestionati recunoscand ca acestea reprezinta o solutie eficienta in cresterea libidoului. Pentru jocul erotic in doi, francezii (36%) apeleaza la uleiuri pentru masaj. Cat despre vibrator, acesta este un accesoriu care le seduce mai mult pe femei (26%) decat pe barbati (19%).
INFIDELI. Fanii acestui aparat erotic sunt taiwanezii (47%), urmati la mica distanta de americani si britanici (43%). Potrivit anchetei, in Turcia, barbatii sunt cel mai infideli: 58% dintre ei au marturisit ca au avut cel putin o relatie extraconjugala. Iar in Australia (28%), amorul in trei este experimentat cel mai frecvent.
LUBRIFIANTI. O serie de intrebari a vizat folosirea de lubrifianti in sexul vaginal sau anal. La acest capitol, 80% dintre francezi au declarat ca au nevoie de lubrifianti, in timp ce 27% dintre polonezi ignora practic existenta acestor produse.

MEGA ANCHETA