Retailer-ii de bijuterii de lux incep sa se conformeze cerintelor clientilor, extinzand liniile de bijuterii masculine de la ceasuri, butoni si ace de cravata la colectii vaste de bijuterii ce cuprind lantisoare, pandantive, bratari si inele. I

Retailer-ii de bijuterii de lux incep sa se conformeze cerintelor clientilor, extinzand liniile de bijuterii masculine de la ceasuri, butoni si ace de cravata la colectii vaste de bijuterii ce cuprind lantisoare, pandantive, bratari si inele.

Industria bijuteriilor masculine tinde sa acopere intregul segment de clienti. Este cazul companiei Tiffany & Co., cel de-al doilea mare retailer mondial de bijuterii care a apelat la Paloma Picasso sau Elsa Peretti pentru realizarea unei noi colectii de bijuterii masculine in argint si aliaj de titan cu diamante. Colectia s-a bucurat de succes, mai ales dupa ce actorul Brad Pitt a purtat un medalion de argint si butoni Tiffanya€™s in filmul ""Oceana€™s Twelve"". Dupa aparitia lui Brad Pitt in tabloidul Life and Style, purtand respectivele bijuterii, din ce in ce mai multi barbati au devenit interesati de bijuteriile Tiffanya€™s.
CELEBRITATI. Alti barbati celebri, precum cantaretul Lenny Kravitz sau actorul Orlando Bloom au aparut pe copertele revistelor de life style purtand bijuterii, expunandu-i astfel publicului pe designerii de bijuterii precum Philip Crangi - unul dintre cei 10 designeri din cadrul Barneya€™s New York. De asemenea, Kay Jewelers, companie detinuta de Sterling Jewelers Inc., a inceput in urma cu sase ani sa promoveze bijuteriile masculine - in special cercei cu un diamant si inele cu trei diamante, foarte apreciate de barbati. Totusi, vanzarile de bijuterii masculine sunt inca modeste. La Tiffanya€™s, acestea reprezinta doar 2% din totalul vanzarilor. Cu toate acestea, segmentul bijuteriile masculine este considerat a fi unul din sectoarele cu cel mai mare potential de crestere in urmatoarea perioada.
REZULTATE FINANCIARE. De curand, Tiffany & Co a anuntat o crestere de 37% a profitului la magazinul sau reprezentativ din New York, o data cu o crestere a preturilor pentru bijuterii. Actiunile companiei s-au depreciat cu 5,3%, ca urmare a scaderii vanzarilor pe piata japoneza. Cu toate acestea, rezultatele sunt pozitive comparativ cu 2004 - profitul net a urcat la aproape 24 milioane de dolari, iar pretul unei actiuni este de 0,16 dolari, fata de un profit de 17,4 milioane de dolari si 0,12 dolari/actiune, acum doi ani. Vanzarile au crescut anul trecut cu 8,4%, compania realizand o cifra de afaceri totala de 500 de milioane de dolari. Analizand performantele pe zone geografice, cea mai importanta crestere a vanzarilor a fost realizata de magazinul reprezentativ de pe Fifth Avenue, 12%, prin vanzarea de bijuterii de platina si diamante de cel putin 3.000 de dolari bucata. Piata japoneza, cea de-a doua ca marime pentru compania americana, nu a inregistrat insa nici o crestere in materie de vanzari de bijuterii.

POTENTIAL RIDICAT MAI ALES IN SUA


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.