Noul post EUFORIA lifestyle TV este alaturi de femeia actuala,
se identifica cu aceasta, stie cine este si cum
sa-i satisfaca nevoile, imbinand informatia
cu divertismentul.

De la 15 ianuarie si-a inceput emisia noul post de televiziune EUFORIA lifestyle TV. Televiziunea se adreseaza femeilor preocupate de calitatea vietii, de imaginea proprie, de calitatea relatiilor, de dezvoltarea personala, femeilor care nu se multumesc doar sa viseze o viata implinita, ci doresc sa o construiasca si sa o traiasca. Inca din grila-test, care va fi difuzata in cursul lunii ianuarie, telespectatoarele vor avea ocazia sa se familiarizeze cu ceea ce inseamna lifestyle feminin.
STIL. Productii precum ""Esentele stilului"" sau ""Stilul accesibil"" le ajuta pe femei in identificarea mijloacelor prin care isi vor defini un stil vestimentar personal sau un machiaj adecvat. ""Pilates TV"" si ""Zona zen"" prezinta cele mai actuale tehnici de mentinere a formei fizice si de relaxare, ""Arome mediteraneene"" imbina in mod placut calatoria cu traditiile gastronomice, iar ""Retete la minut"" transforma gatitul in arta. Pentru domnisoarele care se pregatesc de nunta, ideile din ""O nunta ca-n povesti"" sunt numai bune, iar pentru cele care s-au mutat impreuna cu iubitii, ""Casa pentru doi"" le ajuta sa isi creeze un interior in care sa se simta bine. Serialul ""Fete istete"" se adreseaza femeii actuale si ii arata cum sa faca fata problemelor cotidiene sau cum sa fie o gazda perfecta, dar si cum sa fie ""o tigroaica in pat"".
TARGET. Postul se adreseaza unui public feminin cu putere de decizie in privinta achizitionarii de bunuri si servicii, avand preocupari legate de alegerea si practicarea unui stil de viata, a unor hobby-uri, de activitatile practice si gospodaresti, artistice, sportive, de viata de familie, sanatate, dezvoltare personala, sociala, de calitatea vietii.
MISIUNE. EUFORIA lifestyle TV reprezinta cel mai adecvat mijloc de destindere si buna-dispozitie in care ritmul cotidian trepidant a fost inlocuit prin armonie, echilibru si spirit pozitiv. Aceste principii sunt sustinute prin continutul programelor si prin modul de prezentare a informatiei. Postul isi propune sa promoveze in randul telespectatorilor ""cultura zambetului"", o atitudine amabila, pozitiva, constructiva si optimista, menita sa reduca tensiunile din relatiile interumane, sa schimbe atmosfera in care in prezent, oamenii interactioneaza in activitatile cotidiene, sa impuna un nou stil in televiziune si o noua filozofie de viata.

CE VOR FEMEILE