""Taxa, denumita buvinieta dupa modelul AND, rovinieta, nu este o noutate. Ea functioneaza cu succes si in alte capitale si este o masura de descongestionare a traficului, pe de o parte, iar pe de alta parte de reducere a nivelului de poluare. Cine vrea sa circule pe Magheru, plateste"", a declara cu lejeritate Gheorghe Udriste, director in cadrul Primariei Capitalei. Interesant este ca pana acum administratia locala n-a fost capabila sa conceapa un plan care sa duca la fluidizarea traficului in Bucuresti, desi amenintari au tot fost inca de pe vremea cand actualul presedinte era primar general. Nu s-a facut nimic, in scurt timp Bucurestiul devenind un oras blocat. (Monica C. Andrei)
Despre autor:
Sursa: Jurnalul National
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro