back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Micsorarea pretului la carburant

 


 
Pagini: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >> Sari la pagina:
 
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 6 Octombrie 2011, ora 22:46

De la: leonard, la data 2011-10-05 14:30:40
De la: nastasemihail, la data 2011-10-05 01:35:21
De la: leonard, la data 2011-10-03 20:15:33
De la: nastasemihail, la data 2011-10-03 03:37:21
De la: leonard, la data 2011-10-01 21:01:40
De la: nastasemihail, la data 2011-09-30 16:39:12
De la: leonard, la data 2011-09-10 05:20:06 CATALIZATORUL :SE AMESTECA DOUA LINGURITE DE BICARBONAT DE SODIU (de masa) CU 1,5 LT DE APA DESTILATA SE PUNE SI TREI DAR SE VA INCALZI GENERATORUL PENTRU CA VA CRESTE CONSUMUL DE Amperi etc.

ASA.
Si o tira benzina, si o tira praf de platina. Si un electrod de platina....si....si.

Si restul apa.
eu cred ca tu vorbesti in necunostinta de cauza sau asa ceva ,de fapt vorbesti mult si prost ,te-am urmarit in tot topicul si spui doar prostii doar ca sa nu stai in banca ta ,nu ai nici o idee de nimic dar continui sa postezi , nu stiu de ce doar ca sa te faci de ris .Eu rectific ca am raspuns la intrebarea despre catalizator (care se cheama GENERATOR DE GAZE) , cu un raspuns despre electrolit care este substanta care se uzeaza in generator si are la baza APAAA, .HM DAR TU TE BAGI CA MUSCA IN CURU CALULUI DE FIECARE DATA, doar sa comentezi si tu ceva sa vada rominii ca mai traiesti,.Stii ce se zice pe aici in Madrid ,ca noi romanii (stim tot ,facem de toate dar de fapt nu stim nimic )doar stricam, atai si cu tine ,stii de toate faci pe toate dar defapt nu stii nimic, zic cum ti-au mai zis si altii ,esti pe statul de plata 9am news, ????

Daca te crezi atit de inteligent sau competent, pune-ti in practica ideea cu apa, pe post de combustibil. Si lasa modul asta de interpelare. ca daca ma faci pe mine cum iti vine, nu tine loc de punere in practica a unei teorii sau inventii. Vezi ca sint de specialitate si am vazut prin reviste multe idei...."trasnet", ce era doar reluari ale unor principii cunoscute.
Unde sint deja masini cu apa? Secret?
Orgoliile nu au ce cauta cind e vorba de un principiu nou. Orgoliul ascunde ceva deja cunoscut, si care se doreste aruncat necunoscatorilor ca principiu nou.
Apa nu poate fi combustibil decit ....ajutata sa fie ....destabilizata. Asta pe limbajul necunoscatorilor.
Combustibilii cunoscuti sint....destabilizati chimic....
Adfica ....ard si singuri, neajutati.
Apa trebuie sa aiba un catalizator pe post de ....pitiponc destabilizator.

Daca ma mai faci prost, te rad.
Continua. Asta a fost doar apararea. atacul urmeaza. Cind ma va interesa ideea ta.
nene idea nu este a mea este munca a mii de persoane care nu au tinut nimc in secret, si care au vrut prin voia lor ca sa se stie,ca ai solutii care pot ajuta la economisirea combustibililor, si cea a buzunarului,reafirm ca nu este idea mea ci doar am preluat ideea si am dezvoltata eu insumi propiul meu aparat cu materiale propii si care este probat de mine cu masina dissel si care pentru inceput da resultate satisfacatoare, nu imi lipseste decit sa-i fac un panou de control ca sa nu il cumpar dar il fac si pe asta ,deea ati zic nu mai comenta daca nu stii ceva concret ,nu am nimic cu tine doamne fereste , nu te trezi sa nu patim ceva ,dar ma-i luat atat de sigur , ca pare ca esti in domeniu ,dar nu inca nu stii nici pe jumatate,eu daca ma-m pus sa postez,am vorbit din ceea ce am facut,deci am experimentat,.hai la mai bine si nu fi nervos dar am avut parte de multi ca tine cand am inceput sa lucrez la acet proiect,NEGATIVISTI, asa ai numesc eu, hai Ciau.

Si i-ai invins pe toti cei ca mine. Ignorind ca oricit de multa economie veti face la benzine, tot o vor scumpii monopolurile energetice. Si nu rezolvati nimic.
In privinta hidrogenului, mergeti voi cu el.
Eu merg pe solare cind vor fi peste tot. Aici e specialitatea mea. Deci ai luat plasa.
.Auzi hai ca ma faci curios daca tot esti specialist an "solare" cum zici cum de nu stii ca CHINA ESTE CEL MAI MARE PRODUCATOR SI EXPORTATOR de panouri foto-voltaice(solare),din ce-mi amintesc eu itrebai daca chinezii fabrica panouri ,hai specialistule AAAAAAAAAAAA?

Nu sint strict specialist in panouri fotovoltaice. In electrotehnica.
Se cam fuge de panourile chinezesti. Deocamdata sint slabe. Dupa 2 ani, scade la jumate randamentu. Si cam scumpe, la noi.
Daca mai vorbesti asa cu mine, te taxez cu aceeasi moneda.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 7 Octombrie 2011, ora 17:28

De la: nastasemihail, la data 2011-10-06 22:46:42
De la: leonard, la data 2011-10-05 14:30:40
De la: nastasemihail, la data 2011-10-05 01:35:21
De la: leonard, la data 2011-10-03 20:15:33
De la: nastasemihail, la data 2011-10-03 03:37:21
De la: leonard, la data 2011-10-01 21:01:40
De la: nastasemihail, la data 2011-09-30 16:39:12
De la: leonard, la data 2011-09-10 05:20:06 CATALIZATORUL :SE AMESTECA DOUA LINGURITE DE BICARBONAT DE SODIU (de masa) CU 1,5 LT DE APA DESTILATA SE PUNE SI TREI DAR SE VA INCALZI GENERATORUL PENTRU CA VA CRESTE CONSUMUL DE Amperi etc.

ASA.
Si o tira benzina, si o tira praf de platina. Si un electrod de platina....si....si.

Si restul apa.
eu cred ca tu vorbesti in necunostinta de cauza sau asa ceva ,de fapt vorbesti mult si prost ,te-am urmarit in tot topicul si spui doar prostii doar ca sa nu stai in banca ta ,nu ai nici o idee de nimic dar continui sa postezi , nu stiu de ce doar ca sa te faci de ris .Eu rectific ca am raspuns la intrebarea despre catalizator (care se cheama GENERATOR DE GAZE) , cu un raspuns despre electrolit care este substanta care se uzeaza in generator si are la baza APAAA, .HM DAR TU TE BAGI CA MUSCA IN CURU CALULUI DE FIECARE DATA, doar sa comentezi si tu ceva sa vada rominii ca mai traiesti,.Stii ce se zice pe aici in Madrid ,ca noi romanii (stim tot ,facem de toate dar de fapt nu stim nimic )doar stricam, atai si cu tine ,stii de toate faci pe toate dar defapt nu stii nimic, zic cum ti-au mai zis si altii ,esti pe statul de plata 9am news, ????

Daca te crezi atit de inteligent sau competent, pune-ti in practica ideea cu apa, pe post de combustibil. Si lasa modul asta de interpelare. ca daca ma faci pe mine cum iti vine, nu tine loc de punere in practica a unei teorii sau inventii. Vezi ca sint de specialitate si am vazut prin reviste multe idei...."trasnet", ce era doar reluari ale unor principii cunoscute.
Unde sint deja masini cu apa? Secret?
Orgoliile nu au ce cauta cind e vorba de un principiu nou. Orgoliul ascunde ceva deja cunoscut, si care se doreste aruncat necunoscatorilor ca principiu nou.
Apa nu poate fi combustibil decit ....ajutata sa fie ....destabilizata. Asta pe limbajul necunoscatorilor.
Combustibilii cunoscuti sint....destabilizati chimic....
Adfica ....ard si singuri, neajutati.
Apa trebuie sa aiba un catalizator pe post de ....pitiponc destabilizator.

Daca ma mai faci prost, te rad.
Continua. Asta a fost doar apararea. atacul urmeaza. Cind ma va interesa ideea ta.
nene idea nu este a mea este munca a mii de persoane care nu au tinut nimc in secret, si care au vrut prin voia lor ca sa se stie,ca ai solutii care pot ajuta la economisirea combustibililor, si cea a buzunarului,reafirm ca nu este idea mea ci doar am preluat ideea si am dezvoltata eu insumi propiul meu aparat cu materiale propii si care este probat de mine cu masina dissel si care pentru inceput da resultate satisfacatoare, nu imi lipseste decit sa-i fac un panou de control ca sa nu il cumpar dar il fac si pe asta ,deea ati zic nu mai comenta daca nu stii ceva concret ,nu am nimic cu tine doamne fereste , nu te trezi sa nu patim ceva ,dar ma-i luat atat de sigur , ca pare ca esti in domeniu ,dar nu inca nu stii nici pe jumatate,eu daca ma-m pus sa postez,am vorbit din ceea ce am facut,deci am experimentat,.hai la mai bine si nu fi nervos dar am avut parte de multi ca tine cand am inceput sa lucrez la acet proiect,NEGATIVISTI, asa ai numesc eu, hai Ciau.

Si i-ai invins pe toti cei ca mine. Ignorind ca oricit de multa economie veti face la benzine, tot o vor scumpii monopolurile energetice. Si nu rezolvati nimic.
In privinta hidrogenului, mergeti voi cu el.
Eu merg pe solare cind vor fi peste tot. Aici e specialitatea mea. Deci ai luat plasa.
.Auzi hai ca ma faci curios daca tot esti specialist an "solare" cum zici cum de nu stii ca CHINA ESTE CEL MAI MARE PRODUCATOR SI EXPORTATOR de panouri foto-voltaice(solare),din ce-mi amintesc eu itrebai daca chinezii fabrica panouri ,hai specialistule AAAAAAAAAAAA?

Nu sint strict specialist in panouri fotovoltaice. In electrotehnica.
Se cam fuge de panourile chinezesti. Deocamdata sint slabe. Dupa 2 ani, scade la jumate randamentu. Si cam scumpe, la noi.
Daca mai vorbesti asa cu mine, te taxez cu aceeasi moneda.
OK,pentru virsta pe care o ai imi cer scuze de cuv. folosite ,dar este ca sint inconjurat de ignoranti ,si de obicei nu stau mult sa gandesc cuvintele, lespun asa cum imi vine ,inca odata scuze dar doar pentru anii care il ai nu asta a fost intentia ,era ca eu am muncit si am probat fel de fel de aparate facute de mine ,si ceea ce vorbesc este doar din experienta dupa cum am mai zis ,deaceea repetam vorbeste doar daca stii ,este mult mai intelept si nu risti sa ai parte de comentarii de tot genul .PARDON |||||


pascu08_yahoo_com

1522 mesaje
Membru din: 26/07/2009
Postat pe: 10 Octombrie 2011, ora 06:22

De la: leonard, la data 2011-09-07 05:29:55HHO este foarte fiabil ,eu personal am unul pe un vectra de 2,lt,motorina ,este facut de mine adica artizanal ,si spun cu adevarat ca functioneaza nu-i credeti pe cei care vorbesc din auzite ca sint periculoase , ca strica motorul ca nustiu ce mai , sint minciuni si prostii a unora ce le place doar vorbele ,aveti ex. pe youtube hhogenerator o multime , si daca cautati in google gasiti si firme care se ocupa cu fabricarea si vinderea lor



Salut chiar ma intereseaza adaptarea unui asemenea sistem pe masina propie/

Raporteaza abuz de limbaj
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 10 Octombrie 2011, ora 09:24

De la: nastasemihail, la data 2011-10-05 01:35:21
De la: leonard, la data 2011-10-03 20:15:33
De la: nastasemihail, la data 2011-10-03 03:37:21
De la: leonard, la data 2011-10-01 21:01:40
De la: nastasemihail, la data 2011-09-30 16:39:12
De la: leonard, la data 2011-09-10 05:20:06 CATALIZATORUL :SE AMESTECA DOUA LINGURITE DE BICARBONAT DE SODIU (de masa) CU 1,5 LT DE APA DESTILATA SE PUNE SI TREI DAR SE VA INCALZI GENERATORUL PENTRU CA VA CRESTE CONSUMUL DE Amperi etc.

ASA.
Si o tira benzina, si o tira praf de platina. Si un electrod de platina....si....si.

Si restul apa.
eu cred ca tu vorbesti in necunostinta de cauza sau asa ceva ,de fapt vorbesti mult si prost ,te-am urmarit in tot topicul si spui doar prostii doar ca sa nu stai in banca ta ,nu ai nici o idee de nimic dar continui sa postezi , nu stiu de ce doar ca sa te faci de ris .Eu rectific ca am raspuns la intrebarea despre catalizator (care se cheama GENERATOR DE GAZE) , cu un raspuns despre electrolit care este substanta care se uzeaza in generator si are la baza APAAA, .HM DAR TU TE BAGI CA MUSCA IN CURU CALULUI DE FIECARE DATA, doar sa comentezi si tu ceva sa vada rominii ca mai traiesti,.Stii ce se zice pe aici in Madrid ,ca noi romanii (stim tot ,facem de toate dar de fapt nu stim nimic )doar stricam, atai si cu tine ,stii de toate faci pe toate dar defapt nu stii nimic, zic cum ti-au mai zis si altii ,esti pe statul de plata 9am news, ????

Daca te crezi atit de inteligent sau competent, pune-ti in practica ideea cu apa, pe post de combustibil. Si lasa modul asta de interpelare. ca daca ma faci pe mine cum iti vine, nu tine loc de punere in practica a unei teorii sau inventii. Vezi ca sint de specialitate si am vazut prin reviste multe idei...."trasnet", ce era doar reluari ale unor principii cunoscute.
Unde sint deja masini cu apa? Secret?
Orgoliile nu au ce cauta cind e vorba de un principiu nou. Orgoliul ascunde ceva deja cunoscut, si care se doreste aruncat necunoscatorilor ca principiu nou.
Apa nu poate fi combustibil decit ....ajutata sa fie ....destabilizata. Asta pe limbajul necunoscatorilor.
Combustibilii cunoscuti sint....destabilizati chimic....
Adfica ....ard si singuri, neajutati.
Apa trebuie sa aiba un catalizator pe post de ....pitiponc destabilizator.

Daca ma mai faci prost, te rad.
Continua. Asta a fost doar apararea. atacul urmeaza. Cind ma va interesa ideea ta.
nene idea nu este a mea este munca a mii de persoane care nu au tinut nimc in secret, si care au vrut prin voia lor ca sa se stie,ca ai solutii care pot ajuta la economisirea combustibililor, si cea a buzunarului,reafirm ca nu este idea mea ci doar am preluat ideea si am dezvoltata eu insumi propiul meu aparat cu materiale propii si care este probat de mine cu masina dissel si care pentru inceput da resultate satisfacatoare, nu imi lipseste decit sa-i fac un panou de control ca sa nu il cumpar dar il fac si pe asta ,deea ati zic nu mai comenta daca nu stii ceva concret ,nu am nimic cu tine doamne fereste , nu te trezi sa nu patim ceva ,dar ma-i luat atat de sigur , ca pare ca esti in domeniu ,dar nu inca nu stii nici pe jumatate,eu daca ma-m pus sa postez,am vorbit din ceea ce am facut,deci am experimentat,.hai la mai bine si nu fi nervos dar am avut parte de multi ca tine cand am inceput sa lucrez la acet proiect,NEGATIVISTI, asa ai numesc eu, hai Ciau.

Si i-ai invins pe toti cei ca mine. Ignorind ca oricit de multa economie veti face la benzine, tot o vor scumpii monopolurile energetice. Si nu rezolvati nimic.
In privinta hidrogenului, mergeti voi cu el.
Eu merg pe solare cind vor fi peste tot. Aici e specialitatea mea. Deci ai luat plasa.

Si,cum se vinde plasa?La Kg,L,M.............!


nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 10 Octombrie 2011, ora 14:19

Treceti de la motorul cu combustie interna, la aplicatii electrice. Dupa cum se vede.

Acest motor de care vorbiti e de fapt bazat pe electroliza apei. Si e cu hidrogen.

Electrodul trebuie sa fie f fiabil. Fiindca se consuma.

A facut cineva un bilant energetic? Si bineinteles bilant al costurilor.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 10 Octombrie 2011, ora 14:21

Panourile solare iau energie gratis de la soare, ziua. Surplusul e inmagazinat in baterii. Si genereaza energie si cind sta.
Inconvenientul e costul, si scaderea randamentului, in timp. Iar bateriile sint scumpe si au fiabilitate mai mica decit necesarul.
Deci inconveniente inca mari.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 11 Octombrie 2011, ora 03:13

De la: Tramp, la data 2011-10-10 09:24:06
De la: nastasemihail, la data 2011-10-05 01:35:21
De la: leonard, la data 2011-10-03 20:15:33
De la: nastasemihail, la data 2011-10-03 03:37:21
De la: leonard, la data 2011-10-01 21:01:40
De la: nastasemihail, la data 2011-09-30 16:39:12
De la: leonard, la data 2011-09-10 05:20:06 CATALIZATORUL :SE AMESTECA DOUA LINGURITE DE BICARBONAT DE SODIU (de masa) CU 1,5 LT DE APA DESTILATA SE PUNE SI TREI DAR SE VA INCALZI GENERATORUL PENTRU CA VA CRESTE CONSUMUL DE Amperi etc.

ASA.
Si o tira benzina, si o tira praf de platina. Si un electrod de platina....si....si.

Si restul apa.
eu cred ca tu vorbesti in necunostinta de cauza sau asa ceva ,de fapt vorbesti mult si prost ,te-am urmarit in tot topicul si spui doar prostii doar ca sa nu stai in banca ta ,nu ai nici o idee de nimic dar continui sa postezi , nu stiu de ce doar ca sa te faci de ris .Eu rectific ca am raspuns la intrebarea despre catalizator (care se cheama GENERATOR DE GAZE) , cu un raspuns despre electrolit care este substanta care se uzeaza in generator si are la baza APAAA, .HM DAR TU TE BAGI CA MUSCA IN CURU CALULUI DE FIECARE DATA, doar sa comentezi si tu ceva sa vada rominii ca mai traiesti,.Stii ce se zice pe aici in Madrid ,ca noi romanii (stim tot ,facem de toate dar de fapt nu stim nimic )doar stricam, atai si cu tine ,stii de toate faci pe toate dar defapt nu stii nimic, zic cum ti-au mai zis si altii ,esti pe statul de plata 9am news, ????

Daca te crezi atit de inteligent sau competent, pune-ti in practica ideea cu apa, pe post de combustibil. Si lasa modul asta de interpelare. ca daca ma faci pe mine cum iti vine, nu tine loc de punere in practica a unei teorii sau inventii. Vezi ca sint de specialitate si am vazut prin reviste multe idei...."trasnet", ce era doar reluari ale unor principii cunoscute.
Unde sint deja masini cu apa? Secret?
Orgoliile nu au ce cauta cind e vorba de un principiu nou. Orgoliul ascunde ceva deja cunoscut, si care se doreste aruncat necunoscatorilor ca principiu nou.
Apa nu poate fi combustibil decit ....ajutata sa fie ....destabilizata. Asta pe limbajul necunoscatorilor.
Combustibilii cunoscuti sint....destabilizati chimic....
Adfica ....ard si singuri, neajutati.
Apa trebuie sa aiba un catalizator pe post de ....pitiponc destabilizator.

Daca ma mai faci prost, te rad.
Continua. Asta a fost doar apararea. atacul urmeaza. Cind ma va interesa ideea ta.
nene idea nu este a mea este munca a mii de persoane care nu au tinut nimc in secret, si care au vrut prin voia lor ca sa se stie,ca ai solutii care pot ajuta la economisirea combustibililor, si cea a buzunarului,reafirm ca nu este idea mea ci doar am preluat ideea si am dezvoltata eu insumi propiul meu aparat cu materiale propii si care este probat de mine cu masina dissel si care pentru inceput da resultate satisfacatoare, nu imi lipseste decit sa-i fac un panou de control ca sa nu il cumpar dar il fac si pe asta ,deea ati zic nu mai comenta daca nu stii ceva concret ,nu am nimic cu tine doamne fereste , nu te trezi sa nu patim ceva ,dar ma-i luat atat de sigur , ca pare ca esti in domeniu ,dar nu inca nu stii nici pe jumatate,eu daca ma-m pus sa postez,am vorbit din ceea ce am facut,deci am experimentat,.hai la mai bine si nu fi nervos dar am avut parte de multi ca tine cand am inceput sa lucrez la acet proiect,NEGATIVISTI, asa ai numesc eu, hai Ciau.

Si i-ai invins pe toti cei ca mine. Ignorind ca oricit de multa economie veti face la benzine, tot o vor scumpii monopolurile energetice. Si nu rezolvati nimic.
In privinta hidrogenului, mergeti voi cu el.
Eu merg pe solare cind vor fi peste tot. Aici e specialitatea mea. Deci ai luat plasa.

Si,cum se vinde plasa?La Kg,L,M.............!
ha ha ha !am ris!


leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 11 Octombrie 2011, ora 03:44

De la: nastasemihail, la data 2011-10-10 14:21:41Panourile solare iau energie gratis de la soare, ziua. Surplusul e inmagazinat in baterii. Si genereaza energie si cind sta.
Inconvenientul e costul, si scaderea randamentului, in timp. Iar bateriile sint scumpe si au fiabilitate mai mica decit necesarul.
Deci inconveniente inca mari.
hay sa calculam ,daca un panou solar standard ,nu imi aduc bine aminte cotele ceva de genul (350mm/500-600mm),SCOATE IN JURUL A 15W/ORA care transformati in amperi inseamna 1Amp. cite panele solare iti trebuie ca sa acoperi un consum 150-200Amp. /ora,care este consumul a unui motor electric timp de 1 ora de functionare, si acesta este in probe doar pe masini foarte usoare , pentru ca este foarte importanta greutatea si caracteristecile drumului parcurs,zic ;pante de urcat,aglomerari pe sosele ,ETC., de ce se cauta ,solutia in baterii?pt.ca nu da rezultate panourile, iti trebuie un hectar de panouri ,ori asa ceva nu se poate ,sau facut prototipuri si ati vazut cum arata ,ca un deltaplan,si nu da randament ,nu are putere ,ceea ce este in probe acum ,sistemul cu acumulatori,se foloseste un motor de 24-48V, SI SA PASTRAT CUTIA DE VITEZE,adica sa cuplat motorul electric in locul celui cu carburant si au incarcat cu acumulatori habitaclu motor,dar problema ramine cea din todeauna ca bateriile nu rezist la mai mult de 100/150 de incarcari si descarcari,avind un consum foarte ridicat de 150-200Amp.pe ora ,asta iseamna aproape de jumatate sau chiar mai mult din puterea instalata ,ceea ce scurteaza dramatic durata lor de viata .ETC ,adios!

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 11 Octombrie 2011, ora 05:48

TOT EU!,hai sa vorbim putin de ceea ce am facut eu in privinta HHO. prima data am inteles ca este vorba de ELECTROLIZA APEI ,OK. !si cum toti stim inca de pe bancile scoli primare , cum se obtine galvanizarea si aurirea (oxidarea cu aur si cu argint)argintarea a diferite metale(FZICA DE CLASA VII-a)zic hai sa vedem ce rezulta ,retineti ca si eu am fost putin sceptic la inceput,.am avut destule exemple pe YOUTUBE HHOfuelcell),am cautat diferite cutii si pina la cilindrii de plastic care sa poata sa fie inchisi ermetic,este foate esential sa fie ermetici, in care sa pot introduce electrozii care aveau rolul de a sparge molecula de apa in in trei,adica doua de H2si una de O, si ca ultim rezutat ai un gas care este foarte benefic la evolutia motoarelor cu carburanti.Mai departe am luat tabla de INOX nicidecum platina sau alte minuni,si am taiat electrozii de forme dreptunghiulare (500mm/1000mm),fiecare dupa cum doreste,le-am facut doua orificii de fixare la fiecare element ,este mai corect sa-i numim asa si nu electrozi, ia-m razuit cu flexul pe ambele suprafete pentru a usura desprinderea moleculelor de gas de pe suprafetele elementilor,ia-m degresat ,lucru foarte important, pentru ca un element murdar nu va lucra la tota capacitatea sa, si apoi am trecut la asamblarea lor .Am cumparat fel de cutii si cutioare dar cel mai perfect pentru un generator este un filtru de APA, pentur ca se inchide ermetic si nu aveti surprise ca mine sa se topeasca cutia generatorului,am luat o bara de inox cu filet , si am masurat cit imi este necesar pentru a asmbla elementii,prin cele doua orificii de care am mai vorbit ,trebuie sa calculezi un element pentru fiecare (2,5volti) din alimentarea ta 12v-24v, eu am pus sapte calculind ca un alternator scoate cam 14v, dar observ din probele ce le fac ca ar merge si opt, avind o reactie foarte puternica doar cu sapte , bun sa continuam se izoleaza suruburile sau barele de inox inainte de a le asmbla cu elementii, cu doua cabluri de izolatie ce se gasesc in comert, apoi se incalzeste la bricheta ca sa se stringa bine pe surub,se trece la asamblarea primului element ,se introduce primul surub prin un orificiu dintrun element oarecare, capul unui srub poate face masa cu elementul dar al-doilea surub nu ,trebuie izola la capat t inainte de a fi introdus cu o saiba de teflon de (1mm-2mm) deci avem doua suruburi introduse intrun element ,in continuare punem cite o saiba de teflon pe fiecere surub apoi alt element, alte doua saibe pina se formeaza ca un (bac de elementi) pe care il stringem in surub si piulite pina ramine fix , la terminare izolam celalalt surub cu saiba de teflon de asa maniera ca cite unul din suruburi sa faca masa doar cu o latura a bacului de elementi forte important sa se foloseasca suruburi si piulite de inox si saiba de teflon ,pentru ca alte materiale se oxideaza foarte repede sau se topesc ,.Avem la final un bac de elementi care trebuie introdus in un filtru de apa sau dupa caz , itro cutie ermetica, trebuie de la inceput sa lasam barele de inox mai lungi ,pentru ca la final trebuie sa la scoatem prin capacul flitruilui sau a cutiei ,aici trebuie sa dam doua gauri cu bormasina foarte fixe prin care trec suruburile la exterior, care de felul lor trebuiesc prinse si de o parte si d alta cu doua piulite ca sa ramina fixe,in capac.PAI am terminat cu constructia de elementi ,continuam cu modificarea filtrului de apa.Vedem ca avem in capacul filtrului trei orificii una de intrare care o vom astupa de la inceput, cu un tampon de plastic de preferinta ce rezista la temperaturi ,pentru ca vor fi temperaaturi inalte , una mica verticala pe suprafata capacului prin care vom introduce o conducta din exterior in interiorul filtrului aproape de fund la doi cm distanta ,care va servi de intrare de aer in interior , a treilea orificiu care il vom folosi de alimentarea cu gas a motorului facem admisia gasului printrun furtun PVC, de la generator la admisia motorului cit mai aproape de turbo,, bine zic sa fie pus dupa cuadalimetro, (sensor de aer la diessel), la final facem lalimentarea de la baterie cu doua cabluri destul de solide de (3-5mm) cel putin , nefiind important unde se pune polii , avind acelasi rezultat , .iportant este ca inainte de bateria masinii sa puneti si o siguranta de scurtcircuit pe circuitul de alimentare a generatorului este mai sigur asa nu aveti surprise .BUN SA REVISUIM PUTIN .doar doi dintre elementi trebuie sa faca masa comuna cu cite un surub,cei doi din lateralele bacului ,restul de elementi vor prelua energie sa spun asa ;prin simpatia electrolitului pe care il vom folosi; ttoti elementii sa fie separati cu saibe de teflon ,inainte de a monta tot generatorul faceti proba cu un aparat de masurat ,continuitatea dintre elementi(nici unul nu trebuie sa faca continuitate cu alt element ),.,doar cei din laterale trebuie sa aibe continuitate cu cite un surub fiecare,asamblati tot generatorul intro singura piesa,.ELECTROLITUL este apa care o vom folosi ca sa obtinem HHO,amestecam 2-3 lingurite de bicarbonat de sodiu(de masa )cu 1,5-2 lt. de apa ,in continuare il introducem in generator si facem alimentarea cu curent ,ATENTIE NU VA JUCATI SAU SA GLUMITI PE SEAMA GENERATORULUI CIND ESTE ALIMENTAT, TIGAREA SAU SCANTEI NECONTROLATE EXPLODEAZA,FAPT PATIT DE MINE .SUCCES daca vi se arde siguranta repede inseamna ca ia-ti pus prea mult bicarbonat ,si are un consum prea mare de Amp,ceea ce nu va produce decit incalzirea mai rapida a APEI,varsati jumatate din continutul apei si reumpleti cu alta curata ,APA DISTILATA, trebuie sa folositi o siguranta de maximum 40 Amp. BAFTA SI MAI VORBIM.

Raporteaza abuz de limbaj
bobocc

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 12 Octombrie 2011, ora 12:48

Leonard, m-am saturat. Faci niste dezacorduri crunte, atat de crunte ca nu mai am rabdare cu ele. Daca nici limba romana nu o stii bine, nu ai cum sa stii o meserie si nici socotitul din clasele primare.


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 12 Octombrie 2011, ora 14:36

De la: bobocc, la data 2011-10-12 12:48:15Leonard, m-am saturat. Faci niste dezacorduri crunte, atat de crunte ca nu mai am rabdare cu ele. Daca nici limba romana nu o stii bine, nu ai cum sa stii o meserie si nici socotitul din clasele primare.


Te inseli, amice.
Faptul ca Leonard scrie cu greseli de exprimare nu este echivalent absolut de loc cu faptul ca el n-ar fi in stare sa construiasca ceva practic.
El a descris, e drept cam prea pe larg si imbarligat, destul de exact, modul in care fiecare isi poate construi un generator simplu de HHO si si-l poate monta pe masina proprie.

Cunosc oameni care scriu foarte frumos si se exprima ca la carte, dar nu sunt in stare sa bata un cui sau sa construiasca lucruri simple.
Eu ii prefer pe cei care au oarecari probleme cu gramatica dar sunt foarte pragmatici in ceea ce fac. Practic !

Leonarde, sunt cu tine !
Eu am reusit sa fac sa functioneze generatorul meu de HHO de tip DC-2000 portughez. Ia intre 10-12 A si nu se incalzeste. Pentru mai multa siguranta am montat si un filtru de aer pentru a opri eventualii vapori de apa care ar putea aparea odata cu scaderea nivelului de electrolit.
Al meu merge cu soda caustica, cam 5-6 g / litru de apa distilata.
Vad ca multi vorbesc despre bicarbonatul de sodiu ca electrolit.

In fine, mai vorbim cand o sa va spun care este si economia. Am montat si un chip EFIE care sa paraziteze ECU.
Mai stam de vorba peste cateva sute de km.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 12 Octombrie 2011, ora 19:42

De la: bobocc, la data 2011-10-12 12:48:15Leonard, m-am saturat. Faci niste dezacorduri crunte, atat de crunte ca nu mai am rabdare cu ele. Daca nici limba romana nu o stii bine, nu ai cum sa stii o meserie si nici socotitul din clasele primare.
Hai sa-ti comentez putin .Stau de 8 ani in Spania traiesc si vorbesc mai mult tipul spaniol decit cel romanesc ,in casa vorbim amestecat pentru ca am doi baieti la scoala si trebuie sa mentina un ritm cu ceilalti copii, asa ca PARDON , in 8 ani de zile am petrcut doar 6 luni in tara care au fost vacantele mele,ce vreti sa mai zic daca cititi tot topicul veti vedea ca multi altii se incurca mult mai mult ca mine ,si referitor la faptul ca ma mai incurc la scris ,hm .SCRIU noaptea cind ar trebui normal sa dorm ,pentru ca ziua merg la servici ca toti oameni normali.Hai ceau ,cred ca te-am lamurit.!

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 12 Octombrie 2011, ora 20:03

De la: Silviu, la data 2011-10-12 14:36:37
De la: bobocc, la data 2011-10-12 12:48:15Leonard, m-am saturat. Faci niste dezacorduri crunte, atat de crunte ca nu mai am rabdare cu ele. Daca nici limba romana nu o stii bine, nu ai cum sa stii o meserie si nici socotitul din clasele primare.


Te inseli, amice.
Faptul ca Leonard scrie cu greseli de exprimare nu este echivalent absolut de loc cu faptul ca el n-ar fi in stare sa construiasca ceva practic.
El a descris, e drept cam prea pe larg si imbarligat, destul de exact, modul in care fiecare isi poate construi un generator simplu de HHO si si-l poate monta pe masina proprie.

Cunosc oameni care scriu foarte frumos si se exprima ca la carte, dar nu sunt in stare sa bata un cui sau sa construiasca lucruri simple.
Eu ii prefer pe cei care au oarecari probleme cu gramatica dar sunt foarte pragmatici in ceea ce fac. Practic !

Leonarde, sunt cu tine !
Eu am reusit sa fac sa functioneze generatorul meu de HHO de tip DC-2000 portughez. Ia intre 10-12 A si nu se incalzeste. Pentru mai multa siguranta am montat si un filtru de aer pentru a opri eventualii vapori de apa care ar putea aparea odata cu scaderea nivelului de electrolit.
Al meu merge cu soda caustica, cam 5-6 g / litru de apa distilata.
Vad ca multi vorbesc despre bicarbonatul de sodiu ca electrolit.

In fine, mai vorbim cand o sa va spun care este si economia. Am montat si un chip EFIE care sa paraziteze ECU.
Mai stam de vorba peste cateva sute de km.
TOT EU! nu stiu daca explicatiile mele te-au ajutat cu ceva ,dar ma bucur ca ai gasit modalitatea de a-ti folosi generatorul,economie vei avea ,dar incearca sa folosesti bicarbonat de bucatarie pentru ca soda caustica este foarte corosiva (elementii generatorului ti se vor acoperi de o pelicule neagra (SE OXIDEASA) si garniturile dintre elementi vor disparea in curind,cu bicarbonat este mai curat si gazele nu o sa-ti mai miroasa a CLOR,iti permiti sa faci concentratia mai bogata si vei avea mai mult volum de gaze un minimde 2-3lt /ora. .foarte bine poti folosi apa de mare si tot este mai curat doar trebuie sa o filtrezi prima data , in fine cum vrei ,a si faptul ca ies vapori nu are nimic dea face cu mersul motorului GERMANII aveau in al dilea razboi mondial pe autovehicule un injector de apa in galeria de admisie ,,stiti de ce? se foloseau de pistoanele motorului pe post de plita ,la temperatura ce dezvolta explozia in motor apa se expandeaza instantaneu dind mai multa forta DETENTEI, asta facinduse controlat doar la turatii mai mari de 1700-2000 rot/minut,sistem preluat la functionarea turbo-lui in zilele noastre , Hai mai vorbim salut.

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 13 Octombrie 2011, ora 02:29

De la: leonard, la data 2011-10-12 20:03:03
De la: Silviu, la data 2011-10-12 14:36:37
De la: bobocc, la data 2011-10-12 12:48:15Leonard, m-am saturat. Faci niste dezacorduri crunte, atat de crunte ca nu mai am rabdare cu ele. Daca nici limba romana nu o stii bine, nu ai cum sa stii o meserie si nici socotitul din clasele primare.


Te inseli, amice.
Faptul ca Leonard scrie cu greseli de exprimare nu este echivalent absolut de loc cu faptul ca el n-ar fi in stare sa construiasca ceva practic.
El a descris, e drept cam prea pe larg si imbarligat, destul de exact, modul in care fiecare isi poate construi un generator simplu de HHO si si-l poate monta pe masina proprie.

Cunosc oameni care scriu foarte frumos si se exprima ca la carte, dar nu sunt in stare sa bata un cui sau sa construiasca lucruri simple.
Eu ii prefer pe cei care au oarecari probleme cu gramatica dar sunt foarte pragmatici in ceea ce fac. Practic !

Leonarde, sunt cu tine !
Eu am reusit sa fac sa functioneze generatorul meu de HHO de tip DC-2000 portughez. Ia intre 10-12 A si nu se incalzeste. Pentru mai multa siguranta am montat si un filtru de aer pentru a opri eventualii vapori de apa care ar putea aparea odata cu scaderea nivelului de electrolit.
Al meu merge cu soda caustica, cam 5-6 g / litru de apa distilata.
Vad ca multi vorbesc despre bicarbonatul de sodiu ca electrolit.

In fine, mai vorbim cand o sa va spun care este si economia. Am montat si un chip EFIE care sa paraziteze ECU.
Mai stam de vorba peste cateva sute de km.
TOT EU! nu stiu daca explicatiile mele te-au ajutat cu ceva ,dar ma bucur ca ai gasit modalitatea de a-ti folosi generatorul,economie vei avea ,dar incearca sa folosesti bicarbonat de bucatarie pentru ca soda caustica este foarte corosiva (elementii generatorului ti se vor acoperi de o pelicule neagra (SE OXIDEASA) si garniturile dintre elementi vor disparea in curind,cu bicarbonat este mai curat si gazele nu o sa-ti mai miroasa a CLOR,iti permiti sa faci concentratia mai bogata si vei avea mai mult volum de gaze un minimde 2-3lt /ora. .foarte bine poti folosi apa de mare si tot este mai curat doar trebuie sa o filtrezi prima data , in fine cum vrei ,a si faptul ca ies vapori nu are nimic dea face cu mersul motorului GERMANII aveau in al dilea razboi mondial pe autovehicule un injector de apa in galeria de admisie ,,stiti de ce? se foloseau de pistoanele motorului pe post de plita ,la temperatura ce dezvolta explozia in motor apa se expandeaza instantaneu dind mai multa forta DETENTEI, asta facinduse controlat doar la turatii mai mari de 1700-2000 rot/minut,sistem preluat la functionarea turbo-lui in zilele noastre , Hai mai vorbim salut.
TOT EU uitam sa-ti spun ca SODA CAUSTICA este foarte corosiva pentru ALUMINIUL din care se fabrica chiuloasa si multe alte piese din interiorul motorului ,ai grija iti spun ca nu cumva sa-ti cumpri un motor nou ,nu glumesc deloc,prima mea meserie era de mecanic de camioane si stiu ca soda a stricat multe chiuloase si carburatoare ,ce sati zic e cu semnul intrebarii electrolitul care il folosesti , daca nu dai crezare la ceti scriu intreba si tu pe cineva care cunoaste CHIMIA,si te poate lamuri .HAI CIAU (apropo tiam bagat ID-email ,in agenda mea de yahoo-mesenger dar ramine sai dai accept la invitatie.bafta

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 14 Octombrie 2011, ora 02:08

Sint panouri solare ce dau 230 W, nu 15 W. Suprafata 1/2 sau 1 m2. Nu mai stiu exact.
Inconvenientele le-am mai spus.
cam 5-10 m2, costa 20000 euro. Tot sistemul. Puterea 2,3 kw.
Avantajele, ca au fiabilitate incomparabil mai mare ca orice alt generator. Si genereaza si cind nu se consuma. Pompind in retea.
Din cauza pretului inca mare, amortizarea lasa de dorit.
Doar investitii masive in ele, va duce la scaderea pretului lor.
Am inteles ca scade randamentul la jumatate, in 2 ani. Nu stiu. Dar chiar si asa, ai un generator gratis, ce necesita doar stergerea de praf periodic.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 14 Octombrie 2011, ora 05:28

De la: nastasemihail, la data 2011-10-14 02:08:40Sint panouri solare ce dau 230 W, nu 15 W. Suprafata 1/2 sau 1 m2. Nu mai stiu exact.
Inconvenientele le-am mai spus.
cam 5-10 m2, costa 20000 euro. Tot sistemul. Puterea 2,3 kw.
Avantajele, ca au fiabilitate incomparabil mai mare ca orice alt generator. Si genereaza si cind nu se consuma. Pompind in retea.
Din cauza pretului inca mare, amortizarea lasa de dorit.
Doar investitii masive in ele, va duce la scaderea pretului lor.
Am inteles ca scade randamentul la jumatate, in 2 ani. Nu stiu. Dar chiar si asa, ai un generator gratis, ce necesita doar stergerea de praf periodic.
DA ai dreptate ca ai ceva mai bun ca un generator ,dar panuorile de care imi spui nu cred ca exista ,sint doar montaje din cele pe care ti leam descris mai inainte si le poti aduce la ce dimensiune vrei tu adaugind cit are fiecare necesarul si buzunarul binenteles, aici in Madrid am vazut acum cam doi ani 5 panouri despre care am mai vorbit la pretul de 500 €, chiar azi am sa ma duc sa ma intereses mai amanuntit despre ele,si dupa aceea mai comentez.Salut

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 15 Octombrie 2011, ora 21:20

De la: Silviu, la data 2011-10-15 07:53:48
De la: leonard, la data 2011-10-14 05:28:14
De la: nastasemihail, la data 2011-10-14 02:08:40Sint panouri solare ce dau 230 W, nu 15 W. Suprafata 1/2 sau 1 m2. Nu mai stiu exact.
Inconvenientele le-am mai spus.
cam 5-10 m2, costa 20000 euro. Tot sistemul. Puterea 2,3 kw.
Avantajele, ca au fiabilitate incomparabil mai mare ca orice alt generator. Si genereaza si cind nu se consuma. Pompind in retea.
Din cauza pretului inca mare, amortizarea lasa de dorit.
Doar investitii masive in ele, va duce la scaderea pretului lor.
Am inteles ca scade randamentul la jumatate, in 2 ani. Nu stiu. Dar chiar si asa, ai un generator gratis, ce necesita doar stergerea de praf periodic.
DA ai dreptate ca ai ceva mai bun ca un generator ,dar panuorile de care imi spui nu cred ca exista ,sint doar montaje din cele pe care ti leam descris mai inainte si le poti aduce la ce dimensiune vrei tu adaugind cit are fiecare necesarul si buzunarul binenteles, aici in Madrid am vazut acum cam doi ani 5 panouri despre care am mai vorbit la pretul de 500 €, chiar azi am sa ma duc sa ma intereses mai amanuntit despre ele,si dupa aceea mai comentez.Salut


Stiti cum cred ca e cu sistemele astea asa-zis novatoare, revolutionare ....?
O mare inselatorie !
Si asta v-o spune unul din cei mai receptivi la chestiile astea ...
Si cel mai prost dintre ei: EU !
Hai sa facem niste socoteli aritmetice simple: 2000é pentru o celula solara de 2 mp.
Sistemul e vreo 20-25.000 euro. Sistemul inseamna celula sau celulele, acumulatorii, invertorul, regulatorul si alte dispozitive electronice care sa-l faca viabil.
In cat timp se amortizeaza ?
In 20 de ani ?
Si dobanzile la banii astia ?
Inca 5-10 ani.
Cat sa se scumpeasca curentul electric in timpul asta ? Dublu ? Triplu ?
Cat vor costa dispozitivele astea peste 5 ani ? Jumatate din cat sunt azi ? doar 80% ?
Tu platesti azi si trebuie sa treaca ani sau zeci de ani sa-ti recuperezi investitia. Ei iti iau banii azi, pentru o promisiune din viitor.
Randamentul lor scade cu timpul ...
Merita sa faci asta ?
Categoric nu !
Am facut, in urma cu jumatate de an, tampenia sa cred in povestea cu generatoarele de HHO.
Am pus botul, cum se spune, la basmele ecologiste si la cele cu economia de carburant. Asa ca, naiv (ca sa nu zic prost de-a binelea) am comandat un kit de HHO de la niste smecheri din Bucuresti care vand asa ceva. Hidrogenauto.ro. Astia mi-au trimis kitul si gata treaba. Ei s-au ales cu 2.400 lei si eu, bucuros, cu instalatia. Instalatia nu face ce spun aia in prospectele lor !
Am fost pe la tot felul de mari specialisti in chestia asta si nimeni nu a facut-o sa obtina rezultatele descrise in manual, prospect ....
Pentru cei care au habar, precizez ca am cumparat tot ce spun aia acolo ca trebuie ca sa mearga brici: si generatorul, si PWM si chipul EFIE setat pentru motorul de pe masina mea, si ampermetru digital cu sunt, tot, tot, tot.
Desi montajul nu este mare complicatenie, m-am adresat unora care se dadeau specialisti in montaje si care mi-au mai luat, unul 50 euro si altul 5.300 lei (dupa ce mi l-a montat primul si n-a mers, l-am dat jos si m-am aruncat in bratele altuia, asta, mai cainos a sarit la 150 euro ....) Tot n-a mers.
Si, ca sa fiu foarte clar, cand spun ca n-a mers nu vreau sa spun ca n-a generat bule de HHO ci ca n-a facut nici o economie de motorina. Asta este problema ! Dispozitivul nu genereaza nici o economie de carburant ! Se pare ca, datorita consumului suplimentar de curent, consumul de carburant chiar creste, lucru normal pentru orice motor termic atunci cand apare un consumator electric suplimentar.
Idiot cum sunt, m-am uitat dupa un autoturism electric, pentru naveta. Stiti cat costa toate trei modelele pe care le-am vazut de la trei firme diferite : 36.000 euro !
Unde e economia ?
Cu 6.000 iti poti lua un autoturism mic, la fel de mic precum cel electric si cu 30.000 ii pui benzina la 10 lei pe litru, la 15 lei / litru .... timp de 10 ani daca nu-l arunci intre timp ca a ruginit ...
Unde e ecologia, economia de carburant daca pentru o masina mai simpla decat aia cu motor termic ti se cer de 4-5 ori mai multi bani si te mai si prostesc cum ca faci economie ?

Am facut parte dintre cei care au crezut in basmele astea cu noile tehnologii cu mediul curat, cu economia de carburant, dar dupa lucrarea dentara pe care am luat-o cu instalatia asta de HHO, mi-a pierdut increderea in povestitorii astia care se dovedesc doar niste simpli hoti care stiu, de minune sa-ti transfere banul din buzunarul tau intr-al lor, vanzandu-ti iluzii.

Am uitat sa mentionez ca n-am reusit sa dau, pana acum, decat despre vanzatori de chestii d-astea care, fiecare mi-a spus ca a mai montat peste 10 bucati si toti au fost foarte mutumiti pentru ca le-a scazut consumul cu 40%. Dar n-am reusit sa gasesc pe nici macar unul care sa aiba pe masina HHO si care sa-mi spuna cat consuma si ce economie a facut.
Am gasit pe unul care si-a facut el instalatia si care, a ajuns la concluzia, ca si mine, ca e un mare rahat si ca nu face ce scriu aia pe net. Ieri ne-am intalnit si am ajuns amandoi la concluzia ca suntem niste prosti. Eu am recunoscut ca sunt mai mare ca el pentru ca am irosit cam 3.500 lei pe idiotenia asta in timp ce el numai vreo 600 lei si multa munca din partea lui.

V-am povestit toate aceste ganduri din ideea ca s-ar putea sa nu fiu singurul tembel de prin tara asta care sa puna botul la povesti de genul asta. Daca vreti sa credeti, bine, daca nu, furati-o si voi !

Parerea meau este ca teme ca incalzirea globala, ecologia, sunt doar niste surse de bani pentru niste smecheri. Si surse de pierdere pentru niste fraieri.

Ca sa dau un exemplu din sfera politica, Vadim a zacut de 20 de ani in parlament pe bani publici (acum o arde pe la PE pe bani europeni, multi, mai multi decat ne-a luat noua ...) defiland cu problema maghiara si cu basmul cu patriotismul. Dupa 20 de ani, ungurii au autostrazi la ei in tara, noi, nu ! Ardealul e la locul lui, nu l-a furat nimeni. Numai Vadim si gasca lui au avut de castigat din povestea asta.
Multi alti politicieni vorbesc despre incalzirea globala, dar cand e sa inchida combinatele care produc poluarea trebuiesc inchise mai intai alea de la noi si de la alti prosti ca noi, care sunt relativ recente comparativ cu ale lor.
Ministrul mediului, nu a fost in stare sa vand certificatele alea verzi pe 1-2 miliarde de euro, dar e in stare sa introduca o taxa verde pe energia electrica platita de toti pentru dezvoltarea energiei eoliene ... pe termen nelimitat. Adica, cum ar veni, platim acum ca sa facem o economie in viitor, adica sa platim mai mult inepand de acum, pentru totdeauna, ca sa avem ceva ce ar trebui sa duca la ieftinirea energiei electrice. Lucru care nu se va intampla. Ceea ce se va intampla sigur este ca niste smecheri isi vor lua banii sigur, in timp ce noi, fraierii, vom plati din ce in ce mai mult pentru ceva ce ae trebui sa fie din ce in ce mai ieftin dupa ce bagam banii in el.
Cum s-a intamplat cu energia produsa de hidro. Ei cu alea de pomana, noi cu alea cu randament mic !

S-auzim de bine !
Desi sunt cam sceptic !
Salut SILVIU.Nu stiu ce se intimpla cu generatorul tau de ce nu ai rezultate ,mai mult ca sigur ceva nu este pus cum trebuie sunt suta la suta sigur ca conceptul este realizabil.Hai sa-ti comentez ce am observat eu cu ceea ce am construit.IAm montat generatorul facut de mine ,si inca de la inceput a disparut fumul care apare atunci cind apesi pedala succesiv(sprit),si ca sa ridic la un regim de turatii ex(3000 tpm)nu a mai fost nevoie sa mai apas la acelasi nivel acceleratia ,am facut citeva probe prin cartier si motorul a raspuns destul de bine ,o acceleratie mult mai rapida si ceva mai multa forta , era ca si cum am ridicat cp ai motorului ,nu l-am lasat pus tocmai pentru ca imi lipseste un PWM,care sa controleze generatorul ,pentru ca asa pus pe direct nu am incredere sa-l folosesc , si nici cu ceea ce se comercealizeaza nu sint de acord.De ce ,simplu pentru ca PWM-urile care se vind nu emit impulsuri care sa masoare un timp cel putin de 5-7 minute ,cit are nevoie generatorul sa functioneze in regim de maxima eficienta , emit unele impulsuri de secunde si asta nu serveste deloc ,e ca si cum doar ce aprinzi centrala de incalzire si o si stingi ca se uzeaza sau se-ncinge..eu zic ca un sistem de protectie a instalatiei electrice si a generatorului,ceva de genul made in romania este mult mai eficient ,ceva care sa lase sa functioneze cel putin 20-30 min si apoi sai dea pauza un , temporizator .Ce sati zic imi pare rau ca nu poti uza gen., dar eu cred ca undeva este o greseala , eu personal nu am putut sa fac zeci de kilometri , dar cu ceea ce am probat si cu ce rezultate am obtinut eu cred si sustin ca este realizabil. Nu am sal montez definitiv decit atunci cind rezolv problema temporizatorului, si asta va fi inainte de jumatatea lui noiembrie pentru ca trebuie sa ajung acasa la Braila si nu am degind sa pierd oportunitatea de al proba 4000 de Km cit este de la Madrid la Braila ne putem vedea atunci daca vrei si ai timp , pentru ca sint cntrariat de rezultatele tale , cine stie poate o rezolvam si te vindeci pesimismul de care dai dovada ,e adevarat si usor de inteles ca atunci cind ai parte doar de nemultumiri si nereusite de unde te astepti mai putin sa fii asa .Apropo eu nu o sa-ti cer plata o fac de placere pentru ca ma incinta motoarele. SI PENTRU DOMNII CARE STAU DOAR SA-MI CORECTEZE SCRISUL SI CUVINTELE .ati avut noroc sa aveti un trai bun si linistit Acasa,dar eu si multi altii a trebuit sa -l cautam pe alte meleaguri , si sa nu credeti ca ne pare bine cind cinevea ne arata cu degetul ca am uitat sa scriem sau sa vorbim (OCHII CARE NU SE VAD SE UITA ),ASTA NI SE INTIMPLA SI NOUA .Salut si la mai bine !!!


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 16 Octombrie 2011, ora 20:05

Leonarde, motorul meu nu scoate fum nici la pornire, nici la schimbarea vitezelor nici la turatie.
Dracia functioneaza dar nu inregistrez nici o economie de carburant.
Si i-am pus si chip EFIE care ar fi trebuit sa le spuna injectoarelor sa dea mai putina motorina ...
Si ampermetru digital ca sa vad amperajul sa nu se incalzeasca generatorul de HHO.
Totul e ok dar economia de carburant, ciuciu.
Mai nasol e ca am mai gasit pe unul, sta aproape de mine, care si-a facut singur instalatia, ii merge ... si nici el nu inregistreaza economie de carburant.
Asa am ajuns din optimistul care si-a cumparat totul fara sa se uite la bani, s-a dus la mesteri mari ca sa nu greseasca pe undeva si ..... s-a transformat in pesimist.
Optimismul revine odata cu rezultatele.
Iar rezultatele intarzie sa apara.
Poate vor veni.
Vezi ca daca motorul tau obisnuia sa scoata fum si acum nu mai scoate, nu e mai bine. Exploziile mai puternice o sa accentueze jocurile de la segmenti si de vor degrada si mai mult si mai accelerat.
Nu mai vezi fumul nu pentru ca nu mai exista ci pentru ca amestecul este mult imbunatatit datorita hidrogenului arderea este mult mai completa ... dar problema n-a disparut, e tot acolo.

Mai vorbim daca vin la Braila.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 17 Octombrie 2011, ora 05:11

Salut.Ce motor ai pe masina ca nu ai scris nimic de el,poate ca nici nu ai nevoie de EFIE,vezi ca multe motoare de dinainte de2004 nu au decit un singur senzor map,si in cazul acesta nu ai nevoie de EFIE,si problema cu fumul care dispare nu este ceea ce crezi tu.Este ca eu cind am schimbat pompa de injectie am puso foarte putin devansata pentru ca aici motorina este la fel ca-n romania,foarte proasta ,adica avind cifra octanica joasa motorul merge cu avans ,si atunci cind am avut ocazia pt. ca mi sa defectat pompa ,iam luat putin avans ,si gata ,nu mai huruie ,porneste la prima cheie ,chiar si iarna nu stau sa se stinga bujiile ,dar eu ziceam ca atunci cind ii dau sprit in gol atunci scoate o tromba usoara de fum care cred ca-i din cauza davansarii pompei , si alta regula este ca atunci cind ai segmentii uzati sa ai si consum de ulei ,ceea ce nu am vazut la motorul meu ,deci nu cred faza cu segmentii .CIAU.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 17 Octombrie 2011, ora 17:05

De la: leonard, la data 2011-10-17 05:11:40Salut.Ce motor ai pe masina ca nu ai scris nimic de el,poate ca nici nu ai nevoie de EFIE,vezi ca multe motoare de dinainte de2004 nu au decit un singur senzor map,si in cazul acesta nu ai nevoie de EFIE,si problema cu fumul care dispare nu este ceea ce crezi tu.Este ca eu cind am schimbat pompa de injectie am puso foarte putin devansata pentru ca aici motorina este la fel ca-n romania,foarte proasta ,adica avind cifra octanica joasa motorul merge cu avans ,si atunci cind am avut ocazia pt. ca mi sa defectat pompa ,iam luat putin avans ,si gata ,nu mai huruie ,porneste la prima cheie ,chiar si iarna nu stau sa se stinga bujiile ,dar eu ziceam ca atunci cind ii dau sprit in gol atunci scoate o tromba usoara de fum care cred ca-i din cauza davansarii pompei , si alta regula este ca atunci cind ai segmentii uzati sa ai si consum de ulei ,ceea ce nu am vazut la motorul meu ,deci nu cred faza cu segmentii .CIAU.


Motor pe motorina de 1,9 din 2003.
Am mers si fara chipul EFIE si tot nici o economie.
L-am pus.
Acum, zilele astea o sa pun si PWM pentru a face amperajul constant pentru ca acum oscileaza intre 6 si 8 amperi.
O sa ii mai pun electrolit astfel incat sa aiba intre 10 si 14 A si cu ajutorul PWM o sa-l pun la 10 A. Daca nici asa n-o sa inregistrez economia mult asteptata o sa-l dau jos si gata povestea.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 17 Octombrie 2011, ora 20:13

Salut inca o data ,uite poate chiar asta este o cauza .ca eu am un consum de 20-25 de Amp.,si deaceea poate ca am alt debit de gas,incearca sa faci cum am facut eu cu 1,5llt de apa si 2 lingurite de bicarbonat , sa vezi daca se schimba ceva.

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 17 Octombrie 2011, ora 20:28

am mai facut si eu probe si cu soda si cu sare cu mai multe ,cu acizi citrici ,dar cel mai indicat a fost bicarbonatul ,si inca o chestie ,faptul ca ti se pare ca a crescut consumul de motorina nu cred ca are legatura cu generatorul, pt ca daca mergi noaptea cu toate luminile aprinse ai un consum de curent eqiuvalent cu consumul generatorului ,deci nu asta este cauza ,eu cred ca nu este reglat EFIE cum trebuie , si deaceea ,toate chipurile EFIE au un semireglaj ca sa poata fi reglat pe fiecare motor in parte , cu motorul functionind,intelegi .Am citit in manualul unora care se ocupa cu fabricarea lor si spune clar .Orice chip se regleaza cu fiecare motor in parte cu motorul pornit si fara functionarea generatorului . ,se porneste motorul normal cu pontetiometrul la jumatate se lasa in relanti si se incearca ajustarea pontetiometrului spre zero sau minus pina cind incepe motorul sa dea semne de mers neregulat, atunci in aceasta pozitie sa porneste generatoru si se ajusteaza EFIE atit cit ii trebuie motorului sa aibe un mers normal , incercind dupa aceea sa probezi daca raspunde normal in acceleratie si relanti ,cam asta ar fi inca o solutie incearca .Salut

Raporteaza abuz de limbaj
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 17 Octombrie 2011, ora 20:31

De la: leonard, la data 2011-10-17 20:28:36am mai facut si eu probe si cu soda si cu sare cu mai multe ,cu acizi citrici ,dar cel mai indicat a fost bicarbonatul ,si inca o chestie ,faptul ca ti se pare ca a crescut consumul de motorina nu cred ca are legatura cu generatorul, pt ca daca mergi noaptea cu toate luminile aprinse ai un consum de curent eqiuvalent cu consumul generatorului ,deci nu asta este cauza ,eu cred ca nu este reglat EFIE cum trebuie , si deaceea ,toate chipurile EFIE au un semireglaj ca sa poata fi reglat pe fiecare motor in parte , cu motorul functionind,intelegi .Am citit in manualul unora care se ocupa cu fabricarea lor si spune clar .Orice chip se regleaza cu fiecare motor in parte cu motorul pornit si fara functionarea generatorului . ,se porneste motorul normal cu pontetiometrul la jumatate se lasa in relanti si se incearca ajustarea pontetiometrului spre zero sau minus pina cind incepe motorul sa dea semne de mers neregulat, atunci in aceasta pozitie sa porneste generatoru si se ajusteaza EFIE atit cit ii trebuie motorului sa aibe un mers normal , incercind dupa aceea sa probezi daca raspunde normal in acceleratie si relanti ,cam asta ar fi inca o solutie incearca .Salut
A ,cind zic pontetiometru ma refer la cel de la EFIE (un semi-regljaj )care artrebui sa-l aibe .ciau

Raporteaza abuz de limbaj
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 18 Octombrie 2011, ora 09:26

Economie la carburant ,se face utilizand gazul auto,cam la jumatate de pret fata de benzina!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 18 Octombrie 2011, ora 14:13

De la: Tramp, la data 2011-10-18 09:26:27Economie la carburant ,se face utilizand gazul auto,cam la jumatate de pret fata de benzina!


Tramp, nu sti ce vorbesti ....
Eu am GPL de vreo 11 ani pe o alta masina pe banzina ... nu e cazul.

Aci este vorba despre altceva...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 18 Octombrie 2011, ora 14:18

De la: leonard, la data 2011-10-17 20:31:55
De la: leonard, la data 2011-10-17 20:28:36am mai facut si eu probe si cu soda si cu sare cu mai multe ,cu acizi citrici ,dar cel mai indicat a fost bicarbonatul ,si inca o chestie ,faptul ca ti se pare ca a crescut consumul de motorina nu cred ca are legatura cu generatorul, pt ca daca mergi noaptea cu toate luminile aprinse ai un consum de curent eqiuvalent cu consumul generatorului ,deci nu asta este cauza ,eu cred ca nu este reglat EFIE cum trebuie , si deaceea ,toate chipurile EFIE au un semireglaj ca sa poata fi reglat pe fiecare motor in parte , cu motorul functionind,intelegi .Am citit in manualul unora care se ocupa cu fabricarea lor si spune clar .Orice chip se regleaza cu fiecare motor in parte cu motorul pornit si fara functionarea generatorului . ,se porneste motorul normal cu pontetiometrul la jumatate se lasa in relanti si se incearca ajustarea pontetiometrului spre zero sau minus pina cind incepe motorul sa dea semne de mers neregulat, atunci in aceasta pozitie sa porneste generatoru si se ajusteaza EFIE atit cit ii trebuie motorului sa aibe un mers normal , incercind dupa aceea sa probezi daca raspunde normal in acceleratie si relanti ,cam asta ar fi inca o solutie incearca .Salut
A ,cind zic pontetiometru ma refer la cel de la EFIE (un semi-regljaj )care artrebui sa-l aibe .ciau


N-am auzit despre acest reglaj si nici n-are acces la potentiometrul despre care vorbesti.
Are doar un intrerupator mic pentru reset.
Cel care mi l-a vandut m-a intrebat pentru ce motor urmeaza sa fie montat si l-a setat el.
Habar n-am cum.
Asta este.
Economia, dupa unii mari specialisti, ar fi trebuit sa apara si fara chipul asta EFIE.
N-apare.
Tot majoritatea specialistilor sustin ca celula asta a mea nu merge decat cu soda caustica si la maxim 15 A, pentru ca la amperaj mai mare se incalzeste si nu mai produce HHO ci numai abur.
Nu mai stiu dupa cine sa ma iau.
Sunt atatea pareri diametral opuse ca ....

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 18 Octombrie 2011, ora 18:12

ar trebui sa aibe u capac la cutia de la EFIE si daca il demontezi vei vedea unul sau mai multe semireglaje depinde de ce tip de EFIE ai tu ,e3ste pt. oun senzor sau doua , si ai chiar si patru ,fiecarui semireglaj ii corespunde un cablaj ce duce la rindul lui la sensor ,normal avea si un led care se aprindea atunci cind era seta corespunzator ai putea sai faci o poza si sa o postezi poate daca vad imi dau seama,despre ce este vorba ,mai vorbim .Apropo incearca cum ti-am zis eu ,cu bicarbonat ,ce pierzi ? 2 lt de apa ,si alta este ca soda face mult mai mult rau fata de bicarbonat ,bicarbonatul face ca apa sa fie mai buna conductoare de curent,soda la fel ,acizii citrici ,dar cel mai cu rezutate este BICARBONATUL,mai curat ca soda si mai puternic ,o sa ai un consum de 20 de Amp nu are nimic ,e ca si cum mergi noatea cu toate luminile , avind in vedere ca toate alternatoarele produc mai mult de 70 de Amp, ce te costa sa probezi varianta care tio scriu?cum vrei dumneata,dar nu mai am alte explicatii.CIAU

Raporteaza abuz de limbaj
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 19 Octombrie 2011, ora 04:59

Deschideti un topic special. La acest topic, nu stie nimeni ce discutati. Si e interesant.

Raporteaza abuz de limbaj
Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 19 Octombrie 2011, ora 16:29

De la: nastasemihail, la data 2011-10-19 04:59:05Deschideti un topic special. La acest topic, nu stie nimeni ce discutati. Si e interesant.


De ce nene Nastase ?
Asta este despre micsorarea pretului la carburant.
Daca aditivezi motorina cu Hidrogen si motorul consuma mai putin carburant, nu-i micsorezi pretul carburantului.
Pot sa ma bat eu cu astia de la companiile petroliere care fac ce vor cu pretul ?
Au incercat unii sa se joace, pentru ca n-aveau ce face, pe la benzinarii alimentand 1 litru, platind cu banuti maruntei ... fite d-astea ...
Asa, si ?
S-au speriat aia ?
I-a durut in basca.
Mai interesant ar fi sa vedem daca putem folosi o instalatie care disociaza apa in hidrogen si oxigen pentru economia de carburant.
Ia citeste si matale pe net si instruieste-te.

Revenind la Leonard din Spania.
Azi m-am m-ai luptat cu instalatia.
I-am pus o supapa unisens, la fel ca aia pusa pana-n galeria de admisie, dupa debitmetru, cu sensul spre generator. Asa am constatat ca amperajul nu mai fluctueaza intre 6 si 10 A.
Pe urma am mai pus soda pana am ajuns la 13 A cu vasul umplut cam 75% din volumul lui, dupa cum scriu aia in manual ca trebuie ca generatorul meu sa ia intre 12 si 15 A.
Pe masura ce va scadea nivelul apei (al electrolitului) amperajul va creste pana la 15-16 A.
Pe urma am mai citit tot in manualul asta de la ei ca trebuie resetat ECU.
Asa ca am dezlegat negativul de la borna si o sa-l pun la loc maine de dimineata inainte sa plec la serviciu sa vedem ce iese.
Deocamdata, de doua saptamani, nu pare a se inregistra nici o economie de carburant.
Sa vedem ce se mai intampla.
O sa mai am de montat PWM-ul daca nici asa nu ii dau de cap, ca sa pot regla amperajul la o valoare constanta si sa vad ce face.
Ia fi atent ce sriu astia in manual:
" Astfel va trebui sa va incadrati in urmatoarele intervale:
DC1500 - 6-8 A 12v ; DC2000 – 12- 15 A 12v ; DC3000 – 18 -22 A 12v ; DC4000 - 15A 24v
IMPORTANT ! Daca apa capata o culoare maronie dupa numai cateva ore de functionare, inseamna ca ai o cantitate prea mare de electrolit in sistem ce “mananca” placile generatorului foarte repede. Inlatura apa imediat si refa-ti compozitia !

Avertisment ! Sa nu cazi in tentatia de a nu masura cantitatea de curent, sau de a spori concentratia electrolitului mai mult decat va sfatuim, pentru ca, pe termen lung, generatorul va inceta sa mai functioneze in parametri, iar tu nu vei mai economisi combustibil.
De asemenea este gresit sa presupui ca o cantitate mai mare de HHO inseamna o cantitate mai mare de combustibil economisit. Pentru fiecare tip de motor exista un punct optim. Sistemul ar trebui sa produca aprox. 0,3 litri / min HHO la fiecare 1000 cm3 (ex: un motor de 2800cm3 va avea nevoie in jur de 0,84 litri/min HHO)."

Eu am DC-2000.

Mai vorbim.
Sa-r putea ca, la mine sa nu se poata face nimic pentru ca neamtul a facut ECU sa tina minte bancul de informatii despre injectoare, orice i-ai face lui ECU. Habar n-am si nici n-am gasit pe unul care sa stie. WV Sharan cu motor de 1 900 cmc din 2003.

Multumesc pentru sfaturi.

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
leonard

45 mesaje
Membru din: 23/10/2009
Postat pe: 20 Octombrie 2011, ora 04:46

SALUT . referitor la hho ,am citit ieri in pag,web de un producator din america de sud si spunea ca pot merge pina la un consum de 20-30Amp,si 12-24v,iar despre electrolit zice ca cel mai curat este HIDROXID DE POTASIU ,care am vazut ca-l vinde si producatorul de DC2000 in pag sa web in Germania ,fabrica fiind una de portugalia dar are in mai multe tari desfacere. Altceva despre PWM, era gresita ideea mea ca functioneaza doar citeve secunde si dupa aceea lua pauza ,zice in felul urmator;functionarea sa este continua dar nu este o unda normala "analogica " este modificata unda ca sa functioneze cu pauze de milisecunde ,astfel ca alimentind un bec nu putem vedea nici o intrerupere in functionarea sa ,asa sint de repetate si rapide impulsurile , dar este doar ca sa protejeze sistemul hho si cel electric de supra incalzire si consumul de Amp. excesiv, asta fiind ceea ce am am inteles din descrierea PWM-lui, deduc faptul ca trebuie sa-l cumpar pt ca drept vorbind nu este aceeasi operatie ca de a contrui un generator ,e ca la capitolul electronica nu stau chiar bine , si sa folosesti generatorul fara un sistem de control este riscant(foarte ) .am pus unele schite la profilul meu ambele sint functionabile ,probate ,dar sfatuiesc pe toti inainte de a folosi un generator sa-si puna si un PWM pentru protectia sa , neavind nici o legatura cu EFIE care se foloseste doar la sonde LAMBDA-MAP-MAF, care sint necesare doar la motoarele cu injectie pe benzina sau (diessel dupa 2004.) an de fabricatie ,cele cu carburator nu necesita EFIE.Aceste informatii sint luate din paginile web a diferiti producatori.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: << 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Micsorarea pretului la carburant
Mergi la: