back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Micsorarea pretului la carburant

 


 
Pagini: << 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >> Sari la pagina:
 
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 27 Noiembrie 2011, ora 13:15

De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 27 Noiembrie 2011, ora 14:25

De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 29 Noiembrie 2011, ora 14:31

De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.

Deci,80% am emigrat si am cerut azil politic in ...............


nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Noiembrie 2011, ora 13:21

De la: Tramp, la data 2011-11-29 14:31:18
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.

Deci,80% am emigrat si am cerut azil politic in ...............

Nu stiu citi au emigrat, dar actionariat in masa la obiectivele industriale dinainte de 89, nu este. Doar acele actiuni, la sifuri. Ce a fost o bataie de joc.
Polarizarea economica e cauza raminerii in urma a cestei tari.
In realitate prin economie de piata reala, si economie libera, se garanteaza, in timp echitatea sociala, dpdv economic.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 30 Noiembrie 2011, ora 13:25

De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 1 Decembrie 2011, ora 14:52

De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
9am126042

88 mesaje
Membru din: 31/08/2009
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 10 Decembrie 2011, ora 12:30

Un text interesant
UN TEXT extrem de interesant explica modul in care CIA l-ar fi ajutat pe Traian Basescu sa castige alegerile, si il identifica chiar pe agentul CIA care s-a ocupat de aceasta operatiune. Acesta ar fi Harry Giknavorian, atasatul in Romania al Agentiei Antidrog. Am dat un search pe google si omul chiar exista, la Ambasada Americii la Bucuresti. Il vedeti si in foto, via site-ul Ambasadei.

Cititi mai jos intreg textul, macar ca scenariu de film de actiune merita.
“Maºinãria PDL de fraudare a alegerilor a folosit toate mecanismele posibile: Poliþie, Jandarmerie, SRI, SIE, Prefecturi, servicii deconcentrate ºi agenþi economici de stat. ªi, nu în ultimul rînd, ambasade strãine.
În campania prezidenþialã, Traian Bãsescu a folosit Centrul SECI ºi proiectul militar MONSAT pentru a-ºi vedea visul cu ochii.
Achiziþionarea ºi instalarea echipamentelor speciale pentru reþeaua MONSAT s-au fãcut ºi cu sprijinul National Security Agency (NSA). Actul de naºtere a sistemului MONSAT este Hotãrîrea 045/2005 a CSAT.
Reþeaua de sateliþi MONSAT de joasã altitudine, la care SRI ºi SIE au acces, nu e lansatã de Statul Român, ci de SUA, în colaborare cu o serie de þãri europene. România „închiriazã“ accesul la aceºti sateliþi, pe baza unor înþelegeri între Serviciile Secrete ale þãrilor NATO. Ei sînt folosiþi pentru pedepsirea dizidenþilor, în mod ilegal, prin urmãrirea, monitorizarea ºi hãrþuirea sau tortura aplicatã persoanei vizate.
Reþeaua de sute de sateliþi care acoperã Europa nu numai cã recepteazã, dar e capabilã sã ºi transmitã, în mod egal. Dispozitive radar, bazate pe unde milimetrice, au posibilitatea de a urmãri o persoanã, dupã caracteristicile biometrice, oriunde pe pãmînt ºi, mai mult de atît, de a vedea omul prin acoperiºurile clãdirilor în care se aflã acesta.
Cu ajutorul agentului special secret al DEA, din zona Balcani (Drug Enforcement Administration), Harry Giknavorian, Traian Bãsescu are acces direct la Centrul SECI.
Acest Harry Giknavorian este, în fapt, agentul acoperit al CIA, delegat de SUA pe lîngã Traian Bãsescu, încã din anul 2004. Este singura persoanã din România care nu are numere de identificare la maºina cu care se deplaseazã prin Bucureºti. El conduce un SUV Ford Explorer blindat, de culoare verde. Agentul american are relaþii strînse cu autoritãþile Statului Român, în special cu Traian Bãsescu ºi cu consilierul prezidenþial pe probleme de Securitate, Iulian Fota. Este cãsãtorit, are 2 copii, bãiat ºi fatã, ºi locuieºte în Bãneasa, în Complexul ZODIAC; are un cîine labrador.
America , prin rezidenþii CIA ºi prin Harry Giknavorian, a aservit conducerea structurilor din MAI: DGCCO, SIPI ºi DIICOT. Pentru a-ºi pune planul în aplicare, a trebuit sã-l schimbe pe Dan Nica de la conducerea Ministerului de Interne. Astfel, americanii au putut sã utilizeze aplicaþii ale softului de la RASIROM, folosit de Institutul Naþional de Statisticã ºi agreat de BEJ ºi BEC. Agentul CIA din România ºi omul sãu sub acoperire de agent DEA, de la Centrul SECI, au putut sã supravegheze, sã controleze, sã influenþeze ºi sã centralizeze datele din secþiile de votare în timp real.
Totul s-a petrecut cu sprijinul SIE ºi STS, deoarece aplicaþii ale acestui soft de la RASIROM sînt folosite ºi în lupta împotriva terorismului ºi a crimei organizate din Europa.
Astfel, Traian Bãsescu, prin acoliþii sãi ºi cu sprijinul guvernului american, foloseºte independent ºi fãrã control parlamentar Sistemul Naþional de Monitorizare a Comunicaþiilor prin Satelit-M O N S A T.
Acest sistem are la bazã o serie de proiecte realizate în ultimele decenii în Statele Unite ºi în Europa, iar sateliþii lansaþi în spaþiu sînt de provenienþã americanã ºi opereazã la joasã altitudine.
Pentru a intra, cît de cît, în legalitate ºi a-ºi pune planul în aplicare, SUA au impus Guvernului Tãriceanu adoptarea unui cadru legislativ astfel încît românilor sã le fie monitorizate toate convorbirile telefonice ºi toate e-mailurile. Aºa a apãrut subit Legea nr. 298/2008, promulgatã rapid de Traian Bãsescu, privind reþinerea datelor generate sau prelucrate de furnizorii de servicii de comunicaþii electronice destinate publicului sau de reþelele publice de comunicaþii. Legea se referã atît la persoanele fizice, cît ºi la cele juridice. MAI, Parchetul General, SRI ºi SIE au, astfel, oricînd acces la date pe baza unei simple ordonanþe semnate de orice procuror, fãrã a mai exista un mandat emis de judecãtor. Acest sistem MONSAT permite interceptarea poºtei electronice utilizate de oameni de afaceri sau politicieni. În timpul campaniilor electorale, mesajele transmise prin Internet pot fi interceptate neautorizat ºi folosite de adversarii politici.
Pregãtirea pentru fraudarea alegerilor prezidenþiale din 2009 s-a fãcut în timpul campaniei europarlamentare. Apoi, terminale mobile ale STS au fost amplasate la sediul central SECI de la Bucureºti ºi au fost folosite la monitorizarea comunicaþiilor ºi a transmisiilor de date-voce tip SMS. Acest lucru a fost posibil pentru cã RASIROM (regie aflatã în subordinea Serviciului Român de Informaþii) a proiectat un sistem care a putut fi folosit de cãtre prefecþii PDL ºi de cãtre membri ai acestui partid, care ºtiau numerele de telefon ale fiecãrei secþii de votare, transmiþînd date în timp real la Bucureºti. Dispozitivul de ascultare a telefoanelor mobile are un sistem de funcþionare destul de simplu ºi poate fi introdus, cu uºurinþã, într-o valizã de voiaj. Agentul trebuie sã scaneze codul personal al telefonului care urmeazã sã fie ascultat. Pentru acest lucru, el se apropie de posesorul telefonului mobil, la o distanþã mai micã de 25 de metri, în timp ce acesta are o convorbire. Fiecare celular are un mod de identificare, denumit IMEI, care poate fi aflat tastînd pe telefon steluþã diez 06 diez (*#06#). Rezultã un cod format din 15 cifre. Acesta este personalizat pentru fiecare telefon celular în parte ºi nu poate fi acelaºi pentru douã aparate. La sediul central al PDL, în noaptea alegerilor, a fost instalat un dulap cu routere. Numãrul posturilor ocupate a fost de aproximativ 500; acestea au fost instalate pentru conexiuni interne cu secþiile de votare din þarã, iar la secþiile din afara României nu au fost distribuite terminale STS, deoarece nici mãcar Bãsescu ºi acoliþii sãi nu pot transporta aceste terminale fãrã a atrage atenþia autoritãþilor din Uniunea Europeanã.
În þarã, STS, împreunã cu prefecþii ºi subprefecþii, ajutaþi de membrii PDL, au fost cei care au condus operaþiunile de centralizare a alegerilor (întrucît cele 500 de aparate telefonice mobile ale STS au fost în custodia membrilor PDL), iar aceºtia au trimis SMS-uri cu mesaje electorale pe telefoanele speciale. SMS-urile au fost expediate de pe cartele preplãtite doar de la nivel judeþean spre centrul din Aleea Modrogan. De altfel, euroalegerile ºi Referendumul pentru introducerea votului uninominal au permis Serviciului de Telecomunicaþii Speciale, sã monitorizeze, prin intermediul telefoanelor mobile ºi al cartelelor prepaid pe care le-a pus la dispoziþia Biroului Electoral Central ºi preºedinþilor secþiilor de votare, întreg procesul de transmitere a rezultatelor ºi a prezenþei la vot.
Conducerea PDL ºi Traian Bãsescu au avut timpul necesar sã întoarcã rezultatul alegerilor cu voturi fictive din strãinãtate. Aceste voturi nu au putut fi niciodatã numãrate. Generalii numiþi de Traian Bãsescu la conducerea STS au primit sarcina sã rezolve aceastã problemã. Este vorba de 3 generali care s-au ocupat de monitorizarea alegerilor: Marcel Opriº (director STS), Corneliu Grigore (prim-adjunct al directorului STS, managerul liniei de urgenþã 112) ºi Ioan Balaure (directorul adjunct pe probleme economice al STS). Dupã executarea ordinelor primite de la Cotroceni, generalul cu douã stele Corneliu Grigore a mai primit o stea ºi a fost trecut în rezervã.
Au fost concepute planurile de protecþie contrainformativã prin care Traian Bãsescu a dispus demararea operaþiunilor de bruiaj online, pe bani publici, încã din luna septembrie a anului 2008. Consilierii loiali au fost însãrcinaþi cu crearea unui departament secret pentru protejarea imaginii miniºtrilor PDL ºi a preºedintelui, pe Internet. Angajaþii acestui serviciu privat, plãtit din banii Ministerului Turismului ºi Dezvoltãrii Regionale, trebuie sã porneascã o campanie agresivã împotriva celor ce îl blameazã pe Traian Bãsescu, sau sã posteze pe Internet tot felul de comentarii, care sã schimbe sensul informaþiilor negative despre acesta din articolele de presã. Sînt vizate în principal marile ziare cu domenii de Internet, agenþiile de presã, blogurile de atitudine care înregistreazã trafic etc. Serviciul nu se aflã în clãdirea Ministerului Turismului ºi Dezvoltãrii Regionale, dar de el se ocupã direct unul dintre consilierii personali ai Elenei Udrea, respectiv Ana Maria Topoliceanu.
În 2009, am asistat la o fraudã prefabricatã, cu CNP-uri inventate, cu voturi ale morþilor, cu semnãturi în fals, cu Procese Verbale falsificate, cu rezultate inversate, cu mitã în sediile electorale ºi un proces electoral dirijat.

Agenþii STS, SRI ºi SIE ai lui Bãsescu, ajutaþi de americani ºi de agenþii SISROM din afara þãrii, au cumpãrat, au furat ºi dirijat sute de mii de voturi, pentru ca rezultatele sã corespundã cu cele din softul comandat de Traian Bãsescu, cu 4 minute înainte de exit-poll-uri, live, în faþa naþiunii.

Autoritatea Electoralã Permanentã, din obedienþã faþã de stãpîn, a muºamalizat informaþia cã au fost aproape 14.000 de votanþi multipli, sau cã au existat numeroase Procese Verbale mãsluite, cu rezultate inversate în favoarea lui Traian Bãsescu.
Referitor la agentul american Harry Giknavorian, acesta are relaþii strînse cu Mafia þigãneascã ºi cu Serviciul Secret al romilor, pe care îl finanþeazã din fondurile de stat americane ale CIA. Serviciul de Informaþii ºi Siguranþã al Romilor – SISROM este un serviciu secret, protejat ºi de cãtre Traian Bãsescu ºi camarila sa din SRI. Acesta este folosit la controlarea clanurilor ºi a grupãrilor infracþionale, prin regizarea unor scandaluri între bande. SISROM-ul îl ajutã pe Traian Bãsescu sã cumpere voturi în cadrul etniei (vezi Clanul Bercea Mondialul).
Serviciul Secret al þiganilor are, în principal, menirea „sã apere interesele ºi drepturile etniei romilor, precum ºi dezvoltarea unei reþele de informare ºi comunicaþii interne ºi externe“. El colaboreazã cu toate Serviciile Secrete clasice, respectiv: Serviciul Român de Informaþii, Serviciul de Informaþii Externe, structurile de informaþii ale Ministerului de Interne, INTERPOL ºi EUROPOL. SISROM, avînd centrul la Bucureºti, funcþioneazã dupã reþeta clasicã a structurilor de informaþii. κi desfãºoarã activitãþile „în paralel cu serviciile secrete existente ºi dã raportul cãtre U.M. 0215 (Serviciul de informaþii ºi protecþie a cadrelor din Ministerul de Interne)”. Ca structurã informativã, SISROM se ocupã de culegerea de informaþii din domeniile social, politic, cultural ºi economic, cu accent pe urmãtoarele problematici: emanciparea socialã ºi formele de dialog cu organizaþiile non-guvernamentale. Are constituite reþele de informatori, care culeg date ºi informaþii din teritoriu. Acestea sînt transmise, apoi, sub formã de Note informative, dar ºi de informaþii brute, direct lui Traian Bãsescu.
,,Pãrinþii” acestui sistem sînt Virgil Mãgureanu ºi Ioan Talpeº, care au înþeles rostul SISROM, permiþînd înfiinþarea lui fãrã a-i crea probleme. Administraþia Prezidenþialã a lui Traian Bãsescu a acordat girul membrilor acestei structuri.
Spionajul Þigãnesc SISROM – Serviciul de Informaþii ºi Siguranþã al Romilor din România este o structurã particularã, iniþiatã ºi condusã discret de acelaºi Virgil Mãgureanu. Acest Serviciu Secret ilegal, care funcþioneazã sub protecþia lui Traian Bãsescu, a camarilei din SRI ºi cu ajutorul oamenilor SIE de la Ambasadele României din marile capitale europene, a schimbat rezultatul alegerilor din exteriorul României, prin implicarea sa activã în direcþionarea voturilor etniei rome din Spania, Italia ºi Franþa cãtre candidatul Traian Bãsescu.
Tot agentul Harry Giknavorian este cel ce controleazã SIPI – Serviciul de Supraveghere Operativã din cadrul Ministerului Administraþiei ºi Internelor.
SIPI, Serviciul Independent de Protecþie Internã din cadrul Ministerului Administraþiei ºi Internelor, folosit ºi de cãtre americani, ºi de cãtre Traian Bãsescu, este beneficiarul unor informaþii ale sistemului MONSAT.
Acest serviciu capteazã ilegal informaþii, operaþiuni care se pot realiza fãrã probleme de cãtre unii angajaþi politici ai sistemului, dar ºi de cãtre beneficiarii legali ai acestuia.
Interceptãrile ilegale se pot efectua de cãtre operatorii MONSAT, care au libertatea aproape totalã de a accesa pachete de date transmise prin zecile de sateliþi ce asigurã comunicaþiile dintre utilizatorii serviciilor specifice. Acest lucru se datoreazã tehnologiei avansate ºi posibilitãþilor reduse de exercitare a unui control pertinent asupra sistemului. El funcþioneazã dupã principiile de interceptare a comunicaþiilor clasice, precum telefonia în sistemul naþional.

Astfel, operatorii MONSAT pot interveni pentru captarea unor informaþii, imediat dupã emiterea semnalului antenei de emisie, sau pot sã capteze semnalele satelitului de comunicaþii folosit de operatorii de astfel de servicii din România ori din þara de origine a utilizatorului.
Cei aproape 2.000 de angajaþi ai SIPI rãspund instituþional numai în faþa ministrului Administraþiei ºi Internelor, Traian Igaº.
Sistemul MONSAT are aprobarea CSAT ºi utilizeazã informaþii ºi aplicaþii americane KOFAX, Microsoft ºi XEROX.
Sateliþii americani sînt rezervaþi pentru situaþiile în care victima iese din raza în care acþioneazã grupãrile criminale, deplasîndu-se în afara oraºelor, în campinguri, la þarã etc.
Reþeaua de sateliþi la care SRI ºi SIE au acces este folositã, într-adevãr, în mod ilegal, de cãtre personalul Administraþiei Prezidenþiale, cu acordul deplin ºi sub îndrumarea Serviciilor Secrete româneºti, aflate sub comanda serviciilor strãine care le-au pus la dispoziþie tehnologia.
Elemente corupte din conducerea acestor Servicii Secrete româneºti ºi din fruntea Statului Român utilizeazã, de cîþiva ani buni, în mod ilegal, aceastã tehnologie împotriva propriilor cetãþeni.
Comunitatea Naþionalã de Informaþii, din cadrul Administraþiei Prezidenþiale, deci ºi Traian Bãsescu, are acces la un Sistem Informatic Integrat, racordat la toate Serviciile Speciale, ºi unde sînt stocate informaþiile secrete de importanþã strategicã, inclusiv cele obþinute în urma interceptãrilor legale sau ilegale pe care le efectueazã Serviciile de Informaþii din România.
Aceastã bazã de date, care este permanent actualizatã, este pusã la dispoziþia preºedintelui României, iar serverele în care sînt stocate datele se aflã într-un Centru de Management al Sistemului Informatic Integrat, care, potrivit celor stabilite printr-un document secret (Hotãrîrea nr. 0216/27.10.2004, emisã de CSAT), ocupã douã spaþii: unul principal, aflat în Bucureºti, ºi altul de rezervã. Potrivit unor informaþii neoficiale, Centrul de Management al Sistemului Informatic Integrat este administrat de Serviciul Român de Informaþii.
Aceastã bazã de date în format electronic, aflatã în serverele Centrului de Management al Sistemului Informatic Integrat, permite Serviciilor Secrete din România sã obþinã, în timp real, orice informaþie despre o persoanã fizicã sau juridicã, în funcþie de interesele urmãrite.
Funcþionarea Centrului de Management al Sistemului Informatic a fost reglementatã prin Hotãrîrea de Guvern nr. 952 din 14/08/2003, contrasemnatã de directorul SRI. Accesul operatorilor la date este permis în funcþie de Certificatul de securitate (eliberat de Oficiul Registrului Naþional al Informaþiilor Secrete de Stat).
Centrul de Management al Sistemului Informatic Integrat este stabilit, printr-un document secret (Hotãrîrea 0216/27.10.2004, emisã de CSAT) în douã sedii: unul principal, aflat în Bucureºti – Centrul SECI ºi cel de rezervã, în cadrul Biroului de Informaþii Militare (BIM) din cadrul DGIA (o structurã departamentalã formatã din Direcþia de Informaþii Militare ºi Direcþia Siguranþã Militarã, din cadrul MApN).
Brigada de Informaþii Militare (BIM) reuneºte, sub comandament unic, cele trei batalioane care funcþionaserã ºi pînã acum, respectiv HUMINT, IMINT ºi SIGINT.
Brigada de Informaþii Militare a fost constituitã în urma unei Hotãrîri a CSAT, din 31 martie 2010, ºi este subordonatã direct ministrului Apãrãrii, Gabriel Oprea.

Beneficiarii acestui Serviciu Secret al Armatei Române sînt:
fostul ministru al Administraþiei ºi Internelor, Vasile Blaga,
actualul ministru al aceleiaºi structuri, Traian Igaº,
ministrul Justiþiei, Cãtãlin Predoiu,
ministrul Finanþelor Publice,
ministrul Muncii,
consilierul prezidenþial pe probleme de Securitate, Iulian Fota,
preºedintele României, Traian Bãsescu,
precum ºi ambasadorul SUA, Mark Gittenstein.

Chiar dacã, oficial, singura autoritate naþionalã în domeniul interceptãrilor este Serviciul Român de Informaþii (SRI), se ºtie cã Statul Român, printr-o Hotãrîre strict secretã, a autorizat Serviciul de Informaþii Externe (SIE) sã îºi procure ºi sã foloseascã cele mai sofisticate echipamente pentru ascultarea telefoanelor românilor ºi a tuturor comunicaþiilor pe Internet, prin sistemul MONSAT.
Serviciul de Informaþii Externe face parte din Sistemul Naþional de Apãrare al României ºi funcþioneazã în baza Legii nr.l din 6 ianuarie 1998. La 15 aprilie 2004, Consiliul Suprem de Apãrare a Þãrii a adoptat Hotãrîrea nr. 0063, clasificatã STRICT SECRET, prin care autoriza Serviciul de Informaþii Externe sã desfãºoare activitãþi de tip SIGINT (SIGINT – SIGnal INTelligence reprezintã informaþii obþinute din surse care acþioneazã în spectrul electromagnetic ºi constau din mai multe subdomenii), pentru interceptarea comunicaþiilor efectuate prin satelit.

Din acel moment, SIE dispune de baza legalã pentru a-ºi procura cele mai performante dispozitive necesare interceptãrilor de voce ºi date transmise prin mijloace electromagnetice (telefoane, calculatoare sau orice alt tip de radioemiþãtor).
SIE se ascunde în spatele unor legi care îi permit sã asculte pe oricine ºi oricînd, chiar ºi fãrã mandat.
DGIA ºi DGIPI îºi prezintã rapoartele doar miniºtrilor de resort ºi nu sînt controlate de Parlament.
Atît SRI, SIE, cît ºi STS, prin Marcel Opriº, au folosit în campania electoralã baza sistemului MONSAT, aflat la Centrala Regionalã SECI de la Bucureºti, condusã din umbrã de agentul Harry Giknavorian.

MONSAT poate monitoriza orice convorbire telefonicã sau transmisie de date-voce care se realizeazã printr-un terminal cu acces la satelit. Acelaºi lucru este valabil ºi pentru telefonia fixã sau tehnologia GSM.
Datele centralizate la sediul de campanie din Aleea Modogran au fost, astfel, operate ºi trimise, cu ajutorul STS, din Centrala SECI.
Softul folosit de BEC include o aplicaþie KOFAX, tip vierme sau tip buclã, care are drept scop redistribuirea voturilor în favoarea unui candidat prestabilit. De aceea, toate sondajele de la ieºirea din secþiile de votare care dãdeau cîºtigãtoare PRM sau alte partide din Opoziþie nu au corespuns, deoarece au fost fãcute prin luarea în calcul a unei opþiuni reale de vot, de 70%, a populaþiei, cînd în fapt aceasta nu a depãºit cota de 20%.
Net-Consulting, în colaborare cu firma americanã KOFAX (o filialã CIA), împreunã cu firmele Asesoft ºi ASSECO, au construit, pe baza programului de la RASIROM (fosta UM 05099, în fapt, o societate patronatã de SRI), un soft folosit în ultimele douã campanii ale alegerilor, care conþine o cheie-buclã conspiratã, pentru direcþionarea voturilor nule ºi a celor de pe listele suplimentare, în favoarea lui Traian Bãsescu, la ordinul SUA.
Programul dirijeazã voturile dintre BEJ si BEC la orice candidat ales.
NOTE:
* Drug Enforcement Administration (DEA) este o agenþie federalã de aplicare a legii în Statele Unite, din cadrul Departamentului de Justiþie American, însãrcinatã cu combaterea traficului ºi consumului de droguri în Statele Unite. De asemenea, DEA, împreunã cu alte agenþii americane de investigaþii, are ca responsabilitate exclusivã coordonarea ºi urmãrirea de cãtre SUA a investigaþiilor legate de droguri – ºi nu numai – în strãinãtate
Scris de CITESTE SI DA MAI DEPARTE


pascu08_yahoo_com

1522 mesaje
Membru din: 26/07/2009
Postat pe: 10 Decembrie 2011, ora 17:13

Ca si americanii sint coruptibili se stie/ ca acest armean a pus botu se stie/
Hai sa discutam despre carburanti aici / cine crezi ca pune botu la pret si nu plateste accize si taxe ? binenteles benzinariii/ ce fac autoritatile? o fredoneaza / gen vamile albita moravita.....Statu asta e condus de cineva? bine intentionat?
ciocu mic vine alegirile/ halal democratie / cu ce seamana cu nigeria sau germania?
ROMANIA STAT EUROPEAN? [pe dracu ]
De unde mai vrea acest stat bani la buget/

Raporteaza abuz de limbaj
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 10:36

De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 14:54

De la: Tramp, la data 2011-12-12 10:36:43
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!


Asa mai vi de acasa.
Si eu mi-am pus de-acum vreo 6 ani pe un opel care era pe benzina ... ultima generatie, dar n-am auzit sa se puna pe motoare diesel instalatii de GPL. Poti sa-mi spui unde se face chestia asta, Tramp ? Esti absolut sigur ca se montaza instalatii GPL pe motoare diesel ?


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 12 Decembrie 2011, ora 15:21

De la: Silviu, la data 2011-12-12 14:54:09
De la: Tramp, la data 2011-12-12 10:36:43
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.
O instalatie de gaz,pusa pe masina ,face toti banii,intr-un an de zile se amortizeaza investitia facuta!Se poate pune instalatie de gaz,atat pe benzinar,cat si pe motorinar!EU,AM SI SUNT FOARTE MULTUMIT DE EA,CONSUMUL MEDIU, 7 L la 100 de Km.LITRU de gaz=3,07 lei.O instalatie de gaz performanta,gasesti de la 500 de euro in sus!


Asa mai vi de acasa.
Si eu mi-am pus de-acum vreo 6 ani pe un opel care era pe benzina ... ultima generatie, dar n-am auzit sa se puna pe motoare diesel instalatii de GPL. Poti sa-mi spui unde se face chestia asta, Tramp ? Esti absolut sigur ca se montaza instalatii GPL pe motoare diesel ?

www.nordservice.ro/Instalatii-GPL-Diesel-Craiova_1_8.htm,nu stiu daca au primit omologarea,dar astfel de instalatie,pana nu am vazut chiar eu cu ochii mei, nu-mi venea a crede,se pot pune instalatii si in sistem TUNING!


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 13 Decembrie 2011, ora 09:34

Multumesc, Tramp.
Asa, da !
E ceva concret.
Nu stiam de astia si nici ca e posibil.
Le-am trims un mesaj sa vedem daca fac ce scrie acolo pentru diesel.
Astept raspuns.
Deocamdata am montat un filtru supraaspirant de la Cornelui Birtok Baneasa, tipul din Deva care a luat medalia de aur cu chestia asta la Geneva. Nu stiu ce sa va spun despre asta deoarece d-abia l-am montat si inca n-am apucat sa merg suficient sa constat rezultatele despre care vorbeste el. Se monteaza usor, fara probleme.

Sanatate si sa mai scrieti ceva de folos.
Injuratul la guvern sau companii petroliere, de preferat pe alte topicuri.
Daca se poate ...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 19 Decembrie 2011, ora 09:04

Consum redus de carburant:
-planificarea drumului,de asa natura sa nu cuprinda strazile supraaglomerate,
-pregatirea masinii,
-cat asteptati la semafor opriti motorul,
-nu va jucati cu acceleratia,cand masina sta pe loc,
-nu transportati in masina de cat strictul necesar,
-nu accelerati si franati in ultimul moment,
-...................................

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 19 Decembrie 2011, ora 12:44

De la: Tramp, la data 2011-12-19 09:04:11Consum redus de carburant:
-planificarea drumului,de asa natura sa nu cuprinda strazile supraaglomerate,
-pregatirea masinii,
-cat asteptati la semafor opriti motorul,
-nu va jucati cu acceleratia,cand masina sta pe loc,
-nu transportati in masina de cat strictul necesar,
-nu accelerati si franati in ultimul moment,
-...................................


Toate bune si frumoase dar chestia cu opritul motorului la semafor s-ar putea ca sa nu fie ok pentru ca tot pornind si oprind motorul sa se strice demarorul si, ai pus-o ...

Accelerarea nu trebuie sa se faca in timp scurt si nici scoaterea din viteze nu este buna la decelerare.
ar mai fi...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
pascu08_yahoo_com

1522 mesaje
Membru din: 26/07/2009
Postat pe: 29 Decembrie 2011, ora 06:17

Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/


Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 29 Decembrie 2011, ora 15:32

De la: pascu08_yahoo_com, la data 2011-12-29 06:17:13 Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/


Nu vreau sa te necajesc dar nu sunt de acord cu ideea ca platim taxe europene.
La noi vignieta costa cam 30 de euro pe an si mergi pe toate categoriile de drum.
In iunie am fost la Roma sa vad Coloseumul ca nu mai puteam trai, brusc asa, fara el, nu ma intreba de ce ca nici eu nu stiu, am vazut Venetia (am revazut-o de fapt) Roma, Tunul din Pisa, balconul Julietei din Verona ... Ei bine, de cand am intrat si pana am iesit din Italia mi-au luat taxa de autostrada mai bine de 100 de euro. Am strabatut cam 1.000 de km ... Prin Austria am platit 10 euro sa trec printr-un tunel prin Alpi, vignieta a fost vreo 80 de lei pe 10 zile ...
Nu prea e asa cum spui in materie de taxe pentru masina. La occidentali sunt mult mai mari decat la noi. Au si infrastructura, e adevarat dar sunt mult mai mari decat la noi in euro.
Pe urma, pe autostrada mergi cu 130 sau pe acolo, asa incat consumul creste de la 5,5% cat e in Romania, la 7,5% pe autostrada. Pe prima banda, la camioane, se invarte pe la 6%, daca esti cuminte.
Maniera de conducere este primul factor de reducere a consumului de carburant.
Dar eu ma gandeam sa incercam sa impartasim idei despre dispozitive functionale care, pe langa modul economic de conducere, pot avea ca efect reducerea consumului de carburant.

Multa sanatate in noul an si sa ne fie mai bine !


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
andrei68andrei

52 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Decembrie 2011, ora 14:52

De la: Silviu, la data 2011-12-29 15:32:39
De la: pascu08_yahoo_com, la data 2011-12-29 06:17:13 Sigur ca cea mai buna metoda este condusul economic . cine si unde sa se faca si cite ore trebuie unui sofer sa adune aceste deprinderi . si ne mai trebuie si infrastructura stam asa de prost la acest capitol . platim taxe europene si infrastructura este ca dracu/


Nu vreau sa te necajesc dar nu sunt de acord cu ideea ca platim taxe europene.
La noi vignieta costa cam 30 de euro pe an si mergi pe toate categoriile de drum.
In iunie am fost la Roma sa vad Coloseumul ca nu mai puteam trai, brusc asa, fara el, nu ma intreba de ce ca nici eu nu stiu, am vazut Venetia (am revazut-o de fapt) Roma, Tunul din Pisa, balconul Julietei din Verona ... Ei bine, de cand am intrat si pana am iesit din Italia mi-au luat taxa de autostrada mai bine de 100 de euro. Am strabatut cam 1.000 de km ... Prin Austria am platit 10 euro sa trec printr-un tunel prin Alpi, vignieta a fost vreo 80 de lei pe 10 zile ...
Nu prea e asa cum spui in materie de taxe pentru masina. La occidentali sunt mult mai mari decat la noi. Au si infrastructura, e adevarat dar sunt mult mai mari decat la noi in euro.
Pe urma, pe autostrada mergi cu 130 sau pe acolo, asa incat consumul creste de la 5,5% cat e in Romania, la 7,5% pe autostrada. Pe prima banda, la camioane, se invarte pe la 6%, daca esti cuminte.

Silviu,nu apar pe nimeni dar nu te mai contra cu astia.Nu au iesit nici macar pana la colt,sa cumpere o paine si au impresia ca le stiu pe toate.Normal ca la noi taxele(in general,nu doar cele de drum) sunt cu mult sub cele din vest-si nu numai-.Eu cred ca din pacate,pt ca daca am lua si noi taxe ca aia cred ca am avea tot ce au si aia. Tot mucosul la noi urla sus si tare ca EL VREA sa i se dea, SA FACA GUVERNU, SA DEA GUVERNU,...un fel de PICA PARA MALAIATA,.........Ei nu sunt in stare de nimic,altfel,decat sa astepte SA LI SE DEA.Asta e principala valoare a poporului roman,din nefericire. Cand or sa constientizeze ca nimeni in lumea asta nu-ti da si ca TREBUIE SA-TI FACI,o sa fie bine si in Romania.Pana atunci,principala distractie o sa ramana televizorul si gura mare,poate pica ceva.De la altul,evident.
Maniera de conducere este primul factor de reducere a consumului de carburant.
Dar eu ma gandeam sa incercam sa impartasim idei despre dispozitive functionale care, pe langa modul economic de conducere, pot avea ca efect reducerea consumului de carburant.

Multa sanatate in noul an si sa ne fie mai bine !


nastasemihail

47672 mesaje
Membru din: 3/11/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 31 Decembrie 2011, ora 18:11

De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.


Am mai spus dar nu stiu pe unde. Si nu stiu daca pe topicul asta.
Combustibilii fosili isi traiesc ultimii ani. Toti. Poate gazele sa se mai duca citiva zeci de ani ca principali.
3 motive.
-Monopoluri de stat si particulare, draconice, cu pret cu tot.
-Epuizarea treptata, din anii 70, evident.
-Taxe ce pot fi oricit de mari, ptr poluare.
Si faptul ca atunci cind se termina o stare de lucruri, toti se grabesc....sa consume.
Asta fiindca nu spun nimic.....conform a ce afirmi tu.
Mergeti pe o cale gresita. Oricare din acele puncte se rezolva vin probleme din partea ....taxelor poluante. vezi taxa auto.

AUTOTURISMUL ELECTRIC.


Cei ce le interzic altora accesul la anumite aspecte ale vietii.....sint satui de acel aspect.
andrei68andrei

52 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 2 Ianuarie 2012, ora 01:16

De la: nastasemihail, la data 2011-12-31 18:11:59
De la: Silviu, la data 2011-12-01 14:52:14
De la: nastasemihail, la data 2011-11-30 13:25:08
De la: Silviu, la data 2011-11-27 14:25:23
De la: nastasemihail, la data 2011-11-27 13:15:34
De la: Tramp, la data 2011-11-17 08:55:30
De la: Silviu, la data 2011-11-16 09:40:11Povestea cu PETROM sta cam asa.
Cand era "avutia intregului popor" se fura pe ruptelea si avutia asta aducea paguba intregului popor.
Ca si CFR azi, ca si aia de la huila, ca si aia de la ingrasamintele chimice de la Valcea, ca si aia de la .... ahaha .... cati nu mai sunt de iau banii ca sa produca paguba tututror celorlalti, de pe vremea comunistilor ....
Acum, chiar daca ne supara crescand pretul din pozitia de monopol, astia platesc taxe la buget, nu mai absorb bani de la buget ... Cei de la PMI nu degeaba ne impun sa le privatizam pe toate gaurile astea negre care ne trag in jos ...
Suna frumos ... avutia intregului popor ...
Niciodata n-a fost a intregului popor ci numai a acelei parti din popor care a jefuit-o.
Astia de tuna si fulgera ca nu mai e a ... intregului popor ... nu au aceeasi parere negativa despre Adrian Nastase care a luat-o de la popor si a dat-o aproape pe degeaba la domnii austrieci...
Pentru ca problema nu este ca a vandut-o ci ca a dat-o cam de pomana ... Cam pentru asta ar trebui sa raspunda, cam ca Iulia Timosenco din Ucraina, monseur Nastase ... care, in ultima vreme este vocal nevoie mare ...
In fine, mai vorbim.
Petromul face ce vrea pentru ca poate si asta e treaba.
Cei care vorbesc despre avutia intregului popor sunt niste ipocriti.

Tot ce a construit ROMANUL pana in '9,au vandut (revolutionarii) dupa '90.

Eu stiu ca nu am vindut nimic. Vorbeste in numele cui vrei tu, nu al meu.
Ti-am spus ca cei ce au facut revolutia, reali, nu sint aceiasi cu cei ce au pus mina pe obiectivele industriale, ale tuturor.
Trebuia actionariat la nivelul intregii populatii. Au scos din circuitul avutiei nationale ceva de ordinul a 80% din populatie. Poate chiar mai mult.


Nea Nastase, de unde ai inteles ca as fi vorbit in numele matale ?
Nici eu n-am vandut nimic, doar am facut niste consideratii, niste constatari, ca si matale.
De acum inainte nu te mai bag in seama.
Pentru ca ai dovedit ca nu meriti.

Daca ai chef de cearta, cearta-ta unde vrei, nu cu mine. Am vorbit cu Tramp.
Iar cu meritatul nu esti tu cel cu datul meritelor. Si nici eu. Asa ca noi doi chiar nu avem ce discuta. Scandaluri stii sa generezi, asa ca nu am de gind sa mai discut cu tine.
Repet, cu Tramp am discutat, ca el nu se cearta.


Ia mai citeste ce scriu eu aici, pe topicul asta, ce scri tu si vezi cine e cu scandalul.
Tramp, scrie dar nu spune nimic, nici aici, nici pe alte topicuri.
Am insistat ca topicul asta sa fie pentru consultari, schimburi de pareri privind modul in care putem reduce consumul de combustibil pe masinile noastre, nu pentru politizari idioate care nu ne ajuta cu nimic. Sunt neproductive atutudinile asa-zis bljine, de tip Tram si nu numai. Nu duc la nimic. Nu pledez neaparat pentru scadaluri, dar, schimbul de pareri, chiar contradictorii, chiar de pot parea scandaluri, e mult mai folositor decat un sir nesfarsit de platitudini si amabilitati de doi bani.
Daca tot nu spuneti nimic despre chetia asta cu moduri de reducere a costului la carburanti, de ce intrati, fratilor pe topicul asta ?
Nu cumva pentru ca sunteti in cautare de .... scandal ?
Ca vad ca subiectul despre care se vorbeste nu va intereseaza absolut deloc, da' deloc, deloc.


Am mai spus dar nu stiu pe unde. Si nu stiu daca pe topicul asta.
Combustibilii fosili isi traiesc ultimii ani. Toti. Poate gazele sa se mai duca citiva zeci de ani ca principali.
3 motive.
-Monopoluri de stat si particulare, draconice, cu pret cu tot.
-Epuizarea treptata, din anii 70, evident.
-Taxe ce pot fi oricit de mari, ptr poluare.
Si faptul ca atunci cind se termina o stare de lucruri, toti se grabesc....sa consume.
Asta fiindca nu spun nimic.....conform a ce afirmi tu.
Mergeti pe o cale gresita. Oricare din acele puncte se rezolva vin probleme din partea ....taxelor poluante. vezi taxa auto.

AUTOTURISMUL ELECTRIC.



Prietene,faptul ca se numeste TAXA DE POLUARe,e un accident,te asigur.Cand or sa fie masini electrice,statul tot o sa trebuiasca sa ia taxe si o sa ii schimbe denumirea in TAXA DE DETINERE AUTOTURISM sau TAXA DE INCARCARE CU ELECTRICITATE A BATERIILOR AUTO sau.......cum vrei tu.


varzazescu___

4 mesaje
Membru din: 3/01/2012
Postat pe: 3 Ianuarie 2012, ora 16:49

De la: 9am178165, la data 2011-01-15 15:55:27Prieteni, va rog sa va alaturati protestului national, si incepand cu 17 ianuarie va rog sa nu mai alimentati la OMV Petrom, pe termen nelimitat. Doamne ajuta ca lovind cu protestul nostru un mare producator la nivel national, sa obtinem micsorarea pretului la carburant.
Cred ca sunteti de acord ca deja s-a trecut de anumite limite.



Din informaþiile pe care le deþin în urma unor documentãri informale cât de cât rezonabile....spun eu,
Carburanþii clasici nu se vor ieftinii, dimpotrivã.
Actuala rezervã globalã a zãcãmântului de petrol ºi gaze corespunzãtore exploatãrilor economice în condiþiile actuale, sunt la limita sustenabilitãþilor preþ / un. producþie .
În imediatul viitor economic va exista o forfecare bruscã preþ carburant-producþie extrasã-rafinatã-comercializãta(preþ de comercializare /l foarte sus-producþie barili /zi foarte jos) dintr-un zãcãmânt estimat global, numai 20% se poate exploata în actualele condiþii economico-tehnologice, în rest exploatarea va fi deosebit de costisitoare tehnologic, ceea ce va induce un preþ per barilul de petrol extras, cu mult superior, estimativ, cam la de 4-5 ori actualul preþ.
Concluzia: la preþul actual, restul de 80% din zãcãmântul estimat este inexploatabil din punct de vedere economic.

Bunã sugestia lui Tramp.
Alta:
- biocombustibili
-combustibili sintetici.
i.e:
Vezi:The Biodiesel Handbook .
-orice încercare de a reduce consumul de carburant,costurile/Km parcurs, necesitã modificãri, intervenþii technice de anvergura asupra motorului , nerecomandabil ºi ineficiente din punct de vedere cost execuþie câºtig cost per Km parcurs.
Într-o asemenea situaþe, se poate reduce consumul de carburant pâna la cu 20% mai puþin din actualul consum prevãzut de constructorul motorului.
Autovehiculele electrice pentru uz individual sun încã un paleativ scump ºi costuri de întreþinere la fel de ridicate, încã neviabile ºi mari consumatoare de elemente minerale rare ºi la fel de scumpe.(folosinþã transp. în comun, pe cãi ferate, diferite sisteme integrate de transport autonome-farã cond. Uman-intra urbane sau, intraurban personal este cu totul altceva)
Combustibilii sintetici sunt viitorul în transportul auto-moto individual extra urban dotat motor clasic, mas-mac.2-4 timpi de funcþionare.
Economic , recomandabil, un autoturism mac de mic litraj -pâna la 3l/100Km parcurºi- în intra urban, ºi un autoturism mac de capacitate cilinducã medie-pâna la 1980cmc- necesar deplasãrilor extra urmane sau vacanþe, evident se pot alimenta combinat-motorinã, biocombustibili, gpl.


9am048641

3 mesaje
Membru din: 18/05/2009
Postat pe: 6 Ianuarie 2012, ora 08:34

daca sintem uniti trebuie sa cedeze ; la fiecare sfirsit de an aflam ca s-a inregistrat un mare profit pe spinarea noastra .

Raporteaza abuz de limbaj
ovidiu_ovi1971

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Ianuarie 2012, ora 15:22

sant de acord si sustin

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 7 Ianuarie 2012, ora 03:51

De la: 9am048641, la data 2012-01-06 08:34:05daca sintem uniti trebuie sa cedeze ; la fiecare sfirsit de an aflam ca s-a inregistrat un mare profit pe spinarea noastra .


Vorbe goale, amice, vorbe goale ...

Ce inseamna sa fim uniti ?
Eu care trebuie sa fac naveta vreo suta de km pe zi ca sa-mi castig painea trebuie sa fiu solidar cu cel care-si scoate masina o data la doua saptamani pentru ca lucreaza in localitatea de domiciliu si nu-i trebuie masina ca mie ?

In ce consta uniunea asta despre care vorbesti ?
Profit se scoate din orice, inclusiv din ridicarea gunoiului ...
Sa ne unim si impotriva astora ?
Sa ne inecam in gunoaie ?

Demagogie, vorbe goale ...

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 7 Ianuarie 2012, ora 10:22

De la: ovidiu_ovi1971, la data 2012-01-06 15:22:10sant de acord si sustin


Ia, zi, cum susti, amice ?
Ideea sau faci si ceva concret.
Daca da, daca faci ceva concret, spune-ne si noua, lumineaza-ne !

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
dorud_navy

9 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 11 Ianuarie 2012, ora 10:36

sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor.
D.D.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 11 Ianuarie 2012, ora 14:23

De la: dorud_navy, la data 2012-01-11 10:36:34sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor.
D.D.


Si cam care ar fi fost "mãsura" ?

Care ar fi adevaratul pret al carburantilor ?
E cineva în stare sã rãspundã la intrebarea asta ?

Raporteaza abuz de limbaj
Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
250526

11 mesaje
Membru din: 12/01/2012
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 18:47

...apropos:

Înainte de-a ne preocupa tot felul de paradoxuri economice româneºti generate de-o clasã politicã coruptã ºi incompetentã, primordial, ar fi fost necesar sã rãspundem unor întrebãri minimaliste în ceea ce priveºte fundamentarea preþului / litrul de carburant comercializat într-o oarecare staþie peco in România, cum ar fi:
-provenienþa materiei prime(þiþei) intern-extern
-costuri extracþie intern
-costuri transport (infrastructurã transport)
-costuri rafinare(prelucrare)
-costuri distribuþie
-costuri comercializare cu amãnuntul
-costuri accizare, taxare,impozitare
Însã,



Unii,ºi-au învãþat "bine" lecþia, aia cu profitul, dar nu prea conºtientzeazã al cui este profitul.
Despre profit excesiv aþi auzit vorbindu-se, dar despre constituirea unor cartele comerciale a unor "oameni de afaceri" de prin diferite domenii, producþie-prelucrare-transport , comercializare în special, pentru a monopoliza ºi menþine o anumitã politicã a departamentului de marketing a firmei în vedera asigurãrii în piaþã a unui trend ascendent al preþului per um.produs comercializat, sau, constituirea aceloraºi cartele , înþelegeri tacite, prin a cãror politici implementate în piaþa muncii menþin preþul /orã forþa de muncã foarte jos,...în vederea obþinerii unor profituri excesive ?

Dar despre acele profituri porceºti obþinute în urma unor "negocieri " cu statul, prin care se obþin tot felul de facilitãþi fiscale, financiare, sau de altã naturã auzit-ai? Despre duble sau triple impozitãri-taxãri directe sau indirecte pe care le practicã statul atunci când îºi rotunjeºte pib-ul pe seama unui produs ce nu este unul de lux ci, dimpotrivã, sunt de strictã ncesitate, vitale în apropape tot ce miºcã din punct de vedere economic , aºa cum sunt carburanþii ?

Dar despre creditele contractate de firme private garantate de stat-guvern- ºi apoi trecute în contul datoriei publice, ai auzit vreodatã?
ªtii care sunt sumele, pe care un agent comercial le obþine dintr-un contract bancar de creditare,- garantat de stat, guvern- pentru a investi în construcþia unei staþii, peco sã spunem, pe care n-o mai ramburseazã bãncii pentru simplul motiv cã nu are un vad comercial corespunzãtor acelui anticipat studiul de piaþã din studiului pre-investiþional?

Dar despre accizarea produselor energetice-carburanþi- ºtiþi ceva, cât-de-cât acolo ...astfel încât sã fiþi capabili de-a exprima o opinie în cunoºtinþã de cauzã?
Aþi studiat fundamentarea majorãrilor de accize pe care guvernul le-a implementat chiar de la începutul noului an în codul fiscal? Deja preþul litrului de carburant a fost scumpit în Rmânia tocmai ca efect al majorãrii accizelor.

Ia ziceþi-mi, preþul cu amãnuntul , la pompã pe litrul de carburant, îl achiþi cu tva inclus înainte de accizare sau dupã ce acelaºi litru a fost deja accizat, taxat, impozitat de cãtre stat?.. la care se adaugã ºi o indexare conform ratei inflaþiei ºi-a marjei de profit pe care comerciantul respectiv ºi-l doreºte realizat? Imagineazã-þi cã plãteºti un tva/l de carburant ce reprezintã cu 24% mai mult din preþ/l...ºi-ar mai fi câteva , dar...

Parazitarea fundamentãrilor de preþ -vezi ºpaga, finanþãri campanii electorale, etc.-din care rezultã acel preþ cu amãnuntul pe care-l achiþi pe litrul de carburant într-o oarecare staþie peco, cât ºi in ceea ce priveºte fiscalizarea, sã ºii cã existã ºi alte ºcoli de gândire, concepte fiscal-economice, nu numai acea ºcoalã ale cãrei teorii fiscale sunt practicate de o administraþie incapabilã sã înþeleagã adevãratele legi scrise sau nescrise ale unei economii capitaliste adevãrate, vã tot abureºte cu diferite viziunii,concepþii ºi implementãri a unei fiscalizãri stufoase, incoerente, inaplicabil ºi totuºi impusã, chiar dacã randamentul fiscalizãrii practicate de administraþie este sub 35% din ceea ce îºi propune acea fiscalizare pãguboasã, atât pentru stat, dar mai ales pentru cetãþean, fie el persoanã fizicã, sau juridicã.

Solidaritate? Sã fim uniþi? ...pãi,... cine vrei sã-þi rãspundã afirmativ Ovidiu,sã-þi susþinã cauza efectiv, un idividualist convins, un egoist care plânge dupã solidarizare numai in momentul în care interesul, cauza personalã este în joc, iar atunci când interesul general primeazã, brusc devine individualist,face pe deºteptul !?...

Glumeºti amice... Românii nu se pot solidariza decât atunci când este prea târziu,doar atunci când sunt la un pas de a-i lua draku, ºi-o sã-i ia foarte repede, în urmãtori 3-4 ani!
Dacã aº fi spus cã: draku a început deja sã acþioneze, v-aº jigni !

ªtiþi cam / ce/câtã fiscalizare directã sau indirectã suportã 1 litru de carburant comercialzat intr-o staþie peco româneacã raportatã la puterea de cumpãrare a cetãþeanului a cãror venituri salariale sunt la rândul lor impozitate excesiv?

Guvernul Român, prin: fps,apaps, avas, etc., ºi-a concesionat, sau vândut, rezervele strategice energetice nu cãtre un acþionariat majoritar românesc, ci ...?...ºi-acum , tot el, guvernul, impozitezã, taxeazã excesiv cetãþeanul, adicã , cererea, fãrã a încerca o reglementare strict liberalã a producþiei ºi comercializãrii, nicidecum, activitãþile economice :extrecþia, prelucrarea,comercializarea,(un singur exemplu: impozit pe profit 16%-pe care oricum guvernul nu reuºeºte sã-l colecteze atât timp cât compania respectivã îl reinvesteºte în proporþie de peste 99%, cu alte cuvinte , real, statul nu câºtigã prin impozitare decât praful de pe tobã, dar cererea, cetãþeanul, a achitat preþul / litrul de carburant comercializat în staþia peco, acum, puteþi compara acest aspect cu dimnuarea unui salariu de bugetar 25% ºi majorarea tva-ului de la 19 la 24%, statului lipsindu-i sumele necesare finanþãrii, salarizãrii, serviciilor publice asumateconstituþional: sãnatate,educaþie- învþãmânt, ordine ºi siguranþã publicã , etc)
Poate, probabil,acest minim exemplu are sã deschidã ochiii unor adormiþi în ale interesului financiar propriu,-al propriilor costuri suportate/l carburant dintr-un salariu mult inferior celui minim european- ºi protecþia consumatorului pe care politico-administrativul românesc l-a manifestat ºi-l manifestã faþã de proprii cetãþeni.

Din moment ce politicile guvernamentale, ale consiliului concurenþei,ale altor autoritãþi româneºti cum ar fi: oficiul pentru protecþia consumatorilor, concurenþei, etc., nu apãrã ºi nu susþin interesele financiar-economice ale Cetãþeanului Român, evoluþiile financiar-economice vor fi tot timpul într-un trend defavorabil consumatorului.

Sã fii solidar cu ei ºi mai puþin cu propriu interes, propriul buzunar, sau cu buzunarele celor asemeni þie, este o dovadã clarã de prostie, o imbecilitate, sau ipocrizie în unltimã instanþã, -având în vedere miorlãielile pe care le tot vehiculezi aici, pe forum- referitoare la reducerea consumului de carburant al propriului autoturism.

Fii solidar cu cei ce îþi aliniazã arbitrar preþurile de consum, sau ale utilitãþilor la cele din piaþa europeanã(zonã euro) dar uitã sã-þi coreleze, alinieze, liberalizeze aceleaºi preþuri -europene- atunci când se încearcã introducerea în politica administrativã de stat pentru alinierea preþului pe orã a forþei de muncã pe care þi-o cumpãrã,- fie cã eºti bugetar sau angajat al sectorului economic prvat- la un preþ de cca.15 ori mai mic.

Raporteaza abuz de limbaj
Tramp

9944 mesaje
Membru din: 16/08/2010
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 19:07

De la: Silviu, la data 2012-01-11 14:23:47
De la: dorud_navy, la data 2012-01-11 10:36:34sunt de acord cu protestul,s-a intrecut cu mult masura
in ceea ce priveste pretul carburantilor.
D.D.


Si cam care ar fi fost "mãsura" ?

Care ar fi adevaratul pret al carburantilor ?
E cineva în stare sã rãspundã la intrebarea asta ?

Cu cat pretul la carburanti este mai mare ,cu atat accizele cresc=castigator (statul),adica cei care dorm in scaunele lor de (demnitari)
Marele scandal cu scoaterea benzineiECO-Premium,de pe piata ,face ca (statul )sa impuste 2 iepuri de o data ,din buzunarul amaratilor de locuitori ai acestei (TARI)!
Ceio 3 R ,nu mai sunt valabili astazi!

Raporteaza abuz de limbaj
250526

11 mesaje
Membru din: 12/01/2012
Postat pe: 12 Ianuarie 2012, ora 19:58

At diesel 1,334€/ l mot.=>58,562 lei---->

Ro.:
petrom=56.300 lei
rom petrol=57,700 lei
omv=57,900 lei
mol=61,130 lei
lukoil=55.400 lei
agip=61,000 lei

At. v.min.net 1200€
Ro.v.min. 675 lei


Q.E.D.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2310 mesaje
Membru din: 6/06/2009
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 13 Ianuarie 2012, ora 00:17

De la: 250526, la data 2012-01-12 18:47:31...apropos:

Înainte de-a ne preocupa tot felul de paradoxuri economice româneºti generate de-o clasã politicã coruptã ºi incompetentã, primordial, ar fi fost necesar sã rãspundem unor întrebãri minimaliste în ceea ce priveºte fundamentarea preþului / litrul de carburant comercializat într-o oarecare staþie peco in România, cum ar fi:
-provenienþa materiei prime(þiþei) intern-extern
-costuri extracþie intern
-costuri transport (infrastructurã transport)
-costuri rafinare(prelucrare)
-costuri distribuþie
-costuri comercializare cu amãnuntul
-costuri accizare, taxare,impozitare
Însã,



Unii,ºi-au învãþat "bine" lecþia, aia cu profitul, dar nu prea conºtientzeazã al cui este profitul.
Despre profit excesiv aþi auzit vorbindu-se, dar despre constituirea unor cartele comerciale a unor "oameni de afaceri" de prin diferite domenii, producþie-prelucrare-transport , comercializare în special, pentru a monopoliza ºi menþine o anumitã politicã a departamentului de marketing a firmei în vedera asigurãrii în piaþã a unui trend ascendent al preþului per um.produs comercializat, sau, constituirea aceloraºi cartele , înþelegeri tacite, prin a cãror politici implementate în piaþa muncii menþin preþul /orã forþa de muncã foarte jos,...în vederea obþinerii unor profituri excesive ?

Dar despre acele profituri porceºti obþinute în urma unor "negocieri " cu statul, prin care se obþin tot felul de facilitãþi fiscale, financiare, sau de altã naturã auzit-ai? Despre duble sau triple impozitãri-taxãri directe sau indirecte pe care le practicã statul atunci când îºi rotunjeºte pib-ul pe seama unui produs ce nu este unul de lux ci, dimpotrivã, sunt de strictã ncesitate, vitale în apropape tot ce miºcã din punct de vedere economic , aºa cum sunt carburanþii ?

Dar despre creditele contractate de firme private garantate de stat-guvern- ºi apoi trecute în contul datoriei publice, ai auzit vreodatã?
ªtii care sunt sumele, pe care un agent comercial le obþine dintr-un contract bancar de creditare,- garantat de stat, guvern- pentru a investi în construcþia unei staþii, peco sã spunem, pe care n-o mai ramburseazã bãncii pentru simplul motiv cã nu are un vad comercial corespunzãtor acelui anticipat studiul de piaþã din studiului pre-investiþional?

Dar despre accizarea produselor energetice-carburanþi- ºtiþi ceva, cât-de-cât acolo ...astfel încât sã fiþi capabili de-a exprima o opinie în cunoºtinþã de cauzã?
Aþi studiat fundamentarea majorãrilor de accize pe care guvernul le-a implementat chiar de la începutul noului an în codul fiscal? Deja preþul litrului de carburant a fost scumpit în Rmânia tocmai ca efect al majorãrii accizelor.

Ia ziceþi-mi, preþul cu amãnuntul , la pompã pe litrul de carburant, îl achiþi cu tva inclus înainte de accizare sau dupã ce acelaºi litru a fost deja accizat, taxat, impozitat de cãtre stat?.. la care se adaugã ºi o indexare conform ratei inflaþiei ºi-a marjei de profit pe care comerciantul respectiv ºi-l doreºte realizat? Imagineazã-þi cã plãteºti un tva/l de carburant ce reprezintã cu 24% mai mult din preþ/l...ºi-ar mai fi câteva , dar...

Parazitarea fundamentãrilor de preþ -vezi ºpaga, finanþãri campanii electorale, etc.-din care rezultã acel preþ cu amãnuntul pe care-l achiþi pe litrul de carburant într-o oarecare staþie peco, cât ºi in ceea ce priveºte fiscalizarea, sã ºii cã existã ºi alte ºcoli de gândire, concepte fiscal-economice, nu numai acea ºcoalã ale cãrei teorii fiscale sunt practicate de o administraþie incapabilã sã înþeleagã adevãratele legi scrise sau nescrise ale unei economii capitaliste adevãrate, vã tot abureºte cu diferite viziunii,concepþii ºi implementãri a unei fiscalizãri stufoase, incoerente, inaplicabil ºi totuºi impusã, chiar dacã randamentul fiscalizãrii practicate de administraþie este sub 35% din ceea ce îºi propune acea fiscalizare pãguboasã, atât pentru stat, dar mai ales pentru cetãþean, fie el persoanã fizicã, sau juridicã.

Solidaritate? Sã fim uniþi? ...pãi,... cine vrei sã-þi rãspundã afirmativ Ovidiu,sã-þi susþinã cauza efectiv, un idividualist convins, un egoist care plânge dupã solidarizare numai in momentul în care interesul, cauza personalã este în joc, iar atunci când interesul general primeazã, brusc devine individualist,face pe deºteptul !?...

Glumeºti amice... Românii nu se pot solidariza decât atunci când este prea târziu,doar atunci când sunt la un pas de a-i lua draku, ºi-o sã-i ia foarte repede, în urmãtori 3-4 ani!
Dacã aº fi spus cã: draku a început deja sã acþioneze, v-aº jigni !

ªtiþi cam / ce/câtã fiscalizare directã sau indirectã suportã 1 litru de carburant comercialzat intr-o staþie peco româneacã raportatã la puterea de cumpãrare a cetãþeanului a cãror venituri salariale sunt la rândul lor impozitate excesiv?

Guvernul Român, prin: fps,apaps, avas, etc., ºi-a concesionat, sau vândut, rezervele strategice energetice nu cãtre un acþionariat majoritar românesc, ci ...?...ºi-acum , tot el, guvernul, impozitezã, taxeazã excesiv cetãþeanul, adicã , cererea, fãrã a încerca o reglementare strict liberalã a producþiei ºi comercializãrii, nicidecum, activitãþile economice :extrecþia, prelucrarea,comercializarea,(un singur exemplu: impozit pe profit 16%-pe care oricum guvernul nu reuºeºte sã-l colecteze atât timp cât compania respectivã îl reinvesteºte în proporþie de peste 99%, cu alte cuvinte , real, statul nu câºtigã prin impozitare decât praful de pe tobã, dar cererea, cetãþeanul, a achitat preþul / litrul de carburant comercializat în staþia peco, acum, puteþi compara acest aspect cu dimnuarea unui salariu de bugetar 25% ºi majorarea tva-ului de la 19 la 24%, statului lipsindu-i sumele necesare finanþãrii, salarizãrii, serviciilor publice asumateconstituþional: sãnatate,educaþie- învþãmânt, ordine ºi siguranþã publicã , etc)
Poate, probabil,acest minim exemplu are sã deschidã ochiii unor adormiþi în ale interesului financiar propriu,-al propriilor costuri suportate/l carburant dintr-un salariu mult inferior celui minim european- ºi protecþia consumatorului pe care politico-administrativul românesc l-a manifestat ºi-l manifestã faþã de proprii cetãþeni.

Din moment ce politicile guvernamentale, ale consiliului concurenþei,ale altor autoritãþi româneºti cum ar fi: oficiul pentru protecþia consumatorilor, concurenþei, etc., nu apãrã ºi nu susþin interesele financiar-economice ale Cetãþeanului Român, evoluþiile financiar-economice vor fi tot timpul într-un trend defavorabil consumatorului.

Sã fii solidar cu ei ºi mai puþin cu propriu interes, propriul buzunar, sau cu buzunarele celor asemeni þie, este o dovadã clarã de prostie, o imbecilitate, sau ipocrizie în unltimã instanþã, -având în vedere miorlãielile pe care le tot vehiculezi aici, pe forum- referitoare la reducerea consumului de carburant al propriului autoturism.

Fii solidar cu cei ce îþi aliniazã arbitrar preþurile de consum, sau ale utilitãþilor la cele din piaþa europeanã(zonã euro) dar uitã sã-þi coreleze, alinieze, liberalizeze aceleaºi preþuri -europene- atunci când se încearcã introducerea în politica administrativã de stat pentru alinierea preþului pe orã a forþei de muncã pe care þi-o cumpãrã,- fie cã eºti bugetar sau angajat al sectorului economic prvat- la un preþ de cca.15 ori mai mic.


Excelenta argumentatie !
Logica de fier.
De necontestat.
Ma faci sa-mi fie rusine sa ma mai urc in masina.
Serios, nu fac misto.
Dar, altminteri nu ma mai pot duce la slujba.
Cum ar fi bine sa procedez ?
Ma lupt, tocmai pentru ca am observat toate cate le spui tu aici atat de rece, sa-mi fac masina sa consume cat mai putin.
Si mai sunt cativa, putini, care gandesc la fel ca mine.
Tu ai politizat subiectul. Profesionist. Asa este. Analiza ta este impecabila.
M-ar interesa, practic, cum crezi tu ca se poate realiza "solidarizarea" asta ?
Cine s-o faca ?
Numai astia din companiile petroliere sunt profitori ?
Cine suntem aia care ne-am putea solidariza ?
Cum de coagulam ?

Sa apropie 17 cand se propune boicotarea prin nealimentare la Petrom. Nu e aleasa prost ? N-ar fi trebuit sa se inceapa cu Rompetrolul ? E mai mica, am fi avut mai multe sanse ... Petromul e mare, e atat de mare incat nu va avea nici un efect, chiar daca s-ar gasi destui sa nu alimenteze de la ei ...
Protestul nu va avea nici o sansa.
Nu crezi ?
Si, pe deasupra, din cate scrie altcineva, are si cele mai mici preturi, comparativ cu ceilalti ... N-ar fi trebuit sanctionat cel cu pretul cel mai ridicat ?

Toata stima pentru analiza ta.


Un om inteligent poate spune de multe ori o prostie, dar un prost nu poate spune niciodata ceva inteligent.
Pagini: << 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Micsorarea pretului la carburant
Mergi la: