back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Renault symbol, fiabilitate si calitate?

 


 
Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:
 
gm_marius87

39 mesaje
Membru din: 23/03/2009
Postat pe: 22 Februarie 2010, ora 15:01

Am tot auzit ca Renoul Symbol este cea mai buna masina din gama Renaul, mai buna in sensul ca, cea mai fiabila masina, si nici nu se strica sau alte genuri de probleme. Ideea ii ca nam nici o cunostinta ca sa-mi poata spune daca ii adevarat sau nu...Este Renault Symbol o masina atat de buna pe cat se zice?


Fosta membra 9am.ro

16 mesaje
Membru din: 16/08/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 08:33

renault simbol este dotata cu acelasi motor , cutie , si calculator si mai stiu io ce , ca si super nova , solentza , logan , si altele , deci cum se strica alea asa se strica si simbolu mai mult sau mai putin , mai e facut si la turci , ... in general sant rezistente , da nu ca" nu se strica " cat despre fiabilitate , asta da se poate ptr ca e caroserie de renault , si poate fii mai fiabila decat super nova , solentza , sau logan , dar
meganu sau laguna nu sant fiabile ?
parerea mea

Raporteaza abuz de limbaj
9am093206

4 mesaje
Membru din: 25/07/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 10:53

Cauta forum ''reno.ro'' Gasesti tot ce vrei despre modelele Renault.


9am125936

6 mesaje
Membru din: 27/09/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 11:54

te ai prins....symbol e cea mai fiabila masina din gama sa....

Raporteaza abuz de limbaj
Ygi_17

11 mesaje
Membru din: 28/12/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 12:03

Am symbol 1.4 8v 75 CP din 2003 pot sa-ti confirm ca sunt rezistente la socuri,gropi Am 98000 km si nu am schimbat nimic la roti sau directie decat placute de frana.
unele piese se potrivesc de la solenta.
motorul si cutia de viteze nu sunt ca la LOGAN si pe verificate ca sunt mai bune.
motorul de 1,4 8v de la Renault nu se mai produce. este generatie mai veche nu e 16 v fiind mai simplu e cel mai fiabil.
in general au probleme la curele si role dar astea se schimba usor.
pisele de schimb se gasesc usor si sunt cele mai ieftine din gama Renault. ex pisele pentru revizie 105.000 km ma costa 280 ron ulei 120 ron + 4 filtre,si lichid de frana. manopera depinde de service.

Raporteaza abuz de limbaj
edisonjohn86

16 mesaje
Membru din: 13/11/2008
Oras: Alexandria

Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 12:35

Un defect are masina aia, pasagerii din spate stau incomod din cauza turtirii plafonului si rotunjirii excesive pasagerii se dau cu capul de geam,iar cei care sunt mai inalti isi rup gatul.
In rest motorul este extrem de reusit, eu am avout o super nova cu motor de clio si pot spune ca era un motor fiabil,silention si foarte economic, mie in afara imi lua 5/100.

Raporteaza abuz de limbaj
edisonjohn86

16 mesaje
Membru din: 13/11/2008
Oras: Alexandria

Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 12:40

Si ce daca e facut im turcia ? nu conteaza unde e facuta masina, si mercedesu se face in china, si turcii nus asa prosti,in turcia sa pus strategic fabrica, nu neaparat ca e mana de lucru mai ieftina (comparativ cu chinezii turcii lucreaza scump).

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036885

3 mesaje
Membru din: 29/06/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 13:48

eu am un clio symbol din 2003 1.5DCI...sunt super multumit de el.Acum are 145000km si am schimbat la el,pe langa consumabilele obisnuite,un cap de bara si 2 pivoti.In afara consuma 5.5l/100 si in oras 7/100.Intr-adevar locurile din spate sunt un pic inghesuite.Probleme frecvente care mai apar la clio sunt legate de pompa de servodirectie in sensul ca se tocesc carbunii de la motoras.Una noua e f.scumpa,dar daca esti un pic indemanatic...ii poti inlocui cu unii similari.Eu i-am inlocuit cu unii de electromotor de dacie 1310 dupa o usoara ajustare si am scapat astfel de o super cheltuiala

Raporteaza abuz de limbaj
9am16088

3 mesaje
Membru din: 19/03/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 13:51

cine scrie aici despre symbol nu a condus aceasta massina....Eu am un symbol 1.5 dci din 2006 si am facut cu el 160000 km fara sa schimb nimic ,exceptand ulei,filtre...si mai e ceva fac zilnic naveta Targoviste-Ploiesti pe DN 72 (stiti cum arata intre 2006-2009)....consuma 5/100 mixtsi este o masina fiabile,binenteles daca nu ai 120 kg....nu are nimic comun cu loganul..am si un logan si e ca o caruta pe langa symbol...

Raporteaza abuz de limbaj
patrik

34 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Craiova

Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 15:02

Dar ce man, loganu nu e tot masina?? Ce mai patrioti suntem noi, romanasii de ne dam cu parerea despre RENAULT clio. Acum sa vorbim si de lucruri serioase:firma pe care o detin a avut in total peste 250 de masini si in continuare cred ca cele mai proaste masini EVER sunt cele indiene si cele frantuzesti. Asa e cand vulpea nu ajunge la struguri, zice ca sunt acrii. De banii pe un clio va luati o masina mai buna. Sa va intreb cat costa la voi o revizie? 1100-1400ron? cat va costa o piesa in comparatie cu aceiasi piesa de la o masina decenta? Masina asta a fost facuta pentru Franta model hatch, iar pentru europa de est si orientala in model sedan, fara sa se mai calculeze impactul kilogramelor in plus asupra franarii si multe alte aspecte tehnice.Cu clio poti avea parte de senzatii taari de tot, si asta nu datorita echilibrarii extraordinare a masinii. Aici s-a postat sa va laudati cu galetile , sa va alinati durerea achizitiei unei masini proaste?? hahahaa Nu de alta dar imi place ideea voastra gen: baliga mea miroase mai frumos..:)))) Bafta fratilor si poate data viitoare va cumparati si o masina ca si asa ati dat o gramada de bani plocon turcilor.
Bafta si minte. Muulta minte va doresc.


p.s. de ce v-ti luat clio? ca are portbagaj atat de mare ca incape tot porcu de Craciun, incape sunca si ceapa si cartofii de la tara? Intr-adevar, e un punct definitoriu si o decizie extrem de importanta in achizitia unei masini.




9am056038

4 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: Sibiu

Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 15:18

da f fiabila eu am una din 01.07.2006 si pot sa spun ca am schimbat pompa servodirectie 25mil la 26000 de km facuti 95% in afara orasului si mai nou dupa geru de -25Gr din 25.01.2010 au aparut cute pe plafon in rest nu pot sa spun ca am avut probleme mentionez ca am 32100 de km actual
daca asta ii cea mai fiabila atunci sigur no sa le mai calc prin 'curte'

Raporteaza abuz de limbaj
sotto036885

3 mesaje
Membru din: 29/06/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 15:37

sincer sa fiu decat sa dau banii aia pe un logan prefer sa-mi iau orice altceva.Loganul chiar este o caruta cu coviltir.Nu e posibil ca la o masina de 2-3 ani sa apara rugina pe la aripi si praguri.Pana si daciile 1300-1310 au rezistat mai mult.Farurile sunt facute parca special sa-i orbeasca pe ceilalti soferi care vin din fata.Nici o alta masina nu m-a orbit noaptea pe strazi ca loganul si matizul.La 80%din loganuri stopurile pe spate lumineaza ca pomul de craciun cand este apasata frana de nu mai stiu ce vrea ala sa faca...ori semnalizeaza in toate directiile,ori pune frana ,ori da cu spatele,ori toate in acelasi timp.Cat despre design...ce sa mai zic,parca este cioplita cu briceagul.Cand am fost in service cu clio ca sa-mi schimb curelele,era plin de loganuri cu tot felul de probleme de nu mai faceau aia fata.Ptr o inlocuire de placute,saboti frana si un rulment spate la clio,meridian service imi cerea 1250ron.M-am dus la un magazin,am dat 350ron pe piese si le-am inlocuit eu.Nu tinneaparat sa pun piese de origine renault.Sunt si alte firme care fac piese de calitate ptr renault si la preturi rezonabile.Parerea mea este ca tzeapa este a celor care au dat banii pe logan,nu pe clio

Raporteaza abuz de limbaj
9am056038

4 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: Sibiu

Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 16:17

posibil va fi mai buna intradevar la viteza am prins 190km/h cu un symbol pe cand loganu 160 dar ca spatiu mi se pare mult mai buna loganul si ce as putea reprosa la logan ca are suspensiile destul de tari ceea ce o face ceva mai incomoda in rest nu mi se pare diferente intre una si cealalta

Raporteaza abuz de limbaj
geo_gabi87

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 16:47

nick o intrebare am,de ce ai schimbat pompa?

Raporteaza abuz de limbaj
geo_gabi87

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 16:49

nick o intrebare am,de ce ai schimbat pompa?

Raporteaza abuz de limbaj
9am056038

4 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: Sibiu

Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 17:51

pt ca 'sa ars motorasu' cum au spus cei de la reprezentanta eu sunt electrician de meserie si imi dau seama cand ii ars un motor acela navea absolut nimic ci doar pompa in sine care-i scufundata in rezervoru de lichid era blocata aceasta n-am reusit so desfac
in fine 'am nimerit una mai slaba' cum au spus tot cei de la reprezentanta dar nu inteleg de ce mi sa cutat plafonu acesta are un fel de 'riduri' si am postat si pe forum la Reno si nici acolo nau auzit de asa ceva am pus si 2 poze acolo pt cei interesati

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 22:46

Am un Renault Clio din anul 2003.
Nu am avut probleme de motor si sunt foarte multumit de consum.
Daca vrei sa ai un Renault care sa nu iti faca nici o problema, trebuie sa faci toate reviziile la service+uri specializate si sa mergi constant cu 80-90 la ora.
Daca ii vei face proba pe autostrada peste suta de km. si daca te vei ambitiona sa depasesti orice masina care iti iese in cale fortand motorul, va creste consumul de carburant si uzura pieselor.
Este o masina buna, chiar daca se numeste "Expression" sau "Simbol" ... au aceeasi capacitate, fiind compatibile.

Raporteaza abuz de limbaj
Ygi_17

11 mesaje
Membru din: 28/12/2009
Postat pe: 28 Februarie 2010, ora 23:26

patrick la scoala nu te invatat tovarasa invatatoare ca trebuie sa vorbesti frumos? sau poate nu ai trecut pe acolo ca era inchisa.

Tu crezi ca oamenii care isi cumpara Logan, Symbol sau alte masini low cost le cumpara pentru ca nu le place VW,Ford Audi BMW,etc ?

Raporteaza abuz de limbaj
patrik

34 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Craiova

Postat pe: 1 Martie 2010, ora 02:05

Ma gandesc la faptul ca aceste masini low-cost sunt scumpe la intretinere, chiar mai scumpe decat marci care la prima vedere par cu mult mai scumpe. La achizitie sunt ieftine " ca braga" dar in decurs de cativa ani, isi cam tripleaza valoarea. La asta nu se gandeste nimeni? Se pare ca nu, din moment ce sunt atat de multe masini din astea pe strazi. Ambitia, prostia si luxul se platesc asa ca, dupa cum am mai spus, de banii astia se poate achizitiona una second, la 2-4 ani de functionare. In occident doar 10% din masinile inmatriculate anual sunt noi. La noi e invers. De ce? Pentru ca ambitia, prostia si luxul se platesc...:)) la noi toata lumea vrea masini noi si/ sau cat mai mari si puternice sau cat mai mici si mai economicoase( sic!).Am sa dau si un exemplu de achizitie. am sa dau si un exemplu: iei un clio la 8-9000 E nou sau un ford focus din 2006? sau un vw passat din 2004 sau 2005? sau un audi a4 sau a6 din 2005-2006. Sa nu mai vorbim de dotarile de serie pe care le au aceste masini si cum te simti conducandu-le.

Bafta si minte. Muulta minte...

p.s. In ceea ce priveste vorbitul frumos invatat de mine de la tovarasa, pot spune ca domna m-a invatat inainte de toate sa gandesc. Cele doua facultati nu au facut decat sa cizeleze caracterul.


Fosta membra 9am.ro

16 mesaje
Membru din: 16/08/2009
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 07:52

asa e patrik ai perfecta dreptate da nu toti gandesc asa se duc repede sa o cumpere noua ca "e noua " si nu-si dau seama ce pierd ok

Raporteaza abuz de limbaj
Ygi_17

11 mesaje
Membru din: 28/12/2009
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 08:19

Nu e chiar asa de simplu. multi prefera masina noua pentru au avut de a face cu vechituri sh de care au tras ca de un caine mort.
la 9000 euro se schimba situatia si cumperi sh ceva mai noi.
topicul era daca Symbol e o masina fiabila sau nu. am gasit o statistica la auto bild.de despre fiabilitate pe marci auto vandute in Germania din 22 producatori auto ultimele 3 locuri erau ocupate de renault citroen si peugeot. primele toyota si mazda.
ca numar dedefectiuni Renault avea dublu fata de toyota.

Raporteaza abuz de limbaj
tanasegheorghe99

154 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 10:02

Renaul Simbol fiabila? ce intelegi prin fiabilitate? consum redus,intretinere ieftina, s-au " comfort psihic la volan".
Daca ne referim la consum, intretinere este OK dar tinuta de drum lasa muuuuuuuuuuuuult de dorit.
Am fost cu un simbol DCI ce avea doar 46Km la bord un drum de 300Km si mi-a lasat un gust amar rau( daciile vechi sunt mai putin zgomotoase decat renaultul.La 120km/h "urla ca toti dracii" sau mai simplu cu pasagerul din dreapta trebuia sa discuti pe un ton mai agresiv.Daca esti pus in postura sa reduci viteza de la 115 la 75 intr-un timp relativ scurt ai puso rau, intra in balans si iti da CEVA FIORI pe "sentimentul mioritic".Mai explicit: venem pe E.. si un BOU ce venea pe contrasens fiind prea grabit sau nesuprtand sa circule in spatele ultuia a facut clasica manevra de depasire fara a se uita si in fata, cand am vazut am franat si....doar soarta a facut sa nu ne "pupam" masina intrand in balans reusind cu greu sa o controlez.lA CONSUM AM scos media de 5,5 la suta.Acum nu compar SYMBOL cu alte marci dar la 9000eur pt ce ofera este exagerat de scump.ATENTIE LA NEATENTIE.SI ca veni vb de consumabile. TOT CE ESTE RENAULT USTURA RAU.EXEMPLU BILETETA DIRECTIE LOGAN ( ORIGINALA)costa 260ron la reprezentatnta fara manopera, geometrie si tot cea ce implica schimbarea unei bielete si "pirat" CULMEA PRODUCATOR AGREAT ISO 9001 COSTA 30RON deci concluziile le trage fiecare.
O zi buna tuturor si atentie la neatentie.

Raporteaza abuz de limbaj
patrik

34 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Craiova

Postat pe: 1 Martie 2010, ora 11:23

De la: Ygi_17, la data 2010-03-01 08:19:30Nu e chiar asa de simplu. multi prefera masina noua pentru au avut de a face cu vechituri sh de care au tras ca de un caine mort.
la 9000 euro se schimba situatia si cumperi sh ceva mai noi.
topicul era daca Symbol e o masina fiabila sau nu. am gasit o statistica la auto bild.de despre fiabilitate pe marci auto vandute in Germania din 22 producatori auto ultimele 3 locuri erau ocupate de renault citroen si peugeot. primele toyota si mazda.
ca numar dedefectiuni Renault avea dublu fata de toyota.


Pai tu de ce crezi ca tot spun "ambitia, prostia si luxul se platesc"? Sa o luam pe parti: ambitia de a dori neaparat un lucru nou, prostia de a-l si cumpara sau de a crede ca e si un lucru bun si luxul se subantelege. in ceea ce priveste "reno"-ul clio, eu am facut o cerere de ofert pt a achizitiona 12 asemenea masini iar la ultima negociere ramasese ca pretul pentru ele sa fie de 55% din pretul de catalog, asta in varianta pe care o numesc ei " full" adia ce alte masini au asta de serie(abs, geamuri electrice spate si alte cateva banalitati pentru care cei care poseda un clio au dat bani!). Ce sa insemne aceasta scadere drastica de pret? Sa platesc doar 55% din masina? oare la ce sa ma gandesc?? o fi facuta la norma sau e vanduta la kilogram? Pana la urma nu mi-am permis si am ales sa pun viata angajatilor in pericol.
clio o fi si o masina fiabila. Sau nu?!? Faptul ca nu sunt probleme asa mari cu ea, ce inseamna? ca posesorii se bucura de normalitate? Aseamana clio cu o dacie 1300, pe care care o reparai lunar?
Mai vorbim, mai sunt multe de aflat...


alyn_paraschiv

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 13:18

Salut!!! Am avut un reanult symbol 1.4 din 2001 pe care l-am vandut in 2009 pentru ca imi doream ceva mai spatios, de familie (acum am un Opel Zafira). Am facut cu el 160.000 km, atat prin tara cat si pe afara si sincer mi-a parut foarte rau atunci cand l-am dat. Excelenta masina. Nu e o masina dupa care sa intorci capul pe strada, dar cu una de acest gen nu stiu ce m-as fi facut pe drumurile pe care am fost, inclusiv o decolare si o aterizare fortata pe teren accidentat (pe la Capidava pe un drum care merge pe langa Dunare) cand s-a terminat brusc drumul, imediat dupa o curba si in fata mea nu mai era decat o panta cu iarba, bolovani si copaci. A rezistat exemplar din toate punctele de vedere si in 8 ani nu i-am schimbat decat consumabilele si blocul de semnalizare. Toata stima pentru aceasta masina care te face sa te simti confortabil si in siguranta chiar daca nu pare a fi genul.

Raporteaza abuz de limbaj
Ygi_17

11 mesaje
Membru din: 28/12/2009
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 13:47

Patrick daca faceau reducere 55% inseamna ca doreau sa scape de ele nu sa faca profit cu tine. nu stiu ce ai impotriva Symbolului dar spune macar ce alte 12 masini ( marca) ai ales pentru angajati si la ce pret fata de cat costau Symbol.

cat despre a pune viata in pericol tine mai mult de stilul de condus. Cu Symbol poti merge in conditii de siguranta la 90-100 km/h nu trebuie fortata nota.
daca tu le impui angajatilor sa faca curse in timp record si pe distante lungi, condus noaptea atunci da cauta Ford, Skoda, masini japoneze, poate chiar si Huyndai, Kia etc

Raporteaza abuz de limbaj
gm_marius87

39 mesaje
Membru din: 23/03/2009
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 17:01

in principiu eu ma refer in mare la modelul asta nou de renaul symbol, care ii acuma la oferta... nu stiu daca mai are aceleasi calitati ca si symbolul vechi.

Raporteaza abuz de limbaj
Ygi_17

11 mesaje
Membru din: 28/12/2009
Postat pe: 1 Martie 2010, ora 17:55

sunt ceva modificari Symbol nou fata de versiunea II
1.masca din fata e firava nu mai are protectia neagra rezitenta la socuri, deci daca ai lovit cu bara fata plasticul a crapat imediat.
2. nu mai exista motorul 1.4 8v ci 1.2 16V 75 mai mic dar mai modern, si pentru oras e avantajos
motorul 1.4 16V de 98 CP in general are probleme cu bobinele de inductie
masina prezinta un portbagaj mare si pentru cine are copii si cara un carut stie ce vorbesc.

marca Renault nu straluceste la fiabilitate dar daca pretul de achizitie e mic chiar daca apar mici defectiuni se compenseaza.

Raporteaza abuz de limbaj
9am056038

4 mesaje
Membru din: 20/05/2009
Oras: Sibiu

Postat pe: 1 Martie 2010, ora 21:39

mai nu am mers cu ea nici prea tare nici ca batranii intradevar nui antifonata prea bine dar nu prea gasim drumuri in romania sa mergi peste 120 la cate gropi sunt acum pe ele
alt defect in comparatie cu loganu ca are roti doar de 14 prin gropile de pe drumurile noastre se simte diferenta
si noile symboluri cred ca au sa fie mai proaste tinand cont ca foloseste o caroserie dintro gama mai buna(deci mai scumpa) a lor automat trebuie sa scada in alte parti

Raporteaza abuz de limbaj
patrik

34 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: Craiova

Postat pe: 2 Martie 2010, ora 00:31

De la: Ygi_17, la data 2010-03-01 13:47:17Patrick daca faceau reducere 55% inseamna ca doreau sa scape de ele nu sa faca profit cu tine. nu stiu ce ai impotriva Symbolului dar spune macar ce alte 12 masini ( marca) ai ales pentru angajati si la ce pret fata de cat costau Symbol.

cat despre a pune viata in pericol tine mai mult de stilul de condus. Cu Symbol poti merge in conditii de siguranta la 90-100 km/h nu trebuie fortata nota.
daca tu le impui angajatilor sa faca curse in timp record si pe distante lungi, condus noaptea atunci da cauta Ford, Skoda, masini japoneze, poate chiar si Huyndai, Kia etc



Nu doreau sa scape de ele din moment ce le-am comandat si-mi ajungeau in 2 saptamani. Mam mai tzapit cu 5 megane II, luate tot la pachet, deci eram clientul lor bun... Achizitie cash, avantaj renault:)). Tot ce e ieftin e suspect. Pana la urma le-am luat niste focusuri cu care nu am mai avut nici o problema. Angajatii mei nu au un timp de rezolvare scurt, asa cum imi zici, singurul lucru e sa rezolve ce au de facut in bune conditii. Au conditii deatul de bune in tot ceea ce inseamna adica salarii si conditii de toate felurile.
daca te gandesti ca poti sa mergi cu o masina decat cu 90-100 si sa te simti in siguranta, atunci de ce mai traiesti?aici vorbesc in nume propriu, vreau sa am niste senzatii in viata, nu neaparat la volan.) Nu pretul e totul oameni buni!! de ce nu va luati tata sau gely? masini ieftine si foarte(sic) bune!! Spatioase si foarte sigure. atat de sigure incat si volvo se uita cu jind la ele... hai sa fim seriosi. aici suntem la " cine are cea mai ieftina masina de familie cu care sa si mergi in siguranta cu pana la astronomica viteza de 90 si chiar 100km/h in linie dreapta"?!?

inca o data afirm: HAI SA FIM SERIOSI... ASA CUM AM MAI SPUS: NU LAUDATI UN EXCREMENT CA NU MIROASE MAI BINE...SI NU! NU AM NIMIC CU CLIO SYMBOL!! am ceva cu mentalitatea conform careia symbolul e o masina extraordinar de fiabila, frumoasa, rezistenta, consuma f putin si e ieftina ca braga... Hai sa ne mai gandim, exemple si teme de meditatie am dat destule.

bafta si minte va dorec. muulta minte va doresc.


Ygi_17

11 mesaje
Membru din: 28/12/2009
Postat pe: 2 Martie 2010, ora 09:51

ultima data cand postez aici. pentru cine are urechi sa auda ( ochi sa citeasca) cine vrea sa creada bine cine nu sa fie sanatos.
Symbol are limitele ei nu o poti compara cu Ford Focus sau alte masini care costa cu 5000 euro mai mult.
am condus-o 40000 km in 3 ani si pot spune ca a, mers pe toate drumurile ( oras, drum judetean, european, autostrada, drum forestier, la munte pe serpentine) nu am avut nici o problema.
daca ii cunosti limitele mergi in siguranta.
pe un drum judetean ingust si chinuit de recomandat 90-100 km/h
pe autostrada la 130 chiar mergi lejer fara sa fortezi motorul, pe la 150 km/h se simte ceva instabilitate + consumul creste.
e adevarat ca fata de producatorii germani sau japonezi Renault nu straluceste la fiabilitate poti cumpara o masina noua Symbol si sa ai parte de defectiuni, dar poti avea ghinion si la o marca cu renume.
fiecare cumpara masina functie de buget, daca faci si credit pentru ea cat platesti in plus la dobanzi pentru o masina mai scumpa poti platii pentru eventuale defectiuni.
pana la urma fiecare hotaraste pe banii lui.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: 1 2 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Renault Symbol, fiabilitate si calitate?
Mergi la: