back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Daca fac tuning o sa am probleme cu fiabilitatea?

 


 
 
dark_sotto

11 mesaje
Membru din: 2/07/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 11 August 2009, ora 22:39

Salut. Am o Kia cee'd cu motor de 1,4 litri pe benzina. Ma bate gandul sa fac un tuning. Asta e, imi doresc mai mult, dar n-am avut bani pentru un motor mai mare.
Asa. Deci, motorul asta de 1,4 litri dezvolta 109 CP pe la 6.200 rpm. La capacitatea asta, cred ca motorul este destul de impins ca putere. Cuplu la fel este pe la 4 mii si ceva de ture, deci sus.
Intrebarea mea este - Pot sa mai scot ceva din motorul asta? Nu vreau sa imi influenteze fiabilitatea, pentru ca nu am bani sa schimb masina sau motorul. Nu stiu cat de rezistente sunt motoarele astea si nici nu am exemple de tuning pentru exact motorul asta.
Stie cineva daca se mai poate obtine ceva din motorul asta? Stabilitatea masinii este foarte buna, directia la fel, franele la fel. Asta ma indeamna sa incerc o putere mai mare.

Raporteaza abuz de limbaj
9am103174

1 mesaj
Membru din: 22/07/2009
Postat pe: 12 August 2009, ora 03:22

sallut..am condus si eu o kia ceed sunt masini destul de bune..ce pot spune ai putea sa iti incerci sa iti tunezi umpic motorul insa nu prea mult k o sa ai ceva de investit in el atunci,,,poti sa ii pui un cip..sau sa iti faci evacuare sport..deci poti sa ii mai marestii calutii..

Raporteaza abuz de limbaj
maxim_tudor

36 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 12 August 2009, ora 09:37

SALUTARE

DACA VREI SA CIPUISTI MOTORUL POTI SA VB CU BAIETII DE LA ASPAD, E ACOLO UN INGINER IONUT IN CHEAM, PARE DESTUPAT LA MINTE SI ITI EXPLICA MAI MULT.
DEPINDE CAT VREI TU SA BAGIN IN MASINA CA BANI SI MAI ALES CE VREI SA FACI U CU EA
SI AI GRIJA CE MODIFICARI FACI SA NU PIERZI GARANTIA .
VB

Raporteaza abuz de limbaj
valentinsrbn

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Oras: Braila

Postat pe: 12 August 2009, ora 16:27

De la: dark, la data 2009-08-11 22:39:28Salut. Am o Kia cee'd cu motor de 1,4 litri pe benzina. Ma bate gandul sa fac un tuning. Asta e, imi doresc mai mult, dar n-am avut bani pentru un motor mai mare.
Asa. Deci, motorul asta de 1,4 litri dezvolta 109 CP pe la 6.200 rpm. La capacitatea asta, cred ca motorul este destul de impins ca putere. Cuplu la fel este pe la 4 mii si ceva de ture, deci sus.
Intrebarea mea este - Pot sa mai scot ceva din motorul asta? Nu vreau sa imi influenteze fiabilitatea, pentru ca nu am bani sa schimb masina sau motorul. Nu stiu cat de rezistente sunt motoarele astea si nici nu am exemple de tuning pentru exact motorul asta.
Stie cineva daca se mai poate obtine ceva din motorul asta? Stabilitatea masinii este foarte buna, directia la fel, franele la fel. Asta ma indeamna sa incerc o putere mai mare.


Intra pe clubkiaromania.ro/forum si vei afla mai multe .

Raporteaza abuz de limbaj
danielguiu

1 mesaj
Membru din: 14/11/2008
Oras: Constanta

Postat pe: 4 Octombrie 2009, ora 09:06

Si eu sunt cu aceiasi problema, am un Golf 6 cu motor de 1.4 80 CP.
As vrea sa stiu daca as putea sa scot macar un 25 de cai in plus?

Raporteaza abuz de limbaj
luci_ro

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 9 Octombrie 2009, ora 19:48

nu o sa poti niciodata sa scoti 25 de cai dintr-un motor aspirat. cel mult vei castiga de la 2 la 4 cai prin montarea unui filtru de aer sport (K&N), vreo 5 cai poate prin montarea unei evacuari si cel mult intre 8 si 10% din puterea masinii prin rescrierea hartii masinii (chiptuning)...daca vrei putere mai mare, atunci vorbim de altceva dar si de foarte multi bani. asta e daca nu este masina turbo

Raporteaza abuz de limbaj
Mixu

11 mesaje
Membru din: 14/10/2009
Postat pe: 27 Noiembrie 2009, ora 02:13

Salut .
Nu fi fraier si nu pune cip pe motor . Orice cip , indiferent de model iti termina motorul . Vezi ca sint firme ( sau persoane ) care schimba softul din calculator. Asa iti maresti si puterea si cuplul cu cca 20 % . Mai mult nu se poate . Dar lasa aiurelile cu ciupuri daca mai vrei sa ai masina .

Raporteaza abuz de limbaj
9am3591

19 mesaje
Membru din: 5/03/2009
Postat pe: 10 Decembrie 2009, ora 02:03

nu ai ce face mai bine stai linistit nu modifica masina aiurea.mare diferenta cu tunning-ul asta nu este.doar cel facut de profesionisti si ii foarte costisitor.nu tunning de bazar cu o teava de esapament si un filtru de aer.

Raporteaza abuz de limbaj
iguanas_iguana

4 mesaje
Membru din: 28/02/2009
Postat pe: 3 Ianuarie 2010, ora 10:01

asa este are dreptate lasa cipurile nu iti pune cip ca iti ditrugimasina credema

Raporteaza abuz de limbaj
danielungureanu77

6 mesaje
Membru din: 17/06/2008
Postat pe: 4 Ianuarie 2010, ora 15:34

daca vrei tunning la motor iti pot vinde o instalatie N.O.S de fabricatie italiana cu acte la ea o vand ieftin,nr meu este 0754790827 dau id mess danezu_daniel22@yahoo.com pt poze di mai multe detalii,bafta

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

24 mesaje
Membru din: 16/04/2009
Postat pe: 28 Ianuarie 2010, ora 09:16

acte pt NOS?

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

24 mesaje
Membru din: 16/04/2009
Postat pe: 28 Ianuarie 2010, ora 09:20

CIPTUNINGUL e bun si nu prea bun din cate stiu eu.adica avantajul e ca mai castigi cativa cai si 100 deRPM in plus dar din moment ce motorul e din fonta si asta inseamna fier+carbon ,iar carbonul ala e intr-o proportie ff mica si are rolul de a elimina caldura din motor,dar cand motoul e turat peste 4000 respectiv 6000 straturile alea de carbon se distrug asa ca o sa te tina motorul cu 40%mai putin

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

24 mesaje
Membru din: 16/04/2009
Postat pe: 28 Ianuarie 2010, ora 09:27

si iara daca faci cip la un motor peste 100 de mii de km prima pb pe care o sa o ai e ca o sa iti scoata fum in prostie

Raporteaza abuz de limbaj
danielungureanu77

6 mesaje
Membru din: 17/06/2008
Postat pe: 31 Ianuarie 2010, ora 13:50

daca am spus ca am acte la ea,inseamna ca am acte la ea mai exact de la panoul se comanda,daca vrei poza ia id si mai vb,pana atunci mai TACI..

Raporteaza abuz de limbaj
9am135923

2 mesaje
Membru din: 16/09/2009
Postat pe: 8 Februarie 2010, ora 03:04

chip tuning sau mai bine zis cheap tuning...hm...motoarele vin reglate din fabrica la 70% din puterea pe care o pot dezvolta.
teoretic vorbind,chipuirea unui motor(nou)ii "mananca" 10% din viata si se recomanda dupa primii 6000-7000 de km.
tu ai motor aspirat asta inseamna ca obtii cam 10% din ce ai acum pe masina.sa stii ca sunt chipuri mai puternice de atat.exista 3 tipuri de chip,dar nu se comercializeaza decat primul datorita fiabilitatii ulterioare a motoarelor,celelalte doua fiind folosite la motoare tunate destul de serios.
citeam mai sus de...3 cai din filtru K&N sau evacuari sport...:))
stiai ca daca ii pui folii obtii un coeficient mai bun de aerodinamicitate?? :))
cat pot sa abereze unii...deci admisiile si evacuarile sport de care vb lumea pe aici se pot recomanda masinilor chip-uite pt ca,odata chip-uit,parametrii de functionare ai unui motor se schimba,dar presupun ca stii asta,si presupun si faptul ca stii ca un chip ajuta ca arderea(explozia) din motor in momentul maxim de acceleratie sa fie completa,mai simplu spus,e nevoie de ceva mai mult aer....deci implicit,de un sistem de evacuare de debit marit pt ca fluxul gazelor sa fie mai rapid.dar cai putere...:))stii ce obtii?flexibilitate,deci motorul va urca mai rapid in ture,practic o sa respire mai usor.

si cum pe acest forum sunt extrem de multi cunoscatori,ce zic eu e pur teoretic :))


salut


P.S. daca zici ca nu dispui de foarte multi bani,si masina e noua,nu-ti bate joc de ea

Raporteaza abuz de limbaj
claudiu_leonard

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 26 Februarie 2010, ora 09:05

buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.

Raporteaza abuz de limbaj
Aryn

140 mesaje
Membru din: 4/06/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 23 Iunie 2010, ora 21:50

De la: dark_sotto, la data 2009-08-11 22:39:28Salut. Am o Kia cee'd cu motor de 1,4 litri pe benzina. Ma bate gandul sa fac un tuning. Asta e, imi doresc mai mult, dar n-am avut bani pentru un motor mai mare.
Asa. Deci, motorul asta de 1,4 litri dezvolta 109 CP pe la 6.200 rpm. La capacitatea asta, cred ca motorul este destul de impins ca putere. Cuplu la fel este pe la 4 mii si ceva de ture, deci sus.
Intrebarea mea este - Pot sa mai scot ceva din motorul asta? Nu vreau sa imi influenteze fiabilitatea, pentru ca nu am bani sa schimb masina sau motorul. Nu stiu cat de rezistente sunt motoarele astea si nici nu am exemple de tuning pentru exact motorul asta.
Stie cineva daca se mai poate obtine ceva din motorul asta? Stabilitatea masinii este foarte buna, directia la fel, franele la fel. Asta ma indeamna sa incerc o putere mai mare.


Si apoi un driftinggggg

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

10086 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 11 August 2010, ora 17:18

De la: claudiu_leonard, la data 2010-02-26 09:05:34buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.






Ai dreptate ....



Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

10086 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 11 August 2010, ora 17:18

De la: claudiu_leonard, la data 2010-02-26 09:05:34buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.






Ai dreptate ....



Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

10086 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 11 August 2010, ora 17:18

De la: claudiu_leonard, la data 2010-02-26 09:05:34buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.






Ai dreptate ....



Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

10086 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 11 August 2010, ora 17:18

De la: claudiu_leonard, la data 2010-02-26 09:05:34buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.






Ai dreptate ....



Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

10086 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 11 August 2010, ora 17:18

De la: claudiu_leonard, la data 2010-02-26 09:05:34buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.






Ai dreptate ....



Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

10086 mesaje
Membru din: 11/06/2010
Postat pe: 11 August 2010, ora 17:18

De la: claudiu_leonard, la data 2010-02-26 09:05:34buna ziua. in principiu maririea puterii motorului pe benzina se face in mai multe moduri.
1.schimbarea turbinei cu una mai mare (ex.garrett, KKK,etc), doar la sfatul unei persoane care se pricepe. la o majorare a puteri de cca 15 - 40 de cp, in principu nu trebuie facute alte modificari- vorbim de motoare benzina( la cele diesel,trebuie resot in majoritatea cazurilor). in cazul in care se doreste mai mult, trebuie facute alete modificari ale piselor ce angreneaza motorul , pentru ca acestea nu pot rezista stock noilor nevoi de putere ale masinii.
2. cip tuning la masinile turbo. la cele aspirate nu se merita castigul de putere fiind foarte mic. De asemenea schimbarea evacuarii ..ceva cp in plus-nu spectaculos. In orice caz asemenea intrevenii asupra masinii duc in majoritatea cazurilor la pierderea garantiei acordate de producator= deci atentie!!!!!!!!
ca sfat suplimentar- nu faceti asemenea lucrari de capul vostru si dupa ureche. sunt destule de multe persoane care pot face o treaba buna.






Ai dreptate ....



Raporteaza abuz de limbaj
| Varianta pentru tiparire a topicului Daca fac tuning o sa am probleme cu fiabilitatea?
Mergi la: