back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Golf iv diesel sau benzina?

 


 
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
 
epure28

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 20 Iulie 2009, ora 22:55

Salutari tuturor,am strans o manuta de bani si de multi ani visez la un Golf IV,sunt destule pe piata prin urmare am urmatoarele nelamuriri:
1.Ce masina fiabila sa-mi iau in 5000Euro?
2.Golf pe benzina sau diesel,de ce?
3.Care sunt punctele forte si slabe ale unui golf IV?
4.De ce mi-as cumpara Golf sau de ce NU mi-as cumpara Golf?

Am citit destule pe forumul asta,de aceea vreau sa spun ca am incredere in voi,asadar as vrea sa ma ajutati sa iau deciziile bune!
Multumesc foarte mult.


simpleboy

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 August 2009, ora 02:26

diesel


bogdi_cool_boy

1 mesaj
Membru din: 2/02/2009
Postat pe: 16 August 2009, ora 02:44

benzina, pentru ca sunt mult mai bune un oras. Un motor pe benzina are demarajul mai rapid pe cand se stie ca un motor diesel e mai "puturos" si este mai bun pentru cei care au de facut drumuri lungi zilnic. Acum depinde pentru ce iti trebuie tie. Golful e o masina relativ buna care are un pret acceptabil, confortabila in interior, merge bine, nu e nici prea mare sa fie dificil de parcat si nici exagerat de mica sa stai inghesuit. In mare e o masina care merti 5000 euro.

Raporteaza abuz de limbaj
sotto031199

1 mesaj
Membru din: 11/06/2009
Postat pe: 16 August 2009, ora 04:15

Saluti! Avand o Skoda Fabia din 2001 1.9 TDI iti recomand cu incredere varianta diesel tot de 1.9 . Un motor extraordinar de bun din toate punctele de vedere , consum redus si nu te lasa la greu . Tin sa precizez ca nu am schimbat mai nimic ( mai putin distributia si caseta de directie in urma unui accident ) la masina .
O masina si o motorizare extraordinara :)

Raporteaza abuz de limbaj
" Diamonds are forever "
Fosta membra 9am.ro

56 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Resita

Postat pe: 16 August 2009, ora 09:18

De la: bogdi_cool_boy@yahoo.com, la data 2009-08-16 02:44:59benzina, pentru ca sunt mult mai bune un oras. Un motor pe benzina are demarajul mai rapid pe cand se stie ca un motor diesel e mai "puturos" si este mai bun pentru cei care au de facut drumuri lungi zilnic. Acum depinde pentru ce iti trebuie tie. Golful e o masina relativ buna care are un pret acceptabil, confortabila in interior, merge bine, nu e nici prea mare sa fie dificil de parcat si nici exagerat de mica sa stai inghesuit. In mare e o masina care merti 5000 euro.
da ,motorul diesel este mai puturos,dar de fapt, noi vorbim de echiparile cu motoare turbo diesel ,asa zisele TDI[turbo diesel pe injectie],ce au o altfel de reactie,mai ales cind intra in functie turbina,la peste un numar de rotatii/minut,au cuplul mecanic mult mai mare si de aceea permit niste demaraje sau in cazul depasirilor o elasticitate buna! sau poate vorbeai de motoarele FSI,ce au acea tehnologie patentata de VW,ca sa faca si motoarele benzinare sa se comporte asemanator celor diesel[TDI],MAI ALES LA TURATII JOASE UNDE LE MARESTE CUPLUL MOTOR PRIN METODE SPECIFICE :sml-,dar atentie,acestea nu sunt deloc IEFTINE,MINIM 5000 EURO/MASINA,IN PLUShappy0180:

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

56 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Resita

Postat pe: 16 August 2009, ora 09:23

De la: epure28, la data 2009-07-20 22:55:11Salutari tuturor,am strans o manuta de bani si de multi ani visez la un Golf IV,sunt destule pe piata prin urmare am urmatoarele nelamuriri:
1.Ce masina fiabila sa-mi iau in 5000Euro?
2.Golf pe benzina sau diesel,de ce?
3.Care sunt punctele forte si slabe ale unui golf IV?
4.De ce mi-as cumpara Golf sau de ce NU mi-as cumpara Golf?

Am citit destule pe forumul asta,de aceea vreau sa spun ca am incredere in voi,asadar as vrea sa ma ajutati sa iau deciziile bune!
Multumesc foarte mult.
salut!poate direct din germania ar fi mai bine!de la proprietar DIRECT!eu conduc o masina pe benzina[acasa]si la munca un punto van,motor diesel TDI de 1300,cu o putere a motorului74 CP.numai cuvinte de lauda am fata de acest motor TDI.daca as mai alege o data,as lua o masina ,cit mai noua,cu motor TDI
.

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 16 August 2009, ora 10:18

nu recomand benzina decat daca ai bani multi si esti pretentios la acel zgomot specific de diesel.deoarece cel de 1.4 este putin care submotorizat pentru o masina destul de grea, iar cel de 1.6 este numai bun, dar in oras poate sa consume putin mai mult si in plus nu ai nevoie de toata puterea acestuia.
un diesel de 1.9 este varianta corecta, si nu este lenesh deloc pentru ca are turbina si pleaca din loc ca o racheta.
daca bugetul nu e limitat la 5000 iti recomand chiar un GV, dar acum depinde si de gusturile tale in materie de design.
oricum daca vei lua masina iti va placea mult cum merge si vei vrea sa mergi cu ea peste tot si de aceea iti recomandam diesel, ai un cuplu motor mult mai mare, putere destula si la turatii pana in 2500, deoarece e bine stiut ca o masina pe benzina incepe sa isi arate puterea de pe la 3000 de ture. la diesel la 1500 deja esti in plina forta.
bafta multa, orice alegi e bine, doar ca diesel= mai multa economie.

Raporteaza abuz de limbaj
johnny20rd

6 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 10:46

1. Masini fiabile de 5.000 euro recomand: VW Golf, Opel Astra, Ford Fiesta, Skoda. Ia-ti motor pe motorina ca nu o sa regreti si model cat se poate de nou. Ar fi mai bine sa cumperi din afara pt ca astia de prin targuri de masini romania le aduc din germania cu multi km si dau inapoi sau le aduc busite si le repara si vand.

2. DIESEL tata. Consum redus mai ales in oras cat si afara! Fiabilitate! Comoditate in condus datorita cuplului mare la turatii mici - pleaca masina de pe loc fara sa accelerezi. Daca o folosesti mai mult prin oras i-ati 1.9 TDI sau mai mic daca se poate ex. Astra 1.3, Fiesta 1.4 sau Skoda. 1.9 TDI rupe si in oras si in afara.

3. Puncte forte sunt multe, in general: fiabilitate, confort. Punct slab e spatiul care la modelul mic nu e prea mare in porbagaj. Daca iei modelul lung ai mai mult spatiu de bagaje - depinde pt ce cumperi masina si cat spatiu ai nevoie pt familia ta.

4. Merita Golf, dar iti recomand sa te uiti si la Astra - piese foarte ieftine (mai ieftine ca la logan) si fiabilitate la fel de mare ca golf + consum mai redus cu motoarele de 1.7, 1.3 diesel. Nu am intalnit inca posesor de Astra sa fie suparat pe masina din vreun motiv - sunt super bune si ieftine de intretinut.

Multa bafta la cumparaturi

Raporteaza abuz de limbaj
a_leex_yo

11 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 11:12

motor diesel puturos???....crede-ma si permite-mi sa te contrazic..eu am un golf 1.9 TDI 2003 varianta cu 131 CP in 6 trepte si crezi sau nu.....am facut multe benzinare...bora,skoda,pasat...astea k sunt in clasa mea...cat de cat. cu 131 cp.e usoara...pleaca foarte bine de pe loc...clar daca esti si sofer si intelegi ce se petrece in acel motor...nu urs...ms PRO Golf 1.9 Diesel (si cauta variante din 2003,din cate am auzit sunt cele mai reusite acele motoare)repet...din auzite..bft

Raporteaza abuz de limbaj
razvan2812

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 11:16

Diesel iti recomand...cati am cunoscut care aveau golf 4 benzina se vaitau de consum....avea cineva un golf 4 benzina si ii lua in oras 17% deci f mult...intotdeauna marca vw pe benzina consuma f mult....eu unul as opta pt motorul diesel..nu benzina chiar daca cum zic multa lume ca e un pic mai puturos...toate pe motorina sunt asa...dar e super bun diesel..eu sincer unul din ala mi-as lua..

Raporteaza abuz de limbaj
glontzy9

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 August 2009, ora 11:51

Salut!Sunt posesorul unui Golf IV Variant fabricatie 2006, 1.9 TDI, tin sa spun ca masina este una care ma multumeste din toate punctele de vedere: fiabilitate, consum, confort.Am mers si cu Golful uni prieten (Golf 4 2001 benzinar 1.4) dar eu unul vad o mare diferenta intre masinutza mea si cea a prietenului meu. Iti recomand cu caldura GOLF TDI.Inca ceva ...incearca sa mergi tu afara sa o cumperi! Multa bafta!

Raporteaza abuz de limbaj
xsory2002

10 mesaje
Membru din: 19/01/2009
Postat pe: 16 August 2009, ora 12:30

Depinde cati km ai de facut cu masina. Din cate am inteles, unui motor diesel ii tb un anumit nr. minim de km ca sa-si intre in functii (asta spun specialistii)...
Am vaz odata un calcul facut de cei de la opel si spuneau ca merita sa-ti iei un diesel daca faci minim 60.000 km/an.
Ar mai fi sunetul diesel-ului (care mie sincer nu-mi place), iar o eventuala problema viitoare fata de benzina ar fi turbo-ul (in cazul in care optezi pentru TDI) care dupa un anumit timp se duce.
In rest...decizia iti apartine doar tie. Orice ti-ai lua...bafta!
P.S. Da tu o fuga in Germania dupa ea...e mai sigur:)

Raporteaza abuz de limbaj
boritadarius2007

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 12:47

tocmai vreau sa-mi iau un golf 4 pe benzina. Are motor de 1.6 si 101 cp. Mi-e cam groaza cu acel consum in oras de care se tot spune,dar masina arata bine si e in bani buni(2800 euro,inmatriculata). O iau de la un prieten... Sper sa nu ma pacalesc... Salutari tuturor si bafta...

Raporteaza abuz de limbaj
boritadarius2007

4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 12:50

salut. chiar 17% n-are cum sa-i ia... e totusi prea mult...

Raporteaza abuz de limbaj
9am111739

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 16 August 2009, ora 14:07

1,9 tdi ii puturos pt necunoscatori .... voi care ziceti ca e puturos vb din amintiri...!diesel e cea mai buna alegere.golf 4 edition cred ca e o buna alegere cu 6 viteze si d si i rosu motor ajm pompe diuse!

Raporteaza abuz de limbaj
Tomi_sotto

24 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 August 2009, ora 14:33

Iar Golf...Unde te uiti numai de Golfuri dai. In fine.
Recomandarea mea e alta . Daca vrei diesel poti opta pentru Alfa Romeo 147 1.9 JTD(116,120 si 150CP), JTD-urile fiind mai rafinate si mai silentioase (tehnolodia folosita este common rail spre deosebire de TDI cu pompa duza) si mai bine rapide decat TDI-urile, iar daca optezi pentru benzina cel mai slab motor e de 1.6, dar cu 105 sau 120 CP, consumul fiind mic in ambele cazuri. Alfa arata mai bine si cred poti gasi una cu multe dotari si putini km in acelasi timp. In concluzie iti poti lua ceva mai frumos, dar si putenic . Mai jos sunt 2 filmulete care vorbesc de la sine .

www.youtube.com/watch?v=JArA10_0PdY&feature=related

www.dailymotion.com/video/xf8j_duel-alfa-147-jtd-vs-leon-150-tdi


Raporteaza abuz de limbaj
bogdan_lacatus

7 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 16 August 2009, ora 16:32

Depinde de modul de utilizare:
- daca nu faci multi km, adica sub 40000 km/an, ia-ti un motor pe benzina mai performant si "havefun"
- dac faci peste 40.000 km/an - atunci diesel fara discutie.

Raporteaza abuz de limbaj
demi77

33 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 August 2009, ora 18:29

De la: tomitza2007, la data 2009-08-16 14:33:26Iar Golf...Unde te uiti numai de Golfuri dai. In fine.
Recomandarea mea e alta . Daca vrei diesel poti opta pentru Alfa Romeo 147 1.9 JTD(116,120 si 150CP), JTD-urile fiind mai rafinate si mai silentioase (tehnolodia folosita este common rail spre deosebire de TDI cu pompa duza) si mai bine rapide decat TDI-urile, iar daca optezi pentru benzina cel mai slab motor e de 1.6, dar cu 105 sau 120 CP, consumul fiind mic in ambele cazuri. Alfa arata mai bine si cred poti gasi una cu multe dotari si putini km in acelasi timp. In concluzie iti poti lua ceva mai frumos, dar si putenic . Mai jos sunt 2 filmulete care vorbesc de la sine .

www.youtube.com/watch?v=JArA10_0PdY&feature=related

www.dailymotion.com/video/xf8j_duel-alfa-147-jtd-vs-leon-150-tdi




Omul vorbea despre o masina de 5000 euro, usor de intretinut. Alfa Romeo este o masina OK de condus, dar nu economica si usor de intretinut. Desigur stii ca sunt printre putinele motoare care nu au limitator de turatiesi asta inseamna ca dupa 100-150.000. km se cam duc motoarele. Sa nu ma intelegi gresit, am condus alfa romeo 159, motor 2.4, m-a cucerit, dar eu am acasa un polo si un golf, mult mai economice si usor de intretinut.

Raporteaza abuz de limbaj
demi77

33 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 August 2009, ora 18:45

Iti recomand VW Golf IV, sunt foarte reusite. Nu este adevarat ca motoarele pe benzina de la vw consuma mult (am VW Polo 1,2 si consumul mediu de la un plin la altul este intre 5.5 si 7.0, circulat mult in oras) si nu este adevarat ca diesel-urile sunt lenese (Golfu-ul III pe care il am, cu motor 1.9 TDI, 90CP, rupe pamantul cand trec de 2000 ture).
Daca il folosesti mai mult in oras si nu faci peste 30000 km pe an iti recomand benzina (motorul se incalzeste mult mai repede, ajungand la regimul normal de functionare, intretinere mai ieftina decat diesel), iar daca circuli mult si in afara orasului, atunci se merita diesel.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

56 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Resita

Postat pe: 16 August 2009, ora 19:37

De la: darius0809, la data 2009-08-16 12:47:16tocmai vreau sa-mi iau un golf 4 pe benzina. Are motor de 1.6 si 101 cp. Mi-e cam groaza cu acel consum in oras de care se tot spune,dar masina arata bine si e in bani buni(2800 euro,inmatriculata). O iau de la un prieten... Sper sa nu ma pacalesc... Salutari tuturor si bafta...
pai 17% ii consuma in oras la o suta de km.....DACA MERGE CU 160KM/H???/sau are dereglata alimentarea cu carburant,din diferite cauze?

Raporteaza abuz de limbaj
danbararu

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 22:15





sa o luam pe rand:

1. Wv Golf IV sau variatii ale aceleiasi perioade din grupul vag, Opel Astra Ford Focus si mai sunt dar hai sa ne limitam la ce au zis si ceilalti

2. contrar a ceea ce scrie lumea cele doua tipuri de motorizare se preteaza in felul urmator.

a. mergi mult in oras? atunci deasel deoarece turatia de cuplu coincide cu turatia de "coraziera". cu alte cuvinte pleci repede de la semafor si nu trebuie sa retrogradezi pt o depasire iar zgomotul participantilor la trafic acopera partial zgomotul unui deasel

b. mergi in afara orasului? atunci se pune intrebarea ce vrei de la ea? consum= deasel dar cu grija ca daca dai in ea devine un monstru la consum. vrei varietate atunci benzina (cu motor minim 1.6) deoarce in croaziera mesteci in schimbator sa o ti in 2500 rpm unde are consum destul de bun iar cand vrei sa depasesti sau cand vrei sa te joci schimbi regimul intre 3500-6000 rpm unde ai putere (in afara orasului o depasire oricum se pregateste deci ai timp sa o duci in ce regim vrei iar reprizele motoarelor benzina sunt net superioare celor deasel)

3 puncte forte: perioada 1999- 2003 a fost o perioada f buna a grupuli vag (deci inclusiv wv golf IV)cu motoare fiabile si performante . atentie pt deasel se exclude varianta pompe diuze deoarece motorina e slaba in RO si plngi cand se strica o "pompa injector"
piese ieftine (sunt multe in piata implicit multi importa piese de origine+ aftermarket)

puncte slabe: poate o estetica prea sumbra( chestie de gust deci interpretabila) si banalitatea masinii (o sa ai tu si cu toata lumea)
scapari masive de ulei pe la turbina (nu ca ar insema neaparat si sf. cunosc pasat care la 130.000 km a fost diagnosticat cu tubina de inlocuit si acum are frumoasa suma de 240000 km cu aceeasi turbina scaldata in ulei)

ca o completare la partea cu motorizarea trebuie sa iti stabilesti prioritatile:

daca e consumul atunci solutia e simpla deasel, eventual varianta de 90 cai (cel mai fiabil ansamblu motor turbina)
daca vrei sa alergi atunci oricum cred ca ai gresit masina. in banii astia iti iei BMW 320i (cam vechi ce e drept). nici macar varianta 1.8 t de la Golf nu este o mare scofala, asta daca nu o modifici pt ca potential are.

si da incearca sa o iei din afara tu personal si de la proprietar . desi vei da mai mult pe ea ai sanse mult mai mici sa nu iei vreuna rasucita pe pom sau cu vreo 300000 km

Raporteaza abuz de limbaj
aditapetrisor

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 August 2009, ora 23:50

De la: dan_bd, la data 2009-08-16 22:15:01



sa o luam pe rand:

1. Wv Golf IV sau variatii ale aceleiasi perioade din grupul vag, Opel Astra Ford Focus si mai sunt dar hai sa ne limitam la ce au zis si ceilalti

2. contrar a ceea ce scrie lumea cele doua tipuri de motorizare se preteaza in felul urmator.

a. mergi mult in oras? atunci deasel deoarece turatia de cuplu coincide cu turatia de "coraziera". cu alte cuvinte pleci repede de la semafor si nu trebuie sa retrogradezi pt o depasire iar zgomotul participantilor la trafic acopera partial zgomotul unui deasel

b. mergi in afara orasului? atunci se pune intrebarea ce vrei de la ea? consum= deasel dar cu grija ca daca dai in ea devine un monstru la consum. vrei varietate atunci benzina (cu motor minim 1.6) deoarce in croaziera mesteci in schimbator sa o ti in 2500 rpm unde are consum destul de bun iar cand vrei sa depasesti sau cand vrei sa te joci schimbi regimul intre 3500-6000 rpm unde ai putere (in afara orasului o depasire oricum se pregateste deci ai timp sa o duci in ce regim vrei iar reprizele motoarelor benzina sunt net superioare celor deasel)

3 puncte forte: perioada 1999- 2003 a fost o perioada f buna a grupuli vag (deci inclusiv wv golf IV)cu motoare fiabile si performante . atentie pt deasel se exclude varianta pompe diuze deoarece motorina e slaba in RO si plngi cand se strica o "pompa injector"
piese ieftine (sunt multe in piata implicit multi importa piese de origine+ aftermarket)

puncte slabe: poate o estetica prea sumbra( chestie de gust deci interpretabila) si banalitatea masinii (o sa ai tu si cu toata lumea)
scapari masive de ulei pe la turbina (nu ca ar insema neaparat si sf. cunosc pasat care la 130.000 km a fost diagnosticat cu tubina de inlocuit si acum are frumoasa suma de 240000 km cu aceeasi turbina scaldata in ulei)

ca o completare la partea cu motorizarea trebuie sa iti stabilesti prioritatile:

daca e consumul atunci solutia e simpla deasel, eventual varianta de 90 cai (cel mai fiabil ansamblu motor turbina)
daca vrei sa alergi atunci oricum cred ca ai gresit masina. in banii astia iti iei BMW 320i (cam vechi ce e drept). nici macar varianta 1.8 t de la Golf nu este o mare scofala, asta daca nu o modifici pt ca potential are.

si da incearca sa o iei din afara tu personal si de la proprietar . desi vei da mai mult pe ea ai sanse mult mai mici sa nu iei vreuna rasucita pe pom sau cu vreo 300000 km


Salut!
Sunt perfect de acord cu acest comentariu si doresc sa mai fac o mentiune:
Atentie mare si la cheltuielile de intretinere si mai ales reparatii! Un benzinar, prin constructie,are mult mai putine piese expuse la uzuri fata de un diesel ( la acesta, calitatea slaba a motorinei din Romania iti poate produce uzuri premature ale sistemului de injectie si, in plus, tot datorita constructiei si regimului de functionare, un diesel are costuri de intretinere si reparatii simtitor mai mari decat unul pe benzina).
Un diesel se recomanda pentru circulatie in oras peste 60 % din totalul de km parcursi, daca parcurgi minim 5000 km / luna sau in cazul nevoii de capacitate de tractiune ( autoutilitare, ceea ce nu e cazul in situatia de fata).
Sper sa fie de folos si explicatiile mele !
Bafta la achizitie si sa fie cu noroc masinuta!

Raporteaza abuz de limbaj
sergiucherman

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 17 August 2009, ora 15:04

De la: johnny20rd, la data 2009-08-16 10:46:494. Merita Golf, dar iti recomand sa te uiti si la Astra - piese foarte ieftine (mai ieftine ca la logan) si fiabilitate la fel de mare ca golf + consum mai redus cu motoarele de 1.7, 1.3 diesel. Nu am intalnit inca posesor de Astra sa fie suparat pe masina din vreun motiv - sunt super bune si ieftine de intretinut.

Multa bafta la cumparaturi


Uite un "posesor de astra suparat"
1.9 Tdi este un motor bestial nu se poate compara aceast motor cu 1,7 sau 1,3 de la opel. In primul rand are perfoemante deosebite si fiabilitate ceea ce la 1,7 CDTI nu vei gasi.
Iar daca piesele de astra sunt mai iefrine ca si pentru logan si eu am dat pe un injector la astra 1,7 CDTI 2400 LEI, cam cat costa cel pentru logan?


Recomandarea mea este Golf cu motor diesel nu te va lasa la greu niciodata.

Raporteaza abuz de limbaj
9am110794

1 mesaj
Membru din: 4/08/2009
Postat pe: 19 August 2009, ora 08:10

Toata Lumea Stie Ca Motoarele Diesel Sunt Mai Durabile Ca , KM Parcursi , Ca Ani Si La Urma Urmei Daca Ai Grija Sa Schimbi Toate Consumabilele La Timp Toate Tipurile De Motoare Sunt Bune.

Raporteaza abuz de limbaj
mariuscc1983

75 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Lugoj

Postat pe: 19 August 2009, ora 17:48

De la: ion_sofer, la data 2009-08-16 11:16:03Diesel iti recomand...cati am cunoscut care aveau golf 4 benzina se vaitau de consum....avea cineva un golf 4 benzina si ii lua in oras 17% deci f mult...intotdeauna marca vw pe benzina consuma f mult....eu unul as opta pt motorul diesel..nu benzina chiar daca cum zic multa lume ca e un pic mai puturos...toate pe motorina sunt asa...dar e super bun diesel..eu sincer unul din ala mi-as lua..



Cel de 1,4 benzina nu urca dealurile un pic mai serioase decat in treapta a II-a

Raporteaza abuz de limbaj
ondin666

204 mesaje
Membru din: 22/12/2008
Postat pe: 20 August 2009, ora 16:29

te-a decis pana la urma ca noi oricum te-am innebunit cu sfaturile?
cumpara masina dupa buget, poti sa depasesti daca vrei neaparat masina respectiva, si cu diesel nu ai cum sa dai gres, nici cu benzina dar acesta costa mai mult in utilizare.

Raporteaza abuz de limbaj
teo_joopuk

47 mesaje
Membru din: 24/10/2008
Postat pe: 21 August 2009, ora 20:35

ascultama prietene un golf pe benzina de1.6 su 1.8 sint bune dar si un turbo diesel e mai ok

Raporteaza abuz de limbaj
epure28

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 August 2009, ora 00:07

Va multmesc foarte mult pentruinteresul acordat,am aflat de la voi chestii bune si utile! Sa auzim numai de bine!

Raporteaza abuz de limbaj
bidepadragos

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 3 Septembrie 2009, ora 17:18

parerea mea este sa iti iei vw golf diesel,mai ales cel de 131 cp e f bun,am si eu unul il am de 1 an jum si nu am facut decat schimbul de ulei si filtre.adevarul este ca dai mai multi bani la schimb ,are mai multe filtre,si treb schimbate la fiecare schimb de ulei ca sa duca mult motorul.cel pe benzina consuma mult,nu are turbina si cele diesel au viata mai lunga.

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

132 mesaje
Membru din: 4/09/2009
Postat pe: 4 Septembrie 2009, ora 21:48

pt rudy2007:stiam k tdi inseamna turbo diesel intercooler nu turbo diesel pe injectie pt k motorul diesel este in sine pe injectie.studiaza un pic inainte sa dai sfaturi.k?cat despre ce sa aleaga colegul nostru il sfatuiesc sa mearga pe varianta diesel 2.0 sau 1.9.orice varianta mai mica sau mare nu rezolva nimic.stiut faptul ca totusi motorul de la bmw,6cilindri in linie e cel mai echilibrat motor din toate pctele d vedere.cei care au atudiat a.r. stiu despre c vb.sal to all

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Golf IV diesel sau benzina?
Mergi la: