Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 

Pornire motor la cald...

 


 
Voteaza:
Rating curent pornire motor la cald...: (3 din 1 vot)
 
 
necunoscut
Avatarul lui necunoscut
1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 21 Decembrie 2008, ora 14:14

Buna, am un BMW 318 TDS din 96 si am o problema la el! Porneste greu la cald. La rece, dimineata chiar la minus 10 grade porneste la o juma de cheie dar dupa ce fac cativa km cu el porneste foarte greu; la prima cheie, dar numai dupa cateva secunde, dupa ce il invarte de cateva ori! Care ar putea fii problema? Chiar cand l-am cumparat, am fost cu el la un tester si mi-a zis k ii apare o eroare la pompa de injectie si k v-a trebui sa o schimb in viitorul apropiat! Am mai fost la un mecanic, care mi-a zis ca electromotorul e de vina! Am schimbat bateria si bujiile si - aceeasi problema! Va rog sa ma ajutati care puteti! Mentionez ca motorul este de 1665 diesel, 90 CP!

Va multumesc anticipat!


mariuscc1983
Avatarul lui mariuscc1983
75 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Lugoj

Postat pe: 23 Decembrie 2008, ora 08:58

Electromotorul e de vina daca la cald iti patineaza sau invarte greu. Daca ti-a aparut o eroare la pompa e posibil ca aceasta sa piarda pe undeva presiune. Ar trebui sa verifici totusi pompa. Nu ne-ai spus daca motorul merge normal dupa ce a pornit sau se comporta ciudat, trebuie mai multe informatii....

Raporteaza abuz de limbaj
talentatul
Avatarul lui talentatul
2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 Decembrie 2008, ora 21:59

de vina este capul hidraulic din pompa de injectie

Raporteaza abuz de limbaj
popioan_tudor
Avatarul lui popioan_tudor
4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 30 Decembrie 2008, ora 18:05

Motorul merge foarte bine dupa aceea. de altfel, nu am nici o problema la motor, merge foarte bine - am mers si cu 175 Km pe ora cu el! La temperatura de -10 grade, cand s-a pus gheata pe toata masina, porneste la o juma de cheie, dar daca ma duc cu el cativa km si se incalzeste motorul, il invarte mult! Trebuie sa tin cheia pe el cateva secunde si dupa aia o ia! Iar in bord nu imi apare nici o eroare! Multumesc pt ajutor si daca mai ai ceva sfaturi iti raman dator!

Raporteaza abuz de limbaj
powerofthebass
Avatarul lui powerofthebass
15 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 7 Ianuarie 2009, ora 00:15

in primul rand, pompa nu are cap hidraulic pt ca e in linie...

nu e de la pompa. nici de la bujii.

sunt multe ipoteze:

verifica-ti electromotorul si injectoarele. consuma ulei? scoate fum? intreb asta in ideea in care ai putea avea uzura in segmenti si cand vrei sa o pornesti la cald, in capu' pistonului vei avea un amestec aer-motorina-ulei, si e normal sa o ia greu in cazul asta. mai poate fi ovalitate in chiulasa, care la cald, prin dilatare sa se accentueze si sa pierzi compresie. de asemenea poate fi o fisura/neetansare in chiulasa sau injector(corpul care contine duza).

mai e o varianta cu turbina: poti avea uzura in ea si iti scapa ulei in admisie.

la fazele cu uleiul, tu cand pornesti dimineata, uleiul e scurs in baie si nu ai treaba cu el, dar ulterior el este barbotat si antrenat prin tot motorul, intelegi?

daca ar fi pompa de injectie, nu ti-ar mai porni la rece, in primul rand. bafta! ah, si nu in ultimul rand, calculatorul de bord, care la BMW eu il consider "consumabil"

Raporteaza abuz de limbaj
dandymiller
Avatarul lui dandymiller
3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 11 Ianuarie 2009, ora 10:23

in general la toate motoarele diesel cind nu pornesc la cald au probleme cu compresia ,acum e bine ca e rece dar sa vezi la vara cind va fi afara 30 grade in rest bafta ,

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis
Avatarul lui Felicis
89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 12 Ianuarie 2009, ora 21:56

verifica compresia la motor,presiunea la rampa de injectie,injectoarele

Raporteaza abuz de limbaj
vonavil
Avatarul lui vonavil
4 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 23 Ianuarie 2009, ora 14:27

vezi ca e senzorul de temperatura al motorului sau calculatorul motorului

Raporteaza abuz de limbaj
zsoltgyorgy
Avatarul lui zsoltgyorgy
2 mesaje
Membru din: 26/01/2009
Postat pe: 29 Ianuarie 2009, ora 15:44

Am avut the same problem... cu bendixul am avut problema...sa rezolvat cu curatare..

Raporteaza abuz de limbaj
popioan_tudor
Avatarul lui popioan_tudor
4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 24 Martie 2009, ora 10:37

Ai avut dreptate! de vina este capul hidraulic!

Raporteaza abuz de limbaj
jymmyfan
Avatarul lui jymmyfan
1 mesaj
Membru din: 23/02/2009
Postat pe: 31 Martie 2009, ora 10:38

frate dute cu pompa de injectie sigur aia este ori scapa presiune ori la cald capul hidraulic nu face treaba nu are treaba cu electromotorul mai ales ca ai fost cu ea la tester si ti-ai zis ca ai o eraoare la pompa poate si de la asta la o anumita temp senzorul de presiune nu func

Raporteaza abuz de limbaj
popioan_tudor
Avatarul lui popioan_tudor
4 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 4 Aprilie 2009, ora 14:31

Am fost la un mecanic si mi-a zis ca este sigur capul hidraulic de la pompa de injectie! A zis ca se poate face si imi da si garantie pe lucrare insa problema este ca pretul este cam piperat! nu am ce face; trebuie facut ca vine vara....

Raporteaza abuz de limbaj
tachemarinela
Avatarul lui tachemarinela
1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 25 Aprilie 2009, ora 07:32

salut.am si eu o problema cu un bmw 318 i.cand e motorul rece ,mai ales,apar fluctuatii la turometru....uneori mi se opreste motorul in mers....si nici nu accelereaza corect...intrerupt...am inteles ca ar fi ceva la galeria de admisie.stie cineva ?mersi

Raporteaza abuz de limbaj
InsaneAngel
Avatarul lui InsaneAngel
2 mesaje
Membru din: 19/06/2009
Postat pe: 19 Iunie 2009, ora 09:59

Pompa pierde din presiune.Electromotorul nu are nici o vina.

Raporteaza abuz de limbaj
InsaneAngel
Avatarul lui InsaneAngel
2 mesaje
Membru din: 19/06/2009
Postat pe: 19 Iunie 2009, ora 10:02

Dupa 2 min ar` trebui sa ti mearga bine turometrul.Iar chestia cu admisia trebui verificat.Verifica si tu filtru de aer...Fara aer degeaba benzina deci ....daca amestecul nu i corect.masina iti merge ingrozitor.

Raporteaza abuz de limbaj
smiley79smiley79
Avatarul lui smiley79smiley79
1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 3 Iulie 2009, ora 22:46

iti zic sigur este capul hidraulic la pompa de injectie sau in cel mai fericit caz elementii lucrez la reprezentanta renault si am mai intalnit cazul tau insa la modele renault

Raporteaza abuz de limbaj
sotto011673
Avatarul lui sotto011673
7 mesaje
Membru din: 29/03/2009
Postat pe: 4 Iulie 2009, ora 15:55

daca doriti sa reparati pompe de injectie foarte bine si ieftin sunatila tel 0722760165 la domnul sandu fost spec la MEFIN

Raporteaza abuz de limbaj
9am080978
Avatarul lui 9am080978
1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 8 Noiembrie 2009, ora 11:12

SALUT MA NUMESC STEFI SANT UN ELECTRONIST AUTO DIN ORADEA pornire la cald la tds ul tau poate fi din cauza injectaorelor care nu mai polverizeaza .la rece ai senzorul de temperatura care comunica calculatorului si asa porneste preancalzirea bujiilor la un motor mai obosit rezolvi cu o rezistenta de 1000 cu un timer aplicandul pe un fit de la senzorul de temperatura de apa asa ca fenteaza calculatorul si el vede tot timpul rece asa ai preancalzire la buji si porneste perfect bafta .www.softtuning.lx.ro

Raporteaza abuz de limbaj
marianbumbacel
Avatarul lui marianbumbacel
5 mesaje
Membru din: 15/03/2009
Postat pe: 21 Noiembrie 2009, ora 10:38

SALUT
DE VINA ESTE CAPUL HIDRAULIC DIN POMPA DE INJECTIE.
CAND SE INCALZESTE MOTORUL SI NU MAI PORNESTE PUNE APA RECE PE POMPA DE INJECTIE SI O SA VEZI CA PORNESTE LA SFERT DE CHEIE.
BAFTA


marianbumbacel
Avatarul lui marianbumbacel
5 mesaje
Membru din: 15/03/2009
Postat pe: 21 Noiembrie 2009, ora 10:41

SALUT
LA MOTOARELE DIESEL BUJIA INCANDESCENTA NU SE APRINDE DECAT ATUNCI CAND ESTE MOTORUL RECE, LA CALD NU SE MAI APRINDE.
DECI NU MAI ESTE NEVOIE DE BUJIE CAND ESTE CALD MOTORUL
EU SUNT TEHNICIAN MECANIC INTRETINERE SI REPARATII AUTO
MULTA BAFTA

Raporteaza abuz de limbaj
9am095728
Avatarul lui 9am095728
1 mesaj
Membru din: 17/07/2010
Postat pe: 30 Noiembrie 2009, ora 18:23

Vad ca ai primit sfaturi vrute si nevrute(mai bine zis stiute si nestiute),antitehnice (daca pot sa spun asa) raspunsul corect este:capul hidraulic uzat; o proba rapida CA SA TE CONVINGI ESTE:cu motorul cald, oprit, torni usor peste capul hidraulic(daca stii care este)o sticla cu apa rece,astepti circa1-5 min dupa care incerci pornirea motorului si observi diferenta in rapiditatea pornirii.Daca porneste mault mai rapid,schimbi capul hidraulic sau pompa...daca nu mai sapam impreuna dar nu cred ca va fi cazul!

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro
Avatarul lui Fosta membra 9am.ro
5 mesaje
Membru din: 4/01/2010
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 21 Ianuarie 2010, ora 19:13

salut am patitoa si eu la opel astra si mam dus la un servis si mia zis ca este un injector am plecat la alt servis mia zis ca sint bujiile cind mam interesat cit costa bujiile si injectoarele mam dus si am bagato pe tester si era electromotorul care ia la reparat cu 5 mil cu tot cu manopera nu este bine sa te iei dupa primul mecanic mai consulti si pe alti si tragi concluzii

Raporteaza abuz de limbaj
marian
crystus7
Avatarul lui crystus7
1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 31 Ianuarie 2010, ora 13:52

ai nevoie de o pompa de injectie si ai rezolvat treaba,,

Raporteaza abuz de limbaj
sotto077930
Avatarul lui sotto077930
1 mesaj
Membru din: 14/06/2010
Postat pe: 14 Iunie 2010, ora 13:20

eu am aceias problema: nu imi porneste cind motorul este cald dar cred ca prima data am sa incerc cu bujiile. dupa, mai vb va salut si va tin la curent.

Raporteaza abuz de limbaj
alex_usb
Avatarul lui alex_usb
3 mesaje
Membru din: 30/01/2012
Oras: Piatra Neamt

Postat pe: 30 Ianuarie 2012, ora 09:22

De la: , la data 2008-12-21 14:14:44 Buna, am un BMW 318 TDS din 96 si am o problema la el! Porneste greu la cald. La rece, dimineata chiar la minus 10 grade porneste la o juma de cheie dar dupa ce fac cativa km cu el porneste foarte greu; la prima cheie, dar numai dupa cateva secunde, dupa ce il invarte de cateva ori! Care ar putea fii problema? Chiar cand l-am cumparat, am fost cu el la un tester si mi-a zis k ii apare o eroare la pompa de injectie si k v-a trebui sa o schimb in viitorul apropiat! Am mai fost la un mecanic, care mi-a zis ca electromotorul e de vina! Am schimbat bateria si bujiile si - aceeasi problema! Va rog sa ma ajutati care puteti! Mentionez ca motorul este de 1665 diesel, 90 CP!

Va multumesc anticipat!

Raporteaza abuz de limbaj
9am251628
Avatarul lui 9am251628
1 mesaj
Membru din: 27/03/2012
Postat pe: 27 Martie 2012, ora 15:01

salut am si eu un opel vectra b din 96 cu motor de 1.8 si nu amı vine curent la pompa de benzina nici la buji ce trebuie sa fac ajutatima va rog

Raporteaza abuz de limbaj
9am_2341
Avatarul lui 9am_2341
1 mesaj
Membru din: 19/07/2013
Postat pe: 19 Iulie 2013, ora 22:10

buna si eu am aceiasi problema cu bmw 318 tds din 1997 dar asta porneste greu la rece la cald porneste bine am vazut ca umezeste pe la un injector se poate sa fie aia problema sau capul idraulic cine stie sa imi spuna si mie multumesc

Raporteaza abuz de limbaj


Mergi la: