back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Alimentare cu gpl - avantaje si dezavantaje

 


 
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
 
jones

22 mesaje
Membru din: 3/07/2008
Oras: Baia Mare

Postat pe: 5 Decembrie 2008, ora 13:19

Pana la urma care sunt riscurile daca montez o instalatie de gaz pe masina? E vorba de o Hyundai Elantra, cu motor de 2000..

Eu am auzit diverse opinii, ba ca duce mai repede motorul, se uzeaza, ba ca vor scadea mult performantele, adica dispar multi din caii motorului, ba ca risc mult daca am accident cu butelia aia in spate. Unii mi-au zis chiar ca motorul o sa se deregleze si o sa consume enorm de multa benzina, cand nu merge cu gaz.

Are careva GPL pe masina sa-mi spuna si mie cum se comporta?


georgemitrache

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Decembrie 2008, ora 15:04

Am folosit f multi ani instalatii GPL si nu am avut nici un fel de probleme cu motorul.In mod normal o masina cu instalatie gpl trebuie pornita pe benzina si mers cu ea asa pana temperatura motorului ajunge la 40-45 grade,dupa care trebuie trecuta pe GPL.iar inainte de a o opri pt o perioada mai mare de 3 ore trebuie trecuta iar pe benzina.Si in felul asta protejezi si partea de injectie pe benzina a masinii si nu vei avea probleme.Asa ca i-ti poti monta linistit instalatie GPL.Si in privinta felului in care se va comporta masina poti sta linistit.Cu respect.

Raporteaza abuz de limbaj
georgemitrache

5 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 6 Decembrie 2008, ora 15:04

Am folosit f multi ani instalatii GPL si nu am avut nici un fel de probleme cu motorul.In mod normal o masina cu instalatie gpl trebuie pornita pe benzina si mers cu ea asa pana temperatura motorului ajunge la 40-45 grade,dupa care trebuie trecuta pe GPL.iar inainte de a o opri pt o perioada mai mare de 3 ore trebuie trecuta iar pe benzina.Si in felul asta protejezi si partea de injectie pe benzina a masinii si nu vei avea probleme.Asa ca i-ti poti monta linistit instalatie GPL.Si in privinta felului in care se va comporta masina poti sta linistit.Cu respect.

Raporteaza abuz de limbaj
viodor_sotto

3 mesaje
Membru din: 23/11/2008
Oras: Ploiesti

Postat pe: 7 Decembrie 2008, ora 16:49

Nu cred ca se renteaza in acest moment de montat o instalatie de gaz, deoarece pretul unui litru de benzina este 3,1 RON iar a unuia de gaz este 2,0 RON si diferentza este in continua micsorare (in sensul ca va scadea mai mult la benzina decat la gaz). Iar in conditiile reale cand masina consuma pe gaz mai mult cu 20-30% fata de benzina, chair nu stiu in catzi ani vei face amortizarea instalatiei.

Raporteaza abuz de limbaj
gigilucan

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: Botosani

Postat pe: 11 Decembrie 2008, ora 13:52

Gazul e la putere.Cel mai bine e achizitionarea masinii cu instalatie din fabrica (ai si garantie de fabrica pt toate componentele ).Asa am cumparat eu si nu am avut nici o problema. Totul e automat-trecerea de pe benzina pe gaz si invers.
Diferenta de pret la GPL e tinuta doar de banditii de la pompa : ....in toata Europa gazul e la jumatate de pret fata de motorina ...dar la noi e altfel. Oricum fa un calcul pe km si ai sa vezi. Eu zic ca e mai rentabil deocamdata.Oricum consumul la gaz e cu max 10-15 procente mai mare (depinde si de cum mergi) la drum lung e mai putin.

Raporteaza abuz de limbaj
buraradu

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 8 Ianuarie 2009, ora 08:56

Alimentarea cu GPL face sa pierzi circa 20% din putere, dar pe total costuri inca este bine, iti vei reduce cheltuielile cu carburantul.

Ideal ar fi foat sa fi cumparat o masina echipate de origine si cu cintalatie GPL, in acest caz, softul motorului fiind adaptat perfect la ambele sisteme.

La o echipare ulterioara GPL, la sistemele pe care le cunosc, gestiunea comutarii pe gaz, dupa pornirea motorului este manuala, si in acest caz, trebue sa ai grija sa ai motorul deja cald cand treci pe gaz, iar in cazurile in care ai nevoie de puterea integrala a motorului (ex. rampe grele cu masina incarcata, va trebui sa comuti manual pe benzina.

In rest nu sunt probleme. De asemenea, va trebui sa fii atent la stilul de conducere, deoarece masina se comprta diferit in cele doua sisteme de alimentare.

In ceea ce priveste riscurile suplimentare, nu discuta cu instalatii improvizate.
Daca optezi pentru instalare GPL, ai grija ca instalatia sa fie omologata. In acest fel, ai siguranta nivelului de testare al respectivei instalatii. Cu certitudine, o instalatie omologata e la fel de sigura ca orice sistem de alimentare.

Inca ceva, asigura-te ca iti faci la timp si de buna calitate tot ce inseamna revizii si service.

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 12 Ianuarie 2009, ora 22:32

raportul GPL/Benzina este 1,4l/1l.Da se duce mai repede motorul daca nu respecti niste reguli elementare 1:nu se face pornirea niciodata direct pe gaz deoarece gazul fiind lichefiat are nevoie sa se vaporizeze intai pentru a se obtine un amestec corect si vaporizarea gazului se face in acel element numit plaman al instalatiei GPL care este incalzit de un circuit cu apa din instalatia de racire a autovehicolului.fara acea vaporizare prealabila cantitatea de gaz efectiv introdusa in cilindri este mai mare si este predispusa la detonatii(rezultat smulgere de material din scaunele supapelor si capul pistonului.asa numitele ciupituri)avantaje mentionez o ardere mult mai curata fara reziduri ca la benzina lipsa formarii calaminei si prin asta o marire efectiva a duratei de viata a motorului(un experimet facut a demonstrat ca e si neeconomic sa pornesti motorul pe gaz direct de ex cu o butelie gpl de 12 litri in cazul pornirii benzina si trecere pe gaz sau parcurs 176 km cu aceiasi butelie dar pornire direct pe gaz sau parcurs doar 98 km.)

Raporteaza abuz de limbaj
tanasegheorghe99

154 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 25 Ianuarie 2009, ora 13:58

Daca masina nu are instalatie GPL de fabrica mai bine nu monta.
Am avut montat pe o DACIA NOVA GTI intalatie GPL si am avut surpriza sa constat ca masina consuma gaz la ORA si nu la KM.
Am alimentat cu gpl full am stat cu motorul la relanti (600rpm) timp de 1h ( la 50m de statia gpl) si apoi am alimentat din nou si am repetat operatiunea dar cu 3500rpm si stupoare acelasi consum de gpl.
Concluzia o tragi singur.
Am logan cu GPL de fabrica(1.4 laureate GPL) si sunt si nu sunt multumit de consum, ( de pinde cu cate atmosfere "baga " cel de la pompa si am sa exemplific.
cu un plin de la ....( nu dau nume) am facut 450Km(46.5l) cu 85-90Km/H) si tot cu un plin dar de la RPG SINAIA ( este o statie de gpl pe sensul BRASOV - PLOIESTI) am reusit sa fac atentie si nu este gluma sau misto 600Km tot cu 85-90km/h.


Inainte de a-ti monta instalatie de GPL ( asta in caazul in care te hotarasti) dute la cateva statii GPL si vezi cu cati BAR incarca. Daca incarca cu 7bar este ok ce este peste este profit pt ei gaura pt tine ( cand zic 7 bar zic pt ca la statia RPG cu atat am bat GPL si am mers600Km iar de la ... 12.5-13bar de merg 450km)

Sper sa-ti fi fost de folos cu aceste informatii


fbucur

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 05:32

Nu are importanta presiunea de la pompa.Este o pompa de transvazare care transfera propanul din rezervorul statiei in butelia masinii.Presiunea o dau vaporii de propan si nu pompa.Oricum ,rezervorul masinii nu se umple mai mult de 80% din capacitate din motive de securitate .Gazele lichefiate urmeaza aceleasi reguli privind dilatarea lichidelor mai mare decat cea a peretilor rezervorului.Eu lucrez in Canada la firma de profil si crede-ma stiu ce vorbesc.

Raporteaza abuz de limbaj
ultragaz

5 mesaje
Membru din: 1/03/2008
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 07:11

De la: jones, la data 2008-12-05 13:19:37Pana la urma care sunt riscurile daca montez o instalatie de gaz pe masina? E vorba de o Hyundai Elantra, cu motor de 2000..

Eu am auzit diverse opinii, ba ca duce mai repede motorul, se uzeaza, ba ca vor scadea mult performantele, adica dispar multi din caii motorului, ba ca risc mult daca am accident cu butelia aia in spate. Unii mi-au zis chiar ca motorul o sa se deregleze si o sa consume enorm de multa benzina, cand nu merge cu gaz.

Are careva GPL pe masina sa-mi spuna si mie cum se comporta?

De ce monatm Instalatii GPL pe masina?
Este alternativa economica,pentru utilizatorii de autovehicule?.
Iata cateva raspunsuri!
Incepind cu ultimele decenii ale secolului XX datorita crizei energetice mondiale si a preuocuparilor de gasire a unei alternative ecologice pentru combustibilii clasici,
utilizarea gazelor petroliere lichefient drept carburant pentru autovehicule GPL auto a castigat tot mai mult teren, din acest motiv cei mai inportanti producatori de autovehicule investesc sume semnicative in proiectarea si dezvoltarea motoarelor ce folosesc drept combustibil gpl auto. Statisticile realizate in ultima perioada de timp au aratat ca numarul total al mijloacelor de transport auto care utilizeaza cu suces gpl este estimat la peste cinci milioane .Gazul Petrolier Lichifiant este un amestec hidrocarburi gazoase [propan propena izo si normal butan butene] mentinute in stare lichifienta sub presiune foarte asemanator din punctul de vedere chimic cu benzina[si ea amestec de hitrocarburi] insa cu mult mai volatila de cit aceasta. Compozitia amestecului este reglementata de norma europeana EN 598 :2000 adoptata in prezent si in Romania sub indicativul SR EN 589 :2002. In stare lichida gpl este limpede in color inodor si mai usor ca apa iar in stare de vapori este incolor inodor si mai greu decat aerul. In aceste conditii se acumuleaza la nivel solului sau in locurile joase. Componenti gpl sunt foarte inflamabili si in contact cu aerul pot forma amestecuri explozive. Pentru exploatarea in siguranta gpl auto se marcheaza olfactiv cu compusi cu sulf din clasa mercaptanilor.GPL are,in mod natural,avantajul unei cifre octanice ridicate,tinand cont de faptul ca este constituit,in principal,dintr-un amestec de butan,cu o cifra octanica de 93 si propan,cu o cifra octanica de 100.Aceste calitati,il fac ideal pentru folosirea in tehnica moderna a motoarelor cu aprindere prin scanteie,masinile putand fi alimentate atat cu combustibili clasici,cat si cu GPL.Pentru utilizarea drept combustibil auto a GPL,norma europeana impune valoarea minima de 89 pentru cifra octanica motor(MON). Avantajul imens al acestui tip de combustibil este ca la aceasta valoare a cifrei octanicei se ajunge numai prin reglarea de catre producator a concentratiei amestecului de hitrocarburi care alcatuiesc gpl si nu prin auditivare ca la combustibili clasici. In acest fel se realizeaza o protectie eficienta a mediului inconjurator prin eliminarea folosiri aditivilor pe baza de metale utilizati pentru cresterea cifrei octanice cum ar fi,tetratilul de plumb,metili ciclopentadieni manganul etc.
Presiunea de vapori este o alta caracteristica importanta a GPL auto,valoarea acesteia fiind o masura a functionarii eficiente a motorului.Cu cat presiunea de vapori este mai mare,cu atat vaporizarea gazului lichefiat este mai rapida,avand ca rezultat alimentarea optima cu carburant.Aceasta caracteristica variaza in functie de temperatura mediului ambiant,astfel :cu cat temperatura creste,cu atat presiunea de vapori devine mai mare.
Pentru a asigura conditi optime de functionare a motoarelor fabricanti de GPL auto oferara amestecuri de butan +propan in diverse raporturi in functie de zona climatica si de sezonul de utilizare. In standarul european EN 589 :2000 sunt prevazute tipurile de carburanti abc si d in functie de temperatura.
La GPL auto,concentratia dienelor din aestec trebuie sa fie limitata la maxim 0,5% mol,deoarece acestea polimerizeaza,iar polimerii rezultati pot obtura sistemul de alimentare cu combustibil al motorului. Folosirea pe scara larga a GPL,ca alternativa pentru combustibilii clasici,a fost stimulata de mai multe avantaje :
Este un carburant mult mai putin poluant ;
Din punct de vedere ecologic GPL este un carburant performant ne toxic pentru ca :
nu contine Plumb,Sulf,Benzen,combustia sa in prezenta oxigenului este cvasitotala,astfel incat in gazele de esapament nu se gasesc particulele de carbon nearse ;
Find un produs care arde aproape complet avind ca rezultat reducerea continutului de noxe in emisiile gazelor evacuate,comparativ cu combustibilii clasici, GPL PRELUNGESTE VIATA MOTOARELOR prin reducerea nivelului de vibratii si zgomot
Deoarece un gaz GPL ce nu dilueaza uleiul din motor.Ca urmare,intretinerea motorului este usurata si inlocuirea componentelor interne este mult redusa ;
In urma studiilor privind utilizarea combustibililor nepoluanti efectuate in ultimi zece ani sa ajuns la concluzia ca motoarele cu convertor catalitic care folosesc GPL reprezinta solutia cea mai fiabila pentru reducerea poluari aerului in orase.
Emisiile poluante din gazele de esapament ale mijloacelor de transport auto au o pondere deosebita in volumul total al poluantilor din atmosfera. Pentru evaluarea mai completa a performantelor utilizarii GPL observati nivelul poluantilor continuti in gazele de esapament ale unui motor alimentat cu GPL comparativ cu unul alimentat cu benzina fara plumb comparativ cu alte surse de energie ,GPL este extrem de competitiv,asa cum rezulta din datele prezentate.
Si in Romania se manifesta un interes din ce in ce mai mare pentru utilizarea GPL drept combustibil auto in acest spirit de piata, s-a format o retea de productie si comercializare a GPL drept combustibil auto.In acest spirit,pe piata s-a format o retea de productie si comercializare a GPL auto,care acopera intreaga tara.. Acest tip de produs se afla sub incidenta Ordinului MLPTL nr. 1006 din 10 iulie 2001,care stabileste obligativitatea certificarii de conformitate de catre RAR. O parte din producatorii de GPL auto au obtinut deja certificate si licente,iar altii sunt in curs de certificare,pentru a demonstra calitatea acestora la nivelul standardelor europene

Raporteaza abuz de limbaj
papi_apri2006

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 07:52

buna dimineata tuturor.Am o sing. intrebare daca se poate raspunde: cum se face reglajul motorului cind este pe GPL,ma refer la cele cu carburator.O zi buna tuturor

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 07:57

Usurel ultragaz ca se rupe pagina =))chiar trebuia sa dai copy paste la tot articolul?

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 08:07

Sunt 2 tipuri de kituri pentru alimentare pe gaz cel cu amestec in priza de aer cu regulator debitmetric de gaz(plaman)(Cele mai intalnite la noi.)Si kituri cu injectie directa[se foloseste o rampa cu injectoare bifuel si un microcontroler de gestionare a tipului de combustibil(computer)](extrem de rare la noi}prezente mai mult pe masinile cu echipare din fabrica.Dezavantaje doar micsorarea spatiului disponibil in portbagaj din cauza la dimensiunile buteliei.In rest numai avantaje.

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 08:23

GYGYCL daca crezi ca are importanta daca stai pe loc sau mergi cand utilizezi Instalatie GPL cu plaman te inseli amarnic debitul de gaz e constant indiferent de ce faci tu daca stai pe loc arunci mai mult gaz in atmosfera plamanu compenseaza intradevar necesarul de gaz in cazul accelerarilor dar in rest nimic( testul tau demonstreaza doar ca nu cunosti functionarea.PS la instalatiile cu plaman membrana regulator e consumabil, mai ales la cele made in tukey(sub licenta italiana)(culmea sunt si cele omologate in romania)la care membrana e proasta inca de la inceput.cei mai buni plamani sunt cei de fabricatie belgiana dual membrane.(pot echipa lejer si motoare de peste 5200 centimetri cubi fara sa se simta diferente de putere semnificative fatza de benzina)PS echivaleaza plamanu ala cu un ceas regulator de la butelia de aragaz (carei rolul lui? )

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 08:30

IN esenta la dacie turatia la ralanti este de 850 rpm reglajul la gaz pentru ca sa mearga stabil se face la o turatie de ralanti in jur de 950...1000 rpm urmarind ca in cazul accelerarii bruste turatia sa creasca rapid si sa revina cat mai rapid la turatia de ralanti in momentul incetarii acceleratiei PS diferenta de turatie la ralanti intre benzina si gaz e data de necesitatea de a compensa factorul de putere( prin asta am raspuns si celui care declara ca se pierde 20% din putere.Nu e adevarat ca se pierde din putere doar turatiile la care se obtine aceeasi putere sunt diferite si motivul e ca dilatarea gazului dupa aprindere este mai mica decat in cazul benzinei(si asta doar din cauza ca initial se afla in stari de agregare diferite.)

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 08:53

papi_apri2006@yahoo.com ai 2 robinete 1 este pentru reglajul debitului de gaz si se afla pe furtune si al 2-lea este pentru reglajul presiunii gazului si se afla pe plaman(ATENTIE vezi ca reglajul este interdependent unul de altul)

Raporteaza abuz de limbaj
flerinel007

9 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 13:41

salut eu am o camioneta din 2000 p injectie de cand am luato(noua)iam montat gpl si abia acum,dupa 260 mii km(real nu exagerez) a inceput sa manance ulei.sau distrus segmentii.mi se pare enorm d mult pt o dacie avand in vedere k a mers numai inkrkta.singurul lucru kre lam facut knd am montat gazul a fost k iam schimbat chiuloasa cu una modificata cu supapele mai mari.a fost modificata tot d baietii care miau montat gazul.
mai am si un cielo cu gaz din fabrik si nu am treaba cu el.e adevarat k e mai puturos pe gaz dar dak o trec p benzina merge normal.am 90 mii cu ea in 2 ani si tot inkrkata si forjata.e ok.pe benzina ia 200kmh iar p gaz 185km/h.

Raporteaza abuz de limbaj
r_catalin18

1 mesaj
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 15:06

Salutare la toti! Fratilor, cea mai avantajoasa metoda ramane Diesel. Am un Renault Megane 2 Bicorp, am alimenat in Resita(era becu aprins), am bagat de 70 de lei, am resetat computerul si in Timisoara in fata la Universitate in parcare cand m-am oprit(Resita - Timisoara = 100km)am verificat computeru, pana acolo consumasem 4,1 l de motorina, in cazul in care pe parcursul drumului am mers cu 110 - 120 km/h. Trageti voi concluziile.... Pentru mine Diesel reprezinta cea mai avantajoasa optiune.

Raporteaza abuz de limbaj
Lightspit

46 mesaje
Membru din: 15/02/2008
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 16:27

Catalin, nimeni nu contesta avantajele unui motor Diesel, cred ca aici se pune problema mai mult de cat te costa sa mergi.
Totusi, motorina este deja la 3,8 lei iar gazul este intre 1,85 si 2 lei.
Daca as avea foarte mult de mers, de exemplu as face naveta in fiecare zi de 150 km, cred ca mi-as lua o masina usurica si pe gaz.
De fapt ma gandesc foarte serios la asta numai ca nu sunt inca foarte sigur plus ca nu am si banii.

Raporteaza abuz de limbaj
marianradu_brazi

10 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 17:08

Am avut o Dacia 1305 cu GPL din 1998 pana in 2004. Instalatia a fost montata la 10000 Km. Motorul a fost tratat cu Dura Lube la 6000 Km. Am parcurs in acesta perioada 300.000 ( treisutemii ) Km fara nicio problema la motor, consum de GPL sau ulei. Am vandut masina in perfecta stare de functionare.
Concluzia: se merita o instalatie GPL, daca aveti norocul sa fie buna din start si daca stiti sa o exploatati.
Cat despre pierderea de putere nu va luati dupa cei cu 20 %.
Nu este asa, stiu ce spun, am avut Dacia 1305 ( camioneta ) si am muncit-o, nu gluma...

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 19:18

Lightspit da diesel iese mai bine la consum de combustibil decat benzinarele dar la costurile de intretinere iese mult mai scump iar frecventa de defectare a componentelor este cu 30% mai mare decat la cele pe benzina. dupa ani de exploatare ai sa observi cand tragi linia ca de fapt dieselu tzia papat de 3 ori mai multi bani decat benzinara mai ales daca are si un kit bun de gpl pe ea.

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 19:23

Vedeti ca au aparut si masini echipate cu motorizari bifuel(Audi ,Volvo.etc)fabrica asa ceva si sunt toate cu injectie directa de gaz.datorita compresiei variabile si gestionarii electronice a puterii chiar nu se simte pe ce tip de combustibil lucreaza.Tendinta e chiar sa generalizeze motorizarile pe GPL(in special din motive ecologice)

Raporteaza abuz de limbaj
bsilviu2006

27 mesaje
Membru din: 6/03/2008
Oras: Adjud

Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 21:43

Nu e nici o belea doar ca ai sa segmentezi motorul mai rapid decat cand merge numai pe benzina. Chestia cu consum enorm de benzina e o poveste pt ca eu am masina acum si cu gpl si benzina si nu consuma mai mult decat normal,doar ca cand mergi pe gaz puterea motorului scade.

Raporteaza abuz de limbaj
bs
tanasegheorghe99

154 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 22:02

Atuni dac este asa de ce producatoul zice de 52litri rezervorul si cand alimentez alimentez 46.5litri gpl?

Raporteaza abuz de limbaj
tanasegheorghe99

154 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 Februarie 2009, ora 22:13

Intrebarea de mai sus era pt FBI

Raporteaza abuz de limbaj
fbucur

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 16 Februarie 2009, ora 05:51

Nu lasa sa-ti puna mai mult de 40 litrii ,mai ales vara.E pentru securitatea ta.

Raporteaza abuz de limbaj
Andyo

1 mesaj
Membru din: 20/04/2008
Oras: Deva

Postat pe: 16 Februarie 2009, ora 09:41

salut,eu lucrez in breasla de aproximativ 3 ani.montez instalatii de GPL pe masini,de cind ma ocup de asa ceva nu am intilnit nici o problema la masini.

Raporteaza abuz de limbaj
horeapersa_sotto

11 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 Februarie 2009, ora 18:22

gaz egal bomba, bagi asa ceva risti sa te vezi ingeras mai devreme de data fixata Sus

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 Februarie 2009, ora 20:14

Chestia cu ingerasii e valabila si la benzina poate chiar mai periculos ca la gaz pentru ca intro atmosfera saturata cu gaz nu apar detonari pe cand intro atmosfera saturata cu benzina apar sigur

Raporteaza abuz de limbaj
Felicis

89 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 16 Februarie 2009, ora 20:22

si treaba cu segmentarea mai rapida tot o aberatie este cei care au patit asta au facuto doar din cauza ca sau dat mari ca iauite cum merge direct pe gaz pornirea si siau zis in sinea lor ca de ce sa mai dea bani pe benzina daca tot porneste pe gaz.(La o exploatare corecta chiar durata pana la refacerea motorului este dubla sau chiar tripla fatza de folosirea pe benzina)Motive 1 gazul nu formeaza calamina.2 nu dilueaza uleiul motor.3.miscibilitatea gazului cu aerul este mai buna.(amestec mai bun)etc PS si la benzina starea benzinei in camera de ardere tot sub forma gazoasa trebuie sa fie nu lichida.Rolul vaperizarii benzinei la carburator il joaca asanumita pata calda.La injectie injectoarele sunt in asa fel creeata sa pulverizeze foarte fin benzina incat sa se vaporizeze instantaneu.

Raporteaza abuz de limbaj
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Alimentare cu GPL - avantaje si dezavantaje
Mergi la: