Info
x
Probleme la pornire
mariuscc1983 75 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Lugoj |
Postat pe: 22 Ianuarie 2009, ora 15:21
Vezi ca s-ar putea sa mai ai inca o pompa in rezervor sau imediat dupa si verifica daca nu cumva iti trage aer fals pe undeva. Filtru de motorina l-ai schimbat?
|
romeodarie 12 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 23 Ianuarie 2009, ora 11:55
nu cred ca mai are inca o pompa in rezervor pentru ca stiu fenomenul la masinile mai noi cand se aude un bazait scurt cand pui contactul.la mine nu se aude nimic.am schimbat si filtrul de motorina si nimic nou.
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 30 Ianuarie 2009, ora 10:57
esti sigur ca este 1.8 TDI nu cumva e 1.8 TCI escort din 94 a avut doar 2 motorizari diesel si anume 1.8D si 1.8 TCI
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 30 Ianuarie 2009, ora 11:50
din pacate nu pot satzi postez imagini cu localizarea si reglajul diferitelor componente.mufa de diagnoza are chiar de tipul EOBD ar trebui sa o gasesti acoperita de un capac de plastic undeva in dreptul genunchilor
Raporteaza abuz de limbaj |
romeodarie 12 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 5 Februarie 2009, ora 10:45
este 1,8 TDI.o sa caut si mufa de diagnoza sa vad daca are.atunci va fi mai usor(sper)cu localizarea defectului.
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 5 Februarie 2009, ora 15:22
FORD escort 1994( NU ECHIPEAZA CU MOTORIZARI TDI AU MOTORIZARI TDCi si TDdi DUPA 2000 mentionez ca sursa de informatie softurile Autodata;TIS Ford;Automotive Expert
Doar daca ai Un Ford Galaxy motor TDI 1.9 fabricat 1995-1997 engine code 1Z la ford Galaxy mufa de diagnoza e sub scrumiera Raporteaza abuz de limbaj |
mariuscc1983 75 mesaje Membru din: 30/11/-0001 Oras: Lugoj |
Postat pe: 5 Februarie 2009, ora 17:16
Felicis faci confuzie. In `94 erau 2 motoare diesel D si TD. Nu exista TCI. Ulterior s-a introdus pe focus in `98 motor TDI si din 2000 TDDI si TDCI
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 14:07
De la: mariuscc1983, la data 2009-02-05 17:16:12Felicis faci confuzie. In `94 erau 2 motoare diesel D si TD. Nu exista TCI. Ulterior s-a introdus pe focus in `98 motor TDI si din 2000 TDDI si TDCI please uitate in Autodata si vezi ca Escort 94 a avut 7 motorizari pe benzina si 2 pe motorina 1.8D engine code RTE/RTF 44kw(60)4800 rotodiesel (1990-1999);RTE/RTF/RTH 44kw(60)4800 Bosch(1990-1999)si 1.8D TCI RFD/RFK 66kw(90)4500 (1993-2002) RFS 66kw(90)4500 (1994-2000) e pacat ca nu exista posibilitatea de a adauga si imagini as fi postat cateva print screenuri cu date Raporteaza abuz de limbaj |
|
|
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 14:38
iar confuzie vezi ca faci tu marius motorizarile de tip TD sunt specifice BMW
Raporteaza abuz de limbaj |
romeodarie 12 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 15:54
scuze pentru greseala!da,ai dreptate este TCI.m-am uitat mai exact si asa este.
Raporteaza abuz de limbaj |
romeodarie 12 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 15:56
dar sa stii ca mufa de diagnoza la nivelul genunchilor chiar ca nu are.am cautat destul de mult timp 2 oameni si nu am gasit-o(daca este)
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 21:58
Normal ar fi trebuit s-o gasesti intradevar am avut cazuri in care mufa de diagnoza a fost eliminata de diferiti "meseriasi"in urma la diferite interventii la instalatia electrica atunci am fost nevoit sa ma conectez direct la linia de date (pentru mine e usor de gasit pentru ca ,cunosc in detaliu codificarea cablajului de ford si detin si documentatie service destul de detailata)
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 22:26
daca te intereseaza pot satzi trimit niste printuri service pentru Fordul tau banuiesc ca nicknamele este si adresa de mail.
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 6 Februarie 2009, ora 22:43
De la: Felicis, la data 2009-02-06 22:26:52daca te intereseaza pot satzi trimit niste printuri service pentru Fordul tau banuiesc ca nicknamele este si adresa de mail. Raporteaza abuz de limbaj |
romeodarie 12 mesaje Membru din: 30/11/-0001 |
Postat pe: 8 Februarie 2009, ora 09:57
da,asa este,aceasta este adresa mea de mail.ti-as fi recunoscator daca mai ajuta sa rezolv odata problema asta.stima
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 8 Februarie 2009, ora 15:15
Romeo vezi ca tziam trimis pe email documentatia poate asa mecanicul n-o sa mai faca ajustarile dupa cum bate vantul(caz destul de frecvent la multe serviceuri) La punerea unui motor la punct e indicat sa o faci dupa indicatiile de service ale producatorului doar asa motorul respectiv va functiona corect.
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 8 Februarie 2009, ora 15:20
Aviz amatorilor :la unele vehicole reglajul distributiei(avansului)se face in doua etape 1 bruta mecanica dupa schema si asistata de un tester computerizat si a2-a reglajul fin din tester unde se memoreaza pozitia optima a avansului in ECU
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 8 Februarie 2009, ora 15:48
aici va dau la cei interesati adresa pentru 1 din cele mai bune software tip baza de date existente la ora actuala(dar ca orice software de acest tip este scump o licenta completa ajunge la aproximativ 3000 lire sterline dar poate fi achizitionat si modular in functie de nevoile fiecaruia) www.autodata.ltd.uk PS exista insa si facilitatea de a achizitiona contra cost bineinteles diferite documentatii sau informatii despre un anumit tip de autovehicol (de ex. schema de distributie .schema electrica sau date tehnice despre autovehicol)
Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 19 Martie 2009, ora 15:04
este un senzor potentiometric care citeste pozitia levierului de la pompa de injectie(practic prin el computerul citeste cata motorina livreaza pompa si comanda clapetei de aer cat sa se deschida pentru a obtine un amestec corect)(exact aici este diferenta dintre motoarele clasice si motoarele cu computer.inainte aerul dicta cat combustibil sa fie livrat acum amestecul este conditionat de cât combustibil bagi atat aer trebuie pentru realizarea amestecului)
Raporteaza abuz de limbaj |
gemini_costinesti 15 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 19 Martie 2009, ora 15:34
Pentru Felicis,am vaz ca esti in domeniu.Dc. vrei sa-mi dai un sfat,iar dc tr.,deschid alt topic.
Am si eu o problema aseman la un Ford transit an 2000.Porneste cam tarziu,dupa ce se invarte motorul de cateva ori.Indiferent dc e cald sau rece.in rest nu scoate fum, trage f bine,l-am incercat pana la 130 km/ora.Parca la viteze si turatii mari,cateodata simt ca se opinteste,da in nas cum se spune,dar nu totdeauna.Filtrele sunt schimbate.Unii mi-au spus ca s-ar putea sa fie uzura unei patine de la lantul de distributie,dar eu nu sunt convins.Banuiesc ca e ceva din pompa de injectie.In mare am verificat si dc nu trage are fals pe undeva,dar inca nu am gasit nimic .Ti-as fi recunoscator cu un raspuns.Motor de 2400,88kw,tdi. Raporteaza abuz de limbaj |
Felicis 89 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 19 Martie 2009, ora 16:45
vezi valva EGR posibil se blocheaza.mai sunt posibile MAF senzor,MAP senzor dar in cazul tau mai bine ii faci o testare pentru a fi vazut in ce parametri lucreaza motorul.Pentru pornirea greoaie trebuiec verificati :senzorii CHT,CKP,CMP.Mai trebuie controlat si electromotorul pentru ca dacă nu ofera o turatie de minim 600 rot la pornire atunci porneste greu.Cam aste sunt cauzele comune pentru defectele enumerate.
la tine mufa de diagnoză se afla in dreapta volanului sub bord e de tipul OBD2 PS vezi ca motorul este TDCi TDI sunt specifice mai mult VW sunt si câteva forduri cu tdi din seria Galaxy in rest nici un model de ford nu mai utilizează motorizari tdi Raporteaza abuz de limbaj |
090303221801 2 mesaje Membru din: 15/03/2009 |
Postat pe: 5 Aprilie 2009, ora 22:13
salut baieti
Raporteaza abuz de limbaj |
gemini_costinesti 15 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 5 Mai 2009, ora 20:42
Ms ptr raspuns.Totusi nu e TDCI ci TDI adica simplu turbodiesel.e din 2000.Si ma bucur ca nu e tdci.
Raporteaza abuz de limbaj |
mihailovus 2 mesaje Membru din: 7/06/2009 |
Postat pe: 12 Iunie 2009, ora 12:36
Am patit si eu asa ceva cu Renault Clio. Problema a fost de la senzorii de pe circuitul combustibilului, care daca sunt imbacsiti cu impuritati, nu transmit comanda de aprindere( acestia functionand pe principiul unor foto celule). Deci vezi daca nu trebuie curatati.
Raporteaza abuz de limbaj |
cristianooo_87 5 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 28 Iulie 2009, ora 15:29
dar ce ziceti de asta: insanezone.ro/con.cristi-2534.html
Raporteaza abuz de limbaj |
9am066282 61 mesaje Membru din: 12/06/2009 |
Postat pe: 2 August 2009, ora 08:35
trezirea,o cafea ceva?are bujii,repar orice auto,0726080707
Raporteaza abuz de limbaj |
sotto049756 29 mesaje Membru din: 9/08/2009 |
Postat pe: 9 August 2009, ora 08:42
masina mea are cam 120 mii la bord..insa uneori e dracoasa rau nu porneste la prima cheie cind e motorul cald! oare ce sa ii fac? am fost la mecanici da nu ii dau de cap, imi mai ramine varianta unei sfintiri la o biserica? cazan curat ce mai..doamne ajuta!
Raporteaza abuz de limbaj |
ursaque 14 mesaje Membru din: 14/11/2007 |
Postat pe: 9 August 2009, ora 22:57
Nu stiu daca mai e de actualitate mesajul tau. Sper sa nu mai fie dar eu lucrez cu cineva care se ocupa de renault .
Daca vrei contacteaza-ma pe mail la mosilornet@yahoo.com Raporteaza abuz de limbaj |
swett_24life 3 mesaje Membru din: 22/10/2009 |
Postat pe: 22 Octombrie 2009, ora 23:39
normal ca are bujii suta la suta ca cineva trebe sa dea scanteia nu???? problema este la admisia de benzina si amestecul cu aer un senzor un electronic face aceasta combinatie antre aer si benzina daca este carburator este din reglaje daca este injectie este din electronic nu filtru nu nimic daca face asa si la rece si la cald este asta sau ( injectoarele)
eu am avut un ford injectie 16v si o lua la 3 sau 5 chei dar cand era cald la rece o lua la prima si iam schimbat injectia cu tot cu suport de aluminiu si a mers baftaaa Raporteaza abuz de limbaj |
swett_24life 3 mesaje Membru din: 22/10/2009 |
Postat pe: 22 Octombrie 2009, ora 23:43
frate daca este ford sau motor 16v ai grija ca motorul si tot ce are pe el an mare parte merge pe presiunea de ulei bagai ulei special de 16valve si poate fi mai una bobina de inductie daca este benzinar la mine a mers la motor de 1.8i-16v bafta
Raporteaza abuz de limbaj |
|