back to top ∧

Info
x
info
 
 
OK


 
Info
x
info
 
 
 


Hidrogen sau biocombustibil?

 


 
Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
 
americanu_sotto

14 mesaje
Membru din: 3/07/2008
Oras: Oradea

Postat pe: 1 August 2008, ora 11:01

Eu nu ma vad conducand o masina electrica. Imi place ideea de la BMW cu motorul cu hidrogen. E un motor normal, cu pistoane, dar alimentat cu altceva. macar stiu ca suna ca un motor adevarat Si as mai conduce si motor cu biocombustibil (sau etanol) - e tot aia?!, tot pentru ca e un motor normal.

Raporteaza abuz de limbaj
speedster

18 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 6 August 2008, ora 11:27

Hidrrogen - prea scump. Ideea e ca masinile ecologice trebuie sa fie la fel de accesibile oamenilor. Altfel sunt degeaba. Biocombustibilul e altceva. E mai ieftin si brazilienii il folosesc la greu


c_vasy

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 10 August 2008, ora 16:54

etanolul este alcoolul etilic sau spirtul
biocombustibilul este un combustibilul care are o structura asemãnãtoare ca si combustibilul obþinut din petrol, doar care este obþinut din anumite plante sau alge

Hidrogenul este o sursa de energie de viitor dar deocamdatã nu s-a descoperit nici o metodã care consuma mai putina energie sã descompunã oxigenul si hidrogenul din apa decât energia rezultata din arderea hidrogenului care in reacþie cu oxigenul rezulta apa adicã H2O, dar in acelaºi timp rezulta si energie, deocamdatã se consuma mai multa energie decât se obþine

odatã pusã la punct aceastã metodã o sã avem energie nelimitat

Din cate stiu se lucreazã la realizarea unor astfel de generatoare, si a fost si un film pe tema asta.


zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 10 August 2008, ora 22:14

mai e o metoda de a obtine hidrogen si anume prin fermentarea zaharului de catre o mutatie a bacteriei Coli(mutatia bacteriei Coli este inofensiva omului). Hidrogenul rezultat direct din fermentatia propriuzisa este pur netrebuind fi rafinat. Problema e ca trebuie din cand in cand sa alimentezi ,recipientu cu bacterii, cu zahar. tot ce trebuie e sa cultivi sfecla de zahar sau trestie.

Raporteaza abuz de limbaj
c_vasy

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 11 August 2008, ora 16:55

Si oare ne-ar ajunge hidrogenul ca sa cultivam sfecla de zahar si trestia, sau mai trebuie sa mai consumam si nitel motorina?

Metode sa obtinem hidrogen exista dar sa nu uitam ca se consuma mai mult decat obtinem

Raporteaza abuz de limbaj
zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 14 August 2008, ora 12:58

daca se vrea obtinerea hidrogenului si folosirea lui pe post de combustibil universal se va obtine , nu exisa limita la cat sau ca se va consuma mai mult , daca se vrea se poate ,mai ales acum.

Raporteaza abuz de limbaj
badita_marian

60 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 15 August 2008, ora 10:33

-prin anii 80 si pe vremea RAPOSATULUI, s-a folosit metanol in tractiunea automobilelor DACIA, in mod cu totul individual, din cauza ca benzina era RATIONALIZATA, folosea lumea orice ardea in cilindrii motorului, dar daca mergeai in spatele unui astfel de autoturism te izbea un miros de alcool, de dadeai peste cap toate ETILOSTELE, asa ca nimic nu e perfect, totul este PERFECTIBIL.

Raporteaza abuz de limbaj
teodormircea

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 17 August 2008, ora 13:21

Problema cu Biocombustibili este urmatoarea: Bio insemana rezultat din productia agricola, asta insemana ca in loc de alimente se vor produce combustibili, normal ca se vor produce mai multi bani decat o productie de porumb sau rosii. Asa ca alimentele se vor scumpii, din ce in ce mai mult pamant va fi utilizat pt producerea de biodizel (pamantul nu poate sustine o rotatie de 2 ori pt rapita dupa care este mort, nimic nu mai mere cultivat)asa ca va fi criza de alimente. Oricum trebuie sa alegem murim de foame sa cinducem masini sau .....

Raporteaza abuz de limbaj
afyn1gender

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 20 August 2008, ora 22:07

mai degraba ar muri romanul intr o masina cu instalatie de hidrogen avand ca sursa de extragere apa deacat sa moara de foame din cauza biocombustibilului pe baza de cereale...))) sau invers
cum este?
cealalta cu motor electric mi se pare SF vezi troleibuzele si tramvaiele din Iasi aia lucreaza numai in pierdere cu toate ca biletul costa destul de mult am vrut sa spun si are cine suporta


Raporteaza abuz de limbaj
afyn1gender

2 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 20 August 2008, ora 22:35

mai vad ca le ai un piculet mai multisor ))) (poti sa razi si tu un pic de mine citindu m i mesajul de pe forum) cu chimia
oare in aerul comprimat ce cantitate de hidrogen este sau in apa din mari sau oceane?
mai mare ca in aerul obisnuiuit sau apa indinspensabile omului ...asa de pura curiozitate/ ca de nu alta ca cea mai mare nota din istoria mea mea am luat o la chimie un 9 spre 10 dupa ce am inpuscat un 2 si is bata de aiurit la obiectul asta si nu am copiat cand am _vanat nota_ ( nu mai gasesc ghilimelele iaca)))

Raporteaza abuz de limbaj
sima1952

1 mesaj
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 21 August 2008, ora 11:08

Eu consider ca hidrogenul ar fi o solutie de tranzitie pentru actionarile electrice ale automobilelor.Motorul ar suferi putine modificari pentru adaptarea la arderea hidrogenului.Problema cea mai dificila ar fi rezervorul care trebuie sa fie special ptr a inmagazina hidrogen lichid .Se pare ca nemtii au rezolvat preoblema
Producatorii de automobile nu ar fi nevoiti sa arunce liniile de fabricatie ale motoarelot termice in acest caz .Hidrogen ieftin s-ar produce daca seicii din emirate care detin acum controlul productiei de petrol ar investi in panouri solare care ar produce energie electrica ptr hidroliza apei.Apa este ,soare este!Dar ei folosesc apa si soarele ptr ...plaja.Investesc in hoteluri,etc
Urmatoarea etapa ar fi mtorul electric alimentat de acumulatori cu capacitate mare de stocare.S-au descoperit si acestia de catre suedezi daca nu ma insel.Acesti acumulatori se pot incarca de la reteaua de tensiune de 220 voltiCostul acestei actionari ar fi mult mai ieftin iar conducera unui astfel de automobil ar fi mai flexibila.
Cat despre biocombustibil nu cred ca este rentabil.Etonolul ar trebui folosit numai ptr ce s-a inventat demult....

Raporteaza abuz de limbaj
zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 23 August 2008, ora 16:05

votez pentru hidrogen ,la ora actuala se poate obtine foarte usor si fara riscuri, mai ramane de distribuit

Raporteaza abuz de limbaj
costi07

22 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 24 August 2008, ora 02:10

io votez pentru bicla

Raporteaza abuz de limbaj
Fosta membra 9am.ro

2 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 24 August 2008, ora 11:58

bio inseamna si apa, in concluzie apa are hidrogen iar daca apa este murdara cu alti compusi care contin hidrogen cred ca se poate obtine ceva sa poti merge cu o masina. ce ziceti?

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 24 August 2008, ora 12:50

fiti siguri ca s-a descoperit ceva "sanatos pentru planeta", insa industria petrolului domina clar pentru ca evident exista motoare exterem de multe pe benzina/motorina, si ia tu romanul care e chiar zgartcit uneori si spunei ca trebuie sa isi schimbe masina insa tre sa o cumpere sa vezi ce iti injura juma de neam...

sa fiu sincer prefer noul lexus hibrid :> pare destul d eputernic si stilat, insa nu ma ingrijoreaza nici o toyio prius :) desi nu prea ma vad in asa ceva

oricum a venit o era in care trebuie deja sa ne ingrijim mult de atmosfera din jurul nostru, ganditi-va ca la noi conceptul de incalzire globala a aparut cativa ani mai tarziu ca in america... si in america nu s-a luat inca nici o masura, exceptand mult auzitele " hai sa luam amsuri, folositzi becuri nush de care" pe de alta parte bioetanolul par eo solutie destul de buna sa inlocuiasca benzina.. cifra octanica mai mare? pacat ca in romania nu exista asa ceva si anume bioetanolul, dar :) nici o data nu sti ce te poate surprinde :D

Raporteaza abuz de limbaj
fanto-ovi

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 24 August 2008, ora 13:53

pt dRk in Romania exista fabrici unde se produce bioetanolul pe undeva prin baragan si parca e 1,5 lei litrul dar cred k o sa scumpesca din cauza secetei oricum solutia de viitor e sa dam jos petromul(ce e imposibil) si sa mergem cu bicla pana se eftineste masinile ecologice

Raporteaza abuz de limbaj
c_vasy

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 24 August 2008, ora 20:53

Am vazut ieri un reportaj cu o masina care mergea pe apa.

Raporteaza abuz de limbaj
c_vasy

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 24 August 2008, ora 20:58

Vroiam sa spun ca am vazut un reportaj cu o masina care mergea cu apa , si cu un litru de apa mergeai aproximativ o ora cu o viteza de 80 km/h, cel putin asa ziceau.


Raporteaza abuz de limbaj
c_vasy

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 24 August 2008, ora 21:03

si ca sa nu ziceti ca vorbesc prostii uitati ce am gasit si pe net.



O companie Japoneza a inventat o masina electrica care, dupa spusele lor, merge doar cu apa. Genepax este numele consortiului care a dezvaluit la Osaka masina care ar putea revolutiona industria energetica. Oficialii Genepax sustin ca automobilul inovativ poate parcurge timp de o ora o distanta de 80 km cu un singur litru de apa de orice tip – de ploaie, de rau sau de mare.

"Masina va continua sa functioneze atata timp cat nivelul apei in rezervor este mentinut aproape de maxim. Nu necesita construirea unei infrastructuri de reincarcare a bateriilor, procedeu intalnit adesea la automobilele electrice", a declarat Kiyoshi Hirasawa, CEO Genepax.

Odata ce apa este varsata in rezervorul masinii, generatorul o descompune si o utilizeaza pentru crearea energiei electrice. Genepax a construit momentan un singur prototip pentru a-l patenta si spera intr-o colaborare cu unul dintre constructorii auto japonezi pentru a introduce automobilul in productia de serie. Ramane de vazut daca automobilul care functioneaza pe baza de apa va fi disponibil in showroom-uri.

de asta ce mai ziceti?

Raporteaza abuz de limbaj
sorin_gss

3 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 25 August 2008, ora 21:29

Deci,compania japoneza nu a INVENTAT masina cu combustibil apa,ei au construit-o.Motoare cu combustibil apa sau diferite solutii au fost inventate de mult.Problema tuturor proiectelor a fost ca nici unul nu a fost dezvoltat de corporatii destul de puternice care sa aiba forta sa rezolve TOATE dezavantajele unor asfel de motoare.

Raporteaza abuz de limbaj
c_vasy

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 25 August 2008, ora 23:23

teoretic dar practica e omoara

Raporteaza abuz de limbaj
gabymarinescu_pulsar

375 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Oras: BUCURESTI

Postat pe: 26 August 2008, ora 19:24

Cel mai bine ar fi daca s-ar crea in laborator o bacterie de catre geneticieni(asta daca din cercetari reiese ca nu exista deja pe cale naturala)care sa consume reziduurile ce le eliminam noi(fecale,ape uzate menajere)care se gasesc in permanenta crestere caci ne inmultim...si sa fie ulterior produsi noi combustibili asemanatori metanolului sau etanolului.Romanii nostrii de cand au inventat tuica facuta din pufoaica bagata in rahat,amestecat cu zahar si electrozi de sudura?!De cel putin 30 de ani,ar trebui brevetat cel ce a avut ideia si facut la scara industriala,ca tot creste cantitatea de rahat pe planeta,s-o refolosim ca energie!

Raporteaza abuz de limbaj
costi07

22 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 27 August 2008, ora 13:56

da frate... nu ai vazut in mad max(nu stiu a cata parte).. cand obtineau gaz metan (parca ) din "cocoa" de porci

Raporteaza abuz de limbaj
fanto-ovi

13 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Oras: ALTA LOCALITATE

Postat pe: 27 August 2008, ora 21:27

da acu sa descoperit k vaca e mai poluanta decat un suv pt ca in continutul balegii are metan parca care e de 3 ori mai nociv decat poluarea facuta de un suv tare nu

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 31 August 2008, ora 16:45

RENAULT are BIODIESEL: 2.0 dCi 16v BIODIESEL 90 si 115 cai putere
pe TRAFIC si MASTER.
Iar de curand pregatesc un vehicul electric in cadrul ALIANTEI RENAULT-NISSAN

RENAULT Scenic ZEV (ZERO EMISSION VEHICLE)
-fara zgomot de la "motor"
-fara emisii poluante
-doar vapori de apa

Raporteaza abuz de limbaj
necunoscut

1 mesaj
Membru din: 1/01/1970
Postat pe: 31 August 2008, ora 16:46

2011 productie de serie

Raporteaza abuz de limbaj
zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 31 August 2008, ora 20:12

esti fratele lui modus :)) ??? modelele de care zici sunt dar se vand in Sud America unde draga noastra Renault a gasit o piata imensa , mai mare decat in Eu. asa ca nu ai sa vezi tu prea curand Biodiesel pe la noi (se duc si ei unde e cascavalu mai mare) si in privinta Zero emissions vehicle sa stii ca numai in urma arderii H se obtin "doar vapori de apa" deci nu are cum sa fie electric.

Raporteaza abuz de limbaj
badita_marian

60 mesaje
Membru din: 30/11/-0001
Postat pe: 1 Septembrie 2008, ora 11:00

-in Austria este lege care interzice accesul in agricultura si exploatari forestiere, a utilajelor care nu folosesc combustibili sau lubrifianti biodegradabili 100%, in maxim 15 zile de la impactul cu mediul exterior.
-DECI, unde se vrea se poate, este numai o chestiune de politica de stat.....

Raporteaza abuz de limbaj
zon

84 mesaje
Membru din: 25/02/2008
Oras: Brasov

Postat pe: 2 Septembrie 2008, ora 01:00

la diesel se poate folosii si uleiul natural pentru ungere ,nu prea conteaza asta ca doar nu se apuca Gretel sa schimbe uleiul in padure ,de ce nu se foloseste altceva in loc de motorina ??? ar fi intrebarea mai interesanta.

Raporteaza abuz de limbaj
costi07

22 mesaje
Membru din: 14/11/2007
Postat pe: 2 Septembrie 2008, ora 15:04

Pai ce ar fi "altceva" ala?? si sa fie suficient cantitativ pentru a inlocui motorina


Pagini: 1 2 3 >> Sari la pagina:
| Varianta pentru tiparire a topicului Hidrogen sau biocombustibil?
Mergi la: