Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Un angajat de la metrou

Comentarii pe articolul Metroul in greva. Cum ajungem astazi la birou?

valman_2007
Trimis de valman_2007 la 16 Noiembrie 2009, ora 17:50
Intradevar, toti aveti dreptate dar intodeauna adevarul este la mijloc. O intrebare este de ce ne cerem drepturile acum . La 1 noiembrie expira contractul colectiv de munca ( cei care santeti la privati mai cercetati-va drepturile )E un contract ...Cu drepturi si obligatii .O alta problema e ca santem f usor de schimbat . F adevarat dar nu multi rezista .Ganditi-va ca am 20 de ani numai de noapte , tunel , umezeala si curent, mizeria bucurestiului se aduna la noi . Desi santem angajati pe o meserie facem mai multe si santem verificati prin examene permanent .In 89 eram 24 in formatie si acum santem 12 , nu cred ca se poate spune ca o ducem pe roze . Nu poate spune nimeni ca de cativa ani nu se cunoaste o innoire la metrou ,totul e pentru a merge mai departe dar asta se face prin munca si munca asta trebuie platita .Probabil va intrebati cat castig ....am 16 mil sal de baza la care se adauga sporul de noapte . Ajung la 22 de mil lunar, suma pare mare dar ganditi-va ca dormiti noaptea acasa ....
 
valman_2007
Trimis de valman_2007 la 16 Noiembrie 2009, ora 18:05
Pentru a inveselii putin momentul adaug ca mecanicii de tren sau conductorii sant porecliti tractoristi iar cei care muncesc in tunel pinguini din cauza efectului pe care il are vesta refletorizanta in spatii inchise . E FOARTE TARE SA STAI LIPIT DE TUNEL CAND TRECE UN TREN DE 100 M LA 30 de cm
 
darnic00
Trimis de darnic00 la 16 Noiembrie 2009, ora 18:16
Stimabile Valman, sunt sofer de TIR si stiu ce inseamna sa nu dormi acasa, sa fii cu ochii in patru in trafic, sa fii injurat pe nedrept, si chiar sa lucrezi in tunel [este adevarat, nu opt ore pe zi ca voi], si stiu si ce inseamna sa conduci nopti intregi la lumina farurilor. Si toate astea pentru cateva sute de euro. Dar nu inteleg cum de v-ati decis voi exact in saptamana ce precede Alegerile sa intrati in greva, care va insemna un haos si mai generalizat [scuza-mi exprimarea!], in tot Bucurestiul, in momentul in care, se stie, sunteti unul dintre sindicatele importante din Romania care inca sunteti 100% la cheremul PSD. As avea o rugaminte la voi; nu va tot plangeti ca aveti probleme, ca bla-bla-bla etc. Nici altii nu stau pe roze in Romania dar cu toate astea isi vad de treaba si spera ca, odata, ne va fi tuturor mai bine, muncind nu...grevind! Spuneti cate greve ati facut voi cand tara a fost condusa de PSD si cate ati facut cand PSD a fost in opozitie?
 
valman_2007
Trimis de valman_2007 la 16 Noiembrie 2009, ora 19:01
De 15 ani si mai bine contractul este renegociat pe 1 noiembrie Eu personal sant pro Basescu si ma voi exprima prin vot apropo de apartenenta politica.Este adevarat ca Radoi este PSDist dar e decizia lui .Crezi ca daca santem in greva eu nu muncesc la noapte ? Te asigur ca muncesc pt ca raspund mai mult decat banuiesti pt fiecare actiune sau innactiune .
 
blueyeandrew
Trimis de blueyeandrew la 16 Noiembrie 2009, ora 19:02
aparent "nenea" valman a cam amutit la acuzele aduse mai sus. Sunt de o nesimtire de nedescris, "politichiile si ifosele" pe spinarea unor oameni care se folosesc(si platesc) metroul pentru a ajunge la job`ul lor.


RUSINE
RUSINE
RUSINE
 
valman_2007
Trimis de valman_2007 la 16 Noiembrie 2009, ora 19:57
Sant deschis la orice intrebare , atat cat detin informatiile necesare . Foarte multi nu sant de acord cu greva dar nu uitati ca si voi la randul vostru , oriunde munciti , aveti drepturi !
 
valman_2007
Trimis de valman_2007 la 16 Noiembrie 2009, ora 21:07
Precizez ca subventionarea vine de la decontarea statului pentru biletele elevilor , studentilor pensionarilor , veteranilr , revolutionarilor si altor categorii de persoane .Pentru a va lamurii va rog sa urmariti casele speciale pentru ei .
 
valeryu_boy
Trimis de valeryu_boy la 16 Noiembrie 2009, ora 22:36
Hei ! Nu'ti place salariu ? Da'ti demisia baiatule si lasa pe altii sa iti ia job'ul .
 
LALAA
Trimis de LALAA la 17 Noiembrie 2009, ora 03:18
Ne-au facut sa ne uram efectiv unii pe altii, mai avem un pic si ne omoram pe strada...pacat. In situatii de acest fel ar trebui sa fim mai uniti si mai intelegatori.
 
marius_rotaru
Trimis de marius_rotaru la 17 Noiembrie 2009, ora 08:11
Nu stim decat sa dam vina unul pe celalalt pentru problemele existente! Nu numai metroul ar trebui sa intre in greva. Asa cum a spus si Alexandru putin mai sus, ar trebui sa fim uniti si intelegatori nu se ne mancam "romaneste" unul pe celalalt. Unii dintre noi suntem gata sa-i luam locul domului Valman pentru cele 22 mil salariu, insa nici nu ne dam seama cat de meschini suntem. Investesti 20 de ani intr-un loc de munca, ajungi cu greu sa ai niste sporuri si un salariu foarte putin mai bun (dar insuficient oricum) si atunci cand iti ajunge cutitul la os iti sar in cap tocmai oamenii care ar trebui sa iti fie alaturi si ar trebui sa fie solidari. Doar egoism si interes propriu. Suntem dezbinati si de aceea este si va fi greu pentru romani, pana ce lucrurile acestea nu se vor schimba.
Rusine intr-adevar ... insa rusine noua.
NU sunt angajat metrorex iar greva de astazi ma costa foarte mult. Dincolo de jocurile politice care au fost si vor fi intotdeauna, noi o ducem din ce in ce mai prost.
 
gabriela_david_2
Trimis de gabriela_david_2 la 17 Noiembrie 2009, ora 09:07
Domnilor, este o piata a muncii libera. De 20 de ani lucrez in domeniul privat. Am avut si perioade bune si perioade mai putin bune. Este o perioada grea pentru toti nu numai pentru cei de la METROREX care au un atu, prin greva atrag atentia foarte multor oameni. Noi cei care lucram in domeniul privat din pacate nu beneficiem de absolut nimic. Daca firma intra in faliment trebuie sa ne cautam singuri alt loc de munca fara sa beneficiem de salarii compensatorii, unii nu-si pot lua nici macar ajutorul de somaj. Personal nu pot sustine aceasta greva, din contra sunt chiar indignata. Daca cei de la METROREX cred ca nu sunt platiti conform studiilor si pregatirii avute sa-si dea demisia si sa-si caute alt loc de munca.
 
tatiana_alexe
Trimis de tatiana_alexe la 17 Noiembrie 2009, ora 09:11
Pentru valman_2007 Subventia de la bugetul de stat nu se refera numai la elevi,studenti si pensionari.Daca te informezi mai bine o sa afli ca subventia acopera si alte cheltuieli.Oricum majoritatea calatorilor care platesc abonament integral sufera acum .
 
cipika4589
Trimis de cipika4589 la 17 Noiembrie 2009, ora 09:42
Incercati sa va ganditi, domnilor angajati ai Metrorex, ca exista categorii de persoane, bugetare, care-si iau salariul tot de la stat, care isi primesc salariul cu intarzieri mari sau nu il primesc integral, fiindca nu sunt bani, tot dupa zeci de ani de munca... Uitati-va in jur inainte sa cereti !
 
eleny_jules
Trimis de eleny_jules la 17 Noiembrie 2009, ora 10:02
stimate domn angajat la Metrorex,

Sunt de acord cu greva Dvs, pt. ca va cereti drepturile. desi, sunt destul de afectata de intreruperea circulatiei metroului: in loc de 50 de minute, fac 1h si 30 min pana la locul de munca.

am insa o intrebare.
dupa greva dvs vreau si eu sa imi cer drepturile. platesc un serviciu de care acum nu mai beneficiez. unde trebuie sa vin, sa fac cereri, sau cum ar trebui sa procedez sa recuperez banii platiti pt acest abonament inutil acum?
 
totgianny
Trimis de totgianny la 17 Noiembrie 2009, ora 13:37
Bani..Bani..Bani ... toata lumea vrea bani.E normal sa vrei mai mult intr-o tara unde totul se scumpeste de la o zi la alta.. iar salariul tau se micsoreaza "k e criza,avem recesiune".Voi astia de la Metrorex vreti mai mult k nu vi s-a mai marit de un an si k aveti mai multa activitate (e normal) da in romania nu merge... Voi stiti k in invatamant se platesc salarii q luni intarziere,ba chiar luni care nu s-au platit deloc.. k se vor plati... Fratilorrr e grav, nu va mai kkti pe voi si blocati mai rau tara asta si asa terminata.Daca vreti sa faceti ceva care conteaza Votati unu k Becali,sa nu aibe rusine sau scrupule si sa ii trimita la oi p'aia din parlament..k au nenorocit poporu asta.. Rusine sa le fie lor (da nu au,oricum) q clasa lor politica de toata jena,nu fac politica ci bisnita q o tara care nu le apartine.Ar trebui sa nu mearga nici macar un roman la vot .. sa se voteze intre ei.. poate atunci si-or da seama !!!
 
miky_miky_85
Trimis de miky_miky_85 la 17 Noiembrie 2009, ora 14:50
am si eu o intrebare: eu am abonament intreg desi sunt la master insa din cauza ca am facut 5 ani facultate nu mai am reducere la transport. si acum ma trezesc ca nu mai circul cu metroul....cum imi recuperez banii pierduti pe acest abonament care este intreg????

 
jollybest1
Trimis de jollybest1 la 17 Noiembrie 2009, ora 16:23
bei frate da gata oamenii sunt destepti si stiu sa ceara care e problema, nu inteleg de purtam asa ranchiul in fine , ne certam aiurea si altii se balacesc in miere si se sterg cu banii munciti de noi si mai rad si de prostii ca noi......in fine nu sunt de acord cu greva asta si sincer este de natura politica greva asta, sunt sigur ca dl de mai sus care lucreaza la metrou munceste ca noi toti, nu el este problema si din partea mea este corect sa-ti ceri dreptul dar este gresit sa nu consideri ca hienele (bosii de la metrorex) fac aceasta greva pt.VOI muncitorii o fac pentru ca e campanie, si o sa va duca de nas cum ne duc pe toti.....va doresc spor .....
 
jollybest1
Trimis de jollybest1 la 17 Noiembrie 2009, ora 16:25
dar este gresit sa consideri ca hienele (bosii de la metrorex) fac aceasta greva pt.VOI muncitorii, o fac pentru ca e campanie, si o sa va duca de nas cum ne duc pe toti.....va doresc spor .....
Cer scuze dupa o zi de munca nu mai functionez corespunzator si nu vad corect
 
marcela_iorgulescu
Trimis de marcela_iorgulescu la 17 Noiembrie 2009, ora 16:43
Pt.miky_miky_85
Raspunsul la intrebarea ta e simplu: nu iti recuperezi banii pierduti; esti la fel ca orice bucurestean care are abonament la metrou si acum, din pricina grevei, nu poate circula cu metroul....si inca o chestiune: am sesizat din modul in ai inceput mesajul - "...am abonament intreg desi sunt la master..." o anumita frustrare vizavi de situatie; parerea mea este ca e de inteles ca statul roman sa subventioneze transportul pentru elevi, hai fie ...pentru studentii din ciclul de licenta (cu toate ca si aici e discutabil deoarece pe un student nu il opreste nimic sa lucreze), insa nu si pentru masteranzi; in definitiv, un om poate face multa scoala - studii de masterat, de doctorat, studii postdoctorale, etc, etc. insa statul nu e dator sa-i acorde asistenta financiara la nesfarsit.
 
alex_ghost1
Trimis de alex_ghost1 la 17 Noiembrie 2009, ora 17:03
ce de retardati aici.

vazand comentariile astea imi vine sa ii rog pe "prostii aia de la metrou care isi cer dreptul" sa tina greva inca 15 ani

pentru ca asa meritati
 
eu_andy_2
Trimis de eu_andy_2 la 18 Noiembrie 2009, ora 15:21
Pentru marcela iorgulescu: iti recuperezi banii in sensul ca valabilitatea abonamentului se prelungeste cu zilele de greva.
In alta ordine de idei, pentru angajatii metreorex: v-ar conveni ca la telefonia mobila sa aveti un abonament inclus cu 100 de min incluse platite in avans si sa puteti vorbi de doar 30 d de min, si restul 70 sa le vorbiti luna viitoare?
Si asta asa in spiritul clasei muncitoare!


Alte comentarii pe articolul Metroul in greva. Cum ajungem astazi la birou?

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off