Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Si noi ce facem?

Comentarii pe articolul Metroul in greva. Cum ajungem astazi la birou?

tatiana_alexe
Trimis de tatiana_alexe la 16 Noiembrie 2009, ora 13:31
Este dreptul lor sa faca greva.Este dreptul lor sa-si ceara drepturile.Au dreptate, desi momentul este foarte dificil pentru noi toti cei care din fericire mai avem un loc de munca. Problema este care sunt drepturile noastre, ale posesorilor si evident platitorilor de abonament care nu avem cu ce sa ajungem la serviciu, care trebuie sa cheltuim alti bani pentru transport, care riscam sa ne pierdem serviciul din cauza intarzierii (traficul va fi infernal) si care in final poate nu vom mai avea bani sa platim abonamentele.Oricum cei care ar trebui sa faca ceva nu sunt deloc afectati de aceasta greva iar marea lor nepasare este agravata de campania electorala care nu le mai lasa timp pentru altceva.
 
ds_ioana
Trimis de ds_ioana la 16 Noiembrie 2009, ora 13:54
Si eu daca am platit abonament si nu beneficiez de transportul cu metroul pt ca fac ei greva, ce sa fac?! Imi primesc cumva banii inapoi???? Nu salarii ar trebui sa primeasca pt chestia asta...ci puscarie, mai dati-i dracului de aici!
 
timar_cristin
Trimis de timar_cristin la 16 Noiembrie 2009, ora 14:04
este dreptul lor pe naiba. Sa stea acasa daca nu vor sa munceasca, sunt o gramada de someri care vor sa ia un salariu. vin acum in criza economica sa faca greva si sa ceara marire salariala, dar sunt incredibili. Mai mult decat atat anul trecut li s-a mai marit o data salariul. Repet: cine nu vrea sa munceasca sa stea acasa!!!!!!!!!! sunt cel putin 10 persoane disponibile pe locul lor de munca dispusi sa inceapa munca de ieri.
 
roxanast18
Trimis de roxanast18 la 16 Noiembrie 2009, ora 14:06
Ce drepturi domne, ei mereu vor salarii mai mari, nu le ajung aia 1.500-1.600 media, atat am si eu si sunt inginer, ei ce mare lucru fac. Si cum o sa se rezolve, maresc pretul calatoiilor, si tot din banii nostrii isi primesc ei salariile marite. Mai da-i dracu pe toti!
 
DobreSimona2006
Trimis de DobreSimona2006 la 16 Noiembrie 2009, ora 14:07
Pai de ce sa primeasca "puscarie" Ioana ? ptr ca transporta needucati ca tine ? ce stii tu despre Metrou ? si despre conditiile in care lucreaza personalul operativ (oamenii care lucreaza in tunel ) ? ce stii tu despre riscul de a lucra in tunel ? daca nu stii , nu mai injura pe altii .... probabil ca se vor recupera , raportat la abonamentele oamenilor , zilele de greva ....
Asta e tara in care traim ...... repede sa dam vina si sa injuram pe altii !!!!!!!!!
 
go_livia
Trimis de go_livia la 16 Noiembrie 2009, ora 14:11
Mda..naspa..eu cum ajung maine din grigorescu pana in pipera?;))
 
ami_roscata
Trimis de ami_roscata la 16 Noiembrie 2009, ora 14:16
Sa nu vorbeasca cei care nu stiu ce inseamna sa lucrezi 8 ore in tunel, sa respiri aer inchis, sa fii ca o cartita in pamant. daca sunt atati oameni gata sa le ia locul cum spun unii de ce la metrou media de varsta este una foarte ridicata? pentru ca nici un tanar nu s-ar duce sa lucreze in asemenea conditii, nimeni nu stie ce inseamna sa fii nevoit sa suporti injuraturile oamenilor needucati. nu f multi ar rezista sa lucreze intr-un asemenea loc
 
timar_cristin
Trimis de timar_cristin la 16 Noiembrie 2009, ora 14:22
nu i-a obligat nimeni sa suporte asemenea mediu de lucru. Sa nu vina nimeni sa se planga deoarece a fost optiunea lor, cu bune si rele, ca fiecare meserie de altfel. Daca nu lucrez in tunel si am o meserie care ma imbatraneste prematur de stres asta in seamna ca trebuie sa fac greva? Nu, eu singura am optat pentru ea, asa ca nu am dreptul sa comentez conditiile de munca.
Vorbeam de partea materiala, daca au mai multi bani suporta mai bine intunericul? Cu tot respectul.
 
drn_cyrus
Trimis de drn_cyrus la 16 Noiembrie 2009, ora 14:29
eu sunt din provincie si nu-mi pot da seama cat de mult il va afecta pe bucurestean, dar pot spune ca mi se pare absurd sa te ridici acum si sa ceri majorari de salarii cand altii se chinuie sa-si pastreze locul de munca. Nu spun ca nu merita ci doar ca nu este acum perioada pentru asa ceva. repet asta e parerea unuia din provincie
 
DobreSimona2006
Trimis de DobreSimona2006 la 16 Noiembrie 2009, ora 14:31
- ptr roxanast18 :
va rog sa ne spuneti cand s-au scumpit ultima data calatoriile cu metroul ? daca e mai eftin RATB-ul de ce nu circulati cu el ?
Tuturor ma adresez , cu riscul de a ma repeta , cu deosebit respect : oameni buni , lucratorii de la Metrorex nu cer mariri de salariu aberante si nejustificate !!!!!! nu cer aceste drepturi din traista cuiva .... minister , stat sau alta directie publica .... Compania asta este pe profit , nu o sponsorizeaza nimeni !!!!!!!!!!!!! Deci , angajatii , umili , nu se vor imbogatii cu cerintele lor si nu cer nimanui acesti bani !!!!!!!!!!! Oamenii isi cer drepturile in conformitate cu mediul de lucru si riscurile impuse de acest aspect !!!!
Ptr persoanele care afirma : " suntem atatia someri !!! sa vina altii pe actualele cond de salarizare !!!!" - poftiti va rog , va ofer postul meu !!!!!
 
G_L
Trimis de G_L la 16 Noiembrie 2009, ora 14:34
Ia zi Dodre Simona, cata spaga ai dat, sau de cate ori ai stat capra pt. a te putea angaja la metrou. Stii foarte bine ca asa se procedeaza.
 
tatiana_alexe
Trimis de tatiana_alexe la 16 Noiembrie 2009, ora 14:45
Pentru dna(dra) Dobre Simona, da, stiu pe cineva care ar veni la metrou pe postul dvs.pentru salariul mediu de acolo.Si daca nu stiti, METROREX este subventionat din bugetul de stat.
 
giohnny_software
Trimis de giohnny_software la 16 Noiembrie 2009, ora 15:44
Sa dea afara al doilea vatman de la metrou. De ce este nevoie de 2 vatmani la metrou. Au pus oglinzi, camere de luat vederi pe peron tocmai pentru a putea asigura o plecare sigura a trenului din statie. De ce tre sa stea al doilea om afara sa zica: "Hai inchide usile".
SA-I DEA AFARA. SA VEDEM MAI FAC GREVA?
SA-MI DEA BANII INAPOI PE ABONAMENTUL LA METROU. EU MUNCESC PT BANII PE CARE I-AM DAT.
 
mircea_nicolau
Trimis de mircea_nicolau la 16 Noiembrie 2009, ora 15:52
ptr toti cei care sar in apararea METROREX, aveti perfecta dreptate sa le tineti partea la angajati. Ca asa cum se fac odata pe an mariri salariale la alte firme, asa merita si ei sa aiba parte de aceste beneficii (daca as putea sa le numesc asa). In schimb ce nu mi se pare mie corect este faza cu greva asta. Si apropos ptr donsoara de mai sus, cei din metrorex si cfr au salarii foarte mari si nu numai, dar ce pile tre sa ai ca sa ajungi in structurile lor....
 
junior_ionutz2005
Trimis de junior_ionutz2005 la 16 Noiembrie 2009, ora 16:01
eu imi iau bicicleta si ma duc cu ea la munca :))si asa ....de la titan la unirii fac uneori cu metroul si 30-35 min.in felul asta protejez mediul si economisesc si bani :))...ca doar e criza :)
 
adrian_tarhon
Trimis de adrian_tarhon la 16 Noiembrie 2009, ora 16:16
Bai eu stiu un singur lucru: cand lucrezi la patron si nu-ti convine salariul DEMISIONEZI. Daca intr-adevar seful crede ca meriti o sa-ti dea ceea ce ai cerut si nu te lasa sa pleci. Ce sunt prostiile astea cu greva? Nu-ti convine, tai-o nenica. Altminteri daca n-ai curajul sa faci o schimbare in viata stai naibi in banca ta si multumeste-te cu atat.

Eu i-as da pe toti afara. Cum adica nu vrei sa muncesti? Nu muncesti, nu esti platit - asa e peste tot, numai la stat se accepta chestii de genul grevelor in care nici macar nu-ti taie din salariu.

Cum ar fi acum sa ma duc la sef si sa-i spun ca maine sunt in greva ca nu vrea sa-mi creasca salariul cu 30%? Nu as zbura instant?

Apropos, mama lucreaza ca functionar public si cu tot cu vechime (are 55 de ani), etc. castiga net 950 de lei (in Bucuresti) de ea ce sa mai zici? Acum e obligata sa-si ia si concediu fara plata 6 zile. Dar asta e prostia romanului, ca se complace in situatie si ii convine la stat ca "nu da faliment" si iese la pensie de aici fara sa-i tzatzie fundul. Eu de fiecare data ma cert cu ea ca e fraiera ca sta pe banii astia. La privat si ca menajera sau bona castigi mai bine.

Ca sa scurtez: parerea mea este ca angajatii Metrorex sunt niste nesimtiti fara limite si guvernul este las ca accepta situatia asta permitand oamenilor de buna credinta si platitori de taxe/abonamente metrorex sa sufere aiurea.
 
nitanandrei
Trimis de nitanandrei la 16 Noiembrie 2009, ora 16:18
Subscriu celor de mai sus nu o sa zic nimic nou, doar vreau si eu sa imi exprim nemultumirea si dezgustul fata de sindicalistii metrorex. Propun sa facem si noi o "greva" si sa nu mai circulam cu metroul o luna sa vedem atunci cum or sa se roage sa nu ii dea afara sau sa nu le taie din salarii, asa ceva le trebuie. Tipic Romanesc "tara arde si babele fac greva." Halal,. ce urmeaza niste mineri nervosi in capitala ??


"CIMENT........"
 
loreena
Trimis de loreena la 16 Noiembrie 2009, ora 16:42
si eu de la "eroii revolutiei" cu ce mama dreaq ajung pana in "pipera" maine dimineata? ca abonamentul pot sa-l dau la caine sa-l manance, ca oricum nu-mi foloseste la nimic.... unde mai pui ca, daca reusesc sa prind un taxi, trecand peste cele cateva ore pe care cu siguranta le voi petrece in trafic avand in vedere nebunia de maine, nu mi-l deconteaza nici naiba!!! uraaa, daaa, traim in Romania si ne ocupa tot timpul!!! huooo!!!
 
mihaela_o5
Trimis de mihaela_o5 la 16 Noiembrie 2009, ora 16:51
Mi se pare absurd ca noi cei care zi de zi mergem cu metroul, ne platim abonemantele sa platim pentru prostia sindicalistilor de la Metrorex. Ei se plang care au salarii mari? Dar o persoana care are 700RON pe luna ce face? El maine cu ce merge la munca? Ii deconteaza cei de la metrorex transportul? Dar un sarac pensionar care trebuie sa mearga le medic sau undeva urgent? S-au gandit oare si la altcineva in afara de ei?
RUSINE SA VA FIE CA IN PLINA CRIZA VRETI MARIRI SALARIALE DUPA UN AN DE ZILE!!
 
irina_geo87
Trimis de irina_geo87 la 16 Noiembrie 2009, ora 17:40
pt eroilor-pipera...335 pana la universitate, apoi 66/90/72 pana pe mosilor si tramvaiul 16 si ajungi in pipera :)....usor nu-i asa? eu din pipera tb sa ajung in militari...foarte funny...
 
loreena
Trimis de loreena la 16 Noiembrie 2009, ora 18:12
era vorba de eroii revolutiei, nu eroilor, o "mica" diferenta, eroii rev = pieptanari = citymall = aproximativ berceni, deci trebuie efectiv traversat orasul :((((((((((((((((
 
ocean_brize2000
Trimis de ocean_brize2000 la 16 Noiembrie 2009, ora 18:40
Si eu calatoresc zi de zi cu metroul...si nu-mi convine ca se intra in greva,dar sunt si de acord cu cei ce fac greva.O parte din ei au salarii mici, 1500 lei este salariul mediu, dar cati au salariul mediu pe economie in metrorex?sunt si angajati cu salarii minime,va spun eu.Pana la urma e dreptul lor sa ceara salariul, foarte rau ca nu o facem toti,pentru ca cei de sus(parlament,senat) isi maresc salariile de 2-3 ori pe an, ca deh, au salarii prea mici, iar de noi isi bat joc,ne taie din salarii si tot ei vor sa fim activi, competitivi si sa-i votam.Mama lor de nenorociti!
 
monica_savu
Trimis de monica_savu la 16 Noiembrie 2009, ora 19:02
mi s-ar parea normal sa faca greva japoneza sau sa gaseasca o formula sa nu pericliteze activitatea oamenilor de treaba care se chinuie in privat cu salarii medii mai mici ca ale lor, desi au poate studii superioare. sa faca greva sambata si duminica nu in mijlocul saptamanii, sunt destui calatori si in weekend dar traficul e mai lejer la suprafata si in plus prea putini merg la serviciu sau la facultate. nu ar trebui sa vorbeasca despre conditiile "superioare" pe care le ofera calatorilor, la felul cum se aglomereaza trenul la orele de varf, la aerul reconditionat la mana a 7-a si la lipsa totala a securitatii pe trenurile nocturne in tmp ce ziua nu ai loc de bodyguarzi etc. e o simpla opinie: aceasta greva in mijlocul saptamanii, in ultima saptamana electorala si in plina criza este dovada unei rele credinte iesite din tipare. de ce i am intelege, cand ei nu ne inteleg pe noi? daca e monopol, sa se privatizeze naibii si sa se imparta intre mai multe S.C. mare scofala! atunci ar fi motivati sa se intreaca in a oferi servicii de calitate si nu le ar mai arde de minivacante platite de genul asta! cu stima.
 
liviu_vasile_daniel
Trimis de liviu_vasile_daniel la 16 Noiembrie 2009, ora 19:27
Orice salariat are dreptul sa-si renegocieze anual salariul si mai mult de atat este ceva normal si de bun simt, de partea ambelor parti. Daca in ziua de azi patronii nu ne mai respecta ci ne trateaza ca pe o turma de oi, e vina noastra. Daca noi suntem umili si nu avem curaj ca sa ne cerem drepturile sau sa ne facem un sindicat care sa ne apere si sa ne reprezinte, cine greseste? Aceia care isi cer drepturile sau ceilalti care in loc sa fie invidiosi, mai bine ar invata ceva din treaba asta?
 
gaby_covei
Trimis de gaby_covei la 16 Noiembrie 2009, ora 20:01
Romanul face tot ce stie el mai bine. Stim sa injuram si sa criticam dar pacat ca de cele mai multe ori indreptam toate acestea in directia gresita. Poate ar trebuii sa fim mai atenti si eventual sa ne aratam nemultumirile atunci cand ar trebuii. O modalitate indicata si un moment oportun dupa parerea mea este votul pe care din pacate il acordam pentru niste cadouri primite sau diferite nimicuri apreciate in general de romanul permanent revoltat atunci cand se ascunde in spatele unei masti.(Exemplul celor care sunt foarte bravi in spatele unui calculator) Daca nu suntem in stare sa facem cu adevarat ceva, ar fi o idee buna sa incetam si cu "galagia' asta inutila si agatarea de orice oportunitate pentru a face pe cocosii;)
 
stefalnico
Trimis de stefalnico la 16 Noiembrie 2009, ora 21:00
Consider ca este o ticalosie sa decalari greva acum, cand , fiind gripa asta nenorocita, trebuie sa ne ferim de aglomeratie ! Ar trebui sa fie bagati la puscarie pentru asta ! Iar revolta noastra nu are legatura cu votul, cu salariile lor, ci cu momentul ales pentru greva !
 
tamelly
Trimis de tamelly la 16 Noiembrie 2009, ora 21:31
Bravo gaby,in sfarsit cineva a zis-o.Eu sunt de aceeasi parere,poate ar fi cazul sa ne unim dar nu in rau ci in bine,ar trebui nu sa uram metrorex ca suntsubventionatzi(si daca merge asa bine cum de nu e privatizata)vor drepturile lor,sa nu uitam cei care au murit in lupta sindicala(dar hai sa aratam ca ne pasa de cei din jur)sa facem greva 200 de zile dar fa-o domnuleJAPONEZAca ei au inventat-o potzi arata ca esti nemultzumit si fara sa faci sa sufere atatzia altii,acum e foarte important sa ne gandim la totzi tara are probleme,poate nu e cazul sa facem NOIsi mai multe.Din pacate doar asta am facut in totzi anii astia si eu zic ca se sta destul de rau,sau poate nu am dreptate...hai sa numai fim indiferentzi...asta am avut de zis si...am zis
 
ionelpav
Trimis de ionelpav la 16 Noiembrie 2009, ora 23:07
Pentru irina_geo87 -> mai documenteaza-te cu traseele transportului in comun ca autobuzul 335 sa stii ca nu prea trece pe la Pieptanari ;) si in plus de asta sunt niste nesimtiti te lasa sa te apropii de usa si iti inchid usile in nas! Daca nu au chef de munca sa isi dea demisia!! Sunt oameni care intradevar isi doresc sa munceasca pe un salariu precum il au ei...
 
pusa_du
Trimis de pusa_du la 17 Noiembrie 2009, ora 08:27
Nu-s bucuresteanca dar imi dau seama prin ce trec oamenii care lucreaza si nu pot ajunge la servici. Unii chiar doresc sa munceasca si pe mai putin de 1500 lei Va dati seama ce va fi in transportul comun de la suprafata? Acesti oameni cred ca vor trebui sa plece cu 2 ore inainte de acasa.
Si de fapt de unde vror banii? Nu tot de la noi cei care lucram? Nu prin scumpirea biletelor?
FITI REALISTI TARA E SARACA.
 
9am061793
Trimis de 9am061793 la 17 Noiembrie 2009, ora 10:32
Pt adrian_ tarhon...Domnul meu ...stii cum sta treaba...tu ai dreptate ,dar stii ce se intampla ?undeva iti scapa un mic amanunt DOMNI PATRONI ...ce tot spui tu acolo ,astia te exploateaza de te ia dracu ...gandeste un pic ...ce ai cu oameni astia care isi cer niste drepturi .Eu unul am lucrat intr-o firma care anul asta a iesit pe locul 1 top 5 firme mari in Romania , si nu pot sa iti spun ce bine sunt oameni acolo..MIZERABIL ...tocmai din cauza unora care comenteaza asa ca tine , pt ca suntdeterminati sa se vanda ieftin ....Noi vrem respect!!!...te salut

 
stc_ctln
Trimis de stc_ctln la 17 Noiembrie 2009, ora 11:24
Sa se faca grava sambata si duminica de ce?pe cine afecteaza?Ati vazut ce aglomeratie s- facut azi in tot bucurestiul?Sunt sigur ca disconfortul de azi l-au simtit si cei din conducerea Metrorex si ce de la stat.De ce sa isi dea demisia?Voi cand va zice seful ceva va dati demisia.cand cereti marire de salarii pe ca vi s-a marit norma de lucru si ei va zic nu, va dati demisia si ramaneti someri fara sa aveti ce pune pe masa?De ce sa dea afara al doilea vatman?Vi se pare ca metroul care e la fel de lund ca un tren poate fi controlat in siguranta de o singura persoana? La cfr au dat afara oameni.ati vazut la stiri cate trenuri au sarit de pe sine in ultima vreme?Vreti si la metrou acelasi lucru.Zice-ti mersi ca au anuntat ca fac greva si nu v-ati trezit cu dimineatza cu portile inchise.Daca oameni isi fac treaba si norma de munca s-a marit,merita si salarii mai mari.Bravo lor pt ca isi cer drepturile.
 
stc_ctln
Trimis de stc_ctln la 17 Noiembrie 2009, ora 11:27
SI sa stiti ca ratb au mijloace de transport care unesc toate colturile bucurestiului,si acolo unde metroul nu ajunge. Asa ca decat sa pierdeti timpul si sa scrieti aici lucruri rele despre angajati metrorex mai bine cautati rrutele ratb.
 
loreena
Trimis de loreena la 17 Noiembrie 2009, ora 11:36
tramvai + M (eroii revolutiei - pipera, vreo 8 statii) care in mod normal imi iau cam 40 min per total s-au transformat azi in aproape 2 ore in taxi (de la 7 la 9) intr-un trafic infernal, plus o taxa de 40 ron.......superrrrr!! altfel ar fi trebuit, cred, sa schimb vreo 4 mijloace de transport, dar cum aseara nu m-am dumirit exact ce si cum trebuie combinat, am ales varianta de mai sus. oare maine o sa-mi mai permit sa fac la fel? sau stau acasa? ca daca ma duc cu ratb si ajung 2-3 zile pe la 10, probabil mi se va spune ca nu e cazul sa ma mai obosesc.........felicitari dragii mey, poate reusiti sa lasati cativa oameni pe drumuri cu greva voastra!!!!!!!
 
avr_gabriela
Trimis de avr_gabriela la 17 Noiembrie 2009, ora 11:53
Am inteles ca au probleme, ca sunt nemultumiti, dar nu am inteles de ce ar trebui sa suferim noi ceilalti, aproximativ 600.000 de bucuresteni. Ieri la metrou Unirii aveau un afis de genul ".....ne cerem scuze, dar problemele noastre sunt si ale dvs".
Dar oare problemele noastre, ale celor 600.000 de calatori, ale cui sunt. Ne-am invatat sa aruncam cu noroi unii intr-altii si sa fim luati drept prosti.....
Dar asta e....nu? Ce altceva am putea face intr-o tara a nimanui?.....
 
liviu_vasile_daniel
Trimis de liviu_vasile_daniel la 17 Noiembrie 2009, ora 12:44
Stefalnico, de ce ticalosie? Ce treaba are gripa porcina? Fiecare isi cere drepturile! Pe tine te doare de gripa asta? Ai fost prin spitale, ai dat ajutoare persoanelor bolnave, ai donat bani? Ce ai facut tu ca sa ajuti oamenii bolnavi? De ce-i judeci pe oamenii astia care lucreaza in conditii mizere la metrou si au curajul, SPRE DEOSEBIRE DE ALTII, sa-si ceara drepturile? Si au ales momentul asta pt ca la 1 noiembrie EXPIRA CONTRACTUL COLECTIV DE MUNCA, ar intra la puscarie TOCMAI daca nu l-ar reinnoi; ce usor e sa vorbiti in necunostinta de cauza...

Ionelapav, te plangi ca iti inchid usa-n nas? Ia imagineaza-ti cum ar fi sa astepte metroul pe TOATA lumea? Ar mai pleca din statie? Sa stii ca exista impiegati de miscare, stii ce-s aia? Ei au grija ca trenurile de metrou sa nu se busheasca; astfel, un tren de metrou nu are voie sa stea in statie mai mult de 30 de secunde, altfel ar fi o gramada de accidente; te-ar coafa mai bine aceasta situatie? Sau ai alege sa ai rabdare 7 minute ca sa intre in statie urmatorul metrou?

Pusa_du, TOCMAI, tara e saraca pt cine accepta aceasta idee, pt lasii care nu-s in stare sa fie uniti si sa-si faca un sindicat! Tara e saraca nu din cauza celor de la Metrorex, ci din vina alora „de sus” cu salarii de peste 8000 lei. Si stai linistita, ca angajatii metrorex nu iti iau tie din buzunar, ci statului.. si by the way, la conditiile grele in care lucreaza, acesti bani li se cuvin. Iar tu dak muncesti pe mai putin de 15oo lei, e alegerea si problema ta ca nu ai curajul sa-ti ceri drepturile. De asta merge tara asta in halul asta, PT CA NOI ACCEPTAM!

 
timar_cristin
Trimis de timar_cristin la 17 Noiembrie 2009, ora 13:22
mai nene ce v-ati obisnuit sa dati vina pe stat. Daca banii vin de la stat de unde vin Doamna?????????? Tot de la noi platitorii de taxe si impozite.
Cu ce sunteti dvs mai buni devat ceilalti bugetari, cum puteti considera ca munca dvs implica mai multa responsabilitate decat a altora, sa zicem lucratori la Primarie, angajati in spitale, care stim ce salarii au.
Ar trebui sa li se taie din salariu pentru prejudiciile pe care le-au adus astazi calatorilor, pentru disperarea de pe strazi si pentru stresul ca nu se ajunge la timp. Sa vedem atunci ce greva mai fac. Imi este jena ca traiesc intr-un stat de asa zis drept.
 
liviu_vasile_daniel
Trimis de liviu_vasile_daniel la 17 Noiembrie 2009, ora 13:37
Nu a spus nimeni ca cei de la Metrorex sunt mai buni... ei sunt doar mai curajosi si uniti si isi cer drepturile; vai, ii plangeti pe cei din spitale?? Am in geanta 2000 de lei pe care urmeaza sa-i las in spital saptamana asta, pt ca fiul meu sa se nasca in conditii oarecum decente, in coditiile in care platesc la stat CAS, CASS etc...nu mai vorbesc de spagile date in cele 9 luni de sarcina; si cine se uita la o gravida in travaliu fara acesti bani? NIMENI! Se da spaga de la femeie de serviciu si pana la doctor... dar asta e o alta poveste...; cat despre cei din Primarie, daca nu sunt multumiti, sa iasa in strada! Sa-si ceara drepturile! Cine ii opreste? De acord cu dvs - si mie mi-e jena ca traiesc in acest stat.. bine a zis cineva : ROMANIA ESTE O TARA SUPERBA.. PACAT CA E LOCUITA...

 
ayame_yasha
Trimis de ayame_yasha la 18 Noiembrie 2009, ora 14:26
In primul rand nu lucrez la Metrorex, dar sunt bugetara, astep cu groaza cele patru zile fara plata. Asta in ajun de sarbatori.....
Daca ei au decis sa faca greva acum este pentru ca acum au avut nevoie. Greva este UN DREPT GARANTAT DE CONSTITUTIE, deci chiar daca nu ne place, daca stam o ora, doua in trafic trebuie sa pricepem ca ei au niste drepturi de care se preleveaza. Problema este ca fiind la patron lipsiti de sindicat esti la discretia lui si nevoit sa acepti conditiile mizere impuse de el. Dar mariile companii private unde exista sindicate, conducerea are grija de salariati ca sa nu se ajunga la tensiuni de acest gen. Problemele apar doar la cei mici unde patronul se poarta ca un dictator. Nici o companie nu se va supara daca marea majoritate a salariatilor vor ajunge mai tarziu la servici, ca si bugetarii.
Insa mai e o problema pe care nimeni nu a luat-o in considerare. Metrorex e o companie cu autofinantare, deci aproape privata. Subventiile sunt mici si ele nu se reflecta in salarii care vin din profituri. Deci daca compania a realizat profituri mai mari in ultimul an (si a facut-o, sau deschis patru noi statii), unde sunt banii? E normal ca angajatii sa spuna - stati putin vrem si noi din banii acestia. Cam la asta se reduce totul. Oamenii vor si ei din felia de tort incasata de conducerea companiei. Mie mi-se pare perfect normal.
Acuma cum ar putea forta mana companiei care se face ca ploua? Facand greva japoneza? Sa fim seriosi! Ar putea face un an fara ca nimeni sa nu miste un deget. Valabil si pentru sambata si duminica.
Evident abonamentele ar trebui platite. Dar nu din buzunarele salariatilor care fac greva, ci din cele ale sefilor care au provocat-o.
E adevarat ca e campanie electorala. Dar nu cred ca il intereseaza pe muncitorul de rand. El se gandeste cu groaza ca se apropie sarbatorile si toate se scumpesc. Vina apartine in intregime conducerii care a provocat-o omitand in mod intentionat niste drepturi.
E normal ca intr-o tara aflata in plina criza nemultumirile oamenilor sa se manifeste cel mai des prin greve si manifestatii. Oamenii TREBUIE sa-si arate nemultumirea fatisi si vehement fata de o conducere proasta indiferent care. Si in metrou te poti imbolnavi de gripa porcina, mai ales datorita curentului si umezelii. Asa ca daca fac sau nu greva nu are nici o importanta.
Important e ca blamam intodeauna pe omul de rand nu conducerea. Nu blamam conducerea care a provocat greva ci personalul nemultumit. Si atunci cui ar trebui sa-i fie rusine?
Ne gandim doar la noi. Noi suntem cei care sufera, Noi cerem compensatii! Dar am privit si de partea cealalta a oglinzii. I-am privit in ochi? Le-am inteles plangerile? Nu binenteles, doar suntem romani. Am pus mana pe piatra si am aruncat in cel de langa noi frustrati ca el are mai multe drepturi. Sa moara capra vecinului! Si mai pretindem ca suntem crestini! Sunt curioasa cati dintre ce care au injurat si blamat aici se duc macar o data pe an la biserica? Sau o fac din obligatie cetateneasca ca asa e frumos? Suntem o tara de atei frustrati cu toate slujbele si pelerinajele. Sincer mi-e sila de atata ipocrizie! Si nu mai sper nimic!


Alte comentarii pe articolul Metroul in greva. Cum ajungem astazi la birou?

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off