ANALISTI ROMANI,PE CAND O RADIOGRAFIE A SCIETATII AMERICANE?
Comentarii pe articolul Raport SUA: Statul Roman incurajeaza abuzurile Bisericii Ortodoxe
Trimis de perianu_ion la 27 Octombrie 2009, ora 10:02
Raman stupefiat de tot felul de analize,facute de diversi analisti,americani dar si altii(englezi,francezi,germani,olandezi etc)care tin sub lupa fiecare domeniu din Romania(politic,economic,social,religios,stiintific,etc)cu preponderenta sub aspect negativ.Ma intreb ca multi altii din tara asta,oare noi nu putem prin tot felul de analisti care se perinda pe ecrane si in general in mass-media,sa prezentam publicului romanesc aspecte negative de la ei?Nu au?ma indoiesc.Pana cand acceptam sa fim terfeliti in toate felurile?Pana cand acceptam sa fim tratati ca niste oligofreni?Treziti-va voi care pretindeti ca aveti ceca stiinta de carte,fiinca slava Domnului aveti destule surse de informare.Daca politicienii sunt asa cum sunt(nu spun cum,pentru a nu folosi un limbaj indecent) voi ce faceti formatorilor de opinie?
Raporteaza limbaj inadecvat
Trimis de perianu_ion la 27 Octombrie 2009, ora 10:10
revin cu o completare.Va este frica ca nu va mai dau viza pentru a vedea paradisul?atunci ,noi romanii,va dam viza pentru.....infern!
Trimis de demachina la 27 Octombrie 2009, ora 12:22
Trebuie sa recunoashtem orbeshte orice porcarie holo-caustica ni se arunca in ochi, dupa care urmeaza circumcizia obligatorie shi lobotomia. Fireshte ca intre timp nu ai voie sa ai idei sau sentimente, tre' sa iubeshti stelutza lu' davidelu ca asha este regulamentar, daca nu iei na-na rau e tot. Eshti liber sa spui shi sa simtzi numai ce este permis in perimetrul impus. Altfel eshti dracu shi dushmanul omenirii. Parca mai erau unii care te declarau dusmanul, hmmmm,cum era, aaa, da! Al poporului.
Trimis de royan32 la 27 Octombrie 2009, ora 12:40
o minciuna foarte mare! exista un cimitir musulman chiar pe ghencea din cate stiam eu!
Trimis de royan32 la 27 Octombrie 2009, ora 12:43
si da, analistii romani tre' sa faca ciocu' mic! primim exact ce am vrut-suntem catei si vrem sa stam in curte cu dulaii.
oameni naivi! chiar credeti ca ne da cineva ceva gratis? ne-am mai dezmeticit in ultimul timp, dar....cred ca prea tarziu.
oameni naivi! chiar credeti ca ne da cineva ceva gratis? ne-am mai dezmeticit in ultimul timp, dar....cred ca prea tarziu.
Trimis de AZAZEL la 27 Octombrie 2009, ora 12:49
au dreptate americanii !
voi sunteti oligofreni si tampiti ca sustineti biserica ort.romana in abuzurile pe care si le permite ! m-am saturat de popii ortodocsi poponari, betivi si fosti ciripitori la securitate.daca este un dumnezeu, tot asta o sa-i bata pt. toate porcariile pe care le-au facut si le fac.
prostiti lumea cu tot felul de ciolane...sfinte(!?) si-i indemnatii pe cei saraci cu duhul sa-l voteze pe unul sau pe altul.rusine popilor !
voi sunteti oligofreni si tampiti ca sustineti biserica ort.romana in abuzurile pe care si le permite ! m-am saturat de popii ortodocsi poponari, betivi si fosti ciripitori la securitate.daca este un dumnezeu, tot asta o sa-i bata pt. toate porcariile pe care le-au facut si le fac.
prostiti lumea cu tot felul de ciolane...sfinte(!?) si-i indemnatii pe cei saraci cu duhul sa-l voteze pe unul sau pe altul.rusine popilor !
Trimis de ZadY la 27 Octombrie 2009, ora 13:12
@perianu_ion
Chiar daca in multe privinte anumiti analisti externi nu au dreptate, de data asta au FOARTE MARE DREPTATE. BOR a primit sume mai mari de la buget decat au primit scolile si institutiile de cercetare la un loc. Nu inteleg de ce Biserica, daca tot ne ia banii cu forta (bani negri, pe care nu-i declara) pe la diverse sarbatori, mai are nevoie de pomeni din partea Guvernului...
Precizare: Nu am nimic cu preotii care si-au dedicat viata credintei, ci doar cu institutia numita Biserica, care nu face altceva decat sa indobitoceasca masele...
Chiar daca in multe privinte anumiti analisti externi nu au dreptate, de data asta au FOARTE MARE DREPTATE. BOR a primit sume mai mari de la buget decat au primit scolile si institutiile de cercetare la un loc. Nu inteleg de ce Biserica, daca tot ne ia banii cu forta (bani negri, pe care nu-i declara) pe la diverse sarbatori, mai are nevoie de pomeni din partea Guvernului...
Precizare: Nu am nimic cu preotii care si-au dedicat viata credintei, ci doar cu institutia numita Biserica, care nu face altceva decat sa indobitoceasca masele...
Trimis de darksethstorm la 27 Octombrie 2009, ora 13:21
pai renunta la "serviciile" boaitelor de nesimtiti si n-o sa mai fie nevoie sa le dai spaga sau "bani negri"
de cand m-am mutat, la mine in casa n-a calcat picior de aleluist.
de cand m-am mutat, la mine in casa n-a calcat picior de aleluist.
Trimis de mike777 la 27 Octombrie 2009, ora 13:27
mai ei de ce se uita la paiul din ochiul nostru si nu se uita la barna din ochiul lor? ei vor sa faca globalizare si atunci unde lovesc? in biserica, in cultura si valori nationale.
Trimis de sorinsxn la 27 Octombrie 2009, ora 13:30
Astia sunt analistii - consilieri de campamie adusi de Geoana ptr alegerile prezidentiale. Marea democratie a Americii e cladita pe hotie, prostitutie, frauda. Le urez bafta!
Trimis de szadi62 la 27 Octombrie 2009, ora 13:33
Stimate d-le Perianu
Din start cred ca ar fi trebuit clarificat de catre d-tra motivul indignarii.
1.sunteti indignat de faptul ca americanii si-au exprimat o parere (deh,neamestecul in treburile interne!)
2.sunteti indignat de faptul ca americanii relateaza adevarul.
Prin faptul ca noi romanii aparem in tot felul de sondaje,analize,studii nu cred ca ar trebui sa ne provoace iritare,pentru ca asa avem posibilitatea sa mai intreptam cate ceva.
Si mai departe.
D-tra considerati acest articol despre biserica ortodoxa ca fiind unul ireal,departe de adevar?
Din start cred ca ar fi trebuit clarificat de catre d-tra motivul indignarii.
1.sunteti indignat de faptul ca americanii si-au exprimat o parere (deh,neamestecul in treburile interne!)
2.sunteti indignat de faptul ca americanii relateaza adevarul.
Prin faptul ca noi romanii aparem in tot felul de sondaje,analize,studii nu cred ca ar trebui sa ne provoace iritare,pentru ca asa avem posibilitatea sa mai intreptam cate ceva.
Si mai departe.
D-tra considerati acest articol despre biserica ortodoxa ca fiind unul ireal,departe de adevar?
Trimis de iulidan2 la 27 Octombrie 2009, ora 13:35
Corect, asa sunt cladite toate democratiile si asa functioneaza.
Trimis de teufelssohn la 27 Octombrie 2009, ora 13:36
Nu vad de ce ar trebui analistii romani sa faca rapoarte despre aspecte negative din SUA si tarile Uniunii Europene, atat timp cat noi, Romania, avem tot interesul sa fim bagati in seama de aceste tari si nu invers. In plus, in tarile respective nu exista aspecte negative de tipul celor semnalate de analistii americani in Romania: in SUA si tarile UE exista libertate religioasa pentru taote cultele, inclusiv pentru Church of Satan, care la noi din pacate nici nu exista; la ei exista egalitate intre toate cultele, nu exista biserici privilegiate cum este BOR la noi, care se vrea stat in stat si mai presus de legile statului laic; la ei nicio biserica nu se implica activ in politica asa cum face BOR la noi; la ei minoritatile de orice fel se bucura de drepturi egale, iar holocaustul este recunoscut oficial si teoriile conspirationiste fara nicio baza stiintifica reala sunt vehement combatute, asa cum e si firesc sa fie.
Trimis de royan32 la 27 Octombrie 2009, ora 13:38
azazel, du-te si impusca-te! aici nu este vorba de bor ci de imaginea negativa continua promovata de altii fata de noi, de am ajuns intr-un hal de nedescris. poate pe tine nu te afecteaza, vad ca te excluzi, poate nu esti roman!pe mine da!
bor nu are de ce sa primeasca sume de la buget, e o institutie cu finantare proprie si mi se pare ca are o lege pentru asta! ceea ce fac, au facut intotdeauna, nu este nimic nou; dintre care cea mai grava nepasare fata de credinciosi si implicit populatie o consider catedrala mantuirii pt care au cerut teren si o suma deosebit de mare, unui buget care nu are bani pt sanatate! nu e nimic! poate se roaga... patriarhul daniel (parca asa il cheama) si ne rezolva pe toti! insa, astea erau probleme care se puteau/trebuiau rezolvate pe cale interna, nu sa vina comisie de afara si sa ne tina in sah cu anumite chestii pana nu facem cum vor ei! si cu minciunele pe alocuri, cum e faza aia cu holocaustul, cand statul roman plateste niste bani si nu am auzit la altii, de ex. pe teritoriul italiei au fost lagare; si cu cimitirul musulman din bucuresti, cand el exista! sa oblige statul roman la o lege antisemitism, cand a fost demonstrat ca in ro nu exista! statul roman a fost obligat sa renunte la pedeapsa cu moartea pt a adera la drepturile omului, dar in america-cel mai democrat stat federal-sunt state care au aceasta pedeapsa, deci nu s-au putut impune asupra propriilor state, sau poate n-au vrut; dupa care, sub acoperirea imunitatii diplomatice, cetateni americani omoara romani si in loc sa fie judecati pe teritoriul unde s-a savarsit fapta, cum se face in orice stat civilizat, sunt dusi la ei si scosi pe usa din spate! scuza-mi oligofrenia azazel, dar mie fazele astea... nu mi se par in regula!
bor nu are de ce sa primeasca sume de la buget, e o institutie cu finantare proprie si mi se pare ca are o lege pentru asta! ceea ce fac, au facut intotdeauna, nu este nimic nou; dintre care cea mai grava nepasare fata de credinciosi si implicit populatie o consider catedrala mantuirii pt care au cerut teren si o suma deosebit de mare, unui buget care nu are bani pt sanatate! nu e nimic! poate se roaga... patriarhul daniel (parca asa il cheama) si ne rezolva pe toti! insa, astea erau probleme care se puteau/trebuiau rezolvate pe cale interna, nu sa vina comisie de afara si sa ne tina in sah cu anumite chestii pana nu facem cum vor ei! si cu minciunele pe alocuri, cum e faza aia cu holocaustul, cand statul roman plateste niste bani si nu am auzit la altii, de ex. pe teritoriul italiei au fost lagare; si cu cimitirul musulman din bucuresti, cand el exista! sa oblige statul roman la o lege antisemitism, cand a fost demonstrat ca in ro nu exista! statul roman a fost obligat sa renunte la pedeapsa cu moartea pt a adera la drepturile omului, dar in america-cel mai democrat stat federal-sunt state care au aceasta pedeapsa, deci nu s-au putut impune asupra propriilor state, sau poate n-au vrut; dupa care, sub acoperirea imunitatii diplomatice, cetateni americani omoara romani si in loc sa fie judecati pe teritoriul unde s-a savarsit fapta, cum se face in orice stat civilizat, sunt dusi la ei si scosi pe usa din spate! scuza-mi oligofrenia azazel, dar mie fazele astea... nu mi se par in regula!
Trimis de omu_robert la 27 Octombrie 2009, ora 13:39
e bine sa iti mai atraga cineva atentia din cand in cand...mai rau e k ne e frica sa le raspundem cu aceeasi moneda...parerea mea
Trimis de 9am16526 la 27 Octombrie 2009, ora 14:05
royan 32
Citeste articolul de mai multe ori poate reusesti sa intelegi si tu ceva din el.
Citeste articolul de mai multe ori poate reusesti sa intelegi si tu ceva din el.
Trimis de royan32 la 27 Octombrie 2009, ora 14:17
asa o fi mai 9am16526! am citit cam pe sarite si am scris ce ma deranja pe mine!
Trimis de Bobu la 27 Octombrie 2009, ora 14:45
Nu ca n ar avea dreptate americanu de se ia de BOR. Auzi, BOR :))). Ce onomatopeic. Insa, sa-si mai vada analistii straini de ANAListii lor. Olandezi pedofili; germani anti : semiti-musulmani-romani etc.; francezi xenofobi, americani....la americani nu mi ajunge spatiul pt toate "inzestrarile" si "calitatile". Si toate altele natii care este ele si ANALizeaza atata Romania.
Trimis de georgechirac la 27 Octombrie 2009, ora 14:47
revin asupra a ceea ce a spus Silviu Brucan:"suntem o natie de PROSTI" si ne vor mai trebui nu 20 de ani cat a spus el ci poate 200.nu inteleg de ce se arunca cu tot felul de neadevaruri in ceea ce dainuieste de 2000 de ani.de ce toti cretinii cred si merg pe ideea a toate sectele care au aparut si care nu fac decat sa manipuleze mase si forte sub forma unor "ajutoare"de la alti "frati".toti initiatorii sectelor au fost niste cretini,care s-a demonstrat mai tarziu pdv medical ca aveau probleme grave.deja am pirdut teritorii (prin aranjamente politice,bani),am pierdut traditii,obiceiuri;trebuie sa ne pierdem si credinta?pentru cine pt S.U.A.???chiar credeti ca dau vreun ban pe noi?nu le pasa cum nu le-a pasat de altii!i-am mai asteptat si in momente mai grele si n-au venit,tot singuri ne-am descurcat,tot sange de romani adevarati s-a varsat.au venit in schimb sa -si faca baza militara la Constanta.de ce?noi avem la ei?din multe puncte de vedere rusii au gandit muuuuult mai bine decat noi,asa....cu toate rautatile lor....cat despre restituirea bisericilor...vedeti-va de treaba voastra (aviz toti mascaricii care macar nu stiu de unde provin si cei cu ei prin aceste tinuturi)are cine sa se ocupe de asta!vedeti mai bine ca nu stiti sa legati 2 cuvinte si sa va castigati painea prin munca...faceti combinatii...mare inginerie!daca stramosii nostrii gandeau ca voi astazi nu mai existam....aveam numai cimitire musulmane si moschei prin toata tara..pacat ca insa ca nu -i mai apreciem pe acei ce au reusit sa stea neclintiti in fata tuturor nenorocilor care au venit peste aceasta tarisoara binecuvantata de D-umnezeu.aveti curaj in voi si daca nu va mai convine plecati,mergeti in paradis-S.U.A. si mai vb dupa...v-o spune un ROMAN trecut prin ceea ce inseamna U.S. A....occident si alte prostii din astea!
Trimis de jollybest1 la 27 Octombrie 2009, ora 14:49
:)) fanatic :)).....urasc fanaticii ....pt.ca gandesc altii pentru ei si nu vad decat ceea ce vor sa vada impulsionati si orbiti de cei pe care-i idolatrizeaza si-i rdica-n slavi......Asta esti tu dl.tamihole
Trimis de LeKKa la 27 Octombrie 2009, ora 15:07
extrem de multi retardati se complica sa comenteze. royan este unul dintre ei. citeste inca o data articolul. nu e vina analistilor americani sau de oricare origine ca la noi in tara PUTE. esti atat de prost incat sari cu gura fara sa ai nici un habar despre afacerile interne ale bisericii ortodoxe. tu si altii sunteti incredbil de intoxicati.
Trimis de 9am060980 la 27 Octombrie 2009, ora 15:54
Problematica analizelor pe care Departamentul de Stat al SUA sau organisme independente americane le fac este o chestiune de paradigma democratica. Lucrurile stau cam asa: cei care se simt oprimati, nedreptatiti, etc., ajung la un moment dat sa se adune si sa faca presiuni la organismele europene sau euroatlantice sau americane, suficient de mult timp pentru ca, pana la urma, sa se produca o reactie. Bombardeaza institutiile comunitare cu petitii, scrisori deschise, cereri, plangeri, pana cand cineva spune :"Ia sa vedem ce vor astia!". Si, in acest mod, apare cate un material cvasi-oficial sau chiar oficial, bazat pe multitudinea de informatii venite cam din aceeasi sursa. Ceea ce am descris face parte din esenta institutiei informale numita "lobby", institutie care sta la baza influentarii actelor politice si/sau administrative din SUA si chiar din UE.
Adevarul este ca, in comparatie cu alte culte, BOR a primit sume fabuloase de bani. Cat se poate de adevarat! Si, la fel de adevarat este ca retrocedarile catre greco-catolici sau romano-catolici merg cu viteza melcului in ciuda chiar a unor sentinte judecatoresti defiinitive si irevocabile. Problema BOR este ca a pierdut batalia de imagine pentru ca, vazandu-se cu "sacii in caruta", nu a mai interesat-o si acest aspect al problemei, lasand larg deschisa usa contra-atacului celorlalte biserici! Simplu ca buna-ziua...
Deh...Managerierea bataliei de imagine s-a facut asa cum facem noi, romanii, toate lucrurile - de mantuiala sau deloc. Fara o strategie, fara lobby extern, fara a negocia elegant si cu intelepciune cererile celorlalte biserici, fara a crea o imagine reala a situatiei de facto.
Mai mult, BOR a gresit fundamental cand a achesat la exonerarea morala si juridica a celor care au fost turnatori cu acte in regula la SECURITATE, terfelind morala si etica pe care, teoretic, ar fi trebuit sa le apere. Sa nu uitam, insa, ca si romano-catolicii si greco-catolicii si altii au avut turnatori la Securitate dar, batalia de imagine au castigat-o ei si nu BOR. Asta este, domnilor!
Adevarul este ca, in comparatie cu alte culte, BOR a primit sume fabuloase de bani. Cat se poate de adevarat! Si, la fel de adevarat este ca retrocedarile catre greco-catolici sau romano-catolici merg cu viteza melcului in ciuda chiar a unor sentinte judecatoresti defiinitive si irevocabile. Problema BOR este ca a pierdut batalia de imagine pentru ca, vazandu-se cu "sacii in caruta", nu a mai interesat-o si acest aspect al problemei, lasand larg deschisa usa contra-atacului celorlalte biserici! Simplu ca buna-ziua...
Deh...Managerierea bataliei de imagine s-a facut asa cum facem noi, romanii, toate lucrurile - de mantuiala sau deloc. Fara o strategie, fara lobby extern, fara a negocia elegant si cu intelepciune cererile celorlalte biserici, fara a crea o imagine reala a situatiei de facto.
Mai mult, BOR a gresit fundamental cand a achesat la exonerarea morala si juridica a celor care au fost turnatori cu acte in regula la SECURITATE, terfelind morala si etica pe care, teoretic, ar fi trebuit sa le apere. Sa nu uitam, insa, ca si romano-catolicii si greco-catolicii si altii au avut turnatori la Securitate dar, batalia de imagine au castigat-o ei si nu BOR. Asta este, domnilor!
Trimis de karp la 27 Octombrie 2009, ora 15:55
E bine cand americanii, controlati de ushkitzii aia cu codite si melon slinos, mai dau in Biserica Ortodoxa, de fapt dau in traditia unei civilizatii diferite de a lor (c-o fi mai buna, o fi mai rea...) care in proportie de 87% se declara crestina de rit ortodox. Nimeni nu loveste un caine mort, after all.
Nu mai pot ei de abuzuri sau de tratament preferential, ce ii deranjeaza cu adevarat este ca 87% dintre noi le scapa, spiritual vorbind (c-o fi bine, o fi rau...) si nu cotizeaza la alte culte, mai noi si de obicei inventate de ei.
In sondaje Biserica si Armata erau pana de curand singurele institutii in care romanii credeau; nu sunt perfecte (si in nici un caz democratice) dar eu unul le prefer Parlamentului si altor emanatii, autohtone sau bagate (nu scoase) cu forcepsul si pentru care toti ciudatii aia mai si vor sa le fim vesnic recunoscatori...
Pax vobiscum!
pentru alte rase, ne valahe: Shalom!
Nu mai pot ei de abuzuri sau de tratament preferential, ce ii deranjeaza cu adevarat este ca 87% dintre noi le scapa, spiritual vorbind (c-o fi bine, o fi rau...) si nu cotizeaza la alte culte, mai noi si de obicei inventate de ei.
In sondaje Biserica si Armata erau pana de curand singurele institutii in care romanii credeau; nu sunt perfecte (si in nici un caz democratice) dar eu unul le prefer Parlamentului si altor emanatii, autohtone sau bagate (nu scoase) cu forcepsul si pentru care toti ciudatii aia mai si vor sa le fim vesnic recunoscatori...
Pax vobiscum!
pentru alte rase, ne valahe: Shalom!
Trimis de Felix la 27 Octombrie 2009, ora 17:05
Pai da, nu reusesc americanii sa ne faca ce ne facem noi singuri. Asa zisul lor raport, cu sau fara valoare nu ar insemna nimic daca am sti sa ne aparam valorile sa fim demni in fata lor si a noastra. In loc sa luam o pozitie demna in fata unei nedreptati, este problema noastra nu a lor, daca este intr/adevar una, noi incepem sa ne ciorovaim ca tatele la piata si sa ne scoatem unii altora ochii. Acesta este inca un stat suveran majoritar ortodox.
Trimis de gabi_puha la 27 Octombrie 2009, ora 17:51
Nu-i mai huliti pe preotii ortodocsi pentru cu bunul Dumnezeu va va aduce in situatia de a plange dupa ei. Respectati cuvantul lui Dumnezeu si rugati-va pentru preotii pe care inca ii mai aveti. Daca nu sunteti multumiti cu ei mai aveti putintica rabdare ca vin preotesele din Anglia sa va slujeasca paganilor !
Trimis de Bobu la 27 Octombrie 2009, ora 19:27
:)))) Asta'i tare!!! Nu mai huliti preotii :))) Rugati-va pentru ei??!!!!?!?! Saru poala coana preoteasa!! Þi-aº limuzina matale!! Dar totuºi ce ai cu femeile preotese??? Pai poate ele chiar o sa NE slujeasca. Nu ca toþi avarii, de post ºi rugãciune supraponderalii, prea-fericiþi!!!! Cum sã nu fie ei prea fericiþi când au pãduri, vile, limuzine ºi prea cu har grãitorul vin popesc......
Trimis de va_rok la 27 Octombrie 2009, ora 20:50
Noi suntem criticati de toti....shi? Poate ca ne-am obisnuit. Sa nu uitam in urma nu cu multi ani poate doar vreo 10, germanii ii impuscau pe strada pe turci pentru simplu fapt ca le-ar fi luat slujbele....Acum romanii sunt peste tot prin Europa, am inceput sa o luam si noi de la italieni. Retrocedarea bisericilor greco-catolice si/sau romano-catolice. Daca ne aducem aminte ce am citit prin manualele de istorie , ma refer la cei care au calcat pe la scoala, cultul greco-catolic si/sau romano-catolic a fost creat de administratia austro-ungara pentru a mai "inmuia" rezistenta romanilor din transilvania. Stiti ca cei care se converteau de la credinta ortodoxa primea dreptul de a avea pamant, nu prea mult , doar acolo un praf in ochi. Si acum sa dea biserica ortodoxa inapoi ce au avut inainte. Vaticanul nu o fi stat in stat?!? Si in plus Vaticanul conduce lumea. Si catolicismul s-a desprins pentru putere si pentru bani din ceea ce a fost candva o religie crestina. Marea schisma din 1077. Tot banul si puterea isi spun cuvantul, in orice domeniu, chiar si in religie. Padure fara uscaturi nu exista. toate religiile au oile lor negre. Credeti ca nu sunt preoti de alte rituri care sunt pedofili sau care fumeaza sau care se duc la curve? Daca nu credeti asta sunteti naivi. Despre ciochisti care au colaborat cu securitatea: toti care au putut si care au vrut , a fost o chestie de liber arbitru. Unii s-au dat de gol, altii nu....fiecare cum s-a descurcat. Fiecare a supravietuit cum a putut si cum l-a dus capul.
Ce sa zic despre America? Tara tuturor posibilitatilor! Ganditi-va ca nu numai la lucruri bune a tuturor posibilitatilor. Rata criminalitatii este cea mai mare din lume, cu atata democratie nu e de mirare. Ati vazut stirile din America? Pai sa vedeti acolo cum se minte poporul cu televizorul...Alegerea unui presedinte de culoare neagra. Simplu, praf in ochi pentru cei 7 miliarde de locuitori ai planetei. Ei sunt cea mai tare democratie din lume si nu mai vede lumea ca au inceput razboi in Irak si pe alte meleaguri. Peste tot au fost prezenti pentru asi testa armamentele din dotare, pentru a mai goli magaziiile de munitie si pentru a mai face careva niste bani... La urmatoarele alegeri prezidentiale din USA(SUA) va iesi o femeie presedinte, asta in cazul in care trebuie sa mai justifice vreun razboi pe undeva...La noi: romanul si-ar vinde si mama pentru un banut. Asa ca noi suntem "pe bune" cu americanii...inca nu stiu pentru ce, doar pentru faptul ca sunt cei mai tari si poate si din cauza ca are Geoana casa in state, or mai fi avand si altii dar nu stim noi ori pentru faptul ca inchid ochii la vanzarile noastre de armament in tarile sarace sau taberei adverse lor...Nu neaparat ca vindem noi statul roman...ci ca incaseaza cineva din Romania cecuri grase...Asta e, daca nu mulgi esti prost, daca mulgi si esti prins esti hot, dar daca ai muls destul de mult ungi toate usile sa nu scartie si ai scapat! La noi in tara fiecare are un interes, mai mare sau mai mic.. Incercam si noi sa traim, dupa cum putem...mai bine, mai rau...cum reusim...
Toate cele bune si sa auzim numai de bine, oricare ar fi acest bine!
Ce sa zic despre America? Tara tuturor posibilitatilor! Ganditi-va ca nu numai la lucruri bune a tuturor posibilitatilor. Rata criminalitatii este cea mai mare din lume, cu atata democratie nu e de mirare. Ati vazut stirile din America? Pai sa vedeti acolo cum se minte poporul cu televizorul...Alegerea unui presedinte de culoare neagra. Simplu, praf in ochi pentru cei 7 miliarde de locuitori ai planetei. Ei sunt cea mai tare democratie din lume si nu mai vede lumea ca au inceput razboi in Irak si pe alte meleaguri. Peste tot au fost prezenti pentru asi testa armamentele din dotare, pentru a mai goli magaziiile de munitie si pentru a mai face careva niste bani... La urmatoarele alegeri prezidentiale din USA(SUA) va iesi o femeie presedinte, asta in cazul in care trebuie sa mai justifice vreun razboi pe undeva...La noi: romanul si-ar vinde si mama pentru un banut. Asa ca noi suntem "pe bune" cu americanii...inca nu stiu pentru ce, doar pentru faptul ca sunt cei mai tari si poate si din cauza ca are Geoana casa in state, or mai fi avand si altii dar nu stim noi ori pentru faptul ca inchid ochii la vanzarile noastre de armament in tarile sarace sau taberei adverse lor...Nu neaparat ca vindem noi statul roman...ci ca incaseaza cineva din Romania cecuri grase...Asta e, daca nu mulgi esti prost, daca mulgi si esti prins esti hot, dar daca ai muls destul de mult ungi toate usile sa nu scartie si ai scapat! La noi in tara fiecare are un interes, mai mare sau mai mic.. Incercam si noi sa traim, dupa cum putem...mai bine, mai rau...cum reusim...
Toate cele bune si sa auzim numai de bine, oricare ar fi acest bine!
Trimis de BETTER_LIFE la 27 Octombrie 2009, ora 20:55
SA VA SPALATI PE CAP CU POPII ,CU BISERICA SI CU ICOANELE VOASTRE !!! NU AVEM NEVOIE SA NE INCHINAM LA NU-STIU-CE DUMNEZEU CA SA FIM OAMENI CORECTI , DEMNI SI DREPTI ! BISERICA ,INDIFERENT CA ESTE CATOLICA , ORTODOXA ,MUSULMANA ,LUTHERANA ,NU ESTE DECAT O FORMA DE MANIPULARE A PROSTIMII SI UN ATAC LA INTELIGENTA NOASTRA ! CAND SE VA DEMONSTRA CA O FEMEIE POATE RAMANE INSARCINATA UITANDU-SE LA STELE SI CAND CINEVA VA INVIA DIN MORTI , ATUNCI POATE NE PUTEM GANDI SI LA CEVA DIVIN ,PANA ATUNCI TRAIM CU PICIOARELE PE PAMANT SI NE AJUTAM SINGURI ,FARA SA FIM INDOBITOCITI DE POPI !!!
Trimis de gabi_puha la 27 Octombrie 2009, ora 21:04
Poate va intereseaza o stire "Biserica Scientologica din Hexagon a fost condamnata de tribunalul din Paris pentru escrocherie in banda organizata, principalele doua structuri franceze fiind obligate la plata unor amenzi de 400.000, respectiv 200.000 de euro." Ce spuneti ortodocsilor ?
Trimis de va_rok la 27 Octombrie 2009, ora 21:05
Despre evrei: si ei poarta un razboi in tara lor sau a cui o fi cu palistinieni....ce patratica de pamant sa fie a cui? Si test dar nu se da la stiri decat trecator mai scapa o racheta si pe la vecini si/sau prin siria si/sau prin libia si/sau liban si pe unde mai pica....ca nah, sistemul nu e pus la punct e ca migurile la noi... ale noastre pica intentionat cred, pentru ca vreo 10 ani nu a cazut nici unul si deodata au picat mai ceva ca ajutoarele expirate din tari straine de dupa revolutie. Ca si trenurile acum. 15 ani nu au fost accidente notabile pe caile ferate romane, in timp ce in UE erau...Anul asta au curs accidentele feroviare...Eu cred ca astea nu-s chiar accidente, dar asta e doar parerea mea care poate fi si gresita....
Ar putea fi si accidente deoarece tot au facut restructurari si stiu cum se ramane in orice firma de stat sau privata dupa rezultate binenteles, ce credeati?, dupa rezultatele relatiilor de rudenie intre sefi si subalterni, sau a relatiilor profesionale de alcoolemie cu sefii sau de relatiile sociale de deschidere a usilor sefilor cu capul, mainile fiind ocupate de cate ceva...de ce duce seful lipsa... diverse..., deci in urma restructurarilor sa fi ramas si mai putin oameni formati....Se intampla peste tot. Despre criza in Romania: in criza suntem de 20 de ani....dar de anul trecut am inceput sa observam si noi acest lucru, anul acesta mai mult....la anul o sa vedem mai mult sau mai putin...O sa vedem ce presedinte o sa avem, cum se inhaita partidele politice, ce tabere se vor forma pentru ciolanul care protejeaza...ca de fapt se intra in politica pentru a se proteja afacerile. Nimeni nu ne vrea binele...Fiecare pentru el.
Sper ca maine sa nu mor in accident (de orice fel)!
Toate cele bune...daca or mai exista!
Ar putea fi si accidente deoarece tot au facut restructurari si stiu cum se ramane in orice firma de stat sau privata dupa rezultate binenteles, ce credeati?, dupa rezultatele relatiilor de rudenie intre sefi si subalterni, sau a relatiilor profesionale de alcoolemie cu sefii sau de relatiile sociale de deschidere a usilor sefilor cu capul, mainile fiind ocupate de cate ceva...de ce duce seful lipsa... diverse..., deci in urma restructurarilor sa fi ramas si mai putin oameni formati....Se intampla peste tot. Despre criza in Romania: in criza suntem de 20 de ani....dar de anul trecut am inceput sa observam si noi acest lucru, anul acesta mai mult....la anul o sa vedem mai mult sau mai putin...O sa vedem ce presedinte o sa avem, cum se inhaita partidele politice, ce tabere se vor forma pentru ciolanul care protejeaza...ca de fapt se intra in politica pentru a se proteja afacerile. Nimeni nu ne vrea binele...Fiecare pentru el.
Sper ca maine sa nu mor in accident (de orice fel)!
Toate cele bune...daca or mai exista!
Trimis de AZAZEL la 27 Octombrie 2009, ora 23:23
bai royan 32, sau grohan sau golan sau cum mama dracului te-o fii chemand !
impusca-te tu si eventual impusc-o tu(cu pistolu' de boltzari) pe mata !
cu siguranta ca esti unul dintre popii aia poponari care umblati cu cadelnitza si-i usuratzi de bani pe sarmanii de la sate. sa va i-a dracu' pe totzi inclusiv pe BOR-ul ala care colcaie de securisti si ciripitori si in loc ca banii nostri de la buget sa mearga in spitale, scoli si asezaminte culturale este furat de pnl-isti psd-isti pdl-isi etc. si deturnat in ...catedrala neamului? ! auzi la ei...catedrala neamului...eu ii zic ...grajd pt.popi !
impusca-te tu si eventual impusc-o tu(cu pistolu' de boltzari) pe mata !
cu siguranta ca esti unul dintre popii aia poponari care umblati cu cadelnitza si-i usuratzi de bani pe sarmanii de la sate. sa va i-a dracu' pe totzi inclusiv pe BOR-ul ala care colcaie de securisti si ciripitori si in loc ca banii nostri de la buget sa mearga in spitale, scoli si asezaminte culturale este furat de pnl-isti psd-isti pdl-isi etc. si deturnat in ...catedrala neamului? ! auzi la ei...catedrala neamului...eu ii zic ...grajd pt.popi !
Trimis de NeOm la 28 Octombrie 2009, ora 01:23
Bravo AZAZEL....biserica hotilor nu merita nimic....
Imi aduc aminte de mesajul trimis de paste...:
"Paste fericit, in vremuri in care oamenii mor de foame...si preotii se imbraca in vesminte de aur, circula cu avionul...pentru a aprinde o lumanare, arunca cu artificii si se bucura pentru milioanele de miei ucisi. Macar noi sa avem o inima dreapta.
Imi aduc aminte de mesajul trimis de paste...:
"Paste fericit, in vremuri in care oamenii mor de foame...si preotii se imbraca in vesminte de aur, circula cu avionul...pentru a aprinde o lumanare, arunca cu artificii si se bucura pentru milioanele de miei ucisi. Macar noi sa avem o inima dreapta.
Trimis de 9am3283 la 28 Octombrie 2009, ora 08:09
sa nu confundam Biserica (locul unde fiecare se inchina si se roaga conform credintei sale) cu BOR (dupa BNR a 2-a putere neoficiala in stat)... cat despre raport.. nu cred ca ne priveste,ecesta tinteste exact unde trebuie =))) as vrea sa vad un raspuns din partea celor vizati !
Trimis de perseu la 28 Octombrie 2009, ora 08:23
Pai hai sa vedem , sit-ul legionar www.miscarea.net , nu este cumva , finantat si hranit chiar acolo in SUA ? Adica ei instiga , si pe fatza condamna : Culmea perversiunii .
uitati ce spune net-ul :
Registrant Info: (FAST-12785241)
Attn: miscarea.net 1,500 GB Space and 15,000 Monthly Bandwidth.
BlueHost.Com INC
1958 South 950 East
HOST UNLIMITED DOMAINS *FREE*
Hosting plans starting at ONLY $6.95 per month -
Provo, Utah 84606
United States
Phone: +1.8017659400
Fax..: +1.8017651992
Email: whois@bluehost.com
Last modified: 2009-06-08 20:51:44 GMT
uitati ce spune net-ul :
Registrant Info: (FAST-12785241)
Attn: miscarea.net 1,500 GB Space and 15,000 Monthly Bandwidth.
BlueHost.Com INC
1958 South 950 East
HOST UNLIMITED DOMAINS *FREE*
Hosting plans starting at ONLY $6.95 per month -
Provo, Utah 84606
United States
Phone: +1.8017659400
Fax..: +1.8017651992
Email: whois@bluehost.com
Last modified: 2009-06-08 20:51:44 GMT
Trimis de Bobu la 28 Octombrie 2009, ora 10:31
Corect, Perseu. Afganilor le au dat kalashnikoave, noua ne dau lungime de banda.
Trimis de sorinsxn la 28 Octombrie 2009, ora 12:29
Cu analiza asta americanii incearca sa adanceasca disensiunile dintre diferite parti ale societatii. Citind comentariile la acest articol se pare ca au reusit. Au aruncat samanta dezbinarii si noi am inghitit-o ca pe orice produs care vine de la "marea democratie". .....Ti se face sila.
Trimis de florin_c la 28 Octombrie 2009, ora 18:14
Da, se pare ca se confirma tot mai asiduu intentia de globalizare a conducerii Planetei, oare nu se vede cu ochiu liber incercarea Americii...probabil pan la urma o sa inventeze un conflict si cu Europenii, acele tari care inca nu corespund standardelor UE , SI ALE CAROR VALORI SI CULTURA trebuie desfiintata .Satana isi atinge obiectivul, liderii tarilor puternice ii pregatesc calea..nu stiu daca chiar se va intampla acest lucru , in 2012 sa se ajunga la un singur Guvern Mondial ..dar profetia spune ca atunci cand lumea va fi supusa unui singur conducator acela va fi insusi Diavolul...Apocalipsa e in desfasurare si noi nu vedem...poate ma credeti nebun , insa ...studiati Biblia si ve-ti vedea ..nimic nu e intamplator , nici 11 septembrie , nici UE, NATO sau alte aliante , dezbinarea religiilor are loc , identitateqa culturala a tuturor popoarelor trebuie sa dispara, bolile ce ucid zilnic mii de oameni sunt
invenate de catre Ei ,....in curand vom fi toti monitorizati , fiecare miscare a noastra , toate astea spre a-i pregati calea Satanei, el insusi a instruit discipoli , pe cei care conduc lumea , e simplu da-ti o cautare pe GOOGLE despre Illuminati , masoni si ve-ti vedea cine fac parte din aceste organizatii si ce doctrine au....cei mai intelepti oameni ai planetei au sufletele vandute Diavolului, oricum e alegerea noastra a oamenilor de rand....noi i-am ales...noi ne sapam singuri groapa, suntem orbi!. Sa de-a D-zeu sa nu fie asa.!multumesc...P.S. -nu fac parte din nici o secta sau asa ceva ...incerc doar sa deschid ochii...faceti-o si voi!
invenate de catre Ei ,....in curand vom fi toti monitorizati , fiecare miscare a noastra , toate astea spre a-i pregati calea Satanei, el insusi a instruit discipoli , pe cei care conduc lumea , e simplu da-ti o cautare pe GOOGLE despre Illuminati , masoni si ve-ti vedea cine fac parte din aceste organizatii si ce doctrine au....cei mai intelepti oameni ai planetei au sufletele vandute Diavolului, oricum e alegerea noastra a oamenilor de rand....noi i-am ales...noi ne sapam singuri groapa, suntem orbi!. Sa de-a D-zeu sa nu fie asa.!multumesc...P.S. -nu fac parte din nici o secta sau asa ceva ...incerc doar sa deschid ochii...faceti-o si voi!
Trimis de 9am126042 la 28 Octombrie 2009, ora 23:04
Fiecare a atins mai mult sau mai putin adevarurile din Romania si din lume. Mai important ,trebuie sa retineti:
TREBUIE SA FIM NATIONALISTI asa cum sfac austriecii, germanii, ungurii , italienii. Noi ne-am luiptat tot timpul cu criminalii care ne-au furat munca. Sa fim nationalisti, sa tinem la valorile noastre sa le cautam, sa aducem la suprafata toate valorile noastre, nu uitati ca suntem ROMANI< DE acum incolo sa scrieti Roman cu litera mare. Oriunde va duceti sa fiti cu fruntea sus. Nu mai trebuie tolerat nimic. Trebuie sa gasim mijloacele de comunicare in asa fel incat adevaratii Romani sa fie iubiti. Corciturile nu ne trebuiesc:jidani. S astiti ca si tiganii syunt mai buni decat jidanii pentru ca nu ucid copiii, ei au respect fata de mama nu ca jidanii care se culca cu muma-sa: in america sunt indemnati baietii sa aibe prima experienta cu muma-sa. Atentie : sus fruntea, Noi suntem PERLA LUI IISUS din noroi. Perla ramane perla! Romani: fiti patrioti si scoateti murdaria din mijlocul vostru. Faceti presiuni ca popii sa nu mai aibe libertatea de a mai viola sau molesta copii. Jidanii si masonii au patruns printre ei. Toate sectele sunt conduse de jidani din umbra. Duceti asta mai departe. Fiti patrioti si nu va mai urati intre voi!
TREBUIE SA FIM NATIONALISTI asa cum sfac austriecii, germanii, ungurii , italienii. Noi ne-am luiptat tot timpul cu criminalii care ne-au furat munca. Sa fim nationalisti, sa tinem la valorile noastre sa le cautam, sa aducem la suprafata toate valorile noastre, nu uitati ca suntem ROMANI< DE acum incolo sa scrieti Roman cu litera mare. Oriunde va duceti sa fiti cu fruntea sus. Nu mai trebuie tolerat nimic. Trebuie sa gasim mijloacele de comunicare in asa fel incat adevaratii Romani sa fie iubiti. Corciturile nu ne trebuiesc:jidani. S astiti ca si tiganii syunt mai buni decat jidanii pentru ca nu ucid copiii, ei au respect fata de mama nu ca jidanii care se culca cu muma-sa: in america sunt indemnati baietii sa aibe prima experienta cu muma-sa. Atentie : sus fruntea, Noi suntem PERLA LUI IISUS din noroi. Perla ramane perla! Romani: fiti patrioti si scoateti murdaria din mijlocul vostru. Faceti presiuni ca popii sa nu mai aibe libertatea de a mai viola sau molesta copii. Jidanii si masonii au patruns printre ei. Toate sectele sunt conduse de jidani din umbra. Duceti asta mai departe. Fiti patrioti si nu va mai urati intre voi!
Trimis de 9am126042 la 28 Octombrie 2009, ora 23:14
Nu avem nevoie de mila sau critica nimanui. Romani fiti alerti si dovediti ca sunteti dacii sfinti!. Sa se duca dusmanii nostrii in focul cel vesnic sa nu aibe iertare! Sa raspunda americanii de ce au distrus Bucurestiul si orasul Ploiesti cu bombardamentele! Noi nu suntem obligati nimanui, noi nu am facut holocaust!!! Noi ne-am aparat de crimele jidovesti. Uitati-va cati copii dispar fara urma!
http://stiri.ronatvan.com/2009/05/14/talmudul-evreiesc-demascat/#comment-1928
Ei l-au omorat pe Eminescu(ei au scris despre el ca ar fi fost bolnav de sifilis). Toti jidanii din lume poarta boli grele dupa blestemul lui Dumnezeu. Incestul este pedepsit crunt! Romani educati-va copiii. Nu mai tolerati destrabalarea. La televizor jidanii sunt care pe toate caile vor sa ocupe mijloacele mass media.
http://stiri.ronatvan.com/2009/05/14/talmudul-evreiesc-demascat/#comment-1928
Ei l-au omorat pe Eminescu(ei au scris despre el ca ar fi fost bolnav de sifilis). Toti jidanii din lume poarta boli grele dupa blestemul lui Dumnezeu. Incestul este pedepsit crunt! Romani educati-va copiii. Nu mai tolerati destrabalarea. La televizor jidanii sunt care pe toate caile vor sa ocupe mijloacele mass media.
Trimis de BETTER_LIFE la 29 Octombrie 2009, ora 13:33
PT IDIOTUL CARE COMENTEAZA DESPRE MASONII --- DACA NU STII NIMIC DESPRE MASONI ,MAI BINE TACI ! MASONII AU TINUT TOT TIMPUL IN ECHILIBRU LUMEA ASTA , IAR ROMANIA ,DACA NU ERAU MASONII ,PROBABIL CA ERA DIVIZATA DEMULT !!!
Trimis de eugenb la 01 Noiembrie 2009, ora 09:01
Userul "royan32" are dreptate. Pe B-dul Ghencea exista un Cimitir care acest scop. Are arborat si Drapelul Turciei. S-ar zice ca este facut in cinstea turcilor care au murit in razboi (care ? doar ei stiu pentru ca nu ai acces inauntru decat esti ... recunoscut). Problema este alta. Terenul care lau luat cu acest prilej este ocupat ... doar pe 60-70%. Restul este ...gol, deci ar putea fi folosit de ei ca sa-si ingroape decedatii. Sau se ... bat mortii intre ei. La romani (vezi Cimitirul Bellu), "dorm" alaturi "eroii neamului" cu ceilalti decedati.
Mai exista un alt Cimitir cu specific "islamic" (dar de alt "Rit") pe soseaua Giurgiului (acesta se pare ca este ... plin).
Dar de ce nu precizeaza cei care se "plang" ca nu au unde sa-si duca mortii ca, aceeasi problema o au si ... romanii ?
Mai exista un alt Cimitir cu specific "islamic" (dar de alt "Rit") pe soseaua Giurgiului (acesta se pare ca este ... plin).
Dar de ce nu precizeaza cei care se "plang" ca nu au unde sa-si duca mortii ca, aceeasi problema o au si ... romanii ?
Trimis de arikut13 la 01 Noiembrie 2009, ora 14:19
putin ma intereseaza despre credintele voastre!
NU VREAU SA PLATESC POPI DIN BANI PUBLICI
NU VREAU SA PLATESC POPI DIN BANI PUBLICI
Trimis de budamafiotu la 03 Noiembrie 2009, ora 09:59
traim intr-o cloaca ortodoxa alaturi de Spagoveanu et company asa ca la romani asta le trebuie ortodoxie ca sa le iasa pe urechi
Trimis de 9am167383 la 03 Noiembrie 2009, ora 11:58
Cred ca nu americanii trebuie sa faca rapoarte despre Romania.Multumesc
» Inapoi la articolul "Raport SUA: Statul Roman incurajeaza abuzurile Bisericii Ortodoxe"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Raport SUA: Statul Roman incurajeaza abuzurile Bisericii Ortodoxe
- DA, SI STEFAN CEL MARE FACEA LA FEL
- Romania...te mai trezesti vreodata ????
- Este rusinos sa acceptam asemenea atacuri la simbolurile romanesti!
- VRAJELI JIDANESTI
- Preotii si pastorii sustin politicienii corupti !
- Sa ne lase America in pace
- sectele americano jidanesti
- Ciocu' mic, americani borati!!
- TRECAND PESTE UNELE EXAGERARI,IN GENERAL,AU DREPTATE !
- BOR NISTE JALNICI, NERUSINATI
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?



