DUMNEZEULE MARE ! ... PETRE TUTEA/...FLORIANA JUCAN ? ...
Comentarii pe articolul "Revolutie pe Facebook: "Treziti-va! Asta nu e Romania NOASTRA!""
Trimis de frei_herr la 31 August 2009, ora 11:55
Ce-i asta? Manifestul abuzatilor/des(z)abuzatilor?... PETRE TUTEA in acelasi text cu floriana ju(n)can? Absolut jenant ... Cel putin ... "Suntem milioane de romani educati ..." Chiar asa! Eu sper ca cei mai multi dintre ei sa aiba si ... caracter si, mai ales, sa nu muste astfel de mere "alb-zapeshti" si sa aiba curajul de a reincepe adevarata democratie in Romania de acolo de unde aceasta s-a nascut: AGORA ! Duduia pr manager cu siguranta n-a frecventat cursurile de logica si, aparent, nici pe cele de bun simt civic sau macar ... politic: partidele politice sint DOAR virful de actiune politic al unei miscari ample si de durata, consecinta a aspiratiilor profunde si novatoare a unui grup, paturi sociale sau chiar a unei natiuni! Tipic romaneste, tam-nesam, sarim direct l-a constituirea unui partid ... Unde sint aspiratiile profunde? doar pe net in citeva fraze emotionante (oarecum...) si sincere ( contextual pretins...)? "Vedetele" media si oamenii de afaceri de succes "competenti si de valoare" sa fie ... viitorul nostru? chiar asa de ... destepti ne crezi, Alexandra? In tzara asta sint multi, foarte multi (nu milioane...) OAMENI de valoare pe linga care trecem zilnic, poate chiar pe scara blocului, in piatza sau in metrou, anonimi pentru noi toti, oameni cu sau fara 2-3 facultati (facute "la zi"...), cu sau fara cele 2-3 masterate aferente si cu cel putin un doctorat la activ (nu prin ...corespondenta si nici online si oricum dupa 8-10 ani de studii si cercetari autentice...), oameni de valoare de care aflam, cind aflam, de la vreo agentie de presa occidentala care, cu stupefactie!, constata ca si ROMANIA are valori ! In fuga noastra nebuna dupa avere si prestigiu cu orice pret am uitat sa fim demni si mindri pentru ceea ce am fost si sintem, nu pentru ce am vrea sa fim ...Democratie? ...desigur! Tutea? ... pina la moartea natiei romane! Da' in nici un caz cu ... "personalitatile" enumerate! Cu (poate...) exceptia Damian Draghici, mai roman, prin ceea ce face, decit cei mai multi dintre noi cei care, pe nedrept!, ne consideram mitici doar prin faptul ca CEI DOI au ... dat startul poporului roman acum vreo 2000 de ani ... Cind vorbim despre democratie si Petre Tutea amintiti-va limitele democratiei (doar ... piine si circ, nu?...) si faptul , deloc democratic in esentza, ca un academician este egalul unui retardat mintal, al unui analfabet alcoolic cronic sau al unui violator/criminal recidivist proaspat eliberat in ... societate! Amintiti-va!..."Tocitul coatelor si emotiile examenelor" nu au nimic in comun cu adevaratul "tocit" ... al creierelor! Am 2(doua) licente in inginerie (politehnica), ambele luate "la zi", citeva inovatii si un brevet de inventie, 4 ani de pian, studii orientalistice aprofundate, vorbesc fluent doua limbi straine si ma descurc "binisor" in alte 2, am citit singur Biblia din scoarta in scoarta in romana si alte 2 limbi doar pt. cultura mea generala, am invatat - sper! - de la Dumnezeu si parintii mei sa-mi folosesc cum trebuie liberul arbitru, fac fata oricarei provocari conversationale indiferent de nivel, am "oarece" cunostinte si studii intr-o gramada de domenii aparent fara nici o legatura cu viatza mea de zi cu zi, am ajuns chiar sa..."fac" medicina de 10 ani de zile incoace ... ambulatoriu, ce-i drept, da' nu mai putin serios (sic!). Si cu toate astea nu ma consider un intelectual asa cum fac toti cunoscutii mei care au absolvit o facultate! Atentie!, mare atentie tineri prieteni: facultatea, oricare ar fi ea, nu ne face automat intelectuali ci doar ne muta cu un pas inainte pe drumul cunoasterii ... Din pacate nu si pe drumul cunoasterii de sine ... Si tu Alexandra imi propui sa am model si purtator de cuvint pe CS, fl. jucan si alti asemenea? DUMNEZEULE MARE !!! Educatia primita si instinctele mele imi spun ca nu trebuie sa ma astept ca "izbavirea" sa vina din spatele micului ecran, din "succesul" afisat sau din ... tzinuta bussines ! Ci de acolo unde nici unul dintre noi nu vrea sa ... coboare: AGORA! Iar acest lucru se va intimpla doar cind vom constientiza ca suma drepturilor si libertatilor = suma obligatiilor si indatoririlor ! Nu porniti niciodata cu inscaunarea liderilor ci cu saditul plebei ! Lasati naibii deoparte nerabdarea, aroganta si thrill-ul succesului si porniti de acolo de unde CETATEA isi are radacinile: de la cetatenii ei! Refaceti spiritul comunitar de acolo de unde el exista in solitudine dar nu in ATITUDINE: de pe strada, din fata blocului, din scoala, de la serviciu dar, mai ales, din inimile voastre! Lasati pt. moment iluziile desarte ale vietii cotidiene si coboriti in AGORA si luati-va cu voi doar ceea ce nimeni nu va poate da sau lua cu adevarat: ADEVARUL SI DEMNITATEA ... Si poate o haina de vreme rea si o patura caci ceea ce vrem noi toti si tu Alexandra are gust de crivatz, miros de deserturi incinse, doare ca naiba dar are frumusetea borealei si cinta precum ingerii ... Doamne ajuta sa fiti voi cei carora urmasii vostri va vor purta nepretuita recunostinta ... Si sa fiti voi cei care vor transforma ROMANIA in icoana ce ar fi trebuit sa fie prin jertfa inocentilor experimentului ratat din '89 ... DIXIT! ...
Raporteaza limbaj inadecvat
Trimis de blueali208 la 31 August 2009, ora 12:49
Din pacate sa asteptam ca populatia,marea masa a oamenilor obisnuiti,sa isi inschimbe mentalitatea,sa constientizeze ca "suma drepturilor si libertatilor = suma obligatiilor si indatoririlor" (da,intr-adevar!!!)...va fi o asteptare zadarnica...
Nu am nici o facultate,sint doar un om obisnuit,dar ma doare foarte tare sa vad ca intr-o tara precum Ungaria de exemplu poate fi curatenie,oamenii pot fi civilizati,scoala e scoala,spitalul e spital...
Ma doare foarte tare sa vad ca nu exista bani pentru a cumpara medicamente pacientilor din spitale,dar exista pentru noul sediu al Casei de Asigurari!
Ma doare sa vad copii la scoala dati de o parte pentru ca parintii nu au bani sa le plateasca meditatii...scoli fara dotari,fara cele mai elementare dotari,cind in Parlament nu mai stiu pe ce sa arunce fondurile!!!
ESTE STRIGATOR LA CER!
Si cred ca niciodata "izbavirea nu va veni de jos in sus...nu in Romania,din pacate!
Este absoluta nevoie ca sa fim condusi catre "izbavire"!
Dar categoric NU de catre Floriana Jucan!! O fi ea fata desteapta,dar nu e cazul...
Nu am nici o facultate,sint doar un om obisnuit,dar ma doare foarte tare sa vad ca intr-o tara precum Ungaria de exemplu poate fi curatenie,oamenii pot fi civilizati,scoala e scoala,spitalul e spital...
Ma doare foarte tare sa vad ca nu exista bani pentru a cumpara medicamente pacientilor din spitale,dar exista pentru noul sediu al Casei de Asigurari!
Ma doare sa vad copii la scoala dati de o parte pentru ca parintii nu au bani sa le plateasca meditatii...scoli fara dotari,fara cele mai elementare dotari,cind in Parlament nu mai stiu pe ce sa arunce fondurile!!!
ESTE STRIGATOR LA CER!
Si cred ca niciodata "izbavirea nu va veni de jos in sus...nu in Romania,din pacate!
Este absoluta nevoie ca sa fim condusi catre "izbavire"!
Dar categoric NU de catre Floriana Jucan!! O fi ea fata desteapta,dar nu e cazul...
Trimis de stlorena la 31 August 2009, ora 14:07
Apropos de logica!! Nu aveti nici macar un gram, desi v-ati lansat in lungi discursuri. Mesajul drei trebuie inteles in esenta lui, si nu prin prisma preferintelor domniei ei. Mesajul este acela ca strigate ca ale de "desteapta-te, romane", nu trebuie acoperite de negativistii care stau si "tapeaza" la calculator si spun ca nimic nu va merge, critica intotdeuana initiativa altora si gasesc nod in papura la tot. Ceea ce dra Alexandra propune este identificarea valorilor si, mergand mai departe, cu aducerea din nou in prim plan a acestor valori, in loc de glorificarea idioteniei.
Cu parere de rau, trebuie sa afirm ca revolutia nu s-ar fi infaptuit niciodata cu "nay-sayers" ca domnia voastra, ci cu idealisti, asa ca Alexandra. Tot ceea ce dumneavoasta faceti este de a rasuci telecomanda de pe un post pe altul, scarbit de Nikita si de Naomi, si refuland in fata primului taximetrist sau la coada la alimentara ca "tara se duce dracului" si nimic nu mai e cum a fost".
In Romania nu exista initiativa destula ca a Alexandrei, iar atunci cand exista, apar insi care sa o condamne, sa o critice, sau si mai rau, asa cum am vazut printre alte comentarii, sa apara paranoici care sa nu creada ca pot exista si oameni de genul ei si, in spirit comunist-diversionist, sa creada ca e mai degraba o masinatiune, o minte diabolica si niste "enterese" la mijlloc ale cuiva cu adevarat destept...
Cu parere de rau, trebuie sa afirm ca revolutia nu s-ar fi infaptuit niciodata cu "nay-sayers" ca domnia voastra, ci cu idealisti, asa ca Alexandra. Tot ceea ce dumneavoasta faceti este de a rasuci telecomanda de pe un post pe altul, scarbit de Nikita si de Naomi, si refuland in fata primului taximetrist sau la coada la alimentara ca "tara se duce dracului" si nimic nu mai e cum a fost".
In Romania nu exista initiativa destula ca a Alexandrei, iar atunci cand exista, apar insi care sa o condamne, sa o critice, sau si mai rau, asa cum am vazut printre alte comentarii, sa apara paranoici care sa nu creada ca pot exista si oameni de genul ei si, in spirit comunist-diversionist, sa creada ca e mai degraba o masinatiune, o minte diabolica si niste "enterese" la mijlloc ale cuiva cu adevarat destept...
Trimis de blueali208 la 31 August 2009, ora 16:35
Nici nu am zis ca initiativa Alexandrei nu e buna!! Ca nu e grozava,de-a dreptul! Din pacate campania ei a inceput cu stingul! Nu va avea credibilitate.Asta ma deranjeaza.Ca m-am bucurat enorm cind am citit titlul articolului si ma gindeam sa intru imediat pe facebook sa subscriu...dar mi-a taiat avintul cind am citit mai departe...si cred ca nu sint singura...cred ca aceeasi reactie am avut-o majoritatea cititorilor.
Agree,TREBUIE sa facem ceva,pentru noi si pentru copiii nostrii,dar haideti cu niste propuneri reale,nu cu...asa ceva.
Alexandra,imi pare rau,initiativa e grozava dar va muri din fasa datorita "personalitatilor" propuse de tine...
Astept propuneri de personalitati adevarate!Voi sustine o campanie adevarata de iesire din mocirla!O astept de ani de zile!
Voi, cei mai destepti,cu facultati,haideti cu personalitati reale,de valoare!Sa continuam ceea ce a inceput Alexandra,dar LA ALT NIVEL!
Agree,TREBUIE sa facem ceva,pentru noi si pentru copiii nostrii,dar haideti cu niste propuneri reale,nu cu...asa ceva.
Alexandra,imi pare rau,initiativa e grozava dar va muri din fasa datorita "personalitatilor" propuse de tine...
Astept propuneri de personalitati adevarate!Voi sustine o campanie adevarata de iesire din mocirla!O astept de ani de zile!
Voi, cei mai destepti,cu facultati,haideti cu personalitati reale,de valoare!Sa continuam ceea ce a inceput Alexandra,dar LA ALT NIVEL!
Trimis de Apex la 31 August 2009, ora 20:09
Orice voce care se ridică critic împotriva actualei clase politice, a actualei adminstrații centrale și locale, detașat, pozitiv, pentru ca acestea să fie schimbate, este bine venită, cu condiția ca aceste voci să se facă auzite în scopul liberalizării opinie de exprimare, combaterii monopolului în ceea ce privește distribuirea informației și a încercării de restructurare a României.
Să ne solidarizăm cu toții !
Vă recomand situl: Romănia ta ! Hai să ne luăm România înapoi
http://onouaromanie.ning.com/
Să ne solidarizăm cu toții !
Vă recomand situl: Romănia ta ! Hai să ne luăm România înapoi
http://onouaromanie.ning.com/
Trimis de 9am082233 la 31 August 2009, ora 22:58
Nu nu este Romania celor din decembrie 89 a celor care au mers acolo pentru un ideal nu pentru scutiri de impozite,1 ha de teren si "diplome" de revolutionari.Din pacate este destul de greu acum(nici atunci nu a fost usor) si oamenii trebuiesc selectati cu multa atentie.In rest e o idee buna Alexandra dar necesita mult timp si foarte multa atentie.Bafta.Oricand te voi sprijini cu o idee cu un sfat.
Trimis de ElectricStorm la 31 August 2009, ora 23:21
propun eu citiva:
-profesor universitar doctor Florin Emilian Verza,
-profesor doctor Constantin Frosin,
-conferentiar universitar- Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Catedra de Psihopedagogie speciala Doru Vlad Popovici ,
-Prof. univ. dr. Tatiana Slama Cazacu ,
-Adrian-Cristian Petrescu,inginer, membru în Academia de Științe Tehnice din România, profesor la Universitatea Politehnica din București
-profesor doctor Nicolae Paun
-profesor universitar Dorin Isoc
Eu am inceput.Continuati ,va rog.
-profesor universitar doctor Florin Emilian Verza,
-profesor doctor Constantin Frosin,
-conferentiar universitar- Facultatea de Psihologie si Stiintele Educatiei, Catedra de Psihopedagogie speciala Doru Vlad Popovici ,
-Prof. univ. dr. Tatiana Slama Cazacu ,
-Adrian-Cristian Petrescu,inginer, membru în Academia de Științe Tehnice din România, profesor la Universitatea Politehnica din București
-profesor doctor Nicolae Paun
-profesor universitar Dorin Isoc
Eu am inceput.Continuati ,va rog.
Trimis de arkadieyusin la 02 Septembrie 2009, ora 20:20
Offf...Ce manifest ordinar. Doar oportunisti. Este doar o incercare disperata de a aduce in atentie publicului , o tentativa de miscare politica. Niste panarame oportuniste. Daca au bani, vor sa si conduca. Cine sunt ei? Au deja si candidat la presedentie! Cine? Motanul Felix? Cata marlanie....
Trimis de arkadieyusin la 02 Septembrie 2009, ora 20:30
Acesti mitici, cred ca pot rezolva problemele din agricultura sau industrie( cata mai este) la un team building! Sau mai rau!!! Se dau cu parapanta la sedintele de guvern? Nu vad nimic scris despre refacerea economiei, industriei, agriculturii....Din start tintesc sus...Functia, banii...si dupa aceea munca...la urma de tot...pentru prostime..Ca la curve...banii inainte!
Nu v-as alege , nici daca ar fi ultima mea zi de trait.
Sa va fie rusine!
In '89 cand a pornit de la Timisoara spre Bucuresti Revolutia, de aici a pornit speranta si vantul schimbarii de mai bine. De la Bucuresti spre restul tarii, din '90 ce a venit? Fuga dupa bani, hotii groaznice, banci devalizate, industrii falimentate. Toate vandute pe putin.Au fost la putere doar oportunisti, interlopi, fosti securisti. Prea putini oameni de valoare morala le-au tinut piept.
Avem un marinar.Ce urmeaza ? Un dezvoltator imobiliar presedinte?
Nu v-as alege , nici daca ar fi ultima mea zi de trait.
Sa va fie rusine!
In '89 cand a pornit de la Timisoara spre Bucuresti Revolutia, de aici a pornit speranta si vantul schimbarii de mai bine. De la Bucuresti spre restul tarii, din '90 ce a venit? Fuga dupa bani, hotii groaznice, banci devalizate, industrii falimentate. Toate vandute pe putin.Au fost la putere doar oportunisti, interlopi, fosti securisti. Prea putini oameni de valoare morala le-au tinut piept.
Avem un marinar.Ce urmeaza ? Un dezvoltator imobiliar presedinte?
Trimis de frei_herr la 04 Septembrie 2009, ora 12:07
"Esenta" unui mesaj rezida intotdeauna din/prin preferintele ... mesagerului ! INTOTDEAUNA !!! Singurul mesaj strict obiectiv cunoscut este, probabil, mesajul christic ... Daca era lansat doar mesajul - fara "preferinte" - cu siguranta impactul ar fi fost mai mare si nu ar fi suscitat prea multe controverse ... Era obligatoriu ca un "pr" - mai ales de succes! - sa stie acest lucru ... Logica este/poate fi o bijuterie dar nu ... gramul este unitatea de masura! Nici macar ... dramul ... Multi ignoranti cu ... "studii" sint convinsi ca logica e o stiinta sociala, nestiind sau uitind ca ea este fiica naturala a...matematicii ! Si cum matematica si ... carnea de porc(!) produc dezastre in... gura cu-i nu trebuie ... Cind consideri propriul coleg de munca drept model national de pus in rama, e una, dar cind colegul ti-e sef, cum se cheama asta "stlorena" ??? Daca ai fi citit doar titlul comentariului meu ar fi fost suficient si ti-ai fi dat seama cam ce gindeam referitor la chestiunea in discutie ... Dar nu! A trebui sa citesti tot textul (iti multumesc pt. interesul acordat ... gindurilor mele!) punind accentul doar pe ... "subtext" si nu pe supratext! Adica ai facut aceeasi greseala de care ma banui ... Logic(!), nu ? ... Glumesc putin - si nu prea! - tocmai pt. ca iubesc oamenii care sufera pt. ideile lor; asa sint si eu! Deci ma iubesc ... Sint, oare, astfel ... narcisist ? Pai nu sintem cu to(n)tzii a asa ??? Nay-sayer, lungi discursuri (era doar unul!), revolutie, idealisti ("asa ca Alexandra", multumesc,NU!), scirbit de n&n ? E clar: traim pe planete diferite !!! Cit priveste ...refularea (!!!), sper, din tot ... ce nu refuleaza (inca!...), sa fie vorba doar de ... defulare ! Ai perfecta dreptate! "Revolutia nu s-a(r fi) infaptuit niciodata" ... Ea DOAR A AVUT LOC !!! ... si vorbesc asemenea miilor care am participat direct, idealisti pina la moarte si ... Crezi ca, dupa si dincolo de asta, mai exista un ... next level ??? Citeste din nou - si cu atentie! - comentariul meu si o sa observi conceptul de AGORA ca un ... fir rosu calauzitor ! Asta pt.... exegetii comunist-diversionisti ! (sic!) "Adevarat destept" sper sa fie doar un solecism ... conceptual! Personal cunosc doua categorii de oameni: oamenii destepti (care studiaza, "muncesc" din greu si in timp pt. acest statut) si oamenii inteligenti (care "sclipesc" in mod natural).Restul sint proshtii! Si geniile!
Trimis de 9am18845 la 04 Septembrie 2009, ora 12:25
Oameni buni,initiativa Alexandrei este buna, mai repede,de trezire din somnul de 20 de ani,sa nu aruncam cu pietre in orice initiativa ,sa vedem si partea buna;de ce nu are nimeni de 20 de ani initiativa sa nu se fi ajuns la o asemenea degradare a TARII, condusi de toti analfabetii, prostituate si homosexuali ,ca de, am intrat in UE.De ce acum nimeni nu are curajul sa faca o revolutie , a intelectualilor ,sa fie condusa de oameni cu carte, specialisti. Numai asa pot fi rezultate in fiecare minister om de specialitate cu experinta.In aceste vremuri de criza ( pornita tot de cei destepti care conduc lumea dupa un sablon al lor) ne permitem sa adancim saracia ,foamea, sa facem imprumuturi de 20 de miliarde.Este bine venita orice initiariva ,dar de unde stii cine se ascunde in spatele ei, sa apara o fundatie , un partid al oamenilor care vor cu adevarat sa salveze tara asta care se prabuseste in saracie cum nu am mai vazut.Pentru ca ROMANII SUNT LASI ,asa este nu avem curaj , SI NICI IN 1989 NU AR FI FOST DACA NU ERAU SERVICIILE SECRETE probabil ungare , ruse ,engleze si care au mai fost. Ii respect pe cei care au murit si pentru cei raniti in 89 dar din pacate asta este adevarul EI au fost in mijlocul evenimentelor ,DAR FARA A AVEA INITIATIVA ,DEGEABA ZIC CEI DE LA TIMISOARA fara ,,ajutorul celor din afara si a unora de aici '' NU AR FI FOST NIMIC NICI ASTAZI.In concluzie astept si ma alatur oricarei grupari de buna credinta pentru a mai salva tarisoara asta.
Trimis de arkadieyusin la 05 Septembrie 2009, ora 20:04
Daca va mai fi tarisoara asta. Avand in vedere ca Tinutul Secuiesc a devenit o realitate, urmatorul pas este alipirea Transilvaniei la Ungaria.Maxim 2 ani de zile. Tot de la Bucuresti a pornit si acest lucru. Asa ca , nu cred ca o sa mai avem ce sa aparam. SI daca ajungem sa multumim sericiilor ruse si ungare pentru caderea lui Ceausescu...Suntem la fel de mari tradatori ca si Iliescu, Gen. Militaru, si altii care au permis intrarea si infiltratea serviciilor secrete straine pe teritoriul tarii si au cooperat cu ei.
Romanii nu sunt lasi.Doar ca nu mai exista romani in tara asta. Gandeste un pic...ce insemnam inainte de '89?Totul... Ce insemnam acum ...Ca natie? nimic...suntem pe cale de disparitie. Ce ne-a adus aici?Nu iti trebuie multa scoala.
Cand am facut armata, am prins penultima mineriada. Era Ministru de Interne Dudu Ionescu. Asteptam in unitate sa iesim cu toata tehnica de lupta/munitie de lupta sa oprim minerii prin toate mijloacele(sa tragem in plin). Deci romani contra romani. Atunci am inteles pe deplin ca politica(in Romania) nu are nimic in comun cu interesul national, cu poporul asta, cu oamenii care au traiesc aici. Si era o guvernare a intelectualior, a partidelor istorice( mai curand isterice, dupa comportamentul politic) Atata vreme cat locurile in parlament se cumpara, cand locurile in administratia locala sunt vamuite in functie de marimea buzunarelor alesilor, cand in justitie este o coruptie fenomenala, ce mai speram? In spatelei acestei mimoze, sunt persoane cu bani murdari, care vor sa acceada pe scena politica .noua generatie de politicieni.Pentru ei, Romania se rezuma la Bucuresti, Litoral si Brasov -Poiana. Doar acolo avem autostrazi, nu?
Romanii nu sunt lasi.Doar ca nu mai exista romani in tara asta. Gandeste un pic...ce insemnam inainte de '89?Totul... Ce insemnam acum ...Ca natie? nimic...suntem pe cale de disparitie. Ce ne-a adus aici?Nu iti trebuie multa scoala.
Cand am facut armata, am prins penultima mineriada. Era Ministru de Interne Dudu Ionescu. Asteptam in unitate sa iesim cu toata tehnica de lupta/munitie de lupta sa oprim minerii prin toate mijloacele(sa tragem in plin). Deci romani contra romani. Atunci am inteles pe deplin ca politica(in Romania) nu are nimic in comun cu interesul national, cu poporul asta, cu oamenii care au traiesc aici. Si era o guvernare a intelectualior, a partidelor istorice( mai curand isterice, dupa comportamentul politic) Atata vreme cat locurile in parlament se cumpara, cand locurile in administratia locala sunt vamuite in functie de marimea buzunarelor alesilor, cand in justitie este o coruptie fenomenala, ce mai speram? In spatelei acestei mimoze, sunt persoane cu bani murdari, care vor sa acceada pe scena politica .noua generatie de politicieni.Pentru ei, Romania se rezuma la Bucuresti, Litoral si Brasov -Poiana. Doar acolo avem autostrazi, nu?
Trimis de madicken_r la 11 Septembrie 2009, ora 19:22
Se minimizeaza diferenta dintre om destept si om de valoare ,om cult si om de valoare,om destept si om cult.Omul de valoare in mod obligatoriu este si destept,dar este" imposibil "sa fie atotcunoscator in toate domeniile.Trecand la problema noastra, a romanilor ,ar fi bine sa intelegem ca avem nevoie de oameni de valoare si punct.Am avut ocazia sa cunosc multi din oamenii din varful piramidei sociale si-mi asum afirmatiile ca majoritatea sunt destepti,unii sunt culti in anumite domenii,dar mi-ar fi foarte greu sa spun cati din ei sunt oameni de valoare.Cert este ca dupa nivelul de viata(moral.cultural,social,economic,politic)in care ne-au adus "reprezentantii nostri"ei nu sunt oameni de valoare,ba chiar sunt nevoit sa spun ca sunt niste lichele,niste tradatori de neam si tara,oameni cu trasaturi antiumane si prin urmare trebuie gasite mijloacele legale de a fi inlocuiti.E greu de realizat pentru ca s-au inradacinat,insa alternativele sunt singura solutie in momentul de fata si prin urmare initiativa doamnei Alexandra Svet este de apreciat si de sustinut.FELICITARI!Am varsta trecuta de patruzeci de ani si ma bucur sa constat ca exista si tineri preocupati de viitor si de tara.
» Inapoi la articolul "Revolutie pe Facebook: "Treziti-va! Asta nu e Romania NOASTRA!""
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Revolutie pe Facebook: "Treziti-va! Asta nu e Romania NOASTRA!"
- sunt curios cine se ascunde in spatele Domniei Sale...
- alexandra svet
- Floriana Jucan...
- Fara tigani!
- Vise cusute cu ata de marketing...
- sunt de acord!
- AUZI,DA' PITICU' PORNO...
- NU AM ICREDERE IN ALEXANDRA SVET ......PR-UL ....FLORIANEI JUNCAN......ha ha ha
- mesaul initial care circula pe net a fost initiat de Camelia Carmen Ciubota...insa indiferent de
- foarte foarte slabut.
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




