EXTERMINARE
Comentarii pe articolul Romani pe prima pagina a ziarelor internationale
Trimis de radu_braia la 28 Iulie 2009, ora 08:28
Tiganii sunt o pata pe obrazul Romaniei......singura solutie este exterminarea lao, pana la ultimul.
Raporteaza limbaj inadecvat
Trimis de alina_orceag la 28 Iulie 2009, ora 09:27
Radule, esti un rasist nenorocit. Din cauza celor ca tine au fost ucisi atatia evrei.
Trimis de AnDrA_0626 la 28 Iulie 2009, ora 09:27
intre romani si italieni o sa se ajunga la un conflict asemanator cu cel dintre maghiari si romani...Radu_braia, crezi ca exterminarea e o solutie? singura solutie ar fi invatamantul obligatoriu, parintii rromi sa-si dea copiii la scoala si daca refuza treaba asta atunci sa primeasca lunar amenzi usturatoare...ignoranta ii impinge aici.
Trimis de 9am5980 la 28 Iulie 2009, ora 09:41
cateodata cand vad toata nedreptatea din tara asta si eu gandesc la fel. Ieri , pentru mine o zi de munca inceputa la ora 07.00 am si sfarsita la 20.00 pm, vad pe strada o superba masina decapotabila , ultimul racnet, condusa , de ghici cine , un tigan care nu are permis de conducere din simplul motiv ca nici nu stie sa scrie.Sa stiti ca nu mint si nici nu fabulez tot din simplul motiv ca persoana de care vb este vecina cu mine. Iar asta nu este tot. Face parte dintr-o mare familie din care nici macar o persoana nu a muncit vreodata dar care detin cam 7-8 case proprietate, cam "fara numar" masini si de bani nici nu mai vorbim.Probabil ca lucrurile astea sau tot spus dar eu care muncesc cinstit de la 17 ani nu detin nici macar o casa in proprietate si primesc frecvent cate un plic de la fisc ca nu am achitat vreo taxa la timp. Drept este? S-a creat un tipar , s-a creat o noua clasa sociala din cei care ameninta, care detin proprietati, bani, aur , pentru care legea nu exista si care distrug cam tot ce ating si nu le apartine.
Trimis de 9am5980 la 28 Iulie 2009, ora 09:44
si mai cred ca singura solutie este ANTICORUPTIA.
Si mai cred ca sunt ffff multe persoane care vb din bun simt vis-a-vis de tigani, care nu au trait de loc in mijlocul lor si chiar habar nu au de ce le poate pielea
Si mai cred ca sunt ffff multe persoane care vb din bun simt vis-a-vis de tigani, care nu au trait de loc in mijlocul lor si chiar habar nu au de ce le poate pielea
Trimis de gheorghemargin la 28 Iulie 2009, ora 10:04
Exterminarea este o solutie prea radicala ! Eu as zice ca o reforma a intregii societati ar trebui . Va dati seama ca daca in stat ar avea acces adevaratele valori romanesti, nici nu s-ar pune problemele acestea . Lucrurile sunt foarte simple dar sunt complicate de prostia imensa din politica .
Trimis de sistacmarcela la 28 Iulie 2009, ora 10:17
..de vina pentru toate aceste faradelegi si comportamente, ale rromilor este UE !. Ei le-au dat nas !, acuzandu-ne permanent ca nu le dam drepturi si egalitati de sanse !. De la un timp in coace, au inceput si ei sa se planga de ce fac acestia peste tot unde se duc(fura, fac mizerie etc..isi lasa urmele specifice lor !) si, ma bucur sincer, cand vad ca se confrunta si cei din UE cu aceleasi problemele cu care noi ne confruntam de sute de ani !. Poate vor invata(tarile UE) ca acestia sunt o natie pentru care educatia si comportamentul civilizat NU EXISTA !, oricat am vrea noi si, ca nu marita efortul !. Ne-ar trebui inca cateva sute de ani ca sa-i aducem PE LINIA DE PLUTIRE A CIVILIZATIEI !
Trimis de lonenly_wolf2007 la 28 Iulie 2009, ora 10:18
Poate ca Hitler a gresit cand i-a ales pe evrei ca victime...in locul lor ar fi trebuit sa fie indorromii...sa nu ii mai numim, macar noi romanii rromi, ori daca nu suntem in stare , sa schimbam numele tarii "Romania" in "Principatele Romane Unite" ca doar asta este ...Vad ca sunt multi revoltati de radicalismul unor persoane...dar presupun ca daca ar fi si ei la un moment nefericit din viata al acestor tigani, ei ar fi primi care le-ar pune pielea in jug......Asa sunt romanii dintotdeauna nicicodata nu au fost solidari, inca de pe vremea lui Mihai Viteazu, daca unul se ridica si vrea sa faca ordine, imediat sar ceilalti sa -l puna la punct fie din invidie, fie din lacomie, sau pur si simplu din rautate.....Aici ne deosebim esential de italieni, ei sunt solidari, si noua nu ne convine asta....Si faptul ca italienii ne urasc pe noi ca natie, este numai vina noastra ca Stat...cum sa le dai drumul peste granita unor asemenea gunoaie ale societatii, citeam mai sus depsre tiganul care nu stie carte, dar are 7 case,masini si bani fara numar ...pai cred ca in toata Europa numai in Romania se poate asa ceva.....Unul spune de lupta anticoruptie, asta ne macina pe noi? .... sau existenta unor specimene ptr care legea tarii si legea morala nu exista? insasi traditia tiganeasca este o violare a drepturilor omului, cum sa militezi ptr pastrarea acestei traditii? Normal toti sunt niste deontologici ai lui peste prajit ...
Trimis de crew la 28 Iulie 2009, ora 10:30
Bun, am inteles ca solutia ptr tigani ar fi sa urmeze o scoala. Si ce rezolvam cu asta ? Vom aveam 2 milioane de tigani cu scoala. Problema lor e ca nu vor sa munceasca!!! a fura nu inseamna munca. Tot mai bine cu exterminarea. Si la urma urmei putem sa lasam ceva " samanta" de tigani, adica pe cei care au un comportament decent. Nu sunt prea multi si din ei ar
" rasari" tigani educati.
" rasari" tigani educati.
Trimis de teodorescu_ancaioana la 28 Iulie 2009, ora 11:00
@ lonenly_wolf2007 - aceeasi idee o sustin si eu. nu m-ar deranja sa vina al doilea holocaust, dar pentru tigani, nu pentru evrei. tiganii sunt o pata de rusine pe obrazul fiecarui popor (nu suntem singurii care avem tigani). de ce sa ii bagam in scoli? sa ne trezim ca avem copiii influentati de rebuturile societatii? mai repede se invata lucurile rele decat cele bune..
Trimis de indnini la 28 Iulie 2009, ora 11:09
Exterminarea lor nu ar fii un lucru atat de rau,subscriu.
Trimis de LeKKa la 28 Iulie 2009, ora 11:34
exterminare, e clar singura solutie. ar fii urat, inuman, dar sunt ca o molima si se inmultesc pe zii ce trece. am trait langa tigani, si chiar de erau unii in regula, in sensul ca munceau si de toti banii beau, iar copii veneau la cersit cu mamele la mine in curte, si cand tata le spunea, ma va dau, dar veniti si faceti-mi curat in curte, ei sareau in sus, dar vai ce rau sunteti...
sunt oameni, dar sunt degeaba. n-am chef sa muncesc o viata ca sa platesc pentru ei , ca statul sa le dea lor ajutor de somaj si pensie la copii desi ei stau degeaba. exterminarea e singura solutie.
sunt oameni, dar sunt degeaba. n-am chef sa muncesc o viata ca sa platesc pentru ei , ca statul sa le dea lor ajutor de somaj si pensie la copii desi ei stau degeaba. exterminarea e singura solutie.
Trimis de criticul la 28 Iulie 2009, ora 12:00
Ar mai fi o solutie foarte buna, care vad ca nu este luata in calcul de nimeni. Si anume: intai vom incerca sa-i educam si sa-i integram in soscietatea romaneasca, iar pe cei care vor si se integreaza si muncesc sa ramana aici, iar pe ceilalti propun sa-i declaram APATRIZI si sa plece din Romania, daca nu se integreaza. Astfel fiind APATRIZI(ca nomazi sunt marea lor majoritate), Romania nu va mai putea fi criticata de nimeni cand tiganii isi vor face de cap prin diferitele tari ale U.E. Cine-i gazduieste, sa si-i tina!! Si nici nu-i EXTERMINAM, cum ar vrea unii!! Daca Parlamentul ar da o lege in acest sens, ar fi excelent!!
Daca-i vom declara APATRIZI, nimeni nu ni-i va mai pune noua in carca si faptele lor!!
Daca-i vom declara APATRIZI, nimeni nu ni-i va mai pune noua in carca si faptele lor!!
Trimis de marius_danut_maxim la 28 Iulie 2009, ora 12:32
faptul ca nu se aplica legea in privinta multor infractori, evazionisti si exterminatori este o vina a statului român condus de niste politicieni extrem de dubiosi, tigani in comportament, dar imbracati in haine scumpe si cu poșete de mii de euro bucata. nu trebuie exterminare ci doar aplicarea legilor. politia, care se afla in primele randuri in acest demers, este ineficace din cauza ca este mana in mana cu infractorii. politistilor nu le pasa ca infractorii sunt tigani cata vreme platesc cotizatia de protectie. exterminatorii amatori de pe acest lanț de comentarii nu stiu un lucru si anume ca tiganii aia despre care se spune ca au foarte multi bani sunt si cei mai mari ”contribuabili”, dar nu asa cum scrie la lege ci cu șpaga. la asta se referea cineva care spunea de anticoruptie. eu subscriu la ideea respectiva si resping orice asa-zise solutii extreme de sorginte nazista. cine promoveaza ”exterminari” trebuie, de asemenea, considerat infractor si bagat la zdup, in deplinul respect al legii.
Trimis de kramer la 28 Iulie 2009, ora 12:34
Tiganii ,majoritatea analfabeti sau semianalfabeti,fac ce fac datorita faptului ca ei respecta "o singura lege" -legea clanului (legea tiganeasca) si accepta o singura judecata-judecata tiganeasca.Nimeni nu va reusi cu acestia despre care vorbim(fie cei nomazi fie cei stabili in orasele din Romania) sa-i civilizeze macar la un minim nivel pentru sec.XXI :ei aplica in continuare legea celui mai tare pentru care insa trebuie ca familia(clanul) sa fie numeros de unde si numarul mare de copii .
Acesta este un articol despre romanii de afara ,nu neaparat tigani;mai bine ne-am uita in ograda noastra sa vedem ce facem pentruca se petrec lucruri mai periculoase cu clanurile din Romania , poate si datorita faptului ca lumea interlopa este in stransa legatura si dependenta cu o parte a politicienilor si magistratilor?
Numai vointa politica poate incepe o actiune gen"maini curate" si atunci sa vezi surprize ce averi facute pe urma :drogurilor,prostitutiei,talhariei........au alesii si bineinteles "amaratii de tigani"
Acesta este un articol despre romanii de afara ,nu neaparat tigani;mai bine ne-am uita in ograda noastra sa vedem ce facem pentruca se petrec lucruri mai periculoase cu clanurile din Romania , poate si datorita faptului ca lumea interlopa este in stransa legatura si dependenta cu o parte a politicienilor si magistratilor?
Numai vointa politica poate incepe o actiune gen"maini curate" si atunci sa vezi surprize ce averi facute pe urma :drogurilor,prostitutiei,talhariei........au alesii si bineinteles "amaratii de tigani"
Trimis de Florin_Bratasanu la 28 Iulie 2009, ora 13:26
E o chestiune delicata problema cu romii.
Adevarul este ca multi romani din strainatate au de suferit de pe urma romilor. Daca s-ar face macar de catre statul roman o campanie de documentare in care sa se lamureasca ca romanul nu e totuna cu romul cred ca ar ajuta.
Cel mai mare rau este faptul ca acum se numesc romi.
Acest cuvant nu prea are legatura de nici un fel cu etnia lor si se face confuzia ca ro = roman.
Am citit ca de fapt dintr-o greseala li s-a atribuit acest nume
"rom"
Cred ca ar trebui sa se numeasca altfel nu stiu cum dar nu rom p\tr ca nu are nici in clin nici in manaca cu istoria lor
Adevarul este ca multi romani din strainatate au de suferit de pe urma romilor. Daca s-ar face macar de catre statul roman o campanie de documentare in care sa se lamureasca ca romanul nu e totuna cu romul cred ca ar ajuta.
Cel mai mare rau este faptul ca acum se numesc romi.
Acest cuvant nu prea are legatura de nici un fel cu etnia lor si se face confuzia ca ro = roman.
Am citit ca de fapt dintr-o greseala li s-a atribuit acest nume
"rom"
Cred ca ar trebui sa se numeasca altfel nu stiu cum dar nu rom p\tr ca nu are nici in clin nici in manaca cu istoria lor
Trimis de szadi62 la 28 Iulie 2009, ora 13:47
Sunt si eu de acord cu eliminarea,dar toti uitam de esenta.Adica de faptul ca tiganii sunt implementati in toata administratia tarii fie prin functii oficiale,fie prin clanurile mafiote care fac legea in tara,fie prin economia subterana care este aproape 100% in mainile lor.
Si daca va uitati cu MARE ATENTIE la tarile din jur:Ungaria,Slovacia,Cehia,Ucraina,tarile balcanice,etc. problemele sunt aceleasi.Adica incet-incet tiganii au inceput sa domine aproape in totalitate.Si este vorba de un areal cu o populatie de aprox 100 de milioane de locuitaori.Si invazia tiganeasca se extinde cu repeziciune si un tarile vestice!!!
Dupa sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial evreii au facut EXACT ceea ce fac acum tiganii,adica au acaparat in mainile lor puterea economica prin care ar fi dorit sa manipuleze politicul.Atata tot ca acolo Hitler a avut "sange in instalatie" si a incercat o solutie.Aia finala.Cu rezultatele pe care le stim.
PS.Pentru cei care se dau de ceasul mortii in ceea ce priveste holocaustul.HOLOCAUST nu inseamna doar exterminare de evrei!!!!.Inseamna si exterminare de armeni,inseamna si exterminare de populatie hutu in Rwanda,inseamna si exterminare de anticomunisti in spatiul de influenta ex-sovietic.Si,paradoxal,exterminarea de tigani tot holocaust este.Dar din pacate,doar cuvantul "EVREU" face sa spumege sangele.
Si daca va uitati cu MARE ATENTIE la tarile din jur:Ungaria,Slovacia,Cehia,Ucraina,tarile balcanice,etc. problemele sunt aceleasi.Adica incet-incet tiganii au inceput sa domine aproape in totalitate.Si este vorba de un areal cu o populatie de aprox 100 de milioane de locuitaori.Si invazia tiganeasca se extinde cu repeziciune si un tarile vestice!!!
Dupa sfarsitul celui de-al doilea razboi mondial evreii au facut EXACT ceea ce fac acum tiganii,adica au acaparat in mainile lor puterea economica prin care ar fi dorit sa manipuleze politicul.Atata tot ca acolo Hitler a avut "sange in instalatie" si a incercat o solutie.Aia finala.Cu rezultatele pe care le stim.
PS.Pentru cei care se dau de ceasul mortii in ceea ce priveste holocaustul.HOLOCAUST nu inseamna doar exterminare de evrei!!!!.Inseamna si exterminare de armeni,inseamna si exterminare de populatie hutu in Rwanda,inseamna si exterminare de anticomunisti in spatiul de influenta ex-sovietic.Si,paradoxal,exterminarea de tigani tot holocaust este.Dar din pacate,doar cuvantul "EVREU" face sa spumege sangele.
Trimis de szadi62 la 28 Iulie 2009, ora 13:49
Scuze
am gresit.Am vrut sa scriu "dupa sfarsitul PRIMULUI razboi mondial"
am gresit.Am vrut sa scriu "dupa sfarsitul PRIMULUI razboi mondial"
Trimis de andreimire la 28 Iulie 2009, ora 13:52
florin_bratasanu: am eu o idee de denumire !!! ...tigan?
Trimis de marius_danut_maxim la 28 Iulie 2009, ora 14:16
inadvertentele lui szadi: populatia tutsi a fost supusa exterminarii de catre hutu in rwanda, iar exterminare de comunisti nu a existat nicaieri in spatiul ex-sovietic si, daca ar exista, nu ar fi similara celorlalte exemple, nu exista motivatie cu caracter etnic. hai, cetãțene, nu ne mai aburi aici cu consideratiile astea. poftim, rationament: cine acapareaza puterea economica trebuie identificat ca grup etnic sau religios si exterminat in masa. manipulare si propaganda nazista si instigare la genocid. la zdup!
Trimis de szadi62 la 28 Iulie 2009, ora 14:35
Stimate domn marius...
1)".....Termenul Genocidul din Rwanda desemneazã masacrarea a aproximativ 800 - 1 milion de etnici Tutsi ºi etnici Hutu moderaþi....." este un citat din Wikipedia.!!!!!!
2) va rog sa faceti un efort si sa recititi:am scris ANTIcomunisti!!!!!
3)masacrarea oamenilor se numeste genocid,holocaust etc.indiferent de motivatie.Sau doriti sa insinuati ca masacrarea pe criterii politice sau religioase are justificare?
un mic ps.
n-am auzit inca pe nimeni sa se revolte in cazul clinicii Sabyc.Sau asta e voie pentru ca este vorba despre reprezentantii poporului lui Dumnezeu,ala discriminat si oprimat.
In rest domnule Marius,va rog sa imi permiteti sa raman la parerea mea.Pentru ca ultimii 20 de ani au confirmat aceasta parere.Si ar fi bine sa incercati sa nu rastalmaciti cele scrise de mine.Pentru ca in fond comentariile privesc tiganii si ce inseamna ei.Repet,influenta tiganeasca este enorma.Si nu in bine.
Majoritatea posturilor TV sunt infestate in mod agresiv cu emisiuni cu si despre tigani,seriale despre tigani,inmormantari si nunti tiganesti,talk-show-uri "academisce"intre manelisti si tot asa.
Pe scurt,tiganimea devine incet si sigur un mod de viata in Romania.Si asta inseamna deja degenerare umana.Sau sfarsitul....
1)".....Termenul Genocidul din Rwanda desemneazã masacrarea a aproximativ 800 - 1 milion de etnici Tutsi ºi etnici Hutu moderaþi....." este un citat din Wikipedia.!!!!!!
2) va rog sa faceti un efort si sa recititi:am scris ANTIcomunisti!!!!!
3)masacrarea oamenilor se numeste genocid,holocaust etc.indiferent de motivatie.Sau doriti sa insinuati ca masacrarea pe criterii politice sau religioase are justificare?
un mic ps.
n-am auzit inca pe nimeni sa se revolte in cazul clinicii Sabyc.Sau asta e voie pentru ca este vorba despre reprezentantii poporului lui Dumnezeu,ala discriminat si oprimat.
In rest domnule Marius,va rog sa imi permiteti sa raman la parerea mea.Pentru ca ultimii 20 de ani au confirmat aceasta parere.Si ar fi bine sa incercati sa nu rastalmaciti cele scrise de mine.Pentru ca in fond comentariile privesc tiganii si ce inseamna ei.Repet,influenta tiganeasca este enorma.Si nu in bine.
Majoritatea posturilor TV sunt infestate in mod agresiv cu emisiuni cu si despre tigani,seriale despre tigani,inmormantari si nunti tiganesti,talk-show-uri "academisce"intre manelisti si tot asa.
Pe scurt,tiganimea devine incet si sigur un mod de viata in Romania.Si asta inseamna deja degenerare umana.Sau sfarsitul....
Trimis de marius_danut_maxim la 28 Iulie 2009, ora 15:08
da, am citit eu gresit cu anticomunistii, dar am fost derutat de ”spatiul ex-sovietic”, de fapt, exterminarea anticomunistilor s-a facut in spatiul sovietic nu in cel ex-sovietic. iar despre rwanda, este asa cum am zis eu - hutu au exterminat pe tutsi plus pe niste hutu mai moderati care au protestat impotriva genocidului. cam asa cam cum m-ai masacra tu pe mine daca ai veni la putere iar eu as spune ca nu-i frumos sa faci genocid. in rest, daca vorbim de masacrare, suntem pe cale sa masacram grupuri etnice sau religioase (recte tigani sau evrei) pentru ca unii membrii ai acestor comunitati au comis infractiuni lasate nepedepsite de catre politie/justitie sau ca altii au acaparat puterea economica profitand de neatentia sau indolenta altora. daca acuzam masacrarea in masa, atunci hai sa nu instigam la asa ceva, mai ales ca este ilegal.
pentru o mai fidela exprimare a ideilor noastre cu ajutorul limbii române, sa cadem de acord ca țigãnia (nu țiganimea) devine un mod de viata in romania si inseamna degenerare civica, nu umana.
pentru o mai fidela exprimare a ideilor noastre cu ajutorul limbii române, sa cadem de acord ca țigãnia (nu țiganimea) devine un mod de viata in romania si inseamna degenerare civica, nu umana.
Trimis de szadi62 la 28 Iulie 2009, ora 17:18
stimate Marius
te-am mai rugat sa nu-mi rastalmacesti cuvintele.Am scris "tiganimea" si nu tigania in cunostiinta de termeni.Si tiganimea (adica satra,sleahta sau cum o numesti) este formata din pacate nu numai din tigani.Deci tiganimea,ca si definitie ramane in cazul de mai sus.
Ca de la tiganime am adoptat comportamentul lor,adica tigania,este o alta mancare de peste.
Pe scurt,ei TIGANII reprezinta o pacoste pentru toti.Si te rog sa nu-mi vii cu exceptii de gen "x" sau "y" pentru ca ei sunt doar deviatia de la regula,adica vre-o 0,0000000000001%.
Cu hutu si tutsi ai dreptate (am vrut sa scriu hutu/tutsi),dar oricum ideea era evidentierea notiunii de holocaust.
te-am mai rugat sa nu-mi rastalmacesti cuvintele.Am scris "tiganimea" si nu tigania in cunostiinta de termeni.Si tiganimea (adica satra,sleahta sau cum o numesti) este formata din pacate nu numai din tigani.Deci tiganimea,ca si definitie ramane in cazul de mai sus.
Ca de la tiganime am adoptat comportamentul lor,adica tigania,este o alta mancare de peste.
Pe scurt,ei TIGANII reprezinta o pacoste pentru toti.Si te rog sa nu-mi vii cu exceptii de gen "x" sau "y" pentru ca ei sunt doar deviatia de la regula,adica vre-o 0,0000000000001%.
Cu hutu si tutsi ai dreptate (am vrut sa scriu hutu/tutsi),dar oricum ideea era evidentierea notiunii de holocaust.
Trimis de szadi62 la 28 Iulie 2009, ora 17:22
am uitat
Cazul clasic de degenerare umana este "tiganimea".Exact cum m-am exprimat mai sus.Degenerarea civica in care ne aflam nu exista neaparat din cauza tiganiei.
Dar asta ar fi o alta tema.
Cazul clasic de degenerare umana este "tiganimea".Exact cum m-am exprimat mai sus.Degenerarea civica in care ne aflam nu exista neaparat din cauza tiganiei.
Dar asta ar fi o alta tema.
Trimis de elisabetadodo la 28 Iulie 2009, ora 20:09
Si eu sunt tiganca si cu toate astea am respectul tuturor, romani, unguri, nu conteaza.....si lucrez zilnic aproape de la 7.00 pan la 20 seara..pt putin peste 10 mil.salar.
Nu aveti dreptate cei care spuneti ca rromii ar trebui exterminati...atunci ar trebui exterminati si unii dintre voi cu gandirea asta tampita si rasista. De ce va credeti mai buni?
Exact la fel ca si tiganii fac si romanii si ungurii si italienii etc. Doar ca altfel suna...tigani....e mai bine sa aruncam vina doar pe ei. Va credeti foarte civilizati????? Inca mai aveti ce invata atunci si ar fi bine sa va deschideti mai bine ochii. Am fost si eu in strainatate si am vazut diferenta dintre romani si europeni. Nu ii apar pe rromi...stiu ca nu e bine asa cum sunt acum...dar nu e o solutie sa ii extermini...tot in kkt veti ramane pt ca nici voi nu sunteti mai buni si mai civilizati decat ei ( adik..noi). Si ma refer mai ales la mentalitatea voastra de kkt.
Ei inca nu te-au furat pe tine...insa politicienii nostri DA, ZI DE ZI. Exterminati-i pe aia....daca vreti exterminare.
E nevoie de niste solutii bine gandite, BUNE INSEMNAND SI PT EI/NOI, nu doar pt voi, asta pt k, credeti cu tarie ca fiind solutia cea mai buna. Se poate si altfel, si ma bucur ca mai sunt persoane care vad si altfel lucrurile.
De ce ascultati manele (guta) ?????? eu sincer nu ascult, k nu am vreme de asa cv....ascult mai bine house.
De ce la nunti romanesti jumate din melodii sunt manele???? de ce nu ascultati doar populare???? daca tot va mandriti si ii trimiteti pe toti la dracu ....
Mereti undeva cu civilizatia voastra cu tot!!!!
pt szadi62......esti un nenorocit de rasist, si ai merita onoarea de a fi primul pt exterminare-eliminare.
Trimis de szadi62 la 28 Iulie 2009, ora 21:00
elisabeta
Nu sunt deloc un nenorocit de rasist.Doar realist nenorocit.
Incearca sa urmaresti pentru o saptamana reality-show-rile,stirile de la ora 17,18,19....24 si care le vrei,priveste in jurul tau si o sa vezi ca nu gresesc.Schimba impresii cu cetateni din alte tari pe acest subiect si o sa vezi ca nu gresesc.Fa o comparatie intre ce a fost acum 20 de ani si ce este acum si o sa vezi ca nu gresesc.
Nu sunt deloc un nenorocit de rasist.Doar realist nenorocit.
Incearca sa urmaresti pentru o saptamana reality-show-rile,stirile de la ora 17,18,19....24 si care le vrei,priveste in jurul tau si o sa vezi ca nu gresesc.Schimba impresii cu cetateni din alte tari pe acest subiect si o sa vezi ca nu gresesc.Fa o comparatie intre ce a fost acum 20 de ani si ce este acum si o sa vezi ca nu gresesc.
Trimis de elisabetadodo la 29 Iulie 2009, ora 21:23
Ok.
Si eu sunt cat se poate de realista.
Eu nu ma mai uit la stiri (de fapt la TV) demult....mai ascult stiri la radio in timp ce fac de mancare, sau ma duc la servici...pt k m-au scarbit mai ales stirile de la pro tv....si nici nu cred tot ce zic ei....si ei sunt manipulati la randul lor, si au grija ce vorbesc, si spun ceea vor sa auzi...nu adevarul.
Familia mea e la fel ca si a voastra, nu ca si a lor,( nu vorbim limba, ai mei au avut servici, locuri de munca normale, scoala terminata...etc) "ghinionul" fiind ca ne-am nascut tigani.
Asta e...cu timpul am acceptat situatia.
Ma doare cand vad felul in care se comporta/se manifesta, si sa stiu ce credeti si la ce va ganditi cand vedeti unul din ei.
Sa stii ca e foarte greu sa schimbi comportamentul si mentalitatea lor. Am fost invatatoare un an...la o clasa de rromi, si sunt sigura ca daca ar sta de mici mai mult in preajma unor oameni educati, s-ar schimba lucrurile. Am vazut schimbarea la acei copii, si nu numai eu....la adulti nu mai ai ce face....din pacate. Insa se poate la copii. Au nevoie de niste persoane care sa aiba rabdare si interes pentru a-i invata, pentru ca e de 10 ori mai greu decat la copii din familiile de romani, unguri. Nu am ramas invatatoare din cauza salariului (foarte mic). Asta daca ai vrea sa ma intrebi de ce nu am ramas.
Si sa stii ca nu e nici foarte placut, mai ales pentru un copil cand simte ca e diferentiat ( doar pentru ca s-a nascut altfel decat restul). Copii mei (elevi) trebuiau sa se joace in alta parte in pauza......nu cumva sa pateasca ceva vreun copil roman/ungur. E drept ca sunt mai duri, si mai altfel decat alti copii (dar asta pentru ca unii dintre ei lucrau deja alaturi de parinti, de multe ori lipseau din cauza asta, la taiat lemne, la adunat nu stiu ce fructe, sau ciuperci etc. cumva sa faca si ei bani).
V-ati facut o parere generala despre ei - una foarte foarte proasta, dar nu toti sunt la fel. Nu e corect sa ii bagi in aceeasi oala.
Si obiceiurile/traditiile astea....nu toti le pastreaza.
Le pastreaza astia care au bani multi, cu masini, si case mari. Ma refer la traditii de ex. cand trebuie sa cumperi fata de la parinti.
Eu sunt inscrisa pe un grup, cu profesori si inspectori rromi si se incearca zi de zi inbunatatirea situatiei.
In orice caz, sunt mai multi copii la scoala, la liceu si la facultate decat anii trecuti.
Cineva zicea de mai sus....."Bun, am inteles ca solutia ptr tigani ar fi sa urmeze o scoala. Si ce rezolvam cu asta ? Vom aveam 2 milioane de tigani cu scoala. Problema lor e ca nu vor sa munceasca!!! a fura nu inseamna munca. Tot mai bine cu exterminarea. Si la urma urmei putem sa lasam ceva " samanta" de tigani, adica pe cei care au un comportament decent. Nu sunt prea multi si din ei ar
" rasari" tigani educati."
Vom rezolva ceva cu asta....vor putea sa aiba un loc de munca, sau macar sansa la un loc de munca decent.
Si atunci cine nu vrea sa munceasca, ala sa nu primeasca nici un fel ajutor, iar daca fura, sa fie inchis.
Si nu stiu de ce nu mai lucreaza detinutii, poate nu stiu eu....ei sunt tinuti acolo cu mancare, au si cazare, nu platesc facturi pt intretinere. Cine e de vina pt asta? Daca le-ar fi frica de inchisoare, cred ca s-ar gandi de 2 ori inainte sa fure, sa cerseasca, etc.
Nu sunteti in masura si nu aveti dreptul sa ii judecati pe toti, si sa vorbiti asa de usor de un al doilea holocaust.
Sa imi spuneti daca nu sunteti de acord.
Si eu sunt cat se poate de realista.
Eu nu ma mai uit la stiri (de fapt la TV) demult....mai ascult stiri la radio in timp ce fac de mancare, sau ma duc la servici...pt k m-au scarbit mai ales stirile de la pro tv....si nici nu cred tot ce zic ei....si ei sunt manipulati la randul lor, si au grija ce vorbesc, si spun ceea vor sa auzi...nu adevarul.
Familia mea e la fel ca si a voastra, nu ca si a lor,( nu vorbim limba, ai mei au avut servici, locuri de munca normale, scoala terminata...etc) "ghinionul" fiind ca ne-am nascut tigani.
Asta e...cu timpul am acceptat situatia.
Ma doare cand vad felul in care se comporta/se manifesta, si sa stiu ce credeti si la ce va ganditi cand vedeti unul din ei.
Sa stii ca e foarte greu sa schimbi comportamentul si mentalitatea lor. Am fost invatatoare un an...la o clasa de rromi, si sunt sigura ca daca ar sta de mici mai mult in preajma unor oameni educati, s-ar schimba lucrurile. Am vazut schimbarea la acei copii, si nu numai eu....la adulti nu mai ai ce face....din pacate. Insa se poate la copii. Au nevoie de niste persoane care sa aiba rabdare si interes pentru a-i invata, pentru ca e de 10 ori mai greu decat la copii din familiile de romani, unguri. Nu am ramas invatatoare din cauza salariului (foarte mic). Asta daca ai vrea sa ma intrebi de ce nu am ramas.
Si sa stii ca nu e nici foarte placut, mai ales pentru un copil cand simte ca e diferentiat ( doar pentru ca s-a nascut altfel decat restul). Copii mei (elevi) trebuiau sa se joace in alta parte in pauza......nu cumva sa pateasca ceva vreun copil roman/ungur. E drept ca sunt mai duri, si mai altfel decat alti copii (dar asta pentru ca unii dintre ei lucrau deja alaturi de parinti, de multe ori lipseau din cauza asta, la taiat lemne, la adunat nu stiu ce fructe, sau ciuperci etc. cumva sa faca si ei bani).
V-ati facut o parere generala despre ei - una foarte foarte proasta, dar nu toti sunt la fel. Nu e corect sa ii bagi in aceeasi oala.
Si obiceiurile/traditiile astea....nu toti le pastreaza.
Le pastreaza astia care au bani multi, cu masini, si case mari. Ma refer la traditii de ex. cand trebuie sa cumperi fata de la parinti.
Eu sunt inscrisa pe un grup, cu profesori si inspectori rromi si se incearca zi de zi inbunatatirea situatiei.
In orice caz, sunt mai multi copii la scoala, la liceu si la facultate decat anii trecuti.
Cineva zicea de mai sus....."Bun, am inteles ca solutia ptr tigani ar fi sa urmeze o scoala. Si ce rezolvam cu asta ? Vom aveam 2 milioane de tigani cu scoala. Problema lor e ca nu vor sa munceasca!!! a fura nu inseamna munca. Tot mai bine cu exterminarea. Si la urma urmei putem sa lasam ceva " samanta" de tigani, adica pe cei care au un comportament decent. Nu sunt prea multi si din ei ar
" rasari" tigani educati."
Vom rezolva ceva cu asta....vor putea sa aiba un loc de munca, sau macar sansa la un loc de munca decent.
Si atunci cine nu vrea sa munceasca, ala sa nu primeasca nici un fel ajutor, iar daca fura, sa fie inchis.
Si nu stiu de ce nu mai lucreaza detinutii, poate nu stiu eu....ei sunt tinuti acolo cu mancare, au si cazare, nu platesc facturi pt intretinere. Cine e de vina pt asta? Daca le-ar fi frica de inchisoare, cred ca s-ar gandi de 2 ori inainte sa fure, sa cerseasca, etc.
Nu sunteti in masura si nu aveti dreptul sa ii judecati pe toti, si sa vorbiti asa de usor de un al doilea holocaust.
Sa imi spuneti daca nu sunteti de acord.
Trimis de filip_buzatu la 31 Iulie 2009, ora 10:36
Solutia nu este exterminarea ,vremurile acelea au trecut de mult,pentru momentul actual nu cred ca are nimeni solutii indiferent de cat de destept s-ar crede.Totusi trebuie sa existe modalitati de educare ,sunt rromi care sau adaptat foarte bine de ce nu se incearca sa se faca un studiu cum au reusit acei oameni sa se faca respectati de comunitate si sa li se acorde incredere .Si noi gresim de foarte multe ori daca se prezinta un rrom la un interviu pt orice fel de job avem o mult mai mare reticenta, cu privire la angajarea acestuia ,decat pentru un roman.Si atunci avand si mai putina educatie capata ura ,dispret si crede ca nu are alta sansa decat sa -si castige existenta pe alte cai.Cred ca Elisabeta are dreptate intr-o mare masura.In cea ce priveste emisiunile TV ,traim in capitalism ,cine da banul ala are totul ,astia pt. bani fac orice.Oricum este foarte dificil sa gaseasca cineva solutia ideala ,fara bani nu se poate face nimic iar Romanica nu mai are ,are foarte multe datori.Sa incercam totusi sa traim in pace si daca fiecare dintre noi ar incerca sa aiba macar 1 prieten rrom in timp i-am putea aduce pe calea cea buna.Sa va ajute ...Domnul
Oameni buni... nu numai tiganii sunt o povara pt. Romania, ci multi altii ( mult mai albi ). Am avut ocazia sa locuiesc si sa muncesc in multe tari din Europa, si va spun sincer ca peste tot am vazut tigani ca si ai nostri, de parca toti sunt un neam, "seamana leit" si la vorba si la port.. Foarte greu distingi tiganii nostri de cei straini. DAR, cei care au construit cel mai mult imaginea Romaniei ca hoti mizerabili ai Europei, sunt de culoare alba, cei care au venit peste hotare cu un singur gand: SA FURE TOT CE SE POATE FURA. Romani cu accent, care pe langa faptul ca fura in mod barbar, sunt si extrem de nesimtiti, atrag atentia prin nesimtire. Li se pare ca fac ceva normal, si cand sunt prinsi la furat au un tupeu fantastic. Cunosc legile care ii acuza pt. furt, stiu foarte bine pana la ce valoare sa fure dintr-un singur loc, fac puscarie cate 7 zile dupa care isi incep iar serviciul. E o meserie pt ei, si au tupeul sa se mandreasca cu asta si sa se afirme, ca doar asa isi gasesc si clienti pt furaciunile lor. Mi-e sila sa tot aud cuvantul "RUMAN" din gura strainilor speriati ca de dracu'... e pura realitate. Am tot respectul pt. cei cu valoare mintala, cei care inca lupta sa mai salveze ceva din reputatia Romaniei... sunt multi si totusi extrem de putini in comparatie cu pleava inconstienta.
De ce s-ar sinchisi guvernul sa ia masuri, atata timp cat banii romanilor din strainatate sunt cheltuiti in tara ? Are de castigat de pe urma emigrantilor - dar cu ce pret ? Pute mocirla in care suntem scaldati de catre politica actuala si cred ca ar fi nevoie de zeci de ani pt. a fi spalata... dar de cine ? Tepes poate !
De ce s-ar sinchisi guvernul sa ia masuri, atata timp cat banii romanilor din strainatate sunt cheltuiti in tara ? Are de castigat de pe urma emigrantilor - dar cu ce pret ? Pute mocirla in care suntem scaldati de catre politica actuala si cred ca ar fi nevoie de zeci de ani pt. a fi spalata... dar de cine ? Tepes poate !
Trimis de eurosfinx la 05 August 2009, ora 17:48
Ce amenzi ca nenorocitii nici nu platesc amenzi nici nu vor sa munceasca si nici la scoala nu se duc asa ca cine a spus exterminare bine a spus.
Trimis de steluci2007 la 06 August 2009, ora 06:48
phiranhia ,pardon,piranda helisabeta,tu chiar crezi ce spui sau crezi ca prostesti Romanii cu hipnoza de ghicitoare in 'leniile vetii den palma"ha?pai de ce nu va ajutati intre voi hastia care aveti masini si palate si lanturi de fantana la gusele alea de porc cu aia care n-au ce manca,ha?de ce nu sunt ajutati cersetorii si schilozii torturati tot de voi tiganii ptr. a le duce tot ce primesc de la noi Romanii si nu de la voi tiganii,ha ?pai ptr. ca voua va place munca in "grup"adica acolo unde nu reusiti sa pacaliti sau sa cersiti de la noi veniti cu sabii, pistoale si topoare ca de,voi sunteti civilizati si nu noi Romanii! orase intregi sunt terorizate de hoardele voastre aciuiate si primite de mila pe la margini de orase iar acum ati acaparat tot ce insemna centrul oraselor principale,ce zici helisabeto,v-ati "entegrat"bine,ha?civilizatia la voi tiganii este un termen care va zgarie pe dintii aia de aur ciordit pe care ii etalati cu satisfactie peste tot!sa va fie rusine ptr. tot ceea ce faceti poporului Roman si mai devreme sau mai tarziu fiecare primeste ceea ce da!
» Inapoi la articolul "Romani pe prima pagina a ziarelor internationale"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Romani pe prima pagina a ziarelor internationale
- Nu le mai spuneti rromi. Sunt tigani.
- Oh mi amore, ce cuminti sunt infractorii si nevinovati!
- "Nu mai sunt tigan, m-am operat. "
- Mi-e si groaza..
- Manipulare
- Scriitorul are mare dreptate
- nu mai suport aceste animale numite tigani
- pentru nazist0comunsitii de pe acest form.
- SCRIITOR ANTICOMUNIST??!!!NU.MAI DEGRABA UN SECURIST.
- Migratia
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




