spaga sa mori
Comentarii pe articolul "Un militar roman a murit in Afganistan"
Trimis de buttercup_iz_cul la 26 Februarie 2009, ora 19:41
tu-ti bati joc? despre ce spaga vorbesti? omul era subofiter...trimis in Afghanistan.paranoia.
Trimis de lacra_racautanu la 26 Februarie 2009, ora 19:44
au apus de ceva vreme, timpurile in care se dadea spaga pt. a pleca in astfel de misiuni. acum baietii fug de ele cum pot.
odihneasca-se in pace!
odihneasca-se in pace!
Trimis de eu_nasu la 26 Februarie 2009, ora 19:50
nu e vb de spaga sau alte chestii cea mai mare problema e ca ne-am bagat intr-un razboi care nu e al nostru
Trimis de pierdutainpadureamoarta la 26 Februarie 2009, ora 20:07
tatal meu a fost plecat in afganistan...sa stiti k lucrurile nu stau deloc cum credeti...e musamalizat f mult....ce vedm la tv sunt nimicuri pe langa ce e in realitate....eu ii multumesc lui Dumnezeu k tata s-a intors sanatos....Sincere Condoleante familiei indurerate....inca un lucru tatal meu a lucrat cu acest "copil" cum ii spune el....Trist!....Dumnezeu sa il ierte!
condoleante familiei...fiecare militar are in sange drogul razboiului .nici un militar nu se simte implinit daca nu are o misiune la activ ,el era la a doua ,prima a avut-o in irak de unde s-a intors cu bine . era un bun camarad de arme, niciodata nu a dat inapoi de la nimic .un exemplu demn de urmat ,nu te vom uita niciodata
Trimis de costi_94 la 26 Februarie 2009, ora 20:33
cand ma gandesc ca si tatal meu va pleca intr'o astfel de misiune:((!!!Condoleante familie!!
Trimis de baroanaflorin la 26 Februarie 2009, ora 20:34
1. Dumnezeu sa-l ierte. Condoleante familiei.
2.Suntem unde nu ar trebui sa fim
3.Copii astia mor pentru un scop absurd, care nu este al tarii noastre.
4. Nu da nimeni spaga sa plece in misiunile astea
5.Ar fi trebuit sa plecam din Afganistan si Irak de anul trecut
2.Suntem unde nu ar trebui sa fim
3.Copii astia mor pentru un scop absurd, care nu este al tarii noastre.
4. Nu da nimeni spaga sa plece in misiunile astea
5.Ar fi trebuit sa plecam din Afganistan si Irak de anul trecut
Trimis de melincaf la 26 Februarie 2009, ora 20:41
Condoleante familiei .
Si sotul meu este plecat in prezent in Afganistan, tot cu cei din predeal si ma rog in fiecare clipa sa dea Dumnezeu sa-i aduca pe toti militarii romani acasa, intregi si nevatamati la familiile lor. Banii pe care-i primesc in misiune nu merita sa-si riste viata si sanatatea, nu merita sa-si paraseasca familiile si copi. Din pacate unii dintre militari nu merg in misiune de placere, sau pentru banii ci merg pentru ca sunt obligati.
Si sotul meu este plecat in prezent in Afganistan, tot cu cei din predeal si ma rog in fiecare clipa sa dea Dumnezeu sa-i aduca pe toti militarii romani acasa, intregi si nevatamati la familiile lor. Banii pe care-i primesc in misiune nu merita sa-si riste viata si sanatatea, nu merita sa-si paraseasca familiile si copi. Din pacate unii dintre militari nu merg in misiune de placere, sau pentru banii ci merg pentru ca sunt obligati.
Trimis de Eugen_tipy la 26 Februarie 2009, ora 21:52
am o intrebare pentru toti care pleaca in Afghanistan sai Irak in acele misiuni de restabilire a pacii....Pentru cine luptati de fapt?pentru Romania sau pentru alte state ce au interese acolo?Eroi sunt cei ce lupta pentru patrie,si haideti sa fim seriosi...Romania nu ar trimite soldati acolo daca nu ar vrea sa demonstreze membrilor NATO ca este un membru activ. Noi nu avem ce cauta acolo
Trimis de ratiugabi la 26 Februarie 2009, ora 22:01
Romania are cel mai important ambasador in afara armata, nu hotii din politica, dar ignorantii ca voi habar nu au de acest lucru.
Sincere condoleante familiei si colegilor!
Nu mai ponegriti saracii oameni k habar nu aveti care e realitatea (eu tocmai m-am intors de acolo).
Lasati-i pe cei avizati sa isi spuna punctele de vedere!
Inca o data CONDOLEANTE FAMILIEI si SA II FIE TARANA USOARA!
Sincere condoleante familiei si colegilor!
Nu mai ponegriti saracii oameni k habar nu aveti care e realitatea (eu tocmai m-am intors de acolo).
Lasati-i pe cei avizati sa isi spuna punctele de vedere!
Inca o data CONDOLEANTE FAMILIEI si SA II FIE TARANA USOARA!
Trimis de LeKKa la 26 Februarie 2009, ora 22:24
ce mai stiti sa vorbiti din fata calculatorului.... fapte nema...
eu ma pregatesc sa dau anul asta la Sibiu, la Academia Fortelor Terestre si abia astept sa plec in Afganistan. Ba chiar sper sa intru la cercetare, deci linia 1 always. pentru ca fara soldatii care mor acolo in prima linie teroristii ar fii peste voi, in Londra, In Paris, In Berlin, in New York, si ,intr-un fel sau altul, si aici in Bucuresti. nu conteaza interesele care sunt in joc, INTERESE AU FOST MEREU SI VOR FI ,
(e o vorba, dintotdeauna generalii au mancat agurida, dar tot soldatilor li se strepezesc dintii..... ) asta e. siguranta voastra e cea care conteaza, iar eu, soldat sau nu, nu pot sa stau acasa si sa ma uit cum unele popoare sunt nedreptatite si asuprite. si cateodata calea armelor e necesara. intotdeauna va fi nevoie de asta. din pacate. iar eu voi fii unul dintre soldatii care, poate, va muri,. pentru ca voi sa nu luati o bomba in freza la metrou in victoriei :P
salutare
eu ma pregatesc sa dau anul asta la Sibiu, la Academia Fortelor Terestre si abia astept sa plec in Afganistan. Ba chiar sper sa intru la cercetare, deci linia 1 always. pentru ca fara soldatii care mor acolo in prima linie teroristii ar fii peste voi, in Londra, In Paris, In Berlin, in New York, si ,intr-un fel sau altul, si aici in Bucuresti. nu conteaza interesele care sunt in joc, INTERESE AU FOST MEREU SI VOR FI ,
(e o vorba, dintotdeauna generalii au mancat agurida, dar tot soldatilor li se strepezesc dintii..... ) asta e. siguranta voastra e cea care conteaza, iar eu, soldat sau nu, nu pot sa stau acasa si sa ma uit cum unele popoare sunt nedreptatite si asuprite. si cateodata calea armelor e necesara. intotdeauna va fi nevoie de asta. din pacate. iar eu voi fii unul dintre soldatii care, poate, va muri,. pentru ca voi sa nu luati o bomba in freza la metrou in victoriei :P
salutare
Trimis de LeKKa la 26 Februarie 2009, ora 22:28
si inca ceva, toti cei care pleaca sunt voluntari , si, intr-adevar, se mai da spaga , pentru ca unii vor sa plece desi nu sunt cel mai bine pregatiti fizic. toti cei care pleaca stiu un lucru, ca pot muri.
ORICE SOLDAT , ORICE OFITER, CAND IMBRACA UNIFORMA O IMBRACA STIIND CA, POATE, INTR-O ZI VA FI NEVOIE SA MOARA SAU SA OMOARE. nu stiu de ce ii tot plangeti, vai , saracii soldati, ei au ales calea asta! dc domnul sergent Chira nu a ales sa fie sofer sau civil? va spun eu de ce, pt ca ii placeau armele si uniforma, pentru ca ii placea lupta! valabil pt toti ofiterii si subofiterii de cariera.
ORICE SOLDAT , ORICE OFITER, CAND IMBRACA UNIFORMA O IMBRACA STIIND CA, POATE, INTR-O ZI VA FI NEVOIE SA MOARA SAU SA OMOARE. nu stiu de ce ii tot plangeti, vai , saracii soldati, ei au ales calea asta! dc domnul sergent Chira nu a ales sa fie sofer sau civil? va spun eu de ce, pt ca ii placeau armele si uniforma, pentru ca ii placea lupta! valabil pt toti ofiterii si subofiterii de cariera.
Trimis de vaitusmarian la 26 Februarie 2009, ora 22:42
mai fratilor un om un roman a ajuns in ceruri mult prea devreme pt ce? pt scumpii nostri alesi kare au buzele krapate de pupaturi in.........................marilor puteri .ps odihneaskse in pace++++++++++++
Trimis de sirboby la 27 Februarie 2009, ora 08:21
Condoleante Familiei!
Pentru jamzabiela-TREZESTE-TE VIATA NU E CA IN FILME!
Cred ca RAMBO ti-a marcat copilaria!
Sper sa intri la Academie si sa-i termini tu pe talibani!
Pentru jamzabiela-TREZESTE-TE VIATA NU E CA IN FILME!
Cred ca RAMBO ti-a marcat copilaria!
Sper sa intri la Academie si sa-i termini tu pe talibani!
Trimis de turcu_marcela la 27 Februarie 2009, ora 09:13
Sincere condoleante familiei. Sunt sotie de cadru militar si ma ingrozesc la gandul ca si sotul meu poate pleca intr-o misiune in Afganistan. Acum nu se mai da spaga ...sa pleci. Daca pleaca unitatea ta, pleci si tu....nu se stie daca te mai intorci...Intr-adevar castigi mai mult decat in tara...insa ai foarte multe sanse sa nu te mai intorci viu....Oricum te intorci schimbat...chiar daca ai norocul sa nu mori, psihicul tot iti este afectat...una este teoria si alta e sa fii in mijlocul unui razboi...in care mor oameni, mor chiar colegi de-ai tai si sa te gandesti ca : " Azi am scapat, dar maine?"
Trimis de ccg_13 la 27 Februarie 2009, ora 09:47
Cine nu cunoaste sa taca! Ce vreti sa ascundeti?
1) Misiunile ROMANESTI sunt cu militari VOLUNTARI
2) Ce insemna pt voi razboiul meu si razboiul lor? Si daca americanii nu se implicau in razboiul 2 era bine? Departe de mine sa fiu filoamerican.
3) Se dau spagi pentru A FACE parte sau a completa misiunea, pentru a fi apt, pentru a se creea un post pt tine. Stiu fiindca am facut parte dintr-un batalion
4) Vrem in NATO in EUROPA dar can se cere ceva ne dam dupa cires. Neam de pomanagii
5) A murit un om, pacat, dar este razboi si stia unde se duce. NU A FOST OBLIGAT!
6) Vorbiti de Irak, Afganistan...dar voi cunoasteti misiunea UNAVEM???? Este vb de ANGOLA! Stiti cati oameni au murit si cati mai mor in urma misiunii UNAVEM? Acolo exista un alt mare dusman, bacteriile, virusii, microbii este tara cu cele mai multe mine nedezamorsate. Malaria, ColoCOLO..etc
SUNTETI ROMANI! Uitati problema de ieri din cauza celei de azi, iar problema de maine o va face inexistenta
1) Misiunile ROMANESTI sunt cu militari VOLUNTARI
2) Ce insemna pt voi razboiul meu si razboiul lor? Si daca americanii nu se implicau in razboiul 2 era bine? Departe de mine sa fiu filoamerican.
3) Se dau spagi pentru A FACE parte sau a completa misiunea, pentru a fi apt, pentru a se creea un post pt tine. Stiu fiindca am facut parte dintr-un batalion
4) Vrem in NATO in EUROPA dar can se cere ceva ne dam dupa cires. Neam de pomanagii
5) A murit un om, pacat, dar este razboi si stia unde se duce. NU A FOST OBLIGAT!
6) Vorbiti de Irak, Afganistan...dar voi cunoasteti misiunea UNAVEM???? Este vb de ANGOLA! Stiti cati oameni au murit si cati mai mor in urma misiunii UNAVEM? Acolo exista un alt mare dusman, bacteriile, virusii, microbii este tara cu cele mai multe mine nedezamorsate. Malaria, ColoCOLO..etc
SUNTETI ROMANI! Uitati problema de ieri din cauza celei de azi, iar problema de maine o va face inexistenta
Trimis de sirboby la 27 Februarie 2009, ora 10:01
Bine ca stii tu! Ce mintoasa esti tu! cu voluntarii tai!
Daca nu s-ar face presiuni asupra lor 50 % nu ar mai pleca!
Daca nu s-ar face presiuni asupra lor 50 % nu ar mai pleca!
Trimis de sirboby la 27 Februarie 2009, ora 10:11
Penrtu cei care ii numiti ,,mercenari ''pe militarii romani
MERCENÁR, -Ã, mercenari, -e s.m., adj. 1. S.m. Persoanã angajatã cu leafã într-o armatã strãinã; fig. persoanã care, pentru bani sau pentru unele avantaje materiale, face orice fel de servicii. 2. Adj. Care aparþine mercenarilor (1), privitor la mercenari; care se compune din mercenari. – Din fr. mercenaire, lat. mercenarius.
Ei sunt ai Romaniei!
Si pleaca sa moara pentru Romania!
Se primeste un ordin de plecare in misiune!
Inainte cand misiunile erau usoare(gen Kossovo,Bosnia-Hertegovina,paza K.A.F) se dadea spaga dar acum s-ar da sa nu pleci!
MERCENÁR, -Ã, mercenari, -e s.m., adj. 1. S.m. Persoanã angajatã cu leafã într-o armatã strãinã; fig. persoanã care, pentru bani sau pentru unele avantaje materiale, face orice fel de servicii. 2. Adj. Care aparþine mercenarilor (1), privitor la mercenari; care se compune din mercenari. – Din fr. mercenaire, lat. mercenarius.
Ei sunt ai Romaniei!
Si pleaca sa moara pentru Romania!
Se primeste un ordin de plecare in misiune!
Inainte cand misiunile erau usoare(gen Kossovo,Bosnia-Hertegovina,paza K.A.F) se dadea spaga dar acum s-ar da sa nu pleci!
Trimis de ccg_13 la 27 Februarie 2009, ora 10:38
Dragilor necunoscatori. Cine te poate OBLIGA sa pleci intr-o misiune??? Va intreb ca fost militar si participant la misiuni??
Va spun eu. NIMENI! Indiferent de gradul pe care-l detii. Am fosti camarazi care au ramas in cadrul armatei si mi-au confirmat acest lucru. Au ramas chiar in cadrul unitatilor care sunt pentru misiuni ONU si pot renunta oricand. Si daca te faci MILITAR ce astepti??? Care misiuni au fost mai usoare??? Sa spui asta insemna ca esti idiot. Misiuni usoare sunt la Capul Midia, prin Fagaras.... Dar si aici in tara sunt misiuni grele, periculoase. Intreba spre exemplu pe la Politia Militara.
Cine face presiune asupra cui draga SIRBOBY?? Te iau de mana si te duc sa vezi ce insemna si daca se fac presiuni? Cate unitati sunt prezente in teatrele de operatiuni??? Cateva, 1 maxim 2 din fiecare armata (asa se numesc zonal - armata a III-a.. etc) si avem sau aveam 4-5. Va place sa va credeti ori PATRIOTI si nu sunteti sau CUNOSCATORI si iar nu sunteti sau si mai rau REMBO-mani scapatati.
Va spun eu. NIMENI! Indiferent de gradul pe care-l detii. Am fosti camarazi care au ramas in cadrul armatei si mi-au confirmat acest lucru. Au ramas chiar in cadrul unitatilor care sunt pentru misiuni ONU si pot renunta oricand. Si daca te faci MILITAR ce astepti??? Care misiuni au fost mai usoare??? Sa spui asta insemna ca esti idiot. Misiuni usoare sunt la Capul Midia, prin Fagaras.... Dar si aici in tara sunt misiuni grele, periculoase. Intreba spre exemplu pe la Politia Militara.
Cine face presiune asupra cui draga SIRBOBY?? Te iau de mana si te duc sa vezi ce insemna si daca se fac presiuni? Cate unitati sunt prezente in teatrele de operatiuni??? Cateva, 1 maxim 2 din fiecare armata (asa se numesc zonal - armata a III-a.. etc) si avem sau aveam 4-5. Va place sa va credeti ori PATRIOTI si nu sunteti sau CUNOSCATORI si iar nu sunteti sau si mai rau REMBO-mani scapatati.
Bravo dom'le ai zis bine insa pe final te-ai stricat .
Cateva posturi mai sus scriau unii ca pleaca pentru alti bani decat ce-i primiti in tara ..deci avantaj material , apoi un militar nu pleaca sa moara pentru tara,iubita neam sau orice alt motiv care iti trece prin cap, intr-un razboi fals creat de politicieni si sustinut de vanzatorii de armament .
Oamenii aia pleaca sa omoare pe altii si pentru asta s-au antrenat .
Povestile cu terorismu,cu pacea instaurata cu arma,cu necesitatea razboiului si altele pe acelasi motiv sunt pentru dobitocii creduli .
Toti ceii care pleaca in alte tari si se plimba cu pusca la piept pe acolo crezand ca sunt altceva decat mercenari sunt in eroare, indiferent ce ordine primesc si ce rahat mananca politicienii la plecarea,sosirea sau moartea lor acolo.
P.S. -Bucuros as pleca sa mor aparand teritoriul tarii mele si familia impotriva cotropitorilor oricare ar fi ei .
Insa nu m-a numesc erou atunci cand ajut SUA sa distruga niste state pentru bogatiile solului si subsolului acelor state , sau sa isi creasca si sa isi omoare propria inventie {acum cu numele de teroristi ,insa prin anii 70-80 daca studiati presa vremii erau numiti altfel}
Cateva posturi mai sus scriau unii ca pleaca pentru alti bani decat ce-i primiti in tara ..deci avantaj material , apoi un militar nu pleaca sa moara pentru tara,iubita neam sau orice alt motiv care iti trece prin cap, intr-un razboi fals creat de politicieni si sustinut de vanzatorii de armament .
Oamenii aia pleaca sa omoare pe altii si pentru asta s-au antrenat .
Povestile cu terorismu,cu pacea instaurata cu arma,cu necesitatea razboiului si altele pe acelasi motiv sunt pentru dobitocii creduli .
Toti ceii care pleaca in alte tari si se plimba cu pusca la piept pe acolo crezand ca sunt altceva decat mercenari sunt in eroare, indiferent ce ordine primesc si ce rahat mananca politicienii la plecarea,sosirea sau moartea lor acolo.
P.S. -Bucuros as pleca sa mor aparand teritoriul tarii mele si familia impotriva cotropitorilor oricare ar fi ei .
Insa nu m-a numesc erou atunci cand ajut SUA sa distruga niste state pentru bogatiile solului si subsolului acelor state , sau sa isi creasca si sa isi omoare propria inventie {acum cu numele de teroristi ,insa prin anii 70-80 daca studiati presa vremii erau numiti altfel}
Trimis de ccg_13 la 27 Februarie 2009, ora 11:21
Nici o clipa nu am sustinut ideea ca aceste misiuni sunt TOATE UMANITARE. Nu au nimic in comun IRAKUL cu RUANDA. Da ai dreptate in ceea ce priveste implicarea politicului si nu numai. Reintoarcerea primului contingent roman din Angola a fost trecut cu vederea din cauza ca noi am cerut repatrierea. De ce? Pentru ca au vrut sa ne umble la bani. Daca ne uitam in trecut vedem motivele (politice in cea mai mare parte) pentru care s-au pornir razboaie. Dar sustin ca trebuie dansam daca am vrut in hora. Nu putem cere la infinit daca nu facem si sacrificii si daca nu dam si noi. Sa nu vi sa-mi dai exemplu neimplicarii ROMANIEI in invazia sovietica din tarile vecine. Pozitia noastra fata de aceasta invazie a fost hotarata tot de la MOSCOVA.
Patriotism. Un cuvant si atat a ramas. Uita-te in jur si vezi unde mai vezi un PATRIOT. In ROMANIA au cam disparut. Si asta o vezi la fiecare pas.
Eu discutam mai sus despre MILITARII ROMANI si nu depre politic sau hotararile luate de a cei ce ne conduc. Pana la urma noi i-am pus acolo. Ne place sau nu acesta este adevarul.
Patriotism. Un cuvant si atat a ramas. Uita-te in jur si vezi unde mai vezi un PATRIOT. In ROMANIA au cam disparut. Si asta o vezi la fiecare pas.
Eu discutam mai sus despre MILITARII ROMANI si nu depre politic sau hotararile luate de a cei ce ne conduc. Pana la urma noi i-am pus acolo. Ne place sau nu acesta este adevarul.
Raspunsul meu era mai mult pentru sirboby dar daca te-ai sesizat..
In hora de care zici nu am intrat ca am vrut ci am cam fost fortati sa facem asta ,singurul motiv fiind pozitia noastra geopolitica si asta poate fi un prim sacrificiu al nostru.
Cat priveste Cehia daca ai adus vorba, cat timp am lucrat la ei mai devreme sau mai tarziu ajungeam si la subiectul asta ,iar toti cehii mi-au spus acelasi lucru : Aveti respectul nostru pentru ce n-ati facut in primavara lui '68. Si sunt sigur ca pentru asta cehii nu ne-au facut tigani,hoti sau borfasi asa cum suntem caracterizati in alte state ,cu sau fara ordinul Moscovei. Mi-au spus asta colegi de munca, muncitori ,afaceristi ,vreo 2 participanti la primavara de la Praga pensionari,tineri studenti ,si chiar si niste betivi intr-un bar.
Nu disparitia patriotismului ar fi o problema ,ci inmultirea vanzatorilor de tara , a lipsei de educatie in aceasta privinta inceputa dupa '90.
Adevaru e ca nu te obliga nimeni sa faci tot ce iti spune politicianu care te conduce ,mai ales sa mori prin tari straine,
cu sau fara ordin.E si asta un adevar
In hora de care zici nu am intrat ca am vrut ci am cam fost fortati sa facem asta ,singurul motiv fiind pozitia noastra geopolitica si asta poate fi un prim sacrificiu al nostru.
Cat priveste Cehia daca ai adus vorba, cat timp am lucrat la ei mai devreme sau mai tarziu ajungeam si la subiectul asta ,iar toti cehii mi-au spus acelasi lucru : Aveti respectul nostru pentru ce n-ati facut in primavara lui '68. Si sunt sigur ca pentru asta cehii nu ne-au facut tigani,hoti sau borfasi asa cum suntem caracterizati in alte state ,cu sau fara ordinul Moscovei. Mi-au spus asta colegi de munca, muncitori ,afaceristi ,vreo 2 participanti la primavara de la Praga pensionari,tineri studenti ,si chiar si niste betivi intr-un bar.
Nu disparitia patriotismului ar fi o problema ,ci inmultirea vanzatorilor de tara , a lipsei de educatie in aceasta privinta inceputa dupa '90.
Adevaru e ca nu te obliga nimeni sa faci tot ce iti spune politicianu care te conduce ,mai ales sa mori prin tari straine,
cu sau fara ordin.E si asta un adevar
Trimis de ccg_13 la 27 Februarie 2009, ora 14:28
Da ai perfecta dreptate stimate domn. Dar nu putem sa facem mereu ce vrem, chiar daca suntem siguri ca noi vrem BINELE. Trist dar adevarat. Chestia cu sau fara ordin este discutabila. Vanzatorii de tara... Of Doamne! Uita-te in jur si spune-mi ce vezi? Nu catre PRIETENI ci dincolo in marea masa . Vb de patriotism mai sus. Ar trebuii sa fim o tara de patrioti si de oameni de cultura, educati. Asta daca ne luam dupa certificatele de revolutionari si cele de veterani, daca ne luam dupa multitudinea de studenti si de oameni care au facut cel putin o facultate.
Sa nu vina la mine cineva sa-mi povesteasca de patriotism! Pe 21 seara eram o mana de oameni in fata la Inter si marea majoritate nu s-au murdarit cu un certificat. Mineriadele le-am simtit iar Piata Universitati este pentru mine un vis frumos dar si o amintire trista. Suntem inconjurati de "minti luminate" dar nu stiu sa faca nimic. Dca vezi o fata mai rasarita sigur este studenta la jurnalism. marketing..etc
Sa mai vorbim de acest popor?
Avem o tara frumoasa (inca) dar ce folos ca este locuita
Sa nu vina la mine cineva sa-mi povesteasca de patriotism! Pe 21 seara eram o mana de oameni in fata la Inter si marea majoritate nu s-au murdarit cu un certificat. Mineriadele le-am simtit iar Piata Universitati este pentru mine un vis frumos dar si o amintire trista. Suntem inconjurati de "minti luminate" dar nu stiu sa faca nimic. Dca vezi o fata mai rasarita sigur este studenta la jurnalism. marketing..etc
Sa mai vorbim de acest popor?
Avem o tara frumoasa (inca) dar ce folos ca este locuita
Trimis de feliciasp2006 la 27 Februarie 2009, ora 19:19
Problema nu este daca trebuie sa fim sau nu in Afganistan sau in alte fronturi de lupta,ci de ce noi suntem in zonele mai periculoase ale acestori tari, in timp ce Germania, Franta si alte state membre EU la fel ca noi isi protejeaza soldatii si ii trimit in zone mai putin periculoase?
De ce accepta domnul presedinte asa o situatie, de ce nu isi pune problema dotarii armatei romane care este precara, ci vine si se lauda ,ca noi suntem cei mai tari?:Problema noastra este ca alesii nostrii nu au coloana vertebrala si orice li se spune de afara aia fac fara sa gindeasca.
Regret ca incompetenta statului se soldeaza cu asa urmari.
Apropo cind a fost Basescu ultima data sa viziteze taberele din Afganistan,Irak sau din alta parte, daca tot este asa ingrijorat de soarta soldatilor?
Trimis de ilie2sute la 27 Februarie 2009, ora 21:11
E cum spui : SPAGA PENTRU MISIUNE = pentru a fi omorat ca nu ai conducatori ... Nu ai anticorpi te papa gaia ...Si care sunt anticorpii aia ? CIA , NKVD , KGB , securitate , armata ....
Te bolanzesti strigand : ' Jos comunistii , securitatea si armata ' ( armata a ajuns la nivelul Companiei de pompieri din Dealul Spirii sau mai rau daca gandim putin ... de la Arad la Craiova nu se poate alcatui nici un GAR nici ... macar o fanfara de garnizoana .... Regretatul DAN SPATARU a ramas fara obiectul muncii : FANFARA MILITARA ...
Si cand ta gandesti caConducatorii statelor sua , fr , ru , et c. ca se rupe caetera sunt toti din Servicii ( la noi papagalul felescanu spune ca M ap N e o anexa a MAE de cand PATRIMONIUL M Ap N a intrat sub MAE , si de ce guverne vremelnice si netrebnice instraineaza PATRIMONIUL M ApN ...
Te bolanzesti strigand : ' Jos comunistii , securitatea si armata ' ( armata a ajuns la nivelul Companiei de pompieri din Dealul Spirii sau mai rau daca gandim putin ... de la Arad la Craiova nu se poate alcatui nici un GAR nici ... macar o fanfara de garnizoana .... Regretatul DAN SPATARU a ramas fara obiectul muncii : FANFARA MILITARA ...
Si cand ta gandesti caConducatorii statelor sua , fr , ru , et c. ca se rupe caetera sunt toti din Servicii ( la noi papagalul felescanu spune ca M ap N e o anexa a MAE de cand PATRIMONIUL M Ap N a intrat sub MAE , si de ce guverne vremelnice si netrebnice instraineaza PATRIMONIUL M ApN ...
Trimis de ilie2sute la 27 Februarie 2009, ora 21:54
CONDOLEANTE familiei executatului fara vina DE STATUL ROU ( SAU ROM conformCI sau Pasaport )
Macar de ar fi razboiul nostru ... Singurul nostru razboi a fost" 'RUMANI VA ORDON TRECETI PRUTUL " pentru care cel care a ordonat A fost executat ...Nu ai anticorpi te papa gaia ...Si care sunt anticorpii aia ? CIA , NKVD , KGB , securitate , armata ....
Te bolanzesti strigand : ' Jos comunistii , securitatea si armata ' ( armata a ajuns la nivelul Companiei de pompieri din Dealul Spirii sau mai rau daca gandim putin ... de la Arad la Craiova nu se poate alcatui nici un GAR nici ... macar o fanfara de garnizoana .... Regretatul DAN SPATARU a ramas fara obiectul muncii : FANFARA MILITARA ...
Si cand ta gandesti caConducatorii statelor sua , fr , ru , et c. ca se rupe caetera sunt toti din Servicii ( la noi papagalul felescanu spune ca M ap N e o anexa a MAE de cand PATRIMONIUL M Ap N a intrat sub MAE , si de ce guverne vremelnice si netrebnice instraineaza PATRIMONIUL M ApN ...
Si cand te gandesti ca " fostul ziarist cia in CHILE pe11.09 a zburat fatade de blocuri , pentru uciderea lui Allende a inceput cu demolarea demonstrativa a gemenilor si eliminarea din viata a 3,000 concetateni si a terminat presedentia cu FAIMOASA FALIMENTARE LB = Lemon 100% capital ASIATIC ... Un prost da cu piatra in apa si 1000 de intelepti se chinuie sa o scoata ...
Ce cuprinzatoare e Poza anului 2008 !!!!!!!!!!
Macar de ar fi razboiul nostru ... Singurul nostru razboi a fost" 'RUMANI VA ORDON TRECETI PRUTUL " pentru care cel care a ordonat A fost executat ...Nu ai anticorpi te papa gaia ...Si care sunt anticorpii aia ? CIA , NKVD , KGB , securitate , armata ....
Te bolanzesti strigand : ' Jos comunistii , securitatea si armata ' ( armata a ajuns la nivelul Companiei de pompieri din Dealul Spirii sau mai rau daca gandim putin ... de la Arad la Craiova nu se poate alcatui nici un GAR nici ... macar o fanfara de garnizoana .... Regretatul DAN SPATARU a ramas fara obiectul muncii : FANFARA MILITARA ...
Si cand ta gandesti caConducatorii statelor sua , fr , ru , et c. ca se rupe caetera sunt toti din Servicii ( la noi papagalul felescanu spune ca M ap N e o anexa a MAE de cand PATRIMONIUL M Ap N a intrat sub MAE , si de ce guverne vremelnice si netrebnice instraineaza PATRIMONIUL M ApN ...
Si cand te gandesti ca " fostul ziarist cia in CHILE pe11.09 a zburat fatade de blocuri , pentru uciderea lui Allende a inceput cu demolarea demonstrativa a gemenilor si eliminarea din viata a 3,000 concetateni si a terminat presedentia cu FAIMOASA FALIMENTARE LB = Lemon 100% capital ASIATIC ... Un prost da cu piatra in apa si 1000 de intelepti se chinuie sa o scoata ...
Ce cuprinzatoare e Poza anului 2008 !!!!!!!!!!
Trimis de deke_15 la 28 Februarie 2009, ora 04:50
vezi ce patesti daca nu te tii de scoala? shit happens, get used to it or die trying
Trimis de sirboby la 01 Martie 2009, ora 11:25
Pentru ccg_13
Multumesc pentru acel ,,idiot'' dar daca compari misiunea din Bosnia cu cea care se face acum in Afg scuze dar cred ca tu esti idiot!
Multumesc pentru acel ,,idiot'' dar daca compari misiunea din Bosnia cu cea care se face acum in Afg scuze dar cred ca tu esti idiot!
Trimis de sirboby la 01 Martie 2009, ora 11:36
Se compara paza unui Spital militar in Angola cu FOB din AFG? Nu cred!
Pentru Anonimul(anonima)27februarie2009
DECI eu am sustinut ca nu sunt mercenari!
Mercenar inseamna sa te pui in slujba celui care da mai mult si nu e cazul!
Mi se pare normal sa ai o compensatie baneasca atunci cand statul te trimite intr-o zona de conflict!
Problema de ce e Armata Romana prezenta acolo intreaba-i pe conducatori(desi cam banuim,daca nu joci cum se canta,patesti ce au patit sarbii,irakienii,guvernul taliban etc.)
DAR REPET MILITARUL ROMAN E AL ROMANIEI SI NU AL CUI DA MAI MULT! Ca poate se gaseste cineva pe planeta sa-i plateasca mai mult decat Romania.
Si da ai 2 variante:
1.Pleci in misiune!
2.Iti cauti alt job!
DECI eu am sustinut ca nu sunt mercenari!
Mercenar inseamna sa te pui in slujba celui care da mai mult si nu e cazul!
Mi se pare normal sa ai o compensatie baneasca atunci cand statul te trimite intr-o zona de conflict!
Problema de ce e Armata Romana prezenta acolo intreaba-i pe conducatori(desi cam banuim,daca nu joci cum se canta,patesti ce au patit sarbii,irakienii,guvernul taliban etc.)
DAR REPET MILITARUL ROMAN E AL ROMANIEI SI NU AL CUI DA MAI MULT! Ca poate se gaseste cineva pe planeta sa-i plateasca mai mult decat Romania.
Si da ai 2 variante:
1.Pleci in misiune!
2.Iti cauti alt job!
Trimis de nyk_usor77 la 01 Martie 2009, ora 20:32
Da domnule , insa din moment ce armata este trimisa acolo de catre statul roman , intr-un conflict ce nu-i apartine {mai ales cand state mult mai smechere nu s-au bagat} si nu iese nici un avantaj din asta , populatiei nu i s-a cerut parerea despre prezenta noastra acolo si doar s-a fluturat prin fata presei discursul despre NATO , cum crezi ca se numeste acest "imprumut" de soldati ?
Din cate vad postat pe aici doar militarii sunt de acord cu prezenta lor acolo si se considera mai mult sau mai putin eroi si nu participanti la o "magarie internationala" sau "facatura" cum vrei sa-i zici.
Un singur stat din cate stiu ,oficial ,isi imprumuta soldatii prin razboaie : Franta si vestita Legiune.
O fi si asta o strategie tactica ,pur romaneasca .
Aceeasi Marie cu alta palarie...
Din cate vad postat pe aici doar militarii sunt de acord cu prezenta lor acolo si se considera mai mult sau mai putin eroi si nu participanti la o "magarie internationala" sau "facatura" cum vrei sa-i zici.
Un singur stat din cate stiu ,oficial ,isi imprumuta soldatii prin razboaie : Franta si vestita Legiune.
O fi si asta o strategie tactica ,pur romaneasca .
Aceeasi Marie cu alta palarie...
» Inapoi la articolul "Un militar roman a murit in Afganistan"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Un militar roman a murit in Afganistan
- Afganistan
- SPAGA-3000 DE EURO PE MISIUNE
- pentru oameni fara suflet si minte
- ...da romanii sunt adevarati eroi !!..
- oameni cu caracter
- jegurile din parlament...
- pentru o viata...putin mai buna !sincere condoleante !!
- Nu avem ce cauta in Afganistan !
- Dumnezeu sa-l ierte
- ptr.70 euro/zi...nenorociti
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?





si din pacate l-a prins D-na cu coasa ...
au murit si altii si vor mai muri , din pacate.
Fie-le tarana usoara !!!