Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

da asa e ai dreptate,

Comentarii pe articolul "Senator italian: 'Romanii nu merita sa ramana in Europa'"

ecologos23
Trimis de ecologos23 la 05 Februarie 2009, ora 13:46
mafia este inventia suta la suta italieneasca, iar violurile sigur sunt de conddamnat dar fiecare padure are uscaturi.
 
luckyclaudia2004
Trimis de luckyclaudia2004 la 05 Februarie 2009, ora 14:02
e adevarat ca mafiae suta la suta italieneasca, dar este si cea chineza si cea rusa. si care e problema? au existat dintotdeauna ca prostitutia. sa nu ii acuzam degeaba pe italieni ca spun asa ceva. tu ce ai spune daca ar eni la tine in tara si ar face acelas lucru? de ce nu te poti adapta intr-o tara , odata ce aceasta iti da drepturile , de ce vor ei sa fie cu mot . si nu erau tigani iti zic eu i-am vazut in tv. stau aici si traiesc zi de zi , in fiecare zi unul nou. si cine plateste? eu ca romanca care traieste in italia. asa ca nu aruncati cu gunoi pe italieni! fiecare are oaia neagra a lui problema e ca e o oaie neagre intr-o turma de oi albe. in schimb noi in italia suntem o turma de oi negre ( cu una alba) . acasa au ramas oile albe .
ciao ciao
si bucurati-va ca nu sunteti victimele animalelor de acest gen.
 
iulidan2
Trimis de iulidan2 la 05 Februarie 2009, ora 14:30
Mafia italiana poate lua oricand lectii din Romania, porcaria e ca dobitocii astia, ne confunda cu tiganii.
 
ancabpia
Trimis de ancabpia la 05 Februarie 2009, ora 14:32
Oare singurii violatori din Italia sunt romanii? Cred ca totusi ar trebui cumva stopata campania italienilor privind poporul roman. Daca Romania ar fi o tara normala , probabil ca ar avea si parghiile si oamenii care sa o faca. In general daca o singura fapta reprobabila se intampla aici in tara sau afara si protagonistul este roman, Europa devine isterica. Dar noi de ce sa nu ne isterizam de ce fac cetatenii greci sau francezi cand se supara pe guvernul lor? De ce sa nu ne isterizam de manifestarile anumitor grupari germane? De ce sa nu ne isterizam de ce a facut si face Mafia italiana actualmente mare investitor in domenii asa zis legale? Problema este ca ,noi , romanii, nu avem verticalitate . Nu stim sa ne aparam drepturile ,nici in fata guvernantilor nostri ,nici in fata celor de afara.
ce cautam noi in Europa? Noi suntem in Europa de foarte multe sute de ani. Asta nu ar trebui uitat . Si mai ales ca suntem un popor de oameni foarte destepti si foarte educati in comparatie cu cetatenii asa zis "vechi europeni"
 
stefan_cara87
Trimis de stefan_cara87 la 05 Februarie 2009, ora 14:51
eu cred ca italienii au un calup de stiri facut expre despre si cu romanii din italia.... dar sa ne gandim un pic...... chiar doar noi romanii suntem de vina in ce se intampla afara???
sa spunem ca romanii au un apetit sexual mare si vor diversitate.... si chiar asa nu sunt primii care au facut asta si nici ultimii...... si nu doar rasa romana e cea care provoaca faradelegi in afara granitelor...... dar stiti si voi ca atunci cand urasti pe cineva ii cauti orice nod in papura pt a-i face rau sau pt al duce in dizgratie...... mass-media din italia au patat atat de mult imaginea romanilor de acolo incat orice s-ar intampla tot romanii sunt de vina..... asa ca sa-i ia ala cu copite pe italieni si femeile lor urate pe care le violeaza romanii nostri......
 
dalmaildiko
Trimis de dalmaildiko la 05 Februarie 2009, ora 15:00
Ai dreptate stefan_cara87..italienii au ce au in special cu romanii,un pic ptr ca majoritatea sant niste ignoranti si nu fac diferenta intre tigan si roman,un pic ptr ca adesea e ste adevarat noi santem din pacate implicati..dar ai dreptate!in acest timp in italia au mai fost violuri,2 sudafricani,un marocan si 3 adolescenti italieni chiar au savarsit violuri in aceasta saptamana..s-a discutat inso doar si exclusiv de cazul din Guidonia si de cele facute de romani.Cat despre afirmatia acestui individ:SA SE UITE IN GRADINA LUI SI SA VADA CA RAUTATEA SI IDIOTIA NU ARE NATIE!!AVAND IN VEDERE CA SAPTAMANA ASTA 3 PUSTANI DE 16,19 SI RESPECTIV 29 DE ANI AU BATUT SI DAT FOC DE VIU UNUI EMIGRAT INDIAN...cu ce sant ei mai breji ma intreb,sau mai diversi??!
 
dalmaildiko
Trimis de dalmaildiko la 05 Februarie 2009, ora 15:06
Ce dalmaildiko ati pus mai acolo?ce ID mi-ati bagat la comentariu?asta nu e al meu..
 
lucacigb
Trimis de lucacigb la 05 Februarie 2009, ora 15:27
cred ca italienii sunt ultimii care ar trebui sa dea lectii de moralitate.am locuit in italia cu forme legale ceva timp si va pot spune ca majoritatea italienilor nu sunt mai presus fata de noi din acest punct de vedere!daca cineva ar merge la Napoli,oras dealtfel foarte frumos,si ar vedea muntii de deseuri ce zac pe strazi,sigur si-ar aduce aminte de campania de denigrare a Romaniei de acum ceva ani in urma,cand se vorbea de strazile murdare de la noi!desigur in Italia este un caz aproape singular si nu-l generalizez dar asta dovedeste faptul ca se incearca denigrarea romanilor!desi acum locuiesc in Romania mai am prieteni italieni cu care tin legatura si care-mi spun ca sunt o multime de violuri dar din cauze bizare presa vorbeste numai de cele in care sunt implicati romanii!!!!???
 
avrig_vas
Trimis de avrig_vas la 05 Februarie 2009, ora 15:28
pai nu comitem violuri la noi in tara si culmea ca tocmai cand mergem in italia, dar numai in italia ne apucam sa le violam femeile....pai este la mintea cocosului, asta imi aduce aminte de o vorba care spune ca italienii sunt mai rai decat tiganii nostrii si se pare ca este adevarata... pana acum n-am auzit sa fi fost violata vre-o femeie de rand ci numai prostituate, pai cine se pune cu prostituatele ca alea se tin de tine pana le-o tragi si dupa te acuza de viol..tarfele drak-ului......
 
istratedadrian
Trimis de istratedadrian la 05 Februarie 2009, ora 15:31
Romanii sunt niste jafuri...se fura ei pe ei...
 
royan32
Trimis de royan32 la 05 Februarie 2009, ora 16:01
lasa dalmaildiko, nu te speria !id-ul asta ieri l-am avut eu, azi probabil esti la rand ! =))
 
victoriabar
Trimis de victoriabar la 05 Februarie 2009, ora 16:54
N-am sa va contrazic nici pe unii nici pe altii ci am sa va prezint un caz real, mi s-a intamplat mie personal. Si asta sa va convingeti de asazisa seriozitate a italienilor. Dupa ce-l veti citi sa-mi spuneti ce ar fi trebuit sa fac:
Am plecat anul recut in Italia pentru a face ceva bani, mi-am gasit de lucru la un hotel de 4 stele. Numai ca m-am pomenit hartuita sexual de catre patronul hotelului (Villa Antica, asa se numeste, aveam masa si cazare asigurata in incinta hotelului in care si lucram). La inceput nu am luat problema in serios, l-am respins omeneste, dar se pare ca nu a vrut sa inteleaga. A doua oara pur si simplu l-am dat afara, a treia oara a trebuit sa fug din camera, numai ca a inceput sa ma munceasca ca pe o sclava doar doar voi ceda. Am ajuns la un moment dat sa ma simt ca sclava Izaura, nu stiu daca ati vizionat acea telenovela, dar in fine nu puteam sa plec pana imi luam banii. Alti bani nu aveam si a trebuit sa suport chiar daca ajunsesem sa muncesc si 16 ore pe zi pentru ca firma mai organiza si nunti, nu aveam nici contract semnat cu firma pentru ca vazand ca nu cedez a uitat de el. Nu i-am cedat insa cu toate ca a trebuit de cateva ori chiar sa ma lupt cu el, noroc ca am destula forta si am reusit sa scap de fiecare data. Aveam pe undeva noroc ca pe acelasi pelier mai locuiau si alti angajati.
Dupa o luna i-am cerut banii pentru munca prestata, nu mi ia dat, sustinand ca la ei salariile se platesc in data de10 a fiecarei luni, desi eu nu aveam contract semnat cu ei a trebuit sa mai astept 10 zile. Am mai muncit 10 zile in aceleasi conditii. In a 10-a zi i-am cerut banii hotarata fiind sa plec. Nemernicul nu a vrut sa ma plateasca nici atunci, voia sa-mi retina banii dupa cele 10 zile pe motiv ca o sa mii dea cealalta luna, plus ca voia sa-mi plateasca doar trei saptamani din luna muncita pe motiv ca o saptamana era saptamana de proba si nu se plateste si binenteles de ore suplimentare nici nu putea fi vorba. Infuriata la culme, l-am amenintat ca o sa chem politia, nu a cedat insa nici asa si atunci nemaiavand ce face i-am spus ca o sa chem politia si o sa-l acuz de hartiure sexuala, aveam si probe si martori pentru ca nu m-am lasat, cativa dintre angajati ne-au surprins o data certandu-ne pe aceasta tema. Asta la speriat insa pentru ca, din linistita cum eram de obicei am devenit o fiara si a vazut ca eram hotarata ca intr-un fel sau altul sa termin cu el.
Va intreb pe voi, daca eu as fi dat curs amenintarilor ar fi ajuns asta in ziare si la posturile de televiziune? sau mi-ar fi cules ai mei oasele din cine stie ce cotloana ele Italiei?
mie mi-e teama ca noi romanii desi suntem abuzati in multe feluri prin strainatate nimeni nu ne-ar face vreodata dreptate, poate doar atunci cand prin nu stiu ce minune ajunge problema si in gura presei.
Acest om avea familie si copii mari, unul dintre ei era membru in senatul Italiei ca reprezentant al zonei Eboli si a partidului lui Berlusconi. Avea cu siguranta ce sa piarda in urma unui scandal dar ceea ce vreau sa subliniez e faptul ca daca nu era un om cu stare si familie si era un patron oarecare cum as fi scapat eu de acolo?

 
mari_diac
Trimis de mari_diac la 05 Februarie 2009, ora 16:56
Cred ca se comit multe vioruri si la noi in tara, in special in zonele rurale,dar pentru ca avem o mentalitate diferita acestea nu sunt raportate de catre victime,fie de frica agresorului fie de rusinea de a trai toata viata cu o astfel de povara.
Romania a ajuns o tara de mafioti si de marlani, e drept ca suntem un popor destept dar aceasta valoare astazi nu mai este apreciata, tot ceea ce conteaza e banul. In 2008 ma intorsesem acasa pentru prima oara dupa 2 ani si vreau sa zic ca am ramas profund dezamagita atat de nivelul de trai dar si de comportamentul oamenilor, modul cum esti tratat in magazine, la institutiiile publice e jalnic ca sa nu mai vorbesc in trafic : m-am dus in oras cu o dacia 1310 si in fata mea era un mafiot cu un BMW care s-a oprit in mijlocul strazii sa vorbeasca cu un alt marlan iar eu a trebuit sa stau sa astept ca acest fat-frumos sa termine de pus tara la cale, iar polizia era la 2 pasi si nu a luat nici o masura.
Aceste comportamente sunt inadmisibile in tarile dezvoltate si in mod special in tarile UE.
Eu sunt de parere ca masurile trebuiesc luate la noi in tara, noi suntem cei care trebuie sa schimbe ceva, si ma refer la cei care au un pic de cultura, care stiu sa respecte si sa se faca respectati si sa puna la zid specimenele care nu vor sa se adapteze lumii civilizate.
 
last_but_one
Trimis de last_but_one la 05 Februarie 2009, ora 17:04
Curve de italieni... Daca prind unu il omor in bataie, asa ca sa fiu tigan.
 
dalmaildiko
Trimis de dalmaildiko la 05 Februarie 2009, ora 17:08
draga victoria, eu nu te judec si nu vreau sa intelegi asta, dar sursa suferintei tale a stat in primul rand in amaratul ala de contract de care tu zici ca a uitat patronul ! el a "uitat", dar tu ??

si stai linistita ca din bratele unuia am fugit si eu... in romania !
 
dalmaildiko
Trimis de dalmaildiko la 05 Februarie 2009, ora 17:09
aoleu, iar mi-au schimbat id-ul ! =))
 
bds_carmen
Trimis de bds_carmen la 05 Februarie 2009, ora 17:22
Ba da, romanii au dreptul castigat, de a merge oriunde in lume, nu numai in Europa. Dar cu conditia ca in pasapoartele lor sa fie trecuta si etnia si astfel s-ar pune punct discutiilor privind diferentele intre etnii... ca sunt rromi, romani, maghiari, sasi, ori alta etnie... Ba mai mult, as propune ca in pasaport sa fie scris si daca au "trecut" pe la politie sau daca au cazier si atunci se va alege graul de neghina... si nimeni nu va mai putea arunca cu noroi intr-o natiune.
 
victoriabar
Trimis de victoriabar la 05 Februarie 2009, ora 17:33
Nu acel contract dalmaildico, si nu cred ca e ceva normal sa fii hartuita dar tu probabil ca nu ai citit tot, eu am scapat de atatea ori datorita celarlalti angajati temandu-se sa nu auda mai multe. Si nici eu n-am uitat de acel contract dar eram constrinsa de situatie sa stau acolo pana rezolv problema banilor, sau ai fi preferat sa merg in strada sa ma violeze altii?
Oricum ceea ce am dorit sa subliniez este faptul ca fiind romani nicodata nu vom avea dreptate intr-o tara straina. dovada si faptul ca nu la speriat ca il denunt la politie pentru ca nu ma plateste, si inca ceva nu se speria nici la a doua amenintare daca nu avea ceva mai mult de pierdut.
 
victoriabar
Trimis de victoriabar la 05 Februarie 2009, ora 17:37
Ai dreptate bds_carmen, ar fi de preferat sa se treaca in pasaport chiar asa: tigan, ca sa nu se mai creeze confuzie intre rom si roman
 
dan_stelian
Trimis de dan_stelian la 05 Februarie 2009, ora 17:57
Dureros ,cat de rau suntem priviti in Europa si nu numai in lume ,dar nu stiu exista o teama de a spune, majoritatea jafurilor ,violurilor ,talhariilor sunt facute de tigani ,italieniii din rea vointa sau poate asa este legea spun de cetatenii romani ceea ce si sunt dar nu se face distinctia intre romani si rromii (tigani) ,victoria ai curaj si un inger pazitor ,Dumnezeu sa-ti ajute ,......,poate sar putea face si ceva in Romania cu educatia ,o legislatie care apara adevarul si nu interesele,o justitie necorupta si poate i-am inchide pe acele jigodii aci in tara.
 
Sektorrules
Trimis de Sektorrules la 05 Februarie 2009, ora 18:06
SA MA SUGA ITALIENII!!! EU SUNT UN NIMENI.

> ROMÂNI CELEBRI
>
> PUTEM OBSERVA cu stupoare cum chiar unii români afirma despre locuitorii
> acestei tari ca ar fi doar niste "barbari" înca de pe vremea dacilor, care
> n-ar fi stiut nici macar sa scrie (cum prezinta în unele articole
"Academia
> Catavencu") si ca românii sunt si acum "codasii Europei"! Astfel de
> afirmatii pot fi semne de incultura crasa sau, de cele mai multe ori, de
rea
> vointa, ce apare ca un rezultat al oportunismului unor ziaristi care nu
> urmaresc altceva decât banii care vin din Vest sau de la Est. Si pentru ca
> autorii celui mai popular dictionar occidental "Larousse" nu vorbesc deloc
> de români ca natiune importanta pentru dezvoltarea civilizatiei umane, vom
> prezenta o serie de inventatori de marca originari din România, sau
> personalitati mondiale de prima marime care apartin acestui neam, dar care
> din pacate nu sunt cunoscuti, deoarece se pare ca mass media româneasca
este
> mult mai preocupata de cazuri stupide care nu au nici o valoare umana si
> nationala.
>
> >>> Rachetele expediate de la Cape Kennedy si aripile "Delta" au fost
> inventate la Sibiu înca din 1555! Onest, Robert Charroux a semnalat acest
> eveniment, cu toate amanuntele necesare si cu o fireasca uimire ca
"istoria
> oficiala" a "reusit" sa-l neglijeze. Racheta spatiala cu trei etaje de
> carburant solid ("model Cape Kennedy") a fost inventata în 1529 si trimisa
> în spatiu cu succes în 1555, în prezenta a mii de spectatori. Performer:
> Conrad Haas, seful Depozitului de Artilerie de la Sibiu (1550 -1570).
>
> Aceasta informatie si urmatoarele provin dintr-un vechi manuscris
descoperit
> de prof. Doru Todericiu, în 1961, la biblioteca din Sibiu. Lista
inventiilor
> mentionate în manuscris contine: racheta cu doua etaje de ardere (1529);
> racheta cu trei etaje (1529), baterie de racheta (1529), casuta zburatoare
> (1536), experimentarea principiului arderilor necesare la racheta cu mai
> multe etaje (1555), utilizarea aripioarelor de stabilizare având forma
> literei delta (1555). "Casuta zburatoare", propulsata în aer de racheta,
nu
> era nimic altceva decât anticiparea cabinei spatiale folosita de
cosmonauti
> începând cu anii '50!. În lucrare erau mentionate si pulberile lui Ioan
> Românul din Alba Iulia.
>
> >>> Radioactivitatea artificiala a fost descoperita de o savanta de la
> Facultatea de Stiinte Bucuresti, si însusita apoi de Marie Curie si
> întrebuintata pentru distrugere. Cerând un grad superior la facultate,
> savanta românca îi scria regelui Carol al II lea:
> "Numirea mea s-ar putea face pe aceeasi cale exceptionala ca si a domnilor
> recomandati de dl. Perrin, ca o recompensa a descoperirii radioactivitatii
> artificiale, care este a mea si de al carui fruct s-a bucurat dna Joliot
> Curie, recomandata de însusi dl. Perrin pentru Premiul Nobel. (. ) Domnul
> Decan al Facultatii de Stiinte si o parte din profesori ma sacrifica
pentru
> a nu-i nemultumi pe dl. Perrin si pe sotii Joliot Curie, de care, zic
> dumnealor, au nevoie." Vesnicile "plecaciuni" fata de cei de afara,
bogati,
> deci destepti si merituosi! Nedreptatita savanta înfiintase din proprie
> initiativa Catedra de Radioactivitate de la Facultatea de Stiinte
Bucuresti.
>
> >>> 1827 - Petrache Poenaru, membru al Academiei Romane si unul dintre
> organizatorii învatamântului national inventeaza predecesorul stiloului
> modern: "condei portaret, fara sfârsit, alimentându-se singur cu cerneala"
> >>> 1858 - Bucuresti - primul oras din lume iluminat cu petrol si prima
> rafinare a petrolului.
> >>> 1880 - Dumitru Vasescu - construieste automobilul cu motor cu aburi.
> >>> 1881 Alexandru Ciurcu - obtine un brevet din Franta prin care prevede
> posibilitatea zborului cu reactie.
> >>> 1885 Victor Babes - realizeaza primul tratat de bacteriologie din
lume.
> >>> 1886 Alexandru Ciurcu - construieste prima ambarcatiune cu reactie.
> >>> 1887 C. I. Istrate - Friedelina si franceinele.
> >>> 1895 D. Hurmuzescu - descopera electroscopul.
> >>> 1899 C.I. Istrate - o noua clasa de coloranti.
> >>> 1900 Nicolae Teclu - becul cu reglarea curentului electric si gaz.
> >>> 1904 Emil Racovita - fondatorul biospeologiei.
> >>> 1905 Augustin Maior - telefonia multipla.
> >>> 1906, 18.03 - Traian Vuia - avionul cu tren de aterizare pe roti cu
> pneuri; cu "Vuia I" acesta reuseste prima decolare fara sa foloseasca nici
> un mijloc ajutator, numai cu aparate aflate la bord (în fapt, primul avion
> din istorie).
> >>> 1906 A.A. Beldiman - aparatul hidraulic cu dalta de percutie pentru
> sondaje adânci.
> >>> 1908 Lazar Edeleanu - primul procedeu de rafinare a produselor
> petroliere cu bioxid de sulf din lume, procedeu care ii poarta numele.
> >>> 1908 Acad. Nicolaie Vasilescu-Karpen - "pila Karpen", care
functioneaza
> înca si produce curent electric, neîntrerupt, de aproape 100 de ani!
> >>> 1910 iunie - Aurel Vlaicu - lanseaza primul avion din lume fuselat
> aerodinamic.
> >>> 1910 Tache Brumarescu - masina de taiat sulf.
> >>> 1910 Stefan Procopiu - efectul circular al discontinuitatilor de
> magnetism.
> >>> 1910 Gh. Marinescu - tratamentul paraliziei generale.
> >>> 1910 Henri Coanda reuseste primul zbor al unui avion cu reactie
> (fabricatie proprie).
> >>> 1910 Ioan Cantacuzino - "fenomenul Cantacuzino" (aglutinarea unor
> microbi).
> >>> 1913-1916 Ioan Cantacuzino - vaccinarea antiholerica (metoda
> Cantacuzino)
> >>> 1916 D. Danielopolu - actiunea hipertensiva a digitalei.
> >>> 1918 Gogu Constantinescu - întemeiaza o noua stiinta: sonicitatea.
> >>> 1919 Stefan Procopiu - unitatea elementara de energie magnetica
> (magnetonul).
> >>> 1920 Emil Racovita - pune bazele Institutul de Speologie Cluj (primul
> din lume).
> >>> 1920 ing. Gheorghe Botezatu - a calculat traiectoriile posibile
Pamânt -
> Luna, folosite la pregatirea programelor "Apollo" (al caror parinte a fost
> sibianul Herman Oberth); el a fost si seful echipei de matematicieni care
a
> lucrat la proiectul rachetei "Apollo" care a dus primul om pe Luna.
> >>> 1921 Aurel Persu - automobilul fara diferential, cu motor în spate (de
> forma "picaturii de apa").
> >>> 1921 Nicolae Paulescu - descopera insulina; pentru ca era un
anti-mason
> virulent, Premiul Nobel l-au primit canadienii F. Banting si J.R.J. McLeod
> pentru aceasta descoperire.
> >>> 1921 Stefan Procopiu - Fenomenul Procopiu (depolarizarea luminii).
> >>> 1922 C.Levaditi si Sazevac - bismutul ca agent terapeutic împotriva
> sifilisului.
> >>> 1925 Traian Vuia - generatorul de abur cu ardere în camera închisa si
cu
> vaporizare instantanee.
> >>> 1930 Elie Carafoli - avionul cu aripa joasa.
> >>> 1933 Henri Coanda - aerodina lenticulara (farfuria zburatoare).
> >>> 1938 Henri Coanda - efectul Coanda.
> >>> 1938 Henri Coanda - discul volant.
> >>> 1952 Ia fiinta Institutul National de Geronto-Geriatrie "Dr. Ana
Aslan",
> primul institut de geriatrie din lume, model pentru tarile dezvoltate,
prin
> asistenta clinica si cercetare. "Ana Aslan" are, anual, mii de pacienti.
> Efectele terapiei Aslan asupra imbatrânirii au convins înca de la început,
> aducând institutului pacienti cu nume celebre: Tito, de Gaulle, Pinochet,
> Chaplin, Claudia Cardinale, printese, conti si directori ai unor mari
banci
> ale lumii. Renumele produselor "Aslan" a trecut si Oceanul, John Kennedy
> recurgând, pentru o afectiune a coloanei vertebrale, la un tratament la
> domiciliu cu "Gerovital".
>
> >>> O mentiune speciala facem pentru Stefan Procopiu, fizician de renume
> mondial, doctor honoris causa al mai multor universitati din lume, membru
al
> Academiei Române, intemeietorul scolii romanesti de magnetism, om de mare
> tinuta profesionala, de înalta atitudine civica si patriotism. In 1919,
> plecând de la teoria cuantelor a lui Max Planck, calculeaza
> valoarea magnetonului teoretic (unitatea elementara de energie magnetica),
> astazi cunoscut ca "magnetonul Bohr-Procopiu". In 1921 descopera fenomenul
> de depolarizare a luminii in suspensii si coloizi, denumit fenomenul
> Procopiu, urmat in 1930 de efectul Procopiu, in magnetism. Propus spre
> acordarea premiului Nobel pentru fizica de catre comisia de recomandari in
> urma dovedirii teoretice a existentei magnetonului, a fost privat pe
nedrept
> de distinctie, aceasta fiindu-i inmanata savantului danez Niels Bohr, desi
> descoperirea a fost anuntata intai de roman.
>
> >>> O sincronicitate uimitoare a fost sesizata de unele persoane:
vehiculul
> descris de profetul biblic Ezechiel a fost asemuit cu ingenioasele centuri
> zburatoare testate de americani în 1961, dar, desi americanii au fost
> creditati ca autori ai inventiei, adevaratul inventator este Justin Capra
> care, în 1958 a proiectat, realizat si zburat cu un astfel de aparat.
Acum,
> acest aparat a fost îmbunatatit si este folosit (cu o autonomie de 30- 40
> minute) pentru salvarea rapida de pe platformele marine si pentru
> supravegherea zonelor forestiere.
>
> >>> Un crater de pe luna poarta numele lui. Spiru Haret. Aceasta deoarece
> savantul român a demonstrat ca axa mare a elipsei pe care se deplaseaza
> Pamântul în jurul soarelui este de o marime variabila, creând premisele de
> baza ale astrofizicii moderne.
>
> >>> Mai putem semnala existenta unor personalitati, adevaratele "vârfuri
de
> talie universala" aparute dintre minoritatile din România, în toate
> domeniile. Un exemplu de prim rang: prof. Herman Oberth, un sas din Sibiu,
> considerat "parintele navigatiei spatiale"si, de asemenea, profesorul lui
> Werner von Braun, seful programului rachetelor americane "Saturn".
>
> Alte realizari romanesti:
>
> >>> Stefan Odobleja - Parintele ciberneticii generalizate .
> >>> Timisoara - primul oras european cu iluminat stradal cu energie
> electrica (noiembrie 1884).
> >>> Grigore Antipa - savant naturalist, inventatorul dioramelor (1912).
> >>> Ion Agarbiceanu - primul laser cu gaz (heliu-neon) cu radiatie
> infrarosie (1962).
> >>> Dumitru Daponte - inventatorul modalitatii de proiectare a filmului in
> relief.
> >>> Iulius Popper - inventatorul unui dispozitiv pentru recoltarea aurului
> din apa marii; in plus este cel care a dat denumiri romanesti unor locuri
> din Tara de Foc (Sinaia, Ureche, Lahovary, Rosetti).
> >>> Aurel Persu - a stabilit ca automobilul cu cele mai corecte forme
> aerodinamice trebuie sa fie proiectat avand forma unei picaturi de apa, in
> cadere. General Motors precum si Ford au facut propuneri pentru
> achizitionarea patentului.
> >>> Anghel Saligny - construieste in premiera mondiala, la Braila si
Galati,
> silozuri din beton armat (pentru poduri).
> >>> Eliza Leonida Zamfirescu - prima femeie inginer din lume.
> >>> Smaranda Braescu - una din primele femei parasutis din lume,
detinatoare
> a mai multe recorduri mondiale in domeniu.
>
> REALIZARI CONTEMPORANE
>
> O alta idee propagata destul de puternic în societatea româneasca de
astazi
> este ca, deloc mândri cu originea lor, unii dintre români afirma ca toate
> aceste prilejuri de mândrie nationala tin doar de domeniul trecutului, ca
> România de astazi ar fi. o "tara bolnava", fara civilizatie, fara
> personalitati marcante, ea fiind mereu "codasa Europei".
>
> Pentru a contracara astfel de teorii negativiste, menite sa-i tina pe
români
> "la locul lor" (si departându-i de traditia si sufletul neamului
românesc),
> teorii stabilite de cei ce se doresc "Atotputernicii Lumii", vom oferi si
o
> serie de realizari ale geniului românesc ale ultimilor ani:
>
> >>> Dr.fiz. Eugen Pavel, de la Institutul de Fizica Atomica de la
Magurele,
> a realizat un CD ROM (din sticla) cu o capacitate de stocare de 15.000 ori
> mai mare decât a unuia obisnuit. Pe 5 astfel de CD uri ar putea fi stocata
> întreaga Biblioteca a Academiei Române, iar informatiile ar putea rezista
> 5.000 de ani!!! În noiembrie 1999, inventia sa a fost premiata cu medalia
de
> aur la Salonul Mondial al Inventiilor "Bruxelles Europa", iar autorul
> doreste cu orice pret producerea de serie în România. Dar forurile din
> România întârzie la nesfârsit formalitatile.
>
> >>> Constantin Pascu a realizat în anul 2000, în premiera mondiala, un
> aparat care purifica aerul în spatiile de locuit: distruge bacteriile din
> aer, retine praful si fumul de tigara, atmosfera devenind "ca în salina
sau
> pe litoralul marin". Instalarea acestui aparat costa atunci doar 480.000
> lei!.
>
> >>> Petrica Ionescu este cel mai important regizor de opera dupa Zefirelli
> (afirmatie facuta de George Astalos, în ian.2001)
>
> >>> România a câstigat Campionatul Mondial de bridge (considerat de multi
> drept cel mai inteligent joc de carti) pe Internet, în 16.11.2000 (107 -
75
> cu SUA în finala).
>
> >>> Hackerii români sunt considerati printre cei mai buni (si mai
> periculosi) din lume. "Distractia" (conform declaratiei lor, ei nu fura
> informatii, ci doar doresc sa îsi dovedeasca valoarea) celor "5 magnifici
de
> la Rasarit" a obligat CIA sa trimita o delegatie la Bucuresti. Printre
site
> urile "sparte" de ei: US Army, US Air Force, US Navy, NASA, Coast Guard,
> departamente federale, etc.
>
> >>> La salonul inventiilor de la Geneva (aprilie 2001), România s-a clasat
> pe locul I în privinta numarului de premii obtinute si pe locul II (dupa
> Rusia) ca numar de inventii prezentate. Adica a luat premii pentru toate
> cele 62 de inventii prezentate (22 premii I; 18 premii II; 22 premii
III)!!
> Delegatia româna s a mai întors de la Geneva si cu 4 premii speciale din
> partea delegatiilor altor tari, un premiu de creativitate (pentru Ionut
> Moraru » inventia "Biomer"), Medalia expozitiei si Diploma salonului
pentru
> contributia exceptionala în promovarea inventiilor.
>
> >>> Prof. Stefania Cory Calomfirescu a primit medalia de aur a mileniului
> din partea Universitatii Cambridge (ian. 2001), fiind aleasa si în
Consiliul
> Director al prestigioasei institutii britanice. Posesoare a doua
certificate
> de inovator, autoare a 8 tratate de neurologie, Sefa Clinicii de
Neurologie
> din Cluj Napoca este primul medic din lume care a scris un tratat despre
> edemul cerebral. În plus, medicul român a primit si medalia de onoare a
> mileniului din partea Institutului Biografic American, fiind numita si în
> conducerea acestei unitati.
>
> >>> Dr. Maria Georgescu, eleva prof. Ana Aslan si director al institutului
> cu acelasi nume, a avut o serie de pacienti celebri: Charlie Chaplin,
Leonid
> Brejnev, Iosip Broz Tito, J.F.Kennedy, Charles de Gaulle, presedintii
> Suharto si Ferdinand Marcos, generalul Augusto Pinochet (1993), printul
> Agacan (cu sotia), contele Olivetti, contesa Zwarowskzy, etc.
>
> >>> La olimpiada internationala de matematica de la Washington (iulie
2001),
> elevii români au obtinut o medalie de aur, doua de argint si trei de
bronz.
> Ei sunt din Galati, Arad, Vâlcea si Constanta. Participarea la olimpiade
> internationale de matematica si fizica: 500 de elevi din 83 de tari. Mihai
> Manea, medaliatul cu aur (din Galati) are, la 18 ani, un palmares
> impresionant: medalii de aur timp de trei ani consecutiv la internationale
> si Balcaniada. Fireste, el a fost "racolat" imediat de americani, optând
> pentru Universitatea din Princetown (SUA).
>
> >>> Stefan Cosmin Buca, Maria Popa si Mihai Ivanescu au fost nominalizati,
> în vara anului 2001, pentru Premiul Nobel de catre institutii din SUA!
> Primul este student la Economie, ceilalti participa la programe în
> colaborare cu NASA.
>
> >>> Nicu Mincu din comuna Ivesti (Galati) vindeca diverse boli cu leacuri
si
> ceaiuri preparate din 170 de plante. La 81 de ani, arata ca la 50, pentru
> ca, spune el, a descoperit un (secret) elixir al tineretii.
>
> >>> România este pe primele locuri în lume la. exportul de inteligenta. De
> exemplu, la "Microsoft", a doua limba vorbita este româna, iar la NASA
multi
> dintre specialistii de prim rang sunt tot români.
>
> >>> Radu Teodorescu este proprietarul celei mai renumite sali de
gimnastica
> din SUA (Manhattan/New York). Emigrat în 1972, a ajuns cel mai celebru
> profesor de fitness de peste Ocean, printre clientii sai numarându-se
Robert
> Redford, Cindy Crawford, Candice Berger, Susan Sarandon, Mick Jagger, s.a.
> Celebrele casete video lectii de fitness produse de Cindy
> Crawford începând din 1992 au fost realizate împreuna cu antrenorul sau,
> Radu Teodorescu, care doreste sa înfiinteze în România primul institut din
> lume de pregatire a profesorilor de educatie fizica în fitness pentru
> adulti.
>
> >>> Nicolae Balasa (39 de ani), un inginer mecanic din Dolj, socoteste
> mental mai rapid decât calculatorul (înmultiri, împartiri, ecuatii de
gradul
> II, radicali de ordinul III si IV)! Fost inginer la Uzina Mecanica
Filiasi,
> din 1994 Nicolae Balasa este actualmente somer.
>
> >>> Ion Scripcaru, strungar si lacatus mecanic din satul Uzunu (Giurgiu)
nu
> gaseste de 4 ani, 15.000 USD pentru a si realiza inventia epocala (pâna la
> proba practica): motorul care nu consuma nimic! Acesta ar trebui sa
> functioneze pe baza gravitatiei, fiind în fapt "instalatie mecanica
> amplificatoare de putere, capabila sa transforme forta statica
> gravitationala în lucru mecanic". "S-ar închide toate centralele
nucleare",
> spune el. Numai ca OSIM (Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci) a
refuzat
> sa-i breveteze inventia în lipsa unei machete functionale, doar pe baza
> schitelor. Petre Roman si Ministerul Cercetarii si Tehnologiei l-au tratat
> cu indiferenta (1997), iar sponsorii nu se înghesuie (ca si statul) sa i
> asigure cei 15.000 USD necesari.
>
> >>> Sandu Popescu din Oradea este primul fizician din lume care a reusit
> teleportarea unei particule. O aplicatie a acestei inventii: criptografia,
> transmiterea mesajelor secrete. Acest eveniment epocal a avut loc în 4
iulie
> 1997, în laboratoarele din Bristol (Anglia) ale celebrei firme "Hewlett
> Packard". Pe vremea lui Ceausescu, Sandu Popescu a reusit "performanta" de
a
> fi somer în România.
>
> >>> Ioan Davidoni (52 de ani), un banatean sarac material dar bogat în
idei
> geniale, este un exemplu relevant pentru modul în care ne pierdem cea mai
> mare bogatie: inteligenta si inventivitatea. Angajat al fabricii de sticla
> din Tomesti (Timis), pentru care a realizat, în câtiva ani, 45 de inventii
> si inovatii, el a fost disponibilizat când a îndraznit sa si ceara
> drepturile (o parte din cele 4,3 miliarde de lei economii aduse fabricii
la
> nivelul anului 1995, adica de 4 ori greutatea sa în aur!) si apoi a fost
> reangajat ca muncitor "din mila"!! Ulterior, Ioan Davidoni a mai realizat
> doua inventii de exceptie: un recuperator de pelicula de titei si pantofi
> magnetici antistress ce pot asigura o longevitate de peste 100 de ani.
Prima
> inventie valoreaza miliarde de dolari în Vest, a doua a înregistrat o
inutil
> la OSIM, pentru ca atât chinezii cât si americanii i-au furat si folosit
> inventia cu un profit imens. De exemplu, în SUA s au vândut peste 10
> milioane de perechi, cu un profit de peste 1 miliard de dolari. În acest
> timp, statul român ignora în continuare o inventie, într adevar de
miliarde.
>
> >>> Anonim nascut la 14.11.1902, în Câmpina este redescoperitorul
> tratamentului cu lumina. Prietenul sau, Albert Einstein l-a avertizat:
"Esti
> un visator. Cine crezi ca o sa ti permita sa distrugi întreaga industrie
> farmaceutica si sa revolutionezi medicina?" Mai târziu, Elena Ceausescu
i-a
> propus, prin intermediari, sa i cedeze inventia.Pâna la urma, avea sa
ajunga
> prioritatea neuropatologului Peter Mendel, ca atâtea alte inventii
românesti
> "pierdute" în strainatate . În 1991, Carol Przybilla a înregistrat la OSIM
> brevetul unui aparat bazat pe inventia sa mai veche, neconcretizat nici
pâna
> acum. Între timp, principii incluse în
> tehnologia aparatului au fost utilizate în realizarea hiperboloidului
> inginerului rus Garin, cu aplicatii militare malefice.
> C.P. Carol Przybilla a mai realizat si alte inventii deosebite: turbina cu
> combustie interna (1958, vânduta de statul român firmei General Motors),
> termocompresor frigorific cu circuit închis (1959), motor eliptic, fara
> biela (vânduta Japoniei si folosita în celebrele motociclete japoneze),
arma
> defensiva antitanc (anii `90).
>
> >>> Justin Capra este un inventator celebru al României, din pacate mereu
> tratat cu indiferenta (chiar ostilitate) de autoritatile statului,
conditii
> în care nu e de mirare ca unele din inventiile sale (de miliarde de
dolari)
> i-au fost pur si simplu furate de americani. În 1956, la nici 25 de ani,
> Justin Capra a inventat primul rucsac zburator, un aparat individual de
> zbor. Dupa 7 ani în care "semidoctii savanti" l-au tratat cu dispret
pentru
> ca era doar tehnician si nu inginer, în 1963, americanii Wendell Moore,
> Cecil Martin si Robert Cunings au preluat inventia din România si au
lansat
> o în fabricatia de serie. În 1958, Justin Capra a realizat prima varianta
a
> rachetonautului, cu care s-a ridicat de la pamânt la Ambasada SUA din
> Bucuresti. Rezultatul:
> inventia a fost si aceasta furata si brevetata în 1962 de Wendell Moore
> ("specializat" deja!), iar inventatorul a fost arestat de Securitate
pentru
> ca ar fi dorit sa fuga din tara cu aparatul sau. Justin Capra mai este si
> realizatorul celui mai mic autoturism din lume, "Soleta", care consuma
> 0,5l/100 km si al unei motorete unica în lume ce functioneaza cu
acumulatori
> (37 kg, 30 km/h, 80 km autonomie cu o încarcare).
>
> >>> Mihai Rusetel a inventat motorul cu apa! "Cazul Rusetel", este
elocvent
> pentru geniul românesc dar si pentru "talentul" cu care ne risipim fortele
> si putem sa ne pierdem valorile. Proiectul a fost depus la OSIM în 1980 si
a
> fost brevetat în ianuarie 2001. Pâna atunci, Securitatea l-a sicanat
pentru
> refuzul de a cesiona inventia statului, iar în februarie 1990, precaut, el
a
> refuzat angajarea ca si consilier tehnic la "Mercedes" (2.500 DM lunar)
> pentru a nu pierde, eventual, proprietatea inventiei. Motorul sau se
> bazeaza, ca principiu de functionare, pe "cazanul Traian Vuia", inventie
> folosita înca la locomotivele Diesel electrice pentru încalzirea
vagoanelor.
> Poate fi utilizat în domeniul transporturilor terestre si navale, în locul
> turbinelor din termocentrale, si chiar a centralelor termoelectrice. În
> lume, mai exista doua brevete în domeniu (Japonia si SUA), dar acestea nu
> depasesc nivelul locomotivei cu aburi, necesitând combustibil solid sau
> lichid. "Motorul Rusetel" foloseste drept combustibil doar apa, si are
> dimensiunile unui motor de Dacie, sursa de energie initiala fiind o banala
> baterie de masina. Datele tehnice preconizate de a patra sa macheta (10
> l/100 km consum de apa, 70 km/h viteza maxima) pot fi îmbunatatite la
> realizarea prototipului: un motor cu apa montat pe o Dacie 1310.
Directorul
> general al Uzinelor Dacia, ing.Constantin Stroe, care cunoaste acest
proiect
> chiar din 1980, a afirmat ca este dispus sa ajute inventatorul cu orice
are
> nevoie pentru realizarea prototipului si a declarat, încântat. "Reusita ar
> fi un miracol, si cred ca în asemenea caz ar trebui sa se inventeze pentru
> acest om Premiul Super Nobel".
 
liliana1954us
Trimis de liliana1954us la 05 Februarie 2009, ora 18:18
De ce oare nu suntem in stare sa facem ordine in aceasta problema care a inceput tot mai mult sa afecteze natia romana?De ce nu se iau masuri ca toate aceste scursori care vor sa iasa din tara ,sa fie oprite la frontiera printr-o ordonanta de urgenta care sa ii opreasca sa iasa pe infractori ,pe cei care se vede cu ochiul liber ce vor sa faca afara?Nu credeti domnilor guvernanti ca ne-au facut deja destul rau si ca trebuiesc luate masuri urgente? De ce sa ne suparam ca italienii de pilda,ne confunda pe toti romanii cu alde 'Mailat",daca noi nu incercam in nici un fel sa stopam iesirea din tara a infractorilor!!!
 
cristi_ver88
Trimis de cristi_ver88 la 05 Februarie 2009, ora 18:32
Frate, Haas nu a fost roman, asa ca scoate-l. La fel si Oberth, Honterus, Teutsch, Brukenthal, etc....
 
Sektorrules
Trimis de Sektorrules la 05 Februarie 2009, ora 18:58
nu zice nicaieri de nationalitate
 
dragonfly
Trimis de dragonfly la 05 Februarie 2009, ora 19:58
nationalitatea conteaza doar in cazul in care persoana respectiva denigreza imaginea romaniei. pe genii sau pe cei care promoveaza imaginea tarii ii 'asimilam' din motivul ca au trait in romania si au avut cetatenie romana. despre hoti si violatori vrem sa se precizeze clar ca au doar cetatenie romana, ei sunt minoritari in aceasta tara de genii, nu romani.
 
dienutza_1st
Trimis de dienutza_1st la 05 Februarie 2009, ora 20:31
mare pacat si indiferenta din partea guvernului roman care nu ia nici o masura ... de ce nu sunt prinsi si comdamnati ?
 
dienutza_1st
Trimis de dienutza_1st la 05 Februarie 2009, ora 20:34
in fiecare zi suntem bombardati cu astfel de stiri .. care ne revolta si pe noi ca romani .. nu e suficient doar informarea populatiei daca autoritatile nu fac nimic ...
 
karp
Trimis de karp la 05 Februarie 2009, ora 20:47
Eu cred ca unii daci isi razbuna stramosii, dupa 1900 si ceva de ani de cand romanii si-au facut de cap pe aici...sa vada si ei cum e cand vin unii si se pisha pe tine, pe ai tai si pe legea ta...

Glumeam...cu siguranta ca aceiasi "daci" violeaza la fel si pe acasa si inca netulburati de Garcea.

Ideea e ca italienii sunt niste nesimtiti, au "exportat" si ei o gramada de mitocani pe la sfarsitul sec. XIX, prin Argentina si State, chiar in Romania mii de muncitori friulani au construit marile edificii ale Romaniei lui Cuza si Carol I, inclusiv podul de la Cernavoda; atunci Romania era "El Dorado" pentru necajitii din peninsula.

Acum, ceva similar, dar din sens invers...

Repet, italienii sunt niste nesimtiti, cu toata spoiala lor de civilizatie (cred ca exemplifica cel mai bine faptul ca notiunile de cultura si de civilizatie au semnificatii diferite).

Daca Italia post imperiu ar fi trecut in istorie prin ce a trecut "Dacia" , cred ca ori se sinucideau toti in masa ori ii mancau tatarii, turcii, rusii si alti "gentlemani" cu fulgi cu tot!

 
stoiciucmg
Trimis de stoiciucmg la 05 Februarie 2009, ora 21:51
In primul rand, in strainatate esti judecat in calitate de CETATEAN. Produsul civilizatiei si educatiei unui stat este CETATEANUL, indiferent de etnie. Faptul ca cel care iti da cu parul in cap este rrom si nu roman nu-l intereseaza pe italian - pentru el toti suntem CETATENI ROMANI. In cazul acesta, statul are o problema - este incapabil sa-si educe si sa-si tina in frau o parte dintre cetateni - halal!!
Apoi, va dati seama ce s-ar intampla daca s-ar intoarce inapoi in Romania zecile de mii de tigani si infractori?!?! Ce ne-am face?!?! Ca in puscarii nu mai ai loc sa arunci un ac.
In al treilea rand, italianul si nu doar el ISI PERMITE sa se exprime asa la adresa unui roman, pentru ca stie ca n-are cine sa-i raspunda inapoi, deoarece oamenii nostri nu-si mai vad capul de hotie si in plus nici nu au nicio prestanta. Asta e rezultatul coruptiei - au ajuns in posturi de ambasadori niste incapabili, doar pe baza de pile.
Guvernantii nostri au "rezolvat" multe probleme cu plecarea romanilor - someri mai putini, bani adusi in tara, infractori mai putini... samd.
 
ralucaturcut
Trimis de ralucaturcut la 06 Februarie 2009, ora 01:31
da..aveti dreptate si italienii au infractorii lor si tocmai pt ca ii au nu inteleg de ce dracu ar mai trebui sa ii suporte si pe ai nostri...daca ar veni ei la noi in tara si ar face ce fac ai nostri la ei si noi am reactiona la fel.e o reactie cat se poate de normala dupa parerea mea.daca nu sunt la fel de mediatizate cazurile de violuri in care au fost implicati agresori de alta nationalitate e din simlu motiv ca ele sunt mai putine decat cele facute de cetatenii romani.ca sunt tigani sau nu asta nu mai conteaza pt ei ca doar nu le scrie tigani in frunte...pt ei sunt romani si atat.da poate daca s-ar specifica pe pasaport ca e tigan defapt lucrurile s-ar schimba.eu sunt in Anglia unde romanii inca nu au drept de munca.la sfarsitul anului trecut s-a semnat o petitie de catre toti romanii de aici prin care se cerea acordarea dreptului de munca romanilor.primul instinct a fost sa semnez si eu...pana mi-am adus aminte de dragii nostri de tigani...nu am mai semnat in final...nu de alta da romanii inca sunt priviti ca niste oameni muncitori si onesti aici..asta pana vor ajunge toate lepadaturile ce le avem aici....insa e adevarat ca e destul de ciudat ca nu se aud cazuri de violatori romanii in spania si alte tari europene...probabil s-au inteles toti sa mearga in italia:))...desi nu e de ras....si desi nu suntem multi la numar in anglia deja a si fost un caz similar celor din italia unde agresorul,roman binenteles,probabil tigan a atacat si violat o tanara pentru a putea ajunge in puscarie aici unde e si fratele lui...asta ca sa vedeti ce nivel ridicat de gandire au unii....asa ca nu va mai mirati de reactia italienilor...si noi am face la fel in locul lor
 
mano
Trimis de mano la 06 Februarie 2009, ora 09:44
@liliana1954us

nu m-ar mira ca senilitatea sa te fi izbit puternic. cum poti afirma asa ceva? sa fie opriti la frontiera..printr-o ordonantza de urgenta ce ar suna ceva de genul: "orice individ suspect nu trece, nu intra". foarte usor interpretabil si nefiresc. fiecare are opinia sa, lafel cum fiecare [daca nu a pricinuit cu ceva] are dreptul sa faca ce vrea. si punct. mai gandeste inainte sa insiri afirmatii stupide.
 
mano
Trimis de mano la 06 Februarie 2009, ora 09:50
si inca ceva. nu ROMANII ai facut ce au facut, ci TIGANII! si nu sunt rasist doar realist. tiganii [dupa cum am discutat acum cateva minute si cu domnul de la paza din institutia unde lucrez] sunt tigani spanioli, italieni, tigani unguri, tigani bulgari. deci TIGANII [si NU sunt rasist..ma repet] sunt de vina. fireste un oarecare demnitar italian stupid afirma ca romanii sunt de vina si nu stiu ce. il pot numi dobitoc pe acest om.
 
danmelinte24
Trimis de danmelinte24 la 06 Februarie 2009, ora 11:49
eu zic asa: prostituatele sau italiencele in cauza sa taca din gura si sa se lase prada poftelor nebunesti ale romanilor caci sunt tare "statuti" acolo. Numai asa vor intelege ca suntem un opor iubaret si daca nu le-am trage-o noi nici ca mai fac sex vreodata.
 
florin_mishu2000
Trimis de florin_mishu2000 la 06 Februarie 2009, ora 14:23
romanii sunt cum sunt. asta este si ar fi pacat sa nu o recunoastem,si atata timp cat nu se va umbla la legislatie,atata timp nu esti repatriat dupa comiterea unei infractiuni si judecat aici dupa niste legi extrem de aspre vom ramane ce suntem adica niste hoti si violatori.
realitatea este ca legile trebuiau de mult schimbate in aceasta tara,ne mor copii,ne mor parintii,se omoara frate cu frate si nimeni nu ia nici o masura,nimeni nu schimba nimic,dimpotriva ....luptam ca parnaiasii nostii sa aibe drepturi ,si sa nu uitam ca traiesc mai bine decat un pensionar care a muncit toata viata.asa este ,nu meritam sa fim in europa ,si degeaba dam vina pe mafia lor,pe violatorii lor............sa ne uitam in curtea noastra si este suficient.tot romanul vrea sa fie bogat,sa fie bagat in seama de vecinul,sa fie cel mai cel si pentru asta nu se da in laturi de la nimic. inca e bine,dar stai....sa creasca noua generatie ,care nu au in cap decat vid absolut,atunci sa comentam.
 
nine9_ro1
Trimis de nine9_ro1 la 06 Februarie 2009, ora 14:56
sa nu generalizam in fiecare tara sunt scursuri si cel mai important sa nu confundam romii cu romanii....
 
nine9_ro1
Trimis de nine9_ro1 la 06 Februarie 2009, ora 14:58
si pentru domnul senator baga-ti mintile alea in cap ca potzi fii acuzat de rasism
 
crysmania27
Trimis de crysmania27 la 06 Februarie 2009, ora 23:44
Mai frati romani, voi nu vedeti ca noi aproape nu mai avem tara? Santem condusi de afara din 22 dec 1989, am fost vanati ptr piata de desfacere -produse de rahat din import- iar mai apoi ptr a fi furati, acum se vrea denigrarea noastra scurt pe 2 ptr multi santem un ghimpe in coasta. Defectul romanilor este ca rabda prea multe, si asta se trage de la perioada de dinainte de 89. Ptr ca sant sigur ca daca exteriorul nu injecta revolutia dl Nicu era Tovarasu presedinte acum. Hai pa si ganditi un pic logic.
 
kn_gabi
Trimis de kn_gabi la 07 Februarie 2009, ora 02:08
cind o sasi controleze mafia de la ei atunci sai arate pe altzi cu degetul("cred caci saraci romani din italia sint singurii responsabili politic vorbind de situatzia confuza pe care o creaza media si clasele politice")doar nu o sasi contrazica politica pe care au duso in ultimii 15 ani.daca se iau de cossa nostra o le le facem noi politica.............!!!!!!!!!hi hi hi.pacat caci nu avem sprijin politic din partea romaniei pt a le inchide gura.
 
elfan65
Trimis de elfan65 la 18 Februarie 2009, ora 00:21
Vreau un simplu raspuns scurt si concis.Orice natie are uscaturile sale,iar romanii sunt la fel ca fiecare nimic mai presus. nu pot fi discreditati 22 de milioane de oameni pt. ce fac un grup de oameni in alte tari. Manifestari de genul acesta se chiama rasism,iar italienii sunt foarte bun la asta.
 


Alte comentarii pe articolul Senator italian: 'Romanii nu merita sa ramana in Europa'

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off