VAI DE CAPUL VOSTRU
Comentarii pe articolul Bucurestenii, obligati sa-si sterilizeze cainii si pisicile
Trimis de mihaela_yellow la 02 Februarie 2009, ora 20:10
sunt total de acord cu strangerea (si castrarea) animalelor de pe strazi si ca cei ce isi lasa animalele nesupravegheate sa fie amendati. pana si cu inserarea de cipuri. de carnetul de sanatate si de vaccinare nici nu incape discutie, sunt absolut necesare.
daca se doreste micsorarea numarului impresionant de animale care bantuie orasul ar trebui sa se faca o reducere de pret pentru cei care vor sa isi castreze animalele iar acest lucru sa fie optional. daca se impune castrarea animalelor de casa in curand va exista o mica piata neagra a animalelor (pentru ca putini vor fi cei care vor adopta un caine jigarit si batran de la un centru)
daca se doreste micsorarea numarului impresionant de animale care bantuie orasul ar trebui sa se faca o reducere de pret pentru cei care vor sa isi castreze animalele iar acest lucru sa fie optional. daca se impune castrarea animalelor de casa in curand va exista o mica piata neagra a animalelor (pentru ca putini vor fi cei care vor adopta un caine jigarit si batran de la un centru)
Trimis de crystal_angel173 la 02 Februarie 2009, ora 20:37
nu mi as castra cainele sub nici o forma.e caine de casa ingrijit .e treaba familiei daca doreste ca acesta sa fie sau nu sterilizat nu a unor oameni care nu gandesc. vrei sa numai bantuie cainii p strazi ...faceti un loc pt ei adunatii aveti grija de ei, sterilizatii, gasiti le cate un stapan.cu microcipu n am nimic...da kiar n`aveti de unde sa scoateti bani serios acum. mi se pare absurda aceasta lege.in ritmu asta o sa se aleaga prafu si de animalele noastre si de noi si de ROMANIA
Trimis de starfield_at_night la 02 Februarie 2009, ora 20:41
Prima oara cand am citit de cip m-am revoltat caci imediat m-am gandit la treaba cu pasapoarte mai apoi insa am realizat ca ar fii un lucru bun mai ales in cazul in care un span isi pierde animalul. In acest mod ii va fii mult mai usor sa-l regaseasca. Totusi, sterilizarea tuturor cainilor si pisicilor, cu stapan sau fara este prea de tot :|. Oricum ar fii nu e prima lege IDIOATA din tara asta si nici ultima cu siguranta. In loc sa investeasca banii in ceva ce avem cu adevarat nevoie si sa dea legi conform carora costurile anumitor produse sa scada, cum ar fii normal pe timp de criza, si nu sa creasca ei dau legi prin care sa fie castrate toate animalele. Vorba lui cami, de ce nu dau si ei o lege prin care sa castreze violatorii, sau sa le introduca cipuri violatorilor si criminalilor.
Trimis de sea_shell la 02 Februarie 2009, ora 21:13
Cred ca nu sunteti normali la cap....O asemenea aberatie nu am pomenit de cand sunt.....
Trimis de sea_shell la 02 Februarie 2009, ora 21:19
Faceti ceva constructiv si ocupati-va de cainii si pisicile fara stapan...Nu-mi impuneti mie ce sa fac sau nu cu pisica mea....Mai bine ati face ceva ca cei care sunt pe strazi sa fie ingrijiti si curatati,nu sa-i omorati....
Trimis de corcodel86 la 02 Februarie 2009, ora 21:48
sa se castreze ala care a dat legea , si pe mama lui sa o sterilizeze sa numai faca altu ca el , ne umple tara de retardati ! sa sterilizeze cainii vagabontii si pisicile nu caine cu stapan . e aberant ! dar nimik socant pt tara noastra !
multe absurditati s-au ridicat la rang de lege dar asta e cea mai mare dintre toate.
pisica mea e vaccinata, are carnet de sanatate ca sta cu mine in casa, e clar ca e ingrijita nu as castr-o pt nimic in lume. nu are cum sa ma oblige pe mine sa fac asa ceva din moment ce o tin in casa adica pe proprietate privata.
o rusine a municipalitatii, dar exista Curtea Constitutionala
pisica mea e vaccinata, are carnet de sanatate ca sta cu mine in casa, e clar ca e ingrijita nu as castr-o pt nimic in lume. nu are cum sa ma oblige pe mine sa fac asa ceva din moment ce o tin in casa adica pe proprietate privata.
o rusine a municipalitatii, dar exista Curtea Constitutionala
multe absurditati s-au ridicat la rang de lege dar asta e cea mai mare dintre toate.
pisica mea e vaccinata, are carnet de sanatate ca sta cu mine in casa, e clar ca e ingrijita nu as castr-o pt nimic in lume. nu are cum sa ma oblige pe mine sa fac asa ceva din moment ce o tin in casa adica pe proprietate privata.
o rusine a municipalitatii, dar exista Curtea Constitutionala
pisica mea e vaccinata, are carnet de sanatate ca sta cu mine in casa, e clar ca e ingrijita nu as castr-o pt nimic in lume. nu are cum sa ma oblige pe mine sa fac asa ceva din moment ce o tin in casa adica pe proprietate privata.
o rusine a municipalitatii, dar exista Curtea Constitutionala
Trimis de stela_hagestein la 02 Februarie 2009, ora 23:04
Daca se vor steriliza toti cainii si pisicile (asa cum cel ce a gandit prost proiectul de lege) se va ajunge la eliminarea in totalitate a cainilor si pisicilor. Asta se doreste ? Sa auzim atunci ce zic cei de la Protectia Animalelor !!!
Trimis de alinus la 02 Februarie 2009, ora 23:24
Astia elibereaza criminalii din puscarii pe caz de boala si Oprescu se gandeste la caini si pisici. E de rasul lumii.....
Tara arde si baba se piaptana.
Cand or pune cip la puscariasi atunci mai vorbim.
Tara arde si baba se piaptana.
Cand or pune cip la puscariasi atunci mai vorbim.
Trimis de teodorescu_raluca la 02 Februarie 2009, ora 23:39
Cand or pune cip la puscariasi atunci mai vorbim.
Geniala remarca....si nu numai puscariasilor, ca nu ar fi singurii care fac cu adevarat rau.
Este f buna initiativa pentru aminalele comunitare! Dar nu au nici un drep asupra animalulupe car eil detin eu la mine in casa si de care eu raspund!
Geniala remarca....si nu numai puscariasilor, ca nu ar fi singurii care fac cu adevarat rau.
Este f buna initiativa pentru aminalele comunitare! Dar nu au nici un drep asupra animalulupe car eil detin eu la mine in casa si de care eu raspund!
Trimis de qvarumconstruct la 02 Februarie 2009, ora 23:47
Minti bolnave de bucuresteni.
De ce nu-si pun problema castrarii copilor lor care stau prin baruri cu droguri si dornici de sex mai ceva ca pisicile si cainii in calduri.
Cu cei maidanezi sunt de acord, dar cu cei ce au stapin, nu.
Poate optional , insa cei ce vor sa-si castreze animalele de casa, o fac si fara a fi obligati de Primarie.
O astfel de masura ar insemna exterminarea ciinilor de rasa.
Minti bolnave domnilor!!!!
De ce nu-si pun problema castrarii copilor lor care stau prin baruri cu droguri si dornici de sex mai ceva ca pisicile si cainii in calduri.
Cu cei maidanezi sunt de acord, dar cu cei ce au stapin, nu.
Poate optional , insa cei ce vor sa-si castreze animalele de casa, o fac si fara a fi obligati de Primarie.
O astfel de masura ar insemna exterminarea ciinilor de rasa.
Minti bolnave domnilor!!!!
Trimis de a78ghismo la 03 Februarie 2009, ora 05:55
hehe .... e un articol despre animalele de companie si toata lumea vra castrati criminali, sau pe cei care au facut legea ... etc.
Legea se schimba si ea ... o fi gresit oamenii cand au sugerat castrarea animalelor cu stapan.
Dar oare cati dintre persoanele cu pisici in general ..si se poate cu caini au acte pe acele animale.
Nu aveti acte se considera fara stapan.
Si toata lumea e de acord ca cei fara stapan trebuie castrati ....
hmmmm ...
Legea se schimba si ea ... o fi gresit oamenii cand au sugerat castrarea animalelor cu stapan.
Dar oare cati dintre persoanele cu pisici in general ..si se poate cu caini au acte pe acele animale.
Nu aveti acte se considera fara stapan.
Si toata lumea e de acord ca cei fara stapan trebuie castrati ....
hmmmm ...
Trimis de gabigabi la 03 Februarie 2009, ora 07:41
....."ca cei fara stapin trebuie castrati " ....se aplica si la oameni,caci si noi ne cautam Stapinul !
Trimis de poncy1969 la 03 Februarie 2009, ora 08:41
Sunt un mare iubitor de animale. Din pacate prietenii nostri necuvantatori sunt urati din ce in ce mai tare din cauza pseudoprietenilor animalelor care se opun controlului natalitatii si institutionalizarii cainilor comunitari. Acesti asa zisi aparatori ai animalelor intotdeauna fug de raspundere atunci cand e vorba sa-si ia responsabilitatea ingrijirii unui caine. Cred ca initiativa este una de bun simt. Nu luati in seama protestele ignorantilor care trec drept oameni carora le pasa. Faceti-va treba, respectand drepturile cetatenilor si pe cele ale animalelor. Succes.
Trimis de adypetre1976 la 03 Februarie 2009, ora 08:50
Cred ca mai important ar fi ca stapanii acestor animale sa fie obligati sa adune mizeria facuta de acestia pe strazi, mai exact pe trotoare si alei. Trebuie sa mergi cu mare grija si cu ochii in patru ca altfel este foarte posibil sa te morfolesti bine de tot. Cred ca tine foarte mult de bunul simt al stapanului, nu au nici o vina bietele animale. Va invit in cartierul Tei si va pot garanta ca dupa 5 minute vrei sa pleci. Nu exista straduta sau alee care sa nu fie plina de rahat de caine. Credeti-ma ca nu exagerez deloc. Si daca stapanului i se pare normal sa lase mizeria pe trotuar eu le-as propune sa lase catelul sa-si faca nevioele la el in casa ( ca tot nu-l deranjeaza, nu? ) apoi sa-l scoata la plimbare.
Trimis de flory_23 la 03 Februarie 2009, ora 09:37
"ROMANIA TARA TUTUROR POSIBILITATILOR" in loc sa ia caini de pe starada care musca oameni, si de care nu poti dormi noaptea , ei vor sa puna micro cipuri in caini si pisici cu stapan.
Decat sa bage bani in caini si pisici, mai bine ar ajuta un om sau un copil care se lupta sa traiasca.
Decat sa bage bani in caini si pisici, mai bine ar ajuta un om sau un copil care se lupta sa traiasca.
Trimis de cisa1961 la 03 Februarie 2009, ora 11:32
SA FIE STERILIZATI CIINI SI PISICILE DE LA tzara , de acolo vin multzi tzarani cu puii in plasa si ii lasa pe linga tomberoanele de gunoi .
Trimis de militaru_carmen_m la 03 Februarie 2009, ora 11:41
Eu nu-mi sterilizez catelul sub nici o forma. Sa sterilizeze cainii vagabonzi nu cateii nostri de apartament. Eu am grija de catelul meu, il vaccinez, nu-i dau drumu singur pe strada sa se imperecheze cu maidanezii. Si mai tarziu chiar vreau un puiut de-al lui. E AL MEU SI NU MA OBLIGA NIMENI SA-I FAC NIMIC.
La noi in Focsani s-a facut o campanie de sterilizare a cainilor vagabonzi . Dar numai pe hartie, caci
cainii dispareau peste noapte (adunati de hingheri) si apareau in alta parte a orasului; si nu va ganditi ca erau sterilizati, ca turnau pui de doua ori pe an.
La noi in Focsani s-a facut o campanie de sterilizare a cainilor vagabonzi . Dar numai pe hartie, caci
cainii dispareau peste noapte (adunati de hingheri) si apareau in alta parte a orasului; si nu va ganditi ca erau sterilizati, ca turnau pui de doua ori pe an.
Trimis de mickkca la 03 Februarie 2009, ora 11:43
inca o lege de stors bani, cred ca i-a numarat deja, calculele sunt facute..dupa cum se observa, aceasta lege nu are nimic comun cu realitatea...ma intreb cei care au pitoni si lei sau alte aimale exotice cum fac introducerea cipului sau sterilizarea..ca intotdeauna ramane loc de interpretari pentru faptele grave...felcitari prmariei, inca o data ati reusit sa dati o lege plina de taxe si plina de utilitate pentru buzunarele voastre, ca multe altele..in rest scapa cine poate...dar nejupuit nu scapa nimeni decat ei , cei care fac legile cu gandul la bunastarea lor
Trimis de dbuicabelciu la 03 Februarie 2009, ora 12:42
Administratia pentru Supravegherea Animalelor fara Stapan sa se ocupe asa cum ii spune numele DOAR de animalele fara stapan.
Trimis de Habibi la 03 Februarie 2009, ora 12:58
Nu stiu ce sa zic...
Nici un caine nu a incercat sa ma violeze. Problema mea este la celalalt capat - ala cu dinti.
Atentie!
Cainii castrati musca fara nici o problema.
Este adevarat ca nu va mai violeaza.
Nici un caine nu a incercat sa ma violeze. Problema mea este la celalalt capat - ala cu dinti.
Atentie!
Cainii castrati musca fara nici o problema.
Este adevarat ca nu va mai violeaza.
Trimis de ilie2sute0 la 03 Februarie 2009, ora 15:52
Un pas mic = un cip pentru animale ...
Viitorul suna bine : cod de bare si un cip pentru om ca e voinic !!!!!!!
Viitorul suna bine : cod de bare si un cip pentru om ca e voinic !!!!!!!
Trimis de reisha23 la 03 Februarie 2009, ora 19:04
Buna. sunt absolut de acord cu "adypetre1976". Bravo!
Trimis de dbuicabelciu la 03 Februarie 2009, ora 21:24
DEZBATEREA PUBLICA PE SITE-UL PRIMARIEI WWW.PMB.RO...INSTITURII..CONSILIUL GENERAL...DEZBATERE PUBLICA
PANA PE 13 FEBRUARIE
PANA PE 13 FEBRUARIE
Trimis de gezasal la 03 Februarie 2009, ora 22:15
despre cazurile de pitbull sau tottweiler sau mai stiu eu ce rasa de caine scapat de sub control si care a lasat oameni nenorociti pe viata ati auzit.Si a caror stapini in cel mai rau caz primesc poate un an de puscarie sau nici atit.
Legea suna cam dur dar populatia de asta are nevoie ,pt ca altfel cu democratie si toleranta nimanui nu ii mai pasa de siguranta celor in jur.
Toti isi iau cate o specie creata in laborator,nicidecum o rasa traditionala,unii pt ca asta gasesc mai ieftin ,pt ca s-au inmultit pe la crescatori ,si e `poate 2 milioane un pitbull sau gratis pe cand un chow-chow e de zece ori atit.Iar altii din placerea de a baga frica in semeni cu o fiara.
Daca lumea are nevoie de companie sa isi ia pechinez.
Majoritatea vor sa fie mai fiorosi si asta implica si de a-l lasa liber si fara botnita.Cruzimea e la moda doar.
Cei care avem copii si i crestem cu greu pe cand altii cresc monstrii sunt de acord cu mine.
Legea suna cam dur dar populatia de asta are nevoie ,pt ca altfel cu democratie si toleranta nimanui nu ii mai pasa de siguranta celor in jur.
Toti isi iau cate o specie creata in laborator,nicidecum o rasa traditionala,unii pt ca asta gasesc mai ieftin ,pt ca s-au inmultit pe la crescatori ,si e `poate 2 milioane un pitbull sau gratis pe cand un chow-chow e de zece ori atit.Iar altii din placerea de a baga frica in semeni cu o fiara.
Daca lumea are nevoie de companie sa isi ia pechinez.
Majoritatea vor sa fie mai fiorosi si asta implica si de a-l lasa liber si fara botnita.Cruzimea e la moda doar.
Cei care avem copii si i crestem cu greu pe cand altii cresc monstrii sunt de acord cu mine.
Trimis de danielakaty la 04 Februarie 2009, ora 10:26
Am un catel care e ca si copilul meu ! Domnilor parlamentari D-voastra v-ati steriliza copiii? Eu una , nu ! Mai bine va ocupati voi de medicii care mi-au omorat 2 copii si abia apoi atentati la " cocoselul" catelului meu! Eu nu am decat o intrebare pentru d-voastra domnilor: a-ti rezolvat problema crizei financiare care o sa lase multe persoane pe drumuri? O sa-i castrati si pe acei oameni nevinovati? Mai bine va ocupati de adevaratele probleme ale tarii si lasati in pace cainii si pisicile care au stapan! Si rugati-va DOMNULUI sa va ierte pentru ineptiile pe care le debitati!
Trimis de arty4m la 05 Februarie 2009, ora 10:34
CE STUPIZENIE.... DE CE SA CASTREZ CAINELE MEU SAU PISICA ? CA SA LE DAU BANI ? ZICI CA S-AU TAMPIT DE TOT , NU ESTE TREABA LOR DACA ANIMALUL MEU DE CASA ESTE SAU NU STERILIZAT . PAPAGALII NU TREBUIE STERILIZATI ? MACAR AIA DE LA PRIMARIE , DACA AU ASA IDEEI POATE NU AR TREBUI SA SE MAI INMULTEASCA , SIGUR AU BUBA LA CAP
Trimis de corboselena la 18 Februarie 2009, ora 02:20
Este o lege aberanta, dar probabil va sfarsi prost.Obligativitatea cipului nu o inteleg sub nicio forma, mai ales ca s-a demonstrat ca provoaca cancer in multe cazuri, iar castrarea este echivalenta cu tortura animalului, care se ingrasa, devine apatic, isi pierde instinctele si sufera psihic.In orice caz, nu cred ca va pune cineva in practica asemenea aberatii, deci nu este cazul sa va agitati, pentru ca legea va ramane doar asa, de forma , fara consistent practica.Asa ca ignorati-o si gata, este ca si moarta.
» Inapoi la articolul "Bucurestenii, obligati sa-si sterilizeze cainii si pisicile"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Bucurestenii, obligati sa-si sterilizeze cainii si pisicile
- Toate prevestesc implinirea prorociilor
- cainii de apartament
- Bucurestenii obligati sa si sterilizeze cainii si pisicile
- AAA... acum chiar ma apuca dracii
- ce sar unii de kur in sus...
- DE FAPT ESTE ALTCEVA...NU VA-TI PRINS ? 666 !!!!!!!!!!
- am caine, nu am de gand sa faca pui dar nici sa-l castrez
- Cum pot eu sa fiu obligat sa-mi inregistrez cainele la :Administratia pentru Supravegherea Animalelor fara Stapan?
- FOARTE BINE!!!
- TAMPENIA ZILEI!!!!!!!!!!!!
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?





2. adunati maidanezii de pe strazi si sterilizatii pe toti
SI ABIA APOI SA CERETI SA NE STERILIZAM NOI CAINII DE APARTAMENT. MA MIR CUM DE NU VA E RUSINE CU ASEMENEA LEGE.