pt IMUNI exista legi rutiere? REALITATEA pe zebra, pietonul idiot si soferul vitezoman
Comentarii pe articolul "Austriacul care a accidentat mortal o tanara pe trecerea de pietoni nu poate fi anchetat in Romania"
Trimis de paul_kovacs la 31 Ianuarie 2009, ora 20:34
si multi pietoni efectiv stiind ca e zebra, nu se asigura si calca zebra. LEGEA spune clar ca pietonul este obligat sa se asigure cand SE ANGAJEAZA in a TRAVERSA pe trecerea de pietoni. Procesul de a te asigura dureaza da la 1-2 secunde in sus. Cine nu o face cu atentie este INCONSTIENT. NU dau vina pe fata, imi e mila de ea, dar priveam intamplarea si din sistemul de referinta al unui sofer, si noi zi de zi ne confruntam cu astfel de elemente circulatorii pe zebra.
Poate imi pot spune tampitii de pietoni, care cand esti la 2-5 m de zebra iti sar in fatza... daca s-au asigurat corespunzator si daca noi avem posibilitatea de a frana pe asa distanta scurta chiar daca avem 30 km/h cat e legal?
Poate imi pot spune tampitii de pietoni, care cand esti la 2-5 m de zebra iti sar in fatza... daca s-au asigurat corespunzator si daca noi avem posibilitatea de a frana pe asa distanta scurta chiar daca avem 30 km/h cat e legal?
Trimis de paul_kovacs la 31 Ianuarie 2009, ora 20:40
si cine nu stie legislatia rutiera si nu este in stare sa priveasca situatia din perspectiva soferului si din cea a pietonului, sa se abtina sa comenteze
Trimis de carnivalles061081 la 31 Ianuarie 2009, ora 23:52
sunt sofer profesionist de cinci ani dar niciodata nu cred ca am mers cu mai mult de 70-75km/ora in acea zona desi trec de cel putin cinci ori pe zi pe acolo. FRATILOR NENOROCITUL ALA AVEA 130 KM /ORA. CE MAI POTI SA ZICI?
Trimis de criogen3000 la 01 Februarie 2009, ora 02:40
Nepoata mea era cat pe ce sa fie lovita pe trecerea de pietoni. Cand s-a angajat in traversare - s-a uitat in stanga, s-a uitat in dreapta , nu erau masini. in timp ce traversa s-a uitat in dreapta- o masina aparuse dar era departe,... s-a uitat iar in stanga; peste o secunda masina era f aproape si rotile au scrasnit de frana prea puternica. A sarit cativa pasi inapoi iar masina a trecut la cativa centimetri prin fata ei, a si simtit in fata curentul de aer facut de masina.
masina nu a mai reusit sa franeze si a trecut mai departe.
toate trecerile ar trebui sa aiba supraveghere video si radar cu inregistrare, iar vitezomanii ar trebui condamnati ptr omor deosebit de grav in cazul accidentarii la astfel de viteze.
Nu mai dati vina pe pietoni ca sunt inconstienti! Un om poate sa aprecieze distanta la care este o masina - NU si viteza cu care se apropie de tine. In cazul unei masini care are peste 100km/h - acum o vezi la 50-100 m iar in secunda urmatoare te loveste.
masina nu a mai reusit sa franeze si a trecut mai departe.
toate trecerile ar trebui sa aiba supraveghere video si radar cu inregistrare, iar vitezomanii ar trebui condamnati ptr omor deosebit de grav in cazul accidentarii la astfel de viteze.
Nu mai dati vina pe pietoni ca sunt inconstienti! Un om poate sa aprecieze distanta la care este o masina - NU si viteza cu care se apropie de tine. In cazul unei masini care are peste 100km/h - acum o vezi la 50-100 m iar in secunda urmatoare te loveste.
Trimis de frangumihai la 01 Februarie 2009, ora 03:28
stiti ceva fata era deja la jumatatea trecerii cand a lovito masina si ce este mai grav este ca e o prietena de-a mea si mai este un lucru prostu ala nu a vaut nici intentia sa franeze
Trimis de paul_kovacs la 01 Februarie 2009, ora 04:36
sunt de acord, sa fie filmate trecerile de pietoni, dar sa apara si pietonii in cadru ! poate poate asa o sa se imparta dreptatea si pt soferi si pt pietoni, care din ei a gresit, sa suporte legea
Trimis de ana_gruieti la 01 Februarie 2009, ora 14:21
De regula pietonii nu se asigura,nu constientizeaza ca pot fi victime chiar daca au prioritate.Mi s-a intamplat de foartre multe ori sa-mi sara inaintea masini.Sunt si soferi inconstienti care nu se gandesc la urmari,din pacate.Nu as putea acuza pe cineva, dar am putea fi mai atenti si marea rugamite de a atentiona pe cei apropiati noua (familie,colegi,prieteni) sa fie mai precauti la traversarea zebrelor.
Trimis de viobanu la 01 Februarie 2009, ora 20:09
Pt. paul_kovacs. Daca tot imparti lumea in soferi si pietoni, si te exprimi la modul;"nenorocitii aia de pietoni", poate ai norocul sa te loveasca o masina cand esti si tu pt. scurt timp pieton. Poate asa iti schimbi optica. Daca esti la volan ar trebui sa fii mai responsabil, pt ca masina e in acelasi timp si arma letala, nu doar mijloc de transport.
Trimis de minel la 02 Februarie 2009, ora 14:38
eu i-as lua permisul acelui individ-kovacs- si nu i l-as restitui niciodata.
la fiecare trecere de pietonias pune denivelari,astfel incat chiar si eu sa-mi rup masina daca nu reduc viteza
la fiecare trecere de pietonias pune denivelari,astfel incat chiar si eu sa-mi rup masina daca nu reduc viteza
Trimis de criscln la 03 Februarie 2009, ora 09:48
bai paule, la primul comentariu scris de tine, am zis ca poate ai dreptate, dar dupa aberatiile care le scrii ma jos, inclusiv aia cu -cine nu cunoaste legea sa se abtina- data fiind problema de fata, ma intreb ce te-a invatat pe tine instructorul la scoala, ce ai inteles tu, si ce ai facut dupa. dar de fapt, nici nu trebuie sa ma mir, pentru ca mie mi s-a intamplat sa fiu efectiv pe trecere, sa aiba timp sa opreasca si sa nu o faca si eu sunt si sofer si pieton si orice sofer face aprecieri, pt ca altfel nu poti conduce.
in oras, niciodata in dreptul unei treceri n-am avut piciorul pe acceleratie, asta o faci poate daca esti... eu stiu, in camp si ai vizibilitate 100% si nu e nici o persoana in zona, pentru ca exact, nu stii cine ti se arunca in fata, mi s-a intamplat de multe ori si in afara trecerii !
oamenii sunt inconstienti dintr-un singur punct de vedere, dupa parere mea: nu stii niciodata cine e la volan, ce reflexe are, etc. d-aia e mai bine sa te uiti de 100 de ori si sa te aperi tu, ca persoana.
oricum, idiotul ala n-are nici o scuza ! pentru proiectia aia, avea viteza nu gluma !
in oras, niciodata in dreptul unei treceri n-am avut piciorul pe acceleratie, asta o faci poate daca esti... eu stiu, in camp si ai vizibilitate 100% si nu e nici o persoana in zona, pentru ca exact, nu stii cine ti se arunca in fata, mi s-a intamplat de multe ori si in afara trecerii !
oamenii sunt inconstienti dintr-un singur punct de vedere, dupa parere mea: nu stii niciodata cine e la volan, ce reflexe are, etc. d-aia e mai bine sa te uiti de 100 de ori si sa te aperi tu, ca persoana.
oricum, idiotul ala n-are nici o scuza ! pentru proiectia aia, avea viteza nu gluma !
Trimis de mihailazarm la 03 Februarie 2009, ora 10:07
calmati-va!
Este absolut normala situatia de imunitate.
Ceea ce este anormal este modul in care se comporta statul roman in aceste situatii.
Pe baza de reciprocitate, ai lor la noi si ai nostri la ei beficiaza de imunitate. Mai exista partea a doua si anume raspunderea civila. Cu alte cuvinte, impreuna cu raspunderea penala este antrenata si raspunderea civila. Statul, care prin constitutie si-a asumat calitatea de garant al dreptului de proprietate ( aici intra si dreptul de proprietate asupra creantelor pe care "partea civila" le are fata de autorul faptei ce antreneaza raspunderea civila) , este liber sa ierte pe oricine vrea el de ambele tipuri de raspundere, insa va trebui sa ia locul datornicului (autorului faptei) in raporturile acestuia cu creditorul.
In concluzie statul roman va trebui sa plateasca el in locul austriacului, al americanului - vezi Teo Peter s.a.m.d.
Este absolut normala situatia de imunitate.
Ceea ce este anormal este modul in care se comporta statul roman in aceste situatii.
Pe baza de reciprocitate, ai lor la noi si ai nostri la ei beficiaza de imunitate. Mai exista partea a doua si anume raspunderea civila. Cu alte cuvinte, impreuna cu raspunderea penala este antrenata si raspunderea civila. Statul, care prin constitutie si-a asumat calitatea de garant al dreptului de proprietate ( aici intra si dreptul de proprietate asupra creantelor pe care "partea civila" le are fata de autorul faptei ce antreneaza raspunderea civila) , este liber sa ierte pe oricine vrea el de ambele tipuri de raspundere, insa va trebui sa ia locul datornicului (autorului faptei) in raporturile acestuia cu creditorul.
In concluzie statul roman va trebui sa plateasca el in locul austriacului, al americanului - vezi Teo Peter s.a.m.d.
Trimis de jollybest1 la 03 Februarie 2009, ora 15:38
ar trebui sa se ridice permisele sa se dea amenzi aspre si pt. 10 km/ora peste viteza regulamentara, amenzi aspre pt pietonii idioti care trec pe rosu si batuti aia cu scuterele ca nu respecte nici o regula de circulatie.......iar ala de la ambasada este un criminal fara scrupule si ca de obicei idiotii de genul asta scapa.....(sunt pieton si era
sa ma ia moartea pe trecere si nu ca nu ma asiguram da cand vezi ca o masina opreste si te lasa sa treci si dintr-o data vine un bou si opreste milimetric langa tine ca e prost si nu stie sa reduca viteza cand e trecere si mai grav cand vede ca o masina stationeaza)
sa ma ia moartea pe trecere si nu ca nu ma asiguram da cand vezi ca o masina opreste si te lasa sa treci si dintr-o data vine un bou si opreste milimetric langa tine ca e prost si nu stie sa reduca viteza cand e trecere si mai grav cand vede ca o masina stationeaza)
» Inapoi la articolul "Austriacul care a accidentat mortal o tanara pe trecerea de pietoni nu poate fi anchetat in Romania"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Austriacul care a accidentat mortal o tanara pe trecerea de pietoni nu poate fi anchetat in Romania
- risca 7 ani
- romania
- datorita vidului legislativ....
- am ajuns de rasul lumii,,,,,,,,,,,,
- vai de romania
- pacat
- VA SCAPA
- am ajuns sa ne fie frica si de straini nu numai de ai nostri !
- Ce fel de "FUNCTIONAR"???...cu ochi "albastri???
- Sa-i ia dracu pe toti.....
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?





sigur accidentul s-a produs din cauza ca nu avea ala 30 km/h viteza pt ca daca nu se pomeneste ca a trecut pe rosu, nu e vorba de trecere semaforizata. Vina fetei si a oricarui pieton care este executat pe zebra este ca NU este in stare sa aprecieze viteza vehiculelor care se apropie de zebra si daca au timp sa treaca. Mi-e mila de biata fata care a fost in asa hal executata... Soferii niciodata nu vor respecta toti limita de viteza sau hai sa zicem cu bun simt un +20 km/h fata de limita legala in acel loc. Vina fiecareui pieton este ca el stie ca are prioritate, indiferent ce-ar fi, si nu se uita la viteza inconstientilor soferi care se apropie de zebra... si ei pac, intra pe zebra, soferii speed racers nu mai au timp sa franeze si accidentul se produce. Imi pare rau, asta e crunta REALITATE