cititi integral LEGEA si nu va mai plangeti ca muierile!!!
Comentarii pe articolul "Start la monitorizarea convorbirilor telefonice si a SMS-urilor"
Trimis de mihele_horia la 20 Ianuarie 2009, ora 09:07
asta si ii motivul pentru care scrii ce scrii!
Trimis de cristian_iv la 20 Ianuarie 2009, ora 11:46
Sa fii tu sanatos baiete, cu tot cu legea ta. Esti sigur ca va fi totul asa cum scrie in lege? Cate legi sunt scrise in tara asta, si cate sunt respectate?
Trimis de deedee_vd la 20 Ianuarie 2009, ora 12:36
normal ca nu o sa se respecte legea.eu am avut asa o pb...am avut pe cineva kre mi-a monotorizat activitatea mea pe internet timp de cateva sapt...si va spun nu e o senzatie frumoasa...dar acum cand stiu ca si guvernul va face la fel....si nu numai internetul cat si telefonul.
Trimis de medox_bms la 20 Ianuarie 2009, ora 12:59
in urma cu cativa ani, nu stiu exact cati, probabil in jur de 10 asa se facea si la noi.se ascultau prin centrala, ca inainte trebia sa suni in centrala si sa iti faca legatura.asta inainte de aparitita alcatelului.ma refer la telefonia fixa pt cei care nu s-au prins.auzeai centralista cum respira in telefon.ah si apropo convorbirile de telefonie fixa au fost inregistrate intotdeauna.ne reintoarcem la comunism...
Trimis de cenzurat2004 la 20 Ianuarie 2009, ora 13:03
Sa te duci draq cu ideea ca nu avem idee la ce refera sau cum se refera aceasta lege....
Tie ti-se pare normal ceea ce se intampla in lumea asta de kkt .... si la noi mai e oleaca si nici in casa nu o sa mai poti sa faci ceva cu nevasta ta ca o sa stie politia fbi sri sau altcineva ce faci .... ce draq oamenilor si unde mai e democratia unde mai sunt drepturile la confidentialitate , aceste discutii mesaje se stocheaza undeva ... oare crezi ca e asa de greu ca angajatii de la acea firma sa asculte numai pt a se distra anumite inregistrari .... tie ti-ar conveni ca cineva sa asculte tot ceea ce vb tu nu cred ... acuma luando pe partea cealalta convorbirile emailurile si etc sunt stocate de mult numai ca acuma si recunosc peste tot in lumea asta asa este marele nostru provider de internet rds monitorizeaza totu de foarte foarte multa vreme
Tie ti-se pare normal ceea ce se intampla in lumea asta de kkt .... si la noi mai e oleaca si nici in casa nu o sa mai poti sa faci ceva cu nevasta ta ca o sa stie politia fbi sri sau altcineva ce faci .... ce draq oamenilor si unde mai e democratia unde mai sunt drepturile la confidentialitate , aceste discutii mesaje se stocheaza undeva ... oare crezi ca e asa de greu ca angajatii de la acea firma sa asculte numai pt a se distra anumite inregistrari .... tie ti-ar conveni ca cineva sa asculte tot ceea ce vb tu nu cred ... acuma luando pe partea cealalta convorbirile emailurile si etc sunt stocate de mult numai ca acuma si recunosc peste tot in lumea asta asa este marele nostru provider de internet rds monitorizeaza totu de foarte foarte multa vreme
Trimis de paul_mitrea la 20 Ianuarie 2009, ora 13:48
Faptul ca tu nu iti imaginezi cum ar putea fi manipulata atata informatie nu inseamna nimic. Din pacate POATE fi manipulata fara mari probleme. Esenta problemei este constiuita din 2 aspecte, cred eu, si anume:
1. Incalcarea flagranta a dreptului constitutional la intimitate.
2. Aceasta lege permite manipularea - prin mijloace specifice - a operatorilor de telefonie si internet asa incat acestia sa puna la dispozitia "baietilor" date CARE NU FAC OBIECTUL LEGII!!. Daca ai legatura cu mediul de afaceri privat vei intelege, daca nu, nu. In esenta poate fi ca si cum iti vine Garda in control si TREBUIE SA DAI ORICUM TOT CE ITI CER -ALTFEL NU MAI AI NICIODATA LINISTE...
Asta e tipul de presiune care poate face pe oricine sa "incalce" in mod tacit "garantiile" oferite de lege si sa le ofere "baietilor " toate informatiile posibile, in mod confidential, e adevarat, poate si inregistrari chiar.
De aici si pana la procese politice sau distrugerea imaginii unor personalitati, etc. ramane un pas mic, mic, mic....
1. Incalcarea flagranta a dreptului constitutional la intimitate.
2. Aceasta lege permite manipularea - prin mijloace specifice - a operatorilor de telefonie si internet asa incat acestia sa puna la dispozitia "baietilor" date CARE NU FAC OBIECTUL LEGII!!. Daca ai legatura cu mediul de afaceri privat vei intelege, daca nu, nu. In esenta poate fi ca si cum iti vine Garda in control si TREBUIE SA DAI ORICUM TOT CE ITI CER -ALTFEL NU MAI AI NICIODATA LINISTE...
Asta e tipul de presiune care poate face pe oricine sa "incalce" in mod tacit "garantiile" oferite de lege si sa le ofere "baietilor " toate informatiile posibile, in mod confidential, e adevarat, poate si inregistrari chiar.
De aici si pana la procese politice sau distrugerea imaginii unor personalitati, etc. ramane un pas mic, mic, mic....
Trimis de tell la 20 Ianuarie 2009, ora 15:03
pai lege este facuta SPECIAL pentru mediul privat ....
cred ca baetii nu sunt interesatii sa inregistreze poezii...ci doar cifre!
cred ca baetii nu sunt interesatii sa inregistreze poezii...ci doar cifre!
Trimis de loredane01 la 20 Ianuarie 2009, ora 16:44
Va sugerez programe de privacy protection. Nu dau nume sa nu fac reclama. Te scapa de o serie din aceste frici....(pentru cei cu senzatia ca cineva le monitorizeaza pasii online)
Trimis de flo_ssshhh la 20 Ianuarie 2009, ora 19:27
pt loredane01: ''Nu dau nume sa nu fac reclama". amice, esti "prins" de tot ce e in jurul tau. nu te deosebesti prin nimic de masa generala de indoctrinati si nu deosebesti nimic... praf si pulbere in urma ta!
Trimis de sharpe_yo la 20 Ianuarie 2009, ora 19:55
Mah...chiar sunt monitorizate,citite si ascultate telefoanele si e-mail'urile...au fost ascultate si citite si pana acum,doar ca legea asta permite celor din justitie sa nu mai ceara mandat de ascultare ci sa actioneze direct!a fost luata in urma acuzatiilor aduse de patriciu si becali cum ca li sa ascultat tel ilegal...legea e facut pt ai prinde pe cei mari fara a da multe explicatii si fara a le da dreptu la replica....da' presupun ca acum vor creea ceva programe codate...care sa inregistreze,localizeze si sa anunte automat convorbirea la detectarea unor anumite cuv cheie...(ex: iarba,droguri,bani,bataie ,curve,omor,furt...ma rog...orice ar putea pune in pericol tara si cetatenii ei)...oricum...ii astept cu drag sa ma monitorizeze cand o sa merg la wc sa ma cac...si i-as sfatui sa inventeze si un detector de miros....sa duca de la mine din baie...pana in sediul lor ...pace
Trimis de commandosred la 21 Ianuarie 2009, ora 00:08
ba desteptule din primu comentariu ... folosesteti materia cenusie si gandeste putin ... sa dau un exemplu: intr-o ancheta penala, sa zicem ca folosesc informatiile respective impotriva mea. da oare nu ii mai bine sa stie CE am vb cu cineva decat cand ci cat si de unde? adica ce rost are sa afle ca am vb cu cineva, daca nu stii si CE ai vb. hai mah .. nu fii atata de naiv.
Trimis de commandosred la 21 Ianuarie 2009, ora 00:09
si inca cva .. chestia asta ii impotriva drepturilor omului
Trimis de BETTER_LIFE la 21 Ianuarie 2009, ora 00:30
suntem umiliti ca oameni si ca popor de catre acest basescu si de trepadusii lui care au conceput aceasta lege !!!! vor sa controleze tot , sa subjuge acest popor si asa incercat !!!!! in curand o sa ni se ceara sa iesim din case cand vor ei , sa mergem cu masina cand si pe unde vor ei , sa ne fie frica sa ridicam capul din pamant !!!!! nu va doresc sa ajungeti in fata unui procuror din romania sa vedeti cata aroganta , cat abuz in serviciu face cand vi se adreseaza ca si cum ar fi dumnezeu , cum i-ti interpreteaza fiecare vorba si o pune in contextul in care vrea el si cum te umileste netinand seama de prezumtia de nevinovatie si cum intimideaza martorii prin minciuni numai ca sa-i constranga sa spuna ceva , orice !!!!!!!!!! si asta pt ca le-am dat putere ,pe banii nostrii , avand salarii nesimtit de mari si pt ca noi ,romanii am plecat capul si nu ne-am rasculat !!!!!! TREZITI-VA ROMANI , NU VA LASATI UMILITI DE ACESTE SERVICII SECRETE AFLATE IN SLUJBA CELOR CARE NE UMILESC --- CEI CARORA LE-AM DAT VOTUL !!!!!!!!!
Trimis de Atlas333 la 21 Ianuarie 2009, ora 01:37
Absolut nimic nu e bun cu legea asta. Si oricum totdeauna vor face ce vor, credeti ca plebea va afla ????? Fiti seriosi! Pur si simplu fara sa intru in detalii de sute si mii de cuvinte despre CONSPIRATIE SI CONTROLUL UMANITATII, un singur lucru vreau sa zic: faptul ca hopahopa s-o dat in media controlata de EI cu explicatii vagi in unele locuri si clare in altele este o mutare de sah psihologica sa ne obisnuim cu idea, sa nu ne impotivim nici mintal, in gand, nu vorbim de fapte, sa ACCEPTAM idea FARA DAR SI POATE ,ca e doar pentru siguranta noastra, asa zic ei. Du-te ma!!!!
Omul prost zice: Uite ma, recunosc ca ne vor asculta, sunt cinstiti , pe fata fac, ATUNCI SUNTEM DE ACORD(hai sa te leg,MAINILE SI PICIOARELE apoi te voi elibera, ... da , da, o p**a) eU AM INCREDERE IN ISTETIMEA, INTELEPCIUNEA, SMECHERIA ROMANILOR,( CARE A RASPUNS NEGATIV SI PENTRU VACCINUL PENTRU CANCER DE STIU EU CE PENTRU FETITE, CARE E O ALTA POVESTE A MARILOR FIRME DE MEDICAMENTE)
ASCULTATI IMNUL, FRATII MEI ROMANI: DESTEAPTA-TE ROMANE!!!
fITI SERIOSI, UNDE RAMANE INTIMITATEA!!!!1
Omul prost zice: Uite ma, recunosc ca ne vor asculta, sunt cinstiti , pe fata fac, ATUNCI SUNTEM DE ACORD(hai sa te leg,MAINILE SI PICIOARELE apoi te voi elibera, ... da , da, o p**a) eU AM INCREDERE IN ISTETIMEA, INTELEPCIUNEA, SMECHERIA ROMANILOR,( CARE A RASPUNS NEGATIV SI PENTRU VACCINUL PENTRU CANCER DE STIU EU CE PENTRU FETITE, CARE E O ALTA POVESTE A MARILOR FIRME DE MEDICAMENTE)
ASCULTATI IMNUL, FRATII MEI ROMANI: DESTEAPTA-TE ROMANE!!!
fITI SERIOSI, UNDE RAMANE INTIMITATEA!!!!1
Trimis de andrea_dea3 la 21 Ianuarie 2009, ora 11:21
eu cred ca nu mai suntem o tara democratica...sau poate asta se stia demult...nu mai suntem democrati nu?-s-a scris undeva ca nu mai suntem sau doar o stiu eu si atat?pai cum sa se inregistreze toate astea ,sa vada ce sms-uri se trimit,ce e-mailuri unde mai este libera comunicare eu poate vreau sa il injur pe presedinte,poate imi trimit mesaje intime cu sotul meu,poate si iarasi poate acum trebuie sa stau cu frica in san ca aia imi citesc mie mailurile si sms-urile,sa ma gandesc ca mai vede si altcineva ce am scris nu numai destinatarul...offf mi se pare o porcarie sa fie pentru toata lumea asta sa fie numai pentru coruptii din politica,politie,medicina,invatatura,dar nu pentru price muncitor de rand,eventual sa fie pentru strainii care au fata sau tentative de infractori de teroristi,pe rromi...mi se pare o prostie mie personal acum fiecare cu parerea sa...oricum nu inteleg ceva..pe mine nu ma intereseaz aca vor fi folosite ca probe in ultima instanta pe mine ma derajeaza pur si simplu ca acestea vor mai fi citite si de altcineva pentru ca pentru a descoperi o infractiune printr-un sms sau mail trebuie sa fie citite si de altcineva nu?sincer chiar nu am ce sa ascund ca sunt fata si nu cred ca scriu ceva care sa intereseze pe judecatori in sms-uri sau mailuri si oricum cred ca un om destept sau care vrea sa faca un rau nu spune intr-un sms sau mail ,sau orice alta convorbire telefonica-ba il omor pe ala...ar trebui sa fie acscultati toti coruptii care traiesc in jururl nostru(care cica se facea si inainte-dar cred ca daca se facea nu mai existau atatia)pe toti astia care cer spagi si sa ii salte-asta da ar trebui dar nu prea cred ca se va intampla prin aceste inregistrari ....
Trimis de anamaria_tarnavean la 21 Ianuarie 2009, ora 13:27
romania nu a existat niciodata democratie... am trait intr-o falsa democratie... este de ajuns sa te uiti pe scena politica...in fine...problema e cu monitorizarea. voi credeti ca pana acuma nu s-a monitorizat? ba da...dar nu era o lege speciala pt asta. dk foloseai anumite cuvinte cheie convorbirea era inregistrata automat. si asta nu se intampla doar la noi, MI5 face acelasi lucru...poate mai putin mediatizat, si cam toate tarile cu servicii interne. chiar daca nu sunt de acord cu acasta lege, in fond tine de securitatea individului, de asigurarea sprijinului din partea statului in situatii de urgenta. dar, totodata, din perspectiva mea este o grava insulta la adresa drepturilor fundamentale ale omului.
iar noi, romanii, suntem prea pasivi, lasam everimentele sa curga...iar noi ne plangem in urma lor...
iar noi, romanii, suntem prea pasivi, lasam everimentele sa curga...iar noi ne plangem in urma lor...
Trimis de Sektorrules la 21 Ianuarie 2009, ora 22:25
le urez sa-mi inregistreze felatia care o primesc prin telefon...la randul lor sper ca ma vor satisface si ei in viitor (adica sa ma suga!)
Trimis de el_divino86 la 22 Ianuarie 2009, ora 13:02
ai dreptate Atlas333... Ascultati oameni buni imnul tarii:
"DESTEAPTA-TE ROMANE"
"DESTEAPTA-TE ROMANE"
Trimis de iulia_ionescu18 la 29 Ianuarie 2009, ora 11:44
stiti prea putin sa vorbiti atat de mult, decat primul dintre voi a citit legea iar restul isi dau cu presupusul...lucrez intr-o companie multinationala de telefonie mobila si daca ar fi sa se stocheze apelurile si convorbirile a milioane de clienti ar trebui angajati poate inca 1000-2000 de oameni....habar nu aveti de capul vostru...daca zice cineva ca este cutremur va aruncati de la etajul 10.....coborati va rog din copac pe pamant pentru ca nu tot ce zboara se mananca....si daca tot "se asculta apelurile" invatati, va rog, limba romana...
Trimis de 9am035860 la 23 Aprilie 2009, ora 09:53
Eu nu vreau ca activitatile mele zilnice sa fie monitorizate, sub nici un aspect, dar din pacate asta e un trend mondial aproape generalizat. Pana si cel mai amarat website, poate avea un implementat un sistem de inregistrare si stocare a activitatii userilor inregistrati sau anonimi.
Sunt oameni si oameni, unii vor sa fie monitorizati (chiar cred cu tarie in corectitudinea autoritatilor (fac o paranteza si dau un exemplu - o turma de oi doreste sa fie monitorizata de un cioban si o mana de paznici) iar altii care nu doresc acest lucru (in general oamneii care gandesc si pot analiza o problema din mai multe perspective)
Tu din care categorie faci parte?
PS. Si uite asa, incalcarea drepturilor omului se transforma intr-un busines pe bani grei... Aplicatiile unei asemenea legi, sunt limitate doar de limitarea mintii umane...
Sunt oameni si oameni, unii vor sa fie monitorizati (chiar cred cu tarie in corectitudinea autoritatilor (fac o paranteza si dau un exemplu - o turma de oi doreste sa fie monitorizata de un cioban si o mana de paznici) iar altii care nu doresc acest lucru (in general oamneii care gandesc si pot analiza o problema din mai multe perspective)
Tu din care categorie faci parte?
PS. Si uite asa, incalcarea drepturilor omului se transforma intr-un busines pe bani grei... Aplicatiile unei asemenea legi, sunt limitate doar de limitarea mintii umane...
» Inapoi la articolul "Start la monitorizarea convorbirilor telefonice si a SMS-urilor"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Start la monitorizarea convorbirilor telefonice si a SMS-urilor
- convorbiri telefonice inregistrate
- Ce naiba? De ce?
- nu mai avem mult
- www.ClickApel.ro - cel mai puternic software de spionaj telefoane
- Pe cand supravegherea gandurilor?
- MAI OAMENI BUNI>>>ORICE SOLUTIE ARE SI O CONTRA-SOLUTIE!
- de ce a fost revolutia?
- Monitorizati-ne si cand o sa va futem in gura!
- Nu este decat inceputul.....
- Pe cand camere de luat vederi
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




peste tot in presa si in televiziune, "ni se asculta telefoanele"
a avut cineva curiozitatea sa citeasca aceasta lege?
SCRIE CLAR
Prezenta lege nu se aplica in ceea ce priveste continutul comunicarii sau informatiile consultate in timpul utilizarii unei retele de comunicatii electronice.
chiar atat de idiot sa fii sa crezi ca este acolo cineva care sta sa asculte si sa citeasca toate e-mailurile si sms-urile romanilor??? puteti macar sa va imaginati de cata informatie este vorba? ca eu nu!!!!!!