Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Pacat ??? Pacat ca a condus neatent!

Comentarii pe articolul "Portarul Ibrahim Dossey a decedat marti dimineata"

Danny76
Trimis de Danny76 la 09 Decembrie 2008, ora 14:50
Oare e normal sa ne manifestam compasiunea totala si completa fata de unii semeni care, din propria inconstienta, aduc disperarea chiar si in alte familii ?
Eu unul nu cred asa ceva. Atunci cand cineva provoaca un accident deoarece nu-si mai poate controla masina pe drum, inseamna ca este inconstient - intr-o mare masura.
Deci, pentru un astfel de om, nu cred ca e CORECT sa ne para rau. Corect si just ar fi sa ne intrebam de soarta ocupantilor celeilalte masini implicate in accident, care, nevinovati fiind, au ajuns si ei la spital (unii din ei).
Consider ca e corect sa manifestam compasiune si empatie fata de acie oameni, si in nici un caz nu fata de soferul vinovat de acel accident.

Toate bune
Dan

 
alt_mihai
Trimis de alt_mihai la 09 Decembrie 2008, ora 14:54
Asa-i Danute. Subscriu la fiecare cuvint spus de tine si nu mai am ce adauga.

SA AUZIM DE BINE !
 
danuta_munteanu
Trimis de danuta_munteanu la 09 Decembrie 2008, ora 15:09
Adica daca a gresit si a condus neatent ( cui nu i se poate intampla, sa arunce piatra) sa moara ca sa-si spele greseala.
Sunteti dusi frate.
Daca i s-ar intampla cuiva drag voua, oricui din familiile voastre cum ati zice?
A murit, daca a gresit asta e?
 
dragutza_4u_raluca
Trimis de dragutza_4u_raluca la 09 Decembrie 2008, ora 15:09
parerea mea e k tot ce ai scris mai sus este gresit...nu pot sa cred k exista persoane care sa gandeasca k tine...pan'la urma urmei nu conteaza cine a fost de vina ptr k toti suntem oameni si e firesc sa gresim...astazi un OM a decedat si e normal sa ne para rau,mai ales celor care l-au cunoscut...Condoleante familiei si cunostintelor!!! RIP :(

 
al3xa2907
Trimis de al3xa2907 la 09 Decembrie 2008, ora 15:12
normal...ce?voi daca aveti carnet...nu-mi spuneti mie ca voi conduceti numai cu viteza regulamentara..fara depasiri neregulamentare....nu sunteti oameni....
 
nanescu_florin
Trimis de nanescu_florin la 09 Decembrie 2008, ora 15:14
pt dan_moldovan omule,a murit un om,nus cn esti u sa judeci,se poate intampla oricui,aqm u cred k esti inconstient
 
cyoaba2002
Trimis de cyoaba2002 la 09 Decembrie 2008, ora 15:15
@dan_moldovan... esti razna frate... omul asta nu a omorat pe nimeni, cand a murit Teo Peter a patit cineva ceva ?? Daca tu esti pieton din tata in fiu nu trebuie sa 'dai cu piatra' asa cum zicea danutza...
eu era sa mor intr-un taxi, pentru ca soferul a atipit la volan, ce era sa fac, sa il omor? am zis bine ca am scapat
 
Danny76
Trimis de Danny76 la 09 Decembrie 2008, ora 15:21
Pentru raluca si danuta, va propun un joc al imaginatiei:
Sa plecam de la presupunerea ca sunteti casatorite si aveti copii.
De asemenea, sa presupunem ca sotul, impreuna cu copii se intorc de undeva catre casa.
Si sa mai presupunem ca cineva, asemenea acestui Ibrahim Dossey (dar cu o masina mult mai mare decat cea a sotului), o ia razna pe drum si intra in "Loganul" sotului cu 150 Km/ora.
Si sotul si copilul/copiii ar deceda cu totii in accident.
Ati fi la fel de idulgente cu soferul criminal si in acest caz ?
Indraznesc sa cred ca raspunsul este un NU hotarat.

Danuta, spuneai cam asa:
"Daca i s-ar intampla cuiva drag voua, oricui din familiile voastre cum ati zice?
A murit, daca a gresit asta e? "

Eu consider in felul urmator: faptul ca a Dossey murit nu e nici o problema. El a primit ceea ce a cautat. (remember principiul cauza-efect). PROBLEMA este reprezentata de faptul ca POATE SA DUCA CU EL IN MOARTE si pe altii. Altii nevinovati !!!!
 
zlavy
Trimis de zlavy la 09 Decembrie 2008, ora 15:43
Fiecare dintre noi poate gresi. In articol scrie ca masina lui a derapat. Se poate intampla fiecarui sofer; cine a condus si nu a patit-o? Si da, se poate intampla fiecareia dintre rudele noastre; dar atata timp cat esti pe sosea esti expus pericolului. Si apoi, daca asa iti este dat de sus sa mori... Nu cred ca noi avem nici dreptul si nici puterea sa judecam un semen noua...cine e perfect, sa poata arunca piatra?...Un om a murit...aproape e craciunul...sunt sigura ca familia lui sufera...o viata tanara s-a pierdut si deja este de ajuns... nu cred ca trebuie rasucit cutitul in rana.
Dumnezeu sa-l odihneasca! si Dumnezeu sa le dea putere celorlalti raniti sa se refaca.
Craciun fericit!
 
sayid_27
Trimis de sayid_27 la 09 Decembrie 2008, ora 16:02
pt dan_moldovan...sincer ai si tu pe undeva dreptate ...dar atunci in cazul in care chiar acel sofer a cauzat accidentul din diferite acte :teribilism,viteza excesiva ,bautura depasire neregulamentara si ..etc.Dar dupa cum ai citit articolul sau ai auzit de la TV, Ibrahim Dossey a pierdut contrulul masinii pt ca aceasta a derapat din cauza conditiilor nefavorabile de drum, asta ti-se poate intampla si tie si oricui ...masina te fura si daca ai viteza mica eu stiu ca si eu am patit si crede-ma ca aveam 40 km/h...si nu ma lua ca daca sti sa conduci sau sa fi foarte atent ..ca nu tine ..te fura oricum ...asa ca in cazul lui Dossey nu cred ca ar trebui sa vb asa urat de el.A lasat in urma o sotie si o fetita de 5 ani (din cate stiu)...Dumnezeu sa-l odihneasca si familiei condoleante .
Iar pt voi..Craciun fericit!!!!
 
razvan_timofte
Trimis de razvan_timofte la 09 Decembrie 2008, ora 16:28
dan_moldovan frate ...esti dus ! Omu' nu era baut ! Masina a derapat ! Daca ai carnet de conducere macar odata ti-a iesit ceva in fata, ti-a derapat masina, ti-a luat vreunu' fata. A primit ce cauta ? Amice esti de-a dreptu' idiot ! Zi-mi un lucru : ai terminat sociologie/psihologie ceva. Numai un terminat de acolo poate gandi ca tine.
 
razvan_timofte
Trimis de razvan_timofte la 09 Decembrie 2008, ora 16:30
Mai nasol este ca la profilul tau apare sex feminin iar tu te semnezi simplu "Dan" ...omule eu zic sa te cauti bine ! Am impresia ca ceva nu e in regula cu tine.
P.S. : Ma scuzi pentru cuvantul " regula" ...sper ca nu te face sa gandesti la altele.
 
smgrobert
Trimis de smgrobert la 09 Decembrie 2008, ora 16:30
asa e ma!! sayd are dreptate
 
irinalp04_d
Trimis de irinalp04_d la 09 Decembrie 2008, ora 16:53
incercati sa nu judecati acest om care a gresit sau nu...pt ca doar el stie exact ce s'a intamplat in acea masina...iar prin comentariile voastre acide faceti foarte mult rau familiei si asa indurerata...si spun asta din propria experienta pt k am pierdut p cineva drag intr'un mod asemanator...si au fost destui care au comentat asa cum face dan_moldovan...NOI NU SUNTEM NIMENI SA II JUDECAM...ESTE CINEVA ACOLO SUS CARE II VA RASPLATI DUPA CE AU FACUT...si nu e corect sa spui ca cineva merita sa moara...indiferent ce ar fi facut intr'o clipa de neatentie...mai bine ne'am uita la noi sa vedem cate lucruri bune am facut azi...sau in ultima saptamana...DUMNEZEU SA IL ODIHNEASCA IN PACE
 
xilver2you_2
Trimis de xilver2you_2 la 09 Decembrie 2008, ora 17:15
dan_moldovan du-te urgent frate la psiholog ca daca tu asa gandesti esti dus rau cu capul !!! sincer eu is sofer de 2 ani si iti zic ca omul asta nu e vinovat pt ce sa intamplat asa ia fost scris !!!!
 
xilver2you_2
Trimis de xilver2you_2 la 09 Decembrie 2008, ora 17:16
REST in PEACE Dossey
 
mariaandreea1987
Trimis de mariaandreea1987 la 09 Decembrie 2008, ora 17:24
eu cred ca numai un om care nu are creier in cap si inima poate spune ca nu-i pare rau cand o persoana moare,tu oare poti sti care au fost motivele care l-au determinat sa intre pe contrasens sa faca un gest gresit la volan?iti spun eu sigur ca nu si nimeni nu stie....ar trebui sa-ti fie rusine sa vb asa despre un om care nu mai este printre noi....i se poate intampla oricui,chiar si la un prieten de-al tau,doamne fereste!, atunci as vrea sa stiu ce crezi si ce sentimente ai....
 
Danny76
Trimis de Danny76 la 09 Decembrie 2008, ora 17:28
Well, well, well.....
S-a cam ambalat lumea pe aici... interesant.
Deci, sa recapitulez ceea ce reiese din spusele unora din cei care au raspuns pe acest topic:
- Vinovatul pentru intraga tragedie, este.... sa zicem... Presedintele Basescu ?
Nu ?
Ca doar, personajul a carui masina a derapat si a cauzat acidentul (si care in cele din urma a decedat si el), din punctul vostru de vedere, nu poate fi considerat vinovat in nici un caz, asa e ?
Sunt curios, oare cand veti spune ca pasagerii Loganului erau vinovati - ca de ce erau cu masina tocmai atunci si tocmai in locul acela.

Măi, măi... oare când se va lumina lumea asta.....

Dan

 
varlan_lizica
Trimis de varlan_lizica la 09 Decembrie 2008, ora 18:10
Dumnezeu sa-l odihneasca! Sincere condoleante familiei si celor apropiati.
Cat despre comentariile facute de Dan, cred ca deja s-au spus destule.
As vrea sa spun totusi ca nu trebuie sa uitam sa fim OAMENI si ca moartea unui OM nu trebuie sa fie o ocazie (pt unii dintre noi) de refulare si de improscare cu ura si noroi.
 
favoritft
Trimis de favoritft la 09 Decembrie 2008, ora 18:29
NA, eu spun ca sunt de vina toti politicieni care pana in prezent si-au vazut de buzunarul lor si nici in P... nu le-a pasat de infrastructura tari cum ar fi fost drumurile in special autostrazile, poate daca era autostrada nu era Dosey in acelas loc sau nu era Loganul marog, eu spun ca aceasta gasca conspirativa este de vina care si acum in prezent se cearta care cu care sa schimbe locul ca la unii a trecut timppul si le-o fost destul si acum ca si cum ar fi ca baiiiiiii acum tre sa guvernam noi, ASTIA SUNT DE VINA CA ESTE TOT CU KURU SUS IN TARA ASTA !!!
 
dyadcg
Trimis de dyadcg la 09 Decembrie 2008, ora 19:00
Dan, esti bolnav .. sincer... Imi pare rau pentru tine :(
 
studio54
Trimis de studio54 la 09 Decembrie 2008, ora 20:20
urat dan..urat...esti sofer?tu nu ai gresit niciodata?nu ai depasit niciodata neregulamentar.totusi...nu a provocat o crima INTENTIONAT SI PREMEDITAT ca sa afirmi asa ceva..urat...DUMNEZEU SA-L IERTE!
 
vinti2003
Trimis de vinti2003 la 09 Decembrie 2008, ora 21:52
Pentru Danny76:
"Iti propun un joc al imaginatiei:
Sa plecam de la presupunerea ca esti casatorit si ai copii. ..........................................................................................................Si sa mai presupunem ca cineva, asemenea acestui Ibrahim Dossey (cu o masina mult mai mare decat un Logan), o ia razna pe drum si intra intr-un Logan adevarat, cu150 Km/ora....."
Si sa mai presupunem ca acest Ibrahim Dossey e copilul tau..!..
??????????????????????????????????
Deci depinde din ce punct de vedere pui problema.
Un filozof spunea demult, demult: "Nu avem dreptul sa-i judecam pe altii. Numai Dumnezeu are acest drept."
Pe undeva, pe undeva, cred ca avea dreptate.
 
Danny76
Trimis de Danny76 la 09 Decembrie 2008, ora 22:20
Fiecare, dar absolut fiecare din noi detinem acea libertate de alegere pe care o numim liberul arbitru.
Desigur ca obisnuim sa privim/tratam in mod subiectiv TOATE evenimentele care ne implica in vre-un fel (dpdv emotional).
Da, la exercitiul de imaginatie in care se mai presupunea ca vinovatul ar fi fiul/fiica mea, bineînțeles că aș fi extrem de îndurerat. Dar nu e mai putin valabil că realitatea ar fi tot aceeași.
Sa nu uitati, că eu nu am sugerat niciodata sa judecam pe cineva.
Eu v-am provocat sa ganditi cu CREIERUL. Totuși unii așa au presupus. Pentru că nu mai prea știm să gândim singuri. :)
Bineînțeles că există multi pe aici care gândesc doar cu inima.
Oare este bine să gândim DOAR cu inima ?
Cred că e o intrebare interesantă pentru voi-noi toți.

Dan
 
LeKKa
Trimis de LeKKa la 10 Decembrie 2008, ora 00:24
tati, du-te si filozofeaza despre flori, daca ai avea destul creier n-ai veni aici sa expui pareri atat de reci si extremiste. sincer, eu cred ca tu esti prea destept pt societate, deci marsh in plm in varul muntelui si spunei caprei de acolo ca nu cumva sa alunece pe stanci ca o sa te doara in c.ur de ea si nu-ti place :))
ciao
 
sayid_27
Trimis de sayid_27 la 10 Decembrie 2008, ora 00:56
hai Dane ca ti-a zis-o jamzabiela...si are perfecta dreptate ...dupa cum vezi cam toata lumea care a comentat aici te-a contrazis pe buna dreptate...data viitoare cand deschizi gura ...sau mai bine zis inainte sa gandesti ceva ...trece-l de 3 ori prin filtrul mintii...si apoi sa postezi bazaconii despre un om decedat...desi crede-ma ca nu e bn sa vb mortii de rau ...iti zic eu.
 
dayahne_ro
Trimis de dayahne_ro la 10 Decembrie 2008, ora 08:53
bravo jamzabiela.. spus la obiect! iar tu, "dane" chiar ai probleme grave, si cred si creiereul tau nu e prea inteligent odata ce-ti dai cu parerea despre un accident la care nu ai fost martor, despre care in articol se scrie ca masina a derapat, deci nu inseamna ca a fost vina lui neaparat!!! si sincer, esti un dobitoc!!! nu iti mai pune tu capu' la contributie ca oricum ii lipseste o rotita si mai lasa-ne cu astfel de supozitii si nu vorbi tu de liberul arbitru ca habar n-ai ce e ala!! iar libertatea pe care tu o detii, e ca poti sa te duci dracu'! N-am putut sa ma abtin sa nu fiu subiectiva si sa nu gandesc cu inima...
si DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE!
esti un bou ca vorbesti asa despre un om care nu mai e printre noi..si pe care nu l-ai cunoscut..
 
dayahne_ro
Trimis de dayahne_ro la 10 Decembrie 2008, ora 09:14
Bravo jamzabiela!!! Iar tu, "dane" esti un mare idiot, si cred ca nici creierul tau nu functioneaza prea bine, atata timp cat acuzi cu atat nesimtire, fara sa fi fost martor la acest accident, in articol este scris clar ca masina a derapat, sub nicio forma ca soferul ar fi fost vinovat! dar tu esti un prost fudul, si ai venit aici sa faci supozitii, sa vorbesti despre cum sa gandim, si pe deasupra si cu ironie si superioritate!

esti un bou si nu ma pot abtine sa nu gandesc cu inima si sa nu fiu subiectiva, asa ca pot sa te duci dracu'!

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE!!
 
Danny76
Trimis de Danny76 la 10 Decembrie 2008, ora 15:26
HM....
@dayahne_ro: tu ai fost martora la accident ?
Presupun ca nu. Dar, cu toate astea, suntem obisnuiti de mici sa manifestam compasiune fata de... aproape oricine care moare.
De ce oare ? Ce e asa de special cu MOARTEA asta. Ea reprezinta doar o trecere.
Dacii - stramosii nostrii chiar sarbatoreau fiecare deces. Pentru ei era o sarbatoare. Se imbracau cu haine albe si chefuiau :).
Indiferent daca a fost intentionat sau nu, un lucru e clar:
O masina a derapat si a provocat un accident.
Soferul acelei masini se face vinovat pentru urmarile acelui accident. EL SINGUR.

Oameni buni, atunci cand vom invata sa judecam lucrurile CEREBRAL si nu sentimental, vom avea o sansa reala de progres.

Numai pace,
Dan
 
ashesarchbeast
Trimis de ashesarchbeast la 11 Decembrie 2008, ora 00:12
dane sincer ti sa mai spus de multe ori pana acum nu esti sanatos cu capul! sa zicem ca sunt de acord cu tine ca el a fost "vinovat" ceea ce nu e adevarat.....daca ai avea permis stiai ca se poate derapa cu masina si la 60 Km/h (eu unu asa am patit de am intrat intr-un copac...din cauza unei pete imense de ulei pe asfalt, dar asta nu e important)......daca ne luam dupa birocratia tampita si comunista de la noi din tara care e facuta tot de oameni CEREBRALI ca tine intradevar el a fost de vina....dar sincer tu ai impresia ca daca stai acum si contrazici pe toata lumea rezolvi ceva???

Mai bine ai zice si tu un simplu sa-i fie tarana usoara ca era un baiat tanar si e normal incuiatule sa iti para rau cand moare cineva tanar ptr ca e pacat de el si de familia lui cat sufera dupa el.....nu stiu de ce am impresia ca ori tie nu ti-a murit nimeni din familie apropiat pana acum ori esti vreun pusti teribilist care nu are ce face si se baga in seama aiurea.....sincer dute si fa-ti un test psihologic o sa ai niste surprize la analize!!!!

Condoleante familiei si sa ii fie tarana usoara!!
 
sayid_27
Trimis de sayid_27 la 11 Decembrie 2008, ora 02:11
salutare tuturor ....Tot tu DAN...mai baiatule ..nu ne lua pe noi cu Dacii ca ei sarbatoreau MOARTEA ca pe o trecere in alta lume ...pai numai termenul asta de "trecere in alta lume" iti spune totul ...ca erau dusi ..la fel ca tn ..erau inapoiati si credeau tot ce li se spuneau...sa inteleg ca si tu ai sarbatorit ca a murit un om ?..daca tu sarbatoresti si te bucuri inseamna ca i probleme grave ...imi pare rau ,nu vreau sa te jignesc sau sa ma cert cu tn aici ..dar crede-ma nu ai nimik plauzibil in tot ceea ce scrii aici...tot ce spui tu e departe de morala societatii in care noi traim ...ai si tu dreptate ..la acei soferi care chiar sunt vinovati pt provocarea accidentului din diferite acte .terbilism ,viteza excesiva ..cum ai dat si tu exemplu de tipul cu Ferrari din Timisoara ...da frate ala merita "racoare" 20 de ani ...a fost vinovat ..dar de Dossey nu este vinovat 100%.. cel putin asa reiese din cercetarile la fata locului.
 
Danny76
Trimis de Danny76 la 11 Decembrie 2008, ora 15:36
@sayid_27: In raspunsul dat pe threadul tau am omis un lucru pe care l-am mentionat aici:
Legat de Daci: ei sarbatoreau intr-adevar trecerea intr-o alta lume.
Societatea occidentala de azi priveste moartea ca pe ceva total diferit - un fel de... Grand Finalee.

DAR CINE ARE DREPTATE ??????

Dacii, sau societatea occidentala actuala.
 
sayid_27
Trimis de sayid_27 la 11 Decembrie 2008, ora 15:45
SAL!..pt DAN..Nu are nimeni dreptate ..nu s-a intors nimeni dintre morti sa ne spune ce ne asteapta cu exactitate acolo ...deci si prin urmare nu are nimeni dreptate si nu stie nimeni nimik ...tot ce s-a spus pana acum sunt doar supozitii sau ceea ce vor ei sa fie ..cam asta isi doresc ei ..intelegi ?
 
danger_laurentiu
Trimis de danger_laurentiu la 11 Decembrie 2008, ora 18:18
pentru danny76:auzi am si eu o intrebare.Daca tu ai fi fost in locul lui,ce s-ar fi intamplat?parinti tai ar fi trebuit sa nu planga,sa spuna ca tu ai fost vinovat,prietenii, ca presupun ca ai multi prieteni,ce ar fi trebuit sa zica lasa-l mah ca el e vinovat sau ce?eu asta nu inteleg cum puteti sa judecati oamenii fara sa va puneti in locul lor macar o secunda.De judecat o sa-i judece Dumnezeu in nici un caz voi care sunteti complet lipsiti de minte.
De ce atata ipocrizie,cruzime si mai stiu eu ce zace in voi (prostia) scuzati-ma dar................... asta e adevarul.
am incheiat!!!!!!!!!!!!!!!
 


Alte comentarii pe articolul Portarul Ibrahim Dossey a decedat marti dimineata

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off