Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

E, bazaconii...

Comentarii pe articolul "Romancele, din ce in ce mai batute"

andreimire
Trimis de andreimire la 26 Noiembrie 2008, ora 08:45
Hai sa fim seriosi.
In primul rand SUNT IMPOTRIVA agresarii de orice fel a femeilor. Sunt casatorit, si cand a mea o ia "la vale" si da mai mult decat trebuie din gura, n-o bag in seama. Daca as face-o, totul ar escalada si... ar degrada in altceva.
Ok, daca am lamurit aspectul asta, sa va povestesc ceva:

1. Am o vecina, batuta crancen de barbatu-sau. Batuta, torturata psihic, etc. M-am legat de vreo cateva ori de el (tipete noaptea, etc), am avut niste discutii mai "aprinse" cu el de cateva ori, etc. Una peste alta, se ajunge la politie, la sfaturile agentului la tribunal... eu martor (ca prostu').... Acolo, la prima infatisare, zice vecinuta mea: "pai cum sa divortez de el, ca atunci cand nu bea e om bun...". M-am intors, am plecat si la prima bataie pe care a luat-o (la vreo trei zile dupa faza asta) vine proasta in fuga la mine la usa. Eu i-am zis frumos femeii :"Dispari de aici. Am vrut sa te ajut, ai refuzat ajutorul meu. Daca te mai prind la mine la usa va rup in bataie pe amandoi".

Concluzie (personala): INTOTDEAUNA daca nu iti convine o situatie, ai ceva de facut. Divort, sau alte variante. Ca sunt copii, ca e o situatie financiara precara, ca mai stiu eu ce alte circumstante mai sunt... nu conteaza. Daca femeia (sau barbatul) se complac in a fi inselati, batuti sau alte chestii de genul... inseamna ca se complac. Nimic mai mult, indiferent de situatie.

Deci... bazaconii. Faceti ceva, nu mai asteptati sa vina UE, Basescu sau cine mai stie cine sa il ia pe dobitocul care va bate de pe voi. Salutari.
 
georgetamay
Trimis de georgetamay la 26 Noiembrie 2008, ora 08:51
Bravo andreimire...lamuritor mesajul tau!
 
sttefi_to
Trimis de sttefi_to la 26 Noiembrie 2008, ora 09:35
Sunt de acord cu tine. Oamenii care se complac se complac si punct. Si eu cunosc foarte multe cazuri de violenta in familie, dar cand se pune problema de separare, despartire, plangeri...se gasesc "n" motive pentru care sa nu o faca,
Asa cum spuneam si mai devreme...intr-un alt comentariu, nu a crescut numarul victimelor, ci a crescut numarul victimelor care depun plangere...parerea mea.
 
catcos
Trimis de catcos la 26 Noiembrie 2008, ora 09:59
am patit si eu ceva similar acum cativa ani, cu o vecina... n-am ajuns la tribunal, ne-a refuzat ajutorul de la bun inceput, cand ne-am oferit sa mergem cu ea la politie.
Barbatii sar la bataie din doua motive:
1. pentru ca asta le e natura, la agresiuni raspund mai rapid prin violenta, e dovedit stiintific. Stapanirea acestor impulsuri nu depinde de gradul de cultura sau statutul social, ci de educatia si valorile personale ale fiecaruia.
2. pentru ca li se permite. "Argumentele" fizice sunt mai la indemana decat cele rationale, mai ales cand oponentul are o forta fizica inferioara. Dar mi se pare animalic si primitiv sa profiti de acest fapt, drept care un barbat care mi-ar trage o palma n-ar mai valora nimic pentru mine. Nu inteleg femeile care se complac in astfel de relatii.
 
loredana_ruge
Trimis de loredana_ruge la 26 Noiembrie 2008, ora 10:45
nu sunt deloc de acord cu voi. incercati sa studiati putin psihologia victimei (nu am foarte multe cunostinte in domeniu, altfel as detalia subiectul). victima agresata in mod constant ajunge in cele din urma sa creada ca de fapt merita tot ce i se intampla si devine dependenta de agresor. si sa nu uitam ca in romania o casatorie inseamna "impreuna la bine si la rau", mai ales la rau!
 
catcos
Trimis de catcos la 26 Noiembrie 2008, ora 10:50
in principiu ai dreptate, dar singura spui: "agresata in mod constant". Eu nu inteleg ce le face sa accepte aceasta agresare constanta. O data iti spui ca e o greseala. A doua oara poti ierta, dar incepi sa iti pui intrebari. Dar mai departe?
 
loredana_ruge
Trimis de loredana_ruge la 26 Noiembrie 2008, ora 11:17
ce le face sa accepte aceasta agresare constanta: aspecte legate de educatie, religie, mentalitate, situatia financiara precara, teama de necunoscut; chiar daca sunt agresate fizic sau verbal, cel putin au parte de stabilitate. daca se decid pentru divort, se lovesc de indiferenta autoritatilor, de lipsa unor reglementari clare in domeniu, de probleme financiare, rusine, ideea de a ramane singure toata viata, pentru ca in general aceste femei nu se recasatoresc, iar daca o fac, in general isi cauta un barbat dupa acelasi tipar deoarece astfel au fost obisnuite.
 
andreimire
Trimis de andreimire la 26 Noiembrie 2008, ora 13:35
@loredana:
Da, sunt intru totul de acord, in primul rand datorita educatiei ajunge femeia sa fie batuta de barbat si (in primul rand, cred eu) barbatul sa bata femeia. Dar care e ideea discutiei? Sa ne lamentam ce naspa e situatia si sa plangem unul pe umerii celorlalti sau sa incerca sa luam o aitudine? Caci daca discutam de atitudini, cele care se complac (indiferent de motiv) n-au decat sa o faca, in final e viata lor.
Si ca sa mai dau un exemplu, mama unui bun prieten de-al meu a fost batuta de cateva ori de sotul ei. Ala isi batea sotia (o pripernicita de femeie) si cand i se facea mila de ea isi lua si baietii (2, cel mare avea vreo 12 ani) la"prelucrat". Femeia a divortat, cu mare tam-tam si amenintari, iar cand l-am cunoscut eu pe prietenul asta al meu maica-sa era recasatorita si o ducea bine-mersi, fara "evenimente". Deci... nu zic ca nu ai dreptate, dar chestia cu "tiparul" nu este neaparat valabila, totul tine de educatie... parerea mea (hic). Si in final... va zic eu, ca barbat: daca vreti respect, respectati. Daca nici asa nu obtineti respect... (dati) viteza.
Pe de alta parte... mai e zicala aia "cum ii turcu'i si pistolul"... ce sa mai zic?
Straduiti-va sa aveti o viata cat mai buna, iar daca nu reusiti... luati-o de la capat. Eu chiar nu am experiente proprii legate de acest subiect... am crescut intr-o familie fara astfel de "discutii" si am o asemenea familie la randul meu, deci asa mi se pare normal. Tocmai de aceea nu inteleg de ce unele se complac intr-o asemenea relatie...
 
ali_nathalie
Trimis de ali_nathalie la 26 Noiembrie 2008, ora 14:19
In nici un caz religia nu te indeamna sa suporti bataia. Numai cineva care trece la cativa ani pe la biserica poate spune asa ceva. Discutati cu un preot si veti vedea...
Problema e ca...si o spun femeie fiind..."ele" nu prea au minte. Cunosc destule casnicii in care nu inteleg cum suporta barbatii sa auda numai tipete si injuraturi de la "delicatele" femei. SI titusi ei nu riposteaza.
EU am crescut in scandaluri , dar am invatat din asta si am reusit sa nu repet greselile parintilor. Am (Slava Domnului!) liniste in familie. SI mai pot spune ca INTOTDEAUNA AMANDOI SUNT VINOVATI.
RAmane solutia dea mai sigura, despartirea. IAr cine cauta diverse motive si continua sa chinuiasca bietii copii, isi merita soarta. PAcat ca alaturi de ei sufera si fiinte care nu au cerut sa ii aiba ca parinti!
 
ali_nathalie
Trimis de ali_nathalie la 26 Noiembrie 2008, ora 14:45
Scuze!
"titusi" = totusi
 
made_by_angels
Trimis de made_by_angels la 26 Noiembrie 2008, ora 21:58
Claudiu

Sunt de aceiasi parere ali_nathalie exact aceiasi parere!NICIODATA NU VA FII UN SINGUR VINOVAT!K e el d vina si ea nu stie sa`l calmeze sa`l inteleaga tot amandoi vinovati!K e ea mai nebunatica si el nu stie so faca calm si sentimental sa inteleaga k o iubeste TOT AMANDOI!
Daca nu aveti aceleasi vise si sentimente!Renuntati la tot cat mai puteti!Dragostea inseamna contopire!

Stiti...multi spun k iubesc!Dar oare iubirea chiar inseamna atat sange?


Made_by_angels@yahoo.com
 


Alte comentarii pe articolul Romancele, din ce in ce mai batute

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off