Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Sunteti de acord sau nu?

Comentarii pe articolul Domnule Presedinte, cer sa mor!

w_w_w_khris_ro
Trimis de w_w_w_khris_ro la 24 Noiembrie 2008, ora 07:54
Sunteti de acord sau nu ca cererea acestui om sa fie dusa la indeplinire? In principiu, eu nu sunt de acord cu eutanasierea ca metoda de a curma suferinta unor oameni avand in vedere faptul ca, in fiecare zi se descopera noi tratamente pentru combaterea bolilor, iar un asemenea gest ar i-ar anula sansele unei insanatosiri, cei drept, ipotetice.
 
cristivelicu
Trimis de cristivelicu la 24 Noiembrie 2008, ora 08:44
Este trist ca in prezent exista suflete in Romania care traiesc in mizerie fara ca statul sa le poata garanta un minim de asistenta sociala si ingrijiri medicale. Daca nu ai bani sa dai spaga ajungi foarte rau. Este trist ca numarul cazurilor similare nu este mic.
 
munteanu_stefan_2
Trimis de munteanu_stefan_2 la 24 Noiembrie 2008, ora 09:30
e o intrebare foarte buna asta ... dar daca as fi de acord cu treaba asta cu eutanasierea nu as fi considerat criminal ??? eu cred ca da
 
v_monica
Trimis de v_monica la 24 Noiembrie 2008, ora 09:43
Asa e, sau asa ar trebui sa fie. In conditii ideale ! Dar omul acesta nu are de nici unele. Si nu prea cred ca ar fi unul din cei care sa poata beneficia de ultimele cuceriri ale stiintei, fara bani. Asa ca mi se pare, desi e dureros ce spun, un baiat foarte realist. E pacat ca e asa, si ca ultima solutie pe care o vede ca viabila este eutanasia...
 
Black_Soul
Trimis de Black_Soul la 24 Noiembrie 2008, ora 09:50
ptr: v_monica

foarte frumos si stiintific ai vorbit!
da-mi voie sa ma indoiesc ca ai mai vorbi la fel daca ar fi vorba de tine, copilul tau sau altcineva apropiat...
 
KIK_666
Trimis de KIK_666 la 24 Noiembrie 2008, ora 09:51
In primul rand vreau sa spun ca imi pare rau pt acest OM.
Avand in vedere situatia in care ne aflam (ca si natiune) inclin sa fiu de acord cu acest "sfarsit", respectiv eutanasierea.
Daca Domnul Presedinte, care face parte din marea masa a societatii carora nu le pasa decat de ei, va aproba cererea, cred ca vor urma foarte multe cazuri, si spun asta fiind in deplinatatea facultatiilor mintale
 
soare
Trimis de soare la 24 Noiembrie 2008, ora 10:11
nimeni nu doreste sa fie in aceasta situatie si nici ca vreun membru al familiei sal sa treaca prin astfel de sureinte.
Nu sunt de acord cu eutanasierea , caci cine o face isi asuma o vina foarte mare, nimeni nu are dreptul sa ia viata cuiva.
Insa consider ca poate fi ajutat si sprijinit in efectuarea unei operatii sau macar a unei ingrijiri mai buna.
Ma indigna faptul ca a scris Ministerului Sanatatii si nu a primit raspuns, fie si un nu, ....a fost ignorat complet ca si majoritatea suferinzilor din spitale.
Cum de a ajuns Romania in halul asta? ce speranta mai exista pentru oamenii din tara asta? cred ca problema sta in locuitorii acestei tari...mai exista si o alta problema, lipsa educatiei spirituale , aceasta poate explica necesitatea suferintei fizice.
se roaga cineva la culcare pentru acest popor?
 
radu4alina
Trimis de radu4alina la 24 Noiembrie 2008, ora 10:24
da sunt de acord cu eutanasia ;dar totusi in anumite situatii nu este necesara.Nu doresc nimanui sa ajunga in situatii disperate si sa nu poata murii si cred ca viata si moartea depinde de om
 
lyly
Trimis de lyly la 24 Noiembrie 2008, ora 10:31
E trist si tare dureros tot ce i se intampla acestui tanar .
Cu eutanasierea acestui tanar nu sunt de acord.
Viata i-a fost data de Dumnezeu si tot El trebuie sa hotarasca cand misiunea lui pe pamant a luat sfarsit .
Sa nu uitam de porunca lui Dumnezeu'' Sa nu ucizi ''.
Biserica nu-i de acord cu eutanasierea , deoarece aceasta inseamna ucidere .
Presedintele Romaniei , dl Traian Basescu , este pus intr-o situatie dificila .
Nu cred ca dl Presedinte va fi de acord cu eutanasierea acestui tanar .
Oamenii trebuie sa-i ofere acestui tanar iubirea de care a dus lipsa atata timp , iar mediciii sa-i acorde toate ingrijirile medicale si sa urmareasca cu multa atentie alinarea durerilor, pentru ca acestea sa nu devina de nesuportat pana in clipa in care sufletul lui se va duce la Dumnezeu.

 
ingridsterpu
Trimis de ingridsterpu la 24 Noiembrie 2008, ora 10:52
Cred ca ar fi cazul ca guvernul sa faca ceva , sa isi ia inima-n dinti si sa duca acest om la o clinica din strainatate daca nu se poate face nimic in tara . Nu cred ca eutanasierea este ultima solutie . Toti cei din guvern sa se gandeasca ca ar putea fi copilul unuia dintre ei , unde este umanitatea din romani . DESTEAPTATE ROMANE !
 
soulmirror
Trimis de soulmirror la 24 Noiembrie 2008, ora 10:52
D-l presedinte, si alti domni care dispun de bani, mai bine ar face o pomana, si ar contribui cu bani pentru tratamentul omului. Sunt convinsa ca s-ar strange ceva.
Poate se sesizeasa o fundatie ceva, si ne da un nr. de cont sa punem si noi bani, astia de ne dam cu parerea pe net.
De ce sa fie eutanasiat ?
Intotdeauna este o sansa.
Poate ar fi bine sa scriem cu totii presedintelui, sa se vada, ca noi toti vrem ca baiatul asta sa traiasca, si altii in aceasi situatie cu el.
Eu cred ca medicii iau suficienta spaga, ca macar din cand in cand, cand apare un caz din acesta, sa fie buni crestini.
 
crazy_butterfly10
Trimis de crazy_butterfly10 la 24 Noiembrie 2008, ora 11:03
Cred ca ar trebui sa uitam de bani sau alte atentii si ar trebui sa incepem sa ne ajutam unii pe altii fara a astepta nimic in schimb. Persoanele mai instarite au putea sa-i plateasca operatia acestui om..iar noi ceilalti am putea deveni mai buni daca i-am privi si pe cei post/institutionalizati fara a face diferente.
 
Subredul
Trimis de Subredul la 24 Noiembrie 2008, ora 11:19
Problema e falsa !
Nu este treaba noastra sa raspundem la asemenea intrebare.
Asta este, nimeni nu vrea sa spuna adevarul: asta este viata, se mai si moare, din diverse motive...
Daca nu ai sanatatea ereditara ca sa inaintezi in varsta iti trebuie bani, multi bani. Nimeni nu e dispus sa munceasca pentru nimeni. Pentru ca asta inseamna ceea ce propun majoritatea. Cati din cei milosi sunt dispusi sa-si puna proprii bani la bataie pentru salvarea tanarului ?
Povestea e o facatura pentru ca nu-ti mai pasa de presedinte sau de altcineva daca vrei sa mori si nici de vreo aprobare a cuiva ...
 
cristiano
Trimis de cristiano la 24 Noiembrie 2008, ora 11:21
Daca este un copil care a crescut intrun orfelinat asta nu inseamna ca trebue abandonat si lasat prada acestei boli.
Domnilor parlamentari,deputati si senatori nu mai dormiti in scaunele care vi le-am dat noi cetatenii.Treziti-va si puneti-va sa ajutati acest copil care are si el dreptul la viata ca oricare crestin . Nici animalele nu ar trebui eutanasiate !
 
simache04
Trimis de simache04 la 24 Noiembrie 2008, ora 11:30
Daca mi se face sa termin cu viata asta - indiferent de motiv - nu vad de ce ar trebui sa-mi aprobe presedintele. Ar trebui sa fie un serviciu decontat prin casa de asigurari sau prin primarie.
Traim intr-un stat laic. De ce sa nu am dreptul sa crap decent? Pentru ca unul sau altul isi interpreteaza credinta in acest fel. Poate ca nu sunt credincios si nimeni nu ma obliga sa fiu. Sau poate ca eu interpretez altfel. Nu cred ca este un domeniu unde sa poti decide pentru altul.
 
wind27gis
Trimis de wind27gis la 24 Noiembrie 2008, ora 12:11
Sunt de acord cu eutanasierea... E pacat ca am ajuns sa punem aceasta intrebare.... Ce este mai pacat, daca se aproba eutanasierea, este ca se va ridica alta problema: cine va plati injectia.... traim intr-un stat unde toate imposibilitatile sunt posibile....
 
ali_nathalie
Trimis de ali_nathalie la 24 Noiembrie 2008, ora 13:38
Si ? In concluzie? Daca vrem sa donam niste bani ca sa ii indulcim un pic zilele ramase sau Doamne ajuta! sa i le inmultim si facem mai frumoase, unde donam? Ca de compatimire si pasarea problemei vad ca nu ducem lipsa...CAte 10 lei daca dam, 2-3000 de oameni, ii daruim un cateva clipe de liniste.
 
carmen_rx
Trimis de carmen_rx la 24 Noiembrie 2008, ora 13:44
are cineva dreptul sa ia viata unui om? raspuns: DA, numai Dumnezeu.... asa ca "eutanasia" inseamna de fapt crima si cine isi asuma acest lucru (medicul sau sau pacientul) devine ucigas sau sinucigas.

aceasta este o abordare crestinesasca. omului ii sunt date de-a lungul vietii diverse incercari mai grele sau mai putin grele, dar prin acestea "tragem" si ne sunt iertate anumite pacate...probabil ca eugen "mosteneste" pacatele parintilor si ale predecesorilor, generatii intregi...

ori daca noi nu primim ceea ce ne este dat aici pe lumea aceasta si alegem sa ne sinucidem sau cerem sa fim ucisi, pe lumea cealalta (in iad) nu va mai exista iertare ci va fi o suferinta vesnica incomparabila cu suferinta de pe pamant...

asa ca toti cei ce pana acum v-ati exprimat acordul pt eutanasierea acestui tanar poate ar trebui sa va ganditi CINE SUNTETI VOI CA SA DECIDETI VIATA SAU MOARTEA ASUPRA UNUI OM?

tanarul Eugen ma intreb daca cunoaste porunca "SA NU UCIZI!"...pt ca ceea ce isi doreste el echivaleaza cu crima/sinuciderea...

 
marciubeatrice
Trimis de marciubeatrice la 24 Noiembrie 2008, ora 14:05
Cum facem sa-l ajutam pe acest tanar, propusese cineva ma sus sa-i scriem presedintelui Traian Basescu..Trebuie sa facem ceva pentru el!
 
seakiki11
Trimis de seakiki11 la 24 Noiembrie 2008, ora 14:49
cine ar fi de acord sa stea in spital sa vomite mereu sange sa aiba o sonda bagata pe nas ,sa depinda de asistentele corupte din spitale ,
cine vrea sa ajunga sa-si doreasca moartea?
cine vrea sa nu-si mai vada familia suferind?

pt ciroza si varici esofagiene tratamentul inseamna sa te chinui ,sa vomiti sange oridecate ori bei sau mananci cv cald,sa ai cu burta umflata fara sate poti misca,
boala asta e oribila.

 
alina_dima2003
Trimis de alina_dima2003 la 24 Noiembrie 2008, ora 15:45
Pentru cei care cred ca guvernul sau altcineva ar trebui sa il ajute pe acest om: Si de ce sa nu ii ajute si pe alti oameni, care, ca si el nu au posibilitati sa se vindece de diverse boli? Doar faptul ca a scris o scrisoare catre presedinte in carecare dreptul la moarte il face atat de special? Sunt mult prea multi in tara asta care sunt poate mai greu incercati de viata dar nu ajung subiect de stiri.
In alta ordine de idei, daca e sa cerem ceva, cred ca ar trebui sa cerem sa se faca ceva cu sistemul sanitar din Romania, astfel incat toti, indiferent de statut social sau avere, sa putem beneficia de asistenta medicala corespunzatoare.
In incheiere, multa sanatate la toata lumea !!!
 
ali_nathalie
Trimis de ali_nathalie la 24 Noiembrie 2008, ora 15:58
DAca ceri s a se rezolve problema sistemului sanitar in Romania inseamna ca esti foarte naiva. Totul se reduce la putere si comisioane si nimeni nu va renunta la ele de dragul tau sau al altcuiva care nu are bani seriosi. Ceea ce visezi e o utopie si oricine va veni dupa data de 30 va merge pe aceeasi linie. Nici un politician nu se va baga de-adevaratelea in gura leului si nici un bogatas nu va renunta la banii lui fara sa primeasca ceva in schimb, mai valoros decat ce a dat el ! Scrisoare lui Basescu ?! Va da vina pe guvernul lui Tariceanu! Tema lui preferata de 4 ani !
E timpul sa ne trezim si sa ne dam seama ca nimeni nu ne va ajuta. Doar noi intre noi , daca ajungem vreodata la un punct comun de vedere !
 
homemarcel
Trimis de homemarcel la 24 Noiembrie 2008, ora 16:08
... cine vrea eutanasiere o poate face singur ... fereastra deschisa si aleluia ... nu e nevoie de consintamintul nimanui si nici de vreun ''ajutor'' extern sau incarcarea constiintei altcuiva (ca a calailor) cu moartea cuiva ... e foarte grav sa ajunga cineva in aceasta situatie ... intradevar sint si alte aspecte dar nu il impiedica nimeni, pe nimeni sa sara peste o fereastra ... totusi cred ca tinarul vrea sa atraga atentia asupra mizeriei si a spagilor din spitale pentru care oamenii care si-au platit datoriile la stat, dar momentan nu au bani nu sint tratati deloc ... e disperat de nepasare, de indolenta, de egoism si cinism din partea unor oameni care, teoretic, s-au pragatiti sa fie doctori ...
 
ginutza_f
Trimis de ginutza_f la 24 Noiembrie 2008, ora 16:12
eu cred ca baiatul are SIDA...parerea mea e ca poti astepta un miracol care nu-l vei putea plati daca se inatmpla sa se descopere, poti sa te chinui inca vreun an doi pana nu te mai numesti om sau poti muri linistit...Un lucru e clar:o bola ce afecteaza distincte zone ale corpului e o boala mortala, in scurt sau in lung timp, nu poti da inapoi, si in plus e viata lui personala, ii vom zice noi cum sa traiasca?sa nu fim dumnezei, au fost destui dumnezei in lume
 
id_versus
Trimis de id_versus la 24 Noiembrie 2008, ora 16:41
In ultima instanta, Da.

Sa-l lasam pe Dumnezeu afara ok?!, de asta ne-a dat la toti libertatea de a alege si puterea de a lua decizii. O fi ele bune, rele, asta e.. o decizie trebuie luata, decizie care vine din capul nostru, nu de Sus.
 
serapis_hell
Trimis de serapis_hell la 24 Noiembrie 2008, ora 16:55
Sunt de acord cu eutanasia.
Totusi, daca vrei sa mori, pana la urma o faci si singur ( daca te mai poti misca, bineinteles! ca daca n-o poti face si nici nu-ti poti comunica nimanui dorinta, atunci apar problemele...). Totul e ca, atunci cand te-ai decis s-o faci sa nu apara vre-un BINEVOITOR (?) care sa te readuca la viata si apoi sa-ti mai si ceara sa-i multumesti!!!!!
Pentru unii viata poate fi un dar sau un miracol, dar pentru altii ea este un blestem....uneori dupa un rau nu vine un bine, ci un rau si mai mare!...
 
july
Trimis de july la 24 Noiembrie 2008, ora 17:42
Si eu sunt de acord cu eutanasierea.
Acel om care doreste acest lucru inseamna ca a renuntat deja la orice speranta! Cine suntem noi sa-l criticam sau sa-i spunem ca greseste? Este hotararea lui!
 
ryoo2017
Trimis de ryoo2017 la 24 Noiembrie 2008, ora 18:53
omul aceste a ajuns la capatul puterilor... asta e cat se poate de clar, iar sansele lui de insanatosire sunt aproape nule!
in acest caz, DA, eu chiar i-as acorda dreptul la o moarte usoara si demna!
in caz contrar va muri in chinuri sau va ajunge sa se sinucida ... ce credeti? ar fi mai bine asa???
daca acest om nu mai poate fi ajutat sa duca vreodata o viata normala, e inca lucid si asta isi doreste cred k ar trebui sa i se acorde acest drept.
nimeni nu omoara pe nimeni in cazul asta ci se respecta doar dorinta unui om ajuns la capatul puterilor. ar fi poate singurul lucru care l-ar mai face fericit macar pentru cateva clipe... sa stie ca chinul lui se va termina.
Dumnezeu ne-a dat ratiune si capacitatea de a alege si oricat ar incerca unii sa invoce chestia asta cu religia nu au nici un argument logic!
repet!
nu omoara nimeni pe nimeni!!!!! este o alegere facuta de un om care nu mai are alta sansa... poate muri in chinuri... ca un caine (cu toate k animalelor li se acolrda dreptul asta... de a fi scutite de suferinta ) sau poate muri cu demnitate fara sa mai treaca el si cei din jurul lui prin toate acele etape groaznice premargatoare mortii unui om care sufera de atatea boli.
el alege sa nu se mai chinuie... voi de ce vreti sa-l vedeti suferind? daca v-ati pune in locul lui macar o secunda... ce ati alege? oare nu ne jucam mai mult de-a dumnezeu incecand sa-i impunem sa sufere????????
daca nimeni nu vrea sa aiba acest asa-zis "pacat" al eutanasierii pe constiinta ... sunt gata sa fac asta... si las pe dumnezeu sa ma judece... sufletul meu va fi impacat k am ajutat un om sa scape de chinuri ...
sper din tot sufletul sa i se acorde acest drept... ar fi cea mai mare dovada de iubire a aproapelui!
 
iciucur
Trimis de iciucur la 24 Noiembrie 2008, ora 19:16
puteti oare sa va imaginati ca odata legalizata aceasta practica nu va intarzia sa apara si abuzul,cum? simplu o sa vrea unul cu bani sa scape de cineva si face manevra imediat.poate o sa spuneti ca sunt paranoic dar in Romania se poate si cum ar fi oare sa ne nimerim pe un pat de spital si o asistenta draguta sa vina la tine sa-ti dea sa semnezi un formular...de externare si tu de fapt sa semnezi un aord de eutanasiere(care este tot un bilet de externare .ar fi o lege cu care ar trebui sa lucreze sistemul medical si noi in tara asta nu avem incredere in acest sistem.doctorii si asistentele noastre ne omoara si fara aceasta lege dar daca ar mai avea si acest instrument la indemana....va dati seama ce ar fi? a gresit operatia...nici o problema facem un formular ca pacientul a dorit sa moara si gata mort cu acte in regula nu?NU AR TREBUI APROBATA O ASTFEL DE LEGE.eu unul platesc impozite si taxe pt pensii ,pt alocatii si pt ca oameni ca cel din acest caz sa fie ajutati.sper ca nu deranjez cu acest comentariu dar....aveti grija ce va doriti ca s-ar putea sa se indeplineasca !
 
veraglodeanu
Trimis de veraglodeanu la 24 Noiembrie 2008, ora 19:34
de acord intu totul...cum bine se spunea mai sus, nu este dorinta unui psihopat, ci aunui om perfect normal dpdv mintal...nu pot sa ma gandesc decat la durerile fizice atroce care l-au determinat sa scrie cererea presedintelui...este vointa lui, de ce sa nu se tina cont de asta?
 
droghy_lgcb
Trimis de droghy_lgcb la 24 Noiembrie 2008, ora 21:38
ar trebui sa-i indeplineasca dorinta...viata lui nu o sa se chimbe si probabil o sa moara intr-un mod cam neplacut ...si daca vreti neaparat sa va bagati peste dumnezeu si destin, fara medicamente probabil nu ar mai fi in viata acum deci "destinul" il vroia deja mort so let the man die!!!!
 
xyhellous
Trimis de xyhellous la 24 Noiembrie 2008, ora 22:07
si eu credeam ca nu este altul in stare mai rea decat mine...

dar oare daca i se va aproba eutanasierea, se va trezi pe o lume mai buna? Biblia nu picteaza un viitor fericit acelor crestini care siau luat viata...
 
romanadrian2005
Trimis de romanadrian2005 la 24 Noiembrie 2008, ora 23:03
Oamenii demni care nu vor mila altora fac gestul suprem, isi curma viata sau, daca pot, se retrag din viata sociala (cand simt ca devin o povara pentru ceilalti) atunci cand "moare speranta" pentru ei. Mi-e mi se pare o dorinta fireasca in contextul lui: ce viata poti avea cand esti dependent de ceilalti din jurul tau? Probabil viata unui caine legat de maini si de picioare si cu un lat in jurul gatului. Unii dintre voi ati tratat problema cu superficialitate, trebuie sa intelegeti ca sunt momente cand nu poti sa te opui dorintei unui om aflat in suferinta! Eutanasia este fireasca in acest caz!
 
oanacristiana
Trimis de oanacristiana la 26 Noiembrie 2008, ora 13:18
Lasand la o parte discutia despre eutanasiere si implicatiile ei- indelung dezbatuta, eu propun sa ii aratam acestui tinar ca eutanasierea ar putea fi pentru el o alegere gresita....sa ii aratam ca aceeasi lume care i-a transformat existenta intr-un chin poate sa vina si in ajutorul lui, chiar daca in ultimul ceas. Am vazut mesaje cu acelasi mesaj....haideti sa vedem ce se poate face pentru el. Datorita cunostintelor mele medicale foarte sarace nu pot sa imi dau seama din acest articol daca situatia lui e damnata sau exista tratamente si solutii dar cu siguranta un fond banesc i-ar ajuta in ambele cazuri. O idee ar fi trimiterea unor scrisori la cateva publicatii ziaristice cu aceasta rugaminte - de a facilita o campanie de strangere de donatii pentru acest tanar.
 
laryk
Trimis de laryk la 26 Noiembrie 2008, ora 16:28
nu stiu daca sa fiu pro sau contra,in ambele situatii sunt multe complicatii si majoritatea sunt negative; ceea ce cere acest tanar e din cauza celor ce nu si-au facut treaba cum trebuie,degeaba depun juramantul,ca se uita numai dupa bani multi,si daca nu ai sa-i dai nu se uita la tine (esti invizibil) sau daca ii dai prea putin se uita la tine de parca i-ai furat averea ,ar trebui sa fie luati toti la intrebari de unde au avut atatia bani de si-au facut vile enorme,au tot felul de" afaceri";dar tot noi stricam ca le dam bani si ar trebui toti "turnati" la procuratura pentru luare de mita si totodata sa fie mediatizate aceste cazuri in presa si la televiziuni si sa fie pedepsiti asa cum zice legea........dar in tara asta numai cei amarati platesc conform legii...............
 
laryk
Trimis de laryk la 30 Noiembrie 2008, ora 14:55
si ca de obicei la noi in tara se moare cu zile asa cum s-a intamplat si cu acest tanar care a decedat pana la urma ,nu au fost in stare sa-l transfere la un spital din capitala,probabil asteptau sa primeasca ceva bani " cei ce au avut mare grija de el!";rusine sa va fie voi ce va numiti medici,doctori etc de acolo din constanta ,sper ca aveti ceva constiinta


Alte comentarii pe articolul Domnule Presedinte, cer sa mor!

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off