se joaca de-a Dumnezeu
Comentarii pe articolul 'Apocalipsa' se amana pentru octombrie
Trimis de axl_gnr16 la 10 Septembrie 2008, ora 06:44
Bravo bai, trebuie sa faci parte din echipa de cercetatori. Sa le dai tu sfaturi despre gauri negre ca de ei sunt prosti, vorba aia au ph.d-uri si alte "porcarii" d-astea. Eu zic ca ar trebui sa te bucuri de uriasa evolutie si sa iti traiesti in continuare viata banala si stai calma ca nu ai tu norocul sa vezi apocalipsa in toata splendoarea ei. Evenimentul ar fi la fel de "cool" ca Creatia, asa ca mai gandeste-te.
Trimis de hmirceah la 10 Septembrie 2008, ora 06:57
eu zic sa bem si sa ne distram pina la ora 10 ca dupa aceea vine sfirsitul lumii.....si daca nu vine macar am ramas cu distractia, deci tot e bine. Apropo daca mai traim in octombrie repetam figura.
Trimis de axl_gnr16 la 10 Septembrie 2008, ora 07:08
ba boule, cu iq-ul mai mic de doua ori decat numarul meu de la pantofi, esti inchis la minte dar stai calm ca nimeni nu se asteapta la mai mult de la un manelar imputit jegos ca tine, creierul tau redus nici macar nu e capabil sa perceapa ce se petrece, dar sa vina cu un punct de vedere
Trimis de pisti2004 la 10 Septembrie 2008, ora 07:20
pisti2004@yahoo.com oare cate "comentarii"se vor aduna pe tema asta?va fii interesant!
Trimis de kerbogy la 10 Septembrie 2008, ora 07:24
sunt de acord cu axl_gnr16, chiar daca e putin cam "apocaliptic", buddy_o_bannion esti proasta rau, nu e de tine treaba asta, pun pariu ca esti o femeie singura care nu a mai avut parte de sex de foarte mult timp daca nu cumva chiar o virgina, a si pe deasupra cred ca esti urata ca dracu, besi de aici.
Trimis de cristina_cocis_81 la 10 Septembrie 2008, ora 07:31
Nu inteleg de ce atata indarjire, de ce atatea jigniri... daca aveti o problema in viata personala (atentie nu zic citand pe unii "patetica " sau alte tampenii) eu zic fratilor sa vi le rezolvati. Aici fiecare isi spune punctul de vedere. Si daca cineva o face in mod civilizat mi s-ar parea normal doar sa aducem contraargumente, nu sa ne legam de acel cineva si sa o "luam personal" doar pentru ca are un alt punct de vedere. Parerea mea. Poate stii vreunul dintre voi,( noi) ce urmeaza sa se intample? Cel mai destept sa ridice mana. Si daca am sa vad o mana ridicata am sa consider ca e din greseala. Ganditi-va de doua ori.
Trimis de florinionitza la 10 Septembrie 2008, ora 07:38
sunt de acord cu axl_gnr16 vedeti fratilor partea buna acestui experiment .ce este mai important este ca se lucreaza de 40 de ani iar noi am aflat de 3 zile !!!!!!!!!!
Trimis de ionel_florea1951 la 10 Septembrie 2008, ora 08:00
nu de 40 ci de 10 ani fac pregatirea ptr.acest experiment ! dar nu vi se pare curios ca a aparut nevoia de aminare ? le-a cazut curentul sau ce ? ....daca nu e un tertip ptr.a mai calma opozitia celor care-i contesta si ei il vor face pe sest ,parerea mea este ca si de exista 1% pericolul de a antrena forte pe care nu le cunosti ,e bine sa te mai gindesti o data !.....nu-mi tin copilul cu capul sub apa ca sa dovedesc cum a avut omul in decursul evolutiei sale, branhii !
Trimis de ringostar_89 la 10 Septembrie 2008, ora 08:07
o sa fie interesant de vazut unde or sa stocheze imensa energie care sa va produce,sau unde o vor focaliza...poate spre rusi =)).
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 08:10
Oameni buni (ionel, salutari) situatia sta cam asa: pe BBC (si pe astia ii cred mai seriosi decat 9am) ziceau chiar azi dimineata cand conduceam spre lucru ca experimentul va porni in trei ore. Acuma faceti si voi socoata cu diferentele de fus orar, dar mie oricum nu imi iese octombrie !? Altceva: tunelul se construieste de 20 de ani, tevatura cu "sfarsitul lumii" pornind din partea unui chimist german (cu un nume nemtesc ce seamana cu un medicament, deci greu de retinut) care a incercat sa opreasca experimentul chiar si prin instanta. Acuma problema e urmatoarea: e adevarat ca partea stiintifica a neamtului se autocontrazice in anumite puncte, dar si astia ce pregatesc experimentul (ma refer la echipa stiintifica, nu la constructori) cam dadeau din umeri la anumite intrebari... (sursa BBC). In concluzie... credeti ce vreti ca oricum nu aveti date pentru a va forma o opinie corecta. Apropos, ieri, in timp ce scultam interviul despre "a fi sa a nu fi" sfarsitul lumii, ma porcaream la greu cu un dobitoc in trafic pentru o (ne)cedare de prioritate. Asa ca va intreb eu... a fi sau a nu fi?
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 08:11
aaaa de ce nu-mi apare comment-ul? Incep sa ma cam plistiseasca astia de la 9am...
Trimis de lcsongor la 10 Septembrie 2008, ora 08:14
pentru prima care a "dat cu parerea":
Hei, documenteaza-te inainte sa dai cu parerea. Tu tot zici de dumnezeu, dar de unde stii ca exista? Cred ca cercetatorii aia cu multe ph.d-uri si alte porcarii stiu mai multe despre gauri negre...
Hei, documenteaza-te inainte sa dai cu parerea. Tu tot zici de dumnezeu, dar de unde stii ca exista? Cred ca cercetatorii aia cu multe ph.d-uri si alte porcarii stiu mai multe despre gauri negre...
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 08:22
Ok, mai incerc o data, de dragul discutiei... am mai scris o data astea si nu a aparut dar... de data sta fie:
Deci, ionel, salutare. Ascultand azi dimineata un reportaj pe BBC legat de acest subiect, aia ziceau ca experimentul va porni in trei ore. Chiar tinand cont de diferentele de fus orar, tot nu ajungem la octombrie. De unde au scos-o astia pe aia cu amanarea? Eu totusi cred ca BBC-ul e o sursa mai serioasa decat 9am... Ieri, in timp ce mergeam cu masina, din nou, interviuri pe aceeasi tema. Tunelul se sapa de 20 de ani, ier toata tevatura asta cu sfarsitul lumii il are ca "varf de lance" pe un chimist german care a incercat sa opreasca experimentul chiar si pe cai legale. Eu l-am ascultat, omul e foarte coerent si nu e un "mad scientist" (la radio cel putin) dar... in multe puncte teoriile lui se autocontrazic. Si aia e adevarat, ca la multe intrebari echipa stiintifica ce pregateste experimentul cam dadeau din umeri ("nu avem destule date", etc). Deci... credeti ce vreti.
Deci, ionel, salutare. Ascultand azi dimineata un reportaj pe BBC legat de acest subiect, aia ziceau ca experimentul va porni in trei ore. Chiar tinand cont de diferentele de fus orar, tot nu ajungem la octombrie. De unde au scos-o astia pe aia cu amanarea? Eu totusi cred ca BBC-ul e o sursa mai serioasa decat 9am... Ieri, in timp ce mergeam cu masina, din nou, interviuri pe aceeasi tema. Tunelul se sapa de 20 de ani, ier toata tevatura asta cu sfarsitul lumii il are ca "varf de lance" pe un chimist german care a incercat sa opreasca experimentul chiar si pe cai legale. Eu l-am ascultat, omul e foarte coerent si nu e un "mad scientist" (la radio cel putin) dar... in multe puncte teoriile lui se autocontrazic. Si aia e adevarat, ca la multe intrebari echipa stiintifica ce pregateste experimentul cam dadeau din umeri ("nu avem destule date", etc). Deci... credeti ce vreti.
Trimis de v_badoiu la 10 Septembrie 2008, ora 08:26
In primul rand constructia a inceput in anii '40.
In al doilea rand, nu aveti de ce sa va temeti pentru ca totul este asa usor de inteles dar, pentru a intelege trebuie putin mai mult fizica decat ceea s-a invatat in scolile primare.
In al treilea rand, mai incetati sa mai spune ca Dumnezeu in sus si Dumnezeu in jos... macar aici este vorba de ceva real nu ca Dumnezeu pur si simplu niste vorbe. Sunt satul de POPISMELE astea.
In al doilea rand, nu aveti de ce sa va temeti pentru ca totul este asa usor de inteles dar, pentru a intelege trebuie putin mai mult fizica decat ceea s-a invatat in scolile primare.
In al treilea rand, mai incetati sa mai spune ca Dumnezeu in sus si Dumnezeu in jos... macar aici este vorba de ceva real nu ca Dumnezeu pur si simplu niste vorbe. Sunt satul de POPISMELE astea.
Trimis de mirceales49 la 10 Septembrie 2008, ora 08:27
BRAVO!!!
STIINTA TREBUIE SA FIE ACCEPTATA DE TOTI.
PROSTII NU INTRA IN ACEASTA ECUATIE!
ISUS A FOST UCIS PENTRU CA NU A FOST PROST!
STIINTA TREBUIE SA FIE ACCEPTATA DE TOTI.
PROSTII NU INTRA IN ACEASTA ECUATIE!
ISUS A FOST UCIS PENTRU CA NU A FOST PROST!
Trimis de v_vlad_g la 10 Septembrie 2008, ora 08:32
nu stiu ce sa va spun, decat ca eu am mai multi prieteni care mi-au marturisit ca lor le-ar placea sa-i suga o gaura neagra ...
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 08:33
ok, v_badoiu, sa inteleg ca tu faci parte din cei care cunosc "putin mai multa fizica" decat noi astian nu? ca numai asa pot intelege aerul superior pe care-l afisezi in comentariu. Atunci poate ne lamuresti si tu pe noi (astia care nu stim) de ce echipa stiintifica nu poate lamuri lipsurile din "modelul standard" al fizicii subatomice si ei doar "spera" sa aduca corecturile necesare la acest model prin experimentul asta? Poate ca tu deja stii care este particula lipsa pe care ei o cauta (in slang stiintific, aceasta se numeste "god's particle" si nu cred ca e vreun "popism" asta) Deci... lasa-i si pe altii sa se exprime, chiar daca unii nu au terminat facultatea de fizica te rog...
Trimis de ionel_florea1951 la 10 Septembrie 2008, ora 08:36
salut @andreimire!....sunt prea mic pentru a-mi da cu parerea -in mod stiitific,vorbesc - dar @v_badoiu : tocmai "particula lui Dumnezeu"o cauta si ei....deci chestia cu "popismele" noastre, cade ! din pct.meu de vedere Dumnezeu a apasat pe buton si s-a facut lumina....cineva trebuie s-o si stinga,nu ?
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 08:38
E normal, doar trebuie sa facem economie... ;)
Trimis de ionel_florea1951 la 10 Septembrie 2008, ora 08:51
@andreimire - uite o chestie curioasa :mesajul meu a aparut la 3 min.dupa al tau,fara sa stiu ce vei scrie ;si totusi am folosit aproape acelasi cuvinte ,de unde-mi vine-n gind ca e adevarat ....
Trimis de maxim_tiberiu la 10 Septembrie 2008, ora 08:53
Mai fratilor, oricum nu puteti face nimic. chiar daca experimentul va fi un esec total sau cel mai mare succes stiintific inregistrat vreodata. da, toti oamenii aia de stiinta vor sa-si etaleze cunostintele, statele unite au dat o groaza de bani pentru proiect, plus japonia, plus tari mai mici care isi urmaresc propriile interese. eu cred ca din moment ce experimentul reprezinta un risc pe care toti si-l asuma, voluntar sau involuntar, ar fi trebuit sa ne prezinte macar o alternativa in cazul in care chiar s-ar ajunge la "sfarsitul lumii" . si mai terminati cu discutiile despre dumnezeu in cazul in care chiar nu stiti ce vorbiti. informati-va, investigati experimentul asta, si apoi mai vorbim aici. nu pretind ca eu as avea cunostinte in sensul asta, dar ca sa pretindem ca avem dreptul sa mai locuim pe aici pe 'colo trebuia sa avem motive pro,nu?
Trimis de ionel_florea1951 la 10 Septembrie 2008, ora 08:59
ce alternative ar putea exista ? !? nici n-apucam sa ne dam seama ce ni se-ntimpla ,de va fi o eroare acest experiment !
Trimis de bogdanene06 la 10 Septembrie 2008, ora 08:59
Acel dispozitiv are de jur imprejur magneti, cu rolul de a impiedica particulele si explozia sa intre in contact cu materialul din care e facut. Deci, daca se va forma o gaura neagra, orizontul ei va fi limitat de campul magnetic generat de magneti pana ce aceasta se va stinge, neavand ce materie sa atraga in ea si sa se hraneasca.
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 09:00
... adevarat sau nu... cine stie? Poate noi gresim... sa nu uitam de galileo galilei (cu "invarteala" pamantului)... el era singur si cu toate astea el a avut dreptate... Cert este ca noi nu am aparut odata cu universul deci... momentan singura explicatie "infailibila" este Dumnezeu. Dumnezeu stie ce alte explicatii vor aparea in anii urmatori dar... momentan "dumnezeu a apasat pe buton si s-a facut lumina" si nu altceva / altcineva.
Aaa, si pentru cei anti-popisme... inainte de a sari in sus, va rog sa observati ghilimelele de la "infailibila", ok?
Aaa, si pentru cei anti-popisme... inainte de a sari in sus, va rog sa observati ghilimelele de la "infailibila", ok?
Trimis de ionel_florea1951 la 10 Septembrie 2008, ora 09:02
asa sa fie,cum zici tu !dar magnetii aia nu sunt tot materie ?
Trimis de berbece_diana la 10 Septembrie 2008, ora 09:03
oameni buni...ati innebunit???...de unde atata rautate si dusmanie intre voi...imi dati senzatia ca va cunoasteti personal si va antipatizati atat de tare ca daca tot v-ati prins pe internet...nu exista iertare...loviti pana la sange!...Ceea ce se discuta aici e de un nivel de intelegere ridicat...bineinteles ca parerile conteaza, dar va rog: dati dovada de un pic mai multa civilizatie si renuntati la cuvinte urate daca vreo una dintre pareri nu va este pe plac..aduceti contraargumente...cum s-a mai spus...si rezulta o discutie placuta si pt cei ce nu se implica...Poate exista persoane care nu isi permit sa se amestece din lipsa de informatie..si ce gasesc aici?..o mahala...pacat ca ne dorim multe..dar oferim mizerie...
Trimis de rbhro la 10 Septembrie 2008, ora 09:08
@bogdanene06
Aici consta toata problema.. cel putin din ceea ce se stie public gaurulie negre nu sunt indestul cercetate sa nu mai vorbesc de antimaterie.
Ei cred ca un camp magnetic poate sa tina o gaura neagra sub control. Imi doresc sa aiba dreptate. Dar nu cred ca exista "gauri negre in miniatura inofensive".
Oricum daca va reusi experimentul va fi un intradevar progres. Daca nu .. ei bine.. noi sa fim sanatosi :))
Aici consta toata problema.. cel putin din ceea ce se stie public gaurulie negre nu sunt indestul cercetate sa nu mai vorbesc de antimaterie.
Ei cred ca un camp magnetic poate sa tina o gaura neagra sub control. Imi doresc sa aiba dreptate. Dar nu cred ca exista "gauri negre in miniatura inofensive".
Oricum daca va reusi experimentul va fi un intradevar progres. Daca nu .. ei bine.. noi sa fim sanatosi :))
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 09:08
@bogdanene06: "Acel dispozitiv are de jur imprejur magneti, cu rolul de a impiedica particulele si explozia sa intre in contact cu materialul din care e facut. Deci, daca se va forma o gaura neagra, orizontul ei va fi limitat de campul magnetic generat de magneti pana ce aceasta se va stinge, neavand ce materie sa atraga in ea si sa se hraneasca."
Probabil, cu conditia ca fortele de atractie ale gaurii negre sa fie <= cu fortele magnetice ale campului. Daca volumul de materie din tunl este tinut sub control strict, printr-o analiza statica a experimentului ai dreptate. Dar la o analiza dinamica a acestuia, apar mai multe variabile: daca apar mai multe gauri negre? Daca acestea incep sa se inghita una pe alta, astfel crescand exponential toate fortele luate in calcul? Daca ajungem cu experimentul intr-o directie la care nu ne-am gandit? (multe descoperiri au aparut astfel...) Nu sunt impotriva experimentului, doar ca exista o gramada de necunoscute care reprezinta un factor de risc... Nu spun ca va veni sfarsitul lumii, doar ca ... ei bine, nu ma simt confortabil gandindu-ma cu ce se joaca baietii astia. Nu ca asta ar conta.
Probabil, cu conditia ca fortele de atractie ale gaurii negre sa fie <= cu fortele magnetice ale campului. Daca volumul de materie din tunl este tinut sub control strict, printr-o analiza statica a experimentului ai dreptate. Dar la o analiza dinamica a acestuia, apar mai multe variabile: daca apar mai multe gauri negre? Daca acestea incep sa se inghita una pe alta, astfel crescand exponential toate fortele luate in calcul? Daca ajungem cu experimentul intr-o directie la care nu ne-am gandit? (multe descoperiri au aparut astfel...) Nu sunt impotriva experimentului, doar ca exista o gramada de necunoscute care reprezinta un factor de risc... Nu spun ca va veni sfarsitul lumii, doar ca ... ei bine, nu ma simt confortabil gandindu-ma cu ce se joaca baietii astia. Nu ca asta ar conta.
Trimis de bogdanene06 la 10 Septembrie 2008, ora 09:09
Aaa... si daca va linisteste asta, in cazul formarii unei gauri negre, timpul se va dilata in interiorul orizontului gaurii, adica va incetini; deci, oricum vom mai trai destul dupa experiment.
Pentru tipul ala de mai sus care vrea sa bea si sa petreaca: du-te si bea de pe acum; daca se formeaza o gaura neagra si timpul va incetini, poate bei mai mult si intri in coma alcoolica si ne lasi in pace cu comentariile tale idioate.
Pentru tipul ala de mai sus care vrea sa bea si sa petreaca: du-te si bea de pe acum; daca se formeaza o gaura neagra si timpul va incetini, poate bei mai mult si intri in coma alcoolica si ne lasi in pace cu comentariile tale idioate.
Trimis de maxim_tiberiu la 10 Septembrie 2008, ora 09:13
si inca ceva, chiar credeti ca daca ar exista un risc ridicat de a se intampla ceva, ei chiar ar spune tuturor si ar da buzna pe la studiourile tv? nu, pentru ca s-ar declansa un haos total. toata lumea ar vrea sa scape cumva de pe pamant. de aia, sua care a contribuit atat de mult la experiment, isi reduce acum oamenii la tacere prin propriile metode, spunand ca nu exista niciun risc. ok, nu incerc sa expun o teorie a conspiratiei, bla bla, alte chestii ascunse. pentru ionel_florea1951, nu vreau sa contrazic ceea ce am scris mai sus dar, se stie de acest proiect de mai bine de 20 de ani. daca intr-adevar ar fi fost vreun pericol iminent, l-ar mai fi construit? va sugerez totusi sa consultati si stirile de pe bbc news, the guardian, nu de pe 9am . acolo va veti da seama ce se intampla intr-adevar, fara greseli gramaticale:)
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 09:21
@maxim_tiberiu: OFF TOPIC. Asta e numele tau sau l-ai "imprumutat" de la Cornelius Maximus Tiberius? (nu e de rau, omul era cercetas).
Trimis de micky_21_andreea la 10 Septembrie 2008, ora 09:28
Pt.Andreeaellna : Ai omis un lucru foarte important..si anume ca locul in care experimentul se va desfasura este un loc ''VID'' astfel incat daca se formeaza o asa zisa ''gaura neagra'' nu va avea ce sa absoarba...Pt.ca daca te-ai fii interesat mai mult ti-ai fii dat seama ca pana sa se formeze Universul,pana sa se intalneasca aceste particule..totul era vid...iar ei exact acest lucru incearca sa demonstreze
Asa ca nu mai fiti asa speriati...ca oamenii vor sa faca acest experiment tocmai pentru ca viitoarele generatiii sa supravietuiasca in cazul in care pamantul nu va mai fii la fel cum este acum...sa creeze o alta lume..nu e ceva rau in asta
Asa ca nu mai fiti asa speriati...ca oamenii vor sa faca acest experiment tocmai pentru ca viitoarele generatiii sa supravietuiasca in cazul in care pamantul nu va mai fii la fel cum este acum...sa creeze o alta lume..nu e ceva rau in asta
Trimis de madalina_padurean la 10 Septembrie 2008, ora 09:33
Foarte bine ca se face experimentul...setea de noi descoperiri revolutionare e mare! si mai ales daca s-au si pregatit de atatia ani, slabe sanse sa se retraga. Am inteles ca azi se "injecteaza protonii si pe 21 octombrie sa da drumul la experimentul propriu-zis...si va dura, unii zic ca pana la primavara, altii ca 10 ani...cine stie pana la urma?!Cred ca si daca nu vom resimti acum efecte, le vom resimti in timp, nu e nevoie sa fie buuummm, si sa murim...
Trimis de agentul_gri la 10 Septembrie 2008, ora 09:59
Daca stam sa ne gandim, statistic exista milioane de civilizatii extratereste in universul nostru, cel putin la fel de batrane ca si noi. nu avem motive sa credem ca noi suntem cei mai inteligenti ,deci si alte civilizatii au trecut prin acest experiment, e evolutia fireasca. daca universul nostru inca exista inseamna ca nu poate fi distrus de acest experiment. daca ceva se distruge este doar viata de pe terra, ceea ce nu este o mare paguba vand in vedere ca unii probabil vor avea timp sa plece la bordul statii orbitale (in jurul unei alte planete) poate vom fi astfel obligati sa colonizam Marte, deci e un pas de schiop inainte!
Curaj gaina ca te tai !!! :)
Curaj gaina ca te tai !!! :)
Trimis de cristinutza_anne la 10 Septembrie 2008, ora 10:11
bai fratilor .,..c draq aveti ..nu s-a amanat nimic azi l 10 ii dau drumu si gata .Yuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.abia astept
Trimis de ella_kosta la 10 Septembrie 2008, ora 10:18
Decat sa asculte lumea tot ce se vehiculeaza in presa, mai bine ar pune mana si s-ar documenta putin.
In primul rand, experimentul incepe astazi, dar nu e unul ca in laboratorul de chimie. Fiecare proiect de la LHC (ca-s mai multe: ATLAS, ALICE, CMS, LHCb, TOTEM...) dureaza destula vreme, nu o ora sau o zi. Va mai dura ceva pana cand vor avea loc ciocnirile de particule la energii de 5,5 TeV.
In al doilea rand, io SPER SA APARA VREO MINIGAURA NEAGRA. Desi nu se stie sigur daca e destula energie sa fie produsa, cine stie cum e cu fizica gaurilor negre, stie si ca acestea se evapora. O gaura neagra formata din cateva particule se va EVAPORA aproape INSTANTANEU (spre deosebire de una galactica, care se evapora in 10 la puterea 100 ani). Insa studierea unui asemenea corp ar revolutiona fizica.
Apoi, nici o explozie nu se poate intampla acolo si sa puna ceva in pericol... Conform legilor termodinamicii, ce iese dintr-o reactie nu e mai mare decat ceea ce intra, si ceea ce intra e de ordinul particulelor. Chiar si anihilarea completa a acestora n-ar degaja o energie foarte mare.
Oricum, asa s-a intamplat de fiecare data cand cineva a vrut sa descopere ceva... In toata istoria, s-au ridicat unii care s-au crezut destepti si au vrut sa le dea in cap celor care incercau sa faca descoperiri stiintifice. Si toate astea din ignoranta. Iar apocalipsele pe banda vad ca sunt noua moda a timpurilor noastre...
In primul rand, experimentul incepe astazi, dar nu e unul ca in laboratorul de chimie. Fiecare proiect de la LHC (ca-s mai multe: ATLAS, ALICE, CMS, LHCb, TOTEM...) dureaza destula vreme, nu o ora sau o zi. Va mai dura ceva pana cand vor avea loc ciocnirile de particule la energii de 5,5 TeV.
In al doilea rand, io SPER SA APARA VREO MINIGAURA NEAGRA. Desi nu se stie sigur daca e destula energie sa fie produsa, cine stie cum e cu fizica gaurilor negre, stie si ca acestea se evapora. O gaura neagra formata din cateva particule se va EVAPORA aproape INSTANTANEU (spre deosebire de una galactica, care se evapora in 10 la puterea 100 ani). Insa studierea unui asemenea corp ar revolutiona fizica.
Apoi, nici o explozie nu se poate intampla acolo si sa puna ceva in pericol... Conform legilor termodinamicii, ce iese dintr-o reactie nu e mai mare decat ceea ce intra, si ceea ce intra e de ordinul particulelor. Chiar si anihilarea completa a acestora n-ar degaja o energie foarte mare.
Oricum, asa s-a intamplat de fiecare data cand cineva a vrut sa descopere ceva... In toata istoria, s-au ridicat unii care s-au crezut destepti si au vrut sa le dea in cap celor care incercau sa faca descoperiri stiintifice. Si toate astea din ignoranta. Iar apocalipsele pe banda vad ca sunt noua moda a timpurilor noastre...
Trimis de mihai_andrei la 10 Septembrie 2008, ora 10:21
Eu personal cred ca acest experiment care presupune re-editarea conditiilor si mecanismelor care au dat nastere universului porneste de la o teorie inca nedemonstrata in totalitate: Big Bang. Dar daca totul a luat nastere altfel si teoria Big Bang e gresita ? Ce rezultat va avea acest experiment ? Nu contest cunostiintele cercetatorilor, dar totusi, ceea ce stim va fi intotdeauna mai putin decat ceea ce nu stim ...
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 10:37
ella_kosta: ...?? Care legi ale termodinamicii demonstreaza ceea ce spui tu? Fiindca termodinamica trateaza efectele schimbarii in temperatura, presiune si volum ale sistemelor fizice la scara macroscopica deci nu se aplica in cazul acestui experiment... aici avem fizica subatomica, fizica cuantica, etc... iar termodinamica nu spune in nici un caz ca daca intr-un experiment intra "ceva de ordinul particulelor" va iesi ceva tot "de ordinul particulelor"... Daca vrei sa discutam despre termodinamica, atunci aceasta spune ca daca intra "ceva cu o energie de 7TeV" rezultatul va fi "ceva cu o energie de aproape 7TeV"... deci mai pune mana si mai documenteaza-te putin...
Trimis de doru_4 la 10 Septembrie 2008, ora 10:41
aveti multe probleme
nimeni nu se joaca de-a dumneprimul comentariu e de-o ignoranta dusa la extrem
apropos , nu mai comparati stituatia din vechime (galileo) cu ce e acum. accesul la informatii si evolutia cunoasterii e mult mai ridicat. putin probabil ca fizicienii de valoare sa se insele (cei din vechime faceau de toate nunumai fizica sau chimie, etc)
nimeni nu se joaca de-a dumneprimul comentariu e de-o ignoranta dusa la extrem
apropos , nu mai comparati stituatia din vechime (galileo) cu ce e acum. accesul la informatii si evolutia cunoasterii e mult mai ridicat. putin probabil ca fizicienii de valoare sa se insele (cei din vechime faceau de toate nunumai fizica sau chimie, etc)
Trimis de andreimire la 10 Septembrie 2008, ora 10:49
Pentru sisteme microscpice, variatiile parametrilor sistemului devin mai mari decat parametrii deci presuunerile termodinamicii nu mai sunt aplicabile (sa nu uitam ca legile termodinamicii, in afara de legea zero sunt legi statistice).
doru_4: aaa.... partea cu galileo galilei este perfect aplicabila si azi... daca nu ma crezi, citeste si tu post-urile.
doru_4: aaa.... partea cu galileo galilei este perfect aplicabila si azi... daca nu ma crezi, citeste si tu post-urile.
Trimis de alex_413x la 10 Septembrie 2008, ora 10:51
Inca din primele cateva randuri ale articolului sunt trei greseli de ortografie.. astia nici sa scrie corect nu stiu.. e penibil cum s-a ajuns din nou la nostradamus.. tot timpul cand are loc un eveniment important se "descopera" in scrierile lui nostradamus ceva legat de el.. si nu puteau lipsi nici referirile la biblie, evident.. cei care au scris biblia traiau in ignoranta, credeau ca pamantul este plat si in centrul universului.. intr-o oarecare masura inca suntem ignoranti, iar acest experiment vrea sa mai raspunda la unele intrebari.. daca reuseste foarte bine, daca nu asta e, dar ma indoiesc ca oamenii aia sunt atat de idioti incat sa declanseze o catastrofa.. tampeniile astea cu apocalipsa sunt plictisitoare deja.. apocalipsa trebuia sa vina in timpul razboiului rece, prin razboi nuclear, apoi in 1999 ca 999 e 666 scris invers(cea mai mare tampenie enuntata vreodata), apoi in 2000(cand cei mai multi au crezut eronat ca intram in noul mileniu), apoi in 20. 02. 2002, acum e vorba de 2012 si s-a mai ivit si experimentul asta.. niste tampenii!! noi nu vom prinde sfarsitul acestei planete, sa fie clar!! iar daca se va intampla vreodata ceva atat de grav incat sa moara majoritatea oamenilor, se vor gasi solutii pentru conservarea speciei si vor fi cativa care vor indeplini acest lucru.. deocamdata sa ne traim vietile ca avem destule probleme fara sa ne gandim la apocalipse si prostii din astea..
Trimis de tzontzonel1992 la 10 Septembrie 2008, ora 10:59
is niste prosti!Daca Dumnezeu vrea sa murim ..pai murim si nu va stii nimeni cand...ei cred k dak stiu ceva de chimie gata....stiu tot...sssa-i ia draaq q tot q experimentul lor...is niste ratati..oare sa"distruga"lumea k vor ei sa vada nush ce!...x(.....aia sigur is bolnavi mintal....pfai...10 rahatzi k ei sau cati o fi sa distruga ei lumea....x(((((((
Trimis de medox_bms la 10 Septembrie 2008, ora 11:06
asa...in primu rand pt diana _berbece: diana suntem in Romania, nu te astepta la buna intelegere.in al doilea rand, chiar daca ar fi represalii, sau mai stiu eu ce reactii nedorite, nimeni nu ar anunta nimic.pun pariu ca sunt foarte multe lucruri despre care oameni de rand nu stiu nimic si poate nu vor sti niciodata.am vazut multi care vorbesc despre Dumnezeu si poate nu au fost nici macar odata la biserica.fratilor daca sunteti atei purtati-va ca atare si nu mai criticati aiurea.stiinta ne-a adus unde ne-a adus.stiinta provoaca si inundatii, stiinta provoaca incendii, din cauza stiintei va veni sfarsitul lumii si nu din cauza lui Dumnezeu.cat despre acest proiect nu stiu unde sa-l clasez, daca e sau nu un lucru bun , vom vedea.asta ramane de vazut...insa nu mai fiti naivi...pt ca suntem mintiti cam in fiecare zi a vietii..numai bine
Trimis de sclaudo la 10 Septembrie 2008, ora 11:10
Daca Dumnezeu vrea ca noi sa disparem in data de 10 septembrie sau 21 octombrie noi nu avem ce face!Asta e voia lui si asa va ramane daca El vrea ne poate lua chiar acuma si nu mai apucam sfarsitu lumi sau il putem aplica asa ca nu va mai dati atat rotunzi cu toti si rugativa ca in mila lui Domnul sa aiba si pt voi un loc la dreapta Lui daca nu va fi vai si amar de voi pt ca veti avea parte de focul cel vesnic!Domnu sa aiba mila in continuare de noi!!!
Trimis de bogdanene06 la 10 Septembrie 2008, ora 11:21
Trimis de tzontzonel1992 la 10 Septembrie 2008, ora 10:59 | Raporteaza abuz de limbaj
is niste prosti!Daca Dumnezeu vrea sa murim ..pai murim si nu va stii nimeni cand...ei cred k dak stiu ceva de chimie gata....stiu tot...sssa-i ia draaq q tot q experimentul lor...is niste ratati..oare sa"distruga"lumea k vor ei sa vada nush ce!...x(.....aia sigur is bolnavi mintal....pfai...10 rahatzi k ei sau cati o fi sa distruga ei lumea....x(((((((
Poate pana vine apocalipsa, inveti si tu alte semne de punctuatie in afara de punctele de suspensie si mai ales cand sa le folosesti.
is niste prosti!Daca Dumnezeu vrea sa murim ..pai murim si nu va stii nimeni cand...ei cred k dak stiu ceva de chimie gata....stiu tot...sssa-i ia draaq q tot q experimentul lor...is niste ratati..oare sa"distruga"lumea k vor ei sa vada nush ce!...x(.....aia sigur is bolnavi mintal....pfai...10 rahatzi k ei sau cati o fi sa distruga ei lumea....x(((((((
Poate pana vine apocalipsa, inveti si tu alte semne de punctuatie in afara de punctele de suspensie si mai ales cand sa le folosesti.
Trimis de royan32 la 10 Septembrie 2008, ora 11:29
pai daca vine apocalipsa la ce-o sa-i mai foloseasca mah, bogdane ??!! :))))))))))
Trimis de Black_Soul la 10 Septembrie 2008, ora 11:33
bun...o gramada de comentarii care de care mai "off toping".t otusi am gasit 1 la care subscriu. ideea este buna in sine dar sunt multe necunoscute. btw: cine a produs o gaura negra mai mare sau mai mica si ne poate spune urmarile??
in reste..numai de bine!
<< Trimis de cristina_cocis_81 la 10 Septembrie 2008, ora 07:31 |
Nu inteleg de ce atata indarjire, de ce atatea jigniri... daca aveti o problema in viata personala (atentie nu zic citand pe unii "patetica " sau alte tampenii) eu zic fratilor sa vi le rezolvati. Aici fiecare isi spune punctul de vedere. Si daca cineva o face in mod civilizat mi s-ar parea normal doar sa aducem contraargumente, nu sa ne legam de acel cineva si sa o "luam personal" doar pentru ca are un alt punct de vedere. Parerea mea. Poate stii vreunul dintre voi,( noi) ce urmeaza sa se intample? Cel mai destept sa ridice mana. Si daca am sa vad o mana ridicata am sa consider ca e din greseala. Ganditi-va de doua ori. >>
in reste..numai de bine!
<< Trimis de cristina_cocis_81 la 10 Septembrie 2008, ora 07:31 |
Nu inteleg de ce atata indarjire, de ce atatea jigniri... daca aveti o problema in viata personala (atentie nu zic citand pe unii "patetica " sau alte tampenii) eu zic fratilor sa vi le rezolvati. Aici fiecare isi spune punctul de vedere. Si daca cineva o face in mod civilizat mi s-ar parea normal doar sa aducem contraargumente, nu sa ne legam de acel cineva si sa o "luam personal" doar pentru ca are un alt punct de vedere. Parerea mea. Poate stii vreunul dintre voi,( noi) ce urmeaza sa se intample? Cel mai destept sa ridice mana. Si daca am sa vad o mana ridicata am sa consider ca e din greseala. Ganditi-va de doua ori. >>
Trimis de gltnmadalina la 10 Septembrie 2008, ora 11:47
pe ce criterii va selecteaza astia de la 9 am..??!cu cat esti mai analfabet cu atat ai mai multe sanse?!!...corector de text inca n-au angajat?
Trimis de allekks la 10 Septembrie 2008, ora 11:51
doamne ce ma mai distrez citind aceste comentarii.
Trimis de xlr_gaby la 10 Septembrie 2008, ora 12:20
si eu la fel:)) plecati ma la somn PARANOIA!!!!! bbbbuuuuu:)))
mai, asta care ai deschis subiectul, ce cunostinte si tu in domeniu de iti permiti sa faci afirmatiile astea? creca esti si tu un pui de geniu:)) du-te la coafor si fa-te blonda daca nu esti;)
mai, asta care ai deschis subiectul, ce cunostinte si tu in domeniu de iti permiti sa faci afirmatiile astea? creca esti si tu un pui de geniu:)) du-te la coafor si fa-te blonda daca nu esti;)
Trimis de mytcor la 10 Septembrie 2008, ora 12:27
Pe mine nu ma amuza, ma bucura interesul vostru al tuturor , fata de un experiment in stare pura.
Comentariile voastre, indiferent de ceea ce spuneti, atesta curiozitatea voastra ...fata de cercetare, fata de nou, fata de incercarea voastra de a intelege !....
Daca experimentul va fi o reusita, atunci omenirea va face un pas innainte in cercetarea fundamentala, daca va esua, o luam de la capat pana avem sa reusim !....
Succes TUTUROR !....si tineti-le pumnii celor de la CERN...
Comentariile voastre, indiferent de ceea ce spuneti, atesta curiozitatea voastra ...fata de cercetare, fata de nou, fata de incercarea voastra de a intelege !....
Daca experimentul va fi o reusita, atunci omenirea va face un pas innainte in cercetarea fundamentala, daca va esua, o luam de la capat pana avem sa reusim !....
Succes TUTUROR !....si tineti-le pumnii celor de la CERN...
Trimis de ABADDON la 10 Septembrie 2008, ora 12:40
Savantii aia sint calare pe experimentul asta de ani de zile si cunosc detalii despre el infinit mai mult ca noi, niste umili dilentanti pe acest subiect. Toata viata lor si-au dedicat-o cunoasterii. Mai bine sa-i scutim de clisee prafuite gen sfarsitul lumii. Parca am trai in vremea Inchizitiei.
Trimis de SIRO la 10 Septembrie 2008, ora 12:44
daca nu o sa murim noi din alte cauze ne ajuta alti cu experimentele lor sa murim...e ok.....ce avem de pierdut:))...ori noi ori ei......trebuia sa ne strangem la proteste pe strazi daca nu vroiam sa se intample asta...dar daca toti nu vor si stau in fotoliu acasa si scrie la calculator exaCT ca si mine...nu se va rezolva nimic...ganditi va bine...nu mai avem mult de trait
Trimis de Black_kobra la 10 Septembrie 2008, ora 14:10
Stati ma linistiti,ca nu pot astia sa treaca peste divinitate.Tot ce s-a scris,s-a implinit,fara discutie.Asa o fi disparut civilizatii ca Mayasii,continente ca Atlantida...dar asta nu inseamna Apocalipsa.Apocalipsa este razboiul de la Armagedon in care toate ostirile pamantului vor lupta cu Cel care a fost rastignit si va veni ....sa ceara socoteala unor "savanti"ca astia.Asa au incercat sa faca turnul Babel,dupa potop,si nu au reusit(ca sa ajunga pina la cer) li s-au incurcat limbile...de ce oare?.Cei ce au urechi sa auda si cei ce au ochi sa-i deschida bine...daca-i intereseaza sufletul dupa moarte,daca nu...treaba lor
Trimis de simache04 la 10 Septembrie 2008, ora 14:18
O mare provocare sub semnul curcubeului!
Baieti, in curand apare o noua gaura neagra!
E pentru toata lumea! Gratuit!
Baieti, in curand apare o noua gaura neagra!
E pentru toata lumea! Gratuit!
Trimis de myker2002 la 10 Septembrie 2008, ora 14:40
eh, ca toata lumea, imi exercit si eu dreptul la libera exprimare... o vorba de duh pt credinciosi: rugati-va toti sa nu demonstreze astia marele bang, ca altfel mai vedeti voi p**a rai
Trimis de maghiar_raluca la 10 Septembrie 2008, ora 15:16
Nu stiu ce sa spun fratilor. Insa dupa umila mea parere mare majoritate nu face decat sa bata campii. In primul rand daca se va descoperii sau nu ceva in urma acestui experiment...cui ii pasa? De ce vor unii sa forteze mana destinului? Lumea este impartita in doua categorii: oamenii de stiinta si oamenii simplii (care accepta ideea ca suntem creaturi ale unui Creator). Dintre oamenii simpli exista unii care cred cu adevarat (crede si nu cerceta) si exista altii care se cam indoiesc de acest fapt undeva in strafundurile lor. Nici nu are importanta pana la urma. Ce nu inteleg unii este urmatorul lucru: FRATILOR SUNTEM LIMITATI. Acceptati asta. Sunt lucruri care ne depasesc, nu avem cum sa le pricepem pur si simplu oricat ne-am stradui sa ne depasim...lucru bun de altfel...ce nu e in regula e directia in care o facem (la autodepasire ma refer). Cat despre sfarsitul lumii care este, sau va fi asta nu stie nimeni. Cu siguranta ce trebuie sa se intample se va intampla. Eu personal consider ca unii oameni efectiv isi pierd timpul inutil incercand sa descopere ceva de nedescoperit...Dar daca domniile lor cu asta isi ocupa timpul liber, e treaba lor...Fratilor vedeti-va de treaba, sunt lucruri mult mai importante pe lumea asta, nu are sens sa ne dam unii mai destepti ca altii pentru ca stapanim o anumita terminologie (teoretic). Parerea mea acest proiect, experiment ce-o fi fiind reprezinta un mare FIX PIX. Si daca ar fi sa lasam toate la o parte si sa ne gandim oare de ce atatea nenorociri pe lumea asta, ne-am da seama ca de fapt le meritam cu varf si indesat. Eu cred ca Dumnezeu s-a saturat deja de porcariile de pe lumea asta....Si are motive...asa ca vom vedea ce va mai fi....poate...Toate bune
Trimis de mytcor la 10 Septembrie 2008, ora 15:34
Pt. @ maghiar_raluca....
RELIGIILE POT FUNCTIONA CA IDEOLOGII.....numai ca :.
Omul stie si poate merge inainte !.... mai tot individul pricepe din ce în ce mai clar ca, nu militarii, nu diplomatii, nu politicienii împing civilizatia,ci........ savantul, inginerul, tehnologul, reprezentantii curiozitatii supreme. Pe Terra, s-au petrecut, se petrec si se vor petrece.........
„Recesamantul” particulelor elementare care compun universul din interiorul atomului s-a facut cu ocazia aniversarii a 50 de ani de la înfiintarea minunatului CERN, (Centrul European de Cercetari Nucleare) de la Geneva, acolo unde mii de fizicieni, cauta enigmaticii; Quarci, fermioni, bozoni, gluoni „lipiciosi” plus misteriosii neutrino, , plus bozonii W-, W+, Z0, plus gravitonii ( asa spun ecuatiile einsteiniene) cat si ....misteriosii bozoni Higgs, plus antiparticulele – 38 de pigmei intraatomici locuiesc in microuniversul lui ATOMOS pe care unii l-au declarat de-a dreptul invizibil. Din pacate pentru ei, n-au prea avut dreptate ...nu este indivizibil !!!!.... fireste, de aceea unui monstru ca LEP (Large Electron Positron Collider) de la CERN i-a luat locul un supermonstru superdetectiv, LHC (Large Hadron Collider), in SUA numitul SSC (Superconductig Supercollider), un inel de ~87 km în diametru, îl va ajuta pe Terratronul de la Fermilab, (Chicago) – toate cautand pe ..... Bozonul Higgs, care se spune ca-i mai zice si "particula Lui D-zeu."
Cum ne-am putea descurca cu undele gravitationale (sunt minunate dar nici un aparat nu le-a perceput vreodata ).... Altfel, cum ne-am lamuri asupra masei celor mai multe dintre particulele atomului?Si ce ne facem cu 90% din materia Universului ?..... despre care înca nu stim nimic, dar vrem sa aflam si vom AFLA !! ! ....
.................
Trimis de marius_danut_maxim la 10 Septembrie 2008, ora 15:52
nene mytcor, frumos spus despre savanti dar, in general, acesti savanti nu se autofinanteaza, iar proiectul asta este o cooperare internationala, caz in care INAINTE de a-i lauda pe savanti pentru opera lor, trebuie sa apreciem eforturile politice, diplomatice si chiar militare care s-au depus in scopul nobil de a le da posibilitatea savantilor de a-si implini cele mai indraznete visuri privind cercetarea stiintifica fundamentala.
e bine sa apreciem valoarea cuiva, dar nu prin minimalizarea meritelor altora. civilizatie nu inseamna numai stiinta ci si politica, diplomatie, pace si astea sunt operele ...nesavantilor
e bine sa apreciem valoarea cuiva, dar nu prin minimalizarea meritelor altora. civilizatie nu inseamna numai stiinta ci si politica, diplomatie, pace si astea sunt operele ...nesavantilor
Trimis de georgeyuly la 10 Septembrie 2008, ora 15:52
In aceste comentarii se da dovada clara cine are 7 ani de acasa si cine nu. Imi pare foarte rau sa vad cat de rau este poporul roman. Pacat.
Trimis de tzontzonel1992 la 10 Septembrie 2008, ora 15:52
bine k esti tu mah bogdanene06 deshtept=)))
unde te-ai nascut?la coada vacii?hai pa
unde te-ai nascut?la coada vacii?hai pa
Trimis de maghiar_raluca la 10 Septembrie 2008, ora 15:55
@mytcor
Nu pot decat sa va urez mult succes!!!
Eu iti spun sincer cu toate datele si termenii pe care mi i-ai enumerat acolo bozonii, gluonii...etc...m-au lasat daca nu rece, atunci cu siguranta indiferenta. Chiar nu ma intereseaza chestiile astea. Probabil tu esti un cunoscator. Nu stiu ce sa zic, atata tot ca nu ma incred in capacitatea acestor asa numiti savanti si oameni de stiinta care au impins civilizatia...inspre ce??!! In cazul un care nu se observa are loc mai degraba o degenerare, decat o dezvoltare. Dar fiecare dupa cum considera. Oricum eu le urez mult succes acestor savanti. Insa nu uita stiinta fara "acel ceva de o importanta capitala" este egala cu zero...eventual....Multa bafta!!!
Nu pot decat sa va urez mult succes!!!
Eu iti spun sincer cu toate datele si termenii pe care mi i-ai enumerat acolo bozonii, gluonii...etc...m-au lasat daca nu rece, atunci cu siguranta indiferenta. Chiar nu ma intereseaza chestiile astea. Probabil tu esti un cunoscator. Nu stiu ce sa zic, atata tot ca nu ma incred in capacitatea acestor asa numiti savanti si oameni de stiinta care au impins civilizatia...inspre ce??!! In cazul un care nu se observa are loc mai degraba o degenerare, decat o dezvoltare. Dar fiecare dupa cum considera. Oricum eu le urez mult succes acestor savanti. Insa nu uita stiinta fara "acel ceva de o importanta capitala" este egala cu zero...eventual....Multa bafta!!!
Trimis de amytas_19 la 10 Septembrie 2008, ora 16:14
m'am plictisit de la al5lea comentariu deja.experimentul asta e facut de cei mai buni fizicieni ai lumii si nu de orice nea Ion.atatea idei alarmante..care mai de care mai "stiintifica"!sunt convins ca tipii aia stiu mai putine ca voi sau ca nostradamus!ahh..pazea,vine apocalipsa!
Trimis de georgeyuly la 10 Septembrie 2008, ora 16:20
pentrut tzontzonel1992. spre surprinderea am fost si la coada vacii dar acum sunt mecanic de bord si lucrez intr-un mare aeroport. esti multumit?
Trimis de booty_mona la 10 Septembrie 2008, ora 16:51
Tin sa te anunt maghiar_raluca ca daca cercetatorii aia nu si-ar pune intrebari, daca nu s-ar studia, inventa si descoperi nimic, acum cu siguranta mancai carne cruda intr-o pestera. Dintodeauna omul, o fiinta inzetrata cu inteligenta (nu e valabil pentru toti), a fost manat de un lucru spre evolutia: pura curiozitate. Odata cu trecerea timpului aceasta evolutie a accelerat.Sa ne gamdim numai in ultima suta de ani unde am ajuns... acum 30 de ani calculatoarele ocupau 4 camere. Astazi el vrea sa gaseasca raspunsuri pentru intrebari la care pana acum tehnologia nu i-ar fi permis sa raspunda. Nu vreau sa fiu nici ironica pentru ca este un lucru serios, dar daca toti am sta in casa si am turna copii si am lasa mintea sa leneveasca, unde am ajunge? Dintotdeauna s-au facut experimente si daca acest experiment nu o sa ne distruga, nu va faceti griji ca ne distrugem cu mana noastra. Lipsa grijei pentru planeta noastra o sa ne omoare .. nu experimentul unor fizicieni. La urma urmei suntem energie: "nimic nu se pierde, nimic nu se castiga, totul se trasforma" O zis buna va doresc!
Trimis de ionuzz la 10 Septembrie 2008, ora 17:13
Putem sa avem toti aceeasi parere despre un anumit lucru sau eveniment? Cred k nu. Nu putem fi toti cercetatori, chimisti sau....destepti. Dar, parerea si-o poate exprima oricine. Si doar comentariu trebuie criticat, nu si persoana care posteaza acel comentariu. Dupa ciitirea mai multor comentarii...sincer? mi s a facut greata de limbajul si insultele fata de ceilalti. Inovatiile sunt motorul cresterii economice si cred k toti folosim inventiile aparute pana in prezent. Si la fel, daca acest accelerator de particule va functiona fiecare dintre noi va avea de castigat. Nu inovatiile sunt cele ce distrug planeta, ci prostia, ura, GOANA DUPA BANI si lipsa de respect fata de ceilalti.
Trimis de maghiar_raluca la 10 Septembrie 2008, ora 17:44
@booty_mona
Draga Mona nu stiu exact cum vezi tu in mintea ta sirul evenimentelor si evolutia care a avut loc de-a lungul timpului si mai exact pe ce cunostinte te bazezi cand faci niste afirmatii. Te asigur insa ca fara curiozitatea acestor cercetatori tot n-as fi mancat carne cruda printr-o pestera...Mai mult ca sigur as fi fost vegetariana...:)) Insa tu ai inteles foarte gresit punctul meu de vedere. Acest om despre care tu vorbesti si spui ca este inzestrat cu inteligenta, el chiar exista, insa te asigur ca nu si-ar pierde timpul experimentand asemenea lucruri, poate s-ar stradui mai mult spre a dezvolta lucruri folositoare, nu si-ar pierde timpul, banii, resursele realizand experimente care cel mai probabil vor avea efecte secundare asupra intregii populatii, doar cu scopul de a descoperii daca aceasta lume s-a format dintr-o particula, atom, proton sau mai stiu eu ce. Sunt pro cercetatorilor care isi folosesc intelighentia in scopuri utile...insa celorlalti "savanti, oameni de stiinta" eu le recomand sa incerce mai intai aceste experimente in uter. Ar putea incepe prin a-si construi un uter imens si acolo sa experimendeze tot ce doresc dansii...pentru ca mai sunt unii care poate nu sunt foarte curiosi de rezultatele, consecintele, urmarile experimentelor lor...Daca pentru tine draga mona a "sta si a turna copii" (banuiesc ca de la 1 in sus) e un lucru rau, eu iti spun ca nu esti ironica, esti putin mai mult de atat. Destul de trist e ca din ce in ce mai multi oameni gandesc la fel, dar e parerea ta. Probabil tu stii mai bine. Probabil ai o parere buna despre tine...insa are sa-ti treaca odata cu trecerea timpului...asta in cazul in care nu-ti vei lasa mintea sa leneveasca...Cat despre legea conservarii materiei e bine de stiut ca una din calitaþile esenþiale ale conceptului de energie este conservarea sa. Asta a descoperit-o Antoine Lavoisier. Cel putin unii dintre acesti savanti reusesc sa lase in urma lor unele citate celebre. Amintiti-va de celebrul citat al lui Einstein care spunea : "Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana; iar de cea din urma sunt foarte sigur."....Insa acesta pe langa faptul ca a fost un mare savant a avut de partea lui intelepciunea....multi nu stiu cu ce se mananca...
O zi buna!!
Draga Mona nu stiu exact cum vezi tu in mintea ta sirul evenimentelor si evolutia care a avut loc de-a lungul timpului si mai exact pe ce cunostinte te bazezi cand faci niste afirmatii. Te asigur insa ca fara curiozitatea acestor cercetatori tot n-as fi mancat carne cruda printr-o pestera...Mai mult ca sigur as fi fost vegetariana...:)) Insa tu ai inteles foarte gresit punctul meu de vedere. Acest om despre care tu vorbesti si spui ca este inzestrat cu inteligenta, el chiar exista, insa te asigur ca nu si-ar pierde timpul experimentand asemenea lucruri, poate s-ar stradui mai mult spre a dezvolta lucruri folositoare, nu si-ar pierde timpul, banii, resursele realizand experimente care cel mai probabil vor avea efecte secundare asupra intregii populatii, doar cu scopul de a descoperii daca aceasta lume s-a format dintr-o particula, atom, proton sau mai stiu eu ce. Sunt pro cercetatorilor care isi folosesc intelighentia in scopuri utile...insa celorlalti "savanti, oameni de stiinta" eu le recomand sa incerce mai intai aceste experimente in uter. Ar putea incepe prin a-si construi un uter imens si acolo sa experimendeze tot ce doresc dansii...pentru ca mai sunt unii care poate nu sunt foarte curiosi de rezultatele, consecintele, urmarile experimentelor lor...Daca pentru tine draga mona a "sta si a turna copii" (banuiesc ca de la 1 in sus) e un lucru rau, eu iti spun ca nu esti ironica, esti putin mai mult de atat. Destul de trist e ca din ce in ce mai multi oameni gandesc la fel, dar e parerea ta. Probabil tu stii mai bine. Probabil ai o parere buna despre tine...insa are sa-ti treaca odata cu trecerea timpului...asta in cazul in care nu-ti vei lasa mintea sa leneveasca...Cat despre legea conservarii materiei e bine de stiut ca una din calitaþile esenþiale ale conceptului de energie este conservarea sa. Asta a descoperit-o Antoine Lavoisier. Cel putin unii dintre acesti savanti reusesc sa lase in urma lor unele citate celebre. Amintiti-va de celebrul citat al lui Einstein care spunea : "Doar doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana; iar de cea din urma sunt foarte sigur."....Insa acesta pe langa faptul ca a fost un mare savant a avut de partea lui intelepciunea....multi nu stiu cu ce se mananca...
O zi buna!!
Trimis de mytcor la 10 Septembrie 2008, ora 18:40
Pt. @marius_danut_maxim ...scuze !...daca s-a inteles ceea ce spui, proiectul CERN dovedeste contrariul prin colaborarea multinationalitatilor in acest prioect, atat din punct de vedere stiintific, dar si politico-economic, sper ca militarii sa fie mai putin interesati cu toate ca....
Pt....@maghiar_raluca.. prea multe va lasa rece, aveti griga sa nu raciti !...
"Pentru a fi acceptat de catre turma, mai intai trebuie sa devii oaie "...A. Einstein......
Si-o seara placuta !....
Pt....@maghiar_raluca.. prea multe va lasa rece, aveti griga sa nu raciti !...
"Pentru a fi acceptat de catre turma, mai intai trebuie sa devii oaie "...A. Einstein......
Si-o seara placuta !....
Trimis de maghiar_raluca la 10 Septembrie 2008, ora 19:15
@mycor
Ai dreptate, mult prea multe ma lasa rece...sper insa ca nu de tot...:)) Cat despre grijile pe care ti le faci pentru mine iti multumesc din suflet, dar sunt vaccinata. Daca tot vorbim de citate celebre, desi daca am schimba topic-ul ar fi mult mai sanatos, aminteste-ti-l pe acesta care-i apartine tot lui Einstein: "E mai usor sa dezintegrezi un atom decat o prejudecata". Ma intreb oare daca as deveni berbec, as putea fi acceptata de catre turma? Oricum daca am suparat pe cineva cu ceva imi cer mii de scuze. Cercetatorilor nu pot decat sa le urez succes ca si voua tuturor.
O seara frumoasa!!
Trimis de ionel_florea1951 la 10 Septembrie 2008, ora 19:21
iata ca s-a facut seara si prima zi a experimentului s-a incheiat cu bine -e un fel de'a zice !.....dar de azi inainte insa ,ne vom numara zilele ! chiar daca mintea cea atit de curioasa este impinsa spre a cerceta necunoscutul ,Inima imi spune ca nu-i buna aceasta impingere la extrem....imi aduce aminte de baiatul ala care a vrut sa vada cita motorina mai are in butoi si a aprins chibritul ca sa vada mai bine !
Trimis de homemarcel la 10 Septembrie 2008, ora 20:25
... indiferent ce spun cei cu mintea spalata de reclamele stralucitoare de la televizor acest experiment, indiferent de explicatiile care se arunca acum, nu este decit o incercare, pe pielea tuturor oamenilor de pe acesta planeta de ai prosti si mai tare ... rezultatul de fapt este doar calatoria in timp prin creearea unei gauri de vierme (asta se spera privit prin prisma teoriei relativitatii si a mecanicii cuantice) ... a descoperi ''particula primordiala'' si alte explicatii de acelasi fel sint doar prostii de adormit copii ... se incearca sa se explice cum calatorea D-zeu prin timp (asa zisii savanti fiind absolut convinsi ca doar ei cunosc adevarul) ... cind exista atitea lucruri neintelese, de mare prioritate, a incerca sa ''re-creezi'' inceputul lumii pe baza a ceea ce banuiesc furnicutele de pa pamint e GROTESC ... chiar daca aproximatiile lor ar avea o finalitate, atunci o sa fie de jale cu cei care vor folosi aceasta ''inventie'' ... inainte de a fi la indemina publicului va deveni privata si modul de folosire va fi la indemina oricarui are bani si chef sa faca ceea ce a visat in nebunia lui ...
... este cert ca oamenii se indreapta rapid spre involutie ... o spune asta tot matematica(amarita de curba a lui gauss - cu cit se urca mai rapid cu atit se cade mai tare) ... dar de data asta cea aplicata pe pamint ... sper sa mai apuce un pic de normalitate si nepotii nostre sau macar copii ... poate din cauza asta unii cu bani accelereaza sa descopere chestii care, spera ei, sa ii salveze de la soarta majoritatii ...
... daca privim cu atentie citeva civilizatii (ex. cea romana) se observa ca in perioada lor de apogeu aveau multe lucruri mult mai evoluate decit in europa de acum 100 de ani ...
... este cert ca oamenii se indreapta rapid spre involutie ... o spune asta tot matematica(amarita de curba a lui gauss - cu cit se urca mai rapid cu atit se cade mai tare) ... dar de data asta cea aplicata pe pamint ... sper sa mai apuce un pic de normalitate si nepotii nostre sau macar copii ... poate din cauza asta unii cu bani accelereaza sa descopere chestii care, spera ei, sa ii salveze de la soarta majoritatii ...
... daca privim cu atentie citeva civilizatii (ex. cea romana) se observa ca in perioada lor de apogeu aveau multe lucruri mult mai evoluate decit in europa de acum 100 de ani ...
Trimis de bogdanene06 la 10 Septembrie 2008, ora 23:28
@tzontzonel1992 la 10 Septembrie 2008, ora 15:52
bine k esti tu mah bogdanene06 deshtept=)))
unde te-ai nascut?la coada vacii?hai pa
Ai de gand sa te sinucizi de ai zis "pa"?Hai, te rog, fa-ne un bine si inlatura cat mai repede posibilitatea de a-ti perpetua genele pentru ca deja exista multi prosti pe lumea asta; tu ai avea o contributie majora la imbunatatirea rasei umane prin propria-ti disparitie.
Nu ma mira atitudinea ta de om sarac cu duhul; mai exista si uscaturi pe lumea asta, tu fiind una dintre ele. Macar de-ai fi o uscatura cu bun-simt, care cunoaste semnele de punctuatie si stie sa le foloseasca corect. Acum vad ca tu nu stii nici macar limba romana.
Eh, dintre acele uscaturi, mai exista si uscaturi bagatoare in seama care se cred amuzante si "cool"; cred ca tu te crezi asa pentru ca nu prea am inteles faza cu coada vacii si de obicei eu nu prea inteleg glumele proaste spuse de prosti; sau ar mai fi explicatie: tu crezi ca daca te-ai nascut la coada vacii inseamna ca toti s-au nascut acolo (te asigur eu ca mai exista si oameni normali, diferiti de specia ta, deci incearca sa fii mai receptiv; unii oameni chiar se reproduc normal).
Poate ma lamuresti care e faza (de preferat in limba romana, cu semnele de punctuatie corespunzatoare contextului, nu prostia aia pe care ai folosit-o tu mai sus).
bine k esti tu mah bogdanene06 deshtept=)))
unde te-ai nascut?la coada vacii?hai pa
Ai de gand sa te sinucizi de ai zis "pa"?Hai, te rog, fa-ne un bine si inlatura cat mai repede posibilitatea de a-ti perpetua genele pentru ca deja exista multi prosti pe lumea asta; tu ai avea o contributie majora la imbunatatirea rasei umane prin propria-ti disparitie.
Nu ma mira atitudinea ta de om sarac cu duhul; mai exista si uscaturi pe lumea asta, tu fiind una dintre ele. Macar de-ai fi o uscatura cu bun-simt, care cunoaste semnele de punctuatie si stie sa le foloseasca corect. Acum vad ca tu nu stii nici macar limba romana.
Eh, dintre acele uscaturi, mai exista si uscaturi bagatoare in seama care se cred amuzante si "cool"; cred ca tu te crezi asa pentru ca nu prea am inteles faza cu coada vacii si de obicei eu nu prea inteleg glumele proaste spuse de prosti; sau ar mai fi explicatie: tu crezi ca daca te-ai nascut la coada vacii inseamna ca toti s-au nascut acolo (te asigur eu ca mai exista si oameni normali, diferiti de specia ta, deci incearca sa fii mai receptiv; unii oameni chiar se reproduc normal).
Poate ma lamuresti care e faza (de preferat in limba romana, cu semnele de punctuatie corespunzatoare contextului, nu prostia aia pe care ai folosit-o tu mai sus).
Trimis de angernet_angernet la 11 Septembrie 2008, ora 01:51
Azi sau maine tot o sa murim candva....sfarsitul lumii si el va fi candva, asa ca nu va fie frica de moarte, veti muri si atat, nu inteleg dc intrati in panica daca se va intampla ceva, odata siodata tot o sa murim, de moarte nu scapa nimeni.....
Trimis de razvankyokushin la 11 Septembrie 2008, ora 03:04
cineva a zis ca azi am scapat dar de maine ne numaram zilele. daca nu ai altceva mai bun de facut... numara`le. cum a zis si angernet_angernet ... tot murim "o data si odata"(as zice eu). Cu evolutia, cum a zis homemarcel... urcam cat mai sus... sa avem de unde cadea! cu cat suntem mai sus, cu atat ne doare mai tare cand dam cu fundul de podea. Marile descoperiri s-au facut cu mari pierderi. Chiar citeam zilele astea de tanti Nightingale, asistenta care a inventat "modern nursery" fiind cea mai proasta asistenta a vremii. a omorat 4000 de oameni prin mizeria care o avea in spital, pana cand a inceput sa isi dea seama ca mizeria duce la infectii si a sterilizat locul. Sa nu mai vorbim de ingerul mortii a lui Hitler sau multe altele. Ma intreb... de ce nu lucreaza la experimentul asta tigani? Macar o scurta perioada sa vad cume lumea fara ei, pana ma prinde si pe mine "gaura neagra" =)) aberatii. have fun si nu uitati! toti murim. traieste clipa! (suna a reclama anti-durex)
Trimis de ionel_florea1951 la 11 Septembrie 2008, ora 19:10
sa stii @razvane ca de ieri viata mi-a devenit si mai draga ,dar nu-mi fac griji ....poate cadea si un ghiveci cu flori de sus de la vreun balcon si- mi "stinge lumina", nu-i o problema ! ce-am vrut eu sa spun e ca vom trai cu sabia lui Damocles de'asupra capului,parca mai mult decit oricind si la toti deodata !
Trimis de homemarcel la 11 Septembrie 2008, ora 21:15
... poate chiar asta se doreste sa va ''traiti viata'' cit mai intens si mai haotic, sa renuntati la dreptul la viata normala datorita fricii ca deja sinteti condamnati ... experimentul se va incheia (adica gaurile negre create se vor inchide) peste 4 ani ... pacat ca putini se mai gindesc la urmasii lor ... experimentul si frica le paralizeaza reactiile normale ... cred ca euforia asta (sau frica) va produce in multe locuri comportamente foarte aberante ... care cred ca vor trece aprorape neobservate in marea de haotici speriati sau euforici ...
Trimis de ionel_florea1951 la 12 Septembrie 2008, ora 08:02
" sa Va traiti viata " .....numai noi sa ne-o traim ? tu nu ? faci parte din alta lume si esti doar in vijiiala p'aci ?....adevarul este ca,daca ne-a sunat ceasul ,putem sta si-n cap si tot degeaba ! asa ne este Scris ! experimentul asta imi aduce aminte de vorba aia care spune ca atunci cind Dumnezeu vrea sa-l piarda pe om,ii ia intii mintile !.....
Trimis de homemarcel la 14 Septembrie 2008, ora 00:57
... partial iti dau dreptate ...si daca tot te raportezi la D-zeu, iarasi se mai spune ca - D-zeu da dar nu baga si in traista ...
Trimis de homemarcel la 14 Septembrie 2008, ora 00:59
... inca un aspect ... experimentul nu il face D-zeu ... lasa-l in pace ca nu e raspunzator si de prostia unora ...
Trimis de ionel_florea1951 la 14 Septembrie 2008, ora 07:45
buna dimineata ! i-adevarat ce spui @marcel ,dar daca tot am ajuns aici cu discutia, Dumnezeu se manifesta prin oameni si de aceea am spus ca intii ne ia mintile ! tocmai ca sa ne comportam "aberant " ....am pus ghilimelele ptr.ca ,daca asa doreste sa se intimple si ne tulbura judecata cea dreapta,atunci ea nu ne mai apartine,intrucit este indusa !....ti se pare c-am batut cimpii ?daca ti se pare asta,scuze ! am vrut totusi sa spun ceva ,dar mai mult nu pot !
Trimis de adyorca_gladiator la 14 Septembrie 2008, ora 12:56
Fara stiinta si fara cercetare fundamentala,omenirea ar fi ceea-ce si cam este,in cea mai mare parte:o adunatura de prosti,ignoranti,doar partial civilizati,niste primitivi dresati sa apese butoane,sa traga de manete si sa foloseasca o serie de unelte si dispozitive,fara ca sa aiba habar mai de nimic in rest.Datorita celor ca acesti cercetatori poate orice natarau sa dea drumul la televizor(mai nou,cu LCD...)si sa belesca ochii tampi la emisiuni de kk,fabricate de alti maimutoi,ceva mai isteti si mai smekeri,pt.a-i manipula pe ceilalti...sau sa foloseasca mobilul personal pt.a conversa banalitati si tampenii cu alt maimutoi,ca si el...cam asta e povestea cu civilizatia.Cea mai mare parte a omenirii este,de fapt,cu totul inutila si nu e capabila sa lase in urma decat bude pline cu produsul..."gandirii"lor.Dar tocmai astia isi dau cel mai adesea cu parerea despre"ce fac savantii aia"...De parca ar fi si in stare sa priceapa ceva,orice,daca li s-ar explica...A,da,era sa uit,intotdeauna in chestiile astea,trebuie amestecxat personajul asta permanent absent la apel,la fel de misterios ca si Allice aia din hit-ul cu pricina,niciodata de gasit,prasupusa ca este acolo,"next door".Vorbeam de"bunul dumnezeu".Mai lasati-o!!!AICI E VORBA DOAR DE STIINTA.
Trimis de adyorca_gladiator la 14 Septembrie 2008, ora 12:56
Fara stiinta si fara cercetare fundamentala,omenirea ar fi ceea-ce si cam este,in cea mai mare parte:o adunatura de prosti,ignoranti,doar partial civilizati,niste primitivi dresati sa apese butoane,sa traga de manete si sa foloseasca o serie de unelte si dispozitive,fara ca sa aiba habar mai de nimic in rest.Datorita celor ca acesti cercetatori poate orice natarau sa dea drumul la televizor(mai nou,cu LCD...)si sa belesca ochii tampi la emisiuni de kk,fabricate de alti maimutoi,ceva mai isteti si mai smekeri,pt.a-i manipula pe ceilalti...sau sa foloseasca mobilul personal pt.a conversa banalitati si tampenii cu alt maimutoi,ca si el...cam asta e povestea cu civilizatia.Cea mai mare parte a omenirii este,de fapt,cu totul inutila si nu e capabila sa lase in urma decat bude pline cu produsul..."gandirii"lor.Dar tocmai astia isi dau cel mai adesea cu parerea despre"ce fac savantii aia"...De parca ar fi si in stare sa priceapa ceva,orice,daca li s-ar explica...A,da,era sa uit,intotdeauna in chestiile astea,trebuie amestecxat personajul asta permanent absent la apel,la fel de misterios ca si Allice aia din hit-ul cu pricina,niciodata de gasit,prasupusa ca este acolo,"next door".Vorbeam de"bunul dumnezeu".Mai lasati-o!!!AICI E VORBA DOAR DE STIINTA.
Trimis de ionel_florea1951 la 14 Septembrie 2008, ora 17:11
si orca si gladiator...esti un adevarat killer! pai,dragul meu domn "personajul"despre care vorbesti este ubicuu,iar oamenii se pot imparti in doua grupe mari : Evolutionistii si Creeationistii ! ....nu vreau sa discut cit de adevarat sunt si unii si altii si nu doar imita ce vad la ceilalti ,dar de aceea dumnealui este adus mereu in discutie,pentru ca e Prezent !pentru foarte multi oameni este fundamentul acestei lumi !
Trimis de gezasal la 25 Septembrie 2008, ora 16:14
daca murim cu totii va fi tpotusi si ceva pozitiv:MOR SI TZIGANII IN SFARSIT !!!!!!!
Trimis de leo_ la 08 Octombrie 2008, ora 00:17
adevarul este ca experimentul este foarte periculos, si nici un cercetator nu are de unde sa prevada efectele lui. asa ca suntem toti orbi. daca ar fi dupa mine l-as face pe marte. nu stim nimic despre cum va afecta natura reactia din accelerator. in plus nu stim ce se intampla daca se saboteaza masinaria.
» Inapoi la articolul "'Apocalipsa' se amana pentru octombrie"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul 'Apocalipsa' se amana pentru octombrie
- Magnific
- nu se va intimpla nimic nu fiti naivi
- ziarist de doi bani
- CASTIGA GRATIS CU 6 SCRISORI, 6 LEI SI 6 TIMBRE GARANTAT FARA VRAJELI DE PE NET!
- To be or not to be
- fizica celor de la geneva
- The first beam in the Large Hadron Collider at CERN1 was successfully steered around the full 27 kilometres of the world’s most powerful particle accelerator at 10h28 this morning.
- isi dat joc de omenire
- DECE NU...?
- Nu va iesi cum vreti voi ci cum vrea D-zeu
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




Nu au dreptul sa puna planeta in pericol fara sa cunoasca cu adevarat cu ce se joaca, spun ca va aparea o gaura neagra dar este extrem de mica ca se va stinge singura....doar ca aici este o mare problema, nu au studiat niciodata si nu au vazut niciodata o gaura neagra care sa se micsoreze sau care sa dispara si asta pt ca nu se intampla niciodata, intotdeauna gaura neagra creste pt ca se "hraneste" cu materie si culmea aici este o gramada de materie asa ca ...