Gigi Contra
Comentarii pe articolul Profetiile unui vizionar SF: Viata printre transoameni, Cyberpunk si Generatia Y
Trimis de bruma_florica la 20 August 2008, ora 10:01
Mai oameni buni de ce nu analizati profunzime ceea ce spune acest profet voi chiar nu vedeti ca spune realitatea pe care noi nu o percepem.De ce nu va luati si de Jules Verne care atunci cind a scris celebrele romane nimic din ceea ce scria el nu era realizat ma rog sau aproape nimic si peste ani sau realizat aproape tot ceea ce a scris in acele carti.Acest profet chiar are dreptate de ce sunteti obtuzi in gindire si nu realizati ceea ce vrea sa spuna , deoarece noi suntem foarte primitivi cind cineva vine cu un concept de acest gen si refuzam sa gindim profunzimea lucrurilor pe care o vedem si o percepem.Inca nu am ajuns la acel nivel de constiinta incit sa fim pregatiti pentru astfel de teorii revolutionare.Pe noi oamenii TERREI ne intereseaza cu precadere materialismul si de asta suntem extrem de rezervati cind cineva vine cu o teorie de acest gen.Va rog mai aprofundati aceasta teorie si numai cautati sa va ascundeti in spatele necunoasterii.
Trimis de ionel_florea1951 la 20 August 2008, ora 12:37
in principiu,chiar ai dreptate @floricico,dar am citit de 2 ori acest interviu si n-am inteles nimic ...iarta-ma,nu c-as fi batrin si d'aia n-am inteles; m-am hranit cu SF in toata copilaria si tineretea mea,dar n-am inteles ce-a zis !....de ce oare ?
Trimis de derreiter75 la 20 August 2008, ora 15:31
faptul ca ai citit toata copilaria nu presupune ca ai si capacitatea de a intelege ceva, de aia...
Trimis de bruma_florica la 20 August 2008, ora 18:08
Pentru Ionel poti sa citesti de o mie de ori daca puterea de intelegere a dumneata este superficiala si nivelul dumneata de constiinta nu concepe acesta terie revolutionara.
Pentru derreiter75 nu faptul ca am citit foarte multe carti in copilarie si in adolescenta dar mai trebuie sa le si intelegi ceea ce pentru dumneata este peste puterile mentale de a fi capabil inetelegi mesajul care-l transmite acest scriitor cu un nivel de coonstiinta pe care nu il vei atinge niciodata
Pentru derreiter75 nu faptul ca am citit foarte multe carti in copilarie si in adolescenta dar mai trebuie sa le si intelegi ceea ce pentru dumneata este peste puterile mentale de a fi capabil inetelegi mesajul care-l transmite acest scriitor cu un nivel de coonstiinta pe care nu il vei atinge niciodata
Trimis de ionel_florea1951 la 20 August 2008, ora 18:44
@ floricico -in ce limba vorbesti, tata ? "daca puterea de intelegere a dumneata " este asa de mare,te rog , explica-ne- nu mi-e rusine sa spun ca nu stiu, cind nu stiu,dar doresc sa aflu !
Trimis de bruma_florica la 20 August 2008, ora 19:46
Deci ionele sa incepem cu inceputul cu prima parte a articolului• Cum a evoluat, de-a lungul anilor, viziunea ta asupra viitorului: comentariul meu este urmatorul cred ca la multi le place sa traiasca 80 Cioara decit 50 VULTUR care cred ca tu acum esti CIOARA ca nu intelegi nimic.
La intrebarea • Te consideri un profet? comentariul meu este urmatorul acesta nu este profetul biblic care ne gindim noi toti ci la fiecare dintre noi putem fi proprii nostri profeti .
La intrebarea• Care-i cea mai importanta dezvoltare tehnologica astazi?• comentariul meu este urmatorul :fiindca schimbarile climatice influientreaza gindirea constiinta si mentalitate pe care sincer dumneata i-ti lipseste cu desavirsire si nu in ultimul rind si tehnologia care se adapteaza la aceste schimbari
La intrebarea• Care e rolul futuristilor si al vizionarilor din science fiction astazi? Care e rolul tau in cultura contemporana?comentariul meu este urmatorul:Ionele in primul rind si tu traiesti intr-o fictiune fiindca nu te duce capusorul tau ca in loc sa lucreze la cei 7% normali la tine este numai 0,7% deci Bruce Sterling ne spune ganditi si in viitor veti fi aparati de necunoscut.
La intrebarea• Spune-ne cate ceva despre viitorul hiperlocal? deci domnule draga sintagma hiperlocal se traduce astfel nu conteaza unde traim pe acest pamant sau in oricare alt colt al universului conteaza sa gindim si sa constientizam ca unul fara altul nu se poate dar nu ca acum ca de multe ori nu ne pasa nici de cel mai aproape semen.Restul domnule draga mai pune-ti mintea la contributie si analizeaza si celelate puncte ale articolului.
La intrebarea • Te consideri un profet? comentariul meu este urmatorul acesta nu este profetul biblic care ne gindim noi toti ci la fiecare dintre noi putem fi proprii nostri profeti .
La intrebarea• Care-i cea mai importanta dezvoltare tehnologica astazi?• comentariul meu este urmatorul :fiindca schimbarile climatice influientreaza gindirea constiinta si mentalitate pe care sincer dumneata i-ti lipseste cu desavirsire si nu in ultimul rind si tehnologia care se adapteaza la aceste schimbari
La intrebarea• Care e rolul futuristilor si al vizionarilor din science fiction astazi? Care e rolul tau in cultura contemporana?comentariul meu este urmatorul:Ionele in primul rind si tu traiesti intr-o fictiune fiindca nu te duce capusorul tau ca in loc sa lucreze la cei 7% normali la tine este numai 0,7% deci Bruce Sterling ne spune ganditi si in viitor veti fi aparati de necunoscut.
La intrebarea• Spune-ne cate ceva despre viitorul hiperlocal? deci domnule draga sintagma hiperlocal se traduce astfel nu conteaza unde traim pe acest pamant sau in oricare alt colt al universului conteaza sa gindim si sa constientizam ca unul fara altul nu se poate dar nu ca acum ca de multe ori nu ne pasa nici de cel mai aproape semen.Restul domnule draga mai pune-ti mintea la contributie si analizeaza si celelate puncte ale articolului.
Trimis de ionel_florea1951 la 21 August 2008, ora 10:52
@ floricico -desi imi reprosezi ca -mi lipseste cu desavirsire constiinta si mentalitatea, tu - ca o persoana dotata cu asa ceva- ma insulti de la inceputul si pina la sfirsitul raspunsului tau ,desi nu stii absolut nimic despre mine ! daca ti se pare ca asa trebuie sa te porti cu un semen al tau si sa crezi despre tine ca esti ok , atunci cum se cheama asta ? da-ti singura raspunsul ! eu iti doresc ca,punindu-ti mintea la contributie, sa intelegi ce ti-am scris ! pace tie !
Trimis de cojoceaclaudiu la 21 August 2008, ora 17:01
Pt bruma_florica
Am urmatoarea intrebare latine:
Cum ai reusit sa tastezi imbracata cu camasa de forta?
Daca vrei sa ma contazici.., n ai decat .
Am urmatoarea intrebare latine:
Cum ai reusit sa tastezi imbracata cu camasa de forta?
Daca vrei sa ma contazici.., n ai decat .
Trimis de adrian_botea la 21 August 2008, ora 20:11
@bruma_florica
Frumos prim comentariu si sunt de acord cu el, dar chiar trebuie sa jignesti oameni care te intreaba ceva in loc sa le raspunzi frumos .. nu-i normal, pacat, pari cu neuronii la locul lor folosest-i ca in primul comentariu .. e mai placut asa decat sa ne jignim intre noi
Frumos prim comentariu si sunt de acord cu el, dar chiar trebuie sa jignesti oameni care te intreaba ceva in loc sa le raspunzi frumos .. nu-i normal, pacat, pari cu neuronii la locul lor folosest-i ca in primul comentariu .. e mai placut asa decat sa ne jignim intre noi
Trimis de bruma_florica la 22 August 2008, ora 15:46
Ma scuzati pentru ca am indraznit sa jignesc pe IONEL dar trebuia sa vorbesc la persoana a doua si daca am fost badaran i-mi asum mea culpa.
Trimis de ionel_florea1951 la 22 August 2008, ora 16:28
nu m-am suparat pe tine ,ba chiar m-ai distrat pentru ca,in timp ce-mi ziceai de una si de alta, aveai grija sa-mi spui Dumneata ! intrebare : esti un Florica sau o Floricica ?....in rest ,tocmai aceasta agresivitate afisata de tine- si nu numai de tine - face ca nu numai strada sa devina un loc neplacut ,ci si acest spatiu in care oamenii ar trebui sa poata sta tihnit de vorba pe marginea unei idei ! cu o asemenea Atitudine, dorinta ta reala de a comunica cu ceilalti,va deveni un esec !
Trimis de bruma_florica la 22 August 2008, ora 20:54
Daca nu te superi IONELE si te pricepi la comentarii stiintifice si reale comenteaza a doua parte a articolului scris de celebrul Bruce Sterling sa vedem toti cei care se uita la disputa noastra daca este numai intre noi sau si pentru altii.
Trimis de ionel_florea1951 la 23 August 2008, ora 11:50
@florica -tot n-am aflat daca esti un el sau o ea,dar pina la urma-nu are foarte mare importanta !....nici n-am zis ca ma pricep ! tocmai asa a inceput "disputa" noastra,de altfel : am zis ca,desi am citit SF cit cuprinde -deci am o inclinatie macar catre a scruta viitorul,a-mi arunca ochii catre stele si a visa la o lume civilizata si dezvoltata,n-am inteles foarte mult din ce-a spus autorul....dar, as putea spune ca intro lume definitiv ancorata in materialism,frica de moarte este mare ; ca,aceasta frica,ii impinge pe unii la a deveni transoameni,dupa cum se exprima dl.Bruce ; ca, din punctul meu de vedere,astia intr-adevar vor inceta de a mai fi OM- vor fi doar niste zombi ! dar daca tot m-ai intrebat, iti voi spune ca Nu cred ca se va ajunge la asta ! Timpul pentru noi,ca civilizatie, a cam expirat ! si Pamintul nu ne mai suporta ,iar ciclul ei ( Terra) de viata s-a incheiat .... in aceasta forma ,vreau sa spun! vom disparea si noi asa cum au mai disparut si celelalte civilizatii si se va naste alta, a carui obiectiv de cunoastere va fi un altul....a noastra a pedalat pe stiinta si materialitate si a pierdut jocul ! ce va fi mai departe n-am de unde sti,caci nu-s profet ! esti multumit ?
Trimis de bruma_florica la 23 August 2008, ora 15:06
Domnule IONEL sa incepem cu inceputul in primul rind parerea mea ca nu va trece niciu un deceniu si vom accede la un nivel de constiinta net superior fata decit cit avem acum apropo aactulmente nivelul nostru de constiinta este foarte mic ( vezi articolele de pe net cu stricta referire la anul ancestral 2012 ).A tunci omenirea va face un pas mare catre ceea ce spune celebrul Bruce Sterling trecerea noastra in faza de transoameni.Acum comentariul tau este foarte la obiect si cu multa incarcatura emotionala.Apropo stii ce s-ar intimpla daca cineva ar reusi sa ne controleze emotiile sau daca ar disparea albinele de pe pamant ?Va multumesc pentru intelegere si sa stii ca sunt un el si ma numesc NICOLAE.
Trimis de ionel_florea1951 la 23 August 2008, ora 18:20
multumesc Nicolae ! sunt o ea si ma numesc Gabriela ! ei vezi, cam asa-i si cu viata asta : nu-i ce pare intotdeauna ,aparentele pot insela si daca ne ghidam dupa simturi, e clar ca suntem in eroare !
P.S ....dar daca nivelul de constiinta este atit de mic,cum crezi ca s-ar putea face un salt atit de mare intrun rastimp atit de scurt ? dar vezi dumneata, intelesul de transoameni pe care-l da chiar sterlig, nu-i tocmai magulitor ....iar acel ceva -atit de extraordinar -ce s-ar putea petrece ,trebuie sa fie zguduitor pina-n fibra noastra de om ,ca sa trecem pe o alta treapta de constiinta,dar si de constienta a ceea ce suntem si a rolului avut !
P.S ....dar daca nivelul de constiinta este atit de mic,cum crezi ca s-ar putea face un salt atit de mare intrun rastimp atit de scurt ? dar vezi dumneata, intelesul de transoameni pe care-l da chiar sterlig, nu-i tocmai magulitor ....iar acel ceva -atit de extraordinar -ce s-ar putea petrece ,trebuie sa fie zguduitor pina-n fibra noastra de om ,ca sa trecem pe o alta treapta de constiinta,dar si de constienta a ceea ce suntem si a rolului avut !
Trimis de bruma_florica la 23 August 2008, ora 23:03
Gabriela draga acest salt nu se va face in scurt timp el este pregatit de acum 13000 ani fiindca daca dam inapoi istoria omenirii cum crezi ca am sarit atit de repede de la omul primitiv care traia in pesteri la oamenii care au reusit sa construiasca piramide.Parerea mea ca peste citiva ani daca tehnologia va merge in ritmul asta ne vor conduce masinele.I-ti urez o seara placuta daca citesti in seara asta articolul,daca il citesti maine dimineata i-ti urez o dimineata linistita iar daca il citesti dupa amiaza i-ti urez dupa amiaza excelenta.
Trimis de ionel_florea1951 la 24 August 2008, ora 11:10
stai,stai - m-ai ametit ! buna dimineata,intii !....tu ai zis ca-ntrun deceniu se va face trecerea- eu ti-am raspuns ca nu cred ! tu spui acum ca se pregateste acest salt,inca de acum 1200 de ani - eu iti raspund ca ,si mai demult ! inca decind am aparut ,caci "programul " pe care-l rulam are un inceput si un sfirsit...si numaratoarea inversa a inceput deja !
de altfel, nu-i o poveste cu final neasteptat, intrucit am fost avertizati - Biblia sta marturie si tot ea ne anunta de controlul,supravegherea totala la care vom fi supusi,asa ca dl.sterling,nu mi-a spus o noutate !....cit despre piramide ,sigur au fost construite de oamenii de atunci ? or fi fost mina de lucru,cine stie, dar proiectul nu a fost conceput de ei ! o zi buna,iti doresc
de altfel, nu-i o poveste cu final neasteptat, intrucit am fost avertizati - Biblia sta marturie si tot ea ne anunta de controlul,supravegherea totala la care vom fi supusi,asa ca dl.sterling,nu mi-a spus o noutate !....cit despre piramide ,sigur au fost construite de oamenii de atunci ? or fi fost mina de lucru,cine stie, dar proiectul nu a fost conceput de ei ! o zi buna,iti doresc
Trimis de ionel_florea1951 la 25 August 2008, ora 18:29
ma pui pe ginduri ! stilul in care ai scris acum,cuvintele si frazarea,sunt total diferite de ce-ai scris pina acum ! poti sa-mi spui cum se face asta ? sau a scris altcineva in numele tau ! ?!....deci : daca si tu esti de acord ca anul 2012 este the end atunci, tot ce-a zis dl. Sterling se anuleaza....esti de acord ? dar, vorba poporului :cind se rupe ata- gata-i si viata ! poporul ii zice "ata" - altii mai culti, ii zic cordonul de argint,ceea ce-i tot aia si tocmai de aceea nu-mi fac griji : de-mi va fi doar atita "ata"pe mosorul vietii ,asta-i karma-soarta-destinul, zi-i cum vrei !
P.S in noaptea de 27 aug.la miezul noptii , planeta Marte va fi in punctul cel mai apropiat de pamint si se va vedea ca o luna plina....urmatorul moment de acest fel se va petrece in 2287.....
P.S in noaptea de 27 aug.la miezul noptii , planeta Marte va fi in punctul cel mai apropiat de pamint si se va vedea ca o luna plina....urmatorul moment de acest fel se va petrece in 2287.....
Trimis de bruma_florica la 25 August 2008, ora 21:44
Nu a scris nimeni in locul meu, dar sa stii ca aceaste comentarii sunt facute cu pasiune si sa stii ca am si un hobby pentru stiintele oculte si tot ceea ce se numeste ancestral.Mai ales despre ramura nedescifrata a istoriei care nimeni pana acum nu a bagat-o in seama si anume "psihoistoria" .Nu se anuleaza daca gandurile noastre vor incepe sa devine pozitive de acum incolo si de vom intelege cu totii asa vom putea trece mult mai multi la acel nivel de constiinta care ne asteapta in curindul apropiat.Daca vom mai comunica pana atunci poate vom trai acele momente unice in altfel de constiinta.Te las si sa ai o noapte linistita.
Trimis de ionel_florea1951 la 26 August 2008, ora 09:41
ma bucur ca esti optimist,dar dupa cum ai observat si tu,la ora actuala populatia pamintului este populata de suflete tinere si foarte tinere ; suflete a caror ginduri sunt micute si indreptate cu preponderenta spre material ; cuvintul cheie pentru ele : bani-bani-bani ! este o explozie de mindrie,de orgolii nemasurate,lacomie extinsa la nivel mondial ! cu asemenea ginduri,aura terrei nu poate fi prea luminoasa + bubulii care lucreaza din umbra si imping lucrurile spre o confruntare pe viata si pe moarte !....esti de acord ? mai vorbim ....da'cum mi-ai zis ?ca-s Cioara si nu Vultur ?iti doresc o zi buna !
» Inapoi la articolul "Profetiile unui vizionar SF: Viata printre transoameni, Cyberpunk si Generatia Y"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Profetiile unui vizionar SF: Viata printre transoameni, Cyberpunk si Generatia Y
- :)
- Este un comentariu cu ecou geoetnic hiperlocal in cultura generatiei Y si nu numai...
- Utopie stralucitoare:))
- Traducerea
- seamana un pic cu iliescu
- superb, dar ... intelege cine poate!
- Prefer lumea normala
- :))
- Analfabetii...
- Paradigma depasita
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?



