Ia sa ne mai lase cu regii si reginele
Comentarii pe articolul "Testamentul Reginei Maria a ramas neimplinit"
Trimis de adiovidiu la 21 Iulie 2008, ora 18:44
Ce mare atentie trebuie sa le dam noi unora care au tinut tara asta sub dictatura,ca si Ceausescu?De ce?Sau unora care la plecarea miseleasca din tara,au luat cu ei tot ce au putut lua,si acum vin ca milogii sa le mai dam,palate si castele.Asta e casa regal romaneasca(duca-se pe pustii),o sleahta de milogi.Ce a adus Mihai,spre exemplu,din exilul unde a fost trimis,pt ca a fost prost?Ca de luat,sa ne ierte Dumnezeu.Intamplator am locuit muuult intr-o tara monarhista(Olanda) si olandezul de rand gandeste ca monarhia e o forma de a suge cat mai mult de la prosti.Logic,ca si la ei,ca si la noi,mai sunt papagali care cred in casa regala.Dar se imputineaza.De ce nu se spun,aici despre privilegiile unei case regale si despre sumele enorme acordate de la buget acesteia,mult mai mari,decat unui presedinte.Si asta cui,unei institutii,mai mult formale.HA!
Trimis de bogdan_eliza la 21 Iulie 2008, ora 22:37
cred k te inseli..ar trebui sa cunosti putin istoria ta si de unde te tragi...un respectdeosebit trebuie sa ai pt istoria ta si a tarii tale..pt k din ei te tragi nu din alti...Romania afost cea mai bogata si este inca una dintre cele mai bogate tari din Europa astfel si pozitia strategica a ei in harta euopenea a facut k noi sa fim mereu la mijlocul conflicetelor, toti ne-au vrut tara...sa stii k monarhia a fost o forma de a pastra limba si neamul romanesc pe acest teritoriu...ceea ce nu stim multi este ca regii care au carmuit Romania au fost demni de acest popor si au iubit pamanturile acestea la fel ca noi..insa nu ei au fost de vina de politicile Germaniei si Angliei...pkt...iubesc istoria...si am o deosebita consideratie pentru "Regina mama" ....
Trimis de andrei68andrei la 22 Iulie 2008, ora 00:35
Nu te supara,cred ca privesti superficial.Eu am respect pentru istoria mea.Dar te intreb eu,cine nu a avut respect pentru aceasta istorie si pentru tara asta,eu sau regele,care a abdicat pentru ca a preferat amanta?Sper ca stii la cine ma refer.Daca nu,iti explic eu.Sau cine si-a batut joc,venind doar la ciolan,eu sau Mihai,marele rege al romanilor? HA! Pt astia sa am respect?Pentru niste tradatori si niste dictatori notorii?Cred ca tu nu iti cunosti istoria si vorbesti din dorinta de a scrie ceva,cu tot dinadinsul.Spune-mi,in ce perioada a monarhiei,nu a fost Romania in dictatura?In ceea ce il priveste pe Mihai,e cel mai prost rege care a fost in Europa.A pierdut Transilvania si mai apoi intreaga tara.Mai prost de atat,cum sa fii oare?Dar acum are pretentii,insa.Sa nu mi se spuna de conjuncturi si alte aberatii d-astea.Daca era dupa conjuncturi,oricum a fost un cretin,ca nu a stiut sa influenteze conjuncturile respective.
Vorbesti de limba?Pai cine ne-a luat noua limba,pana sa ajungem la monarhie?S-a vorbit alta limba,pe aici?
Iar daca tu crezi ca Romania este cea mai bogata si cea mai,cea mai,da-mi voie sa iti spun ca nu te pricepi deloc la politica si inghiti toata barfa care ti se arunca.Oare chiar nu vezi ca suntem in coada clasamentului la mai toate lucrurile pozitive.Ai fost vreodata in Elvetia?Sau in Austria sa vezi munti.Sau pana si Bulgaria are litoral mai frumos ca noi.Pai,unde ti-e frumusetea,atunci,daca tot al;tii sunt mai frumosi?E frumos la noi,nimic de zis,dar daca ne-am schimba si mentalitatea,ar fi foarte bine.Pana atunci,.....Si crede-ma ca spun cu mare durere aceste vorbe,pt ca imi place sa cred ca sunt un mare roman.Eu m-am repatriat,doar pt ca nu e nicaieri ca acasa,dar nu pot nici sa ridic in slavi ceva ce nu este adevarat.
Vorbesti de limba?Pai cine ne-a luat noua limba,pana sa ajungem la monarhie?S-a vorbit alta limba,pe aici?
Iar daca tu crezi ca Romania este cea mai bogata si cea mai,cea mai,da-mi voie sa iti spun ca nu te pricepi deloc la politica si inghiti toata barfa care ti se arunca.Oare chiar nu vezi ca suntem in coada clasamentului la mai toate lucrurile pozitive.Ai fost vreodata in Elvetia?Sau in Austria sa vezi munti.Sau pana si Bulgaria are litoral mai frumos ca noi.Pai,unde ti-e frumusetea,atunci,daca tot al;tii sunt mai frumosi?E frumos la noi,nimic de zis,dar daca ne-am schimba si mentalitatea,ar fi foarte bine.Pana atunci,.....Si crede-ma ca spun cu mare durere aceste vorbe,pt ca imi place sa cred ca sunt un mare roman.Eu m-am repatriat,doar pt ca nu e nicaieri ca acasa,dar nu pot nici sa ridic in slavi ceva ce nu este adevarat.
Trimis de doktortelecom la 22 Iulie 2008, ora 06:48
Pai...XXX68XXX, pretene, tocmai din cauza ca exista handicapati ca tine nu poate tara asta sa depaseasca pragul de criza continua din ultimele decenii, daca am fi cu totii patrioti macar pe jumatate din cat a fost oricare membru din familia regala, crede-ma am ajunge foarte departe.Intre timp iti recomand sa te mai cultivi, ia o carte de Istorie moderna a Romaniei , invata cand a aparut statul numit Romania si in ce circumstante , si cine a muncit pentru asta.
Concomitent ia niste mocirla si da-i cu ea pe tine , pt a arata exact ce esti ( daca insisti pot sa iti spun ).Nu sunt monarhist dar am un respect deosebit pentru familia regala din Romaniasi mai mult pentru istoria acestui popor, iar tu prietene , nu esti cu nimic mai presus de pleava daca lauzi "realizarile" altora si acuzi esecurile alor tai , in loc sa iti aduci sprijinul.Dumnezeu sa te ierte ca nu gandesti cu capul tau!
Concomitent ia niste mocirla si da-i cu ea pe tine , pt a arata exact ce esti ( daca insisti pot sa iti spun ).Nu sunt monarhist dar am un respect deosebit pentru familia regala din Romaniasi mai mult pentru istoria acestui popor, iar tu prietene , nu esti cu nimic mai presus de pleava daca lauzi "realizarile" altora si acuzi esecurile alor tai , in loc sa iti aduci sprijinul.Dumnezeu sa te ierte ca nu gandesti cu capul tau!
Trimis de andrei68andrei la 22 Iulie 2008, ora 09:58
Comentariul tau,nu face decat sa imi intareasca concluzia ca romanasii nu pot,daca nu scuipa,chiar daca parul e in ochii lor.Chiar si daca nu as avea dreptate(dar observ ca nu ai reusit decat sa vorbesti in mare,fara ceva concret,sa-mi spui ce mare filozofie a reusit o familie,care din 2 regi(exagerez evident,c-au fost 3)unul a fost un afemeiat convins iar celalalt,un prost notoriu)am dreptul la opinie si daca nu sunt de aceeasi parere cu voi,nu inseamna ca sunt neaparat impotriva voastra.Pot aduce argumente concrete,ca de fapt casa regala romaneasca(si am dat vreo doua-trei exemple,lucru care la voi....)a fost si mai este o familie de profitori si de atarnatori,afemeiati,alcoolisti(dau si aici exemple daca trebuie)s.a.m.d.Respectul nu se dobandeste,ci se castiga.Eu ce sa respect,la astia?Lacomia,dusa la extrem?Incompetenta,devenita din obisnuinta,traditie,a familiei de H.?
Eu nu am cum sa nu laud mentalitatea altora si sa o condamn pe cea a poporului meu,atata timp cat este real ceea ce spun.Ne place sa ne culcam pe lauri si sa credem ca noi suntem poporul ales,ca suntem cei mai mari si mai tari.Poate ca am fi mari si tari,dar cu mentalitatea asta,ne punem singuri bariere si ne consideram zei.Pana la urma,ce mari realizari avem noi.Stiu,acum iar o sa vina un mare filozof si o sa dea exemple nerealiste si mai ales evazive si relative.Dar nu spune nimeni ca mentalitatea romanului(ma doare sa spun asta) este a mortii caprei din curtea vecinului si a barfei dusa la extrem.Daca asta numiti voi inteligenta,mi-e mila de voi.Considerati-va in continuare buricul pamantului,asta sigur o sa va hraneasca orgoliul tampit.E tot ce v-a mai ramas.
Eu nu am cum sa nu laud mentalitatea altora si sa o condamn pe cea a poporului meu,atata timp cat este real ceea ce spun.Ne place sa ne culcam pe lauri si sa credem ca noi suntem poporul ales,ca suntem cei mai mari si mai tari.Poate ca am fi mari si tari,dar cu mentalitatea asta,ne punem singuri bariere si ne consideram zei.Pana la urma,ce mari realizari avem noi.Stiu,acum iar o sa vina un mare filozof si o sa dea exemple nerealiste si mai ales evazive si relative.Dar nu spune nimeni ca mentalitatea romanului(ma doare sa spun asta) este a mortii caprei din curtea vecinului si a barfei dusa la extrem.Daca asta numiti voi inteligenta,mi-e mila de voi.Considerati-va in continuare buricul pamantului,asta sigur o sa va hraneasca orgoliul tampit.E tot ce v-a mai ramas.
Trimis de mohatamin la 22 Iulie 2008, ora 10:18
Auzi,mai telecoame,sa stii ca cel mai bun prieten nu ti-e ala care te ridica in slavi,cand tu esti prost si-ti spune ca esti cel mai destept ci cel care iti arata si-ti spune adevarul,ca poate asa constientizezi si reusesti sa depasesti momentul.Esti deplasat total.Din pacate nu esti singurul in tara asta.Da-ne exemple concrete,din perioada monarhiei,spune-ne concret ca regii nostri nu au fost dictatori si nu au fost nici afemeiati nici prostii celorlalti,acum venind doar sa jupoaie ce a mai ramas de jupuit.Foarte bun termenul lui andrei,niste atarnatori milogi,asta sunt membrii familiei regale.
Trimis de vasile_rascanu la 22 Iulie 2008, ora 16:34
Pentru ramatorii abuzati de gene schizofrenice : Ma mandresc cu voi, dragilor . De cate ori va citesc parerile aruncate cu dezinvoltura romanului verde a propos de niste subiecte care implica inteligenta, cultura, bun simt, eleganta , ma intreb , cand se va termina cu ceea ce voi intelegeti prin democratie ? Democratia haznalei , bineinteles ! Nu sunteti jalnici, din nefericire, sunteti tipici, tipizati , eroi ai vremurilor cand "parerea" voastra devine emblema unei Romanii sfasiate de pasiuni nevolnice, interese meschine, foamete, incultura, ura, invidie , mita la cote inalte , iar pe voi , vajnici romani , va intereseaza cat ne-au furat regii ! Voi astia sunteti bolnavi irecuperabili si sunteti multi tare . Nu acuzati monarhia ca nu a mancat salam cu soia ??? N-aveti nici un atribut pozitiv , nici unul !!! Cum spunea Tutea ? "Javre bipede fara pene " , nu ? Mai rau !
Trimis de szadi62 la 23 Iulie 2008, ora 12:44
mai nenea xxx68xxx,spre stiinta ta ,mai sunt si romnasi care nu scuipa.Prin comentariul 2 ai demonstrat exact ce a zis doktortelecom,adica esti un ignorant.Mai fraiere, AU FOST PATRU REGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Cu ce drept va varsati prostia indusa de un regim comunist care si azi nu face altceva decat sa nege istoria Romaniei.
Mai fraiere,si nu numai,acum nici 150 de ani tara a fost exact ca in situatia de acum,adica aproape neguvernabila, si din multimea de inteligenti-asemenea tie-care traiau pe aici nu s-a gasit UNUL de incredere care sa poata fi numit la conducere.
Asa ca s-a ales solutia extrema:aducerea unui "strain" de neam si tara.Care vorba aia,a dus Romania acolo unde nimeni n-ar fi crezut ca va ajunge.
Nenea fraieru' stii cumva cui i s-a spus intregitorul de tara?
Un lucru este clar pe cat de clar este ca esti un dobitoc:
perioada de glorie a Romaniei a tinut exact cat timp au domnit "strainii" in tara
Se vorbea mai sus de bogatia tarii.Perfect adevarat,dar bogatia unei tari are valoare cand este folosita in beneficiul acelei tari."Strainii" au facut-o,in schimb presedintii iubitori de tara au facut/fac oare la fel?
Mai ganditi-va ce si cand afirmati,si nu demonstrati tot mereu ignoranta,prostie si rea-credinta.
Macar sa fiti sanatosi,ca de unde nu-i nici Domnul nu cere!!!!
Cu ce drept va varsati prostia indusa de un regim comunist care si azi nu face altceva decat sa nege istoria Romaniei.
Mai fraiere,si nu numai,acum nici 150 de ani tara a fost exact ca in situatia de acum,adica aproape neguvernabila, si din multimea de inteligenti-asemenea tie-care traiau pe aici nu s-a gasit UNUL de incredere care sa poata fi numit la conducere.
Asa ca s-a ales solutia extrema:aducerea unui "strain" de neam si tara.Care vorba aia,a dus Romania acolo unde nimeni n-ar fi crezut ca va ajunge.
Nenea fraieru' stii cumva cui i s-a spus intregitorul de tara?
Un lucru este clar pe cat de clar este ca esti un dobitoc:
perioada de glorie a Romaniei a tinut exact cat timp au domnit "strainii" in tara
Se vorbea mai sus de bogatia tarii.Perfect adevarat,dar bogatia unei tari are valoare cand este folosita in beneficiul acelei tari."Strainii" au facut-o,in schimb presedintii iubitori de tara au facut/fac oare la fel?
Mai ganditi-va ce si cand afirmati,si nu demonstrati tot mereu ignoranta,prostie si rea-credinta.
Macar sa fiti sanatosi,ca de unde nu-i nici Domnul nu cere!!!!
Trimis de szadi62 la 23 Iulie 2008, ora 13:09
Mai nenea andrei68andrei (sper ca 68 nu reprezinta anul de nastere).
Da-mi voie sa-ti spun ca esti un ignorant si un dobitoc pentru ca prin afirmatiile tale arati exact motivele pentru care romanii sunt desconsiderati total aproape peste tot si aprope de toata lumea.
Pai bine mai fraiere,nici macar istoria sangelui tau nu o cunosti????.Spre stiinta ta (oricum esti total irecuperabil) AU FOST PATRU REGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Dupa ce am citit posturile tale,am avut in fata ochilor un reprezentant al majoritatii romanilor care se cred exact ceea ce nu sunt,adica buricul pamantului.
Din cauza celor ca tine ,Romania nu va fi NICIODATA considerata demna de respect de Europa ei,in cel mai bun caz (asa cum se intampla si acum) va fi considerata un partener de rang inferior.
Mai fraiere -sper ca nu te superi pentru ca eu nu te jignesc,iti vorbesc doar pe limba ta-stii tu cui i s-a spus "intregitorul de tara",ca sa nu te intreb de radacinile lui.
Acum nici 150 de ani,pentru ca in Romania au trait si atunci o gramada de dobitoci ca tine,a trebuit "importat"un conducator pentru ca tara devenise neguvernabila,exact ca si in anul de gratie 2008 (cu mici diferente).
Si,inca ceva,poate in ignoranta ta vei recunoaste ca exact perioada cand au guvernat "strainii" a fost perioada de glorie a Romaniei.Pentru ca ,intr-adevar Romania este o tara bogata.Dar adevarata valoare a acestei bogatii este relevanta doar daca este folosita,or "strainii"tai exact asta au facut:au pu in avedenta potentialul uman,ala care exista,si bogatiile naturale ale tarii in beneficiul poporului roman.
Poti afirma ca romanii verzi care au fost/sunt pe post de presedinte,lupta pentru acest deziderat????
Ai cerut argumente?Le-ai primit.Combate-ma
In rest sa aveti sanatate,ca de unde nu-i nici Domnul nu cere
Da-mi voie sa-ti spun ca esti un ignorant si un dobitoc pentru ca prin afirmatiile tale arati exact motivele pentru care romanii sunt desconsiderati total aproape peste tot si aprope de toata lumea.
Pai bine mai fraiere,nici macar istoria sangelui tau nu o cunosti????.Spre stiinta ta (oricum esti total irecuperabil) AU FOST PATRU REGI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
Dupa ce am citit posturile tale,am avut in fata ochilor un reprezentant al majoritatii romanilor care se cred exact ceea ce nu sunt,adica buricul pamantului.
Din cauza celor ca tine ,Romania nu va fi NICIODATA considerata demna de respect de Europa ei,in cel mai bun caz (asa cum se intampla si acum) va fi considerata un partener de rang inferior.
Mai fraiere -sper ca nu te superi pentru ca eu nu te jignesc,iti vorbesc doar pe limba ta-stii tu cui i s-a spus "intregitorul de tara",ca sa nu te intreb de radacinile lui.
Acum nici 150 de ani,pentru ca in Romania au trait si atunci o gramada de dobitoci ca tine,a trebuit "importat"un conducator pentru ca tara devenise neguvernabila,exact ca si in anul de gratie 2008 (cu mici diferente).
Si,inca ceva,poate in ignoranta ta vei recunoaste ca exact perioada cand au guvernat "strainii" a fost perioada de glorie a Romaniei.Pentru ca ,intr-adevar Romania este o tara bogata.Dar adevarata valoare a acestei bogatii este relevanta doar daca este folosita,or "strainii"tai exact asta au facut:au pu in avedenta potentialul uman,ala care exista,si bogatiile naturale ale tarii in beneficiul poporului roman.
Poti afirma ca romanii verzi care au fost/sunt pe post de presedinte,lupta pentru acest deziderat????
Ai cerut argumente?Le-ai primit.Combate-ma
In rest sa aveti sanatate,ca de unde nu-i nici Domnul nu cere
Trimis de mada_rogue la 23 Iulie 2008, ora 13:25
auzi bai nu-stiu-cum68-nu-stiu-cum,au fost 4 regi incultule!carol I,ferdinand,carol al II-lea si mihai!carol I nu are nicio scuza pentru ce a facut,iar mihai era prea tanar cand a fost adus pe tron si a fost manipulat de altii tocmai din cauza asta!intentii a avut slava domnului,dar tara era practic pe mana lui antonescu!sa nu uiti ca datorita lui carol I ne-am castigat independenta si cu ajutorul lui ferdinand s-a infaptuit unirea!si ca sa stii si tu,mihai nu a fugit,ci a fost fortat sa abdice din cauza intereselor comuniste!si daca au luat ceva cu ei,au luat ce li se cuvenea!si nici nu au fost lasati,li s-a luat tot la iesirea din tara!e trist sa vezi ca un strain iubeste mai mult tara asta decat unul de-al nostru!pe vremea regilor viata era mult mai buna,eram printre fruntasii europei!nu mai comparati comunismul cu monarhia!daca ramanea monarhie acum aveam alta situatie,arata tara asta mult mai bine!si nu sunt ei de vina pentru cum arata plajele sau pentru cum traim,ci coruptii astia care fura cu nemiluita!comunismul ne-a tras in jos foarte mult,alte tari au evoluat,iar noi fata de ei inca suntem in evul mediu!ii respect pe cei din casa regala,mai ales pe regina maria,pentru ca s-au implicat si au facut foarte multe pentru tara!lui nustiucum68nustiucum si celui care a deschis acest subiect le recomand sa mai treaca odata pe la niste ore de istoria romaniei,pentru ca se vede ca nu stiu ce zic si ca au fost educati in perioada comunista,cand in manualele de istorie si peste tot era denigrata casa regala,tocmai din invidie!aceeasi invidie pe care o aveti si voi acum!ganditi liber fratilor,nu mai vorbiti prostii!
Trimis de szadi62 la 23 Iulie 2008, ora 16:36
Cu scuzele de rigoare pentru cele doua posturi aproape identice.Primul nu a aparut,asa ca am considerat sa-l reiau,bineinteles ca nu mot-a-mot,dar esentialul este acelasi.
Sanatate,ca de unde nu-i nici Domnul nu cere
Sanatate,ca de unde nu-i nici Domnul nu cere
Trimis de adiovidiu la 24 Iulie 2008, ora 22:19
Fa (vorbesc pe limba ta) magda si dumnezeu mai stie cum,omul ala ti-a spus doar ca dintre regi,2 ori trei erau cretini.Subscriu si eu acestei afirmatii.Ce daca era de tatza,daca nu era in stare,sa fi stat deoparte.Dar lui i-a placut la ciolan.Bine i-au facut comunistii.Un pierde vara,care nici nu stie sa vorbeasca bine romaneste.Cu matracuca aia de "regina",care respunde in franceza interviurilor luate in romana.SI pentru cultura ta generala,esti informata gresit.A plecat incarcat cu mai multe garnituri de tren si mai mult,a avut voie sa-si ia si personalul din dotare.Singurul care a ramas si nu a vrut sa plece,a fost instructorul lui de zbor,un mare roman,care se numea Ion Popescu,Dumnezeu sa-l ierte.Nu a vrut sa plece,spunand ca el mai bine tine piept comunistilor,decat sa-si paraseasca patria si locurile unde a copilarit,care sunt de neegalat.De curvarul de Carol,mi-e si sila,de dictatorul de Ferdinand,la fel,doar Carol I a mai miscat ceva in front.Dar iar gresesti,nu din cauza lui s-a facut unirea de dupa rezboiul mondial.Mai citeste.Spui ca mihai a avut intentii?Pai tu nu vezi cat de inapoiata esti.In politica nu intentiile conteaza,doar reusitele.Si la el,e un mare zero,la reusite.Ca si la cat creier are.
Trimis de mada_rogue la 25 Iulie 2008, ora 00:24
auzi nu-mi vorbi mie cu fa,pentru ca totusi nu fac parte din acea categorie de piztipoance blonde sau tuciurii care freaca asfaltul!am invatat destule la viata mea,si printre ele se numara si istoria,badaranule!acum eu vorbesc pe limba ta!spune-le cum vrei,eu raman la parerea mea pentru ca stiu ca am dreptate!tu ca si el sunteti niste indoctrinati incurabili!
Trimis de gbispas la 25 Iulie 2008, ora 09:54
Mai madalino( meritai sa vorbesc si eu pe limba ta,cu FA),dar daca esti tu asa de inteleapta,de ce la randul tau,folosesti acel BAI?Sa zici merci ca nu ti s-a vorbit mai urat.Atata timp cat uzitezi acest termen,esti mai prejos decat pustoaicele blonde......cum le spui tu acolo.Nu veni cu afirmatii ilare,cum ca tu ai studiat si nu stiu ce ai facut.Vino cu argumente concrete.Dar la cat de jegosi au fost regii nostri,ce argumente ai putea sa aduci?Ce diferenta este intre ei,niste dictatori ordinari si Ceausescu?Nici una.Toti astia au distrus tara asta.Monarhia si comunismul e distrus Romania.Noroc ca mai este o mana de cretini,care inca mai cred in idiotii astia.Aruncati-va in mare.SI luati si familia regala(mi-e sila sa scriu cuvantul asta)cu voi.O sa va fie bine,va promit.Dar si noua.
Trimis de simona_stanescu_av la 25 Iulie 2008, ora 10:56
cred ca nici eu, si nici unul dintre voi nu stie CU ADEVARAT cate bune intentii au avut cei din familia regala, in cate procente se pot "contoriza" reusitele si/sau esecurile lor, sau cat de javre or fi fost. ca nici unul dintre noi nu am fost prezenti langa ei si nu avem decat informatiile date de persoane subiective, la urma urmei.
cert este ca inainte de a denigra familia regala, pentru ce ar fi facut in trecut, sa ne uitam la prezent, si sa facem o comparatie cu distinsii alesi ai neamului. care nu mai cunosc limite in a fura si a se imbogati, si nici bun simt. familia regala macar macar avea un renume in europa, era stimata, nu ca presedintii si parlamentarii nostri, care sunt prosti de dau in gropi. din patru regi, afirmati voi ca doi nu s-=au ridicat la inaltimea asteptarilor poporului nostru. VA INTREB, pe cai care va intreceti in acuze la adresa familiei regale: din cati presedinti au urmat, dupa familia regala (nu va spun cati, numarati-i voi, care sunteti atat de docti) enumerati-i pe cei care au facut, cu adevarat, ceva pentru tara, ceva memorabil, istoric, sau ceva cu care se ne intalnim zilnic, si ne bucuram de el, ceva care sa-i scoata din anonimatul Europei. spuneti-mi macar un presedinte care sa fi fost macar la fel de bun ca cel mai rau rege. si sa nu-mi veniti cu texte gen "intrarea in UE", ca deveniti patetici. mai devreme sau mai tarziu, toate tarile vor intra in UE. noi am intrat mai tarziu. si rapoartele comisiei nu sunt chiar laudative.
cert este ca inainte de a denigra familia regala, pentru ce ar fi facut in trecut, sa ne uitam la prezent, si sa facem o comparatie cu distinsii alesi ai neamului. care nu mai cunosc limite in a fura si a se imbogati, si nici bun simt. familia regala macar macar avea un renume in europa, era stimata, nu ca presedintii si parlamentarii nostri, care sunt prosti de dau in gropi. din patru regi, afirmati voi ca doi nu s-=au ridicat la inaltimea asteptarilor poporului nostru. VA INTREB, pe cai care va intreceti in acuze la adresa familiei regale: din cati presedinti au urmat, dupa familia regala (nu va spun cati, numarati-i voi, care sunteti atat de docti) enumerati-i pe cei care au facut, cu adevarat, ceva pentru tara, ceva memorabil, istoric, sau ceva cu care se ne intalnim zilnic, si ne bucuram de el, ceva care sa-i scoata din anonimatul Europei. spuneti-mi macar un presedinte care sa fi fost macar la fel de bun ca cel mai rau rege. si sa nu-mi veniti cu texte gen "intrarea in UE", ca deveniti patetici. mai devreme sau mai tarziu, toate tarile vor intra in UE. noi am intrat mai tarziu. si rapoartele comisiei nu sunt chiar laudative.
Trimis de andrei68andrei la 25 Iulie 2008, ora 23:02
Pai,hai sa facem acea comparatie,cu toate ca o sa se gaseasca destui carcotasi.In primul rand,cu cine sa comparam cu Carol secundul?Ca nu am mai fost nici un presedinte curvar sa paraseasca tronul,pt o femeie.Si ca l-a parasit nu e nimic.Doar ca in timp ce inca era rege,a fugit de nu stiu cate ori,nu isi indeplinea nici o indatorire de stat,s.a.m.d.Ii era gandul doar la cururi de femei.Mare moralitate,intr-adevar si un mare caracter.Prin asta nu a facut decat sa aduca o imagine imaculata tarii.As putea sa-i mai compar pe Carolica asta,dimpreuna cu Mihaita,cu Ceausescu.Trei dictatori.Si pe langa ei intra si Ferdinand.Ca si el,tot din paharul asta a baut apa.Nu am inteles prea bine,insa,ce s-a intamplat cu Romania,pe vremea lor,ca a fost asa de mareata?Pe vremea mucosului(mihaita),s-a pierdut transilvania.Oare prestigiul lui a facut sa se intample asta ori faptul ca au fost mari eroi asa cum fals sunt perceputi de unii?Unirea din 1918,e de comparat cu intrarea in UE.Nu a venit din cauze regale.Ca nu regele face asa ceva ci o natiune.Regele nu a luptat pe front si nici macar nu conducea armata,in sens efectiv.El doar era de acord cu ce gandeau altii.
Asa ca mai lasati-ma cu regii astia care au facut mai mult rau,decat orice presedinte.Si-au vazut doar de propriile interese,nimic altceva.
Asa ca mai lasati-ma cu regii astia care au facut mai mult rau,decat orice presedinte.Si-au vazut doar de propriile interese,nimic altceva.
Trimis de marian_bd_rotaru la 27 Iulie 2008, ora 08:15
Pentru tovarasul adiovidiu . Mai lasati - ne securistilor in PACE !Ati distrus tara asta ! istoria este tot ce i - a ramas !
Trimis de adiovidiu la 30 Iulie 2008, ora 15:50
Asta ai inteles tu,fraiere?Intamplator bunicul meu,a facut puscarie pt ca pana la moarte nu a intrat la colectiv.Adica pana in 1978.
Securist esti tu si familia ta,daca doar atat ai inteles si doar atata poti,ca si securistii tot la fel de limitati sunt,ca tine.
Dar chiar si asa,istoria nu ii include si pe comunistii cu la care au slugarit ai tai?Ca nu-i agreem,este altceva,dar nuumai prostii ii agreeaza si pe regi.Ca aia au facut tot la fel de mult rau,prin dictatura impusa de ei.Dar cine e slugoi,nu intelege,ca altfel trebuie sa fie starea de fapt,in tara asta.
Securist esti tu si familia ta,daca doar atat ai inteles si doar atata poti,ca si securistii tot la fel de limitati sunt,ca tine.
Dar chiar si asa,istoria nu ii include si pe comunistii cu la care au slugarit ai tai?Ca nu-i agreem,este altceva,dar nuumai prostii ii agreeaza si pe regi.Ca aia au facut tot la fel de mult rau,prin dictatura impusa de ei.Dar cine e slugoi,nu intelege,ca altfel trebuie sa fie starea de fapt,in tara asta.
Trimis de mimisarbu la 31 Iulie 2008, ora 20:24
DOMNILOR "NIMENI"NU MERITATI SA FITI ROMANI DACA NU STITI CA DATORITA MONARHIEI EXISTA ROMANIA. INVECTIVELE VOASTRE LA ADRESA CASEI REGALE, NU POT DECAT SA DEMONSTREZE IGNORANTA SI MICIMEA LUMII VOASTRE.
Trimis de adiovidiu la 02 August 2008, ora 18:34
Du- te ma la padure cu casa ta de hoti,dictatori.Ce a realizat casa regala,ca din cauza ei exista Romania?Ori,o fi natia noastra aparuta, dupa aparitia casei de dictatori,curvari,prosti,...........si din ei ne tragem cu totii.Sau nu se mai numea Carol I,s-o fi numit Gerula carol al Romaniei.Sau Burebista mihai.Voi nu vedeti ca aberati si sunteti ignoranti?Ii tot dati cu marile realizari,ale unei familii de viciati si de avari.Vi s-a tot spus ce "mari realizari"au avut astia si voi tot veniti cu demagogie ieftina.Atat puterti,e ok,dar macar nu incercati sa ne faceti si pe noi sa credem balivernele voastre,ca noi am mai pus mana pe carte si nu am citit doar bibliografiile lor in care evident se recomanda precum marii eroi ai natiunii noastre.Mi-e sila de ignorantii ca voi.
Trimis de mada_rogue la 03 August 2008, ora 12:33
scuza-ma,dar nu cred ca bai se compara cu fa,fara suparare!si poti sa ma compari tu cu cine vrei,eu stiu ce stiu si tot asa ramane,si mai ales nu ma las calcata in picioare de un sovinist ca tine care nu stie nimic!carol I a avut cel mai important rol in obtinerea independentei,daca nu era el,cine stie unde eram acuma...si marea unire s-a infaptuit pe timpul lui ferdinand,in concluzie cum poti sa spui ca familia regala nu a facut nimic pentru tara?regina maria se implica in politica si cred ca nu a existat nimeni care sa iubeasca tara asta asa cum a iubit-o ea!nici nu poti compara comunismul cu perioada monarhiei!uita-te la ce se intampla acum in romania,ca traim printre ignoranti si prosti,am decazut enorm!uita-te la pustii astia care se lasa prostiti de televiziune,internet si manele!am ajuns o tara de tarani!
Trimis de adiovidiu la 03 August 2008, ora 19:39
Stau si ma intreb,daca voi sunteti sanatosi la cap.Pai cu argumente d-astea,veniti?Ca PE TIMPUL LUI,.....s-a facut marea unire?Pai ce,a facut el acea unire?A depins numai de el?A fost el cheia principala,in razboi si daca nu era el nu se mai facea unirea?Suteti dusi cu capul.De ce nu spui,atunci pe vremea cui s-a facut marea ruptura,din 1940?De ce,daca depindea doar de casa regala si regii nostri mici si prosti aceasta unire,s-a dezmembrat tara asta,mai rau ca oricand,in 1940?Ca si atunci tot monarhie era.
Ori poate e cineva chiar atat de cretin,incat sa creada ca fara rege,nu se mai facea ce s-a facut?Ma refer la independente,uniri,rupturi,..........
In ceea ce-l priveste pe BAI,este masculinul lui FAI.FA ori FAI,sunt sinonime.Asa ca nu te mai da inca o data mare,unde nu stii.Mai pune mana pe carte.Ca demagogic toti sunteti tari.
Ori poate e cineva chiar atat de cretin,incat sa creada ca fara rege,nu se mai facea ce s-a facut?Ma refer la independente,uniri,rupturi,..........
In ceea ce-l priveste pe BAI,este masculinul lui FAI.FA ori FAI,sunt sinonime.Asa ca nu te mai da inca o data mare,unde nu stii.Mai pune mana pe carte.Ca demagogic toti sunteti tari.
Trimis de andrei68andrei la 03 August 2008, ora 22:10
Cand vine vorba despre familia regala,nu sunteti decat niste etarni demagogi de duzina,care nu sunteti in stare sa spuneti ce a facut CU ADEVARAT aceasta sleahta aciuita la bucatele romanesti,familia regala,deci?La fel de buni sunteti ca si familia pe care o aparati.Niste nimicuri.
Trimis de pmihai la 06 August 2008, ora 21:52
Istoria Romaniei s-a scris cu regi si comunisti....
Acum se scrie istoria Rromaniei ...
Comentati !
Acum se scrie istoria Rromaniei ...
Comentati !
Trimis de andrei68andrei la 07 August 2008, ora 17:03
Uite ca a mai venit un destept sa se bage in seama.Ai idee de cand sunt regii in Romania?Ca nu o sa vrei sa-mi spui ca Mihai Viteazul,ca sa dau doar un exemplu,era rege?Are dreptate adiovidiu,mai puneti mana pe carte.Si mai ales nu incercati sa va bagati singuri in seama.Deveniti penibili.Acum,nu ca n-ati fi,unii dintre voi,dar.....macar sa nu mai stim si noi,ca e mai elegant.
» Inapoi la articolul "Testamentul Reginei Maria a ramas neimplinit"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Testamentul Reginei Maria a ramas neimplinit
- Carmen Sylva
- test
- ar trebui ca statul roman sa ia niste masuri din respect pentru regina maria si pentru casa regala
- Anarhie
- Se va implini atunci cand Cadrilaterul , va fi restituit Romaniei !
- Ar trebui sa i se respecte dorinta!
- Inca o data...
- Monarhia
- bravo pt articol!!!
- sclavia
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




