Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

hai sa fim seriosi

Comentarii pe articolul ’Continentul de plastic’ - al 8 lea continent

annamaria_pop
Trimis de annamaria_pop la 03 Decembrie 2007, ora 07:36
'Stirea a picat ca un traznet'.... hai sa fim seriosi, deja vorbim de un continent de deseuri si nimeni nu l-a vazut si nu a stiut pana acum de el? Cine si cu ce drept a aruncat acolo acele deseuri? Nu cumva SUA este principalul responsabil? In al doilea rind, tarile nu pot fi amendate pt astfel de dezastre ecologice? In al treilea rind, masele plastice nu pot fi reciclate? Sunt convinsa ca pot fi reciclate, fara a polua mediul in urma reciclarii dar se pare ca oamenii prefera sa creeze continente de deseuri, adevarate bombe biologice si apoi sa consume petrol pt mase plastice in loc sa le recicleze. Lasa ca se termina petrolul si sa vezi cum dispare si continentul de mase plastice. Reciclatul gunoiului e solutia viitorului pt a pastra curata planeta. Numai resturile biodegradabile au voie sa ajunga in pamint.
 
Trimis de la 03 Decembrie 2007, ora 09:51
anna, sti ce cred eu, eu cred ca de fapt pe nimeni nu mai intereseaza. mai mult cei interesati cu adevarat au si ei o dilema "sa ma implic si sa-mi risc viata, libertatea si tot ce am, sau sa fac linistit bani si sa traiesc decent, de fapt ce-mi pasa mie, doar nu e gradina mea". ONU, UNICEF, si alte organizatii de gen incearca, dar nimeni nu stie ce e in spatele cortinei, e oare fatada unei mascarade sau a unui fapt cu adevarat real? si apropo de petrol, esti prea optimista!!! cand aceasta resursa se va termina vei face cunostinta cu natura oamenilor avizi de bani, atunci vei vedea atatea razboaie pe metru patrat incat ti se va face sila de liderii umanitatii...
 
annamaria_pop
Trimis de annamaria_pop la 03 Decembrie 2007, ora 09:56
O sa se termine toate resursele si apoi companiile o sa se bata pe gunoi, ca sa il recicleze si sa obtina resurse.
 
lonenly_wolf2007
Trimis de lonenly_wolf2007 la 03 Decembrie 2007, ora 10:05
Cine are cel mai mare program spatial? De ce nu se gadesc la o colborare USA,/Rusia/ Japonia/China...ptr a lansa deseurile neregenerabile in spatiu, ca doar Universul este mare?...
Eu asa as solutiona problema deseurilor neregenerabile...
 
Trimis de la 03 Decembrie 2007, ora 11:03
a trimite in spatiu deseuri e mult prea costisitor (costa aproximativ masa lor in aur ).
o alta varianta ar fi sa se injecteze beton intre masele plastice si am obtine un continent nou :)
in beton nu se mai pot descompune (gata cu mirosuriel pestilentiale) si nu pot afecta alte vietati
noul "continent " ar fi gata de populat cu ce vreti voi de la oameni la jungla
 
costi_ctn
Trimis de costi_ctn la 03 Decembrie 2007, ora 11:38
Dragii mei totul este sub interes Politic. Goana dupa RESURSE ECONOMICE A INCEPUT. Rusia Tara Mama a tuturor problemelor cat si a valorile economice mult mai mari iata ca isi pune amprenta pe restul tarilor dependente de "ea". Deseurile sunt abandonate pentru aceia care nu doresc sa investeasca in Reciclare sau au alte interese mult mai bine stabilte. Totul este o Manipulare Politica si o dezinformare. Manipularea se face pe cai vizuale, scrise sau vorbite. Presa a patra putere in stat, uneori este depasita de situatie. Nimic nu va inlocui TEREN-ul. Ca Membru al NGS Societty va indemn sa va documentati mult mai bine. Conform studiilor efectuate de Maria Patroescu Profesor Universitar la UB, Deseurile Meanjere Urbane vor fii noul val de confruntari ale viitorului, plus Adevarati Mutanti ai noii Ere Omenesti.
 
adycucu_85
Trimis de adycucu_85 la 03 Decembrie 2007, ora 12:48
Sunt perfect de acord cu Anna. Bravo ...
 
Trimis de la 03 Decembrie 2007, ora 14:53
cost@ ai perfecta dreptate si sunt intru totul de acoor d cu tine. este totusi nevoie de constientizare a problemelor prin incercari iterative de fundamentare ale adevarului de factura stiintifica, deoarece mass-media nu trateaza problemele exhaustiv si suntem dezinformati tocmai datorita sistemului politic, care prin mass-media trebuie sa informeze publicul doar despre ceea ce "trebuie sa stie si nu mai mult". Acesta este motivul pentru care oamenii ar trebui sa stie cat de important este studiul si sistemul de invatamant, pentru a putea analiza realitatea la adevarata ei dimensiune si nu a fi dezinformati prin prezentari succinte si superficiale ale asa zisului "adevar".
 
mytcor
Trimis de mytcor la 03 Decembrie 2007, ora 15:36
"nimic nu se pierde nimic nu se castiga, .....totul se transforma "
 
Trimis de la 03 Decembrie 2007, ora 16:25
A revendicat cineva noul "teritoriu"? Daca nu atunci hai sa ii faca intabularea domnul Cioroianu, ca e mai convenabil decat desertul Egiptean. :)) (haz de necaz, imi cer scuze)
 
Trimis de la 03 Decembrie 2007, ora 22:22
Daca s-ar preda educatie ecologica in scoli, ar fi un inceput in a face ceva. Nu zic sa le puna note si sa le dea lucrari, dar sa ii invete de mici sa arunce gunoiul in locurile special amenajate, sa respecte natura. Sunt zone in Bucuresti de inoti prin PET-uri si alte ambalaje si gunoaie aruncate la nimereala.
 
lacra_racautanu
Trimis de lacra_racautanu la 04 Decembrie 2007, ora 00:25
degeaba se va face educatie ecologica in scoli, daca lipsesc cei 7 ani de acasa.
 
annamaria_pop
Trimis de annamaria_pop la 04 Decembrie 2007, ora 17:05
Pt inceput oamenii care au bani de investit ar trebui sa constientizeze ca in citiva ani o firma de salubrizare va fi o afacere foarte, foarte profitabila. In al doilea rind gunoiul nu ar mai trebui aruncat la tomberon de-a valma ci sortat (hartie, mase plastice, resturi bio, sticle, lemn, textile) si aruncat ca atare in containere speciale. In nordul europei toate cutiile de metal (de bere, suc etc) si sticlele de plastic sau sticla se colecteaza in automate speciale care citesc codul de bare si iti returneaza 15 centi pt fiecare cutie/sticla. E o buna motivatie pt oameni sa sorteze deseurile, dar cum nu totul poate fi reciclat contra cost atunci mai tb sa intervina si o campanie masiva de educare si responsabilizare urmata de o campanie de amenzi foarte dure pentru cine arunca gunoi in alte locuri decat cele speciale si nesortat.
 
costi_ctn
Trimis de costi_ctn la 04 Decembrie 2007, ora 23:36
Draga mea anna... Degeaba ai Bani daca sistemul de Legi la noi in tara este unul de tip "A Face RIST". Vorbesc in cunostinta de cauza cu atat cu, cat sunt in an terminal la o facultate cu renume in tara si in Stiinda Mediului pe probleme de Deseuri Menajere. Presa este ce-a care ar trebui sa ne arate noile reglementari educative privind reciclarea si aceste probleme, dar atata timp cat vor fi coordonate de politicieni. Precum Ovidiu Vantu - Realitatea TV; Dan Voiculescu - Antenele; Dinu Patriciu Publicatiile scrise, etc... Nuse vor putea intampla Asa ca totul este pus bine la punct de interese. Totul este un sistem de tip A FACERIST, pentru unele persoane cunoscute care ofera anumite servici. Ce se castiga de aici sunt Banii, cine pierde de aici, POPULATIA. La noi in Romania este foarte usor sa aprobi o lege, sau sa o modifici prin nu stiu cate acte prerogative decat sa impui amenzi. La fel chiar si acolo toate sunt controlate Politic. Functile Ministerului Mediului este detinut de cineva cu pozitie Politica. Ne intoarcem de unde am plecat. In Franta acum cativa ani buni ca sa educe populatia sa foloseasca Toaletele s-a folosti Armele si cred ca este o idee buna. Chiar as dori asa ceva in tara noastra. Apoi am observat ca sunt persoane care intradevar selecteaza deseurile pe sortimente insa la urma urmei ajung in acelasi loc cu toate celelalte in RAMPA. Fiindca nu exista nimeni acolo care sa le transporte pe categorii apoi sa le depoziteze intr-o RAMPA ce are si o fabrica de reciclare sau ceva asemanator. Am la cunostinta despre tarile Nordice unde fac ceva ca sa stimuleze populatia cu returnarea recipientilor de plastic PET-uri sau Coca Cola. Insa la noi e mai convenabil sa dai o spaga la Minsterul Mediului de 5 % pe An decat sa faci treaba aia. Cel putin asa procedeaza Coca Cola la noi in Tara.
 
lonenly_wolf2007
Trimis de lonenly_wolf2007 la 05 Decembrie 2007, ora 18:39
De ce consideri Rusia , mama tuturor problemelor? eu tind sa cred ca marele risipitor este S.UA....
 
adycucu_85
Trimis de adycucu_85 la 06 Decembrie 2007, ora 11:28
Cu siguranta ca SUA este marele risipitor si prin atitudinea sa de mare putere sfideaza lumea !
 
ds_ioana
Trimis de ds_ioana la 06 Decembrie 2007, ora 15:13
OMUL este cea mai daunatoare specie de pe fata pamantului!
 
adycucu_85
Trimis de adycucu_85 la 06 Decembrie 2007, ora 22:37
De acord cu tine ! Dar acum ca suntem, ca existam trebuie sa folosim eficient resursele naturii care multe dintre ele sunt limitate !
 
ds_ioana
Trimis de ds_ioana la 11 Decembrie 2007, ora 13:09
Din pacate, tocmai la asta nu se mai gandeste nimeni!


Alte comentarii pe articolul ’Continentul de plastic’ - al 8 lea continent

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off