Teo Peter
Comentarii pe articolul "Cum a afectat cazul Teo Peter cooperarea dintre Romania si SUA?"
Trimis de viespi la 21 Decembrie 2010, ora 05:06
zi-le asta pupincuristilor americanilor, ca sunt cu tona logati pe site-ul asta. sa vezi ce o sa-ti sara in cap. de suge p--a e plina Romania. si da sunt deacord cu tine. nu a fost bine cand eram stapani chiar daca ne chinuiam sa ne mentinem. acu e bine ca sclavi.
Trimis de tudorsworld la 21 Decembrie 2010, ora 07:44
...e posibil sa treaca si ei cu vederea daca au interes politic...vezi 11 septembrie ...cati americani au murit...cine crezi ca i a omorat teroristii :]
Trimis de nicolae_ionita_2 la 21 Decembrie 2010, ora 08:02
De regula cei care sunt detasati in lumea a 3-a sunt prost cotati si la ei in tara, betivi, drogati, vina este insa a celor care ne conduc pe noi, ca au acceptat ca cetatenii lor, daca fac infractiuni pe teritorul tarii noastre, sa nu fie trasi la raspundere.Eu nu as fi fost deacord, ai gresit sa platesti!
Asa este si la ei acasa, dar noi suntem slugi, nu?
Asa este si la ei acasa, dar noi suntem slugi, nu?
Trimis de Silviu la 21 Decembrie 2010, ora 08:24
Ete, d-aia a fost trimisa telegrama aia.
Pentru ca oamenii din Romania, in frunte cu conducatorii romani, reactioneaza intocmai ca voi.
Ete, d-aia noi suntem unde suntem iar americanii sunt unde sunt, pentru ca noi gandim emotional iar ei fac analize fara emotii, urmarind ca rezultatul final sa fie in favoarea lor ...
In fond, ce a scris diplomatul ala arata ca isi facea treaba pentru care era trimis in tara noastra. Isi servea tara.
Ia sa citim ce scriu diplomatii nostri prin tarile unde sunt la posturi; nici limba tarii in care stau n-o stiu, habar n-au pe ce lume sunt, dara-mi-te ce se intampla in ea ...
D-aia suntem unde suntem ...
Nu va place cooperarea cu americanii ?
Era buna aia cu rusii ...
Suntem sclavi ?
Dar cand eram "proprietarii intregii avutii nationale", stapani la noi acasa, de ce aveam alimentele pe cartela ?
Io zic sa mai meditati un pic.
Daca aveti cu ce ....
Pentru ca oamenii din Romania, in frunte cu conducatorii romani, reactioneaza intocmai ca voi.
Ete, d-aia noi suntem unde suntem iar americanii sunt unde sunt, pentru ca noi gandim emotional iar ei fac analize fara emotii, urmarind ca rezultatul final sa fie in favoarea lor ...
In fond, ce a scris diplomatul ala arata ca isi facea treaba pentru care era trimis in tara noastra. Isi servea tara.
Ia sa citim ce scriu diplomatii nostri prin tarile unde sunt la posturi; nici limba tarii in care stau n-o stiu, habar n-au pe ce lume sunt, dara-mi-te ce se intampla in ea ...
D-aia suntem unde suntem ...
Nu va place cooperarea cu americanii ?
Era buna aia cu rusii ...
Suntem sclavi ?
Dar cand eram "proprietarii intregii avutii nationale", stapani la noi acasa, de ce aveam alimentele pe cartela ?
Io zic sa mai meditati un pic.
Daca aveti cu ce ....
Trimis de flavia_nicolae la 21 Decembrie 2010, ora 08:30
@tudorsworld: 11 septembrie a fost Pearl Harbour al anilor nostrii.
Cat despre defaimare, ar fi fost daca americanii aveau interes...... Acel stil de manipulare prin presa, de creare de curent de opinie negativ se practica in mod curent cand ai interes, la fel cum se trec cu vederea diverse daca ai interes sa le treci cu vederea (asa cum noi am trecut pana la urma sub tacere acest caz si altele)
Despre Peter, saracu', sincer nu m-am asteptat sa pateasca vreun american ceva. Americanii stiu sa isi apere adunatura de neciopliti.Ma bucur sa vad insa ca s-a dat totusi oarecare importanta cazului, desi mai putina decat era poate cazul....
In ce ma priveste,i-as scoate din Romania pe toti militarii lor si sunt pro retragerea trupelor noastre din razboiul american pentru resurse si dominatie mondiala (aka Irak, Afganistan si zona).
Iar relatiile bilaterale ar trebui sa fie bazate si pe interesul Romaniei, nu doar pe pupincurism politic si matanii in fata marelui sef yankeu. Sa nu uitam ce vecinatate avem pentru ca avem tendinta sa uitam istoria si vanzarea Romaniei de catre americani catre rusi.
Cat despre defaimare, ar fi fost daca americanii aveau interes...... Acel stil de manipulare prin presa, de creare de curent de opinie negativ se practica in mod curent cand ai interes, la fel cum se trec cu vederea diverse daca ai interes sa le treci cu vederea (asa cum noi am trecut pana la urma sub tacere acest caz si altele)
Despre Peter, saracu', sincer nu m-am asteptat sa pateasca vreun american ceva. Americanii stiu sa isi apere adunatura de neciopliti.Ma bucur sa vad insa ca s-a dat totusi oarecare importanta cazului, desi mai putina decat era poate cazul....
In ce ma priveste,i-as scoate din Romania pe toti militarii lor si sunt pro retragerea trupelor noastre din razboiul american pentru resurse si dominatie mondiala (aka Irak, Afganistan si zona).
Iar relatiile bilaterale ar trebui sa fie bazate si pe interesul Romaniei, nu doar pe pupincurism politic si matanii in fata marelui sef yankeu. Sa nu uitam ce vecinatate avem pentru ca avem tendinta sa uitam istoria si vanzarea Romaniei de catre americani catre rusi.
Trimis de 9am244056 la 21 Decembrie 2010, ora 09:01
N-are treaba cu nationalitatea diplomatului ... Si daca era rus, la fel reactionam: DELOC . Si daca era bulgar , la fel reactionam: CA PUII DE GAINA . Avem mentalitate de slugi umile si cu ea traim, cu ea o sa disparem de pe fatza pamantului.
Trimis de 9am188648 la 21 Decembrie 2010, ora 09:43
Daca nu s_a facut dreptate, in cazul Teo Peter, unde nici martorul principal (i s_ dat bani de drum) nu s_a prezentat la proces.,in orice proces fara martori nu ar fi avut alt verdiht.
Dar v_ati intrebat in cazul lui "Carmen Paunescu" care a omorat 3 persoane din culpa , ce pedeapsa a primit, daca romanii sunt atat de justitiari ??...
Dar v_ati intrebat in cazul lui "Carmen Paunescu" care a omorat 3 persoane din culpa , ce pedeapsa a primit, daca romanii sunt atat de justitiari ??...
Trimis de 9am033287 la 21 Decembrie 2010, ora 10:17
Exista Demnitate in politica romaneasca ? Stie oare poporul roman sa fie stapan pe CEVA ? Cind vinzi sau ingropi Viitorul propriilor copii , vrei sa fi respectat ? Falsii nationalisti de pe aici asteapta sa le faca ALTII istoria sa aiba mai tirziu cu ce se lauda , DA fac altii ISTORIA si noua ne curg mucii pe gardul de uluci stind la birfa , cu pamintul nelucrat ! Inainte sa vb despre Americani , informati-va si dupa aia dati-va cu parerea , Puterea e in mainile lor , sunt pe locul 1 , cu sau fara voia dv . Ceatateanul American este APARAT nu DISPRETUIT ca in rromanica , am avut sansa , ocazia sa cunosc oficiali din ambele echipe , regret ca nu vrem sa invatam nimic BUN ! Asta suntem , mici , tradatori , smenari si dispretuitori la tot ce e puternic , de calitate , demn.
Trimis de Silviu la 21 Decembrie 2010, ora 10:47
Asa este, avem ce invata de la americani si nu numai de la ei.
Dar noi ii injuram.
Intereseaza pe cineva sa se dea publicitatii telegramele diplomatilor romani de pe langa statele astea tari ale lumii ?
Aia zic ce zi, dar ai nostri ce-or fi zicand ?
Mari patrioti ...
Cand carau rusi petrolul uraniul, graul ... tot ce gaseau, sub forma de "cote" pe vremea lui Dej, unde erati, vitejilor ?
Dar cand le cara singur, Ceausescu, lui Sadam, Gadafi si altor "lideri" arabi, unde erati , domnilor patrioti.
Cand nevasta lui Adrian Paunescu a omorat, cu jeepul, 3 oameni absolut nevinovati si a primit 3 ani cu suspendare, unde erati sa urlati la aceeasi justitie romana, la aceleasi autoritati umile si cum le mai ziceti acum ? Tot americanii, tot americanii ?
Cand votati pentru un kil de ulei cum vi se par conducatorii romani ?
Cand nu va duceti la vot pentru ca sunteti "scarbiti" de ce se intapla in tara, lasandu-i sa voteze pe cei mai prapaditi si netezindu-i drumul lui Vanghelie multiplicat in toate partidele, cum este ?
Cand ajungeti la conducerea a ceva, ce faceti ? Dreptate, justitie, reforma ?
Sau va folositi de mecanismul nenorocit pe care l-au instalat cei dinaintea voastra si descoperiti ca este foarte profitabil pentru fiecare dintre voi ajuns in frunte bucatelor ?
Lasi, ipocriti, mincinosi, puturosi ...
Astia suntem in majoritate ...
De la tigani invatam cu usurinta sa ne bataim dupa manele, dar de la americani nu invatam nimic bun ...
C-atata putem ...
Dar noi ii injuram.
Intereseaza pe cineva sa se dea publicitatii telegramele diplomatilor romani de pe langa statele astea tari ale lumii ?
Aia zic ce zi, dar ai nostri ce-or fi zicand ?
Mari patrioti ...
Cand carau rusi petrolul uraniul, graul ... tot ce gaseau, sub forma de "cote" pe vremea lui Dej, unde erati, vitejilor ?
Dar cand le cara singur, Ceausescu, lui Sadam, Gadafi si altor "lideri" arabi, unde erati , domnilor patrioti.
Cand nevasta lui Adrian Paunescu a omorat, cu jeepul, 3 oameni absolut nevinovati si a primit 3 ani cu suspendare, unde erati sa urlati la aceeasi justitie romana, la aceleasi autoritati umile si cum le mai ziceti acum ? Tot americanii, tot americanii ?
Cand votati pentru un kil de ulei cum vi se par conducatorii romani ?
Cand nu va duceti la vot pentru ca sunteti "scarbiti" de ce se intapla in tara, lasandu-i sa voteze pe cei mai prapaditi si netezindu-i drumul lui Vanghelie multiplicat in toate partidele, cum este ?
Cand ajungeti la conducerea a ceva, ce faceti ? Dreptate, justitie, reforma ?
Sau va folositi de mecanismul nenorocit pe care l-au instalat cei dinaintea voastra si descoperiti ca este foarte profitabil pentru fiecare dintre voi ajuns in frunte bucatelor ?
Lasi, ipocriti, mincinosi, puturosi ...
Astia suntem in majoritate ...
De la tigani invatam cu usurinta sa ne bataim dupa manele, dar de la americani nu invatam nimic bun ...
C-atata putem ...
Trimis de 9am188648 la 21 Decembrie 2010, ora 11:39
Felicitari, SILVIU ,acesti postasi, se potrivesc proverbului romanesc:" Vulpea cand nu ajunge la struguri , spune ca sunt acri."
Trimis de Silviu la 21 Decembrie 2010, ora 12:09
Din pacate, multi din cei care posteaza o fac pentru imaginea lor, ca si politicienii, nu pentru ca le-ar pasa de tara.
Au aflat ei de la televizor ca da bine sa fi "patriot".
Gem de mila tarii, se sufoca de indignare, dar cand e sa faca ceea ce trebuie pentru tara, nici habar nu au si, pe desupra nici pe altii, putini cati sunt, nu-i lasa. Pentru ca nu stiu ce inseamna "patriotismul".
Ei bine, patriotismul inseamna cam ce au facut americanii cu berbecul ala al lor de l-a omorat pe bietul Teo al nostru.
Printre altele ... printre multe altele ... despre care am mai vorbit ...
Au aflat ei de la televizor ca da bine sa fi "patriot".
Gem de mila tarii, se sufoca de indignare, dar cand e sa faca ceea ce trebuie pentru tara, nici habar nu au si, pe desupra nici pe altii, putini cati sunt, nu-i lasa. Pentru ca nu stiu ce inseamna "patriotismul".
Ei bine, patriotismul inseamna cam ce au facut americanii cu berbecul ala al lor de l-a omorat pe bietul Teo al nostru.
Printre altele ... printre multe altele ... despre care am mai vorbit ...
Trimis de ibrahim_sangerosul la 21 Decembrie 2010, ora 12:40
@Silviu. Noi nu condamnam diplomatia americana ca incearca sa isi scape pielea si sa isi serveasca poporul. Noi ii comandam pe ingratii care ne "conduc" ca nu fac asta!
Vagabondului ala betiv care l-a omorat cu masina pe un cetatean roman nu trebuia sa i se permita sa iasa din tara. La Haga trebuia sa mearga tara noastra, daca trebuia!
Vagabondului ala betiv care l-a omorat cu masina pe un cetatean roman nu trebuia sa i se permita sa iasa din tara. La Haga trebuia sa mearga tara noastra, daca trebuia!
Trimis de 9am188648 la 21 Decembrie 2010, ora 15:08
Dar de procesul lui CARMEN PAUNESCU, care a omorat 3 persoane din culpa, si nu a fost condamnata de cat cu suspendare , nu ar trebui sa mergem la Haga, daca est asa justitiar, Ibrahime ?...
Trimis de costelaeg la 21 Decembrie 2010, ora 15:29
Cred ca ar trebui sa fim putin mai diplomati cu toate subiectele aratate mai sus.Nici americanii nu sant usa de biserica si nici romanii . In ce a ce priveste legislatia romana aici este BUBA . Justitia cantareste in romania diferit ptr aceiasi fapta . Noi poporul santem de vina ca nu stim cum sa sustinem ( sau poate nu avem pe nimeni ) un om care sa infiereze respectarea legii . Cat priveste politicienii este de prisos sa mai discutam deoarece au dovedit cu varf si indesat ca sant incapabili sa gandeasca. ( acestia gandesc numai cu capul ......li cand vad o blonda . Si cum avem cam multe blonde in parlament numai la legi nu le e gandul politicienilor
Referitor la Carmen Paunescu justitia s-a comportat lamentabil sa nu spun neprofesionalist sau incapabili.
Am constatat ca in Romania nimanui nui mai arde de munca cu drag si sarguinta , deoarece dupa '89 clasa politica nu a facut altceva decat sa-si vada propriul interes si a distrus cultul ptr MUNCA al poporului roman
Referitor la Carmen Paunescu justitia s-a comportat lamentabil sa nu spun neprofesionalist sau incapabili.
Am constatat ca in Romania nimanui nui mai arde de munca cu drag si sarguinta , deoarece dupa '89 clasa politica nu a facut altceva decat sa-si vada propriul interes si a distrus cultul ptr MUNCA al poporului roman
Trimis de iulia_susanu la 21 Decembrie 2010, ora 16:30
silviule ai si nu ai dreptate caci cu cota aia comunista totusi eramm un pic mai intregi la minte.in sensul ca eram ceva mai adunati si mai uniti.
Trimis de 9am103098 la 21 Decembrie 2010, ora 17:23
@iulia_susanu: silviule ai si nu ai dreptate caci cu cota aia comunista totusi eramm un pic mai intregi la minte.in sensul ca eram ceva mai adunati si mai uniti.
Era atunci unitate cand parintii nostrii se ascundeau prin pod sau prin porumburi (cel putin la tara)... pentru ca aveau carne de porc (sau mai stiu eu ce animal)...fiindu-le frica de vecini care chemau "militia". Fiecare era pe cont propriu si se barfeau intre vecini, in unele cazuri si intre neamuri. Asta am invatat de la comunisti : BARFA, SPAGA, INVIDIE... si cel mai rau este ca ne-a PROSTIT... iar dupa revolutie ce s-a intamplat cu "Intelectualii" care in loc sa puna mana pe putere au lasat-o unor personalitati instruite de "spiritul comunist"
Era atunci unitate cand parintii nostrii se ascundeau prin pod sau prin porumburi (cel putin la tara)... pentru ca aveau carne de porc (sau mai stiu eu ce animal)...fiindu-le frica de vecini care chemau "militia". Fiecare era pe cont propriu si se barfeau intre vecini, in unele cazuri si intre neamuri. Asta am invatat de la comunisti : BARFA, SPAGA, INVIDIE... si cel mai rau este ca ne-a PROSTIT... iar dupa revolutie ce s-a intamplat cu "Intelectualii" care in loc sa puna mana pe putere au lasat-o unor personalitati instruite de "spiritul comunist"
Trimis de catalin_26_it la 21 Decembrie 2010, ora 18:46
9am...098,acum e mai bine?acum nu mai e pe cont propriu?acum nu ne mai barfim?eu cred ca acum e mult mai rau,pt ca pe vremea aceea nu prea aveai timp de prostii,erai mai tot timpul ocupat cu munca,dar acum?acum toata lumea e ocupata cu buzunarul propriu(indiferent prin ce metode)asa ca te cam contrazic si tind sa-i dau dreptate iuliei si partial lui silviu;de ce zic partial?pt ca la faza caratului de catre ceausescu celorlalti 2 dictatori,intr-adevar,le cara dar cu un scop(sa nu uitam datoria tarilor arabe catre romanica care nu s-au mai achitat)nu ca acum caram la toti GRATIS!! In rest,jos palaria pt comm-ul lui silviu!
Trimis de iulia_susanu la 21 Decembrie 2010, ora 20:52
dar ce 9am esti unul din cei cu militia la usa din vremea raposatului?sau unul din capsunarii din zilele
de azi?
de azi?
Trimis de DanubianKnight la 22 Decembrie 2010, ora 00:16
Trebuia sa iesim in strada. Suntem inca mult prea pasivi cand se intampla chestii d-astea. Guvernul va reactiona si el altfel daca va vedea ca un segment important al populatiei da glas nemultumirii.
Trimis de vinti2003 la 22 Decembrie 2010, ora 00:43
...Pai era mai bine inainte ca nu erau 100 de canale TV, 1000 posturi radio, 10 000 ziare, nu erau telefoane mobile..... Deci, nu prea stiam unii de altii, si, asa, ne credeam cu totii uniti, stapani in tara noastra suverana si iubita, independenti, patrioti, cei mai tari, cei mai destepti ... Si acuma... Hopa ! Vedem ca nu-i chiar asa cum credeam !!! Sau, unii mai fraieri au impresia ca ne-a schimbat in rau capitalismul americanilor si ofteaza dupa mieluseii rusi si adeptii lor "rosii".
... Aa...Si era sa uit: inainte era bine si pentruca atunci nu exista internet, astfel incat sa poata sa scrie aici, liber (necenzurat, fara frica, fara jena, oricum, oricat, cu tupeu, fara tupeu, cu nesimtire, cu bunsimt, cu patriotism cu demagogie...) oricine !
... Aa...Si era sa uit: inainte era bine si pentruca atunci nu exista internet, astfel incat sa poata sa scrie aici, liber (necenzurat, fara frica, fara jena, oricum, oricat, cu tupeu, fara tupeu, cu nesimtire, cu bunsimt, cu patriotism cu demagogie...) oricine !
Trimis de catalin_26_it la 22 Decembrie 2010, ora 14:35
Alo,domnu' vinti,nu uita ca ceausescu a fost unul dintre putinii oameni care a incercat sa se desprinda complet de "mama rusia"...aaa,ca au fost alti "catei" care erau mama-n mana cu moscova si ca l-au "lucrat" pe dictator pe la spate,asta e cu totul altceva,e alta mancare "da" peste...
Trimis de vinti2003 la 23 Decembrie 2010, ora 00:00
Alo, domnu Catalin, si ce folos ca-mi amintesc ca Ceausescu "...a fost unul dintre putinii oameni care a incercat sa se desprinda complet de "mama rusia" ...? Bravo lui, dar nu era vorba de asta.
E vorba ca multi dintre noi se comporta azi ca niste naufragiati care plutesc pe un sloi de gheata, iar cand sloiul aproape ca s-a topit, sunt nevoiti sa se arunce in apa si sa inoate spre mal... Dar in loc sa inoate, se gandesc: "Ce bine era cand ne aflam pe sloi, ca cel putin nu eram uzi !"
E vorba ca multi dintre noi se comporta azi ca niste naufragiati care plutesc pe un sloi de gheata, iar cand sloiul aproape ca s-a topit, sunt nevoiti sa se arunce in apa si sa inoate spre mal... Dar in loc sa inoate, se gandesc: "Ce bine era cand ne aflam pe sloi, ca cel putin nu eram uzi !"
» Inapoi la articolul "Cum a afectat cazul Teo Peter cooperarea dintre Romania si SUA?"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Cum a afectat cazul Teo Peter cooperarea dintre Romania si SUA?
- 2 natii nu suport in lumea asta: TIGANII SI AMERICANII
- Americanii nu sunt natie..
- VAI
- ar trebui ca fiecare roman sa fie cu ochii pe vrun american diplomat sau soldat si sa dea cu masina peste el,macar asa cat sa ii rupa si picioarele si mainile sau sa il lase paralizat.macar asa din orgoliu pur romanesc.cred ca toata lumea si-a dat seama c
- Teo
- Si s-a intamplat ceva pe tema asta ?
- Trebuia sa iesim in strada
- TEO PETER
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




Ne joaca fiecare pe degete cum vor. Unde este coloana noastra vertebrala? Am avut vreodata?