Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Despre cutremure in Biblie si inceputul a ceea ce urmeaza

Comentarii pe articolul "Seismul din Noua Zeelanda a deplasat o placa a Pamantului"

mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 13:23
In acest moment numarul cutremurelor este mult intensificat fata de secolele anterioare. Daca pana in secolul 19, numarul cutremurelor anuale peste 6-7 grade aveau un numar rezonabil, incepand cu secolul 20 numarul cutremurelor a crescut la zeci de mii de cutremure pe an (mai multe cutremure intr-un an decat cutremurele din secolele anterioare adunate).

"Un neam se va scula impotriva altui neam, si o imparatie impotriva altei imparatii; pe alocuri vor fi cutremure de pamant, foamete si tulburari. Aceste lucruri vor fi inceputul durerilor. (Marc.13:8) "

Versetul de mai sus coroborat cu Mat24:14, faptul ca Evanghelia circula liber, in toata lumea in acest moment, si este accesibila oricarui cetatean (prin net, radio, tv, Biblie fizica etc): se poate concluziona ca, bazat pe indiciile biblice, aceasat lume mai are f putin.


Mat24:14. Evanghelia aceasta a Imparatiei va fi propovaduita in toata lumea, ca sa slujeasca de marturie tuturor neamurilor. Atunci va veni sfarsitul

Sfarsitul nu este decat un inceput nou (prin venirea in slava a Domnului Isus, o venire personala, vizibila, publica) pentru cei care isi pun increderea in Domnul Isus.
Oamenii au liber arbitru si Dumnezeu va respecta decizia lor, oricare va fi, conform cu atitudinea lor de pe pamant si cu caracterul format.
Un Om a murit pentru noi toti pentru a ne salva, iar salvarea care vine prin El este valida deoarece spre deosebire de orice alt om, El nu a comis niciun pacat. Avem posibilitatea acum fie sa acceptam aceasta salvare, fie sa o respingem.



 
DrequAngelic
Trimis de DrequAngelic la 07 Septembrie 2010, ora 13:28
Gata Mihaela, termina cu Biblia pe 9AM.
Fa-ti un blog in care s-o scrii din memorie
 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 13:32
Angelic, as vrea sa scriu din memorie, dar sunt limitata... Nu am cum. De aceea Dumnezeu a facut netul si alte unelte de genul.
Si inca ceva: ma intreb daca mai persecuti asa pe vreun mic scriitor de aici.... Nu iti da de gandit asta deloc? Cu siguranta se scriu multe aberatii, dar tu fix cu "aberatiile" pe care le scriu eu, ai ceva... Incearca sa le ignori ca si pe celelalte.
 
Matei_Monica_Onesti
Trimis de Matei_Monica_Onesti la 07 Septembrie 2010, ora 14:10
Asta si fac...IGNOR.
 
DrequAngelic
Trimis de DrequAngelic la 07 Septembrie 2010, ora 14:15
N-am nimic cu ce spui tu si, culmea, nici nu cred ca sunt aberatii. Dar, totusi, nu te poti exprima simplu si cu cuvintele tale?
Zicea unu', mai destept de cat toata lumea la un loc, ca daca nu poti explica simplu inseamna ca n-ai inteles nimic.

Sa stii ca numarul cutrenurelor nu a crescut, au fost la fel de multe intotdeauna, numai ca oamenii si-au pus cotinetele, din lipsa de spatiu, exact pe unde trece cutremurul mai abitir...
Ti-am mai zis, Dumnezeu ne-a dat si binele si raul, e treaba noastra pe care-l alegem, ideal ar fi sa fim constienti de alecerea facuta, in mod normal nu suntem.
De aia simtim cutremurele, inundatiile, uraganele, etc. mai dur decat inainte, pentru ca ne-am pierdut simtul masurii, cerdem ca suntem buricul pamantului cand defapt suntem mult mai putin imoprtanti decat furnicile, sa zicem.

Pe bune, incearca sa iesi din cutia ta, incearca sa vezi ca nu te va pedepsi nimeni pentru o greseala, din contra, vor fi multi care vor incerca sa te ajute sa o indrepti.
Incearca sa treci prin filtrul tau toate informatiile pe care le primesti, TOATE. Nu mai lua mot a mot tot ce ti se spune de diversi indivizi, chiar daca ti se pare ca sunt cu mult mai instruiti de cat tine, incearca sa le pui o intrebare simpla si vezi ce-ti vor raspunde.

Si gata, nu-ti mai comentez postarile.
 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 14:26
"Sa stii ca numarul cutrenurelor nu a crescut"
Esti sigur?

"Dar, totusi, nu te poti exprima simplu si cu cuvintele tale?"
Cuvvintele mele sunte cele dintre citate. Citatele sunt luate din sursa de informatie pe care se bazeaza parerea mea. Spre deosebire de tine, cand afirm ceva, ma si bazez pe ceva, sau cel putin incerc. Tu pe ce te bazezi? Pe inteligenta ta? Stiai ca inteligenta ta e limitata si nu poti ajunge doar prin inteligenta ta la adevar?

Nu putem avea avea pretentii de la o femeie de la tara inchisa intre patru pereti, in satul ei, gandind ce gandeste ea toata ziua, sa ajunga ea sa defineasca momentul zero al universului. Asta este un exemplu sa iti faci idee despre limitarea mintii umane si faptul ca ea nu poate ajunge prin studiul stiintific al obiectelor din mediul proxim, la adevar.





 
cezar_codreanu
Trimis de cezar_codreanu la 07 Septembrie 2010, ora 14:29
Buna Mihaela!

Cu parere de rau trebuie sa-ti spun ca postarile tale frizeaza instigarea la panica. Iti mai amintesti cred "limita dintre credinta si fanatism...":). Cei ce nu cred acum nu vor crede nici maine, asa ca insistentele tale pot deveni deranjante.

Referitor la numarul de cutremure anual, sec. XIX vs sec.XX parearea mea este ca poate aceasta senzatie este data nu de intensificarea numarului cutremurelor ci de viteza cu care circula informatia, porumbel vs internet (aici am exagerat putin dar intelegi).

Despre aparitia, viata si disparitia oamenilor pe pamant in afara de biblie ai mai citit ceva? Daca credinta ta este atat de puternica si de nezdruncinat iti recomand "Experimentul Terra" de Teodor Filip. Apoi mai vorbim.

Intre timp prezinta-ne te rog modul cum ne iubeste si ne ajuta Dumnezeu si nu cum ne va Judeca El.

Iti doresc o zi buna si mai putin patimasa,
Cezar

 
9am8230
Trimis de 9am8230 la 07 Septembrie 2010, ora 14:38
Ptr. DrequAngelic

fie ca iti place sau nu, fie ca tu crezi sau nu, istoria este sub controlul Lui Dumnzeu. Pentru cine vrea sa vada acest adevar, el este relevat in Biblie si a fost confirmat prin implinirea unor profetii pe care prorocii le-au facut cu mult timp inainte sub inspiratia Duhului Lui Dumnezeu. Aceste lucruri (profetiile lor) au fost scrise, desi depaseau capacitatea lor de intelegere rationala, tocmai pentru ca cei care le vad implinindu-se sa creada ca inspiratia acestor profetii vine de la Dumnezeu. Am sa-ti dau doua dintre ele care se implinesc in zilele noastre:
1) In Apocalipsa lui Ioan la cap 12 vers. 1 e o imagine profetica care uneori trece neobservata: "În cer s-a arătat un semn mare: o femeie învăluită în soare, cu luna sub picioare, și cu o cunună de douăsprezece stele pe cap."
Pentru cunoscatori femeia invelita in soare si cu cununa de 12 stele reprezinta poporul Israel cu cele 12 semintii ale sale, dar vedem ca acest popor tine luna sub picioare (semiluna nu e oare simbolul islamului si Israelul nu tine oare popoarele islamice din jurul sau "sub picioare" macar ca ele ii sunt superioare numeric ?)
Acesta imagine profetica se implineste in istoria contemporana, mai precis dupa reinfiintarea Israelului care fusese risipit printre neamuri exact asa cum vesteau alte profetii ;
2) Popoarele islamice sunt descendente din Ismael fiul lui Avraam. Iata profetia Lui Dumnezeu despre Ismael si urmasii lui srisa de Moise prin inspiratia Duhului Lui Dumnezeu in Geneza cap. 16 vers. 11 si 12 : Îngerul Domnului i-a zis: "Iată, acum ești însărcinată, și vei naște un fiu, căruia îi vei pune numele Ismael; căci Domnul a auzit mâhnirea ta.
El va fi ca un măgar sălbatic printre oameni; mâna lui va fi împotriva tuturor oamenilor, și mâna tuturor oamenilor va fi împotriva lui; și va locui în fața tuturor fraților lui."
Ei bine, acest Ismael (adica popoarele islamice descendente din el nu si-au ridicat niciodata in istorie, mana impotriva " tuturor oamenilor" si niciodata "mana tuturor oamenilor" nu a fost impotriva sa. Acest lucru se intampla in zilele noastre, dupa escaladarea terorismului la nivel mondial tocmai de catre reprezentanti ai popoarelor islamice, adica descendente din Ismael .
Daca vei citi Biblia si vei cere de la Dumnezeu harul sa o intelegi, vei vedea ca de-a lungul istorei s-au implinit intocmai toate profetiile sale.
In rest iti doresc multa intelepciune de la Dumnezeu ca sa intelegi lucrurile asa cum sunt.
 
onischor
Trimis de onischor la 07 Septembrie 2010, ora 14:53
Drequ Angeli, mai simplu de atat nu se poate exprima. Daca nici atata lucru nu pricepi, inseamna ca esti limitat. Adevarul e ca esti atat de limitat incat nici nu iti poti da seama cat de limitat esti intr-adevar. Daca nu intelegi, mergi si joaca un CounterStrike. Pentru ala nu esti niciodata prea limitat.
 
onischor
Trimis de onischor la 07 Septembrie 2010, ora 14:56
Orice ati crede, numai ce scrie in cea mai veche carte nu. Cand vine vorba de alte chestiuni, probabil ca va spuneti "Dar ce unde sa stiu sigur ca nu e asa? Hai sa incerc". Dar cand vine vorba de Biblie, este evident ca nu are cum sa fie asa cum scrie acolo. Sunteti prea inteligenti ca sa credeti vrajelile alea, nu? Doar voi ati pus coada la pruna, ce pana mea...
 
9am189696
Trimis de 9am189696 la 07 Septembrie 2010, ora 14:57
Pentru 9am8230

Dragule, cred ca voi exagerati cu citatele din Biblie si cu interpretarea lor. Si nu numai, am vazut "teme de discutie" la unele adunari religioase in care se propuneau teme rizibile, printre care, de exemplu, se incerca convingerea participantilor ca Dumnezeu e razbunator, si alte bazaconii asemenea.

Mai fratilor, dar mai potoliti-va odata.
Dumnezeu nu e acolo ca sa va auda voua racnetele si teoriile bazate pe Biblie, Dumnezeu doar EXISTA. Si cu asta BASTA. Si cu parere de rau tin sa va spun ca Biblia a fost scrisa prin preluari orale, adica din gura in gura si fiecare a mai pus ceva de la el, conform obiceiurilor care tin si in ziua de azi. Nu tot ce scrie in Biblie e perfect adevarat si, in plus, Biblia e o mica istorie a poporului evreu. Si atat. Dumnezeul imaginat acolo e un personaj razbunator si chiar are si de ce, daca citesti faptele celor citati in Biblie. Daca aveti chef, poftiti de comentati, eu nu am timp de asta.
Sanatate multa si mai lasati-o cu Apocalipsa asta, cu femeia din soare (invaluita in soare) calarind semiluna, ca e tare haioasa imaginea, PAROL !
 
cezar_codreanu
Trimis de cezar_codreanu la 07 Septembrie 2010, ora 15:11
Onischor, vad ca oscilezi intre un limbaj elevat si unul de mahala. Tot asa banuiesc ca oscilezi si intre credinta si stiinta. Daca afirmatia ta "Orice ati crede, numai ce scrie in cea mai veche carte nu..." se refera la postarea mea sa stii ca am citit biblia (si nu o data) dar am citit si pareri stiintifice. Asa am incercat sa am un orizont mai larg si mai putin "incleiat". Nu contest adevarul continut de biblie cum nu sunt in masura sa-l contest nici pe cel stiintific, dar ca un exercitiu, incearca sa-ti imaginezi cum ai lasa tu in scris unui trib care abia descopera fierul, care va fi evolutia lor peste milenii, de ce sa se fereasca si cum sa-si traiasca viata. Sa in incerci ca acea carte sa poata fi inteleasa si de cei pe care i-ai descoperit tu cat si de urmasii lor care vor ajunge la un moment dat aproape de nivelul tau de civilizatie.

Cum crezi ca va arata acea carte si cum crezi tu ca va fi privita de acei oameni?

O zi buna!

 
DrequAngelic
Trimis de DrequAngelic la 07 Septembrie 2010, ora 15:18
Draga 9am8230,
Nu discutam de profetiile din Biblie, sunt de acord cu ele.
Discutam de faptul ca nu are sens sa te consideri limitat de ceva anume. Omul nu are limite in potentialul lui de dezvoltare, singurele limite sunt alea pe care si le impune singur, iar habotnicia e una din cele mai periculoase - duce la terorism.

Discutam, mai ieri, tot cu Mihaela, despre cum cred eu ca se manifesta Dumnezeu.

Cat despre harul lui Dumnezeu... nu trebuie sa citesti Biblia ca sa-l, ai dar trebuie sa-l ai ca sa poti scrie macar o litera care sa ajunga in Biblie.

Stiti care-i ideea cu Biblia? Aceeasi ca si cu istoria daca nu inveti nimic din ea esti condamnat sa o repeti, e simplu, nimai ca nu vreti sa va asumati liberul arbitru si sa spuneti in cuvintele voastre ce au spus altii inaintea voastra.

Voi, bieti micuti, credeti ca Dumnezeu are timp sa se uite la ce faceti voi zi de zi???? Voi credeti ca asta-i treaba Lui cand El are de manuit un univers intreg? Daca asta credeti nu pot decat sa va compatimesc sincer. Voi chiar refuzati sa credeti ca avei puterea sa va iertati singuri pacatele, ca doar faceti parte din Dumnezeu.
 
jollybest1
Trimis de jollybest1 la 07 Septembrie 2010, ora 15:23
alt fanatic, bei frate da mai sunt oameni normali la cap in tara asta?, SI BREEEEEE DACA STIATI NU DUMNEZEU O SA NE DISTRUGA CI NOI ........fanatici, asta nu e credinta e paranoia e fanaticism si prosteala, si in plus ce poti tu sa faci daca ar veni Apocalipsa (bleah), stii ce ai face zic eu o sa-ti plangi de mila si o sa stai in genunchi iar altii o sa se chinuie sa salveze ceva sa faca ceva nu sa se resemneze.....intotdeauna e speranta .........PARANOIAAAAAAAAAAA
 
suteudaniel8
Trimis de suteudaniel8 la 07 Septembrie 2010, ora 15:34
cutremurele au ajuns pe an la un nr de cel mult 1000 de intensitate mare (peste 6 gr richter) nu zeci de mii pe an ci zeci de mii eventual in ultimi 20-40 de ani. In Japonia unde se intalnesc 3 placi (continentala, oceanica si inca una, nu mai tin minte) sunt cutremure zilnice si in unele zile depasesc 6 gr pe scara richter

E drept ce zice biblia iar oamenii is dispusi sa citeasca, vada, asculte doar anumite lucruri iar bibilia e exclusa deoarece s-au creat prejudecati gresite despre viata religioasa...

oricum nu ma intereseaza viata spirituala insa incerc sa promovez o idee corecta asupra bibliei, pocaitilor, vietii spirituale etc.

PS: fiecare face ce vrea cu viata lui, insa parca in media se pateaza in mod intentionat imaginea crestinismului... ca un preot face nu stiu mai ce... dar daca o facea un om obijnuit lucrul acela era okay, nicio problema
 
tyby_tyby76
Trimis de tyby_tyby76 la 07 Septembrie 2010, ora 15:46
Cat ma pot amuza,=)),jur=)).Imi palce la nebunie 9am e tare.Articole de tot kktul pe tema carora se lupta verbal parerile impartite.Foarte tare deci e o caterinca MAXIMA.Tineti-o tot asa=)))Vb ta jolly PARANOIAAAA=))Good Job jolly=))
 
9am22104
Trimis de 9am22104 la 07 Septembrie 2010, ora 15:50
Mda. Oricum "rasucesti" problema, nu ajungi niciodata la o parere unanima. Cateva cuvinte descriu cel mai bine ce se petrece aici:
Exista Internet
Fiecare are dreptul la o parere si fiecare cunoaste un anumit fond lexical
Exista religie, iar odata cu ea fanatici, atei si indiferenti
Exista o Biblie, interpretata de fiecare dupa cat a putut, a dorit sau i s-a permis
Ne lansam in pareri/opinii, fara a fi documentati indeajuns. Pana corbului, doar avem acest drept, nu????
Pamantul si oamenii au o anumita "varsta" ( ma refer la momentul aparitiei), la fel si crestinismul
Cand "Sfarsitul Lumii" va veni, asta se va datora vreunui meteorit "suparat" si maricel, sau mortii Soarelui, vreunor lideri nebuni care vor porni un "mic" razboi nuclear, sau alte cauze de gen, nu pt ca "asa spune Biblia".
Cum il vedeti voi pe D-zeu si cum vedeti Apocalipsa?? Ce inseamna pt voi, mai exact, aceasta Apocalipsa?? Ce credeti ca se va intampla?? ( ma refer la Apocalipsa in viziunea Bibliei). Dar folositi parerile/cuvintele voastre, nu Pasaje din Biblie.... Sa vezi aici test!!!!
Noi sa fim sanatosi.
 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 16:32
9am22104

"Dar folositi parerile/cuvintele voastre, nu Pasaje din Biblie.... "

Inteleg ca esti de acord cu ceea ce scrie in Biblie, si crezi ce scrie acolo. Dar totusi nu doresti sa se vada scris vreun paragraf de acolo. In schimb nu te deranjeaza sa se discute asupra a ceea ce scrie acolo, dar neaparat sa nu se precizeze fragmentul asupra caruia se discuta. Ci doar cu cuvintele "noastre", adica sa incercam noi sa dam o alta forma Bibliei in care crezi, dar nu vrei tu sa vezi forma ei asa cum este...

Interesante idei, ce pot sa spun.
 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 16:45
Angelic

"Voi, bieti micuti, credeti ca Dumnezeu are timp sa se uite la ce faceti voi zi de zi???? Voi credeti ca asta-i treaba Lui cand El are de manuit un univers intreg?"

Angelic daca tu crezi in Biblie, asa cum afirmi, nu se poate sa nu fi citit si acest verset, din care reiese ca nimic nu se intampla fara voia Lui Dumnezeu, si ca da, are totul sub control, desi noi nu intelegem cum, si ca El are grija de "micuti". Universul intreg este format din astfel de "micuti", si pentru acesti "micuti" Dumnezeu (Fiul) s-a lasat crucificat pentru a ii salva:

"Si chiar perii din cap, toti va sunt numarati. Deci sa nu va temeti: voi sunteti mai de pret decat multe vrabii. (Luc.12:7) "


 
antofagasta
Trimis de antofagasta la 07 Septembrie 2010, ora 16:48
nu sustin ca exista Dumnezeu, ptr. ca nimeni nu L-a vazut, dar sustin ca acolo sus cineva ne guverneaza....
Ce-i drept intotdeauna religia si stiinta s-au batut cap in cap: cele 7 zile ale genezei coincid cu cele 7 ere ale pamantului...
Deci iata ca tot ce se intampla are o definitie stintifica, iar acestea converg catre un singur lucru: raiul si iadul sunt aici pe pamant iar omul insusi paote fi propriul lui dumnezeu in tot ceea ce face
 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 16:49
In fine, suna un pic altfel fragmentul pt ca a fost desprins din context. Redau aici pasajul pentru o mai buna incadrare si intelegere
Luca12:6-7
6. Nu se vand oare cinci vrabii cu doi bani? Totusi niciuna din ele nu este uitata inaintea lui Dumnezeu.
7. Si chiar perii din cap, toti va sunt numarati. Deci sa nu va temeti: voi sunteti mai de pret decat multe vrabii.


 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 07 Septembrie 2010, ora 16:56
antofagasta
Ce scrii tu este intr-adevar o mostra de "hai sa vorbim cu cuvintele noastre". O parere interesanta ce sa zic, numai ca nu se sprijina pe nimic. Afirmatii nefondate si fara suport ca:

"cele 7 zile ale genezei coincid cu cele 7 ere ale pamantului..."

"religia si stiinta s-au batut cap in cap"

"raiul si iadul sunt aici pe pamant "

"omul insusi paote fi propriul lui dumnezeu in tot ceea ce face "

Fiecare alege ce doreste sa faca. Sa vorbeasca cu cuvintele lui si sa emita astfel de "judecati de valoare", zburdand pe campii, sau poate cumva exista si oameni care doresc totusi sa caute adevarul in baza a ceva? Oare un Dumnezeu precis si genial, nu cumva este mai in stilul Lui sa lase niste informatii precise copiilor Lui?

 
vans66sk
Trimis de vans66sk la 07 Septembrie 2010, ora 18:27
mihaeladrunceawordpresscom esti tare spalat la creier asta pot sa spun eu .. dar sa fii sanatos cu credinta ta si nu mai posta pe aici fragmente din biblia..
 
micmonalisa
Trimis de micmonalisa la 07 Septembrie 2010, ora 18:51
interesant e ca voi toti nu vreti sa auziti de Biblie ,parca va e frica de ea.
si asta inseamna ceva...ati vrea sa nu mai exista ,ati vrea sa o eradicati daca se poate ,asta au incercat multi de mii de ani
dar ea nu a disparut si nu va dispare niciodata ,ptr ca o tine INSUSI DZ ...
 
lung_liviu
Trimis de lung_liviu la 07 Septembrie 2010, ora 21:11
as intreba-o pe Mihaela daca tot iubeste vechiul testament daca mananca carne de porc si daca si a invatat sotul sa i suga sanii ca boabele de struguri [Cantarea Cantarilor] nu stiu cap si versetul
 
9am137436
Trimis de 9am137436 la 07 Septembrie 2010, ora 22:28
o intrebare simpla pentru toti:) cine sunteti Voi ca sa judecati pe unul si pe celalalt ? parerea mea ca fiecare vede in felul sau aceasta probl vorbind din punct de vedere biblic cat si geologic..asa ca nu va mai bateti voi capul cu asta...ca nu schimbati nimic nici daca spuneti ca scrie nu stiu ce in Biblie si nici daca semnalati un cutremur ca oricum panica se produce foarte usor in mintile multora.Invatati sa respectati natura si tot ceea ce ne este dat ca asa poate supravietuii fiecare, si nu va mai ciondaniti pe chestii fara sens..ca oricum nu schimbati nimic...fiti credinciosi pentru voi insiva nu pentru altii;) spor fiecaruia
 
rapsodic_tl
Trimis de rapsodic_tl la 08 Septembrie 2010, ora 08:15
panicatilor din clasa a 3 sau a 4 a stim ca placile tectonice se misca continuu provocand cutremure , nu va mai impacientati,cand o veni o veni ,dar pana atunci nu mai speriati lumea cu texte bombastice din cea mai prost tradusa si interpretata carte din lume .
 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 08 Septembrie 2010, ora 08:47
Buna Cezar


Nu e instigare la panica, asa simt eu sa fac in concordanta cu poruncile divine din Biblie, e vorba de porunca Mantuitorului data ucenicilor de a propovadui Evanghelia mai departe... Evanghelia e simpla, vorbeste despre o moarte, o inviere si o judecata. Adevarul este simplu si nu e nevoie sa il complicam noi mai mult decat au spus Domnul Isus in primul rand si apoi ucenicii prin Evanghelii si scrisori.

Fanatismul este un lucru relativ. O eticheta pusa de oameni... Diferenta intre om si Dumnezeu este ca Dumnezeu vede inima omului, ci nu pantofii lui, cum face omul. Ce inseamna fanatism de fapt? Iti iubesti familia incat ai face orice sacrificiu pentru familia ta? Si, cum e, e fanatism? Dar pe Dumnezeu, Il iubim? Il iubim suficient cat sa pazim poruncile Lui? E fanatism?...

Ii multumesc Lui Dumnezeu pt credinta pe care o am, nu intentionez sa ma dau mare cum inteleg unii, ca sa subliniez. Cu ce sa ma dau mare, cu ceva ce am primit?

"Experimentul Terra" de Teodor Filip este o carte scrisa de un om, cu explicatii date de de un om... Crezi ca are adevaruri mai inalte decat ne-a spus Domnul Isus? Crezi ca Domnul Isus nu ne-ar fi dat explicatii complicate referitor la momentul zero al creatiei si felul ingenios in care a creat lumea, daca ar fi fost necesar sa avem aceste info? Putem sa le cautam, nicio problema, dar e posibil sa fie o pierdere de timp si sa pasim intr-o zona in care oricum nu putem discerne, iar in loc sa stam pe pamantul tare al certitudinilor transmise de Domnul Isus, noi putem sa ne aventuram intr-o zona in care inteligenta sa ne fie poluata, ca sa nu mai zic ca in acea zona nu avem niciun criteriu, si ca sa nu mai zic ca nu ne putem baza pe mintea vreunui om (o minte limitata care incearca niste supozitii despre nelimitat)


M-ar interesa sa stiu de la tine felul in care aceasta carte contrazice Biblia. Inteleg ca tu crezi in Biblie, dar pe de alta parte crezi si in ce zice aceasta carte... Se contrazic cele 2? Daca da, pe care o alegi? Daca nu, de ce mai vorbim de aceasta carte? (Dupa rezumatul vazut pe net, inteleg ca e contrazisa Biblia, se vorbeste despre mai multi zei, se incearca explicatii complicate ale fenomenelor ozn, spiritiste etc care dupa parerea mea se explica foarte bine cu ce stim din Biblie ... )

"Intre timp prezinta-ne te rog modul cum ne iubeste si ne ajuta Dumnezeu si nu cum ne va Judeca El."

Da, Cezar, ne iubeste, ne ajuta, ne da sanatate fizica si mentala in fiecare zi, face ca inima noastra sa pompeze, asa cum niciun alt motor nu o face... Si daca noi credem in El si pazim poruncile Lui, pentru ca asta inseamna sa credem in El, nu vom fi judecati.

Judecati sunt deja doar cei ce nu accepta salvarea Lui. Doar aceia care resping salvarea venita prin sangele Lui, vor fi judecati dupa faptele lor.


"Si am vazut pe morti, mari si mici, stand in picioare inaintea scaunului de domnie. Niste carti au fost deschise. Si a fost deschisa o alta carte, care este Cartea Vietii. Si mortii au fost judecati dupa faptele lor, dupa cele ce erau scrise in cartile acelea. (Apoc.20:12) "


Cei ce sunt mantuiti, nu vor fi judecati. Ei sunt mantuiti prin credinta in Domnul Isus, iar roadele acestei credinte sunt faptele... Insa mantuirea nu este data prin fapte, (drept dovada talharul de pe cruce care nu avea cu ce fapte sa se arate in fata Lui, si totusi prin credinta Lui si pocainta lui, sau metanoia - schimbarea mintii si recunoasterea starii lui de pacat, a fost mantuit)
 
andrada_p2003
Trimis de andrada_p2003 la 08 Septembrie 2010, ora 12:02
mihaeladrunceawordpresscom
Inteleg ca esti credincioasa ca tu crezi in D-zeu si te felicit ptr. asta.
Ce nu pot intelege eu este ca tu crezi si iubesti divinitatea pentru simplu fapt ca-ti este frica de judecata si pedeapsa divina.
Din punctul meu de vedere Dumnezeu este iubire , acolo unde este iubire , nu exista pedeapsa , noi suntem creatia divinitatii si sunt convinsa ca divinitatea nu-si va distruge creatia niciodata.
Suntem atat de perfecti creati incat avem dreptul de a avea liberul arbitru si in cazul asta eu sunt cea care genereza asa zisa pedeapsa in functie de deciziile pe care le iau ca o entitate libera.

 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 08 Septembrie 2010, ora 12:25
Andrada,
"Ce nu pot intelege eu este ca tu crezi si iubesti divinitatea pentru simplu fapt ca-ti este frica de judecata si pedeapsa divina."
Exemplifica de unde ai tras concluzia ca iubesc pentru ca ca imi e frica? Iubirea din frica este un nonsens, sper ca realizezi ca ai spus un nonsens. Faptul ca eu scriu despre consecinetel neascultarii Lui Dumnezeu nu inseamna ca mie imi e frica. Frica nu are ce cauta cand ai credinta in Domnul Isus. Iar de scris, scriu din iubire fata de Dzeu, pentru ca doresc sa Ii slujesc si sa ascult de porunca Sa de a propovadui Evanghelia aproapelui. Asta nu inseamna ca eu am inteles tot, dar lumina pe care eu am primit-o, nu o voi tine sub pat.


"El le-a mai zis: "Oare lumina este adusa ca sa fie pusa sub banita sau sub pat? Nu este adusa ca sa fie pusa in sfesnic? (Marc.4:21)
Nimeni, dupa ce a aprins o lumina, n-o acopera cu un vas, nici n-o pune sub pat, ci o pune intr-un sfesnic, pentru ca cei ce intra sa vada lumina. (Luc.8:16)"


"Din punctul meu de vedere Dumnezeu este iubire , acolo unde este iubire , nu exista pedeapsa "
Depinde ce intelegi prin iubire, si depinde ce intelegi prin pedeapsa.

"si sunt convinsa ca divinitatea nu-si va distruge creatia niciodata."
Pai nu divinitatea face asta. Creatia respectiva singura se autodistruge, prin decizia luata. "Plata pacatului este moartea" trebuie inteles nu in sensul in care Dumnezeu acorda pedeapsa, ci respectiva creatie, in virtutea adevarului care atunci va fi deplin, isi va aplica singura pedeapsa. Dumnezeu, prin felul in care este, a facut creatia in asa fel incat in lumina adevarului Sau, sa nu poata coexista daca este mai putin decat perfecta (si sper ca realizezi ca un om care nu accepta salvarea venita prin Domnul Isus, si in felul asta sa fie ridicat din mizerie, este mai putin decat perfect)

"Suntem atat de perfecti creati "
Perfectiunea noastra este doar in sensul de potentialitate. De aceea ne si iubeste Dumnezeu pe toti. Vede in noi ceea ce putem deveni. Sper ca nu afirmi ca noi suntem perfecti asa cum suntem acum, pentru ca daca da, este cel putin hilar.

"si in cazul asta eu sunt cea care genereza asa zisa pedeapsa in functie de deciziile pe care le iau ca o entitate libera"
Vezi ca ai ajuns la aceeasi concluzie? Tu decizi ce faci cu viata ta, iar Dumnezeu nu intervine in liberul tau arbitru. Numai ca trebuie sa stii bine ce alegi. Iar singura te poti insela. Mai bine roaga-te si vei primi ajutor. Si poti sa te rogi in camera ta, sau pe strada, este gratuit. Si poate ar trebui sa ne gandim mai serios ca lucrurile care sunt gratuite, sunt cele mai scumpe.


 
crissy0393
Trimis de crissy0393 la 08 Septembrie 2010, ora 13:39
mihaeladrunceawordpresscom """" Avem posibilitatea acum fie sa acceptam aceasta salvare, fie sa o respingem. """"
Te rog explica fraza de mai sus care-ti apartine . Ce inseamna ptr. tine acceptarea sau respingerea salvarii .Ce presupune a accepta sau a respinge " salvarea '

 
mihaeladrunceawordpresscom
Trimis de mihaeladrunceawordpresscom la 08 Septembrie 2010, ora 14:23
Acceptarea salvarii care vine prin Domnul Isus inseamna a crede in El ca Dumnezeu si Mantuitor, si a Ii cere prin rugaciune, in mod sincer, ca El sa intervina in viata noastra si sa ne ofere iubirea si sprijinul Lui pentru ca noi sa putem merge pe acest drum, care presupune mult efort si presupune a lupta impotriva curentului. Sa nu uitam ca in univers suntem prinsi la mijloc intr-un conflict spiritual, asa ca in razboi sa nu ne asteptam sa fie simplu..

Ce inseamna sa avem credinta si sa ne punem increderea complet in Dumnezeu, intelegand ca suntem salvati prin sangele Domnului Isus, Fiul Lui Dumnezeu care este din vesnicie si care s-a intrupat in lumea noastra pentru a ne oferi salvarea?

,Inseamna cateva lucruri ca a ne recunoaste in fata Lui pacatosi, a ne vedea asa cum suntem ci nu cum ne place, a ne cere iertare pentru tot ce am facut noi rau, a cere ajutor Lui sa stopam obiceiurile proaste si pacatele in viata noastra (ipocrizie, desfrau, ura, mania, frica, inchinare la idoli ca bani, masini, pozitie sociala - toti le-am facut ) rugand pe Dumnezeu in numele Domnului Isus sa fie alaturi de noi in viata noastra si sa ne conduca prin Duhul Sfant in tot ce intreprindem. Mai pe scurt inseamna sa ne pocaim si sa ne rugam ca Domnul sa ne dea o inima noua, curata si sa ne ajute in procesul dureros de schimbare si de construire a caracterului, dupa modelul Domnului Isus, prin pazirea poruncilor Lui (porunci pe care El le-a pazit, deci noi daca Il alegem model pe El, tot asa trebuie sa incercam sa traim, construindu-ne un caracter ca al Lui: iubire fata de aproape, iubire si ascultare fata de Dumnezeu, perspicacitate, sinceritate, cautarea intelepciunii de a transforma raul care vine peste noi in bine pentru altii samd). Inseamna sa ne punem viata si increderea in mainile Mantuitorului nostru, inseamna sa incepem sa avem o comuniune cu El, prin meditatie asupra Cuvantului Sau si rugaciune constanta si crearea unei comuniuni persoanale cu El, care este singurul mijlocitor intre oameni si Dumnezeu Tatal. Ca sa stim cum sa traim iubind pe Dumnezeu, care pe noi ne-a iubit pe cand noi inca eram morti spirituali, nu este necesar decat sa citim Biblia, si vom intelege, tot cu cereri si rugaciuni Lui Dzeu, caracterul Domnului Isus, care reveleaza caracterul Lui Dumnezeu. Informatiile de acolo sunt simple, Domnul Isus a folosit cuvinte simple tocmai pentru a fi inteles de orice categorie sociala.

A respinge salvarea, inseamna a arata indiferenta fata de moartea si invierea Lui Dumnezeu pentru noi. Inseamna a ignora acest fapt si a trece mai departe, si a ne vedea de treburile noastre... Sau mai inseamna pentru cei ce deja cred ca Domnul Isus este Dumnezeu sa se rusineze cu El, pentru ca asta e marea problema... Nu cred ca lumea nu vede ca nimeni altcineva nu a mai murit si inviat, dar se rusineaza cu El. Si daca ei se rusineaza cu Dumnezeu in loc sa Il marturiseasca in mod deschis si sincer, asta se cheama ca Il resping.





 
gabriela_esty
Trimis de gabriela_esty la 10 Septembrie 2010, ora 05:40
Interesante pareri! Toate acestea mi-au confirmat parerea care o aveam mai demult ca poporul roman il divinizeaza pe Stefan cel Mare pe care il numeste si sfant tocmai pentru ca el a trait la fel de sfant ca toti pacatosii. Asadar, sunteti un popor crestin care nu crede Biblia. Ciudata asociere! Daca nu o credeti, de ce mai tineti sa va numeasca lumea "popor crestin". L-ati votat pe stefan cel mare celmai important roman pentru ca v-a pastrat religia, dar de fapt ati devenit mai pagani decat musulmanii.

Eu va vorbesc despre alta profetie din Biblie: sfarsit va fi la fel ca in timpul lui Noe, cand oamenii mancau, beau, cumparau si se maritau. Noe le vorbea despre sfarsit, dar ei aveau o parere pe care o indrageau. Parerile noastre nu pot schimba lucrurile care se vor intampla. Cine e intelept, cauta sa afle adevarul; cine e prea lenes sa o faca, are motivele lui.

Stiinta nu contrazice Biblia, asa cum afirma unii care, desi se cred instruiti in ale stiintei pentru ca nu cred Biblia, nu stiu mai nimic din nici una. Oamenii de stiinta vorbesc tot mai mult in ultima vreme despre terminarea vietii pe pamant, dar ei nu pot cunoaste in niciun caz viitorul. Evidenta ne va cadea in cap tuturor, dar pentru unii va fi dramatic ce va urma.

Cine e intelept, sa caute, sa afle .Cine nu e, sa doarma linistit ca ce va urma il va afecta oricum.
 
onischor
Trimis de onischor la 10 Septembrie 2010, ora 09:10
Mda Cezar, ce sa zici si tu. Care e problema cu oscilatul? Exista vreo concluzie, sau aveai doar asa chef sa judeci pe cineva?


 
MARIN56
Trimis de MARIN56 la 11 Septembrie 2010, ora 22:12
As vrea daca nu va suprati, sa ma lamuriti si pe mine, - ca un novice - care nu a citit Biblia in totalitate, ci a auzit-o partial din viu grai:
1. Cum e cu numaratoarea asta a anilor. Se pomeneste odata de anul 4 si 6 inaintea lui Hristos.Eu la scoala am invatat pe vremea mea ca se foloseste `i.e.n`.si `e.n.` - adica inaintea erei noastre, si era noastra.Ca sa spun drept nici atunci nu m-am lamurit cu asta dar nimeni nu m-ia dat atunci vreun raspuns.Iar acu se foloseste cu `inaintea lui Hristos` si `dupa`.Care e adevarul de fapt .De cand suntem noi `contorizati `- ca sa zic asa, Ce an era de fapt , cand a murit Hristos.Ca daca ma uit oleaca pe istoria din vremea mea erau niste cifre astronomice.de ex : cu 100 de i.en. sau 300, sau xxx,i.e.n Ca dupa aia brusc sa apara era noastra.anul 1 cucerirea Daciei de romani si atinuto pana in anul 105 106.,- 500 e. n sau 601 e. n si apoi anul 1330 , cu basarab lupta de la Posada , 1474, 1504, 1600 etc...cand a fost prima data anul `1` .Stiu ca romanii au impartit timpul in 12 luni - adica Iulius Cezar sau Caesar dar nu stiu cand.Inaintea lor altii si tot asa. Fiecare au inpartit timpul cum au vrut ei. Si atunci ma intreb care e data exacta . In ce an suntem noi de fapt.Daca cercetez uricile lui Grigore Ureche sau Miron Costin din acea vreme ,- a lui Stefan- ei pomenes ,de alte date 4133 de ex, - `leatul` x sau y.
2. Cu ce s-a facut Iisus Hristos atat de remarcat in acea vreme ,si in ce an? Am inteles ca era de pe vremnea romanilor dar nu stiu data., - Si cine era el de fapt si de drept.Si daca l-a nascut fecioara Maria , cine era si ea, si cum a putut sa faca asta, -- cred ca stiti la ce ma refer.
3. Cine a scris Biblia si cand si cum de a intrat el in istorie, inconjurand lumea. dar as dori sa-mi explici daca poti si vrei mai pe intelesul meu al unui om care a studiat si este in secolul XX.Sper sa nu fi fost inopurtun in caz contrar mii de scuze. Poate cineva sa-mi spuna.

 
9am242201
Trimis de 9am242201 la 12 Septembrie 2010, ora 08:28
Doamne, Isuse Cristoase, cati atei sunt pe lumea asta si cate creiere a luat in grija lui Scaraoschi !!!
De-asta sunt si atatea urgii pe lume pentru ca exista atata rautate si atata ignoranta, in care se persista. De-asta a spus Isus "multi chemati putini alesi". Trierea va fi extrem de groaznica. V-ar placea mai mult discutii despre cine si-a mai pus silicoane, despre cine s-a despartit, cine pe cine a inselat, ce au mai facut Simona Senzual si Adrian Mutu.
Va veni un moment in care toti cei dati celulilalt vor plange si vor implora mila, dar nu va mai exista asa ceva. Acum e vremea de cainta. Mai tarziu va fi ......prea tarziu.
 


Alte comentarii pe articolul Seismul din Noua Zeelanda a deplasat o placa a Pamantului

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off