Cutremurul a provocat deplasarea placii tectonice, SAU exact invers?
Comentarii pe articolul "Seismul din Noua Zeelanda a deplasat o placa a Pamantului"
Trimis de iftimie_gabriela2005 la 07 Septembrie 2010, ora 13:02
intri prea mult in amanunte si despici firul in 4.in primul rand nu se spune seimolog ci seismolog.stai in banca ta,ideea e ca a fost un cutremur si unii oameni din zona aceea au avut noroc ca au scapat cu viata.ce usor se face o analiza a textului din afara problemei,nu?
Trimis de 9am184186 la 07 Septembrie 2010, ora 13:16
Cutremurul din Haiti a jucat un rol hotarator find pe o placa batrina a ajutat la rearenjarea pe termen de 100 de ani a placilor de suprafata. Datorita incalziri globale structura de presiune a placilor de la poli se modifica .In felul asta rearenjarea pe noi puncte de deplasare da nastere la cutremure destul de violente .Asa ca trebuie sa ne asteptam in continuare la miscari seismice mai dese D.D.
Trimis de tomutamarian la 07 Septembrie 2010, ora 13:18
..victor a uitat _s_,din cauza vitezei cu care probabil si-a scris comentariul,iar cel ce a publicat articolul,a facut o eroare din cauza vitezei cu care l-a conceput.....nu mai punem si conditiile de stres,in care scrie(nu intram in amanunte...e de ajuns sa te uiti la stirile tv...si te-ai rezolvat).Insa gabriela....sterge cu buretele,diplomatic tot.Parca se simte atins orgoliul pe care multi oameni il au in ei.Sa gresesti este omenesc....de ce sa nu recunosti.Oricat de meserias ai fii.
Trimis de iftimie_gabriela2005 la 07 Septembrie 2010, ora 13:30
da ai dreptate totutamarian,cred ca victorCh e mai grabit asa din fire ca mai toata lumea cand sa-si dea cu parerea.
Trimis de tomutamarian la 07 Septembrie 2010, ora 13:46
...dar.....daca intentionat uitam si eu o litera afara din TEXT,sau o schimbam(text cu test),recunoaste ca ma corectai si pe mine.......hahaahh.........glumeam(pt.gabriela)
Trimis de stancioiu_alex la 07 Septembrie 2010, ora 14:26
cum mai n-ati inteles???? scrie clar...
"Astfel, PREVIZIUNEA neta de angajARE, un indicator urmarit de studiul respectiv, se ridica la O VALOARE absoluta DE 0%"... ;-)))
"Astfel, PREVIZIUNEA neta de angajARE, un indicator urmarit de studiul respectiv, se ridica la O VALOARE absoluta DE 0%"... ;-)))
Trimis de stancioiu_alex la 07 Septembrie 2010, ora 14:31
uuups... sorry, comentariul nu trebuia sa ajunga aici... am gresit coordonatele portii...;-)
Trimis de marius_danut_maxim la 07 Septembrie 2010, ora 23:26
tomuta, ai gresit, cu tot regretul iti spun. in forma (”Oricat de meserias ai fii”se scrie ...ai fi, deci, ai pus un i in plus; poate degetelul tau a intarziat o clipa in plus pe tasta, nu-i bai) dar si in fond, cu referire la stergerea ”diplomatic” (?!) cu buretele performata de ifitimie. sau erai ironic? pentru ca nu era nimic diplomatic in interventia brutala a persoanei ...in chestie
Trimis de 9am047240 la 08 Septembrie 2010, ora 10:19
Am vrut sa aprind lumina sa citesc comentariile,dar
m-a orbit,din care cauza s-a ars becul.Cam asa e si cu
titlul.Fara a fi de specialitate,cred ca e o mare gafa ca multe altele in mass-media.A pune amprenta pe un
eveniment implica responsabilitate,dar la noi in Romania,
totul e permis.A gresi e omeneste,a persista in gresala e
prostie.Aviz amatorilor.Mai cititi o data comurile,cereti
parerea colegilor mai documentati, ca nu va cad galoanele,
apoi toata stima pentru un articol bine croit.
m-a orbit,din care cauza s-a ars becul.Cam asa e si cu
titlul.Fara a fi de specialitate,cred ca e o mare gafa ca multe altele in mass-media.A pune amprenta pe un
eveniment implica responsabilitate,dar la noi in Romania,
totul e permis.A gresi e omeneste,a persista in gresala e
prostie.Aviz amatorilor.Mai cititi o data comurile,cereti
parerea colegilor mai documentati, ca nu va cad galoanele,
apoi toata stima pentru un articol bine croit.
Trimis de 9am095133 la 08 Septembrie 2010, ora 12:26
Nu sunt specialist, dar cred ca in anii de scoala am invatat ceva la GEOGRAFIA FIZICA (nu stiu daca asa ceva se mai preda in invatatântul românesc actualmente)
Chiar daca unii mai manâncã litere, nu înseamnã cã nu au dreptate!
1-Cutremurul a fost provocat de descatusarea fortelor telurice
2-Placile s-au deplasat
3-Oamenii si aparatele lor au resimtit cutremurarea scoartei terestre.
4-Constructiile mai labile au avut de suferit, asa ca unii oameni au ramas fara adapost, si deci autoritatile statului neo-zeelandez au trebuit sa reactioneze pentru adapostirea cetatenilor afectati.
Nu va scurtcircuitati sinapsele, dezvoltatile despicând cât mai des firul în 4.
Gândirea analiticã ºi reflexivã, dialectica si sinteza sunt una din caracteristicile fundamentale ale speciei HOMO SAPIENS. Renuntarea la "despicarea firului in 4" e o intoarcere voita pe scara evolutitiei regnului animal.
Oare cine doreste asta????
E mai convenabil ca sa transformi o masa de oameni din fiinte in unelte vorbitoare, decât ati ridica toti semenii la celasi grad de educatie si cultura! Nu? E stiut cã, tot chiorul e imparat in tara orbilor!
Chiar daca unii mai manâncã litere, nu înseamnã cã nu au dreptate!
1-Cutremurul a fost provocat de descatusarea fortelor telurice
2-Placile s-au deplasat
3-Oamenii si aparatele lor au resimtit cutremurarea scoartei terestre.
4-Constructiile mai labile au avut de suferit, asa ca unii oameni au ramas fara adapost, si deci autoritatile statului neo-zeelandez au trebuit sa reactioneze pentru adapostirea cetatenilor afectati.
Nu va scurtcircuitati sinapsele, dezvoltatile despicând cât mai des firul în 4.
Gândirea analiticã ºi reflexivã, dialectica si sinteza sunt una din caracteristicile fundamentale ale speciei HOMO SAPIENS. Renuntarea la "despicarea firului in 4" e o intoarcere voita pe scara evolutitiei regnului animal.
Oare cine doreste asta????
E mai convenabil ca sa transformi o masa de oameni din fiinte in unelte vorbitoare, decât ati ridica toti semenii la celasi grad de educatie si cultura! Nu? E stiut cã, tot chiorul e imparat in tara orbilor!
Trimis de vinti2003 la 08 Septembrie 2010, ora 22:11
iftimie_gabriela2005, tu esti cea care ai scris articolul ? Sau esti ruda cu autorul ??..... Pt. ca vad ca te-ai cam agitat pe la mai toate topicurile referitoare la articolul asta, si sari cam ca arsa cand e vorba de critici referitoare la titlul articolului care, intr-adevar e complet aiurea (crede-ma, iti zic eu, ca geolog, ca seismologul are dreptate, chiar daca a gresit o litera).
Hai pa !.... Si linisteste-te !
Hai pa !.... Si linisteste-te !
Trimis de MARIN56 la 11 Septembrie 2010, ora 22:29
SA STITI , CA ``SEISMUL A PRODUS O DEPLASARE A PLACII TECTONICE` E CORECT IN AMBELE SENSURI, DACA O EI ASA. PENTRU CA E RECIPROCA.PENTRU CA IN MOMENTUL MISCARII UNEI PLACI - CA ASTA SE INTAMPLA DE FAPT- DATORITA MISCARII CENTRIFUGE DTAORATA DE MISCAREA PAMANTULUI- POATE PROVOCA IN LANT , DATORITA VIBRATIILOR MISCAREA ALTEI PLACI CARE SI EA POATE PRODUCE UN CUTREMUR, LA RANDUL EI SI ASA MAI DEPARTE....
» Inapoi la articolul "Seismul din Noua Zeelanda a deplasat o placa a Pamantului"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Seismul din Noua Zeelanda a deplasat o placa a Pamantului
- NASA: Seismul din Chile a deplasat axa Pãmântului
- Despre cutremure in Biblie si inceputul a ceea ce urmeaza
- seismul a provocat deplasarea...?
- Care dreapta???????????
- christchurch
- ce este asta...catre dreapta???
- ADEVARUL _ ARMA HAARP
- Catre dreapta daca stai cu fata spre nord ? Asta inseamna in spate daca stai cu fata spre est ?
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




Din cate stiu eu, nu cutremurul PROVOACA deplasarea placilor tectonice, ci cutremurul ESTE PROVOCAT DE deplasarea acestor placi - atunci cand este vorba despre un cutremur tectonic si nu (spre exemplu) de vreo explozie (eventual a unui vulcan), sau de vreo prabusire (a tavanului unei pesteri, a unui versant montan sau a vreunui meteorit mai mare).