Eu cand am zis ca astia trebuie schingiuiti, omorati cu pietre mai ceva ca femeile musulmane
Comentarii pe articolul "[VIDEO] Politist in coma la spital, dupa ce a fost batut de un recidivist"
Trimis de Sandel la 05 Septembrie 2010, ora 13:17
Multi mi-au zis ca sunt tampit, nazist, ca ma iau de fetele lor aiurea. Uite ce fac daca ii lasi, te si omoara. Nu vreau sa fiu in locul lui cand va fi capturat, si mai ales in arest. O sa si-o ia de n-o sa mai aibe pe unde sa se c..e .
Raporteaza limbaj inadecvat
Trimis de istratedadrian la 05 Septembrie 2010, ora 13:28
Multumiti-le celor care conduc tara..aceasta este societatea pe care au "produs-o" in ultimii ani,si astazi,in fata greutatilor natiei,ne poftesc sa parasim tara.Sa ramana aici hotii,teparii,prostituatele si afaceristii..alaturi de puii lor,gen nenorocitul asta din articol.
Cu fiecare zi ce trece,ma gandesc ca poate o sa ajungem la ceva mai urat decat decembrie '89.
Nu e de dorit,dar se pare ca o anumita "calsa sociala" asta doreste.
Cu fiecare zi ce trece,ma gandesc ca poate o sa ajungem la ceva mai urat decat decembrie '89.
Nu e de dorit,dar se pare ca o anumita "calsa sociala" asta doreste.
Trimis de claudiulcf la 05 Septembrie 2010, ora 13:29
Si sper sa si-o ia rau de tot.Nu m-ar deranja totusi sa isi rupa vreo mana sau vreun picior pana la sectie, asta ''inainte'' sa il captureze, daca intelegeti ce vreau sa zic.
Scursuri ale societatii...Rebuturile naibii
Scursuri ale societatii...Rebuturile naibii
Trimis de sebastian_1979_03_07 la 05 Septembrie 2010, ora 13:40
In China oare ce ar fi patit acest degenerat moral ! Probabil puscarie pe viata ? Daca ar fi omorit un politist chinez, oare nu ar fi sfirsit pe stadion cu un glont in ceafa ? Asa ar fi bine si la noi ! Legislatie dura cu scursurile societatii !
Trimis de Ciobotaru_mihaiandrei la 05 Septembrie 2010, ora 13:49
Nu este normal sa fie agrasat de politie, politia este o structura menita sa aplice legea nu sa o incalce (cum fac cam tot timpul).Acest caz ar trebuie sa puna multe semne de intrebare nu e normal ca un politist sa ajunga in spital din cauza unui interlop. Trebuie sa se verifice daca acel politist era suficient de mine antranat, nu imi vine sa cred ca daca era bine antranat s-ar fi ajuns in situatia asta. Trebuie vazut cum a fost anchetat acel interlop si cum si-a determinat victima sa isi retraga plangerea.
Romania este plina de interlopi de tot felul de organizatii mafiote si politia nu ia nici o masura, cred ca in acest caz e vina politiei ca nu si-a facut treaba si din cauza asta s-a ajuns aici.
Asa ca nu mai vorbiti de razbunare de ce trebuie sa pateasca cand ajunge in arest, cazuri din astea nu trebuie sa se intample POLITIA trebuie sa previna aceste situatii nu sa se razbune ca a picat un politist, pentru ca sunt atatia oameni agresati de acesti interlopi si de multe ori acestia sunt protejati de politie. Eu sper ca in viitor macar in targoviste politia sa isi fi invatat lectia si sa ia masuri de prevenire.
Romania este plina de interlopi de tot felul de organizatii mafiote si politia nu ia nici o masura, cred ca in acest caz e vina politiei ca nu si-a facut treaba si din cauza asta s-a ajuns aici.
Asa ca nu mai vorbiti de razbunare de ce trebuie sa pateasca cand ajunge in arest, cazuri din astea nu trebuie sa se intample POLITIA trebuie sa previna aceste situatii nu sa se razbune ca a picat un politist, pentru ca sunt atatia oameni agresati de acesti interlopi si de multe ori acestia sunt protejati de politie. Eu sper ca in viitor macar in targoviste politia sa isi fi invatat lectia si sa ia masuri de prevenire.
Trimis de Sandel la 05 Septembrie 2010, ora 14:06
mihai andrei, dupa tine politia ar trebui sa -i zica va rugam frumos domnule interlop, puteti sa va predati sa intrati de bunavoie la inchisoare? nu, cam asa ai vrea. Ei, uite ca nicaieri in lume nu e asa. Tu cred ca nu stii ce inseamna sa ti dea unul cu o sticla n cap, auzi u de unde sa stim ce bine era antrenat, pai si lui kimbo slice daca ii dai una il lasi lat. Eu unul nu prea inteleg comentariul tau, ba ii iei apararea, ba te intorci catre politie. Daca moare omul ala, pt tine n-ar fi nicio problema sa fie judecat "corect" si eventual sa fie achitat, Uite iti spun eu, cu oameni ca astia nu te joci, sper sa nu ai de -a face cu ei, nu au o conduita morala, nu conteaza decat care e mai tare, crezi ca ei o sa se gandeasca daca iti da un pumn sa nu te omoare. Nu le mai luati apararea, asta trebuie impuscat. Nu inainte de a-si lua portia in dubita de la mascati si sa fie facut fetita in penitenciar.
Trimis de iuda la 05 Septembrie 2010, ora 14:13
daca o sticla te loveste -n cap, cat de bine antrenat trebuie sa fi ? sau poate ai auzit de antrenamente penrtu lovituri cu sticla-n cap ,cu bata de baseball tot acolo, LEGEA NU ESTE LEGE . ROMANIA o TARA pentru TOTI LA FEL
Trimis de cohones_man la 05 Septembrie 2010, ora 14:18
Mah Ciobotaru poti sa ai 200 de ani antrenament daca ala a venit si ti-a futut o sticla in spate pe la spate te duci draq. Se vede ca nu ai avut parte de o bataie in viata ta, asa ca abtinete ca nu sti despre ce vb.
Trimis de red_dragon_roost la 05 Septembrie 2010, ora 14:19
Cazurile de agresiune sunt din ce in ce mai multe, nu neaparat impotriva politiei ci si a cetatenilor de zii cu zii. Am fost o persoana agresata de un interlop, si pot spune ca in momentul in care devin violenti, scopul lor este sa te omoare sau sa te injoseasca! parerea mea, introdusa o lege si dublate pedepsele in cazul oamenilor care au mai savarsit o pedeapsa cu inchisoarea sau care au mai fost certati cu legea! exemplu: pt tentativa de omor i-as da 25 ani de puscarie cu executare la care s-ar mai adauga inca 25 ani de puscarie cu executare datorita antecedentelor penale savarsite in trecut! (bineinteles, as face posibil un pact intre detinut si politie, ca acesta sa renunte la pedeapsa sa, si sa accepte sa fie omorat, electrocutat, spanzurat sau injectie letala)
Trimis de manea_dorin la 05 Septembrie 2010, ora 14:32
spanzurati.....bestiile astea sunt irecuperabile!!!
Trimis de Sandel la 05 Septembrie 2010, ora 15:24
"Din primele cercetari a reiesit ca politistul lovit a fost unul dintre cei care au anchetat cazul de atunci, iar agresiunea tanarului ar putea fi o razbunare."
Iani, nu facea nimeni nicio ancheta in bar, ca nu vorbim aici de Becali. Deci politistul respectiv a fost unul dintre cei care l-au anchetat pe jegosu ala cand a batut-o pe prietena lui. Si asta, ca e smecher, a zis sa se razbune. L-a prins cand a fost momentul si l-a lovit cu o stical in cap. Acum ai inteles ca nu se facea nicio ancheta in bar????
Iani, nu facea nimeni nicio ancheta in bar, ca nu vorbim aici de Becali. Deci politistul respectiv a fost unul dintre cei care l-au anchetat pe jegosu ala cand a batut-o pe prietena lui. Si asta, ca e smecher, a zis sa se razbune. L-a prins cand a fost momentul si l-a lovit cu o stical in cap. Acum ai inteles ca nu se facea nicio ancheta in bar????
Trimis de bc77tic la 05 Septembrie 2010, ora 17:24
Ai dreptate dar uita-te si tu cine conduce tara asta si vezi ca e condusa de tigani si interlopi. Aceste mizerii trebuie urcate in trenuri si trimise in Siberia la munca silnica pe viata. Sau asa cum au de gand sa faca ungurii si englezii: lagare de concentrare.
Trimis de SIRO la 05 Septembrie 2010, ora 17:26
astia sunt interlopii de la noi gunoaie care se rezuma sa bata femei si sa o dea pe la spate ........
Trimis de allinroman la 05 Septembrie 2010, ora 18:26
SA NU EXAGERAM .SI SA ARUNCAM VORBE IN VANT DIN FATA PC-ULUI . NU STIM ADEVARUL SI MOTIVUL AGRESORULUI ASA CA AR TREBUI SA NE MAI ABTINEM . NU AM NIMIC CU AUTORITATILE ROMANE DAR EU AM LUAT UN PAT DE ARMA IN GURA DE LA UN MASCAT SI FARA MOTIV SAU POATE MOTIVUL ERA TERIBILISMUL . ASA CA TOTI GRESIM
Trimis de Gelutu la 05 Septembrie 2010, ora 18:48
Anchetele nu se fac in bar si in plus cand nu esti in timpul serviciului.Oricare dintre noi ar fi facut la fel daca ar veni un politist imbracat in civil fara sa arate legitimatia ca este politist si sa va ia intrebari cu un tupeu jegos profitand de faptul ca este politist si in plus ca este si recunoscut de presupusul infractor,o cam exagerat acel presupus infractor ca nu trebuia sa il bage in coma dar putea sai rupa vreo cativa dinti ca sa nu mai faca anchete in bar in timpul sau liber.Nu sunt recidivist nu am avut probleme cu cazuri penale sau civile nu ai iau apararea acelui presupus infractor dar si politisti merita asemenea chesti ca profita de puterea care o au.
Trimis de Sandel la 05 Septembrie 2010, ora 18:50
allin, mascatul te-a vazut pe strada si te-a lovit asa din senin? Toata lumea stie de aceasta scursura si tu ii iei apararea? Dar nu ai vazut filmarea din aprilie sau cand o fi fost? Si care ar fi alt adevar din moment ce un politist care a fost anchetator , dupa ceva timp este gasit doborat de o sticla si agresorii au fugit pe geam? Si ca o coincidenta agresorul fiind cel anchetat. Probabil politistul , fiind la o bere l-a vazut pe agresor (care mai era cu cineva) si a zis sa se duca sa-l bata. Cam asa vrei sa zici si tu nu? Tipul are 21 de ani, a apucat-o pe cai gresite de mic, asa va fi mereu. In afara de dreptul de a fi batut si omorat nu vad de ce ar mai avea nevoie.
Trimis de Ciobotaru_mihaiandrei la 05 Septembrie 2010, ora 19:59
Pentru Sandel, iuda, cohones_man si altii. In primul rand daca tu vezi ca vine cineva spre tine cu o sticla in mana ce faci stai si te uiti la el? Daca acea persoana e un cunoscut interlop pe care l-ai mai si anchetat stai si te uiti? O reactie normala era sa se uite la il vada si daca se apropie sa se pregateasca, daca iei o sticla in cap nu prea ai ce face dar daca ridici mana sa te aperi e alta situatie iar politia trebuie sa fie pregatita pentru situatii de acest gen asta tine de antranament dar na depinde cum vezi situatia daca consideri ca politia nu trebuie sa stie sa se apare e ok varianta voastra.
In Romania exista in Constitutie ceva legat de drepturile omului de prezumtia de nevinovatie si politia nu are nici un drept sa agreseze suspectii daca suspectul se opune arestarii il imobilizezi.
Eu nu o sa iau partea politiei consider ca este o structura prea corupta si prea incompetenta si consider ca acel politist e in spital din cauza incompetentei colegilor lui. Acel politist era in timpul liber si teoretic ar fi trebuit sa poata sa se apere, politia e platita sa ne apere pe toti si ei dovedesc ca nu se pot preteja nici pe ei, o tragedie e cand un interlop se ia de cineva de o fata de un batran de persoane fara aparare si politia nu intervine dar acuma ca a cazut un politist la mijloc e mare tragedie nationala hai sa fim seriosi. Politia sa isi faca treaba si sa previna aceste situatii sa nu creada cineva ca un interlop apara asa peste noapte, daca de la primele infractiuni era anchetat si condamnat acuma nu mai erau cazuri din astea daca era in inchisoare pentru lovirea fetei acuma nu se intampla asta dar e liber si sunt multi ca el. Hai sa vedem de ce acesti oameni sunt liberi, sa vedem cum ii putem opri si sa nu mai plangem dupa fiecare actiune violenta a lor, e mult mai usor sa previ, asta daca vrei.
In Romania exista in Constitutie ceva legat de drepturile omului de prezumtia de nevinovatie si politia nu are nici un drept sa agreseze suspectii daca suspectul se opune arestarii il imobilizezi.
Eu nu o sa iau partea politiei consider ca este o structura prea corupta si prea incompetenta si consider ca acel politist e in spital din cauza incompetentei colegilor lui. Acel politist era in timpul liber si teoretic ar fi trebuit sa poata sa se apere, politia e platita sa ne apere pe toti si ei dovedesc ca nu se pot preteja nici pe ei, o tragedie e cand un interlop se ia de cineva de o fata de un batran de persoane fara aparare si politia nu intervine dar acuma ca a cazut un politist la mijloc e mare tragedie nationala hai sa fim seriosi. Politia sa isi faca treaba si sa previna aceste situatii sa nu creada cineva ca un interlop apara asa peste noapte, daca de la primele infractiuni era anchetat si condamnat acuma nu mai erau cazuri din astea daca era in inchisoare pentru lovirea fetei acuma nu se intampla asta dar e liber si sunt multi ca el. Hai sa vedem de ce acesti oameni sunt liberi, sa vedem cum ii putem opri si sa nu mai plangem dupa fiecare actiune violenta a lor, e mult mai usor sa previ, asta daca vrei.
Trimis de gabitzu_man20 la 05 Septembrie 2010, ora 20:03
gelutu esti dus frate...cand o sa te bata uni dinastia sa faci bine sa nu te duci la politie daca tot critici atat politia!...bataia multa merita interlopii si ani grei de inchisoare....si din partea politiei mai mult profesionalism in anumite cazuri!
Trimis de Sandel la 05 Septembrie 2010, ora 21:37
Eu cred ca unii dintre voi nu stiti cum sta treaba in cazul asta. Pe scurt, un individ de 21 de ani, cu un cazier bogat, membru al unei grupari interlope, isi agreseaza prietena ca aceasta vroia sa se desparta de el. E filmat cand o maltrateaza pe aia, se duce respectiva la politie, depunde plangere si fii atent mihai andrei, VICTIMA ISI RETRAGE PLANGEREA FORMULATA, conform legilor in vigoare, (sunt student la Drept, nu trebuie sa-mi vorbesti de Constitutie, stiu cu ce se mananca) iar politistii nu mai au ce sa-i faca decat sa-l elibereze. Individul cauta sa se razbune, il urmareste, il prinde si-i da in cap. Si stai linistit ca daca polititstul s-ar fi putut opune se opunea, ca nimeni nu-si risca viata stand sa-i dea cineva in cap. Si daca primesti o lovitura in spate e clar ca n-a avut timp de reactie. Poate ai vazut si cazul de la Miercurea-Ciuc cum l-a bagat p-ala-n coma. Acolo ia zi, asta trebuia sa stie cu o ora inainte ca ala avea sa-l loveasca si sa fie pregatit sa contracareze.
Trimis de Ciobotaru_mihaiandrei la 05 Septembrie 2010, ora 23:28
Sandel nu stau sa ma cert cu tine ca nu are nici un sens. Daca esti student la drept ar trebui sa stii care sunt legile si cine si ce poate face si ca politia nu are dreptul sa bata oameni. Si intereseazate cum si unde a fost atacat (vezi aici un articol mai complet http://stirileprotv.ro/stiri/eveniment/politist-lovit-in-cap-de-un-interlop-a-ajuns-in-coma-la-spital.html) te certi cu un interlop la baie dupa care ca din senin ala gaseste o sticla in mana si te loveste cu ea in cap iar tu nu poti sa previ asta..... Iar la partea cu victimile care isi retrag plangerile de multe ori sunt fortate sa isi retraga plangerea sau inca mai crezi ca daca depui o plangere politia te protejeaza (ar trebuie sa stii mai bine doar ziceai ca esti la drept).
Trimis de marcos_nickos la 06 Septembrie 2010, ora 09:49
Atunci cand fata a depus plangere la politie, pana la retragerea petitiei, procurorul era obligat sa-l pun sub supraveghere judiciara pe individ care era clar ca este un pericol social si atunci cand acesta a amenintat-o pe fata sa-si retraga plangerea, fapta savarsita de el personal sau de altii in numele lui, acesta trebuia arestat pt obstructionarea anchetei (justitiei) pe o perioada de 29 zile si nu acum cand a mai facut o noua victima. Inmultirea acestor cazuri de o violenta rar intalnita in statele democratice se pedepseste cu moartea (SUA) sau cu inchisoare pe viata pt individ.
Trimis de tanasegheorghe99 la 06 Septembrie 2010, ora 11:24
Nu il mai ridicati la rang de interlop pt ca nu este.Un "interlop" nu da cu sticla'n cap si nu sare pe geamul din spate.Acel tanar este un arici care vrea sa isi faca un "nume" si atat.
Trimis de viorel_georgescu53 la 06 Septembrie 2010, ora 13:30
Traim intr-o tara unde nu se mai respecta nimic.Daca individul asta a stat la masa cu viceprimarul si poate si cu altii normal sa se dea 'mare"ca si Covei de la Craiova.Pe vremuri era un film bun "POLITIA ACUZA SI LEGEA ACHITA" (italienesc) asta se intampla si la noi.Degeaba politistii aresteaza daca magistratii isi iau "dreptul"ca au salarii mici si nevoile...Legea e blanda cu acesti nemernici.Dar cu asa conducatori....Colegii politistului trebuiau sa-l faca "scapat de sub escorta" si sa-l impuste sa ramana schilodit pe viata.Pt ca exista asemenea specimene ti-e frica sa iesi seara la local in familie sau sa te plimbi pe strada.
Trimis de cricri89 la 06 Septembrie 2010, ora 15:54
Mai avem un pas mic pana cand o sa inceapa sa umble interlopii cu arme la ei pe strada si sa "faca legea". Si atunci am avea o sansa sa scapam de ei fara procese, cu un simplu certificat de deces pe care sa scrie ceva de genu: impuscat mortal in timpul capturarii. Dar pana atunci, ei trec prin justitie si acolo se fac scapati de niste procurori si judecatori care tanjesc dupa bani/case/masini/averi pe care nu si le pot face din salariu si pensie nici in 1000 de ani.
Trimis de 9am033287 la 06 Septembrie 2010, ora 16:40
Domnilor , civili si politisti , infractorii nu trebuie sa mai ajunga in arest , puscarie etc , ai incalcat legea de 3 ori , executat si pa , banditii primesc condamnari de 20-30 ani , stau pe banii nostri , papa , haine , caldurica samd , salarii la cei care-i pazesc , stau 5-6 ani dupa care liber tata sa o ia de la capat ! Haiducie pe banii fraierilor , sa nu uitam de asistenta medicala , sta omul la puscarie , e mai tare ca ala liber care plateste o gramada de dari si primeste in schimb o CHITANTA !
Trimis de Sandel la 06 Septembrie 2010, ora 23:34
nu ne certam, dar dumneata ai adus vorba de legi si cum ar trebui procedat corect. stiu foarte bine in ce cazuri se aplica legea. 9am033287 are mare dretate, ti se pare corect ca unul care face atatea nelegiuri sa fie tratat frumos si sa stea bine mersi in puscarie gratis mai bine decat un om liber? la asta ne-am referit noi, ca trebuie sa si-o mai si ia, pt ca nu se va indrepta niciodata, a pornit de mic cu astea.
Aveti dreptate c anu e interlop, un interlop adevarat gandeste, nu loveste. pt aceasta din urma sunt calaii, locotenentii etc
Aveti dreptate c anu e interlop, un interlop adevarat gandeste, nu loveste. pt aceasta din urma sunt calaii, locotenentii etc
» Inapoi la articolul "[VIDEO] Politist in coma la spital, dupa ce a fost batut de un recidivist"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul [VIDEO] Politist in coma la spital, dupa ce a fost batut de un recidivist
- moarte gaborilor
- NU EXISTA SOLUTII !
- tu purtatoareo de cuvant crezi ca la lovit ca avea ceva personal
- PUSCARILE DE LA NOI SUNT PREA BLANDE
- ce faceam eu?
- "Incompetenta" interesata a procurorilor si judecatorilor
- Judecatorii...
- Lipsa de severitate a legilor duce la cresterea infractionalitatii
- PREA MULTE VICTIME...
- fa bani din stat pe net
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




