Papii, cardinalii, Patriarhii
Comentarii pe articolul "The Independent il critica pe Patriarh"
Trimis de la 02 August 2007, ora 14:54
Aceste figuri bisericesti sunt politicieni, nu popi. Asta si trebuia sa faca. Papa de la Vatican nu se amesteca in politica? Sper sa nu fiu inteles gresit, nu arunc vina pe Papa, el isi face datoria de a-si reprezenta intr-o lumina cat mai buna confesiunea si enoriasii. Se "intuieste" doar ca pressa insulara scrie la comanda politica, trusturile lor(cele mai importante doua trusturi, singurele acreditate sa intre in Camera Instelata si Camera Lorzilor) de presa fiind patronate de doi lorzi. Intrebarea e: "Ce-au voit acel Apus?"
Trimis de daniela_jurescu la 02 August 2007, ora 15:39
sa-si vada intii uscaturile din agrada lor ! apoi,comentariile sunt ale unor atei si ale unor sectanti rataciti, care habar nu au ,si asta iti dai seama cind scriu alaturat "garda de fier si homosexual".Nici nu-i greu sa arunci cu minciuni cind nu esti tras la raspundere in nici un fel! RUSINE!!!
Ca sunt atei e treaba lor si nu ne intereseaza, dar daca mint cu scopul de a ne denigra atunci socot ca trebuie sa ripostam. Acum Excelenta Sa Ambasadorul Romaniei in Marea Britanie ar trebui sa-i roage sa prezinte si dovezile, apoi sa-i roage politicos sa-si ceara scuze public.
Trimis de rh_nistea la 02 August 2007, ora 17:45
De ce mi se pare ca comentariile la adresa articolului seamana cu reactia arabilor la caricaturile lui Mahomed ? E oare intoleranta religioasa ? Pe comentatori ii rog sa se uite in oglinda si sa vada ce bine seamana cu arabii aceia!
Trimis de otelarro la 02 August 2007, ora 18:31
Cred ca dinstinsii ziaristi britanici ar trebui sa se uite in propria ograda intai. de fapt nu sunt la prima gafa si este trist ca preluam toate parerile mai mult sau mai putin interesate despre noi.
Trimis de diaconuedy_2 la 02 August 2007, ora 20:47
sa stizi ca , comentarii aspupra faptului ca Teoctist era homosesual erau si in timpul vietii doar ca in presa romana nu apareau si e normal ca cei care nu citesc si altceva decat ziare ... sa nu stie.Nu cred ca ar trebui sa intervina domnul ambasador. El ar trebui sa isi faca treaba, sa ii ajute pe romanii din Anglia.Biserica Ortodoxa Romana are destui bani ca sa angajeze avocazi, dar din pacate se pare ca e adevara 100 la suta ce spun ENGLEZII. Noi am fi in stare sa il facem sfant. Sa stizi ca presa Engleza ne face un bine .poate ca macar caziva indecisi(ma refer la cei care tre sa aleaga urmatorul patriarh) sa gandesca de doua ori inainte de a vota. Pentru ca de votari strategice in ROMANIA m-am saturat. Biserica si politica pana acum au oferit doar CIRC. Romanii dadeau prostimii paine si circ ca sa ii tie cuminzi se pare pretinde-au mai mult
Este o tampenie sa plangi un om pe care nici macar nu l-ai cunoscut. Culmea mai stai si la coada sa ii pupi mana. Cat a fost in viata nu am auzit sa fii facut ceva pentru semeni lui. Vroia sa construiasca o catedrala, dar ne-am cam saturat de cate biserici se construiesc in ultima perioda ( cel putin in Constanta). In afara de scandaluri legate de homoxexualitate nu am auzit nimic. Asa ca o sa recunosc meritele unui om cand o sa lase ceva in urma lui de care sa iti aduci aminte cu placere .Pana atunci este un alt preot care a murit si pe care il ridicam prea mult in slavi.
Trimis de tany_ingerel la 03 August 2007, ora 13:40
geor... no ofence dar unicul timpit din povestea asta esti tu ca daca nu ti-a facut tie persobnal ceva bun asta nu iseamna ca poti sa iti permiti sa vorbesti asa!te rog frumos sa-i respecti pe aia care au stat acolo zi si noapte ca nu ai dreptul sa-i judeci!
Trimis de dianaalexams la 03 August 2007, ora 14:17
inca un monah despre care se scrie ca e homosexual..o fi adevarat, n`o fi adevarat? nu cunosc, nu stiu.. dar ce ma intristeaza este ca intotdeauna cand un om moare (indiferent ca e sau nu fata bisericeasca)trebuie sa apara cineva care sa ii manjeasca numele. pana la urma toti suntem oameni, toti gresim, si de ce trebuie sa insistam asupra erorilor care il apropie de noi, ceilalti oameni, in loc sa ne amintim de toata faptele bune pe care le`a facut? si in legatura cu securitatea.. si in cazul lui si in cazul celorlaltzi.. eu nu am trait in acele vremuri, dar eu nu cred ca daca cineva iti punea pistolul la tampla si te obliga sa dai informatii, eventual te mai si amenintza cu inchisoarea, tu o arzi mai departe si faci pe eroul. e vorba de spiritul de conservare, de instinctul de supravietzuire.. dar e nashpa ca societatea noastra e atat de ipocrita..
draga tany... Nu astept ca un preot sa ma ajute pentru ca nu am nevoie . Sunt multi oameni care au nevoie de ajutor si cei care ar trebui sa o faca nu misca nici macar un deget in sensul asta. Preotii sunt ocupati sa isi cumpere masini ultimul model sau sa isi faca vile, sunt avizi dupa putere si manipulare.
Respect oamenii din jurul meu mai mult decat crezi dar nu sunt de acord cu ceea ce se intampla. Im primul rand sunt oameni batrani care pana acum cateva zile erau prin spitale din cauza caldurii , iar acum stau la cozi sa pupe o mana care deja o intrat in putrefactie. Ar trebui sa te gadesti cate boli poti sa iei si dupa aia sa comnetezi ceva. Dumnezeu este in fiecare din noi nu in preotul care iti ia baniisa isi faca o vila mica cu 5 dormitoare .
Respect oamenii din jurul meu mai mult decat crezi dar nu sunt de acord cu ceea ce se intampla. Im primul rand sunt oameni batrani care pana acum cateva zile erau prin spitale din cauza caldurii , iar acum stau la cozi sa pupe o mana care deja o intrat in putrefactie. Ar trebui sa te gadesti cate boli poti sa iei si dupa aia sa comnetezi ceva. Dumnezeu este in fiecare din noi nu in preotul care iti ia baniisa isi faca o vila mica cu 5 dormitoare .
Trimis de mytcor la 03 August 2007, ora 14:55
To every thing there is a season, and a time to every purpose under the heaven:
A time to be born,and a time to die;a time toplant,and a time topluk ap that which is planted...................
That which hath been is now; and that which is to be hath already been; and God requireth that which is past.
Am mai vazut sub soare ca in locul randuit pentru judecata domneste nelegiuirea si ca in locul randuit pentru dreptate este rautate.
Dumnezeu va judeca si pe cel bun si pe cel rau;caci EL a sorocit o vreme pentru orice lucru si pentru orice fapta.
A time to be born,and a time to die;a time toplant,and a time topluk ap that which is planted...................
That which hath been is now; and that which is to be hath already been; and God requireth that which is past.
Am mai vazut sub soare ca in locul randuit pentru judecata domneste nelegiuirea si ca in locul randuit pentru dreptate este rautate.
Dumnezeu va judeca si pe cel bun si pe cel rau;caci EL a sorocit o vreme pentru orice lucru si pentru orice fapta.
daca am spune si noi lucruri similare despre regina lor si alte lucruri urate despre persoane, lucruri la care ei tin sau reprezinta un simbol?
Trimis de tany_ingerel la 03 August 2007, ora 17:03
geor...am impresia ca esti un pic traumatizat de preoti!da ai dreptate exista preoti care o fac pentru bani dar Patriarhul Teoctist toata viata a trait umil. Tu vezi in el doar un preot impocrit care se afla deja in putrefactie eu il vad ca pe un om care nu a fost indiferent la ce se intimpla in jur si asta au demosntrat-o si acei peste 20.000 de oameni care au fost sa sarute acea "mina" in "putrefactie"!stiu ei de ce au fost acolo, nu?
Trimis de dianaalexams la 04 August 2007, ora 10:08
LOL, trebuie sa recunosc ca ideea ca pupand mana patriarhului aflata in putrefactie iei o gramada de boli e chiar mai tare decat chestia rostita de o colega de a mea in clasa a 4-a, cand ne`a dus cu japca la biserica,colega ce refuza sa se impartaseasca deoarece "iti dai seama cati oameni au mai baut din linguritza aia?" jesus... mai oameni buni, doar pentru ca voi nu credeti ca cineva e suficient de puternic sufleteste pentru a rezista tentatiilor, nu inseamna ca nu exista persoane care chiar sunt .. nu va cere nimeni sa credeti,nici eu nu ma omor cu crezutul, va cere doar sa nu judecati. cat despre oamenii care au sta ore intregi la cozi, majoritatea erau oameni simpli, si multora dintre ei le`a mai ramas doar puterea de a crede in dumnezeu si in miracole. probabil singurul lucru care ii ajuta sa se dea dimineatza jos din pat si sa`si duca viatza saracacioasa. e putzin cam dur sa ii consideram niste fraieri nu?
Trimis de rh_nistea la 04 August 2007, ora 12:03
A pupa mana mortului e un gest de umilinta inutila . Bolile transmisibile nu tin de religiozitate cum nu tin nici de prostia celor ce cred ca nu se pot imbolmavii pupand un cadavru . Cred ca totusi era bine imbalsamat (acesta e rolul imbalsamarii -distrugerea microbilor ).
Trimis de tany_ingerel la 06 August 2007, ora 09:17
draga rh_n in zilele noastre ai mai multe sanse sa te imbolnavesti daca saruti un om viu decit mina unui cadavru si la urma urmei atunci cind cineva drag tie moare si-i ii vezi trupul neinsufletit nu cred ca te vei gindi la microbi atunci! vorbiti de pupatul miinii in putrefactie ca de o profesie, dar asta nu e decit un mod de ati lua ramas bun pentru totdeauna de la cineva la care ai tinut enorm de mult!prin asta nu incurajez oamenii sa pupe miinile daca nu vor, dar nu cred ca trebuie sa-i consideram scirbosi si plini de boli pe aia care au stat la coada ore in sir pentru a-si lua ramas bun!
Dragii mei, chiar nu ma interesa individul cu pricina pentru ca sunt ateu. Pe mine m-a deranjat atitudinea tabloidului britanic indreptata ostentativ catre Romania. Tot ce-i rau vine din "Coddrii Romaniei" si civilizatia de la Londra. Ei bine, a cam venit vremea sa-i anuntam pe analfabetii aia ca ei au generat IRA, ETA(ma opresc aici sa nu fiu arestat) si asta numai in secolul 20 ca in trecut au incurajat pirateria. Putea fi Patriarhul si general la Directia1 ca tot ar fi fost un sfant in comparatie cu multi britanici. Daca a fost homosexual nu stiu, dar se pare ca nici prelatii(unii) lor nu sunt straini de aceste practici, si se pare ca unii sunt si pedofili.
Ieri a murit un om care ne-a incantat privirile si auzul multi ani , om care a creat o istorie in muzica, asa ca moartea unui preot azi este trecuta in umbra.
Respect memoriei Florin Pitis.
Dumnezeu sa-l odihnesca!
Respect memoriei Florin Pitis.
Dumnezeu sa-l odihnesca!
Trimis de tany_ingerel la 06 August 2007, ora 10:37
uneori ma mir pina unde poate sa ajunga prostia omului!
» Inapoi la articolul "The Independent il critica pe Patriarh"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul The Independent il critica pe Patriarh
- ?! DE CE ACUM ?
- si papa...?
- nu aveti respect!
- Teoctist sau altul nu au ce cauta in fruntea bisericii
- DAM CU VORBE ATUCI CAND NU MAI ESTE PRINTRE NOI
- Mda
- patriarhul
- Stiu englezii unde se afla Romania pe harta ????
- ma mir de unele prostii pe care le citesc aici!
- PATRIARHUL
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?



