Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

inseamna ca soarta acelor catei este deja decisa

Comentarii pe articolul "Soarta cainilor din Capitala, decisa de cetateni?"

jegueau
Trimis de jegueau la 04 Mai 2010, ora 11:33
prostimea va vota pentru crima
 
mittru
Trimis de mittru la 04 Mai 2010, ora 11:39
nu este crima.este sacrificiu. deja au scapat de sub control,s-au inmultit peste masura. se inhaiteaza si ataca oameni.Si mie imi plac animalele,dar cand ma ataca,ripostez. Daca ti-ar musca tie copilul ti-ai schimba parerea. Sau sa ne dea primariile electrosoc sa ne putem apara , sau un spray ceva.GRATIS.
Va plac cainii cat sint mici si inocenti,dar pe urma unii devin fiare salbatice.Hai sa fim seriosi
 
obucur
Trimis de obucur la 04 Mai 2010, ora 12:47
se presupune ca suntem o tara democratica, atunci sa se respecte voia majoritatii, daca majoritatea vrea eutanasiere asa sa fie, nu exista nici un rau in asta, nu e o crima sau altceva cum spun aparatorii cainilor. Crimele sunt impotriva propriilor semeni nu impotriva animalelor, daca e sa judecam asa nici un animal nu ar mai trebui omorat indiferent ca e gaina sau miel sau orice altceva
 
rudbin_grup
Trimis de rudbin_grup la 04 Mai 2010, ora 12:51
ne pierdem timpul incercind sa ne explicam unii altora! E ok varianta cu cererea parerii cetatenilor! Cind se va extinde si la celelate sectoare? Bucurestiul are nevoie de asta!
 
9am035012
Trimis de 9am035012 la 04 Mai 2010, ora 12:57
OARE VOM SCAPA VREODATA DE ASA ZISA VOINTA A POPORULUI, SI IN LOC SA LUAM LA ADAPOSTUL EI TOT FELUL DE MASURI HAOTICE SI CRUDE SA REUSIM SA REZOLVAM EUROPEAN SI UMAN ACEASTA PROBLEMA , ACORDAND TUTUROR VIETUITOARELOR RESPECTUL CUVENIT. PANA CAND TOT FELUL DE TREPADUSI VENITI DE AIUREA VOR REUSI SA DEA TONUL CIVILIZATIEI IN CAPITALA, EI CARE INAINTE DE ACEASTA MERGEAU LA PRIVATA DIN FUNDUL CURTII SI NU VAZUSERA UN ORAS MAI MARE DE 2-3 MI DE OAMENI.!!!!?????
 
iulia_dinu2005
Trimis de iulia_dinu2005 la 04 Mai 2010, ora 12:57
Desigur ca in tara lui Basescu si a gastii sale populimea va fi de acord cu eutanasierea. Cine l-a votat pe Hahait va vota si pentru crima. Pe cand si functionarii publici? Pe cand si pensionarii? De ce nu se voteaza si pentru eutanasierea lor? Sunt sigura ca 70% vor vota pro!
 
bercea_zorin2000
Trimis de bercea_zorin2000 la 04 Mai 2010, ora 12:58
Pe cind eutanasierea interlopilor din Bucuresti? Or fi bietii ciini mai periculosi ? De ce nu faceti referendum cu care sa incepeti?
 
bubu
Trimis de bubu la 04 Mai 2010, ora 13:01
Chiar daca majoritatea va decide impotriva eutanasierii, oricum problema nu se va rezolva prin sterilizare. Motivul este foarte simplu - s-a mai facut o campanie foarte ampla de sterilizare a cainilor vagabonzi cu diverse surse de finantare, inclusiv din bani publici. Acea eticheta galbena de identificare in urma sterilizarii ar trebui sa fie dovada acestei campanii desfasurate pe o perioada lunga. Doar ca fapt divers, poate a mai observat cineva aceasta crunta minciuna - cum s-a facut sterilizarea daca in tot Bucurestiul exista femele cu eticheta, dar gestante sau cu cel putin un rand de pui la activ dupa ce au fost marcate ca sterilizate? Cum se justifica fondurile cheltuite daca rezultatele demonstreaza altceva?
 
iulidan2
Trimis de iulidan2 la 04 Mai 2010, ora 13:03
Ar fi pacat sa ii euntanasieze, caci se scoteau bani MULTI rau, de pe urma lor; cine e curios, sa urmareasca sumele de pe licitatii publice si poate sa vada ca numai Constanta platea 41 miliarde lei vechi / an, unei firme de apartament.
 
danacorbut
Trimis de danacorbut la 04 Mai 2010, ora 13:15
Nu e vorba de crima, e vorba de copiii muscati de caini, chinuiti cu injectii in burta sau desfigurati, e vorba de oamenii care mor sfasiati de caini si e vorba nu in ultimul rand de noptile nedormite de raul cainilor si de groaza de a te plimba seara tot de raul lor. Ne dam drept o tara civilizata, dar avem aproape 50.000 de caini vagabonzi numai in bucuresti.
Nici o tara din Europa nu pune mai presus de om, un animal vagabond. Noi o facem, nu pentru ca suntem mai civilizati decat restul lumii, ci pentru ca suntem mai ipocriti.
Eu sunt total pentru eutanasiere, nu pentru ca nu-mi plac animalele si in mod cert ador cainii, ci pentru ca ajunge cu atatia caini vagabonzi. As mai vota de asemenea si o lege foarte, foarte dura impotriva celor care "adopta" caini vagabonzi, dar de fapt ii lasa din nou pe strazi.
 
mihaelax_2005
Trimis de mihaelax_2005 la 04 Mai 2010, ora 13:49
draga danacorbut mai citeste si tu ceva!nu se mai fac injectii in burta de nu stiu cat timp,acest antirabic se face in brat ca un simplu vaccin.Nu spun ca e bine sa ne muste cainii,doamne fereste,dar nu pot sa-i sufar pe astia de vorbesc in necunostiinta de cauza cum este cazul acestei dudui....
 
mihaelax_2005
Trimis de mihaelax_2005 la 04 Mai 2010, ora 13:53
necunostinta,scuze...
 
banceanuvasile
Trimis de banceanuvasile la 04 Mai 2010, ora 14:04
ORASE CURATE FARA CIINI VAGABONZI.
BOALA LUNGA , MOARTE SIGURA, ASTA ESTE BALACAREALA ROMANEASCA. SUMELE IMENSE GESTIONATE DE CEI INTERESATI CARE SE FAC CU SCADERE DIRECTA DECI FARA CONTROL DE LA FISC SAU CURTEA DE CONTURI , ALIMENTEAZA LACOMIA CELOR CARE GESTIONEAZA ASA ZISA PROBLEMA A MAIDANEZILOR. Nici bolnavilor din spitale nu le sunt asigurate drepturi si alocari financiare cum se face in numele ciinilor vagabonzi. STOP CORUPTIEI.
 
9am148693
Trimis de 9am148693 la 04 Mai 2010, ora 14:13
Sunt Roman ,momentan ma aflu in Canada ,nu vad un caine pe strada fara stapin ,aici veverite si iepurasi care sunt ocrotite de guvern .Asa ca nu mai plingeti dupa asa caini care musca copii si batrani si raspindesc atatea boli.Banii pentru tratamentele celor muscati si hrana lor din adaposturi ar putea fi alocata Azilelor de batrani .
 
lonenly_wolf2007
Trimis de lonenly_wolf2007 la 04 Mai 2010, ora 15:00
Pentru toti cei care se declara iubitori de animale, am o intrebare pentru voi? voi cum preferati sa muriti , sa muriti :a)in chinuri si agonie
b) repede si fara durere?

Este o masura buna si ar trebui extinsa la toate sectoarele Bucurestiului, si ONG-urile sa ma lase in pace cu solutiile lor, sunt niste parveniti care abia astpeapta sa mulga statul de niste bani...


 
irina_crt
Trimis de irina_crt la 04 Mai 2010, ora 23:02
Este singura solutie. Nu se mai poate. Daca nu suntem in stare sa facem adaposturi, daca nu suntem in stare sa avem grija de ei...asta este singura solutie..eutanasierea .
 
mariusr78
Trimis de mariusr78 la 04 Mai 2010, ora 23:09
nus catei, sunt caini asa cum tu se presupune ca esti barbat si nu baiat:)
 
fluffy
Trimis de fluffy la 05 Mai 2010, ora 07:09
Da, pai ce sa spun? Singura problema a romailor, cainii. In loc sa se faca adaposturi pt ei...dar no, nu se mai fac nici spitale pt oameni...trist!
 
miha3lla_
Trimis de miha3lla_ la 05 Mai 2010, ora 07:50
Cand recurgerea la astfel de actiuni naziste si primitive va fi sanctionata de catre cetateni si inlocuita cu solutii reale, umane, cand acest mod frust si primitiv de a solutiona aceasta problema va fi tratat cu competenta, ratiune si rabdare atunci ne vom putea numi oameni civilizati. Solutii sunt, doar ca ele sunt de turnate de interese economice. Se pare ca vom intra din nou in istoria Europei, ca niste salbatici ce suntem! Asa conducatori asa popor, ne meritam soarta!
 
9am185310
Trimis de 9am185310 la 05 Mai 2010, ora 08:17
intr-o tara unde se moare de foame si nivelu de trai deja se indreapta intr-o directie nasoala, la probleme de genu nu trebuie sa gasim solutii inovative si sa le tratam cu "competenta si ratiune", trebuie rezolvate rapid su cu costuri mici, ca sa ne putem concentra asupra altor probleme cu care se confrunta natia romaneasca!
 
alexe_cri
Trimis de alexe_cri la 05 Mai 2010, ora 09:45
Toti cei care va opuneti eutanasierii, invocati "iubirea animalelor" si nu va ganditi nici un moment la problemele reale cauzate de maidanezi si la un mod pragmatic de a le (si ne) rezolva problema.

Trebuie ordine, iar iubirea inseamna responsabilitate si nu haos si gradina zoologica urbana!

Daca oamenii erau atat de civilizati sau mai civilizati decat acestia care vor adopta ca masura eutanasierea, atunci nu se ajungea aici, nu aveam atatia caini vagabonzi!

Iubesc animalele, am si eu, dar sunt convins ca cei care sunt impotriva eutanasierii maidanezilor in momentul de fata, sunt fie inconstienti si traiesc in lumea lor, neavand prea multe in comun cu realitatea cruda si crunta care ne inconjoara, fie fac parte din ONG-uri si organizatii care au de profitat de pe urma MENTINERII in strada si in chinuri a maidanezilor!

Cum explicati ca o catea care are crotal (bulina galbena de plastic, in ureche) este gestanta sau este cu puii dupa ea?

Avand crotal inseamna ca a fost sterilizata in campaniile anterioare care au inghitit o gramada de fonduri! Banii nostri, ai "prostilor"!

Romania, tara lui Papura Voda, este PRAF!

O zi buna!
 
adriana_chis33
Trimis de adriana_chis33 la 05 Mai 2010, ora 10:14
mittru:cainii vagabonzi cand se maresc nu devin fiare salbatice,NOI le aducem in halul asta datorita comportamentului nostru si al copiilor nostri vis-a-vis de ei...iulia_dinu,ai drepate :in nebunia asta a eutanasierii poate dam o lege sa fie eutanasiati si cainii CU STAPAN care isi musca proprii stapani sau alti oameni...bubu,eo intrebare buna(cum e gestanta o femela care poarta insemnul sterilizarii)cum la fel de buna e si intrebarea ce vor face de fapt cu cei 100000 de euro pentru eutanasiere...dana_corbut:tarile europene despre care vorbesti nu eutanasieaza toti cainii de pe strada si pe cei din adaposturi,doar pe cei bolnavi grav sau agresivi si agresivi demonstrati de VETERINAR nu de oamenii de pe strada...alexe,iubirea de animale inseamna responsabilitatea de a eutanasia toti cainii vagabonzi si pe cei din adaposturi,fara deosebire?...mi-e sila de voi toti cand vad cu cata usurinta ziceti sa-i omoare pe toti,ca si cum ar fi vorba de o simpla starpire de buruieni...si mai ziceti de guvernanti ca-si bat joc de noi,cand voi faceti la fel cu cei mai slabi si fara ajutor din jurul vostru! voi care nu sunteti in stare sa puneti o hartie la cos cand sunteti pe strada,o aruncati ca nesimtitii pe jos...RUSINE SA VA FIE !
 
violetabratu
Trimis de violetabratu la 05 Mai 2010, ora 10:52
da...trebuie sa se intample ceva cu acesti caini. Si eu am acasa o catelusa maidaneza, dar o tin in curte, am grija de ea, o duc la medic cand are probleme, o hranesc, dar imi este frica dupa ora 20 sa ies din curte din cauza haitelor de caini vagabonzi. Nu este posibil asa ceva. Nu cred ca este "sanatos" pentru un popor sa existe atat de multi caini fara stapan liberi pe strazi. Cei care zic ca iubesc animalele, sa-si asume responsabilitatea lor. ONG-urile de profil sunt niste "panglicare" ; nu fac nimic, decat agita spiritele.
 
9am177102
Trimis de 9am177102 la 05 Mai 2010, ora 11:08
Tu sau copiul tau ati fost muscati de caini?? Daca stai sa analizezi situatia, vei realiza ca TU faci parte din prostime! cainii astia mor de foame, de frig pe strada, si pe langa ei mai apar si victimele lor (AU MURIT OAMENI din cauza lor)
 
alexe_cri
Trimis de alexe_cri la 05 Mai 2010, ora 11:27
@adriana_chis33
Doamna sau d-soara adriana_chis33, din punctul d-voastra de vedere trebuie sa imi fie rusine ca gandesc?

Nu ma cunoasteti si nu aveti de unde sa stiti ca arunc gunoaiele pe langa cosul de gunoi, insa concluzia pe care o trag din comentariul d-voastra, este ca aveti foarte multe frustrari!

Ar fi bine sa va descarcati intr-un fel anume si pe urma sa iesiti din casa si sa comentati!

Atitudinea d-voastra spune totul despre nivelul pe care il aveti!

Atata puteti, atata faceti!

O zi buna!
 
aura_17
Trimis de aura_17 la 05 Mai 2010, ora 11:38
Bravo, adriana_chriss33!!!! Excelent spus! Cel mai sila mi-e de ipocritii care pretind a iubesc animalele, si mai si au!! Ce animale aveti? Rozatoare si pasari? Aveti caini? Desiiiigur, de rasa, ca javrele lasa-le sa moara? Nu v-ati pus niciodata intrebarea, de unde atatia caini? De la "civilizatii" de voi care va lasati animalele sa se reproduca " pentru ca asa e sanatos"!!! Cei de la tara le lasa noaptea pe ulite liberi, iar puii ii aduc la marginea oraselor!! Parintii aia ai vostrii de la tara, da! Iar voi: "mi-am luat caine de rasa, iubesc animalele". Ce faceti pentru ele? Nu au ce cauta pe strada, e adevarat, dar v-ati gandit sa dati 10ron /luna, sau cat puteti cand puteti, la un adapost de "javre" pe care sa vi le stranga de pe strazi sa nu va mai deranjeze! Noooo!! Greu!! Greu sa gandesti, greu sa ai suflet! Stiti sa omorati! Atat puteti! RUSINE SA VA FIE!
 
aura_17
Trimis de aura_17 la 05 Mai 2010, ora 11:40
scuze de eroare: adriana_chis33
 
jegueau
Trimis de jegueau la 05 Mai 2010, ora 13:02
citind aberatiile pe care cei mai multi dintre voi le scrieti, orice om sanatos la minte poate constata ca primul meu comment este adevarat. nu conteaza motivele, inconstientilor! luarea unei vieti se numeste crima. va veti face vinovati de uciderea unor fiinte nevinovate!
 
alexe_cri
Trimis de alexe_cri la 05 Mai 2010, ora 13:08
Doamnelor adriana_chis33 si aura_17, racoriti-va!
Daca nu aveti cu cine, sunati un prieten, sau decat sa o luati razna in halul asta, rezolvati-va singure!
E trist! :)

Cititi o carte sau integrati-va in vreo spirala, inca e la moda! Dar lasati genul asta de abordare!

Vorbiti de viata de la tara... de tarani... habar nu aveti pe ce lume traiti! Majoritatea taranilor le sunt superiori ca omenie tiganilor de la oras ca sa nu mai vorbesc de alti cocalari ratati cu fumuri si pretentii...

Eu macar sunt din Bucuresti si am tot dreptul, din punctul acesta de vedere, sa imi exprim opinia in privinta acestui proiect de lege. Ma priveste in mod direct!
Nu spun ca dvs nu aveti dreptul sa va exprimati opinia, insa e vorba de bun simt, care va lipseste cu desavarsire!

Democratia asta prost inteleasa si aplicata, v-a naucit creierele iremediabil!

Referitor la bani... sa dau, sau nu 10 ron/luna pentru un adapost la "javre" (cum le numiti voi), prefer sa imi ajut cum pot semenii mei, copii sau batrani.
E mai normal si mai omeneste decat ceea ce propun niste fufe care se distreaza ziua pe net cand se trezesc ametite de somn si bautura!

Mai bine va vedeti de viata voastra de la mahala si ascultati manele in continuare!

Hai pa! ;)
 
alexe_cri
Trimis de alexe_cri la 05 Mai 2010, ora 13:29
Domnule jegueau, cu tot respectul, nu contest ceea ce spuneti: este o crima! Corect 100%!

Si va fi o crima! Sa fiti sigur de asta, pentru ca eu cred ca se va aproba eutanasierea in fiecare sector.

DAR!

Faptul ca atatia romani si-au luat lumea in cap si au plecat in disperare de cauza afara, nu e o crima? (excludem din discutie tiganii. nu reprezinta Romania, ci doar modelele impuse de guvernarile de 20 de ani incoace)

Faptul ca Romania a fost pradata de 20 de ani, este si in prezent si se lucreaza la indatorarea generatiilor viitoare prin imprumuturile de miliarde de euro care se dizolva pur si simplu fara sa dea cineva socoteala, nu este o crima?

Indobitocirea si saracirea populatiei nu este o crima?

Faptul ca oamenii ajung sa isi dea in cap si sa sparga magazine si sa jefuiasca banci pentru a-si putea hrani copiii si familia nu este o crima?

Nesiguranta zilei de maine pentru toata populatia Romaniei, exceptand categoria burtosilor care ne guverneaza de 20 de ani, nu este o crima?

Copii si batrani care traiesc si mor in mizerie, dati afara din propriile case de catre mafioti care sunt mana in mana cu judecatorii, nu este o crima?

Pot continua la nesfarsit asa dar nu are rost!

Ceea ce pot sa va spun, fara a minimaza sau subestima viata unui biet catel nevinovat in fata unui sistem putred in care traim cu totii, este ca trebuie sa se inceapa de undeva CURATENIA!

Sper sa nu se opreasca la cateii acestia nevinovati si sa ajunga si la caini, fiindca altfel vom ajunge sa nu avem ce manca si cu ce ne imbraca!

O zi buna!
 
Isis23
Trimis de Isis23 la 05 Mai 2010, ora 13:31
eu am fost muscata si am primit injectii in burta, am un semn si totusi nu sunt de acord cu eutanasierea lor. Daca eutanasiaza cainii de ce nu omoara si tiganii? as vota pentru asa ceva, as da si bani pentru asa cevam e in folosul comunitatii. De ce nu se iau masuri si pentru asta? Nu umblu dupa mine cu spray paralizant pentru ca mi-e frica de caini, umblu pentru ca mi-e frica de tigani. ei trebuie eutanasiati.
 
Isis23
Trimis de Isis23 la 05 Mai 2010, ora 15:13
si inca ceva. ar fi corect sa se procedeze ca in tarile mai dezvoltate: sa tina cainii 10 zile-2 saptamani in centre speciale unde sa fie ingrijiti si deparazitati si oferiti spre adoptie, si in cazul in care acest lucru nu se intampla sa se recurga la eutanasiere. doar ca in romania eutanasierea se va face cu o tona de mancare otravita plasata aleator pe strazi si nu se va tine cont de starea cainilor (care dintre ei ar putea fi adoptati spre exemplu si care reprezinta un pericol real pentru societate). totusi, sterilizarea ar fi o idee mai buna.
 
eugenb
Trimis de eugenb la 05 Mai 2010, ora 16:32
Doamna "Isis23" de ce vorbiti, daca nu va "obositi" sa cititi Proiectul de Lege, pe care l-a prezentat Parlamentului Prefectul Capitalei. Ati fi vazut atuncea ca s-a propus ca omorarea (medicala) a cainilor vagabonzi sa fie ... ULTIMA SOLUTIE. Dar este mai usor sa cititi cateva postari si apoi sa va dati cu parerea ce ar trebui sa se faca. Si ca dumneavoastra sunt multe persoane care urmaresc numai scopul propriu (adica aparitia postarii si nu rezolvarea efectiva). Ma insel ? Scuze, atunci !
 
Isis23
Trimis de Isis23 la 05 Mai 2010, ora 19:18
eugen, uiti ca traim in romania. cum poti sa vorbesti depre proiecte de lege in aceasta tara si despre eutanasiere medicala? daca ne luam dupa proiectul de lege totul e ok, dar ceea ce o sa faca ei de fapt e sa-i otraveasca in masa, folosindu-se de statistici si alte date false, incat sa prezinte situatia ca fiind cea mai grava posobil, si asta o sa le permita sa faca ce vor. eutanasierea medicala costa (serurile, salariile personalului medical si a celor care o sa se ocupe de caini pana la eutanasierea lor si asa mai departe) e vorba de o gramada de bani, si sunt sigura ca in romania o sa se aleaga varianta usoara, de exemplu cateva tone de carne putrezita de la un abator+ niste otrava eficienta, care vor fi plasate in anumite zone. m-as mira daca ar proceda altfel, dar sper sa fie cum zici tu.
 
violeta_senciuc
Trimis de violeta_senciuc la 05 Mai 2010, ora 19:31
eu am luat un caine de pe strada si l-am crescut.avea cam o luna atunci.toata familia il iubeste,dar ,daca cest caine ar fi ramas pe strada cu siguranta musca pe cineva pana acum,pentru ca este un caine rau.il tin la mama mea la curte si nimeni nu poate intra in afara de cei din familie.probabil ca sunt sute de caini rai pe strazi si sa spun cinstit nu prea mi se pare normal sa fii pus in pericol si de ei(avem destule pericole de care trbuie sa ne ferim)
deci sunt de acord cu eutanasierea.cine nu e de acord sa ia cate un caine sa-l ingrijeasca si asa strazile raman mai sigure din acest punct de vedere.
apropo,as prefera sa plece tiganii singuri in Siberia.totusi cainii nu merita o soarta asa de cruda.
in anumite situatii trebuie sa gandesti cu mintea nu cu inima.aceasta este una dintre situatii.sterilizarea,pe langa faptul ca nu ar putea fi facuta 100%,nu ar strange cainii de pe strazi pentru vreo 15 ani.
si daca cineva spune ca sunt cruda,se inseala.am si o pisica luata de pe strada.


 
aura_17
Trimis de aura_17 la 06 Mai 2010, ora 00:34
@alexe_cri
In primul rand, ar trebui sa iti masori cuvintele! Nu ai tu de unde sa stii cu ce ma ocup si ce fac, ca sa iti permiti sa ma faci manelista sau fufa, sau sa imi dai sfaturi cu ce sa imi ocup timpul liber. Nu trebuie sa-ti dau tie explicatii ca am fost si la camine de copii si am ajutat, sau ca am donat bani pentru copii bolnavi, sau ca pomenile pe care le fac nu le fac la cersetorii de pe langa biserici ci la oameni cu adevarat sarmani. Dar ca sa iti arat nerusinarea si impertinenta, precum si lipsa de abilitate mentala pe care o ai pentru a realiza ce statut are o persoana dupa ce vorbeste, iti spun ca fac si asa ceva.
Nu am contestat niciodata bunul simt al omului de la tara care este cu mult mai mare decat al multor oraseni, ci doar lipsa de informare si educare in sensul strict al sterilizarii cainilor si a pisicilor! Si nu am zis ca trebuie sa dai bani numai si numai pentru adaposturi. Poti da pe rand, orcui cand consideri ca ai si poti.
Si iti mai spun ceva, legat de semenii nostri, o prietena , miloasa din cale afara, a avut bunavointa sa hraneasca la propria masa un copil al strazii. II lua in casa, il mai si adapostea, avea grija de el in limita timpului si a puterii financiare, pana cand a inceput sa ii dispara lucruri din casa! Ce mai zici de semenii nostri? Un caine crezi ca ar putea sa iti faca vreun rau dupa ce i-ai aruncat o bucata de paine, si o vorba buna? Va agitati cu totii ca va musca, ca fac mizerie, ca se cheltuie bani pentru ei, dar v-ati gandit vreodata ca ati putea scuti toate astea punand o cusca in gradina blocului, intarcuind un caine/doi acolo, si sa ii lasati pe iubitori sa iiingrijeasca? fara sa macar sa va intereseze de el, fara sa interactionati in vreun fel, fara a da un sfant pentru ei? Greu din nou cu logica si solutionarea eficienta! Greu al naibii.
 
aura_17
Trimis de aura_17 la 06 Mai 2010, ora 00:45
@Isis23
Jos palaria si tot respectul pentru tine! Si eu am fost muscata de 2 caini, dar a fost vina mea. eram mai mica, mult mai mica si vrand sa ma joc cu ei, am sarit calul. Nu am facutinjectii ca stiam cainii. Acum am 2 caini de 12 ani unul, si nu am avut niciodata probleme cu nici un maidanez sau altul. Nu am ramas nici marcata de muscatura nici nimic. Dimpotriva, am fost o data intr-o zona interzisa, nestiind ca e. Cainii paznicului , 3 la numar, s-au repezit la mine ,evident, ingrozitor. Pana sa vina omul sa ii opreasca, eu deja vorbeam si ii mangaiam pe toti. Recunosc, am avut noroc, dar cainii au un simt in plus. Totusi nu e o regula, si cainii nu prea au ce cauta pe strazi. Legati, intarcuiti, da. In adaposturi, da. Sunt feriti si oamenii de ei si ei de oameni. Si ar costa infim un cotet si un gard, fata de oameni sa ii prinda, oameni sa ii pazeasca, oameni sa si sa si sa. Asta doar daca e nevoie de locuri de munca, e o idee. Sunt foarte multe idei si solutii, eficiente, umane, civilizate etc.
Si sa stii ca nu ca iau aparare infractorilor sau ceva de genul, dar sunt tigani cu suflet. Sunt oameni de la care nu te astepti, sau nu ai o impresie prea buna din anumite pdv, care au suflet. Si asta conteaza poate mai mult.
 
aura_17
Trimis de aura_17 la 06 Mai 2010, ora 00:48
@violeta_senciuc
Nu esti cruda, dar nu gandesti profund, si nu iei in consideratie toate solutiile.
 
REGATZEANUL
Trimis de REGATZEANUL la 06 Mai 2010, ora 06:48
AM CITIT SI EU PE SARITE SI CONSTAT CA DIN SCAUNELU ERGONOMIC CHINEZESC E FACIL SA IUBIM SUFLETE NEAJUTORATE DAR CU INSTINCT DE HAITA,ASTA A AJUNS SI TARA ASTA TERITORII IMPARTITE DE HAITE,ASA A-TI FOST OBISNUITI SA FACETI LA LATRINA DIN FUND SAU DE NU O AVEATI VA REZOLVA CATELU PRIETENUL OMULUI,SI RAMINEATI SI CU BANII DE HIRTIE IGIENICA IN BUZUNAR,NU VEDETI CA A-TI VENIT LA ORAS SA NU MAI FACETI TURTURI IN DOS SI A-TI UITAT CATEII IN LANT,IAR CEI CE AU SCAPAT BINTUIE PRIN ORASE IN CAUTAREA STAPINILOR DRAGI ,FACETI UN PUSTIU DE BINE SI ADOPTATII LEGAL CU ACTE,TINETII IN APARTAMENT ASA POATE VA VETI IMPUTINA SI VOI DIN FATA CALCULATOARELOR CU MENTALITATEA VOASTRA TRIBALA....
 
REGATZEANUL
Trimis de REGATZEANUL la 06 Mai 2010, ora 07:12
MA AMUZA TARE PAREREA UNORA CE SE DAU CUNOSCATORI CUM E AFARA CA DOAR CIINII BOLNAVI ,BATRINI SINT OMORITI,NU PRICEPETI CA TREBUIE LUAT TOTUL DE LA ZERO LA NOI S-AU INMULTIT IN DRACI AFARA NU SA INTIMPLAT LUCRU ASTA NICIODATA,APOI DUPA CURATENIE IN MASA BINENTELES VB DE CEI FARA STAPIN,LEGEA ZICE SA SE PUNA CIP LA CEI CU STAPIN,APOI IUBITORULE SI STAPIN DE E PRINS ODORUL TAU LIBER PLATESTI DE TE USTURA,IAR IN FINAL VA FI CA IN OCCIDENT CU TREABA ASTA CIINI PUTINI PTR PADOCURI TIP 20-50 BUCATI REZULTATI DIN FAPTUL CIND MOARE STAPINUL SAU SE MUTA DIVERSE MOTIVE ACESTIA SE CAUTA SA SE DEA SPRE ADOPTIE IAR CE NU SE ADOPTA SE EUTANASIAZA DUPA MAX O LUNA DE CIND E IN ADAPOST ATENTIE VB DE CEI CIPATI,CE NU E CIPAT E ILEGAL EUTANASIAT DIN START.....E CLAR,DE NU VA M-AI EXPLIC ODATA
 
REGATZEANUL
Trimis de REGATZEANUL la 06 Mai 2010, ora 07:37
CEEA CE AR TREBUI SA VA INTERESEZE SI SA VA BATETI CU INVERSUNARE DAR CONSTAT CA NU VA AJUTA LOBUL FRONTAL SINT ASPECTELE VIETII,NU VEDETI CA SINTEM STRESATI DE NOI INSINE ,DE CE CUNOSCATORILOR DE OCCIDENT INAFARA NU VEDEM GARAJE TIP ROMANESC PUSE PE UNDE SE POATE SI PUTIND A MURATURI,BOASCA ,TUICA SI CITE SI MAI CITE MIROSURI,DE CE NU VEZI GANGURI DE TRECERE DINTRE BLOCURI BLOCATE DE CITE UNU MAI MESERIAS,DE CE PE SPATII DE JOACA PENTRU COPII NU CRESC CHICIURI DE BISERICI UNEORI SI DOUA IN ACELASI LOC,DE CE IN 20 DE ANI NU SA REUSIT SA SE DEA O LEGE SI FIECARE SA POATA FI CONTORIZAT DIRECT CU FIRMA DISTRIBUITOARE DE UTILITATI(APA)TOT CA SA FIM FURATI SA PLATIM PIERDERILE SI INEFICIENTA,STITI CA INAFARA NU AI VOIE SA SCUTURI NIMIC DE LA BALCON FAPT BANAL VETI ZICE INSA TINE TOT DE INCONFORTUL NOSTRU,DESCHIZI GEAMUL SA INTRE DOCTORUL IN CASA CUM SE ZICE PE BUNA DREPTATE SI INTRA GUNOIU LUI GETA DE DEASUPRA ,VEDETI CA TOT MENTALITATE DE CHIRPICA AVETI VRETI SA PUNEM CUSTI IN JURUL BLOCULUI NU MAI BINE NE PUNEM ZGARZI LA COPII SI AI PRIPONIM,,DE UNDE NU E NICI DUMNEZEU NU CERE.
 
aura_17
Trimis de aura_17 la 06 Mai 2010, ora 13:08
@REGATZEANUL
Ideea era cu tinutul in jurul blocului doar pentru cei existenti acum, in momentul asta, ca sa nu fie omorati, si nici sa se insire mii de mp de adaposturi, care vor fi desfiintate mai apoi. Dupa ce se rezolva asta, sa se dea legi cu chip-area si sterilizarea cainilor cu stapan etc, ca in occident, cum spui.
Si nu au nici o legatura copiii cu acei caini legati, in custi. Dintr-o gradina se pot aloca 2mp pt un caine. Iar pentru copii exista parcuri de joaca, slava Domnului. Nu exista spatii pentru plimbat cainii, dar asta e alta pb.
Asa ca nu mai face comentarii fara sa analizezi toate datele problemei atent, dand o interpretare eronata, plina de greseli gramaticale grave.
 


Alte comentarii pe articolul Soarta cainilor din Capitala, decisa de cetateni?

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off