Login · Inregistrare
Acceseaza wall-street.ro/sati pentru a vedea Topul Siteurilor din Romania.

back to top ∧

Se pare ca sunt singurul parinte multumit de o astfel de initiativa...

Comentarii pe articolul "Amenzi pentru absentele elevilor"

Alvis
Trimis de Alvis la 21 Martie 2010, ora 18:47
... eu personal nu vreau sa imi transform copilul in "om al strazii". Si nici sa stau cu frica gandidu-ma pe unde o umbla in loc sa fie la scoala. Lipsa de educatie din partea parintilor si infatuarea, ingamfarea si nesimtirea pe care multi parinti o afiseaza cand interactioneaza cu alte persoane ii fac pe copii sa invete ca munca si disciplina nu sunt necesare in viata, ci doar tupeul si batjocura.
Daca va ganditi de ce nu mi-e teama de acele amenzi e simplu. Daca o astfel de lege intra in funciune, copilul va fi primul care va resimi efectele ei. Mai exista copii care simt mult mai puternic greutatile financiare ale parintilor si care apreciaza cu adevarat eforturile pe care acestia le fac pentru ei.
BRAVO initiatorilor acestei legi!!!
 
ady_the_gladiator
Trimis de ady_the_gladiator la 21 Martie 2010, ora 19:32
esti un cretin. scurt si la obiect.
 
moroianu_george
Trimis de moroianu_george la 21 Martie 2010, ora 19:39
Si totusi... cum ar putea aceasta initiativa sa stopeze chiulul la ore? Cand eram elev de liceu chiuleam de rupeam si parintii mei nu stiau. De asemeni, vinovatii principali pentru chiulul meu erau profesorii si nu parintii, profesorii si sistemul idiot care ucidea personalitatea elevului si il indopa cu tot felul de informatii, in mare majoritate inutile.
Apropo, minoritatile care in acest moment sunt platite ca sa-si dea copii la scoala, si care primesc si manuale gratis si rechizite, etc... cu ele cum se va proceda? va veni piranda sa munceasca in folosul comunitatii? sau legea e tot pentru fraierii ca noi care ne platim impozitele si respectam legea? De asemenea, cu ce drept isi permite guvernul Romaniei, oricare ar fi el, sa schimbe regulile jocului in timpul jocului? La fiecare ministru inca o inventie, in general idiotenii, marturie puternica a imbecililor(sustin afirmatia, nu este doar peiorativa) care fac parte in acest moment din forurile conducatoare ale institutiilor de invatamant. Spun acest lucru cerandu-mi scuze fata de profesorii care nu se incadreaza in aceasta categorie, dar vai...ce putini!
Si inca odata, un alt abuz... cum poate cineva sa am oblige sa semnez un act care sa ma oblige la ceva ce nu doresc? Asa au facut si cu vaccinurile... alti cretini.
Si oare aceasta sa fie solutia pentru absenteism sau pentru lipsa de cultura a tinerilor? Amenzi aplicate parintilor? Poate o reforma serioasa a sistemului de invatamant, care sa nu ramana o obligatie plictisitoare si terna, renumita ca nu-ti asigura, indifierent de cate eforturi ai depune, un viitor. Poate daca terminarea unei institutii de invatamant ar insemna si o suma clara de cunostinte, teoretice si practice, poate daca la scoala s-ar stimula creativitatea si nu memorarea, poate daca scoala nu ar reprezenta prima treapta unde se invata datul spagii si unde afli, pentru prima data, ca daca parintii tai sunt niste "smecheri" poti sa mai si sari peste lectii, eventual sa si injuri profesorul amarat, poate daca jiiji becali sau vanghele nu ar mai reprezenta modele de succes, poate atunci si elevii vor veni la ore. Si in fond, de ce amenzi? Profesorii au note, nu stie? nuta mica, nu trece clasa, daa ramane repetent 3-5 ori...afara, la muncile campului, la pascut oi, vaci sau alte activitati mai putin solicitante intelectual. Unii nu vor sa invete si este alegerea lor. Altora le place si iarasi este alegerea lor, dar ca statul sa vina si sa impuna niste masuri punitive mi se pare un abuz pe care refuz sa-l accept. Si dacac nu platesc si nici nu muncesc la spalat catei la fund? fac inchisoare?
Pentru a fi foarte clar, aceasta masura este o masura cretina care nu va tine copiii in scoli si in plus reprezinta un abuz la care refuz sa fiu partas.
Cu stima,
Ing. Moroianu George-Gabriel

 
VictorCh
Trimis de VictorCh la 21 Martie 2010, ora 19:51
@ ady_the_gladiator: Minus limbajul in care este formulata concluzie, poate ca ea nu se indeparteaza prea mult de adevar - dar mai bine ai fi intrebat persoana in cauza ce venituri are, cati copii si ce educatie a primit respectivul, si respectiv ce educatie ofera copiilor sai.

@ moroianu_george: Respect! INCA UN comentariu caruia nu-i gasesc nici un cusur (mai putin limbajul: caracterizarile "tari" folosite nu intaresc in nici un fel mesajul)! (Nu ca n-ar mai fi completabil! :D )
 
jojo_hearts
Trimis de jojo_hearts la 21 Martie 2010, ora 19:53
Salut! Eu sunt de acord cu Alvis deoarece elevii care chiulesc trebuie "sa plateasca" pt asta in vreun fel! Daca nu ei, atunci parintii lor! Nu stiu ce parinte ar fi acela care n-ar fi interesat sa vada de ce lipseste sau poate 'chiuleste' copilul sau de la ore. Nu tu disciplina, nu tu bun simt, nu tu educatie! Unde nu exista lege exista faradelege! Si cred ca multi accepta a doua varianta, din pacate. Ar fi multe de spus! Aceste lucruri se invatau candva la scoala, acum totul e pe dos......Cat despre "ady_the_gladiator", precis e elev...:D :))))dupa replica. Daca tu nu esti de acord, asta nu inseamna ca altii sunt cretini. E libertate de opinie. Sau poate n-am priceput eu. ;) :p
 
c_max83
Trimis de c_max83 la 21 Martie 2010, ora 20:09
Nu-mi vine sa cred ca exista persoane care sunt de acord cu aceasta lege!!! Ii dau dreptate lui adi gladiatorul, tre' sa fii cretin si idiot ca sa fii de acord cu asa ceva!!! ! 1 absenta nemotivata = 500/5000 RON? Bai, in ce dracu tara traim?!! Ar trebui sa puna taxa si pe "coitus interruptus" frate!
Bai fratilor, voi nu v-ati saturat mah de masurile astea imbecile si nesimtirea, incompetenta, nerusinarea guvernantilor? Doamne, cat de mult as vrea sa ia nastere o miscare terorista anti-nesimtiti, sa dispara unul cate unul in masinile lor de zeci de mii de euro, sa mai plateasca si eu pentru tupeul lor!!!!
 
sorinis_ok
Trimis de sorinis_ok la 21 Martie 2010, ora 20:26
Domnului "inginer" Moroianu: se vede cale de o posta ca ati chiulit de la scoala. Poate chiar doua...
Domnului Alvis: subscriu partial entuziasmului dumneavoastra. Totusi este exagerata aceasta masura. Nu cred ca asa s-ar rezolva nici problema educatiei si nici cea a bugetului. Mai realista mi se pare varianta cu invatatmant obligatoriu pana in clasa a noua; dar si aceasta trebuie coroborata cu masuri legislative pentru absorbtia acestei forte de munca atat de necalificata si cu masuri de stimulare a reluarii procesului de scolarizare. In general, nici copii si nici parintii nu vor educatie. Am convingerea ca mai ales profesorii nu vor aceasta, inaintea parintilor sau copiilor. Poate ar fi bine sa luam cu totii o pauza. Poate ar fi bine sa nu mai fortam pe nimeni. Poate ar fi bine ca invatamantul sa fie gratuit in totalitate doar pentru cine isi doreste si este capabil sa invete. Poate ar fi bine sa incepem de la Abecedar. Nu sa ne trezim cu tot felul de "ingineri"...
 
irinuk_a91
Trimis de irinuk_a91 la 21 Martie 2010, ora 20:42
sunt in clasa a12-a, la un profil de mate -info int engleza la un liceu bun de la mine din oras, ma pregatesc pt admitere la fac de Drept, din Bucuresti. Pentru admitere trebuie sa invat economie si gramatica, pe care nu le mai fac la scoala, deci se impun doua meditatii, iar pt bac romana , matematica si biologie... niciuna din acestea 3 nu au leg cu ce vreau sa fac mai departe, dar imi duc crucea pana la sfarsit, dat fiind profilul pe care mi l-am ales. Dar am si eu o intrebare, cum credeti ca o sa am timp sa ma pregatesc pentru acestea 5 plus altele [ competentele din timpul anului, diverse lucrari, atesate] cand eu trebuie sa stau la scoala la ore precum religie, sport, filosofie etc. . oare nu e suficient ca ma chinui cu materii care nu imi vor mai folosi niciodata , trebuie sa mai invat si chimie fizica informatica-programare... este absurd. De vina este tot programa, mult prea stufoasa...
 
c0bra
Trimis de c0bra la 21 Martie 2010, ora 20:44
Ce te faci cu eleviii care nu stau langa scoala; cei care trebuie sa faca naveta si care "chiulesc nemotivat" din motive care nu tin de ei (trenul sau microbuzul nu merg sau il pierd din cauza stari drumului, etc.). Elevul vrea sa mearga la scoala, pleaca spre scoala si la prima (primele ore) nu ajunge, este trecut absent si de acolo incepe durerea de cap.
Pentru ca o lege sa fie aplicata corect intai sa faci conditiile si apoi sa impuni cerintele. Insa din lipsa de bani hai sa taxam pe toti si pe toate si cu sume cat mai mari.
 
c_max83
Trimis de c_max83 la 21 Martie 2010, ora 20:45
@jojo_hurts : auzi, nu te supara...te doare rau? stiu ca ai dreptate in ceea ce zici, dar totusi, cat de rau te doare? pentru ca la de prot/proasta esti, cred ca ar trebui sa mori in chinuri de durere...de unde dracu veniti frate???? parac suntei toti brain-washed, ca sa nu zic retardati...
 
bogdan_toda
Trimis de bogdan_toda la 21 Martie 2010, ora 20:51
Mie mi se pare ok masura... e un mod de a motiva parintii si mai mult sa isi convinga copii sa mearga la scoala.
Cuantumul propus insa mi se pare nesimtit... un 10 RON / absenta era mult mai ok si efectul era acelasi.
Oricum nu cred ca o sa tina cineva cont de prostia asta...
 
tasa_nuti
Trimis de tasa_nuti la 21 Martie 2010, ora 22:36
Eu ,as propune daca tot ,fug ,, si nu le plac orele ,profesorii de ce nu ar plati EI? Poate asa ar constientiza cat de important e scoala ,si nu ar avea timp de chefuri ,si mai mult ar invata cat de important ,este sa sti sa muncesti ,si nu sa astepti ca parinti sa fie vesnici ,,SPONSORI !
 
9am164356
Trimis de 9am164356 la 21 Martie 2010, ora 22:44
Si prin masura asta se vrea disciplinarea elevilor!? Nu stiu cum un copil poate fi invatat sa raspunda pt faptele sale cand parintele va fi pus sa plateasca amenzi aberante sau sa curete excrementele cainilor din parcuri in locul sau. Introducerea platii absentelor si la invatamantul preuniversitar nu va duce la niciun rezultat; va fi ca la facultate...cei care vor dori, vor merge la scoala, cei care nu vor dori, nu vor merge. Si nu stiu care parinte (Alvis, jojo_hearts) ar fi bucuros sa curete parcurile
 
serapis_hell
Trimis de serapis_hell la 21 Martie 2010, ora 22:50
Heloooooooooo! TREZIREA!!!!!!!!!!!!!!!!
Socotiti cati RON luati in mana la salar. Socotiti cat dati pe "dari" lunar, cat pe mancare si cat va ramane de la o luna la alta. Sunteti siguri ca va puteti permite sa platiti si 500 ron de absenta pt copil?
Daca are 7 ore intr-o zi - deci 7 absente - aveti sa scoateti din buzunar 3500 Ron ( MINIM!!!! ) ? Dar daca chiuleste o saptamana? Aveti minim 14000 Ron? Sau ,daca va cere suma maxima, 140000 RON.
AM CALCULAT BINE!!! Vreti sa va calculez si in bani vechi? Sa va faceti o idee?
Si chiar daca veti alege MUNCA IN FOLOSUL COMUNITATII, ce credeti ca veti rezolva? Veti fi acuzati ca nu petreceti prea mult timp cu familia, ca nu va pasa de copii si de problemele lor, ca nu sunteti niciodata acolo pt ei.....
Sincer, oricat imi iubesc copilul, NU am de gand sa PLATESC pentru greselile lui.
SI TOTUSI, DACA CHIULESC DE LA SCOALA, CARE E MOTIVUL? Ma indoiesc ca e vina mea ca profesorul i se pare plictisitor / inspaimantator, sau scoala inutila sau timp pierdut.... nu cred ca majoritatea chiuleste din cauza ca nu ar vrea sa invete, cauzele sunt cu totul altele.....
Si ma indoiesc sincer, ca aceasta "decizie" va creste calitatea invatamantului, sau numarul de persoane cu o cultura generala ....
Va ingrosa doar randul ANALFABETILOR......

 
alcaro
Trimis de alcaro la 22 Martie 2010, ora 02:38
Masura mi se pare aberanta. Iar generalizarile din comentariile de mai sus, le consider nesimtite! Uitati de parintii care sunt amarâti si lucreaza pe brânci sa-si intretina familia si care doresc tot ce e mai bun pt copii, uitati de familiile cu un singur parinte ... uitati foarte multe!!!
Eu sunt mama singura, cu doi baieti. Bine inteles ca i-am crescut si i-am educat la fel, pe amandoi. Unul a terminat liceul fara probleme. Cu celalalt am dus "lupte" sa termine macar 10 clase. Trebuie sa va spun ca lucram cate 10-12 ore pe zi ca sa imi intretin familia? Ce ar fi insemnat ca sa fiu penalizata pentru absentele fiului meu mai mic? Si cum de abia duceam un trai decent, nu as fi fost capabila sa platesc aceste amenzi absurde! Atunci probabil ar fi trebuit sa fac munca in folosul comunitatii. Intrebarea este: când? Si care ar fi fost repercusiunile asupra familiei mele!? Ar fi insemnat sa plec dimineata si sa ma intorc noaptea, inclusiv in weekend, ca sa imi "ispasesc pedeapsa"!! Dar asta nu mai e problema celor care au nascocit asa lege, nu?! Si ce daca raman copiii nesupravegheati ... hai sa mai luam un rând de piele de pe oameni, asta e tot ce conteaza. Bine ca mi-au crescut copiii !!!
 
darrio_2007
Trimis de darrio_2007 la 22 Martie 2010, ora 07:04
Inca o problema care va da nastere la alte probleme.Suntem obisnuiti cu asemenea legi aberante.Oare pana cand????????
 
9am171158
Trimis de 9am171158 la 22 Martie 2010, ora 11:30
hai sa fim seriosi, nu este chiar o masura aberanta...
intr-adevar, putem spune ca amenzile sunt mari, putem spune ca ar trebui stabilit un anumit numar de absente, ar trebui stabilite si alte masuri, de exemplu scoala sa te anunte imediat, imbunatatita programa scolara, asa cum a punctat extraordinar de bine un copil din clasa a XII a mai sus... apropo, va dat lectie la multi parinti, daca va puteti numiti parinti...si eu am un copli in clasa a X a la mate info intensiva, un liceu foarte bine cotat, dar numarul de ore si materii lasa de dorit, saptamanal avand peste 35 de ore, in doua zile pe saptamana avand 8 ore...
pe cine sperie aceasta lege?este statul indreptatit sa ceara socoteala pentru banii alocati invatamantului? eu cred ca da, la urma urmei este un investitor, cheltuieste chiar mai mult decat anumiti parinti cu copii lor, este normal sa aiba si pretentii...
asa ca legea in sine nu este aberanta, nu trebuie sa ne sperie, trebuie sa facem in asa fel ca si copii sa inteleaga necesitatea scolii, ca statul si parintii investesc foarte multi bani in ei, trebuie sa le creem conditii bune de a invata, trebuiesc revazute materiile, programa scolara, numarul de ore, manualele, ca s-a transformat totul intr-o afacere, manualele primite de copii de la stat nefiind acceptate in scoli, ca nu sunt de nu stiu ce autor, etc.., caiete speciale..
dar, ca intotdeauna la noi, cazurile de exceptie vor sa faca regula, sa cum incearca unii se prezinte situatia alcaro-cluj), in loc sa discutam si sa imbunatatim legea, nu sa o respingem din start, fiindca nu am inteles-o..., nu-i asa "domnule inginer"?...
 
moroianu_george
Trimis de moroianu_george la 22 Martie 2010, ora 11:35
As dori sa incep printr-un raspuns lui sorinis si nu mai stiu cum(apreciez curajul celor ce isi dau numele real). Nu stiu unde ati observat dvs. absentele mele ... probabil din faptul ca sunt inginer, sau poate din faptul ca am absolvit doua facultati? Ma rog, cred ca gresesc raspunzandu-va, dar era un atac la persoana si am dorit sa fie clar despre ce vorbim. De asemenea, as dori sa vorbim despre articolul in sine, eventual despre legea in cauza si nu sa atacam persoana care are "nesimtirea" sa nu fie de acord cu propria noastra parere.
Imi cer scuze pentru limbajul tare din primul mesaj, dar sunt extrem de suparat si frustrat datorita faptului ca am un baietel de 5 ani care urmeaza sa intre in morisca asta a sistemului nostru de invatamant.
Ce va invata el? Sa calce pe cadavre, sa dea spaga , sa linguseasca? Modelele lui vor fi jiji si alti parveniti?
Va exista profesor sa-i insufle placerea de a invata?
Guvernele si profesorii dau vina pe parinti si pe elevi... cu ce drept? Noi ii trimitem la scoala, incercam sa facem lectiile cu ei acasa, incercam sa-i imbracam, sa-i hranim iar la scoala ce obtinem?
Amenintari, cereri de bani, reguli schimbate mereu si fara discernamant, ... Pun o intrebare simpla: L a cate obiecte se va da Bac-ul in 2012? poate cineva sa-mi raspunda precis?
Alta intrebare simpla: pe ce criterii se va face admiterea la facultatile de profil tehnic in 2020? dar la cele umaniste? care vor fi criteriile de bursa?
Stie cineva?
NU!
dar stim ca suntem amenintati, ca suntem blamati pentru slaba pregatire pe care o dam copiilor acasa... dar oare la scoala nu trebuie ca profesorii sa faca nimic?
Alte intrebari simple: Ce cunostinte practice are un copil cand termina clasa a 10-a? Dar teoretice, presupunand ca a fost un elev ideal?
Ce cunostinte practice, folositoare in cariera imediata are un absolvent de facultate? Si de ce?
Nu amenintand parintii sau elevii se obtin rezultate, nu punand taxe pe greseli se eleimina greselile. Este exact aceeasi situatie ca si la circulatie, drumurile sunt praf dar daca nu platesti rovigneta esti ars. NImeni nu priveste si reversul ... de ce copii nostri, dupa absolvire , nu stiu nimic? Trebuie sa stea 6-12 luni ca juniori oriunde s-ar angaja si sa invete aproape totul dela capat! Pentru asta noi, parintii, pe cine amendam?
Inca odata scuze pentru limbajul mai tare din postul anterior si pentru micile inversiuni sau omiteri ale literelor, important insa cred ca este mesajul.
Cu stima,
Ing. Moroianu George-Gabriel
PS: nu imi este rusine de apelativul "inginer" , de obicei vine dela persoanele frustrate ca nu au avut posibilitatea sa ajunga sa-l obtina. Din contra, sunt destul de mandru(iertata sa-mi fie meteahna) de faptul ca am reusit sa fac cele doua facultati tehnice. Oricum, nu cred ca discutiile despre performantele noastre sunt importante aici.
 
alinutza_18_ro
Trimis de alinutza_18_ro la 22 Martie 2010, ora 11:54
cand eram eu la liceu, aveam DREPTUL la 9 absente nemotivate pe semestru / trimestru.
 
laura_gabriella2002
Trimis de laura_gabriella2002 la 22 Martie 2010, ora 12:16
Sunt de acord. sa se introduca coplata si in invatamant, in modul asta vor fi bani pt dotari in licee, liceele bune si cautate vor avea elevi pe masura - cu posibilitati - unde va fi o mandrie sa-mi trimit copilul si unde va avea ce invata. Liceele astea vor putea duce dascali din afara, face excursii, cumpara materiale etc.
Eu sunt pentru - chiulesti, platesti. asta-i viata. Si nu mai plangeti elevii ca au de unde - au toti mobile scumpe si haine. De ce sa le dea bani parintii pt haine daca ei chiulesc? Nu, domne. Noi ii invatam gresit.
trebuie sa stie de mici ca totul se plateste in viata - inclusiv chiulul.
 
cociugcristina
Trimis de cociugcristina la 22 Martie 2010, ora 12:34
in curand o sa platim pentru greselile noastre cu IMPUSCAREA. Pentru ca sa se trezeasca odata lumea ca nu se rezolva efectele ci se umbla la cauze. Elevii sunt indisciplinati pentru ca 1. sistemul de invatamant este slab si neeficient, 2. sistemul care se numeste si de educatie nu face nimic in sensul educatiei; 3. parintii lipsesc si pentru cei 7 ani de acasa, pentru ca parintii competenti muncesc multe ore iar cand vin acasa numai de educatia copiilor nu mai au rabdare, iar altii au plecat pe afara. Cei care au timp, saracii, numai de educatori nu pot fi folositi. Cand va venii guvernul si va face macar incercarea de a drege aceste 3 cauze sa vina si sa impuna masuri punitive pentru elevi si parintii lor.
O zi buna!
 
banceanuvasile
Trimis de banceanuvasile la 22 Martie 2010, ora 17:24
Cind eram elev in scoala profesionala , aveam bursa de 317 lei iar daca aveam o ora nemotivat aveam amenda 2 lei ora. Toata clasa era incorpore la scoala. In Valencia o familie a fost amendata cu 1.000 de euro deoarece 3 fii ai familieii persistau in absente la scoala. No coment.
 
gabbye
Trimis de gabbye la 22 Martie 2010, ora 18:57
toata lumea "saracii copii"...da mai lasati-ma fratilor cu ei...generatii de drogati, smecheri ca ei niciunde, chiulangi cat se poate...si tot profesorii de vina...ia aveti grija de copilul vostru si nu mai aratati spre altii pt "educatia" care lasa de dorit...telefoane ultimu tip, masini ultimu racnet...si tot voi cu gura mare...da da ...Romania...nu ma mir!!!!!!!!
 
gabbye
Trimis de gabbye la 22 Martie 2010, ora 18:57
toata lumea "saracii copii"...da mai lasati-ma fratilor cu ei...generatii de drogati, smecheri ca ei niciunde, chiulangi cat se poate...si tot profesorii de vina...ia aveti grija de copilul vostru si nu mai aratati spre altii pt "educatia" care lasa de dorit...telefoane ultimu tip, masini ultimu racnet...si tot voi cu gura mare...da da ...Romania...nu ma mir!!!!!!!!
 
miu
Trimis de miu la 22 Martie 2010, ora 22:53
Sunt de acord cu munca in folosul comunitatii, dar nu pentru parinti, ci pentru elev, el sa fie sanctionat si nu cu bani, pt ca tineri in ziua de zi nu stiu ce este respectul si nu au bunul simti nici pentru parinti, care sunt vinovat de cresterea copilului lui, dar el nu stie ce face copilul cand e la "scoala", si sa fie sanctionati cei care chiulesc tot timpul nu cel care lipseste o data, poate asa vor pretui si ei bani investiti de parinti si scoala. a carui sistem, din pacate ,merge tot mai prost si uni profi care habar nu au ce inseamna sa fi profesor.Din pacate avem tot mai multe generati de analfabeti, si din cauza statului dar si a sistemului si a parintilor cu bani care le dau mucosilor masini si etc,pacat k am ajuns o tara de rasul curcilor, sau mai rau.
 
angelica74nicu
Trimis de angelica74nicu la 13 Aprilie 2010, ora 11:23
Am copil de clasa a7a la o scoala destul de buna dupa mediile anuale ale copiilor.
Am fost foarte uimita cand la o sedinta cu parintii multi dintre parintii copiilor cu medii foarte mari incurajau chiulul.In ce fel?
Mai bine o absenta decat un test cu nota mica.E corect?
Ce va invata copilul meu din asta? Cum sa se fofileze mai tarziu de munca.Daca nu castiga nimic nu face nimic.
Asta este parerea mea.
Am fost si eu elev
 


Alte comentarii pe articolul Amenzi pentru absentele elevilor

Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




 
 
 
 
close setari
 
 
 
off