HA HA HA. CUM VREA STATUL SA STRANGA BANI
Comentarii pe articolul "Amenzi pentru absentele elevilor"
Trimis de georgeyuly la 21 Martie 2010, ora 14:17
De ce nu se auto amendeaza iubiti nostri parlamentari cand trag chiulul de la munca, arzaiar focu de nenorociti
Raporteaza limbaj inadecvat
Trimis de VictorCh la 21 Martie 2010, ora 14:39
Au! Gramatica! Nu te doare si pe dumneata?
Ideea exprimata BINEINTELES ca este pertinenta, dar "arza-i-ar" nu...
Ideea exprimata BINEINTELES ca este pertinenta, dar "arza-i-ar" nu...
Trimis de sharkul16 la 21 Martie 2010, ora 14:48
pai...acum oricum s-ar exprima are dreptate...parlamentarii de ce nu platesc amenzi...prezenta lor nu est oarecum obligatorie?
Trimis de georgeyuly la 21 Martie 2010, ora 15:04
fara suparare, dar eu consider ca asta este o mare problema a noastra a romanilor. ca noi stam ca idioti si ne corectam unul pe altul daca scriem corect si jogodiile din parlament ne duc in sapa de lemn. TREZITI-VA ROMANI
Trimis de bubu la 21 Martie 2010, ora 15:24
privita in ansamblu, problema chiulului e extinsa si ar trebui sanctionata peste tot.
punctual insa, Ministerul Educatiei are dreptate. daca se vrea scoala publica pe banii statului, respectiv ai tuturor contribuabililor - cu sau fara copii, atunci chiulul trebuie sa fie sanctionat. multi dintre parinti trebuie treziti la realitate si trebuie sa-si asume raspunderea ce le revine si care nu este integral a scolii. nu e vina statului, a ministerului, a scolilor sau a cadrelor didactice, ca parintii nu sunt in stare sa-si controleze copiii si i-au scapat de sub control.
si mult mai bine ar fi ca legea sa prevada munca in folosul comunitatii efectuata chiar de elevii chiulangii trecuti de o anumita varsta, si nu doar de parintii lor.
punctual insa, Ministerul Educatiei are dreptate. daca se vrea scoala publica pe banii statului, respectiv ai tuturor contribuabililor - cu sau fara copii, atunci chiulul trebuie sa fie sanctionat. multi dintre parinti trebuie treziti la realitate si trebuie sa-si asume raspunderea ce le revine si care nu este integral a scolii. nu e vina statului, a ministerului, a scolilor sau a cadrelor didactice, ca parintii nu sunt in stare sa-si controleze copiii si i-au scapat de sub control.
si mult mai bine ar fi ca legea sa prevada munca in folosul comunitatii efectuata chiar de elevii chiulangii trecuti de o anumita varsta, si nu doar de parintii lor.
Trimis de VictorCh la 21 Martie 2010, ora 15:40
@ sharkul16: SI EU recunoscusem ca ideea e pertinenta - iar prezenta parlamentarilor la indatoririle de serviciu nu este catusi-de-putin OARECUM obligatorie, ci este pur-si-simplu obligatorie, in special atata timp cat sunt platiti din banii mei si ai dumitale si ai altora ca noi.
@ georgeyuly: daca nu conteaza cum ne exprimam, atunci au dreptate elevii care chiulesc si gresesc legiuitorii. In caz contrar gresesti dumneata.
@ bubu: TEORIA referitoare la sanctionarea chiulului e frumoasa, mai interesant e cu punerea ei in aplicare cu referire la copii (care nu numai ca in fata legii n-au raspundere, dar nici minte destula n-au incat sa poata vizualiza consecintele). Vezi tema deschisa de mine - "Ce dragu-u-ut".
@ georgeyuly: daca nu conteaza cum ne exprimam, atunci au dreptate elevii care chiulesc si gresesc legiuitorii. In caz contrar gresesti dumneata.
@ bubu: TEORIA referitoare la sanctionarea chiulului e frumoasa, mai interesant e cu punerea ei in aplicare cu referire la copii (care nu numai ca in fata legii n-au raspundere, dar nici minte destula n-au incat sa poata vizualiza consecintele). Vezi tema deschisa de mine - "Ce dragu-u-ut".
Trimis de bubu la 21 Martie 2010, ora 15:54
pentru VictorCh - copii au raspundere in fata legii, vezi delincventa juvenila. ca nu au minte, ramane de vazut. desi ma foarte indoiesc ca nu vor intelege consecintele, odata ce le vor suporta ca atare ei, si nu parintii. mai mult, daca nu i-ar duce capul, n-ar avea tot felul de alte preocupari "interesante" in timpul programului de scoala si n-ar mai fi cazul sa discutam de chiul.
Trimis de VictorCh la 21 Martie 2010, ora 16:02
@ bubu: 1."Delicventa" NU "delincventa" (radacina comuna cu "delict", NU cu "delinct").
2. "Raspunderea in fata legii" se traduce prin sanctiuni. CE sanctiuni propui dumneata sa fie aplicate unui timorat copil de sase ani dintr-un catun fara scoala, ajuns in primul an la scoala in satul vecin, la inceputul scolii, cand - speriat de multimea de copii necunoscuti din jurul lui - fuge si se ascunde acasa in fundul gradinii, cateva zile la rand, pana afla parintii?
2. "Raspunderea in fata legii" se traduce prin sanctiuni. CE sanctiuni propui dumneata sa fie aplicate unui timorat copil de sase ani dintr-un catun fara scoala, ajuns in primul an la scoala in satul vecin, la inceputul scolii, cand - speriat de multimea de copii necunoscuti din jurul lui - fuge si se ascunde acasa in fundul gradinii, cateva zile la rand, pana afla parintii?
Trimis de 9am157706 la 21 Martie 2010, ora 17:13
Daca tot ne pricepem la corectat sa o facem asa cum se cuvine si nu atunci cand nu e cazul:
DELINCVÉNȚÃ, delincvențe, s.f. 1. Fenomen social care constã în sãvârșirea de delicte. 2. Totalitatea delictelor sãvârșite, la un moment dat, într-un anumit mediu sau de cãtre persoane de o anumitã vârstã. [Var.: delicvénțã s.f.] – Din fr. délinquance.
Iata ca si cei care au impresia ca pot avea dreptate in orice circumstante mai grasesc...
DELINCVÉNȚÃ, delincvențe, s.f. 1. Fenomen social care constã în sãvârșirea de delicte. 2. Totalitatea delictelor sãvârșite, la un moment dat, într-un anumit mediu sau de cãtre persoane de o anumitã vârstã. [Var.: delicvénțã s.f.] – Din fr. délinquance.
Iata ca si cei care au impresia ca pot avea dreptate in orice circumstante mai grasesc...
Trimis de VictorCh la 21 Martie 2010, ora 19:27
@ 157706: Aveti dreptate, imi insusesc critica. Am verificat (abia acum, din pacate...) in "DEX online", si - intr-adevar - "delicvent" este doar o forma acceptata a firescului "delincvent". Cer scuze in primul rand persoanei pe nedrept corectate, dar si celor pe care i-am indus in erare (precum si celor pe care n-am reusit sa-i induc in eroare) si va multumesc pt ca mi-ati atras atentia: am mai invatat ceva!
Trimis de Mircov la 21 Martie 2010, ora 20:45
Problema Romaniei este ca de cele mai multe ori ne orim ca sa ”despicam firul in patru„ si nu ne ocupam de adevarata problema, ni-se da o tema de casa si sarim repede sa o rezolvam. ”Nu conteaza cum ne exprimam atia vreme cit suntem intelesi„, asa ca lasa-ti corecturile, de aceea exista erata, atita vreme cit invatamintul nu mai are nici o valoare, copiii ne sunt educati de invatatori si profesori mediocrii produsul direct al ”temei de casa„; studiile nu mai au nici-o valoare si totul se invirte in jurul relatiilor si a nepotizmului, datorita informatiei copiii ne-au depasit de mult pe noi la aceeasi virsta, nu stiu daca este bina sau rau, ramine sa vedem; mizer este faptul ca nici un ministru al invatamintului nu a inteles faptul ca absenteizmul nu este datorat parintilor ci scolii si societatii care NU stie sa motiveze copilul, pentru ca de aceea ii trimitem acolo, la urma urmei de aceea ii platim, calitatea educatiei este direct proportionala cu profesionalizmul celor care se preteaza a educa. Asa ca nu are rost sa ne criticam unii pe altii pentru ca la urma urmei toti am pus umarul la cee ce se intimpla......
Trimis de navi la 21 Martie 2010, ora 21:05
Las-o balta, ca sunt elevi care chiulesc si de la orele celor mai buni profesori.
Trimis de mikaellas2004 la 21 Martie 2010, ora 21:24
Mie sincer mi se pare ca mai mare prostie decat asta n-am auzit, si oare cum au ajuns la asa suma, ei nu stiu cat e salariul minim pe economie pe care-l avem !!!!
Trimis de mikaella la 22 Martie 2010, ora 08:27
Sa amendezi parintii, care poate nici nu mai au serviciu si traiesc din aj de somaj???? De ce nu propuneti mai bine sa fie biciuti in piete publice ? Saracia in care traim poate ii determina sa lipseasca de la scoala si sa se duca la camp sa munceasca, sau cine stie.... Nimeni nu face anchete sociale, nimeni nu te sprijina. Alocatia e de rahat. Dar guvernul vede crescand bugetul din amenzi. Sa inceapa de la ei, sa se autoamnedeze ptr toate prostiile pe care le fac si le spun....
Trimis de mikaella la 22 Martie 2010, ora 08:35
Dupa terminarea scolii nimeni nu iti ofera garantia unui loc de munca. Statul nu ofera slujbe, tinerii sunt nevoiti sa plece in lume sa-si castige existenta. Unii renunta la scoli pentru a-si castiga existenta, ptr ca statul nu le ofera nimic. Doar somaj si saracie. Somajul il primesti pe termen limitat si apoi????? Doamne, cu ce a gresit acest popor sa aiba parte de asa conducatori ???!!!
Trimis de gina_onisor la 22 Martie 2010, ora 09:37
"Doamne, cu ce a gresit acest popor sa aiba parte de asa conducatori ???!!! " Poprul a ales bucurandu-se de "campania electorala"!!!!! Iar PD-ul, cel putin la mine in oras, a avut multi bani de cheltuit pe mici, bere, galeti,portocale, etc..., iar saracia si prostia sunt imense!
Se leaga toata lumea de noi ca suntem corupti? Hai s-o legalizam!!!!!!
Se leaga toata lumea de noi ca suntem corupti? Hai s-o legalizam!!!!!!
Trimis de vodalin2004 la 22 Martie 2010, ora 10:43
asa si daca parintele nu vrea sa plateasca sau sa presteze munca in folosul comunitatii c se intampla....sa nu uitam un amanunt'' foarte mic'' ca parlamentarii nostrii dragi au dormit 20 de ani in scaunele lor moi...si dorm si vor dormii...c e cam nasol e ca o fac pe multi bani...si impare rau sa va dau vestea dar dorm pe banii nostrii....e dar asta nu conteaza nu?
Trimis de endre1958 la 22 Martie 2010, ora 22:28
In zona noastra rar vezi un profesor fara costum si cravata iar profesoarele imbracate bine aranjate si daca te uiti la elevi de parca sunt la parada modei , multi cred ca sunt intr-un grad superior fata de profesori (de obicei financiar) si cum spune proverbul "nu scuipa contra vantului" ,cum poti sanctiona un elev daca esti dependet de el ,el te-a finantat sa ajungi ceea ce esti si ai ajuns sa ai pana la urma si un cuvant in parlament.
» Inapoi la articolul "Amenzi pentru absentele elevilor"
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
» Afiseaza toate temele de discutii propuse de utilizatori
Alte comentarii pe articolul Amenzi pentru absentele elevilor
- Se pare ca sunt singurul parinte multumit de o astfel de initiativa...
- amenda?
- In Romania totul este pe bani
- O lege mai penibila nu exista?de fapt sigur exista dar nu am auzit eu de ea...
- Parinte obligat sa semneze?
- Ce dragu-u-ut... CAT DE BINE stiu "astia" sa stimuleze abandonul scolar...
- geniala idee...sper sa se puna in practica
- CAND O INTARCA MUTU IAPA
- Ba, ala care ai scris textul! Invata limba romana, prostule!
- FELICITARI PT CEI CARE I AU VOTAT PE PORTOCALII
Din ce tara / localitate mai doresti sa gasesti stiri pe 9AM ?




